Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01510 География және тарих пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние және ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі дүние және орта ғасырлар тарихы» курсының мақсаты ежелгі және ортағасырлық Батысты, ортағасырлық қоғам дамуының маңызды процестері мен заңдылықтарын зерттеуге арналған. Құлиеленушілік қоғамда ортағасырлық және ежелгі еуропалық өркениеттің тарихи дамуының негізгі мәселелерін қарастырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік өркениеттер тарихы
    Несиелер: 5

    «Әлемдік өркениеттер тарихы» пәнін игерудің мақсаты теориялық материалдар мен ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлемдік өркениеттердің тарихи даму ерекшеліктері негізінде студенттер арасында әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру болып табылады. Курстың дамуы студенттерге әлемдік өркениеттердің даму заңдылықтарын, мәдениеттің ерекшеліктерін, әртүрлі салалардағы жетістіктерді зерттеуге, әртүрлі тарихи кезеңдердегі қоғамның рухани өмірін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Географиялық қабық ұғымын планетарлық табиғи кешен ретінде қалыптастыру, оның құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын қарастыру. Курстың міндеттері-географиялық қабықтың бөліктерін (атмосфера,гидросфера,литосфера) және тірі заттарды өзара байланыста және өзара қарым қатынаста жалпы заңдылықтарға бағынатын біртұтас құрылымның бөліктері ретінде оқып білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алтын Орданың тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: белгілі тарихи деректердің барлық кешенін талдау негізінде тыңдаушыларды Алтын Орда тарихы мен мәдениетінің негізгі аспектілерімен таныстыру. Бұл арнайы курс Отандық тарих ғылымының маңызды және даулы мәселелері - Алтын Орда тарихына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: географиялық карталардың қасиеттері мен ерекшеліктерін ашу, оларды пайдалану жолдары мен әдістерін зерттеу. Географиялық карта туралы жалпы мәліметтер. Кішігірім карталардың математикалық негізі. Карталарды жіктеу. Карталарды пайдалану және құру. Картографияның даму тарихын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері-географиялық карталардың қасиеттері мен ерекшеліктерін түсіну, олардың әртүрлілігін көрсету, оларды қолдану жолдары мен әдістерін оқып білу. Географиялық карталардың қасиеттері мен айырмашылықтары, әр түрлі проекциялардың ерекшеліктері, картадағы бұрмаланудың себептері, мектеп карталарының, атластардың, топографиялық карталардың негізгі ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты – тарих мамандығы студенттерін Қазақстан тарихының алатын орнымен, оның міндеттерімен, әдістерімен және дамуымен таныстыру. Мерзімділік, тарихи процестің заңдылықтары, мемлекетіміздің тарихының көршілес елдермен және халықтармен байланысы мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 5

    «Геология» пәнін оқудың мақсаты студенттерді таныстыру Жер бетінде болатын динамикалық геологиялық процестер мен оның тереңдігінде. Бұл курсты оқу барысында студенттер пайдалы қазбалармен, таулармен танысады жер қыртысын құрайтын тау жыныстары. Курс бағдарламасында геологиялық карталарды, стратиграфиялық кесінділерді құру және талдау әдістерін дамытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге археология ғылымы, оның объектісі, зерттеу пәні мен әдістері туралы түсінік беру. Ежелгі қоғамдардың тарихи және әлеуметтік дамуының негізгі заңдылықтарымен, олардың мәдени мұраларымен таныстыру. Курста археологиялық дереккөздер арқылы табиғат пен археологиялық білім әдістеріне, ежелгі қоғамдардың тарихи болмысын олардың өмірін қазба жұмыстары археологиялық қалдықтары бойынша түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның археологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ескерткіштер мен тарихи мәдениет туралы білімді қалыптастыру. Тас материалдарын өңдеу техникасы, Қазақстанның тас ғасырының танысу мәселелері мен хронологиясы, әлемдік археологиядағы Қазақстанның тас ғасыры ескерткіштерінің рөлі көрсетілген. Қазақстан археологиясының палеолит дәуірінен бастап кейінгі орта ғасырларға дейін қарастырады. Студенттердің далалық практикадан өтуін ескере отырып, ҚР ескерткіштерінің ерекшелігіне назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи геология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Студенттерді ежелгі кезеңдерден бастап қазіргі дәуірге дейінгі жер қыртысының даму заңдылықтары мен тарихының теориялық негіздерімен таныстыру және түсіну. Тау жыныстарының жасын, қалыптасу жағдайларын және төселу ретін анықтаудың негізгі әдістерін қолдану. Курсты оқу нәтижесінде студенттерде әртүрлі геологиялық құбылыстарды талдау қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоглабастика және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    «Геоглобалистика және табиғатты пайдалану» – географиялық ғылымда планеталық процестер мен құбылыстардың кеңістіктік көрінісін зерттейтін қарқынды дамып келе жатқан бағыт. Бұл пәннің мақсаты – адамзаттың жаһандық мәселелері туралы білімдерін кеңейту. Отандық географиядағы ғаламдық зерттеулердің эволюциясын қарастырайық. Адамзаттың жаһандық мәселелерінің жіктелуін қолданыстағы тәсілдермен талдау. Табиғатты ұтымды пайдалануды, табиғи ресурстардың қазіргі жағдайын және оларды қорғауды жан-жақты қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ТМД ның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ТМД аумағының табиғи әртүрлілігі, табиғи кешендердің қалыптасуы мен даму ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Сонымен қатар табиғаттың антропогендік өзгеруі мен оның салдары туралы мәселелерді қарастыру. Ол бұрынғы Кеңес мемлекеттерінің табиғаты туралы тұтас түсінік береді және оның алуан түрлілігін ашады. ТМД физикалық географиясы-бұл аумақтық тәсіл мен кеңістіктік айырмашылықтарды талдауға негізделген аймақтық бағыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: планетаның органикалық әлемінің өсімдіктер мен жануарлар әлемінің өзара байланысын, өсімдіктер мен жануарлар популяциясының физика-географиялық орта факторларына және адамның әсеріне тәуелділігін көрсету. Биогеография - жер бетіндегі организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуын зерттеп оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстан Республикасы табиғи ортасының қалыптасуының, қызмет етуінің, кеңістіктік саралануының, шаруашылық пайдаланудың және экологиялық жағдайының аймақтық заңдылықтарын тану. Пәнді оқу кезінде Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің өзара және адамның шаруашылық қызметі – геологиялық құрылым, рельеф, климат, су, өсімдік, топырақ, жануарлар әлемі арасындағы өзара байланыста қалыптасуының шарттары мен заңдылықтары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты «Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы» - студенттерді саяси және әлеуметтік-экономикалық негізгі заңдылықтармен және ерекшеліктермен таныстыру. Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы Афро-Азия қоғамдарының ежелгі және ортағасырлық тарихының хронологиялық және тақырыптық бағытын жалғастыруда, сонымен бірге Азия мен Африка елдерінің тез өзгеріп отыратын әлеуметтік, саяси және экономикалық жағдайына байланысты жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: табиғи-аумақтық кешен туралы және географиялық қабықтың даму заңдылықтарымен оның аумақтық саралануы туралы білімді қалыптастыру. Құрлықтар мен мұхиттар табиғатының ерекшеліктері туралы кешенді, ел танушылық білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Жеке мұхиттар табиғатының ерекшеліктері туралы кешенді білім қалыптастыру. Мұхиттардың орналасуының негізгі ерекшеліктері, олардың табиғи ортасының аймақтық құрылымы және оның антропогендік фактор әсерінен өзгеруі туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы курсы «география-тарих» мамандығының оқу жоспарының жалпы ғылыми цикліндегі базалық пәндердің бірі болып табылады. Ол екі құрлықтағы жекелеген елдердің тарихын қамтып қана қоймай, бірінші дүниежүзілік соғысқа дейінгі ХХ ғасырдың аяғына дейінгі бірлігі мен қайшылығындағы тарихи процестің тұтас бейнесін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XX-XXI Дүниежүзінің тарихы
    Несиелер: 5

    «XX-XXI ғғ. дүниежүзі тарихы» студенттерге әлемдік тарихи даму туралы, адамзаттың қазіргі әлемге жолы туралы біртұтас интеграцияланған түсінік беруге, оларда тарихи ойлау дағдыларын қалыптастыруға, тарихи-саяси және гуманитарлық ғылымның негіздерін қалыптастыруға көмектесуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия елдеріндегі этносаяси үдерістер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге ХХ-XXI ғғ. Азия халықтарының дәстүрі мен мәдениеті және оның этногенез және этникалық тарихтың негізгі кезеңдері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Азия тарихының тарихи, экономикалық, саяси, мәдени салаларындағы ең маңызды түйінді сәттер қарастырылады.Азиядағы ірі қытай елінің этносаяси жағдайылары туралы тарихи саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты кіріктірілген сабақтардың теориялық негіздерін үйрену және география сабағында кіріктірілген сабақтарды қолдану. География және басқа пәндер бойынша жаңа бағдарламаларда пәндік байланыстар туралы арнайы бөлімдер енгізілген. Бұл білім беру және тәрбие жұмысында пәнаралық байланыстарды пайдалану жүйесінің негізін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты студенттерге 1917 жылдың басынан қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтитын Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы бойынша білім беру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: қазақ қоғамындағы әлеуметтік-экономикалық қатынастар, қазақтардың ұлт-азаттық күресінің мәселелері, қазақ мемлекетінің саяси тарихы, оның сыртқы саясаты, көршілес мемлекеттермен және халықтармен қарым-қатынастары, қазақ зиялылары мен саяси партиялары өкілдерінің қызметі, мәдениеттің, сауданың даму мәселесі, т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан халықтарының мәдениет тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты-студенттерге Қазақстанның рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны н тарихи тұрғыда білім беру. Қазақ елінің тарихын, бай мұраның мазмұнын, өркениет теориясы аясында халықтың мәдени дамуының заңдылықтары мен үрдістерін, мәдени өсулер мен өзгерістердің мәнін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі – тарихты оқыту процесін оның тиімділігін арттыру мақсатында зерттейтін педагогикалық ғылым. Пәнді оқытудың мақсаты – тарих және қоғамтану курстарының оқу материалы бойынша оқу үдерісі барысында болашақ мұғалімдерді студенттерді тәрбиелеу мен дамытуға дайындау, тарих және қоғамтану курстарының тарихи-танымдық қасиеттерін қалыптастыру үшін заңдылықтарды анықтау және тарих пәнін оқыту дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ география мұғалімін оқушыларды табиғатпен таныстыру барысында географияның әртүрлі бөлімдері бойынша терең және жоғары білім беру үшін географияны оқыту жолдары мен құралдарымен қамтамасыз ету. Географияны оқыту әдістемесі маңызды міндеті болашақ география мұғалімінің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру, оны ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін білумен, сондай-ақ география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік дағдылармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» курсының мақсаты студенттерге республиканың экономикалық және әлеуметтік географиясынан, яғни оның табиғат байлықтарын шаруашылықты дамыту тұрғысында экономикалық бағалай білу шаруашылық салаларының орналасу ерекшелігі және олардың даму жолы, экономикалық аудандардың даму еркешеліктері, басқа елдермен экономикалық байланысы жайлы терең және жүйелі білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи информатика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге тарих ғылымы мен жоғары білім беруде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану туралы терең, жан-жақты түсінік беру, графикалық технологиялар мен мәліметтер базасының технологиялары саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. "Тарихи информатика" оқу курсы тарихшының кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану мәселелеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты мен міндеттері: студенттерге тұрғындарды зерттеудің географиялық тәсілдерін ұғындыру; көші-қонының себептері мен сипаты, оның тұрғындардың құрамы мен таралуына әсерін түсіндіру. Географиядағы тұрғындардың зерттелу тарихымен таныстыру; студенттердің тұрғындар географиясы және сабақтас пәндерден (демография, этнография, еңбек экономикасы) білімдерін тереңдету; тұрғындарды географиялық зерттеу дағдыларын дарыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Aқпараттық жүйелер деректер базасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты-ұлттық ақпараттық ресурстарды пайдалану, деректер базасына ақпарат жинау үшін жобаланған жүйе. Пәннің негізгі бөлімдері: Жерді қашықтықтан зондтау әдістері мен тәсілдері, аэроғарыштық түсірілімдердің түрлері мен параметрлері, есептеу техникасы құралдары. Заманауи құрылғылар және оларды ГАЖ технологиясында қолдану. Жердің жасанды серіктері, ГЛОНАСС, GPS навигаторы, GPS қабылдағышын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің әлем халықтарының генезисі мен этникалық тарихының негіздерін игеруі, олардың өмірі мен тұрмысын рухани мәдениетті түсіну, тарихи процестегі әлемнің әртүрлі аймақтарының тұрғындарының орнын анықтау. Ұсынылған курс ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлемнің этникалық бейнесін қарастырады. Этнологияны зерттеу курс барысында студенттер этнология бойынша әлем халықтарының тілдік, антропологиялық, географиялық, экономикалық және мәдени параметрлері бойынша жіктелуін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық және тарихи зерттеу және жобалау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: білім алушыларды кешенді физика-географиялық, экономикалық-географиялық, картографиялық, геологиялық және өлкетану зерттеулеріне дайындау. Географиялық зерттеулердің мазмұнын ашыңыз. Географиялық деректерді өңдеу және талдау кезеңдерін, Географиялық зерттеулер әдістерінің түрлерін айқындау; геологиялық зерттеулерде қолданылатын палеогеографиялық әдістер мен тәсілдердің, картографиялық, экспедициялық, далалық және стационарлық зерттеу әдістерін пайдалана отырып жергілікті жерде жүргізілетін байқаулардың мәнін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің саяси, экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясының мақсаты: экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндіргіш күштерін ұтымды аумақтық ұйымдастыру мәселелерін жан-жақты зерттей отырып, оқыту. Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы – жалпы әлемде, белгілі бір аймақтар мен елдерде халық пен экономиканың дамуы мен таралу заңдылықтарын зерттейтін әлеуметтік географиялық ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректану және тарихнама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: "деректану және тарихнама " тарих пәндерін тереңдетіп, саралап оқу үшін негізгі пән болып табылады. Әр түрлі тарихи оқиғалардың себеп салдарын зерттеу үшін тарихи деректер мен тарихнаманың маңызы зор. танысу Студенттер тарихи деректер бойынша әр түрлі ең маңызды бар дүниежүзілік тарих кезеңдері және жекелеген елдердің тарихын өзіндік талдау әдістерін жүргізуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты заманауи дағдыларды, компьютерлік технологияларды, пәннің негізгі бөлімдерін білу: Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) табиғи, әлеуметтік–экономикалық процестер мен құбылыстарды модельдеудің, олардың байланыстарын, өзара әрекеттесуін бақылаудың, одан әрі дамуды болжаудың және басқарушылық сипаттағы шешімдер қабылдаудың негізгі құралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    «Қосалқы тарихи пәндер» курсы тарихи пәндерді оқитын тарих мамандығы студенттеріне арналған. Ол негізгі қосалқы тарихи пәндер (түрлер) туралы түсінік береді: хронология, тарихи метрология, геральдика, шежіре, фалеристика және нумизматика шығу тарихы, себептер, жасалу жолы, туралы тарихи мәлемет береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді физикалық, экономикалық және әлеуметтік географияның негізгі мәселелерімен таныстыру, географиялық ойлауды дамыту, ғылыми әдебиеттерді талдай біле отырып, болашақ географ-оқытушылардың географиялық мәдениетін арттыру. Қазіргі дүние географиясы- қазіргі географиядағы географиялық зерттеулердің дәстүрлі және жаңа әдістері арқылы, дүние жүзін географиясын тануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    тарихи ғылымның негізгі даму кезеңдері мен қазіргі жай-күйін, отандық және дүниежүзілік тарихтың кезеңдері мен кезеңдерін, Қазақстанның тарихи дамуының заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON12

    физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық ерекшеліктері, табиғатты зерттеудің заманауи технологиялары туралы қажетті географиялық білімді меңгерген; географияның теориялық негіздерін, жеке географиялық ғылымдар (геология, климатология, гидрология, ботаника, зоология, картография, топырақтану, жертану, физикалық география, табиғи ресурстар географиясы)

  • Код ON7

    орта мектеп оқушыларының географиясы мен тарихын оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгерген, пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін құрастырады , кіріктірілген пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес пән бойынша оқу-әдістемелік материалдарды рәсімдейді және әзірлейді

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON10

    географиялық және тарихи мәтіндерді, тарихнамалық ақпараттарды және дерекқорларды іздестіру мен өңдеудің негізгі АКТ дағдылары білу

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON11

    география және тарихты оқытудың инновациялық технологияларының теориялық және эксперименттік негіздері бойынша білімдерін қолдану, оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгеру, география мен тарихқа қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін меңгеру, білімді күнделікті өмірде пайдалану

  • Код ON6

    физикалық, экологиялық, экономикалық, саяси, тарихи қоса алғанда, географиялық және тарих ғылымдары саласындағы білімді қолданады; бұл білімді кәсіби деңгейде қолданады: ғылыми-зерттеу қызметі, жалпы орта білім беретін және кәсіптік оқу орындарында оқыту, мектеп оқушыларымен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, география және Тарих бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON5

    заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім алу, ғылыми негізде өз еңбегін ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушыларға білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету

  • Код ON8

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және гуманитарлық пәндер саласында қолдану; Гуманитарлық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алады, орта мектептің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың заманауи әдістері, құралдары мен формаларын қолдана біледі, тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылық тұрғыдан қолдана алады, білім беру саласында да, ғылыми және білім беру қызметінде де

  • Код ON9

    білім берудің жаңартылған мазмұнымен байланысты дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерттеу қабілетті, критериалды бағалау технологиясының жаңа формалары мен әдістерін: жобалар әдісі, сыни ойлау технологиясы, ақпараттық технологиялар , денсаулық сақтау технологиялары

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

Top