8D01101 Педагогика және психология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға қабілетті, қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық және технологиялық дамуының инновациялық өзгерістері жағдайында әлеуметтік бейімделуге қабілетті білім беру және психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында біліктілігі жоғары ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Академиялық хат
Курс барысында ғылымдағы қызмет түрі және байланыс тәсілі ретінде. Ғылыми стиль. Ғылыми мәтіндердегі презентация әдістерінің жіктелуі. Академиялық мәтіннің негізгі элементтері мен бірліктері. Ғылыми стильдің ерекшелігі. Академиялық мәтін және танымал ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіндерді құру. Ғылыми стильдегі құжаттар: ғылыми мақала, монография, диссертация, автореферат, ғылыми баяндама, реферат, аннотация, рецензия; грантқа өтінім. Оқулық, оқу-әдістемелік құрал, дәріс, патент, шарт. Ғылыми-ақпараттық мәтіннің типологиясы (жоқ): библиографиялық сипаттама, аннотация, реферат, шолу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс бакрысында ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемесі, ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдары, техникалық ғылымдардың рөлі, заманауи ғылымдағы инженерлік зерттеулер туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Пән техникалық ғылымдардың құрылымын, ғылыми зерттеулердің жалпы ғылыми әдістерін теория мен практикада қолдануды қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Наукометрия негіздері
Пәннің барысында наукаметрияның әдістері туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру, алынған білімдерді ғылыми және инновациялық қызметте, оның ішінде ғылыми жұмыстың нәтижелілігін бағалау және сапасын арттыру, сондай-ақ ғылыми мақалалар жазу және наукометриялық көрсеткіштерді талдау әдістерін меңгеру дағдылары мен іскерліктерін дамыту қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогтың зерттеушілік мәдениеті
Курс барысында педагогтың зерттеушілік функциясы құзыреттілігінің арнайы, əлеуметтік жəне тұлғалық түрлеріне ерекше мəн беріледі. Арнайы – өзінің мамандығына сəйкес білімі, біліктілігі, дағдысы, жаңа білім мен білікті өз бетімен меңгеруі, өз еңбегінің нəтижесін бағалау, біліктілігінің болуы туралы айтылады. Əлеуметтік – тіл туралы білімінің, коммуникативті мəдениетінің, басқамен ынтымақтастыққа қабілеттілігінің, өзінің іс-əрекетінің нəтижесіне, қоршаған ортаға дайындығының болуы, тұлғалық – өзін-өзі тану бойынша біліктілік, дағдысын жетілдіруге кəсіби іс-əрекет тұлғаның дамуына дайындығының болуын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи ғылыми психологиялық-педагогикалық концепциялар
Курс барысында қазіргі ғылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар. Батыс Еуропа, Америка, Ресей және Қазақстанның психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалары мен парадигмалары. Оқытудың ассоциативті-рефлекторлық теориясы. Ақыл-ой әрекеттерін кезең-кезеңмен қалыптастыру теориясы. Дамыта оқыту концепциясы. Жалпы дамудың психологиялық теориясы. Ғылыми түсініктерді қалыптастыру теориясы. Проблемалық оқыту теориясы. Оқыту мәселесіне гуманистік көзқарас. Қазіргі әлемдегі білім беру модельдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің философиясы және әдіснамасы
Курс барысында философия және ғылыми ұқыптықтар, оқу-тәжірибе үрдістерін қамтамасыз ететін, психолого-педагогикалық зерттеулердің методологиялық негіздері (проблема, зерттеу ұсынысы және таңдаулы тақырыбы, зерттеуның нысаны және мазмұны, мақсат, гипотеза, зерттеу міндеттері, қорғауға салынатын келесі дәлделер және т.б.) талдауларына арналған. Ғылыми білімдердің, теориялық, эмпирикалық және статистикалық-математикалық зерттеу әдістерін, педагогикалық және психологиялық эксперименттердің орналасу және орындауын, зерттеу іздеу сәттілігінің критерийлерін, зерттеу процесі мен нәтижелердің мониторингін, олардың орындау әдістерін талдау. Сондықтан, зерттеу ісі жобаларының түрлі санаттары, психологиялық диагностикалық процедуралардың және олардың негізін қамтамасыз ететін психометрикалық негіздер, нәтижелерді өңдеу әдістері туралы сұрауларды және олардың орналауы талдауларымен айналысады. «Психолого-педагогикалық зерттеулердің философиясы және методологиясы» дисциплинасын оқу, докторанттардың сәтті ғылыми зерттеулерді орындау үшін керек компетенцияларды дамытуға бағытталған. Курс арқылы психолого-педагогикалық зерттеулердің методологиялық аспекттерін, науқыш ғылыми зерттеу жобаларын жасау мен орындау, маңызды зерттеулердің науқыш тақырыптары бойынша ғылыми зерттеу жүргізу навыктары дамытылады. Докторанттар зерттеулердің, емтихандардың, классификациялардың және теориялық-эмпирикалық ақпараттың іздеу, өңдеу, белгілеу және жүйелеу навықтарын қолданады, зерттеу нәтижелерін құру және теориялық зерттеу модельдерін орналастыруда қолданылады. Сондықтан, олар ағымдағы мәліметтердің математикалық өңдеу нәтижелері мен оқытушылардың жетістіктерін диагностикалау, ойлау және жүйелеу әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық өлшемдер
Курс барысында тыңдаушылар педагогикалық білім беру магистрі (бакалавр, маман) біліктілігі шеңберінде бағалау рәсімдері негізінде педагогикалық өлшемдер және білім беру процесін басқару саласындағы кәсіби деңгейін жетілдіреді. Бағдарламаны игеру нәтижесінде тыңдаушыларда Педагогикалық өлшеулер теориясы мен практикасы саласында жүйеленген білім мен дағдылар және құзыреттілік тәсіл негізінде білім беру процесін жобалау үшін қажетті кәсіби құзыреттер қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының бөлімдері мен бағыттарын, сондай-ақ, педагогикалық және психологиялық ғылымның тарихи контексте және қазіргі әлемдегі негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын түсінеді; философиялық талдаудың әдістерін игеріп, психолого-педагогикалық проблемаларды талдауда терең философиялық, этикалық және мәдени аспектілерді анықтай отырып, оларды қолдана алады; тарихи процесс заңдылықтары туралы білімдерін педагогика мен психология саласындағы өзгерістер мен трансформацияларды талдауда қолдана отырып, әр түрлі теориялық-методологиялық концепцияларды талдайды, олардың негізгі ережелерін бөліп көрсетеді, ғылым тарихы мен философиясынан алынған білімді психолого-педагогикалық қызметтің практикалық аспектілерімен біріктіруді біледі және тарихи, философиялық және мәдени факторлардың психолого-педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайы мен тенденцияларына әсерін бағалайды; болашақ кәсіби қызмет үшін олардың маңызы туралы негізделген қорытындылар жасайды.
- Заманауи ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды түсіну мен талдау жасау қабілетін көрсетеді, ғылыми ақпарат жинау үшін қолданылатын әдістер мен технологияларды байқайды, сондай-ақ ғылыми зерттеу контекстінде деректерді өңдеу және интериоризациялау тәсілдері туралы түсінігі бар; қазіргі білім беру трендтерін ескере отырып, арнайы және кәсіби білім беру теориясы мен әдістемесі саласында жаңа әдістер мен тәсілдерді әзірлеу және енгізу үшін өзінің білімдері мен дағдыларын қолдана алады, әртүрлі түрдегі сабақтарды талдай отырып, құрылымдық түрде жүйелеуді жүзеге асыра алады, инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді; диссертацияның ғылыми аппаратын жобалайды, докторлық диссертациясының құрылымы мен мазмұнын сыни тұрғыдан бағалай отырып, оның ғылыми ізденіс принциптеріне және академиялық стандарттарға сәйкестігін қамтамасыз етеді, сонымен қатар таңдалған тәсілдер мен шешімдерді негіздеуге қабілетін көрсетеді.
- Педагогикалық өлшемдер мен олардың педагогикалық зерттеулерде атқаратын рөлі туралы терең білімдер көрсетеді, сондай-ақ бағалау әдістерінің әр түрлілігін түсінеді және оларды қолдана біледі, психолого-педагогикалық зерттеулерде қолданылатын әртүрлі әдістер, тәсілдер мен құралдарды біледі және тиімді зерттеу жұмысына сәйкес әдістерді таңдай алады; бар зерттеулерді сыни түрде талдай алады, олардың маңыздылығын бағалайды және психология мен педагогика саласындағы қазіргі трендтерді ескере отырып, жаңа идеялар мен тәсілдерді негіздей біледі; этнокультурлық біліммен байланысты әр түрлі теориялық тәсілдер мен модельдерді талдап, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бөліп көрсете алады; білім беру практикасын жетілдіру үшін серіктестерімен және шетелдік серіктестермен кәсіби ынтымақтастықта бастамашылық танытады; қазіргі теориялар мен талдау әдістеріне негізделген академиялық тұтастықты сипаттайтын дербес ғылыми зерттеулер жүргізеді.
Ұқсас БББ
8D01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
8D01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
8D01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
8D01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)