Тәртіп организмдердің жіктелу принциптерін зерттейді; жануарлардың негізгі таксондарын морфо-физиологиялық ерекшеліктері, биосферадағы зат пен энергияны айналдырудағы жануарлардың рөлі; биосфераның тұрақтылығын сақтауда биоалуантүрліліктің маңыздылығы; - жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері, сондай-ақ зерттелген жануарлардың әрбір тобына қазіргі жүйелі сипаттама береді, олардың ұйымдастырылуының негізгі ерекшеліктерін, биологиясын және дамуын көрсетеді.
Селективті тәртіпПән төменгі және жоғары өсімдіктердің жүйелілігін, олардың құрылымын, жіктелуін, эволюциялық дамуын, адамның экономикалық өміріндегі табиғаты мен маңызын зерттейді; анықтау және жіктеудің практикалық дағдыларын практикадан өткізу. Жүйелілік жоғары өсімдіктердің ұзақ және күрделі эволюциялық даму жолдарын көрсетеді және жеке таксондар арасындағы байланысты (филогенетикалық) қатынастарды көрсетеді. Өсімдіктердің экологиялық сипаттамаларына, олардың географиялық таралуына, олардың табиғатындағы рөліне, адам өм
Селективті тәртіпЖануарлар дүниесінің әртүрлілігі. Жануарлар нысандарының зертханалық зерттеулері. Зоологиялық жүйелеу және қазіргі заманғы таксономия негіздері; әртүрлі түрдегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері. Генезис. Топтардың экологиялық бейімделуі және радиациясы. Жергілікті фауналық кешендер және олардың өкілдері. Жануарлармен сәйкестендіру жұмыстары.
Селективті тәртіпӨсімдіктер жасушалары мен өсімдік тіндерінің құрылымының ерекшеліктері, түсіру, түбірлік және генеративті жүйелердің морфологиясы және анатомиясы. Өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттары, көбею мен көбеюдің биологиялық маңызы, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгеруі.
Селективті тәртіпӨсімдіктердің өсіріндіге бейімделуінің физиологиялық негіздері-су және тұз алмасу, өсу және даму, фотосинтез, өнімділік, көбею негіздері. Топырақтағы су түрлері. Фотосинтез фазалары: жарық және қараңғы. Анаэробты және аэробты тыныс алу. Өсімдіктер қоректендірудегі макро - және микроэлементтердің рөлі.
Селективті тәртіпӨсімдіктер мен қоршаған орта арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесі. Өсімдіктердің тіршілік ету жағдайларына қатысты экологиялық топтары: ылғалдандыру, жарықтандыру, топырақтың механикалық және химиялық құрамы. Қоршаған орта жағдайына төзімділік ұғымы. Өсімдіктердің тіршілік формалары эволюция процесіндегі табиғи жағдайларға бейімделудің негізі ретінде.
Селективті тәртіпЛандшафт өнерін зерттеуге проблемалық көзқарасты қалыптастыру, пішіндеу мен композицияның шығу тегіне түсінік беру және ландшафттық сәулет объектілерінің көркемдік көрінісі әлемнің табиғи және мәдени мұрасының ажырамас бөлігі ретінде.
Селективті тәртіпТабиғи (өсімдіктер, су, топырақ және т.б.) және басқа да материалдарды пайдалана отырып, көркемдік суреттерде белгілі бір идеологиялық мазмұнды білдіретін композициялық, болашағы бар, жарық пен түс теориясы бойынша бақшаларды, саябақтар мен басқа да объектілерді жасақтау өнеріндегі білім жүйесі.
Селективті тәртіпГүл өсіру өсімдік шаруашылығының саласы ретінде, сәндік мақсаттарда гүлдену, өсімдіктерді таңдау, өсіру бойынша айналысады: гүлзарларды кесу, жылыжайлар мен ашық топырақтың жасыл кеңістігін құру, тұрғын және өндірістік үй-жайларды безендіру. Гүл мәдениеттерін өсіру технологиясы. Ішкі көгалдандыру және ашық кеңістікті гүлді безендіруде пайдаланылатын сәндік шөпті өсімдіктердің ассортименті; сәндік қасиеттері мен экологиялық, биологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.
Селективті тәртіпКәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.
Селективті тәртіпЛандшафтық сәулетті дамытудағы жаңа заманауи үрдістерді ескеру, қалалық саябақтар мен бақтарды құрудың шетелдік, отандық тәжірибесі. Халықтың мәдени сұраныстарын, түрлі әлеуметтік топтардың мүдделерін, әр түрлі адамдардың талғамдары мен қалауын көрсететін бақ-саябақ өнері объектілерінің жаңа түрлері мен түрлері бойынша білімді қалыптастыру. Ландшафтық сәулет объектілерінің түпнұсқалық мәнерлілік құралдарын іздеу. Ландшафтық архитектураға өсімдіктер-интродуценттерді енгізу.
Оқу жылы - 2қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады
Селективті тәртіпМемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру
Селективті тәртіпТірі және жансыз табиғаттың өзара байланысты және өзара іс-қимыл жасайтын кешендерін бағалау, Жасанды табиғи кешендерді құру факторлары, олардың агрессивті антропологиялық орта жағдайында өмір сүруге және дамуға қабілеттілігі. Табиғи және антропогендік қоғамдастықтар, құрылымы, зерттеу әдістері. Флуктуациялық және сукцессиялық ауысым.
Селективті тәртіпОрганикалық заттардың түзілуі мен өзгеруінің негізгі процестері өтетін биогеоценоздар жүйесі ретінде фитоценоздарды зерттеу. Биогеоценоздың кеңістіктік шекарасы, құрылымы мен қаптамасы, құрамы, молшылығы және жануарлардың, микроорганизмдердің таралуы бойынша білімді қалыптастыру, биогеоценоздың барлық жүйесінің материалдық-энергетикалық алмасуының ерекшеліктері мен қарқындылығы.
Селективті тәртіпҚазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы
Селективті тәртіпКеңістіктегі организмдер мен қоғамдастықтардың орналасуын зерттеу және жалпы ғаламшардың және оның жекелеген өңірлерінің өсімдіктер жамылғысының және жануарлар халқының кеңістіктік құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтары. Әлеуметтік-экономикалық міндеттер мен қолайлы қоршаған ортаны сақтау проблемаларын теңдестірілген шешуді қамтамасыз ететін экономикалық дамудың білімі мен стратегияларын қорыту.
Селективті тәртіпӨсімдіктердің таралуын анықтайтын факторлар бойынша білімді қалыптастыру: Климаттық (жарық, жылу, ылғал), орографиялық, биотикалық, Тарихи, антропогендік. Өсімдік қоғамдастықтарының қазіргі жағдайларға тәуелділігін бағалау, түрлердің орналасу тарихы және флораның қалыптасуы. Жердің флористикалық патшалығы, құрылымдық құрамы, таралуы және тарихи очерк.
Селективті тәртіпПайдалы қазбаларды, ландшафттарды, флора мен фаунаны ескере отырып, Қазақстанның биологиялық және экологиялық ресурстарын жіктеу және кешенді бағалау. Шаруашылық-құнды өсімдіктер топтары: дәрілік, тағамдық, жемдік, техникалық, эфирлік-майлы, сәндік; олардың түрлік құрамы, таралуы, практикалық қолданылуы.
Селективті тәртіпӘр түрлі деңгейдегі дизайн әдістері, ландшафтық аймақты жобалау. Жобаның бастапқы идеясының графикалық аналогын құру, графикалық макетті және көгалдандыру жоспарын құру. Ландшафтық дизайндағы мәселені визуализациялау. Көгалдандыру жоспарын орналастыру және жергілікті жерге байланыстыру. Клаузура.
Оқу жылы - 2Жаңа ғылыми деректерге сәйкес табиғатты тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Экология саласының даму кезеңдері. Экологиялық факторлар: биотикалық, абиотикалық және антропогендік, олардың қоршаған ортадағы рөлі. Табиғи ресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану.
Селективті тәртіпҚалалық саябақтар мен бақтарды құрудың және қызметінің шетелдік, отандық тәжірибесі, заманауи үрдістер, қалалық құрылымдармен ықпалдасу. Түрлердің биоәртүрлілігі мен тіршілік ету жағдайларын сақтауды ескере отырып, бақ-саябақ құрылысының сәулетіндегі озық тәжірибені зерделеу. Бау-саябақ нысандарын экологияландыру. Әр түрлі тарихи дәуірде, әр түрлі елдерде баубақша құру тәжірибесімен танысу. Қалалар, агломерацияларының өсуіне байланысты көгалдандыру жүйесін дамыт.
Оқу жылы - 2Табиғи және табиғи және антропогендік ландшафттардың сұлулығын, көркемдігін зерттейтін ландшафттану бағыттарын қалыптастыру, оларды эстетикалық қабылдау және сыртқы түрін бағалау ерекшеліктері. Кеңістікте және уақытта ландшафттарды жүйелі ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2Түрлі күрделіліктегі заттарды бейнелеу, оқу және сызбаларды орындау деңгейінде графикалық қызметте теориялық және практикалық дағдыларды білу. Ландшафтық дизайн нысандарын құру дағдыларын тәжірибелік өңдеу. Ғимараттарды жоспарлаумен байланысты құрылыс және инженерлік мәселелерді түсіну; Адамдар мен құрылымдар арасындағы, құрылымдар мен олардың ортасы арасындағы байланыстарды түсіну.
Селективті тәртіпҚалалық ортадағы реакреациялық-коммерциялық алаңды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, объектіні заттай зерттеу әдістемесін және жағдайды талдауды,орташа дизайн нысандарын жобалау тәсілдері мен кезеңдерін,тұрақты пейзаждарды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін немесе жеке тұрған тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың қоршаған ортасының ландшафтық дизайнын білу.
Селективті тәртіпБиодинамикалық фермерлік жүйе - синтетикалық тыңайтқыштар мен пестицидтер негізінде химиялық заттардың қазіргі заманғы құралдарын пайдаланудан толық бас тартуды ұсынатын фермадағы осы түрді зерттейді. Бұл көзқарастың ерекшелігі тірі қоғамдастықтың элементтері арасындағы, өзара қарым-қатынасқа және қоғам мен қоршаған әлемге, бүкіл әлемге өзара мұқият қарауға негізделген. Практикалық тұрғыдан алғанда, оның негізгі қағидалары барлық ауыл шаруашылық жұмыстарын табиғи және ғарыштық ырғақтарға сәйкес жүзеге асыру
Селективті тәртіпЛандшафтық дизайнда заманауи технологияларды қолдану. Ландшафтық жобалау ең озық бағдарламаларды, атап айтқанда AutoCAD жүйесін (Autodesk компаниясының әзірлеуі) пайдалана отырып, компьютерлік модельдеу көмегімен жүзеге асырылады. Бұл күрделі үшөлшемді модельдермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін тиімді және сенімді бағдарламалардың бірі.
Селективті тәртіпКөгалдар мәдениеті ландшафтық дизайн композицияларын жасау кезінде негізгі компонент болып табылады. Газондарды өсірудің қазіргі заманғы технологиясы тек жеке пайдаланатын газондарды ғана емес, сонымен қатар жоғары экологиялық жүктеме жағдайында өмір сүруге қабілетті газондарды да құруға мүмкіндік береді. Студенттер көгалдардың негізгі тип және түрлерімен танысады. Газондарды күту бойынша жабдықтарды автоматтандырудың заманауи технологиялық тәсілдерімен танысу.
Оқу жылы - 3Жер ресурстарын бағалау әдістері бойынша білімді қалыптастыру, Қазақстанда Жер ресурстарын пайдаланудың экономикалық бағасы және ерекшеліктері; топырақ құрылысы – құнарлылық объектісі ретінде. Ауыл шаруашылығында, жасыл құрылыста және фито мелиорацияда қолданылатын өсімдік ресурстары. Жер учаскелерінің сапалық жағдайы.
Оқу жылы - 3Түрлі күрделіліктегі заттарды бейнелеу, оқу және сызбаларды орындау деңгейінде графикалық қызметте теориялық және практикалық дағдыларды білу. Ландшафтық дизайн нысандарын құру дағдыларын тәжірибелік өңдеу. Ғимараттарды жоспарлаумен байланысты құрылыс және инженерлік мәселелерді түсіну; Адамдар мен құрылымдар арасындағы, құрылымдар мен олардың ортасы арасындағы байланыстарды түсіну.
Селективті тәртіпБақ-саябақ өнері, ландшафтық сәулет және дизайн тарихы. Тарихи очерк, қазіргі жағдайы. Стилистикалық ерекшеліктері бар ландшафтық сәулет жобасын құру. Қазіргі заманғы жабдықтарды, шағын сәулет нысандарын және ландшафттық дизайн компоненттерін қолдана отырып табиғи пейзаждарын түрлендіру.
Оқу жылы - 3Функционалдық процесс пен жерге сәйкес ландшафтық дизайнның көлемі мен кеңістіктерін ұйымдастыру. Өсімдіктердің, су құрылғыларының, шағын сәулет нысандарының, түрлі функционалдық мақсаттағы алаңдардың жиынтығы ретінде аумақтың композициялық негіздері. Ландшафтық дизайнның әр түрлі формаларының үйлесімдігі.
Селективті тәртіпӨсімдіктерді жерсіндіру және жерсіндіру негіздерімен, интродукциялық эксперимент үшін ассортиментті іріктеу әдістерімен танысу; алғашқы және қайталама интродукциялық сынау теориясы мен әдістемесі: кезеңдері, әдіснамалық негіздері; интродукциялық тәжірибе қорытындысы бойынша өсімдіктердің перспективалылығын бағалау. Өнеркәсіптік өсіру және питомниктік шаруашылық.
Оқу жылы - 3Ашық және жабық топырақ жағдайында көпжылдық және біржылдық гүл-сәндік өсімдіктерді өсіру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ландшафтық жобаға, көгалдандыру жағдайына, жоспарланған күтім іс-шараларына және гүлдену ұзақтығына байланысты перспективалы ассортиментті таңдау.
Селективті тәртіпӨсімдік агротехникасының білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру жүйесі мен тәсілдерін зерттеу, ауыспалы егісті, Топырақты өңдеуді, тыңайтқыштарды енгізуді, тұқым дайындауды, егу мен отырғызуды, әртүрлі пісу кезеңінде өсімдіктерді күтуді, өнімді жинауды қамтитын өсімдік шаруашылығы технологиясы.
Селективті тәртіпЖердің ерекшелігін, көгалдандыру ассортиментін, өмір сүрудің климаттық жағдайларын ескере отырып, мәдени ландшафттарды құрудың негіздері мен принциптері. Мәдени ландшафтардың үлгілері: аллея, саябақ, сквер, альпілік төбешік, топтық және жеке отырғызу, көгал, гүлзар, балкон композициясы және т. б.
Оқу жылы - 3Дендрологияның мақсаттары мен міндеттері, интродуценттердің түрлік және мәдени түрлері. Ағаш формаларының тік құрылымы, оны көгалдандырудың әр түрлі типтерінде қолдану. Жаппай көгалдандыру мен шағын сәулет формаларында ағаш-бұта өсімдіктерінің қазіргі заманғы ассортиментін қолдану.
Селективті тәртіпЖасыл құрылыста қолданылатын сәндік ағаштар мен бұталар туралы білімді қалыптастыру: морфология, систематика және сәндік қасиеттері; басқа түрлермен кешенді өсіру. Отырғызу, өсіру ерекшеліктері, сәндік ассортименті, өсімдіктерді қорғау, сәндік және қалыптау кесу.
Селективті тәртіпЖасыл құрылыс объектілерін орындаудағы ландшафтық және агротехникалық негізгі технологиялармен, жасалатын дақылдардың ассортиментіне, нысаналы мақсатына, механизацияға, орындалу мерзіміне және басқа да факторларға байланысты танысу. Технологиялық карталарды құрастыру әдістемесі мен технологиясы түсіну.
Селективті тәртіпБіржылдық және көпжылдық гүл-сәндік өсімдіктердің түрлік құрамы мен қазіргі заманғы ассортименті, олардың биологиясының ерекшеліктері, күтімі, Гүлдену ұзақтығы, басқа дақылдармен үйлесімдігі. Балкондар, ротондтар, рабаткалар, гүлзарлар, альпілік төбешіктер үшін гүл композицияларының деректер банкін қалыптастыру.
Селективті тәртіпФизикалық, химиялық және биологиялық күресу әдістері. Заманауи препараттар және оларды қолдану ерекшеліктері. Мәдени және табиғи өсімдіктерге зиян тигізетін зиянкестерді білу және олармен күресу тәсілдері үйрену сонымен қатар күресу іс-шараларын ұйымдастыруды білу.
Селективті тәртіпСаябақ, аллея, гүлзар, сквер үлгісінде ландшафтық дизайн объектісін жобалау процесінің операциялық әдістері. Сору әдісі, тұйық жағдайларды жеңу, ми шабуылы. Ландшафтық жобалардың нақты мысалдары, оларды талдау. Нақты жерге жобалық шешімдерді енгізу.
Селективті тәртіпСәулет-құрылыс қадағалау жөніндегі нормативтік құжаттармен, салалық стандарттармен, жер учаскесінің бедері мен ландшафты құрылысының күрделілігіне, игерудің қарастырылатын нұсқаларына, жобалау сатысына байланысты жекелеген бөлімдердің көлемі мен егжей-тегжейлі пысықталуымен танысу. Дизайн-процесс туралы жалпы түсінік. Жобалау процесінің кезеңдері мен кезеңдері.
Селективті тәртіпӨсімдіктердің агротехникасы түсінігі: іс-шаралар және технологиялық тәсілдер. Фитопатология негіздері. Агротехникалық жұмыстар мен өсімдіктерді вирусты, грибокты және бактериялық инфекциялардан, зиянкестерден қорғау бағыттары бойынша білімді қалыптастыру және бекіту. Жасыл желектерді отырғызу және күту жөніндегі агротехникалық іс-шаралар.
Селективті тәртіпГүл өсіру, көгалдандыру, бағбандық, ландшафтық дизайн саласында және гүл дақылдарын өсірумен және оларды пайдаланумен байланысты басқа да салаларда құзыреттерді кеңейту; сәндік және экологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, гүл өсімдіктерінің ассортиментін таңдау мәселелерінде, екпелердің орнықтылығын арттыру және өміршеңдігін қолдау аспектілерінде, өсімдіктерді өсіру, ұстау және көбейту агротехника мәселелерінде еркін бағдарлау.
Селективті тәртіпАшық кеңістікті жоспарлаудың негізгі қағидаларымен танысу, бау-бақша учаскесінің эскизін орындау. Учаскелерді көгалдандыруда қолданылатын сәндік дақылдардың тізімін құру, мектеп немесе үй маңындағы жекелеген аумақтарды көгалдандыру жобаларын құру, өсімдіктердің жекелеген биологиялық топтарын көгалдандыруда пайдалану бойынша фотоальбом мен ұсыныстар жасау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіпҚазіргі заманғы менеджменттің мәні мен сипаты, оның даму тарихы. Ұйымдастыру құрылымдарының негізгі түрлері, оларды жобалау қағидалары мен ережелері. Басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру процесі. Нарықтық экономикадағы менеджмент функциялары: экономикалық субъектінің қызметін ұйымдастыру, жоспарлау, уәждеу және бақылау. Басқару әдістерінің жүйесі; басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері. Басқарудың стильдері; коммуникацияның мәні мен негізгі түрлері.
Оқу жылы - 4"Инженерлік желілер мен құрылыстар" – ландшафтық-мәдени аймақтарды ұйымдастыру кезінде аса маңызды және күрделі технологиялық элемент. Ғимараттардың, құрылыстардың, кешендердің, көлік инфрақұрылымы объектілерінің, инженерлік жүйелер мен жабдықтардың, елді мекендерді жоспарлау мен салудың ландшафтық аймақтарын жобалау үшін ақпараттық және бастапқы деректерді жинау және жүйелеу. Әзірленетін жобалар мен техникалық құжаттаманың тапсырмаға, стандарттарға, нормалар мен ережелерге, техникалық шарттарға сәйкес болу
Оқу жылы - 4Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді.
Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері,
Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
Микроскоппен және гербар материалымен жұмыс істей алады, пәндердіңтерминдері мен түсініктерін біледі. Өсімдіктердің, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың жүйелі санаттарында, тұжырымдамаларында, заңдарында, заңдылықтарында, өзекті мәселелерінде бағдарланады, олардың құрылысы мен функцияларын түсінеді.
Адам экологиясының негізгі заңдары мен аксиомаларын, адамның тіршілік ету ортасының жағдайларына бейімделу үрдістерінің заңдылықтарын, адам денсаулығына тіршілік ету ортасындағы әртүрлі қауіп факторларының әсерін қолданады. Қоғамдық және экологиялық процестер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіре алады.
Экологиялық мінез-құлық дағдыларын, қоғамда болып жатқан процестерді талдау және сыни бағалау әдістерін меңгерген. Адам қызметінде экологиялық ресурстарды пайдалану мүмкіндігін бағалайды.
Әртүрлі үлгідегі жасыл желектерді жоспарлау және құру кезінде халықаралық және отандық тәжірибені қолданады. Ландшафтық шығармаларды, стильдерді, жанрларды талдауға және түсіндіруге дайын. Отандық ландшафтық және бейнелеу өнерінің негізгі кезеңдері, даму бағыттары туралы түсініккеие, Батыс Еуропа және Шығыс Азия өнерінің даму параллелін орнатуға қабілетті.
Бақ-парк өнеріндегі негізгі стильдік бағыттар бойынша білімді қалыптастырады, негізгі экологиялық ұғымдарды, ұйымның әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерінің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсініктерді меңгерген.
Биогеография саласындағығылымибілімніңбазалықжүйесін, сондай-ақәртүрлібиогеографиялықаймақтардың, оныңішіндеаймақтықбиомдардыңнегізгісипаттамалары мен айырым белгілерін меңгерген. Табиғи және мәдени ландшафтарды модельдеу бойынша практикалық дағдыларды жүзеге асырады.
Түрлі дәуірлердің географиялық, стилистикалық ерекшеліктерін ажыратаалады; аумақтарды жеке ландшафтық аймақтарға бөле алады; шағын сәулеттік пішіндерді жасай алады.
Ландшафты жобалау және дизайн үшін көркем графика негіздерін қолданады; функцияны өзгертумен жер учаскесін жобалау. Ойнату, интерпретациялау және шығармашылық даму деңгейінде графикалық дағдылары мен орындау техникасын меңгерген; тұрақты пейзаждық мәліметтерді визуализациялау, түсірілімдерді, фото және ландшафттық жобаларды өңдеу және көрсету дағдылары бар.
Ландшафтықжобалау мен дизайнғаарналғанкөркем-графикалықтехниканықолданаотырып, аумақтардыжекеландшафтықаймақтарғабөлеалады. Агротехникалы қжұмыстарды ұйымдастырудың графикалық әдістері мен негіздерін, шағын бақтарды, гүлзарларды және басқа да көгалдандыру құрылыстарын жоспарлау мен жайғастыруды қолданады.
Гүл өсіру объектілерін бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру әдістері бар. Отырғызу материалдарын: сәндік ағаштар мен бұталарды, гүлдақылдарын, ашық және жабық топырақта көгалдарды өсіру технологиясын іске асыруға дайын. Гүл-сәндік өсімдіктердің ассортиментін, сондай-ақ осы дақылдардың биологиясына экологиялық факторлардың әсерін біледі. Жасанды ландшафт объектілерін жобалау кезінде қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша іздестірулер жүргізуге қабілетті.
Әртүрліүлгідегі жасыл желектерді пайдалану технологияларын жүзеге асыруға және жетілдіруге дайын. Стильді керек шеліктеріне сәйкес шағын аумақтардың ландшафтты пейзажын қалыптастыра алады. Іс жүзінде сәулет дендрологиясын жоспарлауды жүзеге асырады, өсімдіктерді интродукциялау, агротехникалық күтім және аурулар мен зиянкестерден қорғау бойынша іс-шараларды жүзеге асырады.
Ландшафтық дизайнның стилистикалық және көркемдік-композициялық ерекшеліктерін ажырата алады.
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаС.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
БББТ: B051 Қоршаған орта
Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша