Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Батыс Қазақстан облысының географиясы

    Батыс Қазақстан облысының (БҚО) экономикалық-географиялық сипаттамасын беру. БҚО шекарасының ұзақтығы мен сипатын, қоныстандыру және шаруашылық игеру ерекшеліктерін қарастыру. Батыс Қазақстан облысы халқының құрылымында табиғи жағдайларды және ресурстармен қамтамасыз етілуін, демографиялық әлеуетті, негізгі аумақтық айырмашылықтарды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Өзара байланысты және өзара байланысты табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарас қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Географиялық атауларды (топонимдер) қалыптастыру принциптері туралы түсінік беру. Топонимдерді жалпы қоғам дамуының міндетті элементі ретінде көрсету. Географиялық атаулардың пайда болуын, пайда болу жағдайларын, олардың өзгеру себептерін ашу. Өткен дәуірдің ландшафтарын қайта құруға мүмкіндік беретін географиялық атауларды зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауа райының теориясы

    Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология және гидрология

    Рельефті, оның шығу тегін, даму тарихын зерттеу. Табиғи суларды, олардың атмосферамен және литосферамен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ олардың ағатын құбылыстар мен процестерді көрсету. Құрлықтың рельефін, мұхит түбін қарастыру. Рельефтің шығу тегін, жасын, даму тарихын, қазіргі заманғы динамикасын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер ресурстары және оны қорғау

    Жер ресурстарының экологиялық жағдайы, оларды пайдалану туралы түсінік беру. Әлемнің жер ресурстарын тиімді пайдалану және сақтау жүйесінің принциптері мен ерекшеліктері. Жер ресурстары барлық материалдық игіліктерді құрудың негізі және алғышарты болып табылатынын көрсету. Жер - адам қоғамының өмір сүруінің қажетті шарты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану және топонимика, туризм негіздері

    Туристік-өлкетану жұмысының негіздерін және топонимиканы оқыту. Өлкетану мектептің өмірмен байланыстыруының маңызды құралы ретінде және белгілі бір аумақтағы халықтың тарихи, демографиялық құрамы, рухани және материалдық мәдениеті бойынша білім көзі ретінде көрсету. Туристік-өлкетану жұмысының әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық және әлеуметтік географияға кіріспе

    Зерттеудің статистикалық және картографиялық әдістерін пайдалана отырып, табиғатты тиімді пайдалану және географиялық болжам туралы түсінік беру. Ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық географияның орнын көрсету, олардың әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. Тарихи дамудың ерекшеліктерін қарастыру, ілімдер, теориялар мен тұжырымдамалар сипатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Пайдалы қазбалардың қалыптасуы

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы геология

    Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 1

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (белдік-аймақтық) заңдылықтарды және олардың пайда болуы, дамуы мен таралуының жергілікті шарттарын зерттеу. Материктер мен мұхиттарды ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері

    Табиғатты тиімді пайдалану негіздерін үйрену. Жердің табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастыру. Табиғи игіліктерді бағалау. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Алған білім мен іскерлікті шешу үшін пайдалану қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геоглобалистика және геоурбанистика

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоинформатика

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы

    Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық физикалық география

    Нақты аумақтарды, олардың табиғатының ерекшеліктерін, табиғи ресурстарын, даму үрдістерін және қалыптасу үрдістерін зерттеу. Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономикалық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін де, құрылымы мен осы ерекшеліктердің жалпы географиялық заңдылықтармен тығыз байланысында дамуын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүние жүзінің табиғат ресурстары географиясы

    Мақсаты: табиғи ресурстардың географиясы табиғи ресурстардың жеке түрлері мен аумақтық үйлесімдерінің орналасуын және құрылымын, оларды экономикалық бағалау және ұтымды шаруашылық пайдалану мәселелерін талдау қабілетін қалыптастырады. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғаудың және молықтырудың географиялық аспектілерін, адамзаттың ресурстармен қамтамасыз ету проблемаларын зерделеуге байланысты ТРГ мәнін түсіну. Географиялық тақырыптық карталарды және статистикалық деректерді пайдалану құралы ретінде құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 2

    Мақсаты: материктер мен мұхиттардың физикалық географиясының бұл бөлімінде Оңтүстік жарты шар материктерінің физикалық географиялық орнымен, табиғат жағдайы, гидрологиялық режимі және климатымен толық танысады. Африка, Оңтүстік Америка, Австралия және Антарктида материктерін ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарына кешенді сипаттама береді. Оңтүстік жарты шар материктерін табиғи физикалық-географиялық аудандастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қалалар географиясы және қалалық жоспарлау

    Қала мәселелерін және олардың жүйелерін талдаудың әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ қалалық жоспарлауды зерттеу болып табылады. Қалалық қоныстардың морфологиясын, эволюциясын, жіктелуін және олардың қоршаған ортамен және қоғаммен байланысын көрсету. Құрылыс және әлеуметтік аспектілерді ескере отырып, жерді пайдалануды жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Географияның теориялық негіздері

    География ғылымын оның өткен және қазіргі кезеңдерінде қарастыру және оның болашақ дамуына болжам жасау. Географияны табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы процесінде жер бетінде қалыптасатын кеңістіктік-уақыттық жүйелердің даму заңдары туралы ғылым ретінде көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану

    Жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның негіздері туралы түсінік беру. Материяның әртүрлі түрлерін көрсету. Қозғалыс формаларын қамтитын жалпы сипаттағы табиғат құбылыстарының заңды байланысын ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоценоздар географиясы

    Биоценоздар географиясын зерттеу. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторлар биоценоздардың қалыптасуына әсер етеді. Биоценоздың түрлік құрылымын қарастыру: фитоценоз; зооценоз, микроценоз. Биоценоздың кеңістіктік құрылымын ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аймақтық физикалық география 2

    Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономиялық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін, құрылымы мен дамуын және осы ерекшеліктердің жалпыгеографиялық заңдылықтармен тығыз байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Табиғи ресурстарының аумақтық үйлесімі

    Табиғи ресурстардың барлық түрлерінің нақты аумақта орналасу заңдылықтарын ашу. ТРАҮ үшін шынайы құндылық пен идеалды құндылықты анықтау дағдыларын қалыптастыру. Негізгі мемлекеттердің тарихи дамуында және қазіргі экономикалық және геосаяси ықпалында әлемнің жекелеген өңірлерінің ТРАҮ мәнін зерделеуде себеп-салдарлық байланыстарды пайдалануды үйрету. Тақырыптық карталар және интернет-ресурстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеография биология негіздерімен

    Биосфера, зат айналымы, тірі ағзалар, олардың жіктелуі мен жүйеленуін зерттеу. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторларды, биоценозды, биотаны, биогеоценозды, фацияны көрсету. Жануарлар мен өсімдіктердің таралу аймақтары мен орталықтарын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дүниежүзінің мәдени-географиялық аудандары

    Әлемнің мәдени-географиялық аудандарын, олардың ерекше ерекшеліктерін зерттеу. Табиғи ресурстар және олардың түрлері (жер және минералдық ресурстар, су ресурстары және әлемдік мұхит ресурстары. биологиялық және климаттық ресурстар, рекреациялық және басқа да ресурстар) мәдени-географиялық аудандардың қалыптасуына алғышарттар жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД елдерінің физикалық және экономикалық географиясы

    ТМД елдерінің табиғатын, экономикасын, халқын зерттеу. Жер бедері, геологиялық құрылымы, климаты, ішкі су, топырақ, табиғи аймақтар, өсімдіктер мен жануарлар әлемін көрсету. Экономикалық-географиялық жағдайды, табиғи ресурстарды қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі

    Ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі нысандарын қарастыру. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геоэкономика негіздері

    Мақсаты: сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету. Нақты халықаралық құрылымдар — экономикалық, қаржылық және интеграциялық бірлестіктер, трансұлттық корпорациялар, еурорегион, еркін экономикалық аймақтар, сондай-ақ геосаяси субъектілер ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп картографиясындағы геоақпараттық технологиялар

    Карталардың пайда болу және құрылу тарихы, оларды жасау және пайдалану әдістері туралы түсінік беру. Әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру: картографиялық (топографиялық, географиялық контурлық карталар, глобуспен), мәтіндік, графикалық (диаграммалар, суреттер, схемалар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аймақтық экономика

    Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу.
  • Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.
  • Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдайды.
  • Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, Төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану.
  • Қазіргі географияның жалпы және теориялық негіздерін білу.
  • Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалау
  • Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау.
  • Ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін қолдану.
  • Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдау.
  • Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалау.
  • Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу.
Top