Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қазақстан тарихы бойынша шетел деректері (XIX-XX ғғ.)
    Несиелер: 5

    Білімгерлердің өзіндік таным-түсініктерін, логикалық талдау және концептулды ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеу әдістерін ғылыми әр түрлі көзқарастарды қалыптастыруға және қазіргі дәуірдің шындығын түсіндіруге бағытталған. Негізгі тарихи терминдік ұғымдар, категориялар мен философиялық таным әдістерін қарастырады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде қолданылатын тарихи салыстырмалы, талдау, жинақтау және т.б. әдістер арқылы тұжырым жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың негіздері
    Несиелер: 5

    Әлемдік және қазақ философиялық ойлар мен дүниетанымдық үрдістер дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Болмыс пен сананың жалпы теориялық мәселелерін зерттейді, жалпы әлемді тану мәселелерін зерттеуде әлемдік философиялық ойлардың тәжірибесін сипаттайды. Әлемге біртұтас көзқарасын қалыптастыруға және қазіргі дәуірдің шындығын түсіндіруге бағытталған. Негізгі философиялық ұғымдар, категориялар мен тарихи таным әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік тарихнаманың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдік тарихи үдерістердің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін қарастырады. Шетелдік тарихи ойдың дамуындағы жаңа бағыттарды қарастырады. Тарихи білім және тарихи ой тарихының маңызын ашады. Тарихнама ғылымының теориялық мәселелерін, методологиялық ерекшеліктерін, зерттеудің деректанулық әдістері және деректерді сынға алуды жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ортағасырлық Шығыс ғалымдары және ойшылдарының тарихи мұралары
    Несиелер: 6

    Ортағасырлық Шығыстың ғалымдары мен ойшылдарының тарихи және рухани мұрасын, олардың заманауи өркениеттегі ролі мен маңызын қарастырады. Ойшыл ғалымдардың (аль-Хорезми, Бируни, Бабыр, аль-Фараби, Махмұт Қашқари, Жүсіп Баласағұн және т.б) әлемдік өркениеттің дамуына қосқан ұлесін айқындайды. Сонымен қатар Орталық Азияның ғылыми-мәдени қайта өрлеуінің ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XIX-XX ғғ. Орталық Азиядағы этнодемографиялық үрдістер
    Несиелер: 6

    XIX-XX ғғ. Орталық Азиядағы этнодемографиялық үрдістерді көрсете отырып, қарастырылған мәселе бойынша тарихи деректерді топтастырады, сыныптайды, жіктейді, деректанулық сынға алады. Тарихи құжаттар, сарай жазбалары және ауызша деректерді, мұрағат құжаттарын сәйкесінше ғылыми зерттеу жұмыстарында негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Әлемдік және қазақ философиялық ойлар мен дүниетанымдық үрдістер дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Болмыс пен сананың жалпы теориялық мәселелерін зерттейді, жалпы әлемді тану мәселелерін зерттеуде әлемдік философиялық ойлардың тәжірибесін сипаттайды. Әлемге біртұтас көзқарасын қалыптастыруға және қазіргі дәуірдің шындығын түсіндіруге бағытталған. Негізгі философиялық ұғымдар, категориялар мен философиялық таным әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық салада ақпаратты іздеу, жинау, сақтау, өңдеу және таратуға арналған ақпараттық технологиялар арқылы іске асатын кәсіби коммуникацияның заманауи әдістері мен құралдарын зерттейді. Мәліметтер базасы, кестелік процессорлар, e-технологиялар, Smart және бұлттық технологиялармен жұмыс істеу дағдысын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасыр тарихының өзекті маселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ортағасыр тарихының өзекті маселелері обективті зерделеу: Қазақ мемлекетілігін, қазақ этнонимі мен этносының қалыптасуы, қазақ халқының материалдық, шаруашылық және рухани мадениеті; Қазақстанның автохтонды халқының шектес халықтармен және мемлекеттермен тұрақты әрі ұзақ өзара іс-қимылы тұрғысынан курстың түйінді мәселелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
    Несиелер: 5

    Ғұн, үйсін мемлекеттерінен бастау алып, түркі кезеңіндегі қағанаттар тарихы және моңғол шапқыншылығынан кейінгі Қазақстан территориясында құрылған Алтын Орда, Ақ Орда, Әбілхайыр хандығы, Моғолстан мемлекеттерінің тарихын қарастыру; Қазақ хандығының құрылуы, қазақ этнонимі және қазақ халқының қалыптасу үдерісін ғылыми негізде қарастыру; Қазақ хандығының құрылуының деректік қоры мен тарихнамасын терең әрі жүйелі оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XX ғ. Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    XX ғ. Қазақстан тарихының ұлт зиялыларының қалыптасуы, ұлт-азаттық көтеріліс, қазақстанда Кеңес үкіметінің орын алуы, ұжымдастыру, индустрияландыру, тың және тыңайған жерлерді игеру, Желтоқсан оқиғасы секілді өзекті мәселелерді қарастырады. Оның тарих ғылымындағы зерттелу деңгейін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Магистранттардың кәсіби бағытталған қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Әлемдік және қазақ философиялық ойлар мен дүниетанымдық үрдістер дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Болмыс пен сананың жалпы теориялық мәселелерін зерттейді, жалпы әлемді тану мәселелерін зерттеуде әлемдік философиялық ойлардың тәжірибесін сипаттайды. Әлемге біртұтас көзқарасын қалыптастыруға және қазіргі дәуірдің шындығын түсіндіруге бағытталған. Негізгі философиялық ұғымдар, категориялар мен тарихи таным әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам мен қоғам дамуының объективті және субъективті үдерістерін терең тануға қажетті заңдылықтарды, механизмдер мен фактілерді көрсететін әлеуметтік-саяси және психологиялық білімді қамтиды. Әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, психология - ғылыми пәндерінің арасындағы өзараәрекет ақпараттық толықтыру, ықпалдасу және зерттеу тәсілдерінің әдістемелік біртұтастығы қағидаларының негізінде іске асады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Үш тұғырлы тілді оқытудың бейімделген ұлттық деңгейлік моделіне сәйкес А2, В1, В2 деңгейлерін (Шетел тілдерін меңгеру деңгейінің жалпыеуропалық шкаласы) меңгеруге бағытталған, шетел тілдерін оқыту мен күнделікті тұрмыста және кәсіби қызметте тәжірибелік меңгертудің заманауи үрдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи деректермен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 6

    Тарихи деректердің түрлерін қарастырады және олармен жұмыс жасау әдіс-тәсілдерін деректанулық тұрғыдан қамиды. Тарихи деректерді сыныптау, сыртқы және ішкі сын әдістері қолданылады. Жеке тектік құжаттарды, мерзімді басылымдарды, заң актілерін, архив құжаттарын деректанулық тұрғыдан зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнологияның теориялық-методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Этнологияның теориялық-методологиялық мәселелерімен жұмыс жасау үшін тарихи деректерді қолдана отырып, қарастырылған мәселе бойынша тарихи деректерді топтастырады, сыныптайды, жіктейді, деректанулық сынға алады. Мерзімді басылымдар, этнографиялық, жазба және ауызша деректерді, мұрағат құжаттарын сәйкесінше ғылыми зерттеу жұмыстарында негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бірегейліктің антропологиясы
    Несиелер: 5

    Антропологиялық көзқарасқа негізделген бұл арнайы курс сізді сәйкестендірудің заманауи теорияларымен танысуға шақырады. Пәнді оқытудың мақсаты – тұлғаның проблемалық саласы бойынша білімді жүйелі түрде меңгеру. Соңғыларының призмасы арқылы ұлттық, мемлекеттік, азаматтық, этникалық, аймақтық және т.б сәйкестік түрлері талданады.Қазіргі қоғамдағы сәйкестік түрлерінің қалыптасуына әсер ететін критерийлер мен факторлар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ зиялыларының қоғамдық-саяси қызметі
    Несиелер: 5

    Қазақ зиялыларының қоғамдық саяси қызметі жұмыс жасау үшін тарихи деректерді қолдана отырып, қарастырылған мәселе бойынша тарихи деректерді топтастырады, сыныптайды, жіктейді, деректанулық сынға алады. Археологиялық, жазба және ауызша деректерді, мұрағат құжаттарын сәйкесінше ғылыми зерттеу жұмыстарында негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заң актілері - Тәуелсіз Қазақстан тарихының дерек көзі
    Несиелер: 5

    Тәуелсіздік алғаннан кейінгі жылдардағы Қазақстандағы заң актілерінің құжаттарын қарастыра отырып, оның зерттеуге, салыстыруға танымдық талдаулар жасау арқылы зерттеу жұмыстарының дерек көзі ретінде қолдануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отарлау кезеңіндегі қазақ халқының ұлт-азаттық күресі
    Несиелер: 5

    ХІХ ғ. Отарлау кезеңіндегі қазақ халқының ұлт-азаттық көтерілістерін қарастырады. Жалпы көтерілістердің зерттелу деңгейін талдайды. Отарлау кезеңіндегі қазақ халқының ұлт-азаттық көтерілістерін меңгертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Елбасы Н. Назарбаевтың Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуындағы рөлі
    Несиелер: 5

    Қазақстанның тұңғыш Президенті Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың тарихи тұлға ретіндегі феноменін тану, білу қарастыру, және зерттеу еңбектеріне тақырып ретінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • XIX-XX ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық үрдістер
    Несиелер: 5

    XIX-XX ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық үрдістерді көрсете отырып, қарастырылған мәселе бойынша тарихи деректерді топтастырады, сыныптайды, жіктейді, деректанулық сынға алады. Тарихи құжаттар, жазбалары және ауызша деректерді, мұрағат құжаттарын сәйкесінше ғылыми зерттеу жұмыстарында негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ресей империясының құрамындағы Орта Азия мен Қазақстан
    Несиелер: 5

    Ресей империясының Орта Азия және Қазақстанда жүргізген отарлау саясатының мәнін аша отырып, отарлаудың ерекшеліктерін, барысын, салдарын қарастырады. Орта Азия және Қазақстан елдерінің Ресей құрамына енуі нәтижесіндегі отар елдерде орын алған әкімшілік–территориялық реформалардың жүзеге асуын және оның қоғамды түбегейлі өзгеріске ұшыратуын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    әлемнің толерантты азаматы бола отырып, мәдениетаралық байланысты көрсете отырып, басқа елдер мен халықтардың мәдениеттері мен әдет-ғұрыптарын сипаттау; этнологияның негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелерін түсіндіру; этнодемографиялық фактордың адамзат тарихындағы рөлі мен маңызы;

  • Код ON4

    шетелдік және отандық тарихнаманың жаңа бағыттарын сыни тұрғыдан талдау; тарихтың өзекті мәселелерін анықтау және талдау, оларды ғылыми зерттеулерде және тәжірибеде қолдану;

  • Код ON10

    тарихтың маңызды және өзекті мәселелерін бөліп көрсету; қоғам мен мемлекет дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары, тарихи ой; практикалық оқу және жазбаша жұмыстарды жазу барысында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау;аппаратымен жұмыс жасау дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    қазақ зиялыларының қоғамдық-саяси тарихтағы рөлі мен орнын анықтай отырып, қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалысы туралы идеяларды дәрежелеу, ХХ ғасырдың басындағы ұлттық-мемлекеттік құрылыс проблемаларын сипаттау;

  • Код ON2

    алдыңғы қатарлы ақпараттық технологияларды қолдана отырып және ғылымның заманауи теориялық және әдістемелік жетістіктеріне негізделген ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру;

  • Код ON3

    жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызмет әдістемесін қолдану; тарихи мәселелер бойынша зерттеулер жүргізу;

  • Код ON12

    өзіндік идеяларды, проблемалар мен шешімдерді дамытып, оларды мамандарға да, жалпы аудиторияға да ұсыну;

  • Код ON5

    қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуының алғышарттарын, оның даму, өрлеу және құлдырау процестеріне дәйектер келтіру; Қазақ хандығының эволюциясындағы Сыр бойындағы қалалардың рөлі мен маңызын анықтау;

  • Код ON8

    ғылыми тарихи білімге сүйене отырып, проблемаға өзіндік көзқарасын қалыптастыру; зерттелетін курстардың даулы мәселелері бойынша пікірталасқа қатысушының позициясы мен дәлелдер жүйесін сыни тұрғыдан қабылдау, оны гуманистік идеалдар мен демократиялық құндылықтар тұрғысынан бағалау;

  • Код ON9

    дерек көздерін терең ғылыми талдауға сүйене отырып, әртүрлі ақпарат көздерін өзектілігі, сенімділігі және объективтілігі тұрғысынан бағалау;

  • Код ON11

    тарихи құбылыстар мен фактілерді тарихилық принципіне сүйене отырып, тарихи процесс пен кезеңдердің заңдылықтарын ескере отырып талдау;

  • Код ON1

    тарих ғылымы мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін анықтау, білім беруде болжау, жоспарлау және басқару әдістерін қолдана отырып, оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру;

7M01601601 7M01601601 - Тарих
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарихшы педагог
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top