Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия в QYZPU

Пәндер

  • Бейорганикалық химия 1

    Бейорганикалық химия саласындағы кәсіби құзіреттілікті арттыру, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты түсіндіру және синтездеу, бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыру, периодтық заң, гомоатомды қосылыстар сияқты қарапайым заттар, радиоактивті және синтезделген элементтер, металлохимия саласы, күрделі химиялық қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия 2

    Элементтердің негізгі кластарын, олардың құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру, алу әдістеріне баға беру, химиялық және физикалық қасиеттердің байланысын және оларды практикалық қолдану саласын түсіндіру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: элементтердің, молекулалардың ерекшеліктері және олардың реакциялары, қосылыстардағы химиялық байланыстар, молекулалардың құрылымы және Д. Менделеев кестесіндегі элементтердің орналасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады. Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Элементтердің негізгі кластарын түсіндіру, олардың құрылымының ерекшеліктерін түсіну, дайындау әдістерін бағалау, химиялық және физикалық қасиеттердің байланысы мен оларды практикалық қолдану саласын түсіну. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: элементтердің, молекулалардың және олардың реакцияларының ерекшелігі, қосылыстардағы химиялық байланыстар, молекулалардың құрылымы және периодтық жүйеде элементтің позициясы және олардың реакцияға түсу қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Металдар және бейметалдар химиясы

    Бұл пән барлық кейінгі химиялық немесе сабақтас пәндерді оқуға негізделген әртүрлі мамандықтардың бакалаврлары үшін іргелі ғылым болып саналады. Курсты оқып үйрену кезінде материя мен оның формалары, химиялық қосылыстардың конверсия механизмі, қазіргі бейорганикалық материалдардың қасиеттері және химиялық процестерді заманауи технологияларда қолдану туралы қазіргі заманғы ғылыми түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хроматографиялық зерттеу әдістері

    Заманауи аспаптық талдау әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен бағыттары қарастырылады: спектроскопиялық, электрохимиялық, хроматографиялық, физикалық. Тәжірибелік сабақтар студенттерді аналитикалық эксперимент техникасымен таныстыруға, химиялық талдаудың әртүрлі әдістеріндегі заманауи аналитикалық жабдықтарда тәжірибелік жұмыс дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сапалық анализ

    Химиялық талдаудың негізгі әдістерін (титриметриялық, гравиметриялық), бөлу және концентрациялау әдістерін, метрологиялық аспектілерді және химиялық талдау объектілерін зерттейді; Заманауи аспаптық талдау әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химиядағы теориялық негіздемелер мен есептеулер

    Курста аналитикалық химияның негізгі принциптері, соның ішінде талдау әдістері мен реакция схемаларын құрастыру, өлшеудің негізгі түсініктері мен нәтижелердің дәлдігі, химиялық реакциялар мен қоспалардың құрамын есептеу әдістері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядан олимпиада есептерін шығару әдістемесі

    Курсты оқу барысында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытып, оларға олимпиадалық күрделілігі жоғарлаған тәжірибелік, сандық есептер және басқа химиялық есептерді шешуде бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтары мен түсініктерін қолдануға үйрету, студенттерге химиялық есептерді бірнеше балама тәсілдермен шешуге үйрету, оларды шешудің бірнеше тәсілдерін таңдауға үйрету. Студенттердің олимпиадалық есептерді шешуге үйрету бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Бұл курстың маңызды құрамдас бөлігі химия пәні бойынша есептер мен жаттығуларды, күрделілігі жоғары есептерді шешу мүмкіндігін арттыру. Химия пәні бойынша есептерді, жаттығуларды шеше білу - бұл пәннің шығармашылық шеберлігінің негізгі критерийі, оқушылардың зейінділігі, логикалық ойлау қабілеті, сұрақтар қою және есептер шығаруда әртүрлі әдістер, шешімдер іздестіру қабілеттерінің қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия 1

    Органикалық химия 1 курсының мақсаты органикалық химия негіздерінің іргелі базасын қалыптастыру болып табылады: органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігі теориясы, органикалық реакциялардың механизмдерін білу, жалпы заңдар мен заңдылықтар. Курс барысында студент химиялық органикалық зертханалық жұмыстарды орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады: еріткішті айдау, экстракция, жұқа қабатты, қағазды және бағаналы хроматографиялық жұмыстар, қосылыстардың балқу температурасын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық анализ

    Студенттерге қазіргі сандық талдаудың теориялық негіздерін беру, оларды аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялар механизмдерінің жалпы негіздерімен, бөлу әдістерімен, химиялық әдіспен және элементтер мен олардың қосылыстарын анықтауда бірқатар физика-химиялық әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Курс студенттерді химиялық эксперименттің әртүрлі түрлерімен, демонстрациялық тәжірибемен таныстырады. Пән мектепте химиялық эксперимент жүргізу үшін материалдық-дидактикалық жағдайларды, демонстрациялық эксперименттер мен практикалық жұмыстарды жүргізу үшін жабдықтар мен әдістерді қарастырады. Курс барысында студенттер нақты теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолданады; эксперименталды жұмыстардың нәтижелерін талдайды; атомдар мен молекулалардың құрылысын ескере отырып, қарапайым заттардың физикалық және химиялық қасиеттерін өзгертеді, зертханалық және практикалық жұмыстардың болжамды нәтижелері туралы қорытынды жасайды; химиялық эксперименттерді жоспарлайды және ұйымдастырады; химиялық реакцияларды жазады; абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін ажыратады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпкомпонентті жүйелер

    Пән үш фазалы және күрделі жүйелердегі фазалық тепе-теңдік пен химиялық өзара әрекеттесуді зерттеудің негізгі теориялық және эксперименттік әдістерін қарастырады. Пән фазалық тепе-теңдікті зерттеу үшін физикалық және химиялық анализде қолданылатын дағдыларды қалыптастырады, бұл студенттерге жаңа, әлі зерттелмеген көп компонентті жүйелерді зерттеуге және осы курстан алған білімдерін өзінің практикалық және кәсіби қызметінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия 2

    Органикалық химия 2 органикалық химия 1 негізінде білімді жалғастыруға және тереңдетуге бағытталған. Алициклді, ароматты жай және көпсақиналы органикалық қосылыстардың күрделі құрылымдары мен қасиеттерімен танысу: циклоалкандар, конденсацияланған және конденсацияланбаған ароматты, гетероциклді қосылыстардың (азот-, күкірт, оттегі) кластары. Қосылыстардың осы класының электрондық құрылымынан туындайтын химиялық реакциялардың негізгі түрлерінің электрондық механизмдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия

    Курс физикалық құбылыстармен бірге жүретін химиялық реакциялардың заңдылықтарын қарастырады. Пән заттардың құрылымын, жүйеде болатын химиялық процестердің тепе-теңдік күйін және оның бір күйден екінші күйге өту мүмкіндігін, химиялық реакция жылдамдығының өзгеруін және электрлік және химиялық энергияның өзара алмасу заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика-химиялық зерттеу әдістері

    Пән химиялық мәселелерді сипаттауға және шешуге арналған заманауи физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері мен эксперименттік әдістерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттерде химиялық зерттеулер жүргізуде физико-химиялық әдістердің мүмкіндіктерін, сонымен қатар молекулалардың физикалық параметрлері мен заттардың қасиеттері туралы мәліметтер алу үшін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан дидактикалық материалдар

    Дидактикалық материал бұл оқушыларға сабақта және үйде өз бетімен жұмыс істеу үшін таратылатын немесе сыныпта және үйде көрсететін, негізінен карталар, кестелер, мәтін, сандар немесе сызбалар бар карточкалар жиынтығы, реактивтер, өсімдіктер, жануарлар және т.б., көрнекі оқыту құралының ерекше түрі. мұғалім бүкіл сыныптың алдында.Пән химиядағы дидактикалық материалға қатысты өзекті аспектілерді ашады: мақсаттары мен мақсаты, формалары мен түрлері, ең маңызды қызметтері мен топтары, даму принциптері мен қолдану технологиясы. Дидактикалық материалдың жаңашылдығы оның кәсіби маңызды мазмұнымен әртүрлі танымдық тапсырмалардың, модульдердің, ақпаратты көп қажет ететін кестелер мен картотекалардың болуымен қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы

    Бейорганикалық технология өнімдері, оларды қолдану аймағы; бейорганикалық технологияның дамуының негізгі бағыты; технологиялық процестердің жіктелуі, олардың экономикалық тиімділігі; бейорганикалық технология өнімдерін алудың шикізат көздері; бейорганикалық өнімдерді алу үшін минералды шикізаттарды қайтаөңдеудің негізгі принциптері және жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы

    Курсты оқу барысында студенттердің төмендегідей қабілеттері мен білімдері қалыптастырылады: полимерлердің физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері туралы негізгі түсініктерді түсіндіру; макромолекулалардың құрылымдық ерекшеліктерін, полимер молектулаларының иілу механизмдерін анықтайды, полимеризация мен поликонденсацияның негізгі процестерін классификациялайды; полимерлердің механикалық қасиеттерін бағалау, берілген мономер үшін полимерлеудің оңтайлы түрін таңдау; химиялық реакциялардан кейін соңғы полимер құрамын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Курс барысында студенттер жалпы білім беретін мектептегі негізгі химия курсының құрылымы мен мазмұнын, жаңартылған пәндік мазмұнын МББС іске асыру контекстінде орта мектепте химияны оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін және жаңа білім нәтижесін алуды ескере отырып, химия пәнінен жұмыс бағдарламаларының мазмұнын қалыптастыру принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық технология

    Осы курстың аясында химиялық термодинамика мен кинетиканың негіздерін бейорганикалық синтезде қолдану, шикізатты дайындаудың негізгі әдістері және тазарту, зертханалық және өндірістік жағдайда периодтық жүйенің элементтерінен қарапайым және күрделі заттарды алудың тиімді әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Полимерлер химиясы

    Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: полимерлердің классификациясы мен номенклатурасы, полимерлердің негізгі түсініктері мен физика-химиялық қасиеттері, полимерлердің өндірісі мен химиялық қайта құрылу процестерінің негізгі әдістері мен заңдылықтарының ерекшеліктері, аморфты және кристалды полимерлердің агрегаттық, фазалық және физикалық күйлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дәрілік қосылыстар химиясы

    Дәрілер химиясын зерделеу барысында студенттер бейорганикалық және органикалық тектес синтетикалық дәрілер туралы, қосылыстардың негізгі кластары және олардың қасиеттерінің құрылымға тәуелділігі туралы білімдерге ие болуы керек, сонымен қатар қазіргі фармацевтика индустриясы мен медициналық қолдану мәселелері туралы тұтас түсінікке ие болуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қосылыстар химиясы

    Студенттердің химиялық өнеркәсіп өнімдерін пайдалану және пайдалану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және химиялық заттар мен материалдардың қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін зерттеу. Бұл білім мектепте өздерінің кәсіби іс-әрекеттерін және өмірлік процестерді түсіну мен оқып үйрену үшін оларды қолдана білуді ұйымдастыру үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқытудағы сандық ресурстар

    Пән сандық білім беру ресурстарын химия сабағында қолданудың тиімділігін арттырады. Білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолданудағы басты мәселелердің бірі танымдық іс әрекеттерді басқару үдерісінде интерактивті орта қалыптастыру яғни білім алушылардың қазіргі ақпараттық білім ресурстарына қол жеткізу және ақпараттық білім беру аясында жұмыс жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Химияны оқытудағы STEM технологиясы

    Химияны оқытудағы STEM технологиясы пәні оқу-тәрбие процесінде студенттердің оқуға деген қызығушылығын, шығармашылық қабілетін дамытады. Студенттердің пәнді тереңірек білуіне баулитын, қабілеттерін дамытатын қуатты құрал. STEM технологияларын қолдану барысында мәселенің шешімін табу және ақпаратпен жұмыс істеуге үйрену қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгереді.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Тәжірибелік мәліметтерді тәуелсіз бағалау, түсіндіру және синтездеу кезінде тұжырымдарды қалыптастырады және оларды сәйкес теориямен байланыстыра біледі.
  • Химиялық пәндер саласында оқытудың инновациялық әдістері мен жаңа технологияларды қолдану кезінде білімдер мен түсініктерді қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу, педагогикалық немесе әдістемелік мәселелерді шешу барысында және химиялық түсініктерді салыстыруда ағылшын, орыс және қазақ тілдерінде пайымдауды қалыптастыра біледі.
  • Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымының пәндерінің негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік базасының мазмұнын (заңдар, тұжырымдамалар, халықаралық келісімдер, стандарттар, нұсқаулықтар, ережелер және т.б.). біледі және қолданады.
  • Өзінің педагогикалық қызметінің нәтижесін талдай, бағалай және реттей біледі.
  • Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық химия, химияны оқыту әдістемесі туралы теориялық және практикалық білім негіздерін кәсіби іс-әрекетінде қолданады.
  • Заманауи білім беру (оқыту және бақылау) әдістемелері мен технологияларын қолдану әдістерін меңгереді; химиялық эксперименттің техникасы мен әдістері.
  • Жалпы білім беретін мектептегі химияның негізгі курсының құрылымы мен мазмұнын, оқу процесін жоспарлауды, сабақтарды жобалай алады. Мектеп бағдарламасында қарастырылған эксперименттік есептерді шеше алады.
  • Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие болады
Top