Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B02302 Когнитивті ғылымі в Университет КИМЭП

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық бағдарлама білім беру экожүйесін сандық сауаттылықпен қамсыздандыру мен адами капиталды дамыту мақсатын көздеген«Сандық білім беру» мен «Цифрлық Қазақстан» ауқымды жоба аясында әзірленген. Бағдарлама студенттерге табиғи адамзат тілін кешенді зерттеуге: танымдық әрі ойлау үдерістерін айқындап, табиғи және жасанды тілдік жүйелер әрекеттер қағидаттарын модельдеуге мүмкіндік беріп, тілді талдау үдерісінде компьютерлік технологиялардың алар орны мен маңызын анықтауға көмектеседі. Пәнаралық бағдарлама көптеген теориялар мен бағыттарды, атап айтқанда, когнитивті лингвистика, психолингвистика, нейрофизиология, таным теориясы мен жасанды интеллект, есептеу лингвистикасы мен компьютерлік ғылымдарды тоғыстырып әрі олардың байланысына мән бере отырып, студенттердің теориялық қағидаттар негіздері мен техникалық дағдыларын қалыптастырып, ғылыми салаларда іс жүзінде қолдана білу іскерлігімен қамтамасыз етеді. Бағдарламабіліміоперациялық жүйелер, компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу, білім беру саласы менадам санасын зерттеу жүргізу барысындақолданып, тілдің қызметі мен талдауда, білім беру мен танымға қатысты нақты мәселелерді шешуге көмектеседі. Когнитивті ғылымды меңгеретін студентер қарқынды дамушы, өзгермелі әлемге ғылыми-зерттеушілік үлес қосып, тез бейімделуге қажетті сыни ойлаудыңіскерлік-қабілеттеріне ие болады.Бағдарламаны тәмамдаған студенттер когнитивті лингвистика, есептеу лингвистикасы, табиғи тілді өңдеу, жасанды интеллект, нейромаркетинг,оның ішінде грамматиканы тексеру, машиналық аударма мен ақпаратты алумен байланысты салаларда жаңа бағдарламалық қамсыздандыруды әзірлеу секілді аралық салаларда қызмет атқара алады. Бағдарлама осы сала бойынша білімін жалғастырғысы келетін студенттерге дайындықтың озық плтаформасы болып табылатыны сөзсіз.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Сандық медианы түсіну: желілер, цифрландыру және мәліметтер
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді Интернетті зерттеуге, материалдар мен мәліметтерді цифрландыруға баса назар аударып, цифрлық медианы талдаумен таныстырады. Курстық бағдарлама заманауи өмірді өзгертетін және бізді деректерге негізделген қоғамға айналдыратын желілік сандық ресурстарды өндіру, тарату және пайдалану талдауларына негізделген. Курста желілер, цифрландыру, деректер массивтері, алгоритмдер, «жалған жаңалықтар» және құпиялылық сияқты тақырыптар қарастырылған.

    Селективті тәртіп
  • Дискурс талдауы
    Несиелер: 5

    Бұл тақырып жазбаша және ауызша түрдегі дискурстық талдаудың әртүрлі аспектілеріне арналған. Тақырып аяқталғаннан кейін студенттер сөйлесулер мен мәтіндерді ұйымдастырудағы заңдылықтарды анықтап, сипаттай алады, сонымен қатар нақты әлемдегі мәселелерді шешуге арналған дискурсивті аналитикалық әдістемелер мен нәтижелер туралы ойлана алады.

    Селективті тәртіп
  • Аударма технологиясы
    Несиелер: 5

    Тақырып студенттерді аударма мен аударманы жеңілдететін қол жетімді технологиямен таныстыруға, сондай-ақ аударма процесінде бірге жүретін заманауи жүйелермен және бағдарламалармен танысуға арналған. Сонымен қатар студенттер жасанды интеллект немесе машиналық аударма, субтитрлер, редакциялау және форматтау құралдары сияқты қажетті дағдылар мен білімдерді үйреніп, тәжірибе жүзінде қолданады.

    Селективті тәртіп
  • Нейрондық жүйе
    Несиелер: 5

    Нейрондық жүйенің архитектурасы мен теориясы мен тәжірибесі бар алгоритмдерді оқытудың кеңейтілген курсы, оның ішінде келесі тақырыптар бар: уақытша және оңтайлы сызықтық ассоциативті жад, анық емес басқару; Коэн-Гроссберг теоремасы; бақылаусыз оқыту; Жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті дифференциалды оқыту желілері; жетекшілік ететін оқыту; бейімделу және стохастикалық жуықтау; адаптивті вектор кванттау, түбірдің орташа квадрат әдісі; Кохоненнің өзін-өзі ұйымдастыратын карталары; Гроссберг теориясы; үлгіленген күйдіру; Больцман мен Кошиді зерттеу; бейімделгіш резонанс; Габор функциялары мен желілері.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшын тілінің тарихына кіріспе
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліне тарихи және лингвистикалық тұрғыдан кіріспе, морфология, фонология, синтаксис, семантика және лексика, тілдік байланыстар, атап айтқанда қазіргі заманғы ұлттық тілдің дамуы тұрғысынан тілге өзгерістер енгізу. Сонымен қатар студенттер ескі және орта ағылшын тілдерінің негізгі сипаттамасымен танысады.

    Селективті тәртіп
  • Жасанды интеллектке кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырып - жасанды интеллект саласындағы тұжырымдамаларға, жасанды интеллект мақсаттары мен әдістеріне шолу. Студенттер проблемалық презентациямен танысады. Іздеу, шектеулерді бөлу, ережелер тізбегі, персоналды мұрагерлік ету, ақыл-ой жүйелерінде таңдау және оқыту. Жалпы мәселелерді шешуге арналған жүйелер, ойындар, мамандардың кеңестері, тұжырымдамалар мен табиғи тілдерді өңдеу. Тану, түсіну және аударма.

    Селективті тәртіп
  • Қостілділік және қостілдік білім беру
    Несиелер: 5

    Тақырып студенттерді билингвизмнің лингвистикалық және социолингвистикалық аспектілерімен таныстырады. Пәнде екі тілді білім беру мен тілді жоспарлау, қос тілділіктің ересектер мен балалардың когнитивті дамуына әсері, екі тілді адамдардың лингвистикалық мінез-құлқы, тіл мен тұлға арасындағы байланыс, сонымен қатар тілдің өзгеруі мен сақталуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Тіларалық қатынас
    Несиелер: 5

    Пән тілдің өзгеруі мен өзгеруін тудыратын ішкі және сыртқы факторларды, сонымен қатар олармен байланысты әлеуметтік көзқарастарды зерттейді. Ол студенттерге байланыс лингвистикасы, тілдік өзгерістер мен өзгерістер, вариация түрлері, вариация мен жыныс, этностық, дін, жаһандану салаларындағы сенімді білім базасын береді.

    Селективті тәртіп
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Мәліметтерге негізделген ұғымдарды оқуға арналған машиналарға арналған модельдеу және алгоритмдік әдістерге кіріспе Ірі деректер жиынтығының кездейсоқ үлгілерінен мазмұнды үлгілерді алыңыз. Пайда болған проблемаларды статистикалық талдау. Мұндай тапсырмалардың жалпы алгоритмдік парадигмалары. Тілдерді өңдеудің табиғи қосымшаларына, компьютерді көруге, деректерді іздеуге, адам мен компьютердің өзара әрекеттесуіне, ақпаратты іздеуге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
  • Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 5

    Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуін жобалау мен бағалаудың негізгі теориялары, принциптері мен нұсқаулықтары. Тақырыптар: жобалау әдіснамалары (мысалы, бірлескен жобалау, төмен және жоғары дәлдікті прототиптеу), пайдаланушы интерфейсінің технологиялары (мысалы, енгізу және шығару құрылғылары, өзара әрекеттесу стильдері) және пайдаланушы интерфейстерін сандық және сапалық бағалау (мысалы, сараптамалық шолу, валидация) пайдалану қарапайымдылығы үшін).

    Селективті тәртіп
  • Табиғи тілді өңдеу
    Несиелер: 5

    Курста табиғи тілдерді өңдеу (NLP) және табиғи тілді түсіну (NLU) туралы негізгі ұғымдар, танымдық ғылымдарда құрылымданбаған деректерді талдаудың жалпы құралдары мен әдістері енгізілген. Студенттер ықтималдықпен, статистика, логарифмдер және дифференциалдау сияқты математикалық функциялармен және векторлар мен матрицалар сияқты сызықтық алгебраның тұжырымдамаларымен белсенді жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
  • Мәтінді интеллектуалдық талдау
    Несиелер: 5

    «Мәтіннен білім алу» деп аталатын мәтін шығару - соңғы онжылдықта мәліметтер ғылымы, компьютерлік лингвистика және машиналық оқыту саласындағы зерттеушілердің назарын көбірек аударған АКТ саласындағы зерттеулер мен әзірлемелер саласы. Негізгі қосымшалардың мысалдары мәтінді санаттау, ақпаратты іздеу, әлеуметтік желілерді іздеу және автоматты жинақтау болып табылады. Бұл тақырып теориялық тұрғыдан да (негізгі модельдер) де, практикалық тұрғыдан да (қолданбалар) білім саласына шолу жасайды. Дәрістерден басқа студенттер практикалық тапсырмалармен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
  • Психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық оқу және жазу 2
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде терең оқу және жазу, онда студенттер өздері таңдаған академиялық тақырып бойынша ғылыми жоба жасайды. Студенттер ғылыми эсселер дайындауда кітапханалық және интернет-ресурстарды кең қолданады. Оқу тапсырмаларына түрлі дереккөздерді табу, талдау және бағалау кіреді. Жоспарлауға, презентацияға, әдебиеттерге шолу жасауға, құрастыруға, қайта жазуға, шолуды және конструктивті пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Курстың соңында ағылшын тілінен В2 деңгейіне C1 дейін жету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге тіл біліміне шолу жасайды - тілді ғылыми тұрғыдан зерттеу. Дыбыстар (фонология), сөздердің бөліктері (морфология), сөздердің мағынасы (семантика) және грамматика (синтаксис) сияқты тілдің әртүрлі бөліктерін қалай талдай аламыз? Адамдар бір-бірімен сөйлесуде тілді қалай қолданады (прагматика және дискурсивті талдау)?

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электрондық кесте деректерін талдау
    Несиелер: 5

    Курс мәліметтерді талдаудың принциптері, тұжырымдамалары мен әдістері және электрондық кестелермен жұмыс істеуге көмектесетін техникалық құралдар туралы түсінік береді. Студенттер қоғамның әлеуметтік және әлеуметтік салаларының дамуын болжау үшін статистикалық мәліметтерді түсіну, бағалау және пайдалану бойынша қажетті дағдыларға ие болады. Курс дипломдық жобаны дайындау аясында академиялық зерттеулермен айналысатын студенттерге, сондай-ақ мемлекеттік немесе жеке бизнес секторының деректерін жинауға және талдауға тікелей қатысқысы келетіндерге пайдалы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардың тілін дамыту
    Несиелер: 5

    Тақырып баланың тіл шеберлігін дамытуды зерттейді. Ерте балалық шақтан бастап тіл үйренудің теориялары, сонымен қатар тілді түсіну мен өндірудің негізін қалайтын танымдық процестер зерттеледі. Біз екі тілді және көптілді балалармен салыстырғанда көп тілді балаларда тіл үйренуді зерттейміз және бұл балалардың ақыл-ойына қалай әсер ететінін білеміз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және қоғамға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс адамдардың әлеуметтік өзара әрекеттесу процесінде тілдің рөлін зерттеуге бағытталған. Студенттер тіл мен қоғамның өзара байланысын, әлеуметтік-экономикалық мәртебесін, жынысын, жасын және әр түрлі әлеуметтік топтағы адамдардың әлеуметтік ерекшелігін түсіну үшін социолингвистикалық деректерді талдауға үйренеді. Сондай-ақ, қазақстандық қоғам мен әлемдегі лингвистикалық әртүрлілік мәселелері қарастырылып, лингвистикалық байланыстардың лингвистикалық сәйкестікті өзгерту және жоғалту процесінде алатын орны зерттелген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психолинг- вистика: тіл және ақылой
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша студенттер психолингвистиканың негізгі тақырыптарымен және теориясымен танысады, адамның ақыл-ойы тілді қалай қолданып, қалай қолданатынын біледі. Біз тілді өңдеуге және өндіруге байланысты ми құрылымдарын зерттейміз, сонымен бірге қазіргі заманғы теория мен зерттеу әдістері туралы білеміз. Біз көптілділіктің психологиялық салдарын қарастырамыз, сонымен қатар бірінші және екінші тілді меңгерудің психологиялық аспектілерін қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сөйлеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің гуманитарлық ғылымдар, бизнес-зерттеу және әлеуметтік ғылымдар саласындағы әртүрлі академиялық тақырыптар бойынша сенімді және сенімді сөйлеу дағдыларын дамытады. Оқулары туралы жүйелі түрдегі презентациялар арқылы студенттер өздерінің тілдік дағдыларын және академиялық контексте өз көзқарастарын тиімді және сенімді қорғай білу, сонымен қатар нақты және статистикалық мәліметтерді өңдеу қабілеттерін жетілдіреді. Сабақтар пікірталастар, пікірталастар және презентациялар түрінде өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және оның құрылымы 2: морфология және синтаксис
    Несиелер: 5

    Бұл морфология мен синтаксистің кіріспе тақырыбы. Ол студенттерге ең кіші мағыналы бірліктерді (морфемаларды) оқудан бастап генеративті синтаксистегі тіркестер мен сөйлемдерді құруға дейін көптеген тақырыптарды ұсынады. Психикалық лексика, сөзжасам және оны басқаратын ереже, сөз тіркестерінің құрылымы, құрамы, кейс / байланыстыру теориясы, X-бар теориясы мен қозғалысын қарастырамыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл логикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тіл философиясымен, лингвистикалық және логикалық / адамның ойлауымен, пропозициялық және предикативті логикамен, сондай-ақ мағынаның табиғаты мен (дерексіз) бейнелеуімен және оның сілтеме мен ақиқатқа қатынасымен таныстырады. Басқа тақырыптар: тіл мен білім, тіл мен шындық, тіл және оны қолдану арқылы жасалған іс-әрекеттер арасындағы байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ресми тілдерге және шекті автомат
    Несиелер: 5

    Пәнде абстрактілі компьютерлік модельдер (мемлекеттік машиналар, айналдырғыш машиналар және трюфинг машиналары, жолдар, тілдер және фундаментальды дәлелдеу әдістері) және олар танитын немесе қалыптастыратын тілдік сыныптар (тұрақты сөз тіркесі, тұрақты грамматика, тұрақты тілдер, мемлекеттік машиналар, олардың қатынастары және олардың қасиеттері. Мәтінмәнсіз тілдерге енгізу). Компиляторларды, алгоритмдерді және күрделілік теориясын жобалау үшін осы модельдердің қосымшалары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есептеуіш лингвистика
    Несиелер: 5

    Тақырып компьютерлік лингвистика және оның тарихына техникалық емес кіріспе ұсынады. Негізгі мақсат - студенттерді осы саладағы негізгі мәселелер мен тәсілдермен таныстыру. Ол компьютерлік лингвистиканы қолданудың негізгі бағыттарын, соның ішінде машиналық аударманы, ақпаратты іздеуді, ақпаратты шығаруды және компьютерлік лексикографияны қамтиды. Сондай-ақ, біз табиғи тілді өңдеуге және қалыптастыруға қажетті құралдар мен ресурстарды талқылаймыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл және оның құрылымы I: Фонетика және фонология
    Несиелер: 5

    Бұл фонетика мен фонологияның кіріспе тақырыбы. Сөйлеу дыбыстарының физикалық және лингвистикалық аспектілеріне баса назар аударылады. Тақырыптар артикуляциялық сипаттау және фонетикалық транскрипция, акустика, дыбыстарды танымдық өңдеу және қабылдау, сөйлеу дыбыстарын ұйымдастыру, сөйлеу заңдылықтары, фонологиялық процестер, ереже негізінде фонология, буын құрылымы, белгілер жүйесі мен прозодиация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік желілер тарихы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы БАҚ-тың маңызын жақсы түсіну үшін бұл курс адамзаттың тарихындағы маңызды сәттерді, инновациялық технологиялық әзірлемелер қоғамның мәдени, саяси және экономикалық дамуына әсер еткен кезде басталады. Студенттер «жаңа» медианың (мысалы, әліпби, баспа БАҚ, телеграф, фотография, радио, теледидар, Интернет) құрылу кезеңдері мен маңыздылығын қарастырады және олардың әрқайсысы өркениет тарихымыздың бағытын қалай өзгерткенін және болашақ роботтандыру мен цифрландыру қорқынышын қалай қалыптастыратынын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатика
    Несиелер: 5

    Информатикадағы кіріспе пәні және танымдық ғылымдарды оқитын студенттерге қолайлы алгоритмдерді зерттеу. Компьютерлік жұмыс, қарапайым алгоритмдер және олардың тиімділігі, желілер, мәліметтер базасы, жасанды интеллект, графика, модельдеу және модельдеу, қауіпсіздік және есептеудің әлеуметтік салдары тақырыптарға енеді. Сонымен қатар, тақырып Python бағдарламалау тұжырымдамаларына практикалық кіріспе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін қарастырады. Студенттер жеке және топтық сәйкестілік, әлеуметтік мінез-құлық пен нормалар, стереотиптер, сәйкестік / қабылдамау, агрессия және пайдалы әлеуметтік мінез-құлық сияқты тақырыптарды талқылайды. Олар әлеуметтік психология саласында зерттеудің қалай жүргізілетінін біліп, білімдерін кішігірім ғылыми жобалар түрінде қолдануға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Программалау негіздері 2
    Несиелер: 5

    Студенттер күрделі мәселелерді шешуге қажетті бағдарламалау құралдарымен танысады. Студенттер одан әрі объектіге бағытталған дизайн және бағдарламалау, оның ішінде интерфейстер мен мұрагерлікті қолдану принциптері туралы білімдерін жетілдіреді, мәліметтер мен мәліметтер құрылымын сұрыптау негіздерін біледі және Python бағдарламалау дағдыларын дамытады. Пән танымдық ғылымдар немесе соған байланысты бағдарламалар саласында маманданатын студенттерге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқу және есте сақтау
    Несиелер: 5

    Біздің миымыз ақпаратты қалай сақтайды? Бұл ақпаратты қалай аламыз және оны жаңа қорытынды жасау үшін пайдаланамыз? Жалпы, біз қалай үйренеміз? Бұл пән осы және басқа мәселелерді қарастырады, студенттерді дамыта оқыту теориясымен және жадымен таныстырады. Біз осы саладағы негізгі теорияларды, осы салада зерттеу жүргізу әдістерін және олардың білім беру және басқа қолданбалы салалардағы маңыздылығын қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Программалау негіздері 1
    Несиелер: 5

    Тақырып бағдарламалау тәжірибесі жоқ студенттерге арналған. Пән компьютердің негізгі түсініктерін, логиканы және компьютерлік бағдарламалауды ұсынады. Тақырыптар алгоритмдер мен есептерді шешу, мәліметтер типтері, басқару құрылымдары, функциялар, массивтер, файлдар, сонымен қатар іске қосу, тестілеу және күйге келтіру механизмдері, сонымен қатар Python бағдарламалау тілін қолдана отырып құжаттарды құжаттауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Баланың дамуы: дамытатын ақыл
    Несиелер: 5

    Тақырып студенттерді нәрестелік және балалық шақта ақыл-ойдың қалай дамитынымен таныстырады. Студенттер балалардың психологиялық және эмоционалды дамуының кезеңдері мен процестерімен, баланы дамытудың негізгі теорияларымен және осы идеяларды қолдайтын зерттеулермен, сондай-ақ осы саладағы заманауи пайымдаулармен, мысалы, табиғат пен білім мәселелерімен танысады, дамудың бұзылуымен және даму қауіп факторларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Корпус тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша студенттер корпус лингвистикасының саласымен танысады, қолданыстағы тілдік корпустарды қолдануды үйренеді, тілдік корпусты зерттеуді жүргізуге қажетті негізгі есептеу дағдылары мен сандық әдістерді үйренеді, тілдік корпус лингвистикалық зерттеудің соңғы тенденцияларына қалай әсер ететінін біледі және қолдана алады. өз жұмысында тіл органдарына негізделген әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қабылдау
    Несиелер: 5

    Біз қоршаған әлемді қалай қабылдаймыз және түсіндіреміз? Пән қабылдау мен сенсорлық өңдеудің психологиялық және неврологиялық негіздерін зерттейді. Біз мидың өзі қабылдаған ынталандыруды қалай өңдей алатынын, соның ішінде тілдің көру және есту қабілетін талқылауды үйренеміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 4
  • Сөйлеу-қарым-қатынас жасау және оқудағы бұзушылықтар
    Несиелер: 5

    Бұл тақырыпта студенттер тіл мен оқуға әсер ететін бірқатар бұзушылықтарды зерттейді. Мұндай бұзушылықтар қалай және неге пайда болатындығы туралы не білеміз? Оларды қалай реттеуге немесе басқаруға болады? Бұл бұзылулар мидың және тілдің жұмыс істеуі туралы не айта алады?

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Когнитивтік психология
    Несиелер: 5

    Пән адам танымының негізгі бағыттарын, атап айтқанда, әлем туралы ақпаратты қалай қабылдауымызды (қабылдау және зейін), осы ақпаратты қалай түсінуге және сақтауға (оқу және есте сақтау) және осы ақпаратты қалай қабылдау және пайдалану (жоғары танымдық функция / шешім қабылдау) туралы талқылайды.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзара байланыстарды тану
    Несиелер: 5

    Бұл курс үлгіні тануға кіріспе: ерекшеліктері, жіктелуі, оқыту. Сонымен қатар студенттер статистикалық, құрылымдық және аралас тану әдістерін зерттейді. Сөйлеуді, қашықтықтан зондтауды және биомедициналық саланы тануға арналған қосымшалар зерттеледі Алгоритмдерді оқыту, синтаксистік тәсіл. Талдау әдісі. Компьютер дизайнындағы үлгіні тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Когнитивтік ғылымдар 2 үшін есептеулер
    Несиелер: 5

    Бұл тақырып интегралды есептеулерге кіріспе. Интеграл және оның қолданылуы туралы түсініктерді дамытады. Басқа тақырыптарға интегралдау әдістері, тұрақты емес интегралдар, реттіліктер мен сандар қатарлары, Тейлор қатарлары, полярлық координаттар, параметрлік теңдеулер және бөлінетін дифференциалдық теңдеулер жатады. Танымдық ғылымдарды қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Техникалық жазу
    Несиелер: 5

    Техникалық оқу құралдарын ағылшын тілінде жазудың түрлері мен әдістері, сипаттау, оқыту және талдау дағдыларын қоса шеберлік сабағы түрінде практикалық курс. Техникалық лексиканы жаңартуға және техникалық брошюраларды реттейтін шартты белгілерді игеруге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші тілді меңгеру негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл тақырыпта екінші тілді меңгерудің маңызды теориялары мен шеберлікті үйренудің түрлі әдістері ұсынылады. Ағылшын тілін үйренуге ерекше көңіл бөлінеді. Тақырыптар жас және критикалық кезең, тіларалық әсер; Тіл ішіндегі тілдік және жағымды / теріс трансферттерге қатысатын танымдық процестер, жеке қабілеттер, сондай-ақ жеке бас сияқты әлеуметтік аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлемдік әдебиеттің жауһар лары
    Несиелер: 5

    Тақырып - әлем әдебиетінің дамуына шолу. Әрбір сабақ жалпы әдеби стандарттарға қарсы келетін және әдебиеттегі жаңа бағыттарға жол ашатын маңызды кітапқа арналады. Тақырып студенттерге классикалық болып саналатын шығармалардан үзінділер оқуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырып әдеби сынның негізгі жанрлары мен негізгі тақырыптарын бейнелеу үшін әдеби мәтіндердің едәуір ауқымын қарастырады. Пәннің мақсаты - әдебиет өнері, оның тарихи аспектілері мен оларды талдау мен түсіндіру кезінде қолданылатын негізгі терминологияны қамтитын жан-жақты түсінік қалыптастыру. Зерттелген мәтіндерге поэзия, проза, драма кіреді, ал сыныптағы іс-шаралар сюжетті, кейіпкерді, жағдайды және символизмді әдіснамалық зерттеуге бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырып студенттерді грек және рим әдебиетінің ең жақсы шығармаларымен таныстырады. Ол студенттерді классикалық дәуірдің мәдениеті мен тарихымен таныстыруға, әдебиеттің маңызды тақырыптары мен мәселелерін зерделеуге және сыни оқу мен жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу әдебиеті, практикалық іс-шаралар және жобаны орындау кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Когнитивтік ғылымдар 1 үшін есептеулер
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді математикалық талдаудың негізгі идеялары мен әдістерімен және оларды математикалық модельдеудегі қолданумен таныстыруға арналған. Пән студенттерге когнитивтік ғылымдар, есептеу тіл білімі және бағдарламалау пәндеріне қажетті бірнеше аналитикалық құралдарды ұсынады. Студенттер жалпы тілдегі мәселелердің сипаттамаларын математикалық өрнекке қалай аударуды, қатаң математикалық әдістерді қолдана отырып шешім табуды, нәтижелерін түсіндіріп, түсіндіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістері 1
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді зерттеу әдістерімен, этикалық қағидалармен және сыни ойлау әдістерімен таныстырады. Тақырып олардың мүдделеріне немесе бағыттарына қатысты әдебиеттерді зерттеуден, сандық және сапалық зерттеулердің маңызды элементтерін зерттеуден, оның әдістеріне сыни тұрғыдан шолу мен бағалаудан, содан кейін зерттеушілердің дәлелдерінің күшті және әлсіз жақтарын бағалаудан басталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістері 2
    Несиелер: 5

    Бұл тақырып - зерттеу әдістеріне арналған тақырыптың екінші бөлімі. Онда зерттеудің одан әрі әдістері, зерттеу сұрақтарын қалай қалыптастыру және нақтылау, гипотезаларды қалай тестілеу, мәліметтерді басқару және ұйымдастыру, нәтижелерді қалай ұсыну туралы айтылады. Оқушылар өз нәтижелерін өлшеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Әлеуметтік және академиялық салаларда ауызша, жазбаша және кәсіби ағылшын тілін (CERF B2-C1 деңгейі) меңгергендігін көрсете біледі.

  • Код ON2

    Топта жұмыс істеу,ортаға жағымды әрі ұтымды қарым-қатынас орната білу дағдысына ие.

  • Код ON3

    Сыни ойлау мен сандық сауаттылық дағдысын, атап айтқанда, ақпаратты анықтау және дереккөзін сыни тұрғыдан бағалай білу, ақпаратты байланыстыру, проблеманы сипаттай білу, концепт пен дәлелдерді талдай білу, аргумент пен ұстанымдарды тұжырымдай білу дағдыларына ие әрі қажетті жағдайда көрсете біледі.

  • Код ON4

    Жалпы және когнитивті лингвистика саласында жүйелі теориялық білім мен дағдыларды көрсетіп, әрі ісжүзінде қолдана біліп, тілдік деректер топтамаларында эмпирикалық заңдылықтарды нақты сипаттай алу, талдай алу іскерлігін көрсете алады.

  • Код ON5

    Психология мен таным саласында тілді талдау үдерісінде(language processing)теориялық білімді қолданып, көрсете біледі.

  • Код ON6

    Есептеу теориясы саласында білімдерін көрсете білу, есептеу құралдарын пайдалана білу мен есептеулерді тұжырымдау үшін бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қолдана білу мен практикалық шешімдерді әзірлеуді көрсете білу дағдысына ие.

  • Код ON7

    Этикалық нормалар мен қағидаларға сүйене отырып, қолданбалы зерттеулерөткізіп,техникалық ресімдеу барысында қолданатынакадемиялық әділдік талаптарын ұстана отырып ғылыми жұмыстарды жазады және ресімдеу жүргізеді.

6B02302 Филология: орыс тілі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B02302 Орыс филологиясы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B02302 Филология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология: қазақ филологиясы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Шетел филологиясы
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Тіл және әдебиет
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Филология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Шетел филологиясы және кәсіби коммуникация
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B037 Филология

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top