Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, білім берудің ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіптік-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар Педагогика және психология саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (философия докторлары РhD) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми негізделген әдістемелерді және психологиялық-педагогикалық қызметті пайдалану дағдыларына ие болу; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды, деректерді өңдеуді, оларды интериоризациялауды ұйымдастырудың заманауи ғылыми негізделген технологияларын меңгеру; кәсіби қызметте ғылыми зерттеуді жобалау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру
  • психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыруда және педагогикалық жағдайды жобалауда, оқытудың оңтайлы нысандарын, әдістерін, құралдарын ұтымды таңдауда, психологиялық-педагогикалық міндеттерді шығармашылық шешуде; кәсіби тәжірибені зерделеуде және жинақтауда; мінез-құлық пен іс-әрекет рефлексиясы негізінде өзін-өзі дамытуды ұйымдастыруда және жүзеге асыруда құзыреттілік дағдыларына ие болу.
  • кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, көпмәдениетті, зерттеу құзыреттілігі және өзін-өзі дамыту құзыреттілігі туралы түсінікке ие болу;
  • кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу.
  • өмірдің барлық салаларында әлеуметтік белсенділік таныта білу, кәсіби және жеке мәселелердің стандартты емес шешімдерін таба білу; жеке тұлғаның өзекті даму аймағын ескере отырып, өзара іс-қимыл мен білім беру процесін құру.
Top