7M05102 Биотехнология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы биотехнологиялық ғылым саласында терең білімі бар, биотехнологияның зерттеу әдістерін кәсіби меңгерген, ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, ғылыми-зерттеу, басқарушылық, оқытушылық қызметті жүзеге асыра алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды іргелі даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M082 Биотехнология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өндірісінің инновациялық технологиялары
Тамақ технологиясының химиялық, физика-химиялық, биохимиялық, микробиологиялық және коллоидтық процестерін, олардың рөлі мен өсімдік шикізатынан алынатын өнімдердің сапасына әсерін зерттейтін пән. Инновациялық қызметтің түсінігі, түрлері және нәтижесі. Инновациялық қызметтің ұйымдастырушылық формалары. Халықты азық-түлікпен қамтамасыз етудің қазіргі жағдайы. Дұрыс тамақтану саласындағы мемлекеттік саясат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ диагностикасы: сапаны бақылау
Өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде аспаздық өнімдердің сапасын қалыптастыратын факторларды зерттейтін пән. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында жүзеге асырылатын бақылау. Аспаздық өнімдердің сапасын арттырудағы органолептикалық талдаудың рөлі. Технологиялық тамақ және сынақ зертханалары, олардың тамақ өнімдерінің жоғары сапасын қамтамасыз етудегі рөлі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биоинженерия
Адамзаттың өзекті мәселелерін шешудегі биоинженерияның қазіргі жағдайын, проблемаларын және практикалық жетістіктерін зерттейтін пән: тамақ ресурстары, халықтың өсуі, адам денсаулығы, қоршаған ортаны қорғау. Адам қызметінің әртүрлі салаларындағы биоинженерия: өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азық-түлік биотехнологиясындағы инновациялар
Азық-түлік өндірісінің инновациялық технологияларына, жаңа тамақ өнімдерін жасау әдістеріне және олардың тағамдық құндылығын анықтауға, сондай-ақ азық-түлікті сақтау және құнды қоректік заттар мен дәрумендерді енгізу кезіндегі процестерге қатысты мәселелер шеңберін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нанотехнология негіздері бар жасушалық биотехнология
Өсімдік жасушаларының биотехнологиясын зерттейтін пән экономикалық маңызды заттарды өндіру және өсімдіктердің жоғары өнімді сорттарын, жануарлар тұқымдарын және микроорганизмдердің штамдарын жасау үшін биологиялық процестер мен объектілерді пайдалануға негізделген ғылым мен өндірістің пәнаралық саласы болып табылады. Өсімдіктердің жасушалық инженериясы. Жануарлардың жасушалық инженериясы. Микробиологиялық жүйелердің жасушалық биотехнологиясы. Эукариоттық жүйелерде жасуша биотехнологиясын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық биотехнология
Экологиялық биотехнологияның пәні мен міндеттерін, оның қазіргі қоғамдағы маңыздылығын зерттейтін пән. Биогеохимиялық циклдар. Заттар айналымындағы микроорганизмдердің рөлі. Көміртек, оттегі, азот және күкірт айналымының схемалары. Табиғи экожүйелердегі микроорганизмдердің өзара байланысы-топырақ пен су объектілері. Түраралық қатынастар және микроорганизм-өсімдік қатынастары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми теорияларды талдау және құру әдісін қоса алғанда, ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін зерттейтін пән; ғылыми гипотезалар мен теорияларды тексеру, растау және теріске шығару әдістері; зерттеудің жүйелік әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдік, жануар, микробиологиялық шикізатты қайта өңдеу принциптері
Тамақ өнеркәсібінде қолданылатын әртүрлі шығу тегі бар шикізаттың негізгі түрлерінің сипаттамасын зерттейтін пән. Технологиялық схемалар; негізгі операциялардың мәні; қолданылатын жабдық және оның негізгі сипаттамалары; дайын өнімге қойылатын талаптар; оның сапасына әсер ететін факторлар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хромосомалық және гендік инженерия
Гендер мен хромосомалар арасындағы байланысты зерттейтін пән. ДНҚ-бактериялардың, вирустардың және эукариоттық жасушалардың генетикалық материалы. Жасушадағы генетикалық ақпаратты тасымалдау. Жыныссыз және жыныстық көбею түрлерінде тергеу ақпаратына беру. Тұқым қуалайтын ақпаратты берудегі ядро мен цитоплазманың рөлі. Митоз және мейоз процесінде жасушалардың бөлінуіндегі генетикалық материалдың таралуы. Кариотиптің түрлік ерекшелігі. Жануарлардың гаметогенезі. Өсімдіктердегі спорогенез және гаметогенез. Жыныстық көбею түрлері. Бір жасушалы организмдердегі жыныстық процесс. Бірқатар ұрпақтарға тұқым қуалайтын ақпаратты берудегі жыныстық көбеюдің рөлі. Генетикалық код. Генетикалық кодтың мәні туралы алғашқы гипотезалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнологиялық өнімнің стандарттау, сертификаттау және заңнамалық базасы
Стандарттаудың, метрологияның, сертификаттаудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, өнім қауіпсіздігінің санитарлық-гигиеналық талаптарын, ауыл шаруашылығы өнімдерінің тұтынушылық талаптары мен сапалық сипаттамаларын, азық-түлік ауыл шаруашылығы шикізаты мен тамақ өнімдерінің сәйкестігін бағалау қағидаларын, зерттеу әдістерінің жіктелуі мен мәнін зерделейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығындағы биотехнология
Биотехнологиялық өндірісті түсіну үшін қажетті генетикалық және жасушалық инженерияның негізгі ұғымдарын; негізгі биотехнологиялық өндірістердің кезеңдері мен әдістерін және оларды жүргізу шарттарын; негізгі биотехнологиялық жабдықты; өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының әртүрлі салаларында қолданылатын биотехнологиялық процестерді зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тұқым қуалайтын өсімдік ауруларының молекулалық механизмдері
Тұқым қуалаушылықтың, өзгергіштіктің материалдық негіздерін және оларды іске асыру механизмдерін; белгілердің мұрагерлік заңдылықтарын; тірі материяны ұйымдастырудың молекулалық деңгейіндегі биологиялық әртүрлілік негіздерін зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Канцерогенездің молекулалық механизмдері
ДНҚ, прото-онкогендердің, вирустық онкогендердің, ісік супрессорларының гендерінің жай-күйін бақылау гендерінің ұйымдастырылу ерекшеліктері мен экспрессия механизмдерін зерттейтін пән; нүктелік мутациялардың, гендердің күшеюінің, онкогенездегі хромосомааралық транслокациялардың рөлі туралы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдердің биохимиясы және физиологиясы
Микроорганизмдердің әртүрлі топтарының негізгі метаболикалық жолдарының ерекшеліктерін зерттейтін пән. Органикалық қосылыстардың соңғы тотығуының және анаболикалық процестер үшін амфиболиялық бассейнді қалыптастырудың классикалық механизмдеріне әртүрлі құрылымдағы көміртекті субстраттарды тартудың микробтық механизмдерінің әртүрлілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Жаңа сапалық және функционалдық көрсеткіштері бар тамақ өнеркәсібі өнімдері үшін инновациялық орау материалдарын жасау саласындағы білімді пайдалана отырып, тамақ өнімдерін бақылауды, тамақ өнімдерінде шикізатты өңдеудің әртүрлі тәсілдері кезінде микробиологиялық бақылауды жүзеге асырады.
- Флора, фауна, микроорганизмдердің биологиялық жүйелерімен жұмыс істеудегі инженерлік принциптерге талдау жасайды; жасушалық және гендік инженерия саласындағы жетістіктер. Негізгі генетикалық ұғымдарды, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтарын, генетикалық талдаудың негіздерін, проблемалардың қазіргі жағдайын біледі. Биотехнологияның өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді, сондай-ақ ғылыми әдістер мен техникаларды игеруді, сондай-ақ ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу, тиімді коммуникация дағдыларын дамытуды, сондай-ақ этикалық нормалар мен стандарттарды сақтауды қамтиды.
- Заманауи статистикалық әдістерді пайдалана отырып, деректердің сапалық және сандық талдауын жүзеге асырады, эксперименттер жағдайларын оңтайландыра отырып, биотехнологиялық процестерді болжау үшін модельдер әзірлейді. Биотехнология саласында семинарлар мен практикалық сабақтар өткізу үшін педагогикалық дағдыларды қолданады.
- Биотехнология саласындағы жетістіктер, тамақ өнімдерін өндірудегі, Медицинадағы және түрлі салалардағы негізгі Биотехнологиялық процестер туралы білімдері мен түсініктерін меңгерген, өнеркәсіптік өндірістегі биотехнологиялық процестерді пайдаланады
- Техникалық регламенттердің, Қазақстан Республикасының Техникалық реттеу саласындағы заңнамасының, биотехнология саласындағы санитариялық-гигиеналық талаптардың талаптарына сәйкес сараптамаларды, сертификаттауды жүзеге асырады
- Молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, молекулалық биотехнологияның жетістіктеріне сүйене отырып, жүргізілетін іргелі зерттеулер мен технологиялық әзірлемелерді ғылыми қолдау мақсатында биотехнология саласындағы ғылыми және техникалық ақпаратқа егжей-тегжейлі талдау жүргізеді
- Кәсіби қызметте ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы білімді қолданады, қоғамның биотехнологиялық өнімге қажеттілігін анықтайды
- Биотехнология саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін, әдістерін; органолептикалық және физика-химиялық әдістермен биотехнологиялық өндіріс өнімдерін талдауды орындау дағдыларын қолданады.
Ұқсас БББ
7M05102 Өсімдіктер биотехнологиясы
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M05102 Биотехнология
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M05102 Биотехнология
Торайгыров университеті
7M05102 Тағамдық Биотехнология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M05102 Биотехнология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M05102 Биотехнология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті