Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 11

    P-элементтерінің химиясы. Жалпы сипаттамасы. VIII-A тобының элементтері. Сутегі химиясы. Су.Фтор химиясы. Хлор химиясы. Бром топшасы. Оттектің химиясы. Күкірт химиясы. Селен топшасының элементтері. Азот химиясы. Фосфор химиясы. Көміртекті химия. Кремний химиясы Германий топшасының элементтері. Бордың химиясы. Алюминий химиясы. Галийдің топшасы. s-элементтерінің химиясы. Металдардың жалпы сипаттамалары. II-A тобының элементтері. I-A тобының элементтері, d-элементтердің химиясы. Жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
  • Бейорганикалық химия-1
    Несиелер: 9

    Атомдық және молекулалық оқыту. Атомдық құрылым және мерзімді заң. Химиялық байланыс Кешенді қосылыстар. Термохимия және термодинамика. Химиялық үрдістің бағыты. Химиялық үрдістердің кинетикасы. Химиялық тепе-теңдік. Сұйық күй, Сұйық ерітінділер. Электролиттік диссоциация. Күшті және әлсіз электролиттер. Тотығу - тотықсыздану реакциялары (ТТР). Электрохимия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия-2
    Несиелер: 11

    Мерзімді заң химиялық таксономия негізі ретінде. Элементтер химиясына кіріспе. Қарапайым заттар. Екілік қосылымдар. Күрделі қосылыстар. Кіші топтардың элементтеріндегі комплекс. Қосымша топтардың элементтерінің қышқылдық қасиеттері. Қосымша топ элементтерінің тотығу - тотықсыздану қасиеттері. Интерметалдық қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    «Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы» пәні және мазмұны; оқушылардың денесінің өсуі мен дамуының жалпы үлгілері; орталық жүйке жүйесі мен нәрестелер физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз етудің негізгі өмірлік функциялары мен жүйелерін реттеудің принциптері мен механизмдері; мектеп оқушыларының гигиеналық экологиялық бағалау әдістері; күнделікті тәртіпті ұйымдастырудың гигиеналық негіздері, оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Негізгі кванттық түсініктер, кванттық физиканың негізгі идеялары, кванттық механиканың негіздері. Статистикалық физиканың негізгі принциптері, энтропияның өсу заңдылығы, негізгі термодинамикалық шамалар, Гиббстің таралуы, классикалық мінсіз идеал газдың теориясы, Ферми және Бозенің таратуы. Қатты дененің еркіндік дәрежелері, бөлшектер арасындағы өзара әрекеттесу жүйелері, фазалық тепе-теңдік теориясы және өтулері, әлсіз ерітінділердің термодинамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Количественный и качественный анализ
    Несиелер: 9

    Спектрофотометрия УК-да және спектрдің көрінетін аймақтарында. Абсорбцияның негізгі заңдары. Ламберт- Бугеранын заңы. Бера заңы. Атомдық сәулелену спектрометриясы. Элементтік атомдық эмиссиясын талдау. Атомды сіңіру спектрометриясы. Люминесценттік талдау. Нефелометрия және турбитометрия. Потенциометрия. Электрогравиметрия. Кулонометрия. Полярография. Амперометрия. Кондуктометрия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 4

    Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі. Лимиттердің тізбегі және функциялары. Функцияның үздіксіздігі, үзіліс нүктесі. Үздіксіз функциялардың қасиеттері. Жоғары математика әдетте аналитикалық геометрияны, жоғары және сызықтық алгебраның элементтерін, дифференциалды және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулерді, теорияларды, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы қамтиды..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттеріне құқықтық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Материалдық нүктенің және абсолютті қатты дененің кинематикасы. Абсолютті қатты дененің үдемелі және айналмалы қозғалысы. Салыстырмалылық принципі. Энергия, импульс, импульс моментінің сақталу заңдары. Механикалық тербелістер мен толқындар. Гидродинамика элементтері. Молекулалық-кинетикалық теорияның негіздері. Термодинамика негіздері. Электр құбылыстары. Электромагниттік құбылыстар. Геометриялық толқындық оптиканың негіздері. Жарықтың корпускулалық қасиеттері. Атом және ядролық физика элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курста педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары, мәні мен мазмұны, ерекшеліктері мен заңдылықтары, тұтас педагогикалық процестің құрылымы; сабақ - білім беру ұйымының негізгі формасы ретінде қарастырылады; оқыту кезіндегі диагностика және бақылау; қазіргі заманғы мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологияларымен әдістері, мұғалімнің кәсіби құзіреттіліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебраның элементтері. Матрица және матрица бойынша операциялар. Идентификаторлар, олардың қасиеттері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі. Аналитикалық геометрия элементтері. Матрица координаттары, векторлары және операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитическая химия
    Несиелер: 9

    Аналитикалық химия пәні, мақсаты және міндеттері. Химиялық анализ әдістері. Негіздер мен қышқылдар туралы заманауи көзқарас. Гетерогенді жүйелерде еру. Комплексті қосылыстар ерітіндісіндегі тепе-теңдік. Тотықтырғыш-тотықсыздандырғыш жүйелеріндегі тепе-теңдік. Экстракция элементтерді бөлу және концентрлеу әдісі ретінде. Анализдің гравиметриялық әдісі. Титриметрлік анализ. Анализдің физика-химиялық әдістерінің классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерін қарастырады. «Қолданбалы бизнес» курсы сатылым нарығын талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, сондай-ақ қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи көзқарастары, өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдердің популяциясы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, халықтың құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелері, адамның қоршаған ортаны қауіпсіз өзара әрекеттестігі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Demonstration methodology
    Несиелер: 4

    Оқу барысында студенттер химиялық үдерістерді басқарады, олардың білімі адамның практикалық қызметінде химиялық өзгерістерді кеңінен қолдануға мүмкіндік береді. Тәжірибе оқыту әдісі ретінде даму және білім беру функциясын атқарады, ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В-2
    Несиелер: 6

    Жеке сипаттамалары (резюме, сипаттамалары, өмірбаян) отбасылық орта (гендерлік қатынастар, гендерлік саясат, отбасылық құндылықтар, отбасылық қатынастардың динамикасы, туу деңгейі); күнделікті қарым-қатынас жағдайлары. әлемнің геосаяси бейнесі. көпмәдениетті қоғам (жарнама, Интернет, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, мәдениетаралық қарым-қатынас, елдер мен континенттер, тіл және мәдениет)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Methodology of carrying out school chemical experiments
    Несиелер: 4

    Химиялық эксперимент түрлі дидактикалық функцияларды орындайды, түрлі әдістермен және әр түрлі әдістермен және оқыту құралдарымен үйлеседі. Бұл студенттердің тәуелсіздігін бірте-бірте ұлғайтып, мұғалімнің басшылығымен эксперименттер жүргізіп, өздігінен жұмыс істеу принципін қолданатын жүйені қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Theoretical fundamentals of organic chemistry
    Несиелер: 10

    Молекулярлық орбиталь теориясы: жүйелер. Электрондардың жалғыз жұптарының рөлі. Қышқылдар мен негіздер. Органикалық реакциялардың реакциялық аралықтары. Құрылымы мен механизмі. Органикалық реакциялар механизмін зерттеу әдістері.Алифатикалық нуклеофильді орынбасу. Жою реакциялары. Алифатикалық электрофильді алмастыру. Көміртек-көміртекті қос байланыстарға қосылу. Карбонил тобы бойынша байланыс және байланысты реакциялар. Хош иісті электрофильді орынбасу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химияны оқыту әдістемесі түсінігі. Оқу мақсаттарының өзара байланысы мен өзара әрекеттестігі, оқыту мазмұны және оқыту әдістері. Оқу әдістерін жіктеу. Шығармашылық химиялық ойлауды қалыптастыру әдістері. Оқыту әдістерін жүйеге келтіріп, тренингте берілген бағдарлар санына байланысты. Зерттеу, проблема, бағдарламаланған және алгоритмдік оқыту әдістері. Зерттеу және зертханалық-практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдық жағдайларын қарастырады; жасөспірімдер педагогикалық үдерісіндегі жұмыс мазмұны инклюзивті тәжірибе принциптеріне қарсы; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Colloid chemistry
    Несиелер: 8

    Коллоидтық жүйелер. Дисперсті жүйелердің жіктелуі. Молекула-кинетикалық қасиеттер. Диффузия. Броундық қозғалыс. Седиментация. Седиментациялық анализ әдістері. Беттік құбылыстар. Адсорбция туралы түсінік. Қатты дене – газ шекарасындазғы адсорбция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Organic chemistry-1
    Несиелер: 10

    Органикалық химияның негізгі ұғымдары. Ациклді қаныққан көмірсутектер. Электрондық және кеңістіктік құрылым, изомерия, өндірістік және зертханалық әдістер. Циклоалкандар. Жіктелуі, номенклатурасы, конформационды құрамы, геометриялық изомериясы. Полициклді қаныққан көмірсутектер, спиральдар, конденсацияланған және көпірлі құрылымдар. Алкендер. Номенклатура, изомерия, электрондық құрылым. Алкадиендер. Номенклатурасы, классификациясы, изомериясы, электрондық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Physical chemistry
    Несиелер: 8

    Термодинамика . Термохимия. Термодинамиканың II басталуы. Біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық теңдеулер. Шешімдер. Химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары мен түсініктері. Фотохимиялық және тізбекті реакциялар. Гетерогенді реакциялар кинетикасы. Біртекті және гетерогенді катализ негіздері. Электролит ерітінділерінің қасиеттері мен теориясы. Электрохимиялық процестерді өлшеудің негізгі заңдары мен заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия функциональных органических соединении
    Несиелер: 8

    Бензол және оның гомологтары, құрылысы, синтезі, қасиеттері; циклдық жүйелердегі хош иістілік түсінігі, карбоциклді және гетероциклді қосылыстардың жіктелуі, гетероциклдердің номенклатурасы, кездейсоқ гетероциклдердің хош иістілігі, бір гетероатомы бар гетероциклдер, азоттың бір атомы бар гетероциклдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Methods of research
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаны қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық процестерін, білім беру мен оқытудың қалыптасқан объективті заңдарын зерттеу. Дәстүрлі педагогикалық әдістер: байқау, тәжірибені зерттеу, мектеп құжаттарын талдау, студенттік шығармашылық өнімдерін зерттеу, сұхбат. Психологиялық-педагогикалық эксперимент. Әлеуметтік зерттеу әдістері. Тестілеу, проективтік әдістер. Педагогикалық зерттеулердің математикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Дереккөз жазу. Халықаралық конференциялар. Бизнес-хат жазу. Іскерлік хат жазыңыз. Өтінім хат, ұсыныс, шағым. Жұмыс іздеу. Жарнамалық талдау. CV жазу. Жұмыс сұхбаты. Интернетті серфинг мамандығы бойынша соңғы жетістіктер үшін. Курстық жұмыстың презентациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органическая химия-2
    Несиелер: 8

    Алифатты моногалоген туындылары. Органометалдық қосылыстар. Алыну әдістері. Көмірсутектердің гидроксидті туындылары. Қарапайым және винил эфирлері, оксидтер. Көміртекті қосылыстар, дикарбонил қосылыстары. Карбон қышқылдары және олардың туындылары. Дикарбон қышқылы. Көмірқышқыл қышқылының туындылары. Қаныққан монокарбондық қышқылдар. Қаныққан дикарбон қышқылдары. Номенклатура және жіктелуі. Синтездеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Chemical technology
    Несиелер: 4

    Химия өндiрiсi. Химиялық-технологиялық процестер. Химиялық өндiрiстiң көрсеткiштерi және химиялық-технологиялық процесс. Химиялық технологияның реакциялық процестерінің жалпы заңдылықтары, теория негіздері, химиялық реакторды есептеу және таңдау. Химиялық өндіріс синтезі және анализі. Өндірістік экология, химиялық өндірістің экологиялық қауіпсіздігі. Ең маңызды химиялық өнімдерді өндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Organization of project activities of schoolchildren
    Несиелер: 4

    Байланыс дағдылары, нормативтік дағдылар, іздеу (зерттеу) дағдылары, рефлексиялық дағдылар. Басымдық әдіске байланысты жобалардың түрлері: зерттеу, шығармашылық, ойын, ақпараттық, әлеуметтік маңызды. Жоба бойынша жұмыс жасағанда келесі кезеңдерді қолданыңыз: жобаға кіріспе, ұйымдастыру кезеңі, ақпараттық-операциялық кезең, рефлексиялық-бағалау кезеңі. Мәселе - дизайн (жоспарлау) - іздеу туралы ақпарат - өнім - презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері. Басшылық менеджмент ғылымы ретінде. Педагогикалық басқару теория және технологияны басқару педагогикалық жүйе ретінде. Мектеп педагогикалық процесін басқару. Педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде мектеп. Мектептегі инновациялық басқару. Мектепке әдістемелік қызмет көрсету және мұғалімдерді сертификаттау. Педагогикалық команда менеджмент объектісі және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Студенттерге химиялық заттардың химиялық есептерінің негізгі түрлерін шешуге үйрету әдісі қарастырылады, оның мазмұны мектеп химия бағдарламасына бағытталған. Мәселелерді шешу алгоритмдерін қолдануда студенттердің дағдыларын қалыптастыру. Есептеу және эксперименталды есептерді шешуге, әртүрлі шешімдер әдістерін қолдана отырып, химияның негізгі бөлімдерінде күрделіліктің түрлі деңгейлерінің мәселелерін шешудің әдіснамалық әдістерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Chemistry and physic of polymers
    Несиелер: 6

    Пәндер химия және полимерлер физикасының қазіргі заманғы дамуының негізгі бағыттарын, оларды әртүрлі салаларда қолдануды қарастырады. Полимерлер мен көмірсутекті материалдардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеу пластмассалардың синтезі мен өңдеу технологиясымен негізделген. Радикалды және иондық полимерлеу процестерінің механизмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стереохимия
    Несиелер: 5

    Стереоизомерия құбылысы, стереоизомерлердің кеңістіктік құрылымын анықтау әдістері, стереоизомерлі молекулаларды алу әдістері. Оптикалық белсенділік және хиралдік, конформациялық талдау, кернеулі циклдік жүйелер, бұл химияның әртүрлі бөлімдерінде қолданылатын және табысты кəсіби қызмет үшін өте қажет көптеген негізгі құбылыстарды түсіну үшін қажет əдістер жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конформациондыанализ
    Несиелер: 5

    Конфигурация түсінігі. Конформация энергиясы. Конформерлер. Конформациялық изомерия. Интерверсия жылдамдығы. Негізгі циклдық жүйелер туралы ақпарат. Конформациялық әсерлер. Сыртқы факторлардың конформационды тепе-теңдікке әсері. Физикохимиялық қасиеттермен конформация байланысы. Молекулалардың конформацияларын, олардың өзара байланыстарын және конформация мен физика-химиялық қасиеттер арасындағы байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан күрделілігі жоғары есептерді шешу
    Несиелер: 6

    Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және жалпы бейорганикалық және органикалық химияның негізгі заңдылықтарын және концепцияларын қолдануды үйрену, күрделіліктің эксперименталды, есептеу мәселелерін шешуге, студенттерді бірнеше балама тәсілмен шешу жолдарын үйренуге, ең ықтимал шешімдерді таңдауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновационные технологии в организации учебного процесса в школе
    Несиелер: 4

    Тақырыптық мазмұн мектеп тәжірибесінде жеті модульді табысты пайдалануға мүмкіндік береді: оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер; сыни ойлауды үйрену; оқуды бағалау және оқытуды бағалау; оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: талантты және дарынды студенттерді оқыту; білім беру мен оқытуды студенттердің жас ерекшеліктеріне және оқытудағы көшбасшылыққа сәйкес оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Macromolecular chemistry
    Несиелер: 6

    Пән макромолекулалық қосылыстар химиясының негізгі концепцияларын, классификациясы, макромолекулалық қосылыстардың номенклатурасын зерттейді; молекулалық массалық үлестіру; молекулалық массаны анықтау әдістері; поликонденсация процестерінің негіздері, пластмассалар, макромолекулалық қосылыстардың радикалды полимеризациясы синтезі, ион мен ионды үйлестіру полимеризациясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия в школе
    Несиелер: 4

    Білім берудің мәні және оқу процесінің барлық құрылымындағы орны. Қозғалыс күштері және оқу үдерісінің логикасы. Білім берудің негізгі теориялары және тұлғаны дамыту. Білім берудің заңдылықтары мен қағидаттары: жеке тұлғаны қалыптастыру, табиғат сәйкестігі, мәдени конгломерация, гуманизация, дифференциация. Білімнің ұлттық өзіндік ерекшелігі. Білім беру нысандары мен әдістері жүйесі. Білім беру жүйелерінің тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Методика воспитательной работы
    Несиелер: 4

    Білім берудің мәні және оқу процесінің барлық құрылымындағы орны. Қозғалыс күштері және оқу үдерісінің логикасы. Білім берудің негізгі теориялары және тұлғаны дамыту. Білім берудің заңдылықтары мен қағидаттары: жеке тұлғаны қалыптастыру, табиғат сәйкестігі, мәдени конгломерация, гуманизация, дифференциация. Білімнің ұлттық өзіндік ерекшелігі. Білім беру нысандары мен әдістері жүйесі. Білім беру жүйелерінің тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Chemistry of complex compounds
    Несиелер: 5

    Орталық атомнан (немесе ионнан) тұратын химиялық қосылыстар және олармен байланысты молекулалар немесе иондар - лигандтар. Кешендердегі химиялық байланыстың табиғаты, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, биологиялық функциялары және оларды ғылымда, технологияда және медицинада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Coordination chemistry
    Несиелер: 5

    Комплекстік процестер, олардың әрекеттерін орталық атомның және лигандтардың табиғатымен өзара әрекеттестігі. Орталық атомның және лигандтардың өзара әсері. Табиғи және жасанды каталитикалық жүйелердегі кешенділік. Ғылымдағы, медицинада және экономикалық қызметте күрделі процестерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Химия пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін біледі және түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін біледі.Химия пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін біледі және түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін біледі.Химия пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін біледі және түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін түсінеді.

  • Код ON3

    Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, өзара түсіністіктің, толеранттылықтың және заманауи қоғамның демократиялық құндылықтарының басымдықтары туралы өзінің кәсіби қызметінде өзінің азаматтық ұстанымы бар.

  • Код ON9

    Тәжірибелердің нәтижелерін және олардың теорияларын сипаттауға қабілетті, практикалық мәселелерді шешу үшін тиісті физикалық әдістерді таңдап, қолдана алады.

  • Код ON14

    Оқу үрдісінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалайды; оқыту әдістерін өз бетімен дамытуға қабілетті; ақпаратты және оның көздерін сыни және рефлексивті таңдай алады. Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON4

    Оқу үрдісін еліміздің интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру мен дамытуға, үш тілде еркін сөйлеуге, әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруіне, проблемаларды шешуге және қолданыстағы шындыққа әсер етуге қабілетті, оны өзгертуге қабілетті, қалыптасып, дамытып, қалыптастырады.

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімін қолдана алады.

  • Код ON13

    Студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстары, пікірталастар және басқа да проблемалық оқыту әдістеріне байланысты сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру әдістерін қолданады; оқу үдерісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мазмұнына сәйкес оқыту әдістемесі.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заман тарихын, философиясын, қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндерін бағалайды.

  • Код ON5

    Арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивтік тәсілдерді түсінеді және тиімді пайдаланады: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, әр оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, дамудың жеке траекториясы; оқушылардың дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, оқу үдерісінің сапасын арттыруға ынталандырады; басқарудың функцияларын иелену негізіндегі мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқаруға қабілетті: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, мониторинг және диагностика.

  • Код ON10

    Тәжірибелік міндеттердің теориялық және тәжірибелік шешімдерінің нәтижелерін талдайды және олардың сенімділігін бағалау мүмкіндігіне ие.

  • Код ON12

    Оқу үрдісін ағылшын тіліндегі Blended learning форматында тиімді ұйымдастыра алады; оқу нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдісін анықтайды; зерттеу жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу әдістерін қолданады; әдеби көздермен жұмыс істеу әдістерін қолдануға және оларды жазбаша түрде пайдаланады; ғылыми зерттеулердің әртүрлі әдістемелерінде қолданады.

  • Код ON8

    Қазіргі химияның жетістіктері мен проблемаларын жақсы біледі және түсінеді; химиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинауға арналған аппаратты пайдаланады және физикалық және химиялық жабдықтарды пайдалану арқылы жұмыс істей алады.

  • Код ON11

    Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдарын, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерін түсінеді; ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; оқытудың қазіргі заманғы білім беру моделі Blended learning. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының элементтерін пайдалана отырып, сабақ өткізу әдістері мен тәсілдері.

  • Код ON7

    Зерттеу және кәсіби қызметтегі химиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді қалай қолдану керектігін біледі.

6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия және биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top