8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ғылыми-теориялық негізін әлемдік деңгейдегі методологиямен салыстырып, теориялық, эмпирикалық зерттеу жасай алатын және ғылыми дискуссияға түсе алатын мәдениетті педагог-ғалым PhD докторды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тіл үйретудегі лингвопрагматиканың функциясы
Мақсаты: қазақ тілін үйренудің грамматикалық және лексикалық жүйесін лингво-прагмастилистикалық мақсатқа сай анықтау. Мазмұны: қазақ тілін үйренуге қажетті грамматикалық және лексикалық норманың базасы, қазақ тіліндегі грамматикалық формалардың мағыналары мен линвопрагматикасы. Қазақ тілін үйрету әдістемесі. Мәтінмен жұмыс. Құзыреттілігі: ойын қазақша айту мен жазудың, мәтінді оқу, түсінудің лингвопрагматикалық аспектісін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудың теориялық-әдістемелік негіздері
Мақсаты: шығармаларды интерпретациялау, көркемдік, идеялық мағынасын ашу. Мазмұны: Классикалық, модернистік, постмодернистік мәтіндерді және өлеңмен, қара сөзбен жазылған эпикалық әдеби шығармаларды оқыту мен инновациялық технологияларды қолдану жолдары қарастырылады. Құзіреттіліктер: герменевтикалық әдісті кешенді түрде қолдана алады, әртүрлі бағыттағы көркем әдебиет нұсқаларын талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алаштану және ұлттық білім беру саясаты
Мақсаты: Алаш зиялыларының қазіргі ұлттық білім беру саясатына сай философиялық көзқарастарын, әдістемелік тұжырымдарын талдау. Мазмұны: Алаш зиялыларының қазақ филологиясы мен әдістемесіне қосқан үлестері және оның ұлттық білім беру философиясында алатын орны анықталады. Құзіреттіліктер: Алаш зиялылырының концепциясы әлемдік филологияның, әлемдік лингводидактиканың ең биік шыңдарында тұрған тұжырымдармен сәйкесетінін дәлелдей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ақпарат пен деректерге аналитикалық талдау жасайды, тұжырымдайды, ғылыми зерттеулеріне пайдаланады;
- отандық және әлемдік деңгейдегі классикалық әдебиеттердің, модернистік, постмодернистік шығармалардың, проза, поэзия, драматургия жанрындағы әртүрлі мәтіндердің интеграциясындағы инновациялық технологияларды пайдалана алады;
- тіл мен әдебиетті оқытудың әлемдік деңгейдегі тиімді әдістері мен тәсілдерін, оқыту технологияларын саралайды;
- академиялық шешендік талаптарын игереді, бұқаралық ақпарат құралдарында, халықаралық, республикалық деңгейдегі ғылыми-практикалық, әдістемелік конференциялар мен семинар-тренингтерде зерттеу нысаны, оның нәтижесі жөнінде баяндайды, өз пікірін дәлелдей алады;
- қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жаңа ғылыми-әдіснамалық концепцияларды, түрлі ақпараттық деректерді өңдеп, сыни тұрғыдан талдайды, салыстырады, өзіндік тұжырым жасайды және өз бетімен ғылыми зерттеу жұмыстарын кешенді түрде жоспарлап, іске асырады, тәжірибе нәтижелеріне математикалық, статистикалық талдау жасайды;
- Алаш зиялыларының әлемдік деңгейдегі білім парадигмасына сай келетін озық үлгідегі дидактикалық зерттеулерін, білім беруге қатысты педагогикалық-психологиялық тұжырымдарын зерделеп, қазіргі ұлттық білім беру саясатымен байланыстырады;
- зерттеу жұмысын жүргізуде қолданылатын әдістің түрлерін сараптайды, оны қолданудың жолдарын игереді, академиялық шешендікте, ғылыми және мәдениаралық коммуникацияда, халықаралық байланыста өз ойын еркін, ғылыми стилде жеткізе алады;
- Ғылыми-педагогикалық қызметтегі іскерлік қарым-қатынасты сәтті ұйымдастырады, педагогикалық шешендікті игереді;
- коммуникация теориясы, лингвистика, мәдениаралық коммуникация, психология ғылымдарының байланысын сараптайды, лингвопрагматикалық заңдылықтардың тіл үйретудегі қызметін игереді, тілдік және прагмалингвистикалық құралдарды қолдана отырып коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.
Ұқсас БББ
8D01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)