8D01101 Педагогика және психология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасыдағы білім және ғылым дамуы үшін білікті мамандар даярлау, толыққанды білім алу үшін жағдайларды, кәсіби құзырлылықты қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
-
Педагогтың кәсіби құзырлылығы
Несиелер: 5Педагогтің негізгі кәсіби құзыреттілігі: зерттеушілік, ұйымдастырушылық-коммуникативтік, конструктивтік-жобалау, әлеуметтік-тұлғалық, бейімдік және өздігінен білім алу. Сыни ойлау дағдылары. Эмоционалды интеллект. Көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру. Оқытуды цифрландыру. Педагогтың үздіксіз өзін-өзі жетілдіруін көздейтін жеке кәсіби құзіреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; диссертациялық зерттеуде қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану; өзінің диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану мақсатында зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Замануи ғылымның өзекті мәселелері
Несиелер: 5Заманауи қоғамдағы ғылым және оның ролі; заманауи ғылымның негізгі тұжырымдамалары; заманауи ғылымның даму тенденциялары; бірігу, ақпараттандыру, синергетизм тенденциялары; ғылыми мектеп – ғалымдарды даяплау формасы ретінде; заманауи білім беру парадигмалары; Қазақстандағы ғылымның дамуы. Білім беру үдерісін дамытудың мегатенденциясы және жаңа педагогикалық теориялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық ғылымдардың қазіргі кездегі жағдайы мен тарихы
Несиелер: 5Педагогикалық ойдың қалыптасуы мен дамуы туралы ғылыми түсініктер; педагогика мен білім беру тарихының ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Педагогикалық ғылымның қазіргі жай-күйінің жалпы сипаттамасы; педагогикалық құбылыстарды зерттеудің әдіснамалық тәсілдері мен принциптері; педагогика саласындағы зерттеу көздері. Педагогикалық ғылымның дамуының негізгі бағыттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру сапасын басқару
Несиелер: 5Ұйымдағы білім беру сапасын басқару педагогикалық мәселе ретінде. Білім беру жүйесіндегі сапаны басқаруды шешудегі басқарушылық мәдениет, бастама және шығармашылық бастама. Педагогикалық сапа білім беру ұйымдары қызметінің сапасын бағалау көрсеткіші ретінде. Оңтайландыру білім беру сапасын басқарудың шарты ретінде. Білім беру сапасын басқару технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас
Несиелер: 5Педагогикалық үдерістегі өзара әрекеттестіктің рөлі. Педагогикалық қарым-қатынастың функциялары, кезеңдері мен стильдері. Болашақ педагогтардың коммуникативтік құзыреттілігін дамытудың өзекті мәселелері. Мұғалімнің өзіндік коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Желілік коммуникацияны кәсіби жүзеге асыру. Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында оқушылармен, олардың ата-аналарымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON6
Инновациялық білімнің педагогикасы және психологиясы туралы, инновациялық білім технологиясы туралы білімін қолдана алады.
-
Код ON2
Өзін-өзі жетілдіру және кәсіби дамыту мақсатында психологиялық-педагогикалық ғылым мен ғылыми зерттеулер жетістіктерінің маңыздылығын сын тұрғысынан түсінеді.
-
Код ON5
Психологиялық-педагогикалық антропология мәселелерін және оның даму тенденциялрын түсінеді. Өзіндік жетілу және кәсіби даму мақсатында алам туралы білімнің маңызын сыни зерделейді.
-
Код ON3
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдісін біледі, зерттеу мәселесін анықтай алады, оны ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік мәліметтерді интерпретациялауды жүзеге асырады; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тәжірибелік қызметке енгізеді және бағалацды.
-
Код ON7
Білім сапасын басқару технологиясын меңгерген
-
Код ON1
Халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарын эссе, ғылыми мақала, диссертация және т. б. сияқты түрлі жанрдағы ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге және ұсыну құрылымына қолданады.
-
Код ON4
Педагогикалық қызметті, педагогикалық қарым-қатынасты жоғарғы деңгейде жүзеге асырады, қазіргі педагогикалық технологияларды меңгерген және оларды кәсіби қызметте қолдана алады.
8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураТорайгыров университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша