8D01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап (жалпы) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту: жалпы ғылыми, құралдық, әлеуметтік-тұлғалық, жалпы мәдени; пәндік-мамандандырылған (кәсіби) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
-
Жеке тұлғаның дарындылық психологиясы
Несиелер: 5Тұлғаның дарындылық психологиясын білу; дарындылықты анықтау бойынша ғылыми-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдары. Докторант тұлғаның дарындылығын анықтау бойынша педагогикалық техниканы білуі тиіс; дарындылықты анықтау бойынша ғылыми-педагогикалық экспериментте әдістерді қолдана білуі тиіс; тұлғаның дарындылығын дамытуда білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру кезінде дағдыларды меңгеруі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Несиелер: 5Докторанттардың теориялық, әдіснамалық және қолданбалы философия және педагогика әдіснамасы бойынша білімін кеңейту және тереңдету.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздерін ғылыми танымын дамытудағы негізгі үрдістер; жалпы білім беретін және жоғары кәсіби мектепте білім беру үдерісінде міндеттерді шешу үшін креативті педагогиканың идеяларын қолдану. Докторант креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздерін білуі тиіс; тұлғаның креативтілігін қалыптастыруда тиімді нәтижелерді қамтамасыз ету бойынша ғылыми-педагогикалық экспериментте зерттеу әдістерін қолдана білуі тиіс
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістемелері
Несиелер: 5Зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми бейінін өзгерту қабілеті, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Креативтік педагогика және психология
Несиелер: 5Креативті дидактиканың философиялық-әдіснамалық негізі, креативті-бағытталған білім беру үдерісінің негізгі компоненттері: мазмұны, Оқыту құралдары, Оқыту әдістері, оларды жіктеу және стандарттау тәсілдері. Шығармашылық қызметті белсендіру және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістері. Оқу бағдарламаларының, оқулықтардың және оқу құралдарының креативтілік критерийлері. Докторант креативті Педагогика және психология бойынша оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен оқу құралдарын зерделеу кезінде талдау дағдыларын меңгеруі тиіс
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Пән докторанттарды ғылыми ақпаратты жазу және мазмұндау негіздерін, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Докторлық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Жоғары мектептегі білім беру үрдісінің зерттеу қызметінің психологиялық-педагогикалық мәні. "Докторлық зерттеудің әдіснамалық негіздері" курсына қатысты жалпы, жас және педагогикалық психологияның негізгі қосымшалары, эмпирикалық зерттеулер, теориялық концепциялары туралы тұтас түсінік. Жоғары мектептің, жалпы білім берудің қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі тенденциялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Докторлық зерттеудің гносеологиялық негіздері
Несиелер: 5Жоғары мектептегі білім беру үдерісінің зерттеу қызметінің психологиялық-педагогикалық мәнін ашу. Докторанттарға"докторлық зерттеудің гносеологиялық негіздері "курсына қатысты жалпы, әлеуметтік, жас ерекшелік және педагогикалық психологияның маңызды теориялық концепциялары, эмпирикалық зерттеулері және негізгі қосымшалары туралы толық түсінік беру. Жоғары мектеп дамуының негізгі тенденцияларын қарастыру. Докторанттардың психологиялық-педагогикалық ойлауын дамыту дегеніміз: әрбір зерттеудің бірегейлігі мен қайталанбастығы идеясын қабылдау және кәсіби маманды даярлау мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Теориялық-әдіснамалық үлгідегі заманауи психология
Несиелер: 5Методология және оның деңгейлері туралы түсінік. Ғылым және әдіснама. Қазіргі психологияның әдіснамалық негіздері. Психологиялық ғылымның категориялық құрылымы. Ғылыми психологияның аксиомасы ретінде принциптері туралы түсінік. Психологияның әдіснамалық мәселелері. Психологиядағы жүйелі және кешенді тәсіл. Іргелі психологияның психологиялық практикаға әсері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, көпмәдениетті, зерттеушілік құзыреттілігі мен өзін-өзі дамыту құзыреттілігі туралы дүниетанымдық позиция туралы түсініктерін көрсету.
-
Код ON2
жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін қолдану; кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын, теориялық-әдіснамалық форматтағы Қазіргі психологияның жетістіктерін қолдану.
-
Код ON3
өмірдің барлық саласында әлеуметтік белсенділік таныту, кәсіби және жеке мәселелердің стандартты емес шешімдерін табу; креативті педагогика мен психология білімін практикалық қызметке көрсету және енгізу.
-
Код ON4
академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді, оқу және зерттеу, ғылыми коммуникацияның құрылымы мен бағдарламасын, ғылыми стильдің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін білу.
-
Код ON5
психологиялық-педагогикалық қызметтің ғылыми негізделген әдістемелерін пайдалану; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды, мәліметтерді өңдеуді, оларды интериоризациялауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы ғылыми негізделген технологияларын меңгеру; докторлық зерттеудің гносеологиялық негіздерін меңгеру.
-
Код ON6
тұлғаның дарындылық психологиясы саласында, кәсіби қызметінде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалаудың заманауи технологияларын практикаға енгізу.
-
Код ON7
психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыруда және педагогикалық жағдайларды жобалауда, оқытудың оңтайлы түрлерін, әдістерін, құралдарын тиімді таңдауда, психологиялық-педагогикалық міндеттерді шығармашылық шешуде; кәсіби тәжірибені зерделеуде және жинақтауда; мінез-құлық пен іс-әрекет рефлексиясы негізінде Өзін-өзі дамытуды ұйымдастыру және жүзеге асыруда құзыреттілік таныту.
8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураТорайгыров университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша