Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    "Адам анатомиясы" пәнін оқу барысында студенттер дене тәрбиесінің спорт менеджері мен педагогын дайындау жүйесіндегі Пән, мақсаты мен міндеттері, пәннің рөлі; тұтас биологиялық жүйе ретінде адамды ұйымдастыру деңгейлері; ағзалар, жүйелер, ағзалар аппараттары; адамның жеке даму кезеңдері; адамның дене құрылысы; тірек-қимыл аппаратының, бұлшық ет, эндокриндік, асқорыту, тыныс алу, қан тамырлары, лимфа, зәр шығару және жыныстық жүйелердің құрылымдық функционалдық ұйымы; дене шынықтыру және спорт; адам денесінің жағдайы мен қозғалысының анатомиялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні педагогтың, жаттықтырушы мен менеджердің тиімді жұмыс істеуі үшін қажет психологиялық білімді қалыптастырады, Дене тәрбиесі мен спорт психологиясының тарихын, мақсаттарын, міндеттері мен әдістерін, оның бөлімдерін: бұқаралық және кәсіби спорт психологиясын, белсенді демалыс психологиясын, дене тәрбиесі психологиясын, оңалту және беймдемелік дене тәрбиесі психологиясын қарастырады, спорттық маңызды сапалардың психологиялық диагностика және коррекция әдістерін, жас спортшыларды психологиялық сүйемелдеуді және спортта жоғары жетістікке жетуге психологиялық көмек көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасқа байланысты психология
    Несиелер: 5

    Аталмыш оқу пәні жас ерекшелік психологиясының тәртібімен, құрылымымен, әдістерімен және өзекті міндеттерімен таныстырады; онтогенезде тұлғаның қалыптасуын және психологиялық дамудың кезеңділігін қарастырады; адамның әртүрлі жас аралықтағы психикалық дамуын зерттеуді қамтиды, адамның психикалық дамуындағы қауіп факторларын ескеруін және келешек педагогтар мен спорт менеджерлерінің психологиялық мәдениетін, әдебін қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам биохимиясы
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің химиялық құрамы. Зат алмасу және энергия алмасу; организмдегі зат алмасуының өзара байланысы және реттелуі. Витаминдер, олардың биохимиялық процестерді реттеудегі рөлі, ферменттердің простетикалық топтарының пайда болуына қатысу, витаминдердің жіктелуі.Биохимиялық процестердің реттеушісі ретінде гормондар туралы жалпы түсінік. Бұлшық ет биохимиясы және бұлшық ет қысқаруы. Бұлшық ет қызметінің энергетикасы. АТФ ресинтез жолдары. Жұмыс кезіндегі биохимиялық өзгерістер динамикасы. Жұмыс кезінде биохимиялық өзгерістердің сипаты бойынша жаттығуларды жүйелеу. Шаршау түрлері. Бұлшық ет жұмысынан кейін демалу кезіндегі биохимиялық процестердің өту ерекшеліктері, олардың бағыттылығы. Спорттық жаттығу процесінде биохимиялық бейімделу заңдылықтары. Спортшының жылдамдық-күш қасиеттерінің биохимиялық негіздері, спортшының төзімділігінің биохимиялық негіздері және олардың даму әдістері. Өсіп келе жатқан және ескірген ағзаның биохимиялық ерекшеліктері. Кәрі ағзадағы аэробты және анаэробты энергиямен қамтамасыз ету мүмкіндіктерінің төмендеуі. Спортшының тамақтануының биохимиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмірге қауіп төндіретін өмір салты
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет етуін, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден Техносфера жағдайында Алғашқы медици��алық көмек көрсету және адамды қорғау тәсілдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны қазіргі қоғамдағы иудаизм, даосизм, конфуциандық, буддизм, христиандық, католицизм, православие, протестантизм, ислам дінінің мәнін, пайда болу тарихын, дамуын, рөлі мен орнын зерттеуге бағытталған. Пән негізгі діни бағыттар туралы білім; конфессияаралық қарым-қатынас, толеранттылық мәдениеті; діни экстремизм идеологиясына қарсы тұру және дәстүрлі емес тоталитарлық діни бірлестіктердің, қозғалыстар мен мәдениеттер әсері бойынша құзіреттілік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Курс қоғам өмірінің әртүрлі тарихи кезеңдерінде дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады; дене шынықтыру қозғалысын ұйымдастыруда және насихаттауда педагог, жаттықтырушының рөлі; дене шынықтыру және спорт тарихының әдістемелік және деректану базасы, құрылымы мен функционалдық байланыстары; дене шынықтыру және спорт тарихының ғылым және оқу пәні ретінде маңызы, өзекті міндеттері мен мәселелері, қазіргі заманғы олимпиадалық және параолимпиялық қозғалыс тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Мәңгілік ел» құндылықтары пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Курс аясында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы контекстінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық тәрбиенің, этникалық әлеуметтендіру мен бірегейліктің, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің мәні оқытылады. Курс ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сананың және әлеуметтік есте сақтаудың жоғары деңгейдегі қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеуге бағытталған; бізд��ң мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау жөніндегі белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсіби шеберлік пен бәсекеге қабілеттілік рухын қалыптастыру мәселелері қарас����ырыл��ды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы.
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағдарлы тіл" пәнаралық курсты оқытудың мақсаты кәсіби-бағдарлы сөйлеудің барлық формаларының икемділігін жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте оларға қажетті коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың категориялары, негізгі қызметтері мен түрлері; дене тәрбиесі мен тәрбиелеудің принциптері, құралдары мен әдістері; дене шынықтырудың жас негіздері; спорттық жарыстар мен спортшыларды дайындау жүйелері, сондай-ақ халықтың әртүрлі контингенттерінің дене тәрбиесі әдістемесінің негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге дене шынықтыру мен спорттың терең теориялық негіздерін беру, сондай-ақ олардың негізгі ұғымдарын әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда-бітірушілердің болашақ кәсіби қызмет орны бойынша жүзеге асыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейімді дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Бейімдік дене тәрбиесі: Дене тәрбиесінің әдіснамалық, жаратылыстану-ғылыми, психологиялық-педагогикалық негіздері. Дене шынықтыру құралдарымен салауатты өмір салтын қалыптастыру. Дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары. Қимыл әрекеттерін үйрету. Қозғалыс дағдысы, оның қалыптасу заңдылықтары. Қозғалыстарды басқарудың көп деңгейлі жүйесі. Психофизикалық қасиеттерді дамыту және қозғалыс дағдыларын қалыптастыру. Қозғалмалы, спорттық ойын-дене тәрбиесінің негізгі құралы және әдісі. Физикалық жаттығуларда дербестік пен шығармашылықты дамыту. Қозғалыс әрекетінің әр түрлі түрлерін ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі. Дене дамуын медициналық-педагогикалық бақылау. Білім беру мекемелерінде дене тәрбиесіне әдістемелік басшылық жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білім мен түсініктерді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және реабилитациялау үшін емдік дене шынықтыру құралдарын қолдана білуді, массаж негіздерін, массажды орындау техникасы мен әдістемесін, спорттық массаж түрлерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттағы Менеджмент
    Несиелер: 5

    Студенттердің нарықтық экономика жағдайында Қазақстан Республикасының дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының негіздерін меңгеру үшін қажетті теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыру, экономикалық негізделген басқарушылық шешімдерді қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Бизнестің құқықтық негіздері" майнорыҚР азаматтық құқығы
    Несиелер: 5

    Азаматтық құқықты жүзеге асыру және қорғау. Заңды тұлға. Мәмілелер. Өкілдік. Сенімхат. Заттық құқық ұғымы, түрлері және оларды қорғау. Міндеттемелер туралы жалпы ережелер. Шарт ұғымымен талаптары. Шарт жасасу, өзгерту және бұзу. Мүліктік жалдау. Кешенді кәсіпкерлік лицензия (франчайзинг). Жұмыс жасау және қызмет көрсету бойынша міндеттемелер. Конкурстық міндеттемелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер жеңіл атлетика туралы білімді оқу пәні , спорт түрі және ғылым ретінде меңгереді; жеңіл атлетика түрлерінің жіктелуі, жеңіл атлетика жаттығуларының сипаттамасы; жеңіл атлетика түрлерінің пайда болуы мен дамуы,Қазақстан Республикасында және шетелде жеңіл атлетиканы дамытудағы негізгі кезеңдер және дене тәрбиесі жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңызы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорт физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұлшық ет қызметінің физиологиялық сипаттамасы. Физиологиялық механизм және қозғалыс дағдыларының қалыптасу заңдылықтары. Қозғалыс әрекетінің сапалы жақтары. Бұлшық ет жұмысын вегетативті қамтамасыз ету. Жекпе-жектің физиологиялық сипаттамасы. Секіру мен лақтырудың физиологиялық сипаттамасы, олардың ағзаға әсер етуінің физиологиялық аспектілері. Дене шынықтыру сабағының физиологиялық сипаттамасы. Спорттық жаттығудың физиологиялық сипаттамасы. Сауықтыру дене тәрбиесінің жаппай формаларын физиологиялық негіздеу. Балалар мен жасөспірімдерді спорттық бағдарлауды және іріктеуді физиологиялық негіздеу. Нақты спорт түрін таңдау кезінде физиологиялық негіздеме және жас есеб��.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағдарлы тіл" пәнін оқытудың мақсаты кәсіби-бағдарлы сөйлеудің барлық формаларының икемділігін жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте оларға қажетті коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны педагогикалық ғылым туралы жалпы әлемдік және кәсіби-педагогикалық түсініктерді, тәрбие теориясы туралы білімді, кәсіби педагогикалық қызметте оқыту теориясын қалыптастырады. Курс біртұтас педагогикалық процесс, оның заңдылықтары, тұлғаның базалық мәдениетінің негізі ретінде білім мазмұны, орта мектепте оқытудың әдістері, құралдары, ���ормалары, оқушылардың танымдық әрекетін белсендірудің заманауи тәсілдері, білім беру технологиялары, тұтас педагогикалық үдерісте тәрбие беру, ұжымдағы жеке тұлғаны тәрбиелеудің мәні, отбасылық тәрбие туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қозғалыс қызметінің биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Жалпы және дифференциалдық биомеханика: биомеханиканың пәні мен тарихы. Биомеханикадағы зерттеу әдістері. Адамның тірек-қимыл аппаратының биомеханигі. Адам қозғалысының биодинамикасы. Адам қозғалысын басқарудың биомеханикалық аспектілері. Қозғалыс қасиеттерінің биомеханикасы. Спорттық-техникалық шеберлік. Дифференциалдық биомеханика. Жеке биомеханика: осьтің айналасындағы қозғалыстар. Дене жағдайын және сол жерде қозғалысты сақтау. Локомоторлық қозғалыс. Өткізетін қозғалыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Бизнестің құқықтық негіздері" майноры Сыртқыэкономикалық қызметті құқықтық және кедендік-тарифтік реттеу
    Несиелер: 5

    Сыртқыэкономикалық қызметті ұйымдастыру және реттеу. Сыртқыэкономикалық қызметтің субъектілері. Сыртқы саудалық мәмілелерді кедендік-тарифтік реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы ұлттық спорт түрлерінің даму тарихы, ұлттық спорт түрлерінің терминологиясы, жарыс хаттамасын жүргізу тәртібі, жарыстарды өткізу тәсілдері, ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ережелері және оларды өткізу тәртібі, ұлттық спорт түрлеріндегі техникалық іс-әрекеттердің негізгі элементтерін меңгеру, әр түрлі шұғылданушылар контингенті бар оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеруді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық және қозғалмалы ойындар теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән спорттық және қозғалмалы ойындар негіздерін, ойын және жарыс іс-әрекетін оқыту негіздерін, спорттық ойындардың ерекшеліктерін, құрылымы мен жіктелуін, негізгі спорттық ойын түрлері: баскетбол, волейбол, футбол, гандбол, допты хоккей; білім беру, спорт ұйымдарында, дене шынықтыру-сауықтыру, медициналық-биологиялық, қалпына келтіру орталықтарында салауатты өмір салтын, дене шынықтыруды тәрбиелеудің негізгі міндеттерін шешу бойынша дене шынықтыру-спорттық және педагогикалық қызмет процесінде қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру және өткізу тарихы, ережелері, техникасы, тактикасы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ҚР-да дене шынықтыру мен спортты құқықтық реттеу, Түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы дене шынықтыру-спорт ұйымдарының өзара іс-қимыл механизмдері, олардың құқық саласының субъектілері ретіндегі қызметі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; ДШжС саласындағы мамандардың, кәсіби спортшылардың құқықтарының мемлекеттік және әлеуметтік кепілдіктері туралы; студенттердің құқықтық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету; қазақстандық құқық субъектілерін құқықтық реттеу саласында олардың құзырет деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Оқу пәні гимнастикаға тән құралдардың, сабақтарды ұйымдастырудың әдістері мен формаларының көмегімен адамның дене дамуы мен жетілуінің заңдылықтарын, гимнастика түрлерінің жіктелуін зерделейді: жалпы дамытушы, спорттық, қолданбалы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ғимараттар
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтің әртүрлі түрлерімен, оның ішінде білім беру мекемелері жағдайында айналысуға арналған құрылыстар, жабдықтар және мүкәммалдар, оларды пайдалану ерекшеліктері. Дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен айналысу орындарына қойылатын экологиялық талаптар. Дене жаттығуларымен және спортпен шұғылданатын тренажерлер. Олардың мақсаты, құрылымдық ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары. Қауіпсіздік техникасы тұрғысынан дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдыққа және мүкәммалға қойылатын талаптар. Дене шынықтыру-спорт ғимараттарының менеджмент негіздері. Жазық және жабық спорт ғимараттарын салу кезінде дене жаттығуларымен және спортпен шұғылданатын жерлерге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады: таңдаған спорт түріне арналған өзекті педагогикалық еңбек технологиялары және қозғалыс әрекеттерін түзету әдістері, дайындық жоспарын және сабақтар бағдарламасын құру, сабақ барысында білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық құралдары мен әдістері, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолданудың оңтайлы шарттары; дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби мәртебені қалыптастыру құралдары, әдістері, принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы
    Несиелер: 5

    Спорттық іс-шаралардың жалпы сипаттамасы: бұқаралық іс-шаралардың жіктелуі. Іс-шараларды жіктеу принциптері. Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері. Жарыс түрлері. Спорттық іс-шараларды өткізу тәсілдері. Жарысқа қатысушылар. Спорттық іс-шаралар күндері төрешілер алқасының жұмысы: төрешілер алқасының құрамы, құқықтары мен міндеттері. Төрешілер алқасының негізгі рәсімдері. Дене шынықтыру-спорттық іс-шаралардың түрлері мен тән ерекшеліктері. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған спорттық іс-шараларды ұйымдастыру принциптері. Бұқаралық іс-шаралар мен қалалық мерекелерді ұйымдастыру. Спорттық іс-шараларды жоспарлау: спорттық іс-шараларды желілік жоспарлау. Жарыстар туралы ереже, бағдарлама және смета жарыстың ұйымдастыру бөлімі. Әлемдік спорттық шаралар. Әлемдік спорттық іс-шаралардың түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар. Жарысты дайындау және өткізу ерекшеліктері. Ашылу, марапаттау және жабу рәсімдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт субъектілерін әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: спортпен шұғылданатын және спортпен шұғылдану нәтижесінде мүгедек болған адамдарды әлеуметтік қорғаудың теориясы мен тәжірибесі бойынша студенттердің білім алуы; студенттерді әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері бойынша міндетті түрде ең төменгі білім алу, спортшылардың әлеуметтік қорғау жүйесіндегі маманның рөлі мен орнын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Бизнестің құқықтық негіздері" майноры ҚР кәсіпкерлік құқығы
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызмет (ұғымы, түрлері,нысандары). Кәсіпкерлік қызметтің субъектілері. Кәсіпкердің құқықтық мәртебесі. Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу және қолдау. Кәсіпкер��ік саласындағы ҚР заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілік. Биржалық қызметті құқықтық реттеу. Инвестициялық қызметті құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Ұсынылатын пән бойынша курсты оқу барысында студенттер маркетинг мәні туралы қазіргі теориялық тұжырымдамалық түсініктерді, спорт саласындағы маркетингтік саясатты ұйымдастыру және қамтамасыз ету саласындағы қазіргі негізгі әдістемелерді меңгеруі тиіс, сонымен қатар спорт саласындағы маркетингтік науқандар��ы ұйымдастыру саласында кешенді әдістемелерді дайындау, жоспарлау және қолданудың қазіргі заманғы технологияларын игеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Персоналды басқару 2210
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты-персоналды басқару жүйесінің қызмет етуін қалыптастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, персоналды басқару технологиясы, оның дамуы, еңбекті бағалау және ұйым персоналының қызмет нәтижелерін бағалау, жанжалдар теориясы, қақтығыстардың пайда болу себептері және басқару бойынша теориялық және әдіснамалық ��ілімдер мен дағдылардың негіздерін беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Бизнестің құқықтық негіздері" Майноры ҚР еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Еңбек құқығының субъектілері. Азаматтарды жұмыспен қамту және жұмысқа орналасуын құқықтық реттеу. Еңбек шарты. Жұмысшылардың жекелеген санаттарының еңбек қатынастарын құқықтық реттеу. Жұмыс және демалыс уақыттары. Жалақы. Кепілдіктермен өтемақылық төлемдер. Еңбекті және еңбек құқығын қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән негізгі мектепте құқық және экономика негіздері бойынша білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың заманауи салаларында студенттерді теориялық дайындауға және мектептердің саралануы жағдайларында оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын алуға бағдарланған. Курстың мазмұны критериялы бағалаудың педагогикалық және психологиялық аспектілері туралы білімді меңгеруге, білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалаудың халықаралық тәжірибесін және Қазақстан республикасында оны енгізудің оқу-әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие практикасы студенттердің кәсіби-педагогикалық дайындығы процесінің ажырамас бөлігі, оқу практикасының логикалық жалғасы болып табылады. Педагогикалық практиканың негізгі мақсаты - студенттердің дене шынықтыру сабақтарын өткізу, жалпы білім беретін мектепте немесе ТжКБ ұйымында тәрбие, спорт және бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру, оқу орнының педагогикалық инновацияларын, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын зерттеу, сонымен қатар педагогикалық іс-әрекеттегі тәжірибе қалыптастыру. Педагогикалық практиканың мақсаты - сынып жетекшісінің функцияларын орындау мен орындауда тәжірибе жинау, психологиялық, педагогикалық және арнайы білімдерді оқу процесін ұйымдастыруда және талдау барысында қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фитнес жабдықтары
    Несиелер: 5

    Дене жаттығулары мен спортта қолданылатын жаттығу машиналары. Олардың мақсаты, дизайн ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары. Студенттер кәсіптік жөндеу және оқу жабдықтарына қызмет көрсету туралы білімді игереді; жаттығу машиналарын пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шаралары; спорттық тренажерлардың түрлері мен мақсаты; спорт залында сабақтарды ұйымдастыру және өткізу; тренажерларды қолдану арқылы денсаулықты сақтау және нығайту; әртүрлі тренажерлардағы физикалық және спорттық жаттығулардың әртүрлілігі және оларды әртүрлі жағдайларда ұтымды пайдалану мүмкіндігі туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған пән бойынша курсты оқу барысында студенттер экономикалық құбылыс ретінде "брендингті" түсіну үшін қажетті маркетингтің негізгі санаттарын меңгеруі, спорттық индустрияда маңызды рөл ойнайтын брендтің сипаттамалары мен ерекшеліктерін зерделеуі, спорттық брендтің қалыптасуын, спорттық брендті басқаруды, "брендинг" әлеуетін белсенді пайдалану есебінен спорт саласындағы кәсіпкерліктің экономикалық тиімділігін арттыруды қарастыру, спорттық брендті қалыптастыру, спорттық брендті басқару мәселелерін қарастыру қажет., "брендинг" әлеуетін белсенді пайдалану есебінен спорт саласындағы кәсіпкерліктің экономикалық тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың жас ерекшеліктерінің қазіргі әлеуметтік-педагогикалық зерттеулері
    Несиелер: 5

    Тәртіп студенттерді мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне және оларды әлеуметтік-педагогикалық қызметке қосуына, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдіснамасына, ғылыми жұмыстарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарға және ғылыми құзіретті қалыптастыруға қатысты ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік және теориялық негіздеріне енгізеді. аланың эмоционалдық дамуы, әлеуметтік және білім беру қызметі көрсеткіштерінің жас ерекшеліктері баланың даму омыртқа және жасы сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Event-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән бірінші кезекте батыс және отандық компаниялардың жоспарлау, жылжыту, бағалау, іс-шаралар және олардың спорттық индустрия саласындағы "оқиғалық" әлеуетін талдау саласындағы практикалық тәжірибесін зерделеуге бағытталған, әртүрлі әлеуметтік-мәдени бағыттағы іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы бірқатар қолданбалы міндеттерді шешу, жоспарлау, басқару, уәждеу және бақылау бойынша ивент-менеджердің қызметі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік тамақтану технологиясы негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде емдік тағам өнімдерін дайындау технологиясы төңірегінде білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент диетотерапияның пайда болу себептері мен принциптерін, диеталық тағамдарды дайындау технологиясын меңгереді, геронтологиялық тамақтану мен сәнді диеталардың ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық жаттығудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән спортшыларды дайындаудың және спорттық жаттығудың теориялық-әдістемелік негіздерін даярлаудың негізгі формасы ретінде; спортшыны даярлаудың теориялық, техникалық, физикалық, тактикалық және психикалық жақтарын; спорттық жаттығудың және онымен байланысты ұғымдардың мәнін; спорттық жаттығудың арнайы принциптерін; спортшыны дайындаудың негізгі түрлерінің әдістемесін; спорттық жаттығуды тұтас процесс ретінде құрудың негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы мемлекеттік басқару
    Несиелер: 5

    Курс дене шынықтыру және спортты Мемлекеттік басқарудың құрылымдық элементтерін зерделеуге, сондай-ақ спорттық ұйымдардың қызметін регламенттеу және нормативтік-құқықтық реттеу принциптерін тікелей немесе жанама анықтайтын нормативтік құжаттарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен ұйымдастырылу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға және зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға қойылатын талаптармен таныстырады. Курс педагогикадағы ғылым және ғылыми зерттеулер әдіснамасы, ғылыми шығармашылық психологиясы, ғылым және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы құқықтық негіздер туралы білімді меңгеруге бағытталған, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу бойынша құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитнес технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді фитнестің негізгі түрлерімен, қазіргі заманғы технологиялармен, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемелерімен, жүктемені мөлшерлеу ерекшеліктерімен, жұмыс материалын жоспарлаумен, фитнесстің әр түрлі түрлерінде "фитнес – бағдарламаларды" әзірлеумен, жынысы, жасы және кәсіби іс-әрекетімен айналысатын топтармен сауықтыру жұмыстарының түрлері мен әдістерімен, фитнес технологиялардың көмегімен салауатты өмір салты мен өмір салты негіздері туралы таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы
    Несиелер: 5

    Пән спорттық индустрия саласындағы ұйымның даму және қызмет ету негіздері туралы жүйелік түсінікке, ұйымдастырушылық және құрылымдық диагностика құралдарын пайдалана отырып, компанияның бизнес-процестерінің сызбасын құруға, ұйымдастырушылық басқару құрылымдарын құрастыруға және спорт саласындағы ұйымдарды жобалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курс дене шынықтыру және спорт, шағын бизнес менеджменті саласында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған, ұйымды қалыптастырудың түрлі аспектілерін қарастырады: бизнес-идеяларды анықтау, Бизнестің орналасқан жерін таңдау, құрылтай құжаттарын дайындау, ұйымның мақсаттарын анықтау, фирмалық стилді әзірлеу, кәсіпорынды ұйымдастырудың алдын ала сатысы үлгілеледі. Базалық пәндер циклі Таңдау бойынша Компонент "Адам анатомиясы" пәнін оқу барысында студенттер дене тәрбиесінің спорт менеджері мен педагогын дайындау жүйесіндегі Пән, мақсаты мен міндеттері, пәннің рөлі; тұтас биологиялық жүйе ретінде адамды ұйымдастыру деңгейлері; ағзалар, жүйеле��, ����ғзалар аппараттары; адамның жеке даму кезеңдері; адамның дене құрылысы; тірек-қимыл аппаратының, бұлшық ет, эндокриндік, асқорыту, тыныс алу, қан тамырлары, лимфа, зәр шығару және жыныстық жүйелердің құрылымдық функционалдық ұйымы; дене шынықтыру және спорт; адам денесінің жағдайы мен қозғалысының анатомиялық сипаттамалары. Тірі организмдердің химиялық құрамы. Зат алмасу және энергия алмасу; организмдегі зат алмасуының өзара байланысы және реттелуі. Витаминдер, олардың биохимиялық процестерді реттеудегі рөлі, ферменттердің простетикалық т��птар��н��ң пайда болуына қатысу, витаминдердің жіктелуі.Биохимиялық процестердің реттеушісі ретінде гормондар туралы жалпы түсінік. Бұлшық ет биохимиясы және бұлшық ет қысқаруы. Бұлшық ет қ��зметінің энергетикасы. АТФ ресинтез жолдары. Жұмыс кезіндегі биохимиялық өзгерістер динамикасы. Жұмыс кезінде биохимиялық өзгерістердің сипаты бойынша жаттығуларды жүйелеу. Шаршау түрлері. Бұлшық ет жұмысынан кейін демалу кезіндегі биохимиялық процестердің өту ерекшеліктері, олардың бағыттылығы. Спорттық жаттығу процесінде биохимиялық бейімделу заңды��ықтары. С��орт��ының жылдамдық-күш қасиеттерінің биохимиялық негіздері, спортшының төзімділігінің биохимиялық негіздері және олардың даму әдістері. Өсіп келе жатқан және ескірген ағзаның био��имиялық ерекшеліктері. Кәрі ағзадағы аэробты және анаэробты энергиямен қамтамасыз ету мүмкіндіктерінің төмендеуі. Спортшының тамақтануының биохимиялық негіздері. Бұлшық ет қызметінің физиологиялық сипаттама��ы. Физиологиялық механизм және қозғалыс дағдыларының қалыптасу заңдылықтары. Қозғалыс әрекетінің сапалы жақтары. Бұлшық ет жұмысын вегетати��ті қамтамасыз ету. Жекпе-жектің физиологиялық сипаттамасы. Секіру мен лақтырудың физиологиялық сипаттамасы, олардың ағзаға әсер етуінің физиологиялық аспектілері. Дене шынықтыру сабағының физиологиялық сипаттамасы. Спорттық жаттығудың физиологиялық сипаттамасы. Сауықтыру дене тәрбиесінің жаппай формаларын физиологиялық негіздеу. Балалар мен жасөспірімдерді спорттық бағдарлауды және іріктеуді физиологи��лық негіздеу. Нақты спорт түрін таңд��у кезінде физиологиялық негіздеме және жас есебі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт мектебінде оқу-жаттығу үдерісін ұйымдастырудағы инновация
    Несиелер: 5

    Спорт мектептерінің жалпы сипаттамасы, оқу-жаттығу сабақтарын өткізу әдістемесі, оқытылатын спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік ережесі. Спорттық жаттықтыру негіздері. Спорттық дайындық процесін құру негіздері. Спорттағы жоспарлау технологиясы. Спортшыны дайындауда кешенді бақылау және есепке алу. Көп жылдық дайындық процесінде спорттық іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Салауатты өмір салты туралы ғылыми түсінік негізінде психофизикалық өзін-өзі жетілдіру дағдыларын, таңдаған спорт түріндегі жаттығу және жарыс жүктемелерін нормалау және бақылау тәсілдерін; жарыс, оңалту және жаттығу жаттығуларының техникасын өз бетінше негіздеу және білім алушылармен практикалық сабақтар кезінде оларды пайдалану дағдыларын меңгеру

  • Код ON11

    Спорттық жаттығудың теориясын, дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемесін, әртүрлі спорт түрлерін дамытудың теориялық аспектілерін және Қазақстан Республикасында заманауи спорттық жетістіктерді қалыптастырудың бастау және эволюциясын білу; оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін жоспарлаудың педагогикалық бақылауды, критериалды бағалауды және талдауды жүзеге асыру

  • Код ON8

    Мемлекеттік басқарудың мәнін, мемлекеттік басқару жүйесінің жұмыс істеу мақсаттары мен даму міндеттерін білуді көрсету және оған операция жасау, интегративті ақпарат беру және оны жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін дене шынықтыру мен спортты дамыту мәселелері бойынша талдау жүргізу

  • Код ON1

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, азаматтық ұстанымын, физикалық және экологиялық мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілігін және коллаборацияға дайындығын көрсету

  • Код ON10

    Дене тәрбиесінің педагогикалық механизмдерін, принциптері мен құралдарын білуін көрсету, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру .

  • Код ON12

    Сабақты ұйымдастыру және өткізу кезінде дене тәрбиесі мен спорттың негізгі идеяларын, ережелерін және принциптерін қалыптастыра білу; халықтың әр түрлі санаттарын қозғалу іс-қимылдарына үйрету технологиясын меңгеру, дене шынықтыру мен спортпен және спорттың басқа түрлерімен шұғылдану барысында қозғалу-координациялық қасиеттерді санитарлық-гигиеналық, климаттық, аймақтық және ұлттық жағдайларды ескере отырып дамыту

  • Код ON13

    Көпшілік спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері, түрлері,тәсілдері, әлемдік спорттық іс-шаралар түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар туралы білімдерді көрсету, және Ұлттық бірлік Доктринасын, "Мәңгілік Ел" ұлттық идеясын, "Рухани Жаңғыру" бағдарламасын, Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасын іске асыру контекстінде жеке және спорттық-бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру технологияларын игеру

  • Код ON9

    Дене шынықтыру мен спорттың теориялық негіздерін, білім алушылардың психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін білуді және түсінуді көрсету, білім алушы мен ұжымның психологиялық сипаттамаларын диагностикалау негізінде білім беру процесінің психологиялық сүйемелдеуі мен психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

  • Код ON7

    Басқарушылық ғылымның негізгі ережелерін, дене шынықтыру және спорт саласының ұйымдастырушылық негіздерін іске асырады, дене шынықтыру-спорттық қызметтер мен тауарларды ілгерілету бойынша маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады және маркетингтік зерттеулер әдістемесін меңгерген

  • Код ON14

    Экономикалық үдерістердің табиғатын түсінуді көрсету, алынған білімді тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін пайдалану, өзінің кәсіби саласында бизнесті құру және дамыту, оның табысты жұмыс істеуі үшін жағдайларды дамыту

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда грамматикалық білімдер мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдау

  • Код ON4

    Ағзалардың анатомиялық-физиологиялық құрылысы мен функцияларын, физикалық даму заңдылықтарын және олардың әр түрлі жас кезеңдерінде пайда болу ерекшеліктерін; халықтың әртүрлі топтарымен қозғалу рекреациясының биологиялық негіздерін, мақсатын, міндеттерін, негізгі бағыттарын білу

  • Код ON6

    Дене тәрбиесі және спорт саласындағы халықаралық құқықтық құжаттардың, ҚР құқықтык актілерінің негізгі ережелері білімін көрсетеді, ҚР құқықтық алаңындағы дене тәрбиесі және спорт бойынша заңнаманың маңызы мен орнын біледі және кәсіби қызметте оларды қолдана алады және спортшылардың, жаттықтырушылардың және спорт мекемелерінің мүдделерін қорғау мен құқықтарын жүзеге асыру үшін құқықтық актілерді пайдалану дағдыларына ие

Top