6B02302 Филология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Филология саласындағы заманауи білімдерді игерген, ғылыми, білім беру және редакциялық салаларда кәсіби қызметке дайын, бәсекеге қабілетті кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық нұсқаулары мен басым бағыттары контекстінде оқытушының тьютор рөлін меңгеруге бағытталған . Оқушылар эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды . Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Олар әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ фольклоры
Қазақ халық ауыз әдебиеті - синкретті өнері ретінде қарастырады және спецификалық ерекшеліктерін айқындайды. Пәннің тарихи кезеңдері мен зерттелуін саралайды. Пәннің жанрлық түрлері, олардың генезисі мен типологиялық ерекшеліктерін анықтайды. Курстың оқу барысындағы шығармалардың көркемдік және ғұрыптық түрлерінің құрылымы мен мазмұндарының көркемдік ерекшеліктерін талдау әдістері мен тәсілдерін анықтай алады. Жанрлық ерекшеліктерін айқындайды, сипаттама береді, мысал арқылы дәлелдер келтіре алады. Белгілі тақырыптар аясында жобалар қорғайды, сараптамалық дәйектемелер жазады, зерттеулер жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл біліміне кіріспе
Бұл курста тілдің табиғаты, оның қоғамдық мәні, негізгі функциялары, тіл мен ойлаудың арақатынасы; тілдің фонетика-фонологиялық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлері, сондай-ақ тілдің өмір сүруінің сыртқы шарттары: тілдің интеграциясы және дифференциациясы, тілдік байланыстар оқытылады. Филолог-студенттерге кәсіби лингвистикалық білімнің жалпы теориялық базасы қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нормативті қазақ тілі
Фонетика, лексика, морфология, синтаксис, сөзжасамның жалпы сипаттамасын, жеке лингвистикалық парадигмалардың ерекшелігін біледі. Қазақ тілінде грамматикалық категориялар мен формаларды меңгерген. Қазақ тіл білімі саласындағы теориялық және практикалық білімнің мазмұнын жаңа тұжырымдамалармен толықтырады, жаңа еңбектермен, теориялық тұжырымдамалармен танысады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысын, эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, әдебиет теориясының методологиясын, мектептерін, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, қазақ әдебиеті ғылымындағы эстетика мен теория мәселелерін, көркем әдебиеттің табиғатын, автор, кейіпкер, шығарма, шығармашылық әлемін, әдеби тек, жанр, әдеби процесс, стиль мәселелерін, заңдылықтарын даму сипатын, қағидаларын түсіндіріп, талдай жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көне әдебиет және жыраулар поэзиясы
Курсты оқу барысында студент көне әдебиет қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығы, шығармаларының зерттелу жағдайы, жыраулар поэзиясының қалыптасуы және даму жағдайымен танысады. Жыраулық кезеңдегі қазақ әдебиетінің өкілдері жырау, ақындар шығармаларының тарихи-әлеуметтік жағдайын шығармаларының құрылымы мен мазмұнын талдаудың әдістері мен тәсілдерін анықтай алады. Көне әдебиетпен жыраулар шығармаларының өзгешелігін көркемдік ерекшеліктерін, оның тілдік, стилистикалық және жанрлық ерекшелігін талдауды, зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Латын графикасы және қазақ жазуы
Қазақ жазуының тарихы, жазу және жазба тіл, жазба тіл мен ауызекі сөйлеу тілі, жазудың түрлері, көне түркі жазуы мен қазақ тілі графикасының дамуындағы кезеңдер жайында жан-жақты білім беріледі. Көне түркі, ұйғыр, араб, төте, латын және кирилл графикасына негізделген жазулар туралы студенттерге теориялық білім беру, аталған графика түрлерін меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Тіл дыбыстарының жіктеу, акустикалық, артикуляциялық, перцептивті ерекшеліктері, ол дыбыстардың тіркесімі, дыбыстардың ерекшеліктері, олардың сөйлеудегі үйлесімділігі мен үйлесімділігі, буындардың үйлесімділік заңы мен сипаты, сөйлеудің фонетикалық ұйымдастырылуы, сондай-ақ дауыстың музыкасы (негізгі тон жиілігі), қаттылық (қарқындылық), жылдамдық, әуезділік, тілдің интонациялық құралдары болып табылатын кідірістер туралы ақпарат алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам жүйесі
Сөзжасамның лингвистиканың жеке саласы екендігін, оның салалары мен зерттеу әдістері; сөзжасамның әдістері мен құралдары; сөзжасамның негізгі мәні, оның зерттеу пәні; негізгі сөзжасам бірліктері, сөзжасамдық талдауды меңгертеді. Сөзжасам тарихы мен басқа түркі тілдері сөзжасамының даму бағыттары оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
Лексикология мен лексикографияның негізгі мәселелері лексикалық жүйедегі сөздердің, фразеологиялық бірліктердің орны, лексикалық және фразеологиялық маңызы, сөздердің пайда болу, даму, қалыптасу заңдылықтары, фразеологиялық бірліктер, олардың шығу тегі, қарым-қатынаста қолдану қабілеті, сөздердің семантикалық, семантикалық қатынасы бойынша жіктелуі, сөздердің лексикалық мағыналарының түрлері, стиль сипаты. Сөздік түрлері, құрылымдық ерекшеліктері, сөздіктегі Семантиканың рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
Тіл теориясының тұжырымдамалары, тілдік бірліктер және олардың қатынастары; лингвистиканың іргелі теориялық және әдіснамалық дамуы, негізгі тілдік бағыттар мен мектептер, тілді және оның бірліктерін талдау әдістерін игеру тәсілдері және оларды практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы қазақ классикалық әдебиеті
ХХ ғасыр әдебиетінің тарихын қамтитын осы пән аясында студенттерге сол кезеңдегі ұлттық әдебиеттің, көркемдік-эстетикалық сананың даму жағдайы туралы ақпарат беру көзделеді. Көркем шығармалар негізінде жаңашыл сипаттағы жаңа туындылар, әдеби бағыттар мен ағымдар, қазақ әдебиетін тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан ерекше ілгерілету процесін бастан өткерген әдебиеттің барлық жанрларындағы әдеби сынның дамуы талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХІХ ғасыр әдебиеті
пән отаршылдық дәуірдегі қазақ әдебиетін қарастыруға бағытталған. Отаршылдық дәуірдегі қазақ әдебиеті ХІХ ғасырдағы әдеби-тарихи мәселелерді, зар заман ақындарының шығармаларын жаңа сипат, жаңа мән арқылы оқытуға бағытталған; студенттер отаршылдық дәуірдегі; -қазақ әдебиетінің негізгі ұғымдарын, танымдық мәнін, көркем шығарманың құрылымы мен мазмұнын талдаудың әдістерін меңгереді; студенттер отарлау дәуіріндегі шығармалардың әлеуметтік-мазмұндық, көркемдік, жанрлық ерекшеліктерін жан-жақты талдайды. .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі балалар әдеби процесі
Балалар әдебиетінің қалыптасу, өсіп-өркендеу жолы бұрынғы-соңды зерттеулердің аясында халық өмірі мен қоғам дамуына байланысты қарастырылады. Халық ауыз әдебиетінің бай мұрасы, халық даналығы түгелдей дерлік балалар әдебиетінде көрініс тапқан. Өз бастауын халық ауыз әдебиетінен алатын балалар әдебиетінің жанрлық түрленуі, тақырыбы мен мазмұны, даму үрдісі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдеби тілінің өміршеңдігі
Қазақ әдеби тілін өміршеңдігін қамтамасыз етіп, дамыту үшін тіл экологиясын, тілдің демократиялануын, тілдік норманың сақталуын, ауызша әдеби тіл мен жазба тілдегі тіл мәдениетін сақтауды, тілдің әлеуметтік-лингвистикалық жай-күйін, коммуникативтік қызметін біледі, БАҚ-тың, әлеуметтік желілердің тіліндегі норманы қалыптастыра алады; жаңа номинатив сөздер мен тіркестерді нормаландырады; қазақ әдеби тілінің қоғамға қызмет ету мүмкіндігін арттыруды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дүние жүзі халықтарының әдебиеті
Ол әлемдік мәдениет контекстіндегі дүниежүзілік әдебиетті зерттеу курсына негізделген. Оқу пәнінің міндеттері әлемдік мәдениет жүйесіндегі әлемдік әдебиет пен өнердің орны; ежелгі, Орта ғасырлардағы, Қайта өрлеу дәуіріндегі, жаңа дәуірдегі, XVIII XX ғасырлардағы әдебиеттегі жанрлар мен олардың дамуы туралы нақты түсінік қалыптастыруға дейін азаяды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Сөзжасамның лингвистиканың жеке саласы екендігін, оның салалары мен зерттеу әдістері; сөзжасамның әдістері мен құралдары; сөзжасамның негізгі мәні, оның зерттеу пәні; негізгі сөзжасам бірліктері, сөзжасамдық талдауды меңгертеді. Сөзжасам тарихы мен басқа түркі тілдері сөзжасамының даму бағыттары оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті
ХХ ғасырдың 90 жылдарынан күні бүгінге дейінгі қазақ әдебиетінің барлық жанрлардағы түрлі аспектіде даму заңдылығын меңгеру, түрлі жанрларлардағы шығармалар поэтикасын саралай отырып, дәуір шындығын ашудағы маңызын көрсету, модернизмнің қазақ әдебиетіне кіргізген көптеген тәсілдік, түрлік, мазмұндық, стильдік және құрылымдық өзгерістерін анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің жай және құрмалас сөйлем жүйесі
Қазіргі қазақ тілі синтаксисінің негізгі бірліктерін, олардың негізгі белгілерін, синтаксистік бірліктердің байланысу тәсілдері мен формаларын, синтаксистік қарым-қатынастарын, сөз тіркесінің құрылымдық-қызметтік түрлерін, жай және күрделі сөйлемдерді біледі. Сөз тіркестері мен сөйлемдерге, мәтінге синтаксистік талдау жасап, грамматика бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі қазақ тілінің терминологиясы
Қазіргі қазақ тілінің терминологиясы пәні терминологиялық мектептердің тарихын және оларды оқытудың жекелеген әдістерін қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер терминологиядағы теориялар мен ғылыми бағыттарды талдай алады, қазақ терминологиясының қалыптасу тарихымен таныса алады. Сонымен қатар, ол термин құраушы лексикалық бірліктерді, терминге тән белгілерді ажырата білуге және термин құру тәсілдерін зерттеуге үйренеді. Қазақ терминологиясын қалыптастыратын ғалымдардың еңбектерімен танысады, қазіргі қазақ терминологиясының өзекті мәселелерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Ежелгі түркі, орта ғасырлар және одан кейінгі кезеңдер ескерткіштерінің тілі негізінде қазақ тілінің тарихи-грамматикалық сипатын зерттейді; тарихи аспектіде фонетика, лексикология, морфология, сөзжасам және синтаксис деңгейлерінің даму ерекшеліктерін біледі; Салыстырмалы-тарихи, ретроспективті және басқа әдістер арқылы тарихи грамматиканы зерттеу әдістерін толығырақ қарастырады. Қазақ тіліндегі тарихи грамматикалық категориялар мен формалардың өзгеруін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Түркі мәтіндерінің тілдік ерекшеліктеріне салыстырмалы синхронды және диахронды талдау жасайды.
- Əдебиеттанудағы теориялық база мен инновациялық теорияларды синтездейдi.
- Қазақ тілінің даму тарихы туралы білімі негізінде, латын графикасын қолданудағы мәселелерді шешуге қабілетті.
- Қазақ жəне əлем əдебиетi дамуындағы əр кезең ерекшелiктерi туралы бiлiмiне сүйене отырып, кəсiби мəселелердi шешедi.
- Ұлттың рухани-танымдық дамуындағы қазақ əдебиетi туындыларының рɵлiне баға бередi.
- Кәсіби қызметте тiл бiлiмi салаларының негiзгi (базалық) қағидаларын орынды пайдаланады.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Кәсіби коммуникацияның түрлі саласындағы тіл тазалығын сақтауға, іскери міндеттерді шешуде, ғылыми полемикада сандық технологияларды тиімді пайдаланады.
- Шешендiк ɵнер мен академиялық жазу шеберлiгi машықтарын кɵрсетедi.
- Қазақ филологиясының даму перспективасы мен қазiргi ахуалын зерттейдi.
Ұқсас БББ
6B02302 Шетел филологиясы және кәсіби коммуникация
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B02302 Орыс филологиясы
Торайгыров университеті
6B02302 Филология: орыс филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B02302 Филология: қазақ филологиясы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B02302 Филология
«Тұран-Астана» университеті
6B02302 Филология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B02302 Филология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті