Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 География в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында ғылыми-педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімді, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Топырақтану
Педагогика
Жалпы жертану
Топырақ географиясы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Топография геодезия негіздерімен
Картография топография негіздерімен
-
2 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Географиялық зерттеу әдістері
Аэрокосмостық географиялық зерттеу әдістері
Қазақстанның физикалық географиясы
Қолданбалы бизнес
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қазақстанның геоморфологиясы
Геология геоморфология негіздерімен
Атмосфера физикасы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Қазақстан Республикасы өндіріс күштерінің орналасуы және дамуы
Метеорология және климатология
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
-
3 Оқу жылы
Қазақстанның рекреациялық географиясы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Кәсіби қазақ тілі
География ғылымының тарихы және әдістемесі
Жалпы гидрология
Географияны оқыту әдістемесі
Тарихи география
Өлкетану
Құрлық гидрологиясы
Оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Ландшафттану және физика-географиялық аудандастыру
География сабағында цифрлық ресурстарды қолдану әдістемесі
Геоинформатика
Электронды картография
Антропогендік ландшафттану
Инновациялық технологияларды география сабағында қолдану
Білім берудегі менеджмент
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бойынша пәндерді оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Топонимика
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
Қорғауға алынған табиғи аймақтардың геоэкологиясы
Географиядағы тәрбие беру әдістемесі
Қазақстан Республикасы табиғат қорғалуы және геоэкологиясы
Тұрғындар географиясы
Мектеп географиясының мазмұны
Дүниежүзінің шаруашылық географиясы
Әлеуметтік этнография және демография
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Туризм негіздері
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының физикалық географиясы
Географиядан элективті курстарды жобалау әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Белгілі бір немесе дерексіз тақырыптар бойынша берілген көлемді, күрделі мәтіндердің негізгі мазмұнын, сонымен қатар кәсіби қызығушылықтарына байланыстыра түсінеді; мамандығына байланысты терминдерді меңгереді. Кез келген жағдайда дайынсыз сұхбат алуды меңгерген; әртүрлі тақырыптар бойынша өз ойын анық жеткізеді; БАҚ ақпараттарынан мемлекеттік тілде қысқаша түсініктеме бере алады.
- Атмосферада болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстардың, климат түзілу мәселелері мен климаттың өзгеру мәселелерінің фундаменталды негіздерін анықтайды; адамның шаруашылық, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және табиғатты қорғау қызметіндегі метеорологиялық деректердің рөлін бағалайды, ауа райы мен Жер климатының әртүрлі жағдайларының қалыптасу заңдылықтарын біледі.
- Картографиялық және топографиялық зерттеулерде, карталар мен топографиялық белгілерді ресімдеуде заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдана алады. Қойылған міндеттерді шешу үшін топырақты зерттеу нәтижелерін қолдана алады, топырақтың географиялық орналасуын және негізгі топырақ қималарын біледі, топырақты міндеттерді шешу кезінде нәтижелерді қолданады.
- Білім саласының кәсіби тілін біледі, табиғат компоненттерінің, материктер мен жарық бөліктерінің физика-географиялық сипаттамасын орындайды; аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды. Оқытудың заманауи білім беру технологияларын, географияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін, экспериментті жоспарлау мен қоюды, нәтижелерді талдау мен талқылауды қолданады; сабақты жоспарлау мен өткізудің, схемалар мен карталар жасаудың әдіснамасын түсінеді.
- Физикалық және экономикалық география саласындағы зерттеудің жаңа әдістерінің мәні мен әдіснамалық негіздерін бағалайды; географиялық міндеттерді шешуде әлеуметтік, физика - және экономикалық-географиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдана алады; Географиялық зерттеулер әдістерін жіктейді; ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау, іріктеу, оны қайта құру және сақтау жұмыстарын жүргізе алады. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістерін біледі және оларды геодемографиялық және геоурбаникалық зерттеулер жүргізу кезінде қолдана алады.
- Ғаламдағы материяның тіршілік ету формаларын, жердің фигурасы мен өлшемдерін, жердің осьтік айналуын және оның салдарларын, жердің геомагниттік өрісін, атмосфераны, оның құрылысын, құрамын, басқа қабықшалармен өзара әрекеттесуін, атмосфераның жалпы айналымын, географиялық қабықтың құрамдас бөлігі ретінде гидросфераны сипаттайды; литосфера туралы қазіргі заманғы түсініктерді бағалайды.
- Жаратылыстану және физикалық география бойынша мектеп курстарын оқыту әдістемесін қолданады; табиғат және оқу пәні туралы ғылымдардың арақатынасын бағалайды және осының негізінде оқу материалын іріктеуді жүзеге асырады; оқу пәнінің мазмұны мен материалын іріктеу принциптерін анықтайды; оны оқытудың тиімді әдістерін, нысандары мен құралдарын әзірлейді. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бойынша пәндерді оқыту әдістемесін қолданады.
- Гидросфераның құрамы мен құрылымын, жер асты суларының, мұздықтардың, өзендердің, көлдердің және су қоймаларының, теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясындағы негізгі жіктеулерін сипаттайды; түрлі гидрологиялық процестер мен құбылыстарды түсіндіруде негізгі физикалық заңдылықтарды түсінеді; картада негізгі гидрологиялық объектілерді және олардың сипаттамаларын көрсетеді.
- Қазақстанның физикалық географиясы саласындағы теориялық аспектілерді, зерттеушілер мен саяхатшылардың географиялық ашылуын анықтайды, геологиялық және физикалық-географиялық тұрғыдағы аймақтық айырмашылықтарды түсінеді және талдайды. Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді.
- Оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық технологиялардың мүмкіндіктерін түсінеді; білім берудегі инновациялық педагогикалық процестерді бағалайды, жинақтайды және ұсынады. Негізгі педагогикалық ұғымдарды біледі; қазіргі мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалайды және жүзеге асырады, тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтайды.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, пәндердің өзекті білімдеріне негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; қазіргі қоғамдағы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік тетіктеріндегі рухани және құқықтық процестердің рөлін түсіндіреді.
- Қазақстан Республикасының әртүрлі өңірлерін шаруашылық игерудегі айырмашылықтарды бағалайды; елдің экономикалық аудандарының географиялық жағдайы, табиғи жағдайлары, ресурстары мен шаруашылығы арасындағы байланысты түсінеді; салалық кешендердің салаларының ерекшеліктерін, құрамы мен құрылымын, аудандардың экономикалық байланыстарын біледі; аудандардың экономикалық-географиялық құрылымын қалыптастыруға әртүрлі факторлардың әсерін бағалайды.
- Географиялық ғылымның тарихы мен әдіснамасын сипаттайды; Тарихи географияның ұғымдық аппаратын, әдістерін қолдана біледі; хронологиялық және кеңістіктік аспектілерде тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бағалайды; саяхатшылардың, жер жорықтарының және теңізде жүзушілердің Географияны дамытуға қосқан үлесін біледі; Тарихи география саласындағы ақпаратты түсінеді, сыни талдайды және баяндайды; кеңістікті ретроспективті зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі.
- Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту негіздерін анықтайды; мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету үшін заманауи денсаулық сақтау технологияларын қолдануды біледі. Инклюзивті білім берудің негізгі ережелерін, міндеттерін, принциптерін және инклюзивті мектептегі оқу-тәрбие процесін нормативтік реттеуді біледі.
- Топонимдер мен топонимика туралы түсініктерді аша біледі; географиялық атауларды зерттеудің әртүрлі аспектілерін біледі; Қазақстан мен Орта Азияның топонимикалық жүйелерін бағалайды; топонимдердің негізі ретінде халық географиялық терминдерін түсінеді; Еуропа, Азия, Америка, Австралия елдерінің топонимдерін түсінеді.
Ұқсас БББ
6B01510 География
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01510 География-тарих
Alikhan Bokeikhan University
6B01510 География және тарих пәндерінің мұғалімі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01510 География-Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01510 География
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01510 География-Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті