Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в Yessenov University

Пәндер

  • Академиялық жазылым

    Бұл пән білім беру бағдарламасының базалық пәндер цикліне кіреді және докторанттың әмбебап және жалпы кәсіптік құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған пән болып табылады. "Академиялық жазылым" курсы докторанттардың білім беру бағдарламасының келесі пәндерін сәтті меңгеруі үшін қажетті базаны жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарға арналған және ғылыми зерттеулердің заманауи әдіснамасының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Пән ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі әдіснамалық мәселелерді талдауға және ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі туралы түсінік алуға, сондай-ақ докторанттың бірқатар құзыреттерді алуға бағытталған. Курс бағдарламасы ғылыми әдістің мәнін үш аспект бойынша тереңірек түсінуге мүмкіндік береді: таным тәсілдері туралы білім ретінде, таным құралы ретінде және ғылыми білімді тексеру құралы ретінде. Бұл докторантқа зерттеу жұмысында ғылыми әдісті қолданудың мәні мен ерекшеліктерін түсінуге, ғылымның нақты саласында зерттеу міндеттерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика философиясы мен әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: докторанттардың әртүрлі философиялық ұғымдар мен педагогиканың әдіснамаларында оқыту мен тәрбиенің педагогикалық заңдылықтары туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Оқытушылардың, докторанттардың әдістемелік мәдениетін және сол арқылы педагогикалық процестің тиімділігін арттыруға бағытталған. Зерттейді: ғылым белгілі бір қызмет формасы ретінде, философия белгілі бір әдіснамалық білімнің жоғарғы деңгейі, педагогика философиясы, әдіснама ғылыми таным ғылымы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі өлшеу және болжау мәселелері

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өлшеу мен болжаудың теориялық және практикалық негіздерін қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолданылатын деректерді математикалық өңдеудің өлшемдері мен тәсілдерін; эксперименттік айнымалыларды таңдау ерекшеліктерін және оларды бақылау тәсілдерін, психологиялық-педагогикалық зерттеу үшін математикалық-статистикалық әдістерді оның мақсаттарын, міндеттерін, гипотезаларын өзгерту контекстінде; бастапқы деректерге сәйкес өлшеу және болжау және оларды барабар қолдану тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасын жобалаудағы психологиялық теориялар

    Мақсаты: білім беру жүйелерін тиімді жобалау үшін қажетті кәсіби-мамандандырылған құзыреттерді қалыптастыру; әртүрлі психологиялық теорияларда қамтылған тұлғаны дамыту және оқыту процесінің теориялық аспектілерін игеру. Осы пәнді игеру барысында білім алушылар білім беру жүйелерін жобалау негізінде жатқан негізгі психологиялық теориялардың мазмұнымен танысады.Бұл курс білім беру жүйелерін жобалауда жас психологиясының білімдерін практикалық қолдану мүмкіндіктерін кеңейтеді, даму мен оқытудың теориясы мен практикасының байланысын ашады; психоанализ теориясының мазмұнын ашады; оқыту теориялары; басқару стильдерінің теориялары; Р. Блейко мен Д. Мутонның басқару теориясының мазмұны; ұтымды басқару теориялары; қатысушы басқару теориялары; ситуациялық Көшбасшылық теориясы; басқарушылық тиімділіктің ықтималдық моделін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу бағдарламаларының дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: ғылыми білімнің бағыттары ретінде педагогикалық дизайнның негізгі ұғымдарын ашу, оқу материалдарын әзірлеу, енгізу, бағалау және ашық оқу ортасын құрудың педагогикалық ерекшеліктері жүйесін айқындау. жоспарларды, сценарийлерді, прототиптерді оқу материалдарының жиынтығына айналдыруға бағытталған. Зерттейді: оқу жоспарларын әзірлеу ерекшеліктерін білу, оқу жоспарларын әзірлеу мен пайдалануда қазіргі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдануды білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу технологиясы мен әдістемесі, бағалау

    Пәннің мақсаты: докторанттардың оқулықтарды, оқу-әдістемелік әдебиеттерді жасау мен безендірудегі қабілеттерін дамыту. Ол оқулықтарды, оқу-әдістемелік құжаттарды, оқу-әдістемелік материалдарды жасау және сараптау саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайын, сондай-ақ оларды Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіне практикалық қолдану ерекшеліктерін талдауға бағытталған. Зерттейді: оқулықтар мен оқу-әдістемелік құжаттаманың сапасын жақсарту және бақылау мәселелері жоғары білім жүйесіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық мәтінді жазудың, редакциялаудың әртүрлі үлгілерін пайдалана отырып, жалпы қабылданған халықаралық зерттеу және жарияланым конвенцияларына сәйкес ғылыми қызметті тұтас және оның құрамдас бөліктері деңгейінде ғылыми нәтижелерді қазіргі заманғы нысандарда білікті көпшілік алдында таныстыру мақсатында ұйымдастырады
  • Ғылыми зерттеулерде кезең-кезеңмен өлшеу және болжау технологиясын қолдана отырып, білім беру жүйелерін жобалауда заманауи психологиялық теориялар мен интервенцияларды қолданады
  • Әлемдік жоғары білім беру кеңістігінде болып жатқан процестер туралы өте ауқымды және үнемі өзгеріп отыратын ақпаратты талдайды, сондай-ақ оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, өзінің оқытушылық қызметінің тиімділігін арттырады
  • ЖЖОКБҰ макропроцестерін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оқу процесінде ғылыми-әдістемелік және оқу құжаттамаларын әзірлейді және қолданады, пәндердің оқу бағдарламаларын бағалауды жүргізеді;
  • Оқу бағдарламаларын, оқулықтарды және ғылыми-әдістемелік құжаттарды бағалау және жобалау үшін әдістемелік, дидактикалық, цифрлық құралдар жинағын әзірлейді;
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі өлшеу мен болжаудың өзекті мәселелерін талдай отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу кезіндегі психологиялық құбылыстарды болжайды;
  • Педагогика философиясы мен әдіснамасы, ғылыми зерттеу әдістері саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде ғылыми нәтижелілікті арттыра отырып, Халықаралық деректер базаларымен жұмыс жасай отырып, кешенді зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жобаларын жобалайды және жүзеге асырады
  • Академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады.
Top