Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама аналитикалық және шығармашылық ойлау қабілеті бар, қазақ тілі мен әдебиетін зерттеудің, оқытудың әдіснамалық принциптерін сын тұрғысынан бағалауға және әдістемелік зерделеудің жаңа тәсілдерін синтездеуге, оларды тиімді оқыту барысында қолдануға, отандық және әлемдік нарықта жүзеге асыруға қабілетті маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыру; жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және ғылыми машықтары бар ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; докторанттарға бастауыш, кәсіптік, жоғары деңгейдегі білім беру үрдістері мен құбылыстарын бақылау және талдау үшін өндірістік зерттеулер мен эксперименталды әдістерді әзірлеу бойынша білім беру; ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан әмбебап және әлеуметтік-жеке құндылықтарды жақсарту; қазіргі тіл мен әдебиетті оқытудың өзекті мәселелері бойынша өз пікірін дәлелді түрде ұсына алатын, командада жұмыс істеуге қабілетті маман дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясы және әдіснамасы, педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін жүйелі білімін қалыптастыру; әдіснамалық мәдениетін, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде докторант қабілетті: -педагогиканың ғылыми жүйе ретіндегі құрылымын, әдіснаманың тарихын, даму кезеңдерін; -әдіснаманың ұғымдық аппаратын және тұғырларды, ұстанымдарды қолдану; -өзектілігін негіздеу, пікірталасқа қатысу; -зерттеу және сараптамалық бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 2

    Ғылыми зерттеу әдістері Пәннің мақсаты - қазіргі ғылымның іргелі және қолданбалы мәселелеріне ғылыми зерттеулер жүргізуде сыни бағалау мен негізгі әдістер мен тәсілдерді интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі ғылыми білімнің даму үрдістерін, оның болашағы мен жаңалықтарын жүйелі түрде көрсету; - қазіргі филология ғылымының іргелі және қолданбалы мәселелерін зерттеу барысында әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін қолдану; - дәстүрлі және инновациялы әдістерді, компьютерлік технологияларды, қазіргі ғылымның жетістіктерін қолдана отырып, өзіндік ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру; - деңгейлес мамандармен, кең ғылыми қоғамдастықпен және жалпы қоғаммен қазіргі ғылымның даму перспективаларына тиімді коммуникацияны жүзеге асыру; - әртүрлі ғылыми мәселелерді шешудің әдістері мен принциптеріне, ғылыми зерттеулерді тиімді және нәтижелі ұйымдастыруға қатысты жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жазушы мен журналистің шығармашылық лабораториясындағы ізденістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жазушы мен журналистің шығармашылық лабораториясы ұғымы, олардың шығармашылық қызметтерінің ерекшеліктері, заңдылықтары туралы зерделеу. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - жаңа ғасыр журналистикасында бағдар айыру, негізгі саяси-тарихи үрдістерді түсіну, кешенді зерттеу жұмыстарын жоспарлау; - журналистиканың практикалық жақтарын, оның әдіс-тәсілдерін меңгеру, шығармашылық тұлға болмысы жайлы дербес зерттеулер жүргізу; - жазушы мен журналистің шығармашылық процестерін салыстыра отырып кешенді зерттеу жұмыстарын іске асыру; - шығармашылық лабораториядағы ізеністердің түрлерін негізге алып, дербес тұжырымдарын жасау; - жазушылар мен журналистердің шығармашылық еңбектерінің қоғам өміріне, әлеуметтік мәселелерді шешуге әсерін зерттеу, нәтижелерін талдау, сыни бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Шығармашылық процесс. Жазушы мен журналист шығармашылығының ізденіс аясы. Шығармашылықтағы шабыт тақырыбы. Газет-журналдардағы әдеби-сыни мақалалар. Сын еңбектеріндегі жазушының шығармашылық портреті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтін талдаудың филологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - лингвистика және әдебиеттану салаларындағы зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, мәтіннің негізгі бірліктері мен категорияларын талдау арқылы оның әдістемелік ерекшеліктерін меңгерту. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - мәтінді құру үшін оның байланыстылығы мен тұтастығын анықтау; - мәтінді өңдеу әдістерімен жұмыс істеу; - мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін игеру; - мәтінді аударудың технологиясын және оны оқытудың, мәтінді аударудың лексикалық және грамматикалық мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Мәтінді құру үшін оның байланыстылығы мен тұтастығын анықтауды меңгереді. Мәтінді өңдеу әдістерімен жұмыс істеумен таныстырады. Мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін игереді. Мәтінді аударудың технологиясын меңгереді. Мәтінді аударудың лексикалық және грамматикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы қазақ тіл білімі: үдерістер және әдістеме негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазақ тілінде болып жатқан белсенді үдерістерді тілдік деңгейлер, яғни, фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлермен жүйелеу және оны оқыту дағдысын меңгерту, қазіргі қазақ тілі жағдайында және ондағы ғасырлар тоғысында болып жатқан серпіннің негізгі бағыттарына ықпал ететін экстралингвистикалық факторларды анықтау. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі қазақ тілі жағдайында және ондағы ғасырлар тоғысында болып жатқан серпіннің негізгі бағыттарына ықпал ететін экстралингвистикалық факторларды анықтау; - қазіргі қазақ тілінде болып жатқан өзгерістердің себептерін ажырату; - қазіргі қазақ тілінде орын алған өзгерістер нәтижелерін саралау; - тілдік құбылыстарды нақты мысалдар негізінде синхрониялық және диахрониялық тұрғыда анализдеу және оның әдіснамалық сипатын қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі қазақ тілінде болып жатқан өзгерістердің себептері, қазіргі қазақ тілінде орын алған өзгерістер нәтижелері, тілдік құбылыстар, синхрониялық және диахрониялық тұрғыда анализдеу және оны оқыту мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі педагогикалық білім беру контекстінде әдебиеттану және фольклортанудағы ғылыми жетістіктерді білім беру саласына жаңа технологиялар негізінде енгізуге қабілетті маман қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әдебиеттану мен фольклортану ғылым салаларындағы жүйелі түсініктерді көрсете алу; - зерттеу саласындағы ғылыми концепциялар мен пайымдауларды негізге ала отырып ғылыми зерттеулерді жоспарлау; - педагогикалық әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып әдебиеттану мен фольклортанудағы ғылым жетістіктерін оқытуды білім беру ұйымдарында ұйымдастыру; - педагогикалық зерттеулерді негізге ала отырып дербес ғылыми жобаларын іске асыру; - жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып дербес ғылыми тұжырымдарына түзетулер енгізу. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану. Педагогика және фольклортану. Педагогика мен әдебиеттанудың философиялық бағдарлары. Әдебиеттану мен фольклортануды оқытудың ерекшеліктері. Жоғары оқу орындарындағы білім беру процесі және әдебиеттану мен фольклортану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Желілік әдебиетті зерттеу мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: желілік әдебиетті елеулі мәдени құбылыс ретінде зерделеу, интернет технологиялардысауатты қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - желілік әдебиетті елеулі мәдени құбылыс ретінде зерделеу; - интернет-технологияларды әдістемелік тұрғыдан сауатты қолдана білу, шығармашылық белсенділігін арттыру; - желілік әдеби процесc тарихын жүйелі талдау; - оқырмандардың әдеби шығармаларға қолжетімділігін қамтамасыз ету; - қазақ желілік әдебиетінің көкжиегін кеңейту дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Желілік әдебиет түсінігі. Желілік әдебиеттің қалыптасу факторлары. Қазіргі әдеби процеске желілік әдебиеттің ықпалы. Желілік әдебиетті зерттеу әдістері. Желілік әдебиеттің даму заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық аксиология: тілдік тұлға және құндылықтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тілдік тұлғаның бойындағы ұлттық мәдени ерекшеліктерді ақындайтын құндылықтар жүйесін айқындау, «құндылық» сөзінің генезисі туралы, құндылықтың өзгеру типологиясын және ұлтқа тән құндылықтар жүйесін тілде сақталған мәліметтерді жан-жақты талдау. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - жаһандану үдерісіндегі ұлттық құндылықтардың қоғамдағы көрінісі; - ұлттық құндылықтар жүйесіндегі тілдік тұлға мен тіл әлеуетінің рөлін білу, түсіну; - ұлттық құндылықтар жүйесіндегі ұлттық тұтастыққа, ұлттық даралыққа, ұлттық дербестікке негіз болатын құндылықтарды түсіну; - лингвистикалық талдау арқылы тілдік құрылымдар мен жүйелерді саралауға бағытталған тіл мен сөйлеу әрекеті. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жаһандану үдерісіндегі ұлттық құндылықтардың қоғамдағы көрінісі; ұлттық құндылықтар жүйесіндегі тілдік тұлға мен тіл әлеуетінің рөлі, ұлттық құндылықтар жүйесіндегі ұлттық тұтастыққа, ұлттық даралыққа, ұлттық дербестікке негіз болатын құндылықтар, лингвистикалық талдау арқылы тілдік құрылымдар мен жүйелерді саралауға бағытталған тіл мен сөйлеу әрекеті қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – ғылыми мәтіндерді дайындау принциптерін олардың спецификасын мен бағытын ескере отырып сыни бағалау және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады. - академиялық хаттың ерекшелігі мен принциптерін, оның кәсіби қызметіндегі маңызын жүйелі түрде көрсету; - ғылыми зерттеу нәтижелерін баяндау және жүргізу барысында академиялық хат бойынша теориялық білім мен дағдыларды қолдану; - ғылыми мақалалар мен монографиялар түрінде нәтижелер мен қорытындыларды баяндай отырып, өзіндік ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру; - әртүрлі жанрлардағы ғылыми мәтіндерді өз бетінше әзірлеп, отандық және шетелдік жетекші ғылыми басылымдарда жариялау; - ғылыми монографияларды дайындауға қатысты жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу, мамандар мен қалың жұртшылық қауымға ғылыми ізденістердің нәтижелері мен қорытындыларын сауатты ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі халықтары әдебиеттерін салыстыра зерттеудің теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: түркі халықтары әдебиеттерін салыстыра зерттеу саласындағы білім мен дағдыларды жүйелі көрсете алу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әдебиеттерді салыстыра зерттеу саласындағы білім мен дағдыларды жүйелі көрсете алу; - түркі халықтары әдебиетін заман сипатына, ұлттық және көркемдік ерекшеліктеріне қарай зерттеу нәтижелерін дамыту; - түркі халықтары әдеби байланыстарын кезең-кезең бойынша жүйелеп білу, алған білімін өз саласында және қоғамдық ортада көрсете алу; - әдебиеттерді, әдеби шығармаларды салыстыра зерттеу әдістерін пайымдап, ой тұжырымдай алу; - салыстыра зерттеу принциптерін жетік меңгеру, тұжырымдарын ғылыми ортаға шығару, қорғау. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Әдебиеттерді салыстыра зерттеу принциптері. Түркі халықтары әдебиеттерінің байланыстары. Салыстырмалы әдебиеттану контекстіндегі түркі халықтарының әдебиеті. Өзге халықтардың қабылдауындағы түркі халықтарының әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON11

    Зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, мақала, монография, дәріс курстары, оқулықтар мен оқу құралдары түрінде, қазіргі баспа құралдарын, редакциялау және ақпараттық ресурстарды қолдана отырып таныстыру.

  • Код ON5

    Теориялық және қолданбалы әдебиеттану және тіл білімі, тіл және мәдени саясат, мемлекеттік және бастамашылық бағдарламалар саласындағы ғылыми зерттеулердің патенттік іздестіруін, үйлестіруін және менеджментін әзірлеу және жүзеге асыру. Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды коммерцияландыру бойынша ғылыми және шығармашылық жобаларды әзірлеу.

  • Код ON12

    Оқытудың білім беру бағдарламаларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын талдау қабілетін көрсетеді. Кәсіби және академиялық ортада білім беру проблемаларын талқылау, қорытынды жасау, басқаларды сендіру мүмкіндіктеріне ие болады.

  • Код ON4

    Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту нәтижесіндегі жаңа идеяларды, әдістер мен тәсілдерді отандық және әлемдік нарықта жүзеге асыруға деген көзқарастарды сыни талдау, бағалау және синтездеу.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы теорияларды, концепцияларды, әдебиеттанудың, тіл білімінің әдіснамасын, оқыту әдістерін жүйелі түсінуді, көркем шығармашылықты зерттеудің жаңа технологияларын меңгеруді, әдебиет шығармаларын әдеби және тілдік тұрғыдан сараптауды көрсету. Қазіргі тарихи-мәдени және әдеби үдерістердің даму заңдылықтарын, ғылыми-техникалық прогрестің көркем шығармашылыққа және жазушылардың әдеби мұрасын зерттеу мен бағалаудың әдіснамасына әсерін түсіну. Қазақстан Республикасындағы педагогикалық білім беру жүйесімен байланысты өзінің ғылыми және білім беру іс-әрекетінің стратегиясын анықтау қабілетін көрсетеді.

  • Код ON3

    Тіл мен әдебиетті оқытудың әдістерін, тәсілдерін зерттеу, сараптау, жаңа, сандық және Интернет технологияларын меңгеру және олармен еркін жұмыс істеу. Қазақтың мәдени-ақпараттық кеңістігінің біртұтастығын, оқырмандардың әдеби шығармаларға қолжетімділігін қамтамасыз ету.

  • Код ON2

    Қазіргі тарихи-мәдени және экономикалық үдерістердің даму тенденциялары контекстінде қазақ тілін және көркем әдебиет шығармаларын зерттеу, түсіндіру және сараптаудың өзіндік стратегиясын әзірлеу. Қазақ әдебиетінің әлемдік кеңістікке шығып, тиісті орнын иеленуіне ықпал жасау. Әдеби-зияткерлік еңбектің әлемдік нарықтағы нәтижелерін, өнімнің таралуын, жарнаманы қамтамасыз етуші коммуникативтік технологияларды дамыту.

  • Код ON9

    Әртүрлі күрделілік деңгейіндегі стандартты емес жұмыстарды орындау үшін әдебиет теориясы мен тіл білімінің концептуалды және әдіснамалық аппаратын қолдану. Жалпы білім беретін мектептердің, орта арнайы және жоғары оқу орындарының оқу пәндерінің мазмұнына заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін құрастыру мүмкіндігін көрсетеді.

  • Код ON6

    ЖОО-да әдебиетті және тіл білімін оқытудың жаңа әдіснамалық тәсілдерін әзірлеу, оларды сыни талдау және жаңа гипотезалар жасау.

  • Код ON7

    Отандық және әлемдік әлеуметтік-гуманитарлық ғылым жетістіктерінің парадигмасында қазақ тілі мен әдебиетін оқытуға арналған өзекті ғылыми, тәжірибелік мәселелерді өз бетімен жүргізу және шешу.

  • Код ON8

    Мәдениеттану, психология, экономика, құқық, әдебиеттану саласындағы теориялық білімдерін қазақ тілі мен әдебиетін оқыту процесінде жүйелеу, талдау және синтездеу.

  • Код ON10

    Әдебиеттану және тіл білімі салаларында педагогикалық зерттеу, талдау және қызметтерді жылжыту әдістемесін әзірлеу. Білім берудің жаңартылған мазмұнын және оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді ескере отырып, жаңа курстар әзірлеу мүмкіндігін көрсетеді.

8D01701701 8D01701701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Докторантура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top