Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • PhD зерттеулеріне кіріспе
    Несиелер: 2

    Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттері, кезеңдері, жіктелуі және дизайны. Қазіргі заман талабы. Зерттеуді дәлелдеу және этика қағидаттарына сәйкес ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Зерттеу әдістері. Зерттеу бағдарламасын құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту мен оқуға кіріспе
    Несиелер: 3

    Оқыту мен оқуға кіріспе» пәні педагогика мен денсаулық сақтауды, кәсіби пәндерді оқытудың әдістемесін біріктіре оқытуда ерекше орын алады.Курс білім алушылардың кәсіби іс-әрекетіне тікелей байланысты - жоғары медициналық оқу орындарында қоғамдық денсаулық сақтау және кәсіби білім беру пәндерін оқыту барысында тәрбиелеу және оқудың ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Серіктестік: зерттеу және қоғам
    Несиелер: 3

    Серіктестіктің, зерттеу мен қоғамның, оны қолдаудың технологиясының мәні мен мазмұнын білдіретін теориялық ережелер; әлеуметтік өзара әрекеттестіктің консенсус түрі ретінде әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның негізгі категорияларының маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары
    Несиелер: 2

    Мақсаттарды, міндеттерді, ғылыми бағдарламаларды халықаралық талаптарға сәйкес тұжырымдау. Жақсы ғылыми тәжірибе: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми басылымдарға қойылатын халықаралық сапа талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саласындағы басқару және көшбасшылық
    Несиелер: 2

    Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент пен көшбасшылық екі бөлек ұғым ретінде қарастырылуы керек. Олар бір-бірімен байланысты және қиылысқан. Көшбасшылық және көшбасшылық мақсаттарға жету үшін қызмет етеді. Қазіргі заманғы көшбасшылар медициналық ұйым зардап шекпеуі үшін көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттерін бірдей деңгейде алуы керек деп жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеулер нәтижелерінің презентациясы. Журналды жариялау форматы. Жарияланымның қазіргі талаптары. Әр түрлі зерттеу нәтижелерін ұсынудың халықаралық стандарттары мен әдістері. Этикалық принциптер және мүдделер қақтығысы. Әдебиеттерді шолуға жазудың тәсілдері. Библиометриялық көрсеткіштер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы статистика 1
    Несиелер: 4

    Деректерді мононұсқалы, екі нұсқалы талдау. Деректерді статистикалық өңдеу үшін негізгі комерциялық емес бағдарламалар (MS Excel, SPSS, MedStatistica). Деректерді тіркеу және оқу. Деректерді трансформациялау. Деректерді тексеру және өңдеу. Кестелер мен графиктер тұрғызу, статистикалық көрсеткіштерді есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 3

    Этикалық қағидалары, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы биомедициналық зерттеулердің құқықтық және адамгершілік аспектілері, келісім, әлсіз топтар қатысуымен зерттеулер, этика комитеттерін зерттеу қызметі, Жосықсыз ғылыми тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жарияланымдарды оқу дағдылары және сыни талдау
    Несиелер: 2

    Ғылыми жарияланымдарды бағалау алгоритмі. Жоғары сапалы клиникалық зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар. Зерттеу әдістеріне сыни талдау. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Іс-шаралардың тиімділігін бағалау критерийлері. Клиникалық маңыздылығы және статистикалық маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөздік коммуникация
    Несиелер: 3

    «Сөздік коммуникация» атты курс білім алушылардың сөздік және сөздік емес қарым-қатынас ерекшеліктері, оның түрлері туралы түсініктерін дамытып, коммуникативтік ортаның ерекшеліктерін, коммуникация арналары мен түрлерін, аудиториясын және қарым-қатынас принциптері туралы түсініктерін дамытуға бағытталған; қарым-қатынас теориясын өзінің кәсіби қызметін жоспарлау кезінде және коммуникативтік іс-шаралардыталдау барысында қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 4

    Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық дизайн және жобаны басқару. Маңызы, функциялары, жобалау және басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалық талдау. Жобаның тиімділігін бағалау. Жоспар түрлері. Жоба менеджерінің функциялары. Жобаны басқару құрылымы. Жобаны іске асыруды, өзгеруді және тәуекелдерді басқаруды реттеу Жобаны басқарудағы сапаны қамтамасыз ету. Жобаны басқарудың психологиялық негіздері. Жобалық топ құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сапалы типті зерттеулер методологиясы
    Несиелер: 4

    денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттеу үшін пайдаланылатын сапалы зерттеулер әдістерін меңгеруге, білімді меңгеруге, түсінуге және дағдыға бағытталған. сапалы зерттеулердің теориялық негіздерін, сапалы көзқарастың пайдасына әсер ететін факторларды және сапалы зерттеулердегі этикалық ойларды көрсетеді. сапалы сұхбат жүргізу, сапалы деректерді талдау, жобалау, деректерді жинау және талдау үшін қажетті дағдылар мен құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы статистика 2
    Несиелер: 4

    Деректерді талдаудағы көп нұсқалы әдістер. Көптік сызықтық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Логистикалық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Ғылыми жарияланымдарда регрессия нәтижелерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеушінің кәсіби дағдылары
    Несиелер: 8

    Жеке тұлғаның зерттеу құзыреттіліктерінің моделі денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін сапалы басқарудың негізі ретінде. Қоғам мәдениетіндегі зерттеушілердің жеке тәжірибесін және жетістіктерін пайдалана отырып, жеке тұлға үшін маңызды мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибені қалыптастыруға арналған құзіреттілікке негізделген көзқарас тұрғысынан білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми ақпараттар менеджменті
    Несиелер: 3

    Пән көшбасшылық, ұйымдастыру, дамыту және құру дағдыларын қолдануға, кәсіби қызметтің таңдаған бағыты бойынша ғылыми зерттеулерге қатысты құралдар мен әдістерді тиімді пайдалануға бағытталған. Жоғарыда келтірілген анықтамаларға қосымша ретінде «менеджердің» (менеджердің) қызмет түрі маңызды, мысалы зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1 Халықаралық және ұлттық деңгейлерде денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер үшін көп салалы стандарттарды қолдану

  • Код ON3

    ON3 Халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша гипотезаларға негізделген қауіп-қатерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу

  • Код ON4

    ON4 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, дипломатияны көрсету, көшбасшылық қабілеттерді кәсіби біліктілік саласында тиімді жұмыс істеуге дағдыландыру

  • Код ON2

    ON2 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау және сыни талдау жүргізу шараларына мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу

  • Код ON7

    ON7 Қоғамдық денсаулық сақтаудың этикалық қағидалары мен аспектілерін, авторлық құқықты, әдебиеттің ғылыми контексіндегі жарияланымдарды, зияткерлік меншік құқығын сақтауды анықтау

  • Код ON8

    ON8 Кәсіби салада ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы білім мен дағдыларды қолдану

  • Код ON5

    ON5 Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешу үшін денсаулық сақтау саясатын жақсарту бойынша жаңа қызметтерді, шараларды енгізу әсерін болжау үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу

  • Код ON6

    ON6 денсаулық сақтаудың халықаралық стандарттарын қолдана отырып, денсаулықты нығайту стратегиясын әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Семей медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
Докторантура

Қазақстан-Ресей медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top