7M01601 Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық салада жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар инновациялық технологияларды қолданатын, сондай-ақ терең іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелерге қабілетті, білім берудің түрлі салалары мен нысандарында міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Пән психологиялық жағдайларды талдау, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерттеу, бағынышты қызмет бағдарламаларын қалыптастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін дамыту арқылы қазіргі заманғы басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері мен ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Несиелер: 5Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттардың ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Пән негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктерінің негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Күнделілікті зерттеудің тарихи әдістері
Несиелер: 5Курста күнделікті мәдениеттің негізгі категорияларының мазмұны, оқылатын кезеңнің күнделікті өмірінің шынайылығы талданады. Пән күнделікті мәдениеттің типологиялық ерекшеліктерін тұтас құбылыс ретінде зерделеуге, күнделікті мәдениеттің негізгі бағыттарында бағдарлай білуді дамытуға, алған теориялық білімді күнделікті жағдайды талдауға қолдануға, оқылатын кезеңнің күнделікті өмірінің болмысын функционалдық мақсатын және құндылықты ұғынуын ашуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Тарихты оқытудағы E-learning технологиялары
Несиелер: 5Пән отандық және дүниежүзілік тарихты зерделеу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, білім алушылардың әлеуметтік-кәсіптік бейімделуінің жаңа құзыреттілігі мен арнайы дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметі үшін материалды өз бетінше іздеу дағдыларын алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Жаһандық тарих контекстіндегі қала
Несиелер: 5Пән қала кеңістігін кең аспектіде: қаланың қалыптасу және даму тарихын, қаланың әлемдік тарихтағы және тарихи үрдістердегі рөлін, заманауи мегаполистерді, қала тұрғындарының топтарын, қала маңы мен қалалық субкультураны зерттейді. Пәнде қазіргі қаланың жаһандық әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени-өркениеттік дамуындағы рөлі ерекше орын алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Тарихи білім берудегі ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5Пән цифрлық тарихтың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын Digital Humanities бөлігі ретінде зерделеуге, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілетін кеңейтуге, гуманитарлық білім беруде заманауи ақпараттық технологияларды меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән қазіргі әлеуметтік және жеке өмірдің маңызды факторы, тарихи дамудың жетекші тенденциялары мен негіздері, ғылымды зерттеудегі негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздері ретінде Ғылым туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге әсер ету мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Несиелер: 5Пән басқарушылық қызмет саласында магистранттардың soft skills дағдыларын (ұйымдастырушылық, білімқұмарлық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.) дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пән магистранттардың ой-өрісін дамытуға ықпал етеді, тарихнаманың негізгі принциптері, методология және тарих ғылымының проблемалық мәселелерін зерттеу әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға, Тарихи мазмұнның еңбектерін талдауды жүзеге асыру, тарихи оқиғаларды бағалауда дәлелдерді таңдау негізінде шындықты белгілеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Жоғары мектепте тарихты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән жоғары мектепте тарихи пәндерді оқытуды ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістерімен танысуға, оқытудың қазіргі инновациялық технологияларын, тарихи білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастырудың тәсілдері мен формаларын, жүйелі кәсіби ойлауды қалыптастыру әдістерін меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Еуразияның көшпелі өркениеттерін зерттеу контекстіндегі ежелгі түркі мифологиясы
Несиелер: 5Пән түркітілдес халықтардың дәстүрлі дүниетанымының қалыптасуын, танымы мен мазмұнын ашатын,ежелгі түрік архетиптерінің мұраға қалған әлеуметтік-мәдени және материалдық кешендерінің әсерін, ежелгі түріктердің мифологиясын зерттеудің негізгі мәселелерін жаңа теориялық көзқарастар тұрғысынан қарастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ежелгі әлемдік өркениеттер (оқытудың жаңа тәсілдері)
Несиелер: 5Пән әлемдік өркениеттер тарихы туралы білімнің кешенді жүйесін қалыптастыруға, Батыс және Шығыс өркениеттерінің даму ерекшелігін салыстыра отырып зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән магистранттарды қазіргі мектепте оқу және тәрбие үрдісінде қолданылатын негізгі білім беру және ақпараттық технологиялармен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Тарихи зерттеулердегі статистикалық әдістер
Несиелер: 5Пән білім алушыларда тарих және аралас әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға, өзіндік жоспарлаудың қосымша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; деректік базаны кеңейту және тарихи құбылыстар мен процестерді талдаудың статистикалық (сандық) әдістерін қолдануды меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Зерттеу мен оқытудағы пәнаралық тәсілдер
Несиелер: 5Пән магистранттарға тарих ғылымының пәнаралық байланыстары, әлеуметтік, гуманитарлық, сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарының нақты логикалық және математикалық әдістерін оқыту мен қолданудың заманауи тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Несиелер: 5Пән - педагогикалық өлшеулерді білім берудің келесі сапаларын бағалауға бағытталған: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесінде педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеуге және олардың нәтижелерін қолдануға әдіснамалық тәсілдер, педагогикалық өлшемдердегі сандық және сапалық тәсілдердің мүмкін болатын үйлесімі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазақстанның жаңа жергілікті тарихы: оқыту мәселелері
Несиелер: 5Пән жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымын, адам қауымдастықтарын зерттеудің негізгі тәсілдерін: индивид және әлеуметтік орта жағынан, жергілікті тарихтағы пәнаралық байланысты зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мектептің ақпараттық және білім беру ортасын жобалау
Несиелер: 5Пән білім алушыларда қазіргі мектептің ақпараттық және білім беру кеңістігін ұйымдастыру мысалында әлеуметтік жобалау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған; қоғамдық дамудың ақпараттық кезеңі жағдайында және білім беру үрдісінің жаңартылған мазмұнының мақсаттары мен міндеттеріне қойылатын өзекті талаптарды ескере отырып, әлеуметтік жобалау және ұйымдастыру принциптері мен механизмдерін зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Пән жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және дамудың жетекші тенденциялары туралы іргелі білім алуға; жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Қазақстандағы және әлемдегі білім сапасы
Несиелер: 5Пән білім алушыларды білім беру жүйелері мен институттарын ұйымдастырудың және қызмет етудің негізгі қағидаларымен, білім беру саласындағы қоғамдық маңызды мақсаттарға жетудің әртүрлі стратегияларымен, әлемдік және ұлттық тәжірибе негізінде білім сапасын бағалау әдістерімен таныстыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі замандағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пән 1917 ж.революциядан кейінгі Қазақстанның саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуы, Қазақстан егемендігінің қалыптасу кезеңдері, сыртқы саяси және сыртқы экономикалық байланыстардың дамуы, Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің негізгі кезеңдері сияқты Қазақстанның қазіргі заман тарихының іргелі мәселелері туралы жүйелі білім алуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазақстан тарихнамасы және деректану: теория және әдіснама
Несиелер: 5Пән білім алушыларды отандық деректану және тарихнамадағы теориялық-методологиялық мәселелермен таныстыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқытудағы жаңа тәсілдер
Несиелер: 5Пән жекелеген әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді, сондай-ақ пәнаралық кеңістіктегі пәндерді оқытудағы қазіргі заманғы әдістер мен тәсілдерді таныстыруға және тереңдете зерделеуге бағытталған; білім алушыларды қоғамдық жаңғырту үрдісінің мақсаттары мен міндеттерін талдауға сүйене отырып, қазіргі заманғы гуманитаристиканың жаңа стратегиялары және тәжірбиелерімен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Код ON1
Кәсіби қызметтің мақсаттарына, міндеттеріне және субъектілеріне сәйкес өзінің кәсіби бағдарламасын жобалау
-
Код ON2
Қазіргі замандағы тарихнаманы, тарих теориясын және деректануды талдауда негізгі әдіснамалық тәсілдерді қолдану
-
Код ON3
Уақыт пен кеңістіктегі жергілікті тарих пен күнделікті тарихтың тарихи мысалдарын бағалау
-
Код ON4
Тарих және білім беру саласындағы инновациялық идеяларды, бірлескен ортаны қалыптастыру, сандық, білім беру және диагностикалық технологияларды пайдалану тәжірибесін тәжірибе жүзінде қолдану
-
Код ON5
Әлемдік үрдістер мен тәжірибелерді ескере отырып, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдана отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру
-
Код ON6
Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін ғылыми талдау мақсатында тарихи және аралас ғылымдардың заманауи өнімі ретінде білімін синтездеу
-
Код ON7
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында білім беру қызметін жүзеге асыру үшін тарихи-гуманитарлық білімді түсіндіру
-
Код ON8
Қазіргі тарихи ақпараттық кеңістік, IT-технологиялар, тарихи ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен нысандары саласындағы білімді бейнелеу
-
Код ON9
Тарихи процестер, құбылыстар мен оқиғалар туралы әр түрлі көздерден (статистикалық деректер, бұқаралық ақпарат құралдары, әлеуметтік желілер, тарихи құжаттар, тарихнамалық материалдар және т. б.) ақпаратты синтездеу.
-
Код ON10
Жаһандық және жеке тарихи-мәдени, қоғамдық-саяси, этно-демографиялық процестердің логикасын, барлық кезеңдердегі тарих дамуының тұтастығы мен сабақтастығын сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен процестердің мәнін талдау
7M01601601 7M01601601 - Тарих
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих (бейіндік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 Тарихшы педагог
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша