Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пәннің негізгі мақсаты-орыс тілінің теориялық ережелері мен даулы тұстары туралы ақпаратты жалпылау. Курс тілдік орта деңгейлерді талдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, білім алушылардың орфографиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер лексикографиялық көздермен жұмыс істей білуі керек, тілдік материалды тілдік мысалдармен суреттей алады, тілдік қолдануды талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы, лексикология және фразеологиясы

    Курс қазіргі орыс тілінің фонетикасы саласындағы жан-жақты білім негізінде лингвистикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерінің даму үрдістерімен, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер сонымен қатар сөз идеясын тілдің негізгі бірлігі ретінде, қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары, олардың өзгеруі мен дамуындағы тенденцияларды ескере отырып қалыптастыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология

    Курс білім беру қызметінің психологиясы саласында теориялық білімдерді қалыптастыруға және практикалық біліктерді игеруге бағытталған. Пән мектепке дейінгі және мектеп жасындағы білім алушылардың ойын және оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ мұғалімнің педагогикалық қызметін ашады. Осы курс аясында мектепке дейінгі және орта білім беру мекемелерінде оқу кезеңінде әр түрлі жас кезеңдерінде баланың дамуының заңдылықтары мен психологиялық ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық ауыз әдебиеті және ежелгі орыс әдебиеті

    Курс тарихи-фольклорлық процестің заңдылықтарын дамытуға, фольклорлық жанрлар жүйесін қалыптастыруға, әдеби шығармашылықпен салыстырғанда халық ауыз әдебиеті және ежелгі дәуір шығармаларының поэтикасына бағытталған. Орыс фольклорымен тығыз қарым-қатынас жасайтын әдебиет туралы қазіргі заманғы филологиялық ғылым ретінде ескі орыс әдебиетінің тарихы мен теориясымен танысады. Әдеби процесс туралы идеяларды қалыптастырады. Ежелгі орыс мәтіндерінің ерекшелігіне, көркемдік әдістер жүйесіне, жанрлар мен стильдерге байланысты теориялық ұғымдарды игеру. Ежелгі орыс жазуының қалыптасу заңдылықтары мен ерекшеліктері, әдеби мектептердің өзіндік ерекшелігі туралы идеялар жүйесін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан орыстілді жазушыларының прозасы

    Пән жазушылардың идеялық-эстетикалық ұстанымының ерекшеліктерін, олардың шығармашылығының бастауын, дәстүрлері мен жаңашылдығын қарастырады. Қазақстан орыс жазушылары прозасының поэтикасы мәселелеріне көңіл бөлінеді: прозадағы өзге ұлт сипатын бейнелеудің жаңа аспектілері мен құралдары айқындалады, шығармалардағы сюжетті ұйымдастыру қағидаттары мен романның көркемдік құрылымының өзгешелігі зерттеледі. Эпикалық жанрлардың даму тенденциялары мен перспективалары анықталады, жанр ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеу жұмысы және академиялық жазу негіздері

    Бұл курс ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбын таңдау, гипотезаның өзектілігін тұжырымдау, ҒЗЖ қорғау баяндамасына, қосымшалар мен иллюстрацияларға қойылатын талаптарды, сондай-ақ ғылыми қызметті сауатты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыратын академиялық жазу дағдыларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Әдебиет теориясы курсы көркем шығармаларды олардың жалпы ерекшеліктерінде терең зерттейді: эпос, лирика, драма.Оқу барысында студенттер әдеби процестің негізгі заңдылықтарын, әдебиеттің функцияларын, сөз өнеріндегі бейнелеу ерекшеліктерін, көркемдік және оның өлшемдерін негіздейді. Студенттерді әдеби процестің категорияларымен таныстырады-көркемдік әдіс, әдеби бағыт, әдеби ағым, көркемдік стиль, жанр теориясы, поэтика мәселелері. Әдеби шығарманы талдау қабілетіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Курс туынды етудің жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерінің сөзжасамдық процестерінің мазмұнын ашады. Студенттер тіл жүйесі мен өндіріс динамикасындағы сөзжасамдық бірліктер мен үлгілерді талдау дағдыларын, морфемалық сөзжасамдық ономасиологиялық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздердің семантизациясы және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын меңгереді; әр түрлі сөздердің грамматикалық формаларының құрамын, сөздердің септену және конъюгация түрлері бойынша бөлінуін, орыс тілінің сөйлеу бөліктерінің жүйесін, сөйлеудің әр бөлігінің сөздерінің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиялық мәдениет

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс қазіргі нарықтық экономика жағдайында табысты кәсіпкерлік қызметке қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді. Студенттер оңтайлы экономикалық шешімдер қабылдауды үйренеді, кәсіпкерлік пен қаржының негізгі ұғымдары мен білімдерін меңгереді, қаржылық операцияларды жүргізуге қажетті дағдыларды дамытады. Студенттер қаржы институттарының (банктер, қор нарығы және т.б.) қызметін талдайды, қаржылық-экономикалық құбылыстарды (несие беру, инвестициялау және т.б.) жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Курстың пәні-тілдің құрылымы, заңдылықтары мен қызметі туралы жалпы түсініктерді қамту. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны игеруге, лингвистикалық бақылау мен талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Оқу барысында студенттер тұжырымдамалық және терминологиялық базаны қалыптастырады. Олар тілдің көп деңгейлі құрылымы туралы идеяларды қамтуы мүмкін: фонетика және фонология, лексика және фразеология, сөзжасам және грамматика (морфология және синтаксис). Тілдің пайда болу проблемалары бойынша негізгі білім алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адал азамат құндылықтары

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық құқықтық мәдениетке тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антикалық әдебиеті және 17-18 ғасырлардың шетел әдебиеті

    Оқу барысында студенттер 17-18 ғасырлардағы Ежелгі және шетел әдебиетінің тарихы мен мәдениетімен танысады; даму заңдылықтарын ашуды біледі; ежелгі грек және Рим мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін анықтай алады. Зерттелетін дәуір жазушыларының көркемдік шеберлігінің жоғары маңыздылығын таниды. XVII ғасыр әдебиетінің екі көркем бағыты: Ренессанс гуманизміне реакция ретінде пайда болған классицизм және барокко. 18 ғасыр - " ағарту ғасыры "немесе"ақыл ғасыры". Рококо, сентиментализм, 18 ғасырдағы шетел әдебиетіндегі предромантизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисi

    Курс синтаксистік құрылымды және синтаксистік бірліктердің құрылысын реттейтін заңдылықтар жиынтығын; синтаксистік теорияның негізгі бағыттарын білдіреді. Студенттер синтаксистік категориялардың сипаттамаларын, синтаксистік бірліктер мен компоненттерді үйренеді. Олар тілдің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерін,осы жүйені құрайтын бірліктерді, олардың құрылымын, семантикасы мен функцияларын ашады. Студенттер синтаксистік бірліктерді тыныс белгілерін талдауда синтаксистік ережелерді, байланысты сөйлеуді, сөйлеу бірліктерін құру ережелерін, болашақта практикада қолданылатын сөйлеу процестерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері

    Студенттер орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық және әдістемелік дайындықты ала алады, бұл білім беру саласындағы болашақ педагогикалық іс-әрекеттің және білім берудің қазіргі мазмұнын жүзеге асырудың шешуші шарты болып табылады. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға баса назар аударылады. Студенттер командада жұмыс істеуге, шешім қабылдауға, жанжалды жағдайларды шешуге үйренеді. Курс көшбасшылық қасиеттерді арттыратын арнайы модульдерді орындау арқылы эмоционалды интеллектті дамыту дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Курс ғылыми таным әдіснамасы мен когнитивтік қызметті басқару теориясына, қазіргі лингвистика мен әдебиеттанудың, психолингвистиканың, дидактиканың, психологияның, философияның жетістіктеріне негізделеді және орыс әдеби тілін жақсы білетін, бағдарламалық материалдардың, оқулықтардың, әдістемелік құралдардың мазмұнын білетін, оқытуды тәрбие мен дамудың бағыттарымен үйлестіре алатын, оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдана алатын филолог-мұғалімдерді даярлауды көздейді. Тілдік және әдеби білім беруді ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдерімен, ақпараттық, коммуникациялық, цифрлық технологиялармен, критериалды бағалау технологиясымен, мәдениетті қалыптастырумен және ойлау дербестігімен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ағартушылық дәуіріндегі орыс әдебиеті

    Курс ағарту әдебиеттің жалпы сипаттамасын ұсынады. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің даму заңдылықтарын аша алады, орыс классицизмі мен сентиментализмінің ерекшеліктерін ажырата алады, 18 ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармашылығы туралы сыни тұрғыдан ойлана алады. Ғасырдағы философиялық, әлеуметтік және эстетикалық ойдың дамуындағы жазушылардың ерекше рөлімен танысады. Олар орыс ағартушылығының негізгі идеялары мен кезеңдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 17- 18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы

    Курс тарихи оқиғалармен, өзгерістермен байланысты тарихи кезең әдебиетін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер осы өзгерістерді, дәуір рухын көрсете алады. Олар 17 ғасырды - Петрдің өзгеру ғасырын, Ресейдегі зайырлы мәдениеттің қалыптасуын талқылайды және сипаттайды. 18 ғасыр ағартушылық ғасыр, қалыптасу уақыты, оның бірегейлігін анықтау, одан әрі даму жолдары ретінде баяндалады және түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық ерекшелігі

    Курс әдеби бағыттар мен өзара әрекеттесулердің тарихын сипаттауға, әдеби формалардың қалыптасуы мен өзгеруіне (жанрлық білім беру процестері, стильдердің дамуы, тұрақты мотивтер, сюжеттер, композиция әдістері жүйесін қалыптастыру) бағытталған. Студенттер орыс әдеби эволюциясының негізгі тұжырымдамаларын игереді, XIX ғасырдағы орыс жазушыларының негізгі басылымдарын зерттейді, XIX ғасырдағы орыс әдеби эволюциясының негізгі тұжырымдамалық сипаттамаларына бағдар алады.Орыс әдебиетінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтарын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Курс тіл білімінің теориясы мен әдіснамасын зерттейді. Пәннің объектісі-әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы. Оқу барысында студенттер мыналарды қарастырады: онтологиялық және эпистемологиялық аспектілер; тілді белгі жүйесі ретінде тану; тіл деңгейлері туралы әрекеттер тізбегін орындау; тіл жүйесі мен құрылымын біріктіре білу; тіл мен ойлауды тану; тіл мен қоғамды зерттеу. Тілдің жалпы және жеке функцияларын жіктей алады. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық классификациясын ажыратыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл курс студенттерде қалыптастырады: мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке басы туралы; кәсіби-педагогикалық шеберліктің мәні, мазмұны және ерекшелігі туралы; Педагогикалық шеберлік негіздерінің құрылымдық құрамдас бөліктері: педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері туралы білімді. Педагогикалық қызметті педагогикалық және азаматтық сананы дамыту, студенттердің шығармашылық және жеке өсуінің шарты ретінде түсіну және қабылдау. Сондай-ақ, бұл курс мектепке дейінгі және орта білім беру жүйесінде өзінің кәсіби өсуі мен жеке дамуының траекториясын жобалаудың педагогикалық техникасы мен дағдыларын практикалық игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы сандық білім беру ресурстары

    Пәннің мақсаты-педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру саласында қолдану үшін және педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Эволюция барысында цифрлық технологиялардың жіктелуі, қол жетімді кескіндерді өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс істеу технологиясы дамиды. Курс интернет-ресурстарды пайдалануға бағытталған, жасанды интеллекттің рөлі туралы түсінік береді, нейроинорматика негіздері бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы

    Пән XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетіндегі жетекші бағыт ретінде сыни реализмнің дамуына және қалыптасуына әсер еткен зерттелетін кезеңдегі орыс қоғамының әлеуметтік-тарихи құрылымында болып жатқан процестердің ерекшелігін көрсетуге, студенттер арасында осы кезеңдегі әдебиеттің негізін құрайтын жазушылар мен ақындардың маңыздылығы туралы толық және жан-жақты түсінік қалыптастыруға арналған. Курс студенттердің көркем шығармаларды оқу мен интерпретациялаудағы, оларды талдаудағы дағдыларын бекітеді. Олар шындықты шынайы бейнелеу туралы сыни тұрғыдан ойлайды және талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Типологиялық тіл білімі

    Курстың негізгі материалы-тілдер жүйесі, сөйлеу материалын байланыстыратын заңдылықтарды құру. Типологиялық тіл білімінің пәні-әлемге белгілі барлық тілдік жүйелер. Студенттер жалпы тіл білімінің бөлімі болып табылатын тілдердің типологиясын оқиды. Тілдердің типологиясында толық емес индукция негізінде студенттер бақылаулар мен қорытындылар жасайды, яғни тілдік жүйелердің бір бөлігі зерттеледі, олардың қорытындылары басқа тілдік жүйелерге де қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру

    Пән мұғалімдерге оқушыда одан әрі оқуға, кәсіби және әлеуметтік бейімделуге, оқытылатын салада білімін тереңдетуге, сыни ойлауды дамытуға қажетті қасиеттерді қалыптастыруға көмектесетін әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыратын негізгі қызмет түрлерінің бірі болып табылады.Жас ерекшеліктерін ескере отырып, іс-әрекетті ұйымдастыру формаларын қарастырады, оның барысында шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, іздеу қызметіне қажеттілікті дамыту жүреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19 - 20 ғасырлардағы шетелдік әдеби процесс

    Оқу барысында студенттер ХХ – ХХІ ғасырлардағы ауызша өнердегі бағыттарды талқылайды және ажыратады, қазіргі шетел әдебиеті тарихының негізгі кезеңдерін, оның даму тенденцияларын болжайды және сыни тұрғыдан ойлайды. Олар романтикалық және реалистік әдебиеттерді, Батыс Еуропа, американдық әдебиеттің қазіргі кезеңдегі негізгі құбылыстарын көрсетеді. Романдардағы әлеуметтік-саяси және философиялық мәселелерді түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл тарихы және жазу тарихы

    Курс тіл тарихы мен жазу тарихын, жазудың пайда болуы мен дамуын, славян жазуының пайда болуын, жазудың пайда болу процесін ұсынады. Студенттер тіл мен жазудың тарихын, мәдениетін, тіл мен жазудың пайда болуын, сөйлеудің пайда болуын үйренеді. Олар жазуды тілді біріктіретін белгілер жүйесі, әр түрлі жазу түрлерінің қалыптасу процесі, жазу түрлері,пиктография, кириллица және глаголица қазіргі заманғы жазуға дейін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвориторика негіздері

    Курстың негізгі материалы-дұрыстық, анықтық-шешендік, сенімділік және орыс тілінің тазалығы. Студенттер риторикалық Канонның құрылымы, оратория негіздері, әңгіме мен даудың ережелері, оратордың жеке басына қойылатын талаптар, әр түрлі қызмет салаларында мазмұнды және логикалық сөйлеуді жүргізу заңдылықтары туралы білім алады. Олар ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің әйгілі спикерлерінің шешендік өнерімен, Ресейдің шешендік өнерімен танысады. Олар педагогикалық және академиялық лингвистикаға қатысты қазіргі риториканың жалпы заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік әлемі

    Пән 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер негізгі бағыттарды, көркемдік форма саласындағы ізденістерді (проза, драматургия, поэзия) ажыратады,жазушылар мен ақындардың шығармашылық даралықтарының алуан түрлілігін түсіндіріңіз. Орыс әдебиетінің жаңа эстетикасының ұлттық ерекшелігін қалыптастыру үшін тарихи - әдеби процестің рөлі мен маңызын түсініп, өзіне тән ерекшеліктерін зерттейді, көркемдік жаңалықтарын баяндайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Риторика тарихының негіздері

    Риторика тарихы адамзаттың ұлы ойшылдарының есімдерін зерттейді; риториканың қалыптасуын б. з. д. V ғасырда Ежелгі Грецияда пайда болған ғылым ретінде қарастырады; оқу барысында студенттер риторика дамуының негізгі кезеңдерін ажырата алады, жаратылыс заңдылықтарын таниды; жақсы сөйлеу мен сапалы мәтінді жеткізуді және қабылдауды үйренеді.Студенттер прозалық мақсатты мәлімдеме құрудың мәдени модельдерінің заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті

    Шетел әдебиеті курсын оқып жүргенде студенттер дамудың негізгі заңдылықтарын біледі, әлемдік әдебиеттің бағыттары мен бағыттарын ажыратады, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара әрекеттесуін зерттейді. Романтикалық және реалистік әдебиеттің негізгі эстетикалық принциптерін зерттей отырып, студенттер әдеби шығармаларды түсіндіруге және талдауға дайын. Әдебиеттегі теориялық модельдер мен көркем тәжірибенің өзара әрекеттесу мәселелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші оқу пәндерінің бірі. Курстың тақырыбы-тарихи дамуында орыс әдеби тілінің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар. Оқу барысында студенттер орыс әдеби тілін, оның тарихи және функционалдық тұрғыдан дамуын зерттейді. Олар әдеби тілдің әлеуметтік қызмет ету жағдайындағы барлық тарихи өзгерістерді әртүрлі кезеңдерде зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы

    Курс тіл білімінің жүйеде орны мен рөлін зерттейді. Студенттер тіл білімінің бөлімдерімен танысады, тілдің қызметі мен оның маңызды сипаттамаларын ажырата алады. Олар жазу тарихы мен теориясын қарастырады, тілдерді жіктеу принциптерін көрсетеді. Олар әдіснамалық лингвистикалық пәндер жүйесінде бірінші болып табылатын теориялық курсты оқиды. Тіл туралы ғылымның негізгі түсініктерін – тілдің табиғаты мен құрылымдық сипаты туралы білім беретін жалпы тіл білімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Курс студенттерді ғылым ретінде стилистиканың негізгі ұғымдары мен категорияларымен, орыс әдеби тілінің негізгі стильдер жүйесімен таныстырады және фонетика, лексика, фразеология, сөзжасам, морфология және орыс тілінің синтаксисінің стилистикалық ресурстарының негізгі сипаттамаларын қамтиды. Стилистиканың жалпы принциптерінің мазмұнды сипаттамаларына, стильдің жүйелілік негіздеріне, қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы тілдік құралдардың жұмысын басқаратын заңдарға, функционалды стильдердің ерекшеліктеріне, зерттелетін материалды стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін көрсетуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 20 ғасыр мен 21 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті

    Курс 20-21 ғасырларды қамтиды және әдебиеттің дамуындағы жоғарғы кезең болып табылады. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің осы кезеңінің шекараларын анықтауға, әлеуметтік-тарихи себептермен ғана емес, әдеби себептермен де ынталандыруға үйренеді. Олар белгілі бір тәуелсіздікке, бірлікке, бүкіл әдеби дәуірдің толықтығына ие кезеңдермен танысады, оның ішінде көркемдік дамудың объективті логикасы мен заңдылықтары, көтерілістер мен тұрақтану, құлдырау мен үзілістер байқалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқытудың коммуникативтік-белсенділік тәсілдің теориясы мен практикасы

    Курс педагогика мен психологияның, психолингвистиканың, тіл білімі теориясының әлеуметтанудың және мәдениетаралық коммуникацияның заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, орыс тілін оқытуға коммуникативті-іс-әрекеттік көзқарас контекстінде оқушылардың тілдік тұлғасының коммуникативті-іс-әрекеттік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру әдістерін, әдістерін, әдістері мен стратегияларын меңгеруге бағытталған орыс тілін оқытуға коммуникативті-белсенділік тәсілінің негіздерін азіргі жалпы білім беретін мектепте қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы жобалық-зерттеу қызметі

    Курс зерттеу қызметінің теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарды, қазіргі тенденцияларды және өзекті мәселелердің кейбір аспектілерін зерттейді. Шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту арқылы білім беру, ғылыми және инновациялық процестердің бірлігін қамтамасыз етеді. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің оқу процесінде тілдік, сөйлеу, сандық және көркемдік принциптерді сауатты үйлестіруге мүмкіндік беретін сандық құзыреттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, ҚР Білім беру саласындағы ұлттық саясатының үрдістері туралы түсінігі бар; жаһандық жалпыадамзаттық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтар жүйесіне баулу негізінде өзінің азаматтық, дүниетанымдық және адамгершілік ұстанымын білдіреді;
  • педагогикалық кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми салалардан білімді интеграциялау біліктері мен дағдыларын қолданады;
  • орыс тілі мен әдебиеті саласында теориялық білімді, пәндік құзыреттіліктің қажетті түрлерін (лингвистикалық, әдебиеттану, коммуникативтік және т. б.) меңгереді;
  • әр түрлі оқу мақсаттарында ауызша өзара әрекеттесу үшін ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің практикалық дағдыларын көрсетеді;
  • оқушының жасына, сенсорлық және зияткерлік қабілеттеріне байланысты білім беру қажеттіліктеріне назар аудара отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру процесін жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгереді;
  • білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесін сүйемелдеуді ұйымдастыруда педагогика мен психология негіздерін біледі, педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешуде практикалық дағдыларды көрсетеді; педагогикалық шеберлікті жетілдірудің стратегиялары мен техникаларын біледі;
  • білім берудегі менеджмент, кәсіпкерлік және тиімді көшбасшылық саласындағы біліммен кәсіби қызметте жұмыс істейді, эмоцияларды басқару қабілетін жүзеге асырады;
  • акт және IT технологияларын , білім берудегі оқытудың цифрлық технологияларын, білім алушылардың жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастырудың білімі мен дағдыларын меңгереді;
  • оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыруда критериалды бағалау, жаңартылған білім беру мазмұны, инклюзивті білім беру технологияларын қолданады;
  • қабылданған моральдық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекеттестікке қабілетті, экологиялық мәдениетті және адамдарға деген құрметті көрсете отырып, этикалық құндылықтар мен салауатты өмір салтын ұстанады.

Ұқсас БББ

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01702 Орыс тілі және әдебиеті

Астана халықаралық университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top