Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04105 Диджитал маркетинг в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сандық маркетинг бакалавры бағдарламасы бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау мақсатында бизнес-ортада маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу үдерістерін жүзеге асыра алатын; маркетингтік шешімдер қабылдау барысында негізгі цифрлық маркетинг көрсеткіштерін анықтай алатын; жергілікті және әлемдік нарықтардағы заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімге ие; сонымен қатар шет тілдерін қосымша меңгерген; бизнес пен басқарудағы кейстер мен практикалық мәселелерді шешуге сыни көзқараспен қарайтын; сондай-ақ, жетілдірген эмоционалдық интеллектінің көмегімен айналасындағы және виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлғааралық қарым-қатынастарды құра алатын жас мамандарды дайындайды.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен танысу, нарықты зерттеуге көмектесу процестер. Негізгі тақырыптарға сұраныс пен сұраныс, серпімділік, шығындар мен кірістер, нарықтық құрылымдар, тұтынушылар мен компаниялардың әртүрлі жағдайларында мінез-құлқы, нарықтық сәтсіздік және өндіріс факторлары жатады. Курс кіріспе болып табылады және студенттерді экономикадағы озық курстарға дайындайды. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика 1
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты - студенттердің интеллектуалды дамуы, экономикалық қызметтің ойлау қасиеттерін қалыптастыру және студенттерді табысты әлеуметтендіру және оларды нақты өмірге бейімдеу үшін қажетті; тұрақты қызығушылықты арттыру, студенттердің білімдерін меңгеру, тереңдету және кеңейту мақсатында математика мен экономика арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеу; кәсіптік бағдарлау. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын, қазіргі заманғы ұйымда басқару әдістерін, әдістері мен принциптерін біледі; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын біледі; қазіргі заманғы ұйымда басқару әдіснамасы, әдістері мен принциптері; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - тыңдаушыны негізгі экономикалық ұғымдар мен заңдармен таныстыру. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: үй шаруашылықтары мен фирмаларының негізгі экономикалық шешімдерін қарау үшін микроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болатындығын біледі; тұтастай алғанда экономиканы талдау үшін макроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болады; мемлекеттік саясат микроэкономикалық таңдау мен макроэкономикалық нәтижелерге қалай әсер етеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика 2
    Несиелер: 4

    Курсты аяқтағаннан кейін студенттер экономикалық көрсеткіштер мен тәуелділіктерді есептеу мен талдауда математикалық әдістердің кең спектрін қолдана алады; экономикалық саладағы мәселелерді шешуге арналған аналитикалық дағдыларды нығайту. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курстың соңында студенттер түрік тілінің грамматикасын, түрік сөздерін қалыптастыру жолдарын үйренеді, фразеологиялық және терминологиялық сөздерді және фразаларды теориялық және практикалық көмекпен меңгереді, тілдік лексиканы дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 3 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Бұл курс іскери қарым-қатынас жағдайында пайдаланудың күрделілігінің түрлі деңгейлерінде түрік тілін жан-жақты зерттеу болып табылады. Бағдарлама бизнес үшін түрік тілін іс жүзінде игеруге және коммуникациядағы психологиялық тосқауылдарды жеңуге бағытталған. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бухгалтерлік есеп негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың әдістерін және оның қазіргі даму кезеңіндегі негізгі үрдістері туралы жүйелік білімді алу; Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: бухгалтерлік есеп негіздері мен принциптерін біледі; есепке алу стандартына сәйкес бухгалтерлік есепті ұйымдастыру; Бухгалтерлік стандарттарды іс жүзінде қолдану; Есепке алудың басқару және басқару функцияларын тиімдірек жүзеге асыруға қабілетті әдістемелік түсініктерді қолданыңыз. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетинг негиздері
    Несиелер: 5

    Курс басқарудың заманауи маркетинг жүйесіне бағытталған және қазіргі заманғы бизнес әлемінде маркетинг принциптерін белгілеуге көмектесетін ағымдағы оқиғалардың құрамдас бөлігін қамтиды. Тақырыбы тұтынушыларға, маркетингтік зерттеулерге және мақсатты нарықтарға, маркетингтік талдау, өнімдерге, жылжытуға, тарату арналарына, баға белгілеуге, халықаралық маркетингке және маркетингте технологияларды пайдалануға қатысты.Пән әртүрлі іс-әрекеттер мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроэкономика CIMA
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі экономикалық ұғымдардың студенттері мен үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлық үлгілерінің теориялық дамуын; шаруашылық субъектілерінің қызмет ету себептері мен құрылымын талдауға арналған практикалық дағдыларды, тауарлар мен ресурстардың белгілі бір нарықтарындағы жағдайлар. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика - I
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - тыңдаушыны негізгі экономикалық ұғымдар мен заңдармен таныстыру. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: үй шаруашылықтары мен фирмаларының негізгі экономикалық шешімдерін қарау үшін микроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болатындығын біледі; тұтастай алғанда экономиканы талдау үшін макроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болады; мемлекеттік саясат микроэкономикалық таңдау мен макроэкономикалық нәтижелерге қалай әсер етеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 4 (A2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курстың аяқталғаннан кейін студент түркі халықтарының дүниетанымын, дінін және сенімін, әдебиеті мен өнерін, тілін және мәдениетін, сондай-ақ қазіргі түркітілдес мемлекеттердің халықаралық қатынастарымен байланысты әдебиеттерді еркін пайдалана алады және өздігінен зерттей алады. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Макроэкономика (CIMA)
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы макроэкономикалық талдау принциптерін меңгерген студенттерге бағытталған; ашық экономиканың негізгі макроэкономикалық көрсеткіштері мен үлгілерін есептеу және пайдалану әдістемесі; макроэкономикалық саясаттың негізгі түрлері мен құралдары. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Статистика - II
    Несиелер: 5

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер статистикалық ақпаратты сипаттама түрінде қойып, графикалық әдістерді қолданып, түсіндіреді, орталық үрдістің әртүрлі шараларын есептейді, дисперсияны анықтайды, екі өлшемді деректер үшін корреляция коэффициентін есептейді және оны түсіндіреді, статистикалық бағдарламалық жасақтаманы қолдану арқылы деректерді талдайды және нәтижелерді түсіндіреді, кәсіби қызметінің түрлі салаларында статистиканы қолдануға. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржылық есеп
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттердің қаржылық есептілік саласындағы білімдерін тереңдету, оларды нақты салалық операциялармен таныстыру, кәсіпорынның қаржылық нәтижелерін қалыптастыру жүйесін түсіну, қаржылық есептілікте қаржылық және іскерлік қызметті көрсету жүйесін үйрету. Курстың практикалық бағыты бар.Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тұтыну мінез-құлық
    Несиелер: 5

    «Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі. «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қаржылық басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Курс бакалаврларға қаржылық басқаруды ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін қалыптастыруға, сондай-ақ осы саладағы теориялық білімдерді алу нәтижесінде кәсіпорын қаржысын басқару саласында басқару шешімдерін қабылдау үшін практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардың стратегиялық көзқарасы, миссиясы, бренд туралы хабардар болу және бәсекелестік артықшылықты құру кезінде тиімді маркетингтік коммуникацияның маңызды рөлі туралы білім беру. Студенттер маркетингтік коммуникациялар жоспарларын пікірталастар, жобалар, викториналар, жазбаша емтихандар түрінде шығармашылық шешімдерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялық науқанды қолдана отырып, теориялық тұжырымдамалар мен практиканың тіркесімін қолдана отырып, маркетингтік коммуникациялардың бірқатар жоспарларын талдап, бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Креатив және Медиа дағдылары
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттің кәсіби және жеке өміріне біріктіруге болатын тәжірибелер жиынтығы арқылы "Креатив деген не?" деген сұрақ зерттеледі. Ол бұл сұраққа үш тақырыпты зерттеу арқылы жауап береді: шығармашылық және жеке тұлға (әркімнің шығармашылығы бар), ережелер мен шектеулер, қиял және әрекет ету мүмкіндіктері. Курстың әр кездесуінде студенттер сандық маркетинг саласындағы әртүрлі мәселелерді шешу үшін шығармашылық ойлау құралдарын, жаттығулар мен стратегияларды бөліп көрсетеді. Курс барысында студенттер Шабыт журналын жүргізеді (ол блог, влог, көп өлшемді журнал түрінде де болуы мүмкін), бұл студенттерге өздерінің шығармашылық көздерін талдауға, уақыт өте келе үлгерімдері туралы ойлануға және курс аяқталғаннан кейін Ресурс (немесе "шығармашылық құралы") ретінде қызмет етуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс бағдарламалау және Python тілімен таныстырады. Студенттерге мәліметтер құрылымы, шартты шарттар, циклдар, айнымалылар және функциялар сияқты бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары ұсынылады. Бұл курс Python-ты жазуға және іске қосуға арналған әр түрлі құралдарға шолуды қамтиды және студенттерге тез кодтауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, ол деректердің кеңінен қолданылатын құрылымдарын қолдана отырып кодтау жаттығуларымен, тапсырыс функцияларын жазумен, файлдарға оқу мен жазумен қамтамасыз етеді. Оқыту нәтижелері: Python тілінің бағдарламалауының ерекшеліктері мен ерекшеліктерін анықтаңыз Деректер құрылымдары, шартты шарттар, циклдар, айнымалылар және функциялар сияқты бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын түсіну және қолдану Python кодын жазу және іске қосу үшін әр түрлі құралдарды қолданыңыз Әдетте қолданылатын деректер құрылымын, тапсырыс функцияларын, файлдарға оқу мен жазуды қолдана отырып, толық жұмыс істейтін Python бағдарламаларын жасаңыз және жазыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық Маркетингке кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс заманауи әлеуметтік медиа әлемі мен заманауи коммуникациядағы жаңа және ең жақсы тәжірибенің ерекше миксін ұсынады. Студенттер өздерінің әлеуметтік медиа платформаларын құру және басқару арқылы бизнестің инновациялық шешімдері мен қызметтерін ұсыну үшін әлеуметтік медиа құралдарын қалай қолдана алатындығын сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді; жарнамалар менеджерін қолдана отырып, жеке әлеуметтік медиа кампанияларды басқару мақсатында әлеуметтік медиа маркетингтік науқан көрсеткіштерін талдау; жеке және де маркетингтік жобаларды аяқтау үшін анықтамалық процестерді пайдаланатын топта жұмыс істей алатындығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтегі жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - технологиялық процестерді құруға және бағдарламалық өнімдер мен қызметтерді халықаралық нарықтарда жылжытуға қабілетті технологиялық көшбасшылардың жаңа когорты. Кәсіпкерлікке бағытталған жасанды интеллекттің дамуы кедергі болғандықтан, компьютерлік қуат пен мамандардың жетіспеушілігі, жоғары сапалы инфрақұрылымның болмауы, осы курстың өзектілігі айтарлықтай өсіп келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зерттеу Әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді зерттеу және зерттеу әдіснамасының сипатымен, ауқымымен және өзектілігімен таныстырады. Сонымен қатар, курста студенттің қызығушылық танытатын аймақтағы өзекті мәселелерді сапалы зерттеу үшін сандық және сандық сызбаларды қолдана отырып, белгілі бір мәселелерге қатысты бастапқы және қосымша зерттеу әдістері зерттеледі. Осы курстың соңында студенттер: - зерттеу тақырыбын анықтауды өйренеді; - әдебиеттерді шолу дағдыларын көрсетеді; - зерттеу жұмысын жобалайды; - зерттеу әдістерін таңдайды; - ғылыми-зерттеу жоба негіздемесін жазады; Оқыту әдістері: Студенттер өздерін қызықтыратын бизнес-тақырыптар негізінде курстық оқулықтар мен таңдалған ғылыми және рецензияланған дереккөздерді пайдалана отырып, жеке зерттеу ұсынысын (жобасын) жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ивент Маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге қазіргі қоғамдағы қоғамдық қатынастардың маңыздылығын түсіндіретін және талдайтын теорияларға қатысты инновациялық білім беруге бағытталған. Студенттер PR-кампаниясының немесе дағдарысты басқарудың бір бөлігі ретінде тиімді PR құралдарын қолдану арқылы БАҚ-тың тиімді жұмысына қажетті дағдыларды игереді; көпшілік алдында сөйлеу, презентациялар, топтық жұмыс, аналитикалық ойлау, мәселелерді шешу, PR-есептер жазу және тұлға аралық қарым-қатынас арқылы кәсіби PR тәжірибесіне қатысты практикалық дағдыларды бейнелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс машиналық оқытуға кіріспе ұсынады. Мұнда классификация және сызықтық регрессия сияқты тақырыптардан басталып, тірек векторлық машиналар сияқты соңғы тақырыптармен аяқталатын машиналық оқытудағы көптеген түсініктер, әдістер мен алгоритмдерге шолу жасалады. Курс үш негізгі тақырыпқа бөлінеді: бақыланатын оқыту, бақылаусыз оқыту және машиналық оқыту теориясы. Тақырыптарға мыналар кіреді: (i) жетекшілік ететін оқыту (сызықтық шешім, сызықтық емес шешім және ықтималдық). (ii) бақылаусыз оқыту (кластерлеу, факторлық талдау, көрнекілік). (iii) оқыту теориясы (бейімділік / дисперсия теориясы, эмпирикалық тәуекелді азайту). Курс көптеген кейстер мен қосымшалардан жинақталады, осылайша сіз оқыту алгоритмдерін компьютерлік көру, медициналық информатика және сигналдарды талдау әдістерін қолдануға үйренесіз. Оқыту нәтижелері Логистикалық регрессия Жасанды жүйке жүйесі Machine Learning (ML) алгоритмдері Машиналық оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке сату
    Несиелер: 5

    Бұл курс қатынас психологиясының негізгі түсініктері мен тәжірибесін қамтиды. «Саудаға қалай жақындайды» тәсіліне назар аудару керек, бұл мысалдармен, жаттығулармен және сату жағдайларындағы рөлдерді ойнаудың қажеттілігіне баса назар аударылады. Осы курста әзірленген дағдылар өмірдің барлық салаларында қолданылады - жұмыс табуға, табысты мансапты құру үшін идеяларды ұсынуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Контент маркетинг
    Несиелер: 5

    Контент маркетингі курсы мазмұнды маркетингті құруда терең білім мен дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған стратегияларды қвмтиды. Студенттер әр түрлі контентті дамытады, ұйымдастырады және жүзеге асырады, стратегиялық құрылымдарды практикада қолданады және тапсырмаларды орындау барысында кәсіби шеберліктерін арттырады. Көрнекіліктер, мәтіндер, аудио және видео - студенттер құратын кез-келген контент түрлері оларға өнімді немесе бизнесті оффлайнда да, интернетте де жарнамалауға көмектеседі. Курста практикалық сағаттар, онлайн-дәрістер, пікірталастар, кейс-стади, интернет көздері бар. Сонымен қатар, студенттер Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Pixar бағдарламаларымен жұмыс істейді және Wordpress және т.б. арқылы өз веб-сайттарын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді маркетингтік ортаны бақылаудың заманауи әдістерімен және компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалауымен таныстырады. Курс қазіргі заманғы стратегиялық және тактикалық маркетинг тенденцияларына бағытталған, нарықты сегментациялау, брендтің орналасуы, маркетингтік бағдарламаларды алу және дайындау, бюджеттік жоспарлау саласында жақсы теориялық дайындық пен терең практикалық дағдыларға бағытталған. Оқу процесіне мұғалім дәрістері мен қонақ-дәрістер, семинарлар, бағытталған және фондық оқылым, академиялық мақаланы талқылау, кейс-стадиді талдау, жеке жоба, студенттердің қатысуымен өтетін презентациялар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық дегеніміз - белгілі бір мақсатқа жету жолында адамдарға әсер ете алу қабілеті. Бұл курста студенттер кері байланыс, рефлексия және практика арқылы өздерінің көшбасшылық қабілеттерін дамытады. Бұл курс бірнеше мәрте қайталап жаттығуы мен студенттердің нақты уақыт режимінде өз қатарластарынан және оқытушыдан кері байланыс алуына негізделген. Студенттер өздерінің көшбасшылық қабілеттерін оңтайландыру үшін оқу, рөлдік ойындар, тәжірибелік жаттығулар және өзіндік рефлексия, сондай-ақ бағытталған коучинг пен кері байланысты пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Инновация түсінігі және инновациялық үрдістердің қалыптасуы мен дамуын теориялық, практикалық және аналитикалық тұрғыда талдауды мақсат етеді. Инновациялық үрдістердің теориялық негіздерін саралай отырып, инфрақұрылымын айқындап, түсініктеме беру көзделген. Оның ішінде білім берудегі инновациялық үрдістердің қалыптасу, даму барысын жан-жақты талдау қарастырылған. Шетелдік озық тәжірибелерді негізге ала отырып білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сервис маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттер қызмет көрсетушілердің алдында тұрған маңызды мәселелерді зерттеп, клиенттерге қызмет көрсету салаларында клиенттердің назарын аударуды табысты жүзеге асырады. Тақырыптар маркетингтік қызметтерді шолуды қамтиды; маркетинг қызметтері саласында клиентті түсіну; стандарттау және қызметтерді үйлестіру; қызмет көрсететін және көрсететін адамдар; сұранысты басқару; сондай-ақ маркетингтегі маркетинг және баға беру стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу мен дамытулар
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге маркетингтік зерттеулердің қажеттіліктерін сыни тұрғыдан зерттеу және маркетинг мүмкіндіктері мен маркетингтік міндеттерді анықтау дағдылары мен білімін ұсынады. Студенттер маркетингтік зерттеу жобасының әр түрлі кезеңдерін бастапқы және қайталама деректерді, сонымен қатар ғылыми және қолданбалы зерттеу жобалары шеңберіндегі сандық әдістерді қолдана отырып, сыни және жүйелі түрде бағалауды үйренеді. Студенттер сонымен қатар зерттеу жобаларын және маңызды ақпарат көздерін жасау арқылы маркетингтік зерттеулердің мәліметтерін дұрыс сипаттауға, синтездеуге және ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару
    Несиелер: 5

    Клиенттермен қарым-қатынасты басқару, яғни CRM, компанияларға клиенттерді табуға және сақтауға бағытталған стратегияларды, тәжірибелер мен технологияларды сәтті енгізуге көмектеседі. Бұл курстың мақсаты-студенттерге ұзақ мерзімді қарым-қатынасты басқару үшін және сәтті жүзеге асыру үшін студенттерді CRM тұжырымдамалары мен ең жақсы тәжірибелер мысалында CRM негіздерімен қамтамасыз ету. Бұл курста студенттер қысқа мерзімді, транзакцияға негізделген клиенттік режимнен ұзақ мерзімді қарым-қатынас режиміне қалай ауысуға болатындығын үйренеді және негізінен AMO-CRM платформасында жұмыс жасайтын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер қаржы модельдерінде қолданылатын функцияларды біледі, әр функцияны қалай іске асыруға болады және әрбіреуін пайдалану керек. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қаржы болжамын жасауды, компанияның болжамды жұмысын модельдеуді үйренеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейро маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетинг және тұтынушылық неврология туралы салыстырмалы жаңа зерттеулердің теориялық және тәжірибелік шолуы. Стандартты маркетингтік зерттеулердің маңызды бөлігі тұтынушылардың мінез-құлқын саналы деңгейде бағалауға бағытталған.Нейромаркетингтің айрықша ерекшелігі тұтынушылардың негізгі мотивтерін және әрекеттерін подсознание деңгейінде зерттеу және стандартты түсініктемеден тыс мінез-құлқын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жетілдірілген Маркетингтік Талдау
    Несиелер: 5

    Маркетингтің дәстүрлі медиадан онлайн платформаларға ауысуымен маркетинг мамандары үшін цифрлық маркетинг пен аналитиканы жақсы білу маңызды болып отыр. Студенттер топтық жобалар мен жаттығулар арқылы тақырыпты өздері зерттеуге, жоба алу, интернетте жеке сайт құру, нақты жобада нақты электрондық коммерциялық компаниямен жұмыс істеуге мүмкіндік алады. Webanalytics-те қолданбалы дағдыларды алу үшін студенттер Google Analytics, Yandex Metrics, Power Bi және т.б. сияқты бағдарламалармен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Аналитикалық ойлауға қабілетті тұлғаның дамуына ықпал ететін экономиканың барлық деңгейдегі өзекті мәселелерін бағалауды меңгеру

  • Код ON2

    Іскерлік шешімдер қабылдауда нақты сандық нәтижелерді алуға қол жеткізетін математикалық, экономикалық, қаржылық және зерттеу салаларындағы білімін қолдана білу

  • Код ON3

    Бизнес пен басқарудағы шынайы үлгілерді, кейстерді сынау арқылы эмоционалды интеллект және рефлективті ойлауды дамыту

  • Код ON4

    Жергілікті және әлемдік нарықтардағы қазіргі заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімді қолдана білу

  • Код ON5

    Қоршаған орта мен виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлға аралық қатынастарды жетілдіру, өзін-өзі іске асыру, әлеуметтік даму және бизнес ортада нетворкинг құра білу

  • Код ON6

    Кәсіби шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру

  • Код ON7

    Деректерге негізделген маркетингті шешімдерді қабылдау мақсатында негізгі сандық маркетингтің көрсеткіштерін шығара білу

  • Код ON8

    Стратегиялық жоспарлауда кәсіби құзыреттілікті дамыту мақсатында маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу процестерін жүзеге асыру

Top