Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебеті в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазақ әдебиетін оның өзекті және жанрлық жанрларында оқыту. Мазмұны: қазақ әдебиетінің негізгі даму кезеңдері. Әдебиетке дейінгі, фольклорлық кезең. Жанрлар. Орта ғасыр әдебиеті: жыраулар поэзиясы. Қазақ әдебиеті 19 ғ.: М. Алтынсарин, Абай. XX ғасырдағы қазақ әдебиеті. Дәуірдің көркем әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі аттары мен туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • 19 ғ. шығыс әдебиетінің поэтикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: 1) орта ғасырларда араб-мұсылман дәстүрімен байланысты Шығыс халықтарының әдебиеттерінің өмірі мен поэтикасы туралы студенттерде тұтас түсінік қалыптастыру. 2) Шығыс мәдениеті мен көркем поэтикасының ерекшеліктерімен таныстыру; 3) шығыс әдебиеттерінің Ресей мен таяу шетелдердің түркі тілдес әдебиеттерінің дәстүрлері мен формаларымен генетикалық байланысы мен сабақтастығын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фольклор және XIX ғ. дейінгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру. Мазмұны: 12-18 ғғ. орыс әдебиетінің әдеби шығармалары және олардың әдебиеттік талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың жалпы мақсаты-жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыру. Курстың нақты міндеттері: - студенттердің тілдің шығу тегі және оның ішкі құрылымы мәселелері бойынша базалық білім алуы; - тілдің қоғамдық құбылыс ретінде ерекшелігін ұғыну, оның негізгі функцияларын қарастыру; - қолданыстағы лингвистикалық теориялармен және концепциялармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдебиеттануға кіріспе курсы студенттерде әдеби ғылымның мазмұны мен тағайындалуы туралы, негізгі әдебиеттану терминдері мен ұғымдары туралы түсінік беруге; білім алушыларды Қазіргі әдебиеттанудың әліпбиіне қатыстыруға; тыңдаушыларға әдебиеттану еңбегінің жолдары мен дағдылары туралы қажетті түсінік беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - халық ауыз шығармашылығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру; филология ғылымдарының жүйесіндегі фольклор орнын анықтау, оның отандық рухани мәдениеттің аралас салаларымен байланысы есебінен орыс сөздігі туралы білімді кеңейту, тереңдету. Халық ауыз әдебиетін зерттеу болашақ мамандарға фольклордың жанрлық құрылымы, оның өзіндік ерекшеліктері туралы ғылыми түсінік беруді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XIX ғ. орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - XIX ғасырдың екінші жартысындағы классикалық орыс әдебиетінің негізгі кезеңдері, жетекші шығармашылық стильдер мен жанрлар. Мазмұны: XIX ғасырдың екінші жартысындағы жазушылардың шығармашылығы, шығармалардың проблематикасы мен поэтикасын талдау. Дәуірдің көркем әдістері мен әдеби процесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі орыс тілі саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін жалпы проблематиканы және орыс фразеологиясының негізгі түсініктерін баяндау, тұрақты сөз тіркестерінің қалыптасуы мен қызмет ету заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, студенттердің шығармашылық потенциалын және лингвокреативті ойлауын дамыту арқылы жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    педагогикалық қызмет саласында кәсіби шеберлікті алу, студенттерде мақсатты болжауды, жоспарлауды, сонымен қатар оқу процесінде пәнді іске асыруды регламенттейтін құжаттарды әзірлеуді қамтитын жобалау іскерлігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 19 ғасырдың классикалық әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – классикалық орыс әдебиетінің ерекшеліктері, оның периодизациясы, негізгі даму тенденциялары, шығармашылық стильдер, жанрлар туралы кеңейтілген ақпаратты меңгеру; көркем мәтіндердің қажетті көлемін меңгеру; курстың мәселелері бойынша негізгі және арнайы әдебиеттерді меңгеру; екінші қатардағы жазушы-классиктер мен жазушылардың тарихи-әдеби процесс ерекшелігіне және шығармашылық жаңашылдығына өзіндік көзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жас маманның қазіргі орыс тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы лингводидактикалық білімін қалыптастыру. Орыс тілінің лексикалық жүйесінің жай-күйі туралы толық мағлұмат беріңіз, бұл өнім және сонымен бірге оның тарихи даму нәтижесі, әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына әсер етуін және олардың қызмет ету ерекшеліктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің сөз таптары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – теориялық білімді тереңдету және морфологияның жүйелік шартталған құбылысы ретінде біртұтас түсінігін қалыптастыру, орыс тілінің морфологиялық жүйесінің жалпы сипаттамасын беру, сонымен қатар сипаттама морфологиясында қолданылатын жіктемелік-таксономиялық тәсілдің байланысын көрсету және филолог-мамандарды дайындауда кеңінен қолданылатын оптимизациялық тәсілдеме.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғ. дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамдық - саяси және ғылыми-мәдени сипаттағы дәуірдің маңызды оқиғалары контекстінде әдеби жүзжылдықтың өзіндік ерекшелігін анықтау. Мазмұны: шетел әдебиеті 18 және 19 ғғ. әдеби процесс ретінде және сонымен қатар жалпы мәдени адам өркениетінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    педагогикалық қызмет саласында кәсіби шеберлікті алу, студенттерде мақсатты болжауды, жоспарлауды, сонымен қатар оқу процесінде пәнді іске асыруды регламенттейтін құжаттарды әзірлеуді қамтитын жобалау іскерлігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиялық жүйелерін синхронда және диахронияда оқыту болып табылады. Мазмұны: орыс тілінің морфемдері. Функционалдық морфемика. Морфемдік талдау. Жүйелік құрылымдық сөзжасам. Морфемика мен сөзжасамдағы диахроникалық процестер. Білім беру тәсілдері. Орыс тіліндегі сөйлеу бөліктері. Құрамы бойынша сөздерді талдау тәртібі. Морфологиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • XX ғ. орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің көркем санасын қалыптастыруға қатысқан дәуірдің көркем әлемін, жазушылардың шығармалары мен есімдерін зерттеу. Мазмұны: 20-21 Ғ.орыс әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру; өмірбаяндық, тарихи-әдеби сипаттағы кең білімді және көркем мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 19-21 ғғ. шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамдық - саяси және ғылыми-мәдени сипаттағы дәуірдің маңызды оқиғалары контекстінде әдеби жүзжылдықтың өзіндік ерекшелігін анықтау. Мазмұны: шетел әдебиеті 19 және 21 ғғ. әдеби процесс ретінде және сонымен қатар жалпы мәдени адам өркениетінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    педагогикалық қызмет саласында кәсіби шеберлікті алу, студенттерде мақсатты болжауды, жоспарлауды, сонымен қатар оқу процесінде пәнді іске асыруды регламенттейтін құжаттарды әзірлеуді қамтитын жобалау іскерлігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 20 ғасырдағы әдебиеттің нарратологиялық стратегиялары
    Несиелер: 5

    Курс гуманитарлық ғылымдардың ерекшелігі туралы теориялық ұғымдарға негізделеді. Пәннің мақсаты семиотиканың мәні, нарратология және дискурстық талдау, олардың ұғымдық-категориялық аппараты, принциптері мен негізгі мәселелері, даму заңдылықтары, сонымен қатар олардың әдістемелерін қолданудың пәнаралық сипаты және әдіснамалық өзіндік ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тәрбиелеу процесін (ТП) ғылыми түсінудің негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: ТП мәні, мақсаттары, міндеттері. ТП әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің білім беру жүйесі. Тәрбиелеу жүйелері. Мұғалімнің педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер. Ата-ана технологиясы. Функциялар, мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық формалары. Құзіреттіліктер: ТП тиімділігінің диагностикасы. ТП -ді әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар мен жастар бірлестіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға ықпал ету, олардың көмегімен мәтіннің идеялық-тақырыптық және эстетикалық мазмұны берілетін тілдік құралдар жүйесі туралы білімдерімен қаруландыру, тілдік құралдарды іріктеудің автормен болжанатын тілдік әсер әсерінің тәуелділігін анықтау біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдебиетті оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты - қалыптастыру болашақ тіл мұғалімдеріне әдістемелік негіздерді түсіну және университет методологиясының курсының тұжырымдамасы, оларға білім жүйесі, практикалық үшін қажетті кәсіби дағдылар қазіргі мектептегі іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: орыс тілінің синтаксистік жүйесін меңгеру. Мазмұны: Негізгі синтаксис ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Қазіргі синтаксистегі сөз тіркестерін жіктеу принциптері мен аспектілері. Қарапайым сөйлемді жіктеудің даулы мәселелері. Күрделі сөйлемдердің жіктелуі. Орыс пунктуациясының негізгі принциптері. Тыныс белгілерінің негізгі функциялары бөліп шығару). Орыс тілінің пунктуациялық жүйесінде болып жатқан өзгерістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орыс тіліндегі ғылыми-зерттеу, ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының, орыс тіліндегі орыс тіліндегі жаңа ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық конференциялар. Монополияға қарсы ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басталуы; орыс және орыс тілдеріндегі теріс қылықтарды жою;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сөз тіркесінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - негізгі синтаксистік бірлік ретінде сөз тіркесінің синтаксисі заңдылықтарын және оның қызмет ету ерекшеліктерін Оқу;-сөз тіркестерінің негізгі құрылымдық - семантикалық типтерін меңгеру және сипаттау, олардың ерекшеліктерін түсіну; - филолог студенттерінің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орфография және пунктуацияның қиын мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сауаттылығын арттыру, жазбаша сөйлеу мәдениетін дамыту болып табылады. Орфографияны еркін меңгеру тек ережелерді білу және оларды қолдану қабілетін ғана емес, сонымен қатар сөйлеу жағдайын ескере отырып, оларды қолдана білу және жазу мүмкіндігін пайдалана отырып, пікірдің мағынасын нақты жеткізу қажеттілігін де болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    "Сөйлеу мәдениеті" пәнін меңгеру мақсаты - орыс тілінің құрылымы және оның қызмет ету ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгерген қазіргі тілдік тұлғаны қалыптастыру; сөйлеу мәдениетінің коммуникативтік, нормативтік және этикалық аспектілеріне сәйкес сөйлеу дағдыларына үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 3

    Оқыту объектісі күнделікті (тұрмыстық) қарым-қатынас тілінің эволюциясы болып табылады. Тілдік құбылыстарды зерделеудің бастапқы негізі ретінде құбылыстарды есепке ала отырып, X - XI ғасырлардағы Ежелгі орыс тілінің жағдайы қабылданады. Жалпы славян кезеңі. Курс құрылымы фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және орыс тілі жүйесінің лексикалық деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде жаңа кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру – МДҰ ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: МдҰ-ның негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Сандық гаджеттер, сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері. Құзыреттіліктер: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. МДҰ-дағы Диагностика және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – фольклор ерекшелігін түсіну және мәтіндерді тұтас талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән мақсатына сәйкес оның міндеттері: ХАӘ-нің эстетикалық жүйе ретіндегі өзіндік ерекшеліктерін анықтау; ХАӘ-нің жанрлық ерекшелігін оқып білу; салт-дәстүрлік және салт-дәстүрлік емес поэзияның ерекшелігін анықтау; студенттерді мәтіндерге тұтас талдау жасауға үйрету; фольклор зерттеушілерінің мақалалары мен монографияларын конспектілеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты: студенттердің лингвистикалық ой-өрісін кеңейту және тереңдету, тілдік жүйе туралы түсініктерді жүйелеу, негізгі Лингвистикалық терминдердің мазмұнын нақтылау. Лингвистика саласындағы білімді меңгеру оның терминологиясын меңгерумен, ғылыми ұғымдарды дәл анықтаумен, лингвистикалық талдау дағдыларымен, тілдік жіктелімдерді негіздеумен және тіл құбылыстарын зерттеудің неғұрлым барабар әдістерін қолдана білумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл білімі теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты салыстырмалы-тарихи тіл білімі саласындағы студенттердің білімін тереңдету; салыстырмалы фонетика, морфология және сөзжасам материалдарында салыстырмалы-тарихи тіл білімінің негіздерімен, оның әдістерімен, заңдарымен, принциптерімен таныстыру; кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін алынған білімді қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стилистика
    Несиелер: 4

    Стилистика-филология пәні, тіл білімінің бөлімі, тілдік қарым-қатынастың әр түрлі жағдайлары үшін бірдей емес тіл бірліктерін бірыңғай мағыналық және композициялық тұтастыққа (мәтінге) таңдау принциптері мен ұйымдастыру тәсілдері, сондай-ақ осы қағидаттар мен тіл (стильдер) қолдануының түрлілігінің тәсілдері мен жүйелеріндегі айырмашылықтармен анықталатын тіл білімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді әдебиеттанулық талдау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты: - студенттерді мәтіннің ерекше түрі-көркем мәтінмен таныстыру; - студенттердің көркем мәтіннің мәні, оның түсініктері мен санаттары туралы ақпаратты меңгеру; - студенттердің көркем мәтін туралы лингвистикалық, лингвостилистикалық, филологиялық зерттеу нысаны ретінде түсініктерін қалыптастыру; - студенттерді көркем мәтіндердің типологиясымен, олардың компоненттерінің жүйесімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Диалектология
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру мақсаты: 1) диалект тілінің аймақтық айырмашылықтарды трансформациялау аспектісінде спецификалық және спецификалық емес (диалект пен ұлттық тілдің басқа формаларымен біріктіруші) ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; 2) диалект мәтіндерін жүйелі талдауда жоғарыда көрсетілген білімді қолдана білуді қалыптастыру; 3) қазіргі заманғы говорларды зерттеудің жалпы лингвистикалық және мамандандырылған әдістерін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: 1) әдебиеттанудың бір бөлімі ретінде әдеби теорияның эстетикамен тығыз байланысы бар түсінігін қалыптастыру; 2) әдеби теорияның көркем практикадан тәуелділігін және оның соңғы тәжірибеге әсер ету мүмкіндігін көрсету, бұл өзінің мазмұны мен білім формаларында абстрагирленген ретінде қажеттілігінің негіздемесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиеттану теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: қазіргі заманғы әдістемелер негізінде көркем шығармаларды өз бетінше интерпретациялау дағдыларын бекіту; қазіргі әдебиетте және әдебиеттануда болып жатқан ғылыми парадигмалар ауысуының процестерін өз бетінше бағалай білу; отандық және шетелдік ғылымның өзекті теориялық мәселелері бойынша ғылыми әдебиеттерді талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Оқу процесінің барлық субъектілерінің (оқытушы, студенттер және олардың ата-аналары) қызметін талдайды, зияткерлік, физикалық және рухани дамыған жеке тұлғаны, сыни тұрғыдан ойлаумен, өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын болатын тәрбие беру мақсатымен оқу процесін модельдейді

  • Код ON4

    орыс тілін білетіндігін көрсетеді; филологиялық зерттеу әдістерін көрсетеді, талдайды, синтездейді, филологиялық өнім, гипотеза, лингвистикалық құбылыстарды немесе оқиғаларды жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты түрлендіреді, тіл мен әдеби мәтінді зерттеуде креативті, зерттеу тәсілін қолданады

  • Код ON8

    кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысады, оқушылардың өзгеріп жатқан еңбек нарығына бейімделуіне қажетті құзыреттіліктерді игеруге және оқуға қабілетті.

  • Код ON1

    мұғалім кәсібінің жоғары әлеуметтік мәнін, кәсіби этика қағидаларын түсінеді, орыс тілі мен әдебиеті, педагогикалық өлшемдер, білім беру жүйесінің педагогикалық іс-әрекеттегі даму тенденцияларын қолданады

  • Код ON6

    орыс тілі мен әдебиетін оқу кезінде кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада қалай ұйымдастыруға болатындығын көрсетеді, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды қолданады.

  • Код ON5

    орыс, қазақ және әлем әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін атайды, негізгі әдеби тенденциялар мен бағыттарды тізімдейді, әдеби жанрларды ажыратады, оқу барысында көркем мәтінге әдеби талдау жасайды, жазушылардың шығармашылық жолының негізгі фактілерімен танысады және олардың шығармаларын түсіндіреді

  • Код ON3

    психиканың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда инклюзивті білімнің мәнін есепке алу тәсілдерін қолданады, әртүрлі жастағы деңгейлердегі мінез-құлық пен белсенділіктің ерекшеліктерін біледі.

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген

Top