6B01701 Екі шет тілі мұғалімі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "6B01701 - eki shet tili muǵalimi" bilim berý baǵdarlamasynyń maqsaty-shet tilderin modernızasıalaýdyń eýropalyq standartynyń talaptaryna sáıkes shet tilderin meńgergen jańa formasıadaǵy mamandardy daıyndaý.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Базалық шет тілі (ағылшын тіл)
Несиелер: 7Курс шет тілін мәдениетаралық коммуникация құралы ретінде меңгерудің ең өзекті аспектілерін қамтиды, оқу процесін нақты қарым-қатынас процесінің үлгісі ретінде ұйымдастыруды айқындайды. Осы мақсатқа жету үшін шет тілін оқытудың пәндік - мазмұндық негізгі моделі коммуникативті сала болып табылады. Қарым-қатынас саласы әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби ретінде қоғамдық өмірдің кең спектрін білдіреді. Онда сөйлеу тақырыптары мен сөйлеу қарым-қатынасына тән жағдайлардың құрамы анықталады. Әлеуметтік-мәдени шындықтарды, тапсырмаларды қамтитын түпнұсқалық материал тілді мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде толық пайдалануды қамтамасыз етеді және мәдени субъектілер мен қауымдастықтар арасындағы өзара түсіністіктің шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Семестр 3
-
Базалық шет тілі (ағылшын тіл)
Несиелер: 6Курс шет тілін мәдениетаралық коммуникация құралы ретінде меңгерудің ең өзекті аспектілерін қамтиды, оқу процесін нақты қарым-қатынас процесінің үлгісі ретінде ұйымдастыруды айқындайды. Осы мақсатқа жету үшін шет тілін оқытудың пәндік - мазмұндық негізгі моделі коммуникативті сала болып табылады. Қарым-қатынас саласы әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби ретінде қоғамдық өмірдің кең спектрін білдіреді. Онда сөйлеу тақырыптары мен сөйлеу қарым-қатынасына тән жағдайлардың құрамы анықталады. Әлеуметтік-мәдени шындықтарды, тапсырмаларды қамтитын түпнұсқалық материал тілді мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде толық пайдалануды қамтамасыз етеді және мәдени субъектілер мен қауымдастықтар арасындағы өзара түсіністіктің шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Семестр 4
-
Shetel tilderi muǵaliminiń kásibı qyzmetiniń lıngvodıdaktıkalyq negizderi
Несиелер: 5Бұл курс жоғары лингвистикалық білім беру мазмұнын жаңарту, оның әлеуметтік-мәдени компонентін кеңейту жағдайында шетел тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің лингводидактикалық негіздерінің мазмұнын ашуға бағытталған; лингвистикалық білім беру жүйесінің жаңа формация мұғалімдеріне - шетел тілдері мен мәдениеттері мұғалімдеріне, - мәдениетаралық қатынас маманына қажеттіліктері; осы профильдегі оқытушылардың кәсіби дайындығы мен кәсіби қызметіне әр түрлі (соның ішінде мультимедиялық) технологияларды енгізу; шетел тілдері мен мәдениеттері мұғалімін кәсіби даярлау құралдары мен әдістерінің құрамын кеңейту; қазіргі заманғы шетел тілдері мен мәдениеттері мұғалімінің қызметін, оның кәсіби деңгейлерін бағалау жүйесін құру. Педагогикалық шындықты талдау және қазіргі заманғы шетел тілдері мен мәдениеттері мұғалімінің кәсіби дайындығының мәселелері бізді қазіргі заманғы қызмет жағдайында шетел тілдері мен мәдениеттері мұғалімін лингводидактикалық даярлау құралдары мен әдістерін қолданудың теориялық негіздерін жасауға итермеледі.
Селективті тәртіп
Семестр 5
-
Мамандандырылған мектептерде және орта арнаулы оқу орындарында кәсіби бағытталған шетел тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Бұл курс мамандандырылған мектептер мен орта арнаулы оқу орындарында шетел тілін кәсіби бағдарлы оқытудың педагогикалық теориясы мен практикасын зерттейді, оның мәні мен мазмұнын ашады; мақсат қоюға, шетел тілінің білім беру мазмұнын іріктеуге және құрылымдауға, кәсіптік білім берудің формаларын, әдістерін, құралдарын таңдауға, бақылауға ұйымдастырушылық тәсілдерді анықтау мен ғылыми негіздеуді қамтитын оқыту моделі ұсынылған
Селективті тәртіп
Семестр 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Несиелер: 5Курстың мақсаты студенттердің кәсіби және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру үшін мәдениаралық қарым-қатынасқа бағытталған. Курс студенттер арасында кәсіби және шетел тілдеріндегі мәдениаралық қатынасты меңгеруді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Семестр 5
-
Қазіргі ағылшын әдебиеттануының негіздері
Несиелер: 3Әдебиет шығармалар құрылымы, жазушылар шығармашылығы, әдеби бағыт, әдеби дәуір туралы ғылым.
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Шет тілдік білімдегі тіл теориясының негіздері
Несиелер: 3шет тілдерін оқыту әдістемесінің дамуының әлеуметтік-тарихи шарттылығы ұсынылған, шет тіліндегі білім берудің қазіргі заманғы модернизациясын анықтайтын әлеуметтік-білім беру факторларына талдау жасалған, шет тіліндегі білім берудің қазіргі әдіснамасы мен теориясы негізгі әдістемелік категорияларды жаңа түсіндіруде көрсетілген.
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Экономикалық профильдің кәсіби және салалық мәдениетаралық байланысы
Несиелер: 3Шет тілінде білім беру саласындағы мамандарды даярлаудың заманауи талаптары әлеуметтік тапсырыспен анықталады. Құзыретті тәсіл тар кәсіби салада практикалық міндеттерді жүзеге асыру үшін қажетті мәдениетаралық қарым-қатынастың пәндік-процедуралық аспектілерін игеруді қамтиды. Экономика және бизнес саласында мәдениетаралық өзара іс-қимылды жүзеге асыру кәсіби тұжырымдамалармен және қарым-қатынас стратегияларымен қатар Мета-тілді меңгеруді талап етеді. "Арнайы мақсаттарға арналған Тіл: экономикалық бағыт" курсының негізгі мақсаты экономика және бизнес саласында мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ экономикалық сала шеңберінде мәдениетаралық қарым-қатынасты іске асыру үшін қажетті коммуникативтік құралдар мен стратегияларды меңгеру болып табылады.
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Жаратылыстану ғылымдарының кәсіби-салалық мәдениетаралық байланысы
Несиелер: 3Шет тілінде білім беру саласындағы мамандарды даярлаудың заманауи талаптары әлеуметтік тапсырыспен анықталады. Құзыретті тәсіл тар кәсіби салада практикалық міндеттерді жүзеге асыру үшін қажетті мәдениетаралық қарым-қатынастың пәндік-процедуралық аспектілерін игеруді қамтиды. Жаратылыстану-ғылыми салада мәдениетаралық өзара іс-қимылды жүзеге асыру кәсіби тұжырымдамалармен және қарым-қатынас стратегиясымен қатар Мета-тілді меңгеруді талап етеді. "Тіл арнайы мақсаттар үшін: жаратылыстану-ғылыми бағыт" курсының негізгі мақсаты жаратылыстану-ғылыми салада мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми сала шеңберінде мәдениетаралық қарым-қатынасты іске асыру үшін қажетті коммуникативтік құралдар мен стратегияларды меңгеру болып табылады.
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Көп салалы байланыс форматын қамтамасыз ететін ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Несиелер: 3Қазіргі ақпараттық технологиялар жоғары оқу орындарын қажет етеді білім алушылардың жаңа дамуын қамтамасыз ету, оқушылардың дамуын қамтамасыз ету қазіргі кезеңдегі қоғамның қажеттіліктеріне жауап беретін кәсіби білім. Оқу-ақпараттық және коммуникациялық платформаларды жобалау және үйлестіру. Шет тілдерін оқытуда білім беру және ақпараттық-коммуникациялық алаңдарды үйлестіру.
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Несиелер: 3Курстың мақсаты студенттердің кәсіби және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру үшін мәдениаралық қарым-қатынасқа бағытталған. Курс студенттер арасында кәсіби және шетел тілдеріндегі мәдениаралық қатынасты меңгеруді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі (неміс, француз және т.б.)
Несиелер: 8Шетелдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын қалыптастыру, B2 деңгейінде тыңдаушылардың мәдени-коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Селективті тәртіп
Семестр 7
-
Арнайы мақсаттағы шетел тілі: экономикалық бағыт, жаратылыстану бағыты
Несиелер: 9Rурстың мақсаты - студенттерде халықаралық стандарттарға сәйкес келетін 1-3 курстарда қалыптасатын кәсіби бағдарланған білімдерді, дағдыларды және зерттеу дағдыларын жетілдіру. міндет - педагогикалық мамандық бойынша ағылшын тілінде ауызша және жазбаша тиімді қарым-қатынас жасауға ықпал ететін кәсіби-коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, яғни лингвистикалық, педагогикалық және білім беру мәселелері бойынша ғылыми ақпаратты іздеу, ғылыми мәтінді оқу, рефераттау, ағылшын тілінде ғылыми түсініктеме беру, аннотация жазу, конференцияларда баяндамалар мен хабарламалармен сөйлеу дағдыларын дамыту;
Селективті тәртіп
Семестр 7
-
Педагогика
Несиелер: 5«Педагогика» пәні оқыту мен тәрбиенің теориялық және әдіснамалық негіздерін, қазіргі заманғы стратегияларды, білім беру моделдерін, оқытудың педагогикалық технологияларын, тұлғааралық қарым-қатынас мәслелерін, білім беру жағдайын жобалау негіздерін, оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың формаларын, оқу іс-әрекетін реттейтін нормативтік құжаттарды, мектепті басқару мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл біліміне кіріспе, Салыстырмалы тіл білімі, Лингвистикалық ілімдер тарихы) +
Несиелер: 3Курс тіл туралы ғылым ретіндегі лингвистиканың мазмұны мен спецификалық міндеттері туралы, оның ғылыми әдіснамасы мен терминологиясының ерекшеліктері туралы, лингвистиканың негізгі ұғымдарының жүйесі және оның жүйесі туралы терминдері туралы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған.; қарама-қарсы лингвистиканың негізгі ережелері мен проблемалары, оның мазмұны мен міндеттері, Жалпы гуманитарлық және арнайы тілтану ғылыми әдіснамасының негіздері және Контрастивтік лингвистика саласындағы зерттеу жұмысының тәсілдері туралы тұтас жүйелік түсінік беру, сондай-ақ тілдің мәнін, оның функцияларын, құбылыстарын, оның қоғам өміріндегі рөлін ғылыми түсінуді тереңдету; тіл туралы ғылым ретінде лингвистика бөлімдерінің мазмұны мен тарихи қалыптасуы, оның ғылыми әдіснамасы мен терминологиясы қалыптасуының ерекшеліктері, лингвистика бағыттарының Курстың мақсаты – тілтанудың ғылым ретінде негізгі ережелері мен мәселелері, оның мазмұны мен міндеттері туралы біртұтас жүйелі түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тілі (ағылшын тілі)
Несиелер: 7Шетелдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын қалыптастыру, А1 деңгейінде тыңдаушылардың мәдени-коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі шет тілдік білім берудің психо - физиологиялық негіздері және Ерте жастан шеттілдік білім берудің әдістемелік және технологиялық негіздері
Несиелер: 4Мектепке дейінгі шет тілдік білім берудің психофизиологиялық негіздері және Ерте жастан шеттілдік білім берудің әдістемелік және технологиялық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында тәрбие жүйесін ұйымдастыру
Несиелер: 6«Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында тәрбие жүйесін ұйымдастыру» пәні ұлттық мәдениет негізінде тәрбие жұмысының мазмұндық-ұйымдастырушылық, әдістемелік аспектілерін және білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға интеграцияланған білім берудің психологиялық-педагогикалық шарттарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Екінші шетел тілі (неміс, француз және т.б.)
Несиелер: 6Шетелдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын қалыптастыру, B2 деңгейінде тыңдаушылардың мәдени-коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Теориялық фонетика, Лексикология, Теориялық грамматика
Несиелер: 5Теориялық фонетика курсы студенттердің практикада алған білімдерін жүйелейді, тереңдетеді және кеңейтеді. Қазіргі шетел тілінің фонетикалық құрылымының теориялық негіздерін зерттеу теориялық фонетиканың лингвистикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін анықтауға мүмкіндік береді. Бакалаврларды болашақ оқу және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау үшін олардың отандық және шетелдік лингвистердің теориялық негіздеріне, фонетика мен фонология теориясындағы түрлі көзқарастар мен бағыттарға сыни көзқарасын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Лексикология тілдің сөздік қорын немесе сөздік қорын зерттейді. Лексикологияның негізгі міндеті - сөзді мағынаны жеткізуші ретінде және тілдік жүйенің бөлігі ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Шетелдік оқытудағы цифрлық технологиялар
Несиелер: 3Курс ақпараттық-инновациялық технологияларды шет тілді оқытуда қолдануға бағытталған, бұл технологиялар білім беру ортасының мүмкіндіктерін интернет ресурстарымен де, студенттердің шығармашылық қабілетін дамыту әдістерімен де кеңейтеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Көшбасшылық және жеке даму
Несиелер: 5Курс студенттерді өз бақылаулары мен жеке тәжірибесіне, сондай-ақ кәсіби зерттеулердің нәтижелері негізінде тиімді көшбасшылықты қалыптастыру мақсатында көшбасшылық әлеуетті дамыту процестерін жетілдіруге бағытталған. Курс көшбасшылықты жедел анықтаудан, көшбасшылықтың негізгі қасиеттері мен сипаттамаларын анықтаудан, көшбасшы ретінде өзінің ерекше әлеуетін іске асыру үшін қажет арнайы дағдылардан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Екінші шетел тілі (неміс, француз және т.б.)
Несиелер: 6Шетелдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын қалыптастыру, B2 деңгейінде тыңдаушылардың мәдени-коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Кәсіби қазақ/орыс тілі
Несиелер: 3Пәннің бағдарламасы студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіруге бағытталған коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға және кәсіби-бағытталған тілді (қазақ / орыс) дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Екінші шетел тілі (неміс , француз тілі )
Несиелер: 6Екінші шетел тілі 3 курсының түпкi мақсаты –шеттілдік қатынастың базалық іскерліктерін, студенттердің мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылды. Қатысымдық құзыреттілік - студенттерде қалыптасқан білім, іскерлік және жеке қасиеттеріне сүйене отырып мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қаынасқа қабілеттілігі мен даярлығы. Кәсіби құзыреттілік курстың мақсат міндеттеріне, сонымен бiрге екi шетел тiлі оқытушысы маманының қатысымдық қажеттiліктерiмен. сәйкес кәсіби маңызды іскерліктерді қалыптастыру арқылы іске 12 5-6 Студенттер БАҚ, өнер, жаңа технологиялар, денсаулық, білім беру саласы және т.б. күнделікті өмірге байланысты тақырыптарда қатысымдық жағдаяттардың ауызша және жазбаша түрлерінің A2/В1 базалық-жеткілікті деңгейін қалыптастыру Типтiк бағдарламаға сәйкес оқытылатын тақырыптардың лексикалық бiрлiктерін, грамматикалық және фонетикалық құбылыстарды, сонымен бiрге ауызша және жазбаша сөйлеудің рецептивті және продуктивті түрін меңгеруі тиіс. Тақырыптар шеңберінде ақпаратты асады. Шет тілдік білім беруде мәдениетаралық, қатысымды, лингвомәдени,әлеуметтік-мәдени, кәсіби-бағдарлы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шетел тілі (екінші шетел тілі) Қазақстан Республикасындағы оқу жүйесінің талаптарымен шетел тілін меңгерудің жеткілікті әлеуметтік жалпы білім беретін еуропалық стандарттының бастапқыдан жоғарырақ сатысы ( В1) деңгейлеріне сәйкес келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Лингво-дидактикалық ұғымдарды дамытудағы мәдениетаралық коммуникация теориясы және лингвомәдениеттану
Несиелер: 3Бұл курс мәдениетаралық коммуникация мен мәдени лингвистиканың арақатынасына бағытталған. Пәнде қарым-қатынас тәсілі, адам мәдениеті және лингводидактикалық түсініктер зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Жалпы білім беретін мектептің негізгі кезеңіндегі шетел тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары
Несиелер: 4Пән мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағыттала отыра, 2050 жылғы мемлекеттік бағдарламаға сәйкес 12 жылдық мектепте болашақ шет тілі мұғалімдерін әдістемелік даярлау жүйесінде маңызды рөл атқарып, негізгі мектепте шет тілдерін оқытудың әдістемесі мен технологиясын барабар білу оқу процесін тиісті деңгейде құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Жаңартылған мектептегі өлшеу мен бағалаудың біліктілік-сапа жүйесі
Несиелер: 3Жаңартылған мектептегі өлшеуді бағалаудың сапалы жүйесі білім берудегі біліктілікті ескере отырып, білім беру стандарттары мен шетел тіліне оқыту әдістемесін әзірлеуді қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Екінші шетел тілі (неміс , француз тілі )
Несиелер: 5Екінші шетел тілі 3 курсының түпкi мақсаты –шеттілдік қатынастың базалық іскерліктерін, студенттердің мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылды. Қатысымдық құзыреттілік - студенттерде қалыптасқан білім, іскерлік және жеке қасиеттеріне сүйене отырып мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қаынасқа қабілеттілігі мен даярлығы. Кәсіби құзыреттілік курстың мақсат міндеттеріне, сонымен бiрге екi шетел тiлі оқытушысы маманының қатысымдық қажеттiліктерiмен. сәйкес кәсіби маңызды іскерліктерді қалыптастыру арқылы іске 12 5-6 Студенттер БАҚ, өнер, жаңа технологиялар, денсаулық, білім беру саласы және т.б. күнделікті өмірге байланысты тақырыптарда қатысымдық жағдаяттардың ауызша және жазбаша түрлерінің A2/В1 базалық-жеткілікті деңгейін қалыптастыру Типтiк бағдарламаға сәйкес оқытылатын тақырыптардың лексикалық бiрлiктерін, грамматикалық және фонетикалық құбылыстарды, сонымен бiрге ауызша және жазбаша сөйлеудің рецептивті және продуктивті түрін меңгеруі тиіс. Тақырыптар шеңберінде ақпаратты асады. Шет тілдік білім беруде мәдениетаралық, қатысымды, лингвомәдени,әлеуметтік-мәдени, кәсіби-бағдарлы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шетел тілі (екінші шетел тілі) Қазақстан Республикасындағы оқу жүйесінің талаптарымен шетел тілін меңгерудің жеткілікті әлеуметтік жалпы білім беретін еуропалық стандарттының бастапқыдан жоғарырақ сатысы ( В1) деңгейлеріне сәйкес келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Бейіндік мектепте шетел тілін білу деңгейін бағалау әдістері мен технологиялары
Несиелер: 3Бұл курс оқушылардың білім жетістіктерін мектептегі білім беру жүйесіндегі заманауи тенденциялар тұрғысынан бағалаудың тәсілдерінің ерекшеліктерін ашады (бейіндік білім беру кезеңі) және оқушылардың шет тілдік білім беру саласындағы жетістіктерін бақылау және бағалау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер: 1. білім беру процесінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын біледі; 2. бірыңғай стандарттар, сапа тетіктері және бағалау құралдары туралы түсініктері болады; 3. қалыптастырушы, жиынтық және критериалды бағалау ұғымдарын ажыратады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Бейіндік мектептің мазмұндық ерекшелігі
Несиелер: 4Мақсаты: Интернет технологияларды қолдану арқылы студенттерде кәсіби маңызды құзіреттіліктерді қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Кәсіби негізделген коммуникативті құзыреттіліктің қалыптасу дәрежесін диагностикалау және бағалау әдістері
Несиелер: 3Бұл курс студенттердің кәсіби негізделген коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыруды бағалаудың диагностикасының ерекшеліктерін қазіргі заманғы тенденциялар тұрғысынан ашады және студенттердің шет тілін оқыту саласындағы жетістіктерін диагностикалау және бағалау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер: 1. критерийлер мен дескрипторларды ескере отырып айдарлар жасай алады 2. алған білімдері мен дағдыларын кәсіби іс-әрекетте жүзеге асырады; 3. алынған мәліметтерді талдау және кері байланысты ұйымдастырады 4. анықтамалық әдебиеттермен және нормативтік құжаттармен жұмыс жасай біледі; 5. ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады 6. оқушылардың рефлексиясын және талдау қабілеттерін ұйымдастырады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Шетелдік мамандандырылған жобалау және модельдеу әзірлемелері
Несиелер: 3Пән мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған, пән шет тілдік білім беру жүйесінде маңызды рөл атқарады, жобалық технология мен модельдеуді дамытуға, сондай-ақ оқу процесін тиісті деңгейде құруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Несиелер: 5Курстың мақсаты шетел тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасы негізінде болашақ шетел тілдерінің мұғалімінің кәсіби және әдістемелік дайындығының сапасын қамтамасыз ету, шетел тілін оқытудың басты мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас субъектінің мәдениетаралық және қарым-қатынас құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі мақсаты болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Академиялық ағылшын тілі: оқу және жазу»
Несиелер: 5Курс C1 деңгейінің студенттеріне бағытталған «жалпыеуропалық құзіреттілік». Осы кезеңде студенттер бағдарламаға сәйкес терең мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілікке қол жеткізуге міндетті, сонымен қатар кәсіби, сыртқы тілді тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдалануды қамтамасыз ететін барлық төрт аспект бойынша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға міндетті. Ол академиялық сипаттағы оқу және жазудың тиімді әдістерін меңгеру үшін студенттерге қажетті ресурстар мен қолдауды ұсынады. Бұл ресурстарға жазбаша дағдылар мен формаларды оқыту кіреді, оқу жағдайында ол оқудың жаһандық дағдылары мен мәтіндердегі идеяларды сыни тұрғыдан сараптауды қолдайды, мәтіндердің мазмұнын болжайды, мәтіннің негізгі идеялары, тілі сияқты маңызды белгілерін анықтайды және мәтіндерді түсінуді көрсетеді. Курста заманауи білім беру үрдісінің ағымдары мен шетел тілін оқытудың ұлттық әдістемесі ескеріледі. Курстың мақсаты: Ол академиялық хаттарды жазуға және түпнұсқа академиялық мәтіндерді оқуға деген сенімділікті арттыру мақсатында студенттердің қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған. - ресми және бейресми ағылшын тілінде идеялар мен ақпараттарды еркін және нақты жеткізе білу; - ауызша презентация дайындайды, ұйымдастырады және ұсынады; - аналитикалық және интерпретациялық дәлелдеу дағдыларын дамыту; - әр түрлі жанрларды жазуға машықтандыру; - мәтіндердің түсініксіздігі мен күрделілігін талдай отырып, белсенді оқу дағдысын дамытады және басқа пікірлердің қызығушылығы мен қызығушылығын ескере отырып, өз түсініктерін қалыптастырады; - білімін көрсету және ауызша және жазбаша қарым-қатынаста ағылшын тілді елдердің мәдени ерекшеліктерін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Код ON1
- жанжалды жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін біледі - еңбек қауіпсіздігі және тіршілік ету әрекеттері қауіпсізідігін қамтамасыз ету шараларын қолдануға қабілетті. - менеджмент, маркетинг, қаржы туралы түсініктер бойынша экономикалық білім негіздерін меңгереді;
-
Код ON2
лингвистикалық терминдерді талдайды және қолданады; - тілдік бірліктерді жіктейді; - тілдік бірліктерді лингвистикалық талдаудың әр түрлі түрлерін қолданады;
-
Код ON3
. Оқылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеу барысында қолдану 2. белгілі бір әлеуметтік-мәдени контексте белгілі бір жағдайда тиісті тілдік және тілдік емес құралдармен коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру мүмкіндігі 3. үйреніп жатқан тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеуді жүзеге асыра білу.
-
Код ON4
1. Оқылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеу барысында қолдану 2. белгілі бір әлеуметтік-мәдени контексте белгілі бір жағдайда тиісті тілдік және тілдік емес құралдармен коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру мүмкіндігі 3. үйреніп жатқан тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеуді жүзеге асыра білу.
-
Код ON5
грамматикалық және фонетикалық құбылыстар, сонымен қатар сөйлеу мен жазудың өзара және өнімді формасы. - өз қызметі мен тақырыбы шеңберінде ақпарат, дәлелдемелер, дәлелдер ұсыну және өнер мен мәдениет мәселелері бойынша өз пікірлерін білдіру (театрлар, фильмдер, кітаптар, музыка және т.б.);
-
Код ON6
грамматикалық және фонетикалық құбылыстар, сонымен қатар сөйлеу мен жазудың өзара және өнімді формасы. - өз қызметі мен тақырыбы шеңберінде ақпарат, дәлелдемелер, дәлелдер ұсыну және өнер мен мәдениет мәселелері бойынша өз пікірлерін білдіру (театрлар, фильмдер, кітаптар, музыка және т.б.);
-
Код ON7
1.Оқылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеу барысында қолдану білімдері мен дағдылары 2. елгілі бір әлеуметтік-мәдени контексте белгілі бір жағдайда тиісті тілдік және тілдік емес құралдармен коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру мүмкіндігі 3. үйреніп жатқан тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеуді жүзеге асыра білу.
-
Код ON8
- білім және білім беру саласы бойынша ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдайды. Ғылыми және педагогикалық әдебиеттердің картотекасын құрастырады; - мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің мәні мен құндылықтары туралы өз көзқарасын дәлелдейді. Мұғалім мамандығы туралы эссе жазады;
-
Код ON9
- кәсіби тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің әр түрлі ерекшеліктерін анықтайды; - сөйлеу мәдениеті, тілдік норма ұғымдарын бөліп көрсетеді; - қазіргі қазақ тілінің стильдерін және кәсіби және прагматикалық тілдік құралдарды қолданады;
-
Код ON10
- оқытылатын және ана тілдерінің дыбыстық құрамына талдау жасау - оның құрылымдық компоненттерінің бөлігі ретінде мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілік: лингвистикалық, әлеуметтік лингвомәдени, лингвомәдени, когнитивті және коммуникативті, сөйлеу, стратегиялық; - сөйлеу коммуникациясының әр түрлі салаларындағы коммуникация қызметінің барлық түрлеріне қатысты құзыреттіліктер; Сөз дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексиканың жүйелік ұйымдастырылу сипатын, лексикалық бірліктің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін, сөздіктің дамуы мен байыпталуының әлеуметтік шарттарын түсіндіру . тілдің грамматикалық құрылымының негізгі заңдылықтарын қолданыңыз: синтаксис және морфология
-
Код ON11
- мәдениеттер арасындағы нормативтік айырмашылықтарды қолданады; - талдайды: мәдениетті қоршаған әр түрлі түсіндіру мен қабылдаудың ұқсастығы мен айырмашылығы; - басқа адамдардың мінез-құлқын, сондай-ақ олардың сыни оқиғалардағы жағдайларға қатынасын өзіндік идиосинкратикалық түсіндірулер мен түсіндірулерді бағалайды;
-
Код ON12
-жағдаяттар мен оқиғаларды сипаттайды және әртүрлі тақырыптарда әңгімелер жүргізеді: жалпы, білім беру және кәсіби, сонымен қатар бос уақытқа байланысты; - жеке қызығушылықты баса отырып, өз пікірін қажетті дәлелдермен түсіндіріп және қолдай отырып, еркін және дайындықсыз диалогқа түседі; - адекватты мәдениетаралық қатынасты қамтамасыз ету үшін ағылшын тілін қолданады
-
Код ON13
-жағдаяттар мен оқиғаларды сипаттайды және әртүрлі тақырыптарда әңгімелер жүргізеді: жалпы, білім беру және кәсіби, сонымен қатар бос уақытқа байланысты; - жеке қызығушылықты баса отырып, өз пікірін қажетті дәлелдермен түсіндіріп және қолдай отырып, еркін және дайындықсыз диалогқа түседі; - адекватты мәдениетаралық қатынасты қамтамасыз ету үшін ағылшын тілін қолданады
-
Код ON14
- белгілі бір әлеуметтік-мәдени жағдайда осы жағдайда сәйкес келетін тілдік және тілдік емес құралдар арқылы коммуникативті ниеттерді жүзеге асырады - қарым-қатынасты мақсатты тілде сөйлейтін қоғамдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырады. -ойлауды жақсарту үшін әр түрлі сөйлеу функцияларын қолданады. Таныс тақырыптар мен қызмет бағыттары бойынша ақпарат алмасуды қажет ететін қарапайым және күнделікті сөздік қорды қолдана отырып, сөйлеседі;
-
Код ON15
- платформаның жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін аналитикалық жобалауды және жүйеге мазмұнның интеграциясын анықтайды. -әр түрлі платформаларға негізделген заманауи IT өнімнің дизайнын жасайды; - заманауи бағдарламалық жасақтаманы және өзгермелі ақпараттық-коммуникациялық ресурстарды тиімді пайдалану және үйлестіру; - әр түрлі платформаларды қолданудағы вариацияларды ескере отырып және оларға сәйкес шетел тіліне білім беру процесін жоспарлайды
-
Код ON16
сөйлеу материалын дидактикаландыруды ауызша және жазбаша сөйлеу түрінде жасайды; білім беру процесін оқыту стилін диагностикалау нәтижелері мен шет тілін білу деңгейіне қарай санаттарға бөледі; материалдарды шет тілін білу деңгейіне сәйкес жасайды
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатНұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай)
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Шетел тілі мұғалімдерін дайындау
БакалавриатАтырау инженерлік-гуманитарлық институты
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатУниверситет КИМЭП
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша