8D01101 Педагогика және психология в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-білім алушылардың әлемдік білім беру кеңістігіндегі бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету және жаһандандыру саласында Педагогика және психология саласында жоғары білімді маманды дайындау, кәсіптік қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті: білім беру мекемелерінде, қазіргі ғылыми деңгейде педагогикалық процесті жоспарлау және ұйымдастыру; ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогика философиясы және әдіснамасы
Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қаралған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде зерттеу. Педагогикалық зерттеудің логикасымен, эмпирикалық сипаттаумен танысу, философия, педагогика, психология саласындағы білім негізінде зерттеу үшін таңдалған нысан туралы теориялық түсінік құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің заманауи тұжырымдамалары
Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда экономиканың жаһандануы жағдайында менеджменттің даму үрдістерін терең түсінуді қалыптастыру, заманауи ұйымдарды басқарудың тәжірибелік мәселелерін шешу құралдарын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің методологиясы және философиясы
Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың дамуында алынған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндірудің ерекше қызметі ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу кезінде ғылыми тілді пайдаланудың жалпыланған дағдыларын, мәтіндік материалды академиялық баяндаудың принциптері мен әдістерін қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Академиялық жазу жанрлары. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Академиялық сауаттылық. Академиялық және ғылыми мәтіндерді құру, оларды баспаға дайындау құрылымы мен принциптері. Аннотация және дәйексөз. Ауызша баяндау. Ғылыми талқылаулар. Академиялық корреспонденция. Ғылыми мақалаларды жобалау және баспаға дайындау. Ғылыми фактілерді ұсынуға арналған схемалар жүйесі. Ғылыми дәлелдемелердің логистикасы және сұрақтарға ғылыми жауаптарды тұжырымдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы білім берудің теориясы мен тұжырымдамалары
Пәнді оқытудың мақсаты - аймақтық және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, білім беруді дамытудың әлемдік үрдісін оқу және салыстырмалы білім беру бойынша білімдерді жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу
Курс студенттердің психологиялық зерттеуді ұйымдастыру, оның нәтижелерін өңдеу және түсіндіру процесінде математикалық модельдеуді қолданудың негізгі әдіснамалық принциптерін, теориялық тұжырымдамалары мен әдістемелік құралдарын меңгеруге бағытталған. Психологияда математикалық модельдерді дұрыс қолдану Педагогика және психология саласындағы маман үшін қажетті дағды болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
"Ғылыми зерттеу әдістері" пәнін игерудің мақсаты: студенттердің Педагогика және психология саласындағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласында танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, Ғылыми іс-әрекеттің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық шындықты талдаудың статистикалық әдістері
Пәнді меңгерудің мақсаттары: психологиялық-педагогикалық құбылыстарды зерттеуде математика және информатика әдістерін қолдану мүмкіндіктері туралы студенттердің түсініктерін дамыту және SPSS көмегімен педагогикалық зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау үшін оны қолдануда математикалық статистика аппаратын меңгеру. Статистикалық әдістердің арқасында қолданылатын психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстардың толық және нақты көрінісін қалыптастыруға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте және білім беру бағдарламаларын жобалауда ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жобалаудың заманауи технологияларын жүзеге асырады
- Ғылыми-педагогикалық қызметтегі инновациялар нәтижелерін алдын-ала болжау, педагогикалық және ғылыми процестерді жүргізу, кәсіби тәжірибеде күрделі ғылыми және білім беру жобаларын жүзеге асыру
- Психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген әдістерді қолданады; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды, мәліметтерді өңдеуді, оларды интериоризациялауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы ғылыми негізделген технологияларын меңгерген
- Мемлекетте және басқа тілдерде табысты және оңтайлы іскерлік қарым-қатынас жасайды.
- Педагогика мен психологиядағы маңызды іргелі және қолданбалы ғылыми проблемалар бойынша тәуелсіз зерттеулер жүргізеді.Ғылыми-зерттеу, эксперименталды-зерттеу қызметін жоспарлайды, ұйымдастырады, іске асырады және түзетеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялайды және өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлайды, ғылыми таным шекарасын кеңейтеді
- Ғылыми зерттеудің дербестігі мен жауапкершілігін көрсетеді, ғылыми зерттеулер процесінде инновациялық технологияларды әзірлейді және енгізеді, зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдайды және тиімді қолданады
- Жоғары әлеуметтік құндылықтарға, білім берудің гуманистік идеяларына бағдарланған кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты.
- Педагогикалық ұстанымы, студенттермен қарым-қатынастың демократиялық стилі, жауапкершілігі, академиялық және кәсіби ортада ғылыми талқылауларға қатысады және әртүрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда алғашқы зерттеу нәтижелерін жариялайды.
- Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алады.
- Бұл Қазақстан Республикасының ұлттық идеялары, жоғары моральдық, адамгершілік және рухани құндылықтары, ұлттық идеяларын қолдайды.
- Жаһандану және интернационализация жағдайында педагогикалық және психологиялық ғылымның дамуының заманауи үрдістері, бағыттары мен заңдылықтары терең білімдерін көрсетеді
- Басқару қызметін жүзеге асырады, өзінің одан әрі кәсіби дамуын жоспарлайды және болжайды
- Кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі саласында педагогика мен психология саласындағы жаңа білімді дамытады және енгізеді
- Ғылыми және инновациялық қызметтің нәтижелерін жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді.
- Күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін математикалық ойлауды қолданады және дамытады, өзінің кәсіби қызметінде Деректерді талдаудың математикалық әдістерін және ойлау тәсілдерін (логика және кеңістіктік ойлау), презентациялар (формулалар, модельдер, конструктілер, бағандар, кестелер) пайдаланады
Ұқсас БББ
8D01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
8D01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
8D01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
8D01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)