Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в Yessenov University

  • Педагогика философиясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттардың әртүрлі философиялық ұғымдар мен педагогиканың әдіснамаларында оқыту мен тәрбиенің педагогикалық заңдылықтары туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Оқытушылардың, докторанттардың әдістемелік мәдениетін және сол арқылы педагогикалық процестің тиімділігін арттыруға бағытталған. Зерттейді: ғылым белгілі бір қызмет формасы ретінде, философия белгілі бір әдіснамалық білімнің жоғарғы деңгейі, педагогика философиясы, әдіснама ғылыми таным ғылымы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу технологиясы мен әдістемесі, бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттардың оқулықтарды, оқу-әдістемелік әдебиеттерді жасау мен безендірудегі қабілеттерін дамыту. Ол оқулықтарды, оқу-әдістемелік құжаттарды, оқу-әдістемелік материалдарды жасау және сараптау саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайын, сондай-ақ оларды Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіне практикалық қолдану ерекшеліктерін талдауға бағытталған. Зерттейді: оқулықтар мен оқу-әдістемелік құжаттаманың сапасын жақсарту және бақылау мәселелері жоғары білім жүйесіне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу бағдарламаларының дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми білімнің бағыттары ретінде педагогикалық дизайнның негізгі ұғымдарын ашу, оқу материалдарын әзірлеу, енгізу, бағалау және ашық оқу ортасын құрудың педагогикалық ерекшеліктері жүйесін айқындау. жоспарларды, сценарийлерді, прототиптерді оқу материалдарының жиынтығына айналдыруға бағытталған. Зерттейді: оқу жоспарларын әзірлеу ерекшеліктерін білу, оқу жоспарларын әзірлеу мен пайдалануда қазіргі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдануды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық құбылыстарды сипаттау және болжау моделін жобалау
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: докторанттарда теориялық негіздер және педагогикалық жобалаудың негізгі технологиялары, педагогикалық құбылыстарды сипаттау және болжау модельдері туралы түсінік қалыптастыру. Осы саладағы докторанттардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған педагогикалық жобалау және болжау, оларды кәсіби - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану бағытталған. Зерттейді: педагогикалық жобалаудың және болжаудың теориялық негіздері мен негізгі технологиялары, мәні, ережелері, құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп және ЖОО білім беру бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектептер мен жоғары оқу орындары үшін білім беру бағдарламаларын жасау қабілетін қалыптастыру олардың сабақтастығын анықтау. Ол білім беру бағдарламаларын жобалау негіздерін, білім беру бағдарламаларын жобалаудың жаңа технологияларын және мектептер мен жоғары оқу орындарындағы білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Зерттейді: мектептер мен жоғары оқу орындарынға арналған білім беру бағдарламаларын жобалау ерекшеліктері; білім беру бағдарламаларын, критериалды бағалауды жобалау кезінде кері дизайн принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    философиялық-педагогикалық білімді түсіндіреді, зерттеу тақырыбына сәйкес әдіс-тәсілдерді таңдайды.

  • Код ON5

    ғылыми жұмыстарды (диссертацияларды) талдайды және олардың сапасын бағалайды, барлық қатысушылардың зерттеу барысы мен нәтижелерін талдауды, өзіндік талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON3

    психологияның заманауи мәселелерін түсінеді, кәсіби практиканың әртүрлі салаларында типтік мәселелерді шешуге қажетті категориялар мен әдістер жүйесін қолданады

  • Код ON7

    теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін, математикалық талдау мен модельдеудің негізгі әдістерін, әртүрлі кәсіптік мәселелерді шешуде алынған мәліметтерді өңдеуге арналған стандартты статистикалық пакеттерді қолданады, білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикаға негізделген шешімдерді бағалайды.

  • Код ON1

    тұжырымдамалардың мәнін сипаттайды, әдістерді, принциптерді, заңдылықтарды, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің бағыттарын және зерттеу міндеттерін шешу үшін оларды таңдау ерекшеліктерін сипаттайды.

  • Код ON8

    стратегиялық турғыда ойлайды және білім беру жағдайды тиімді білім беру траекториясын құру ретінде бағалайды, үздіксіз білім берудің технологиялық дамуына ықпал ете алады

  • Код ON4

    білім алушылар мен академиялық топтардың жеке басын зерттеудің диагностикалық әдістері мен эмпирикалық әдістерін қолданады, маман даярлауда оқу процесін жүйелік және әдістемелік қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды салыстырады.

  • Код ON6

    шеберлік сабақтарын, зерттеу әдістерін, шығармашылық психология саласындағы әдістеме мен білімдерді оқытуда инновациялық технологияларды қолданады, білімді, педагогикалық ықпал психологиясын, ұстаз бен білім алушы арасындағы қарым-қатынас механизмдерін қолданады.

8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Торайгыров университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top