Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауышта оқытудын педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерімен, тұтас педагогикалық үрдістің мазмұны мен құрылымымен студенттерді таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу үрдісінің негізгі формалары мен құрылымы ашылады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы анықталады. Қазіргі білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттарын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында адамның психикасы мен санасын тану тәсілі ретінде психологияның ерекшеліктері, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ педагогке балалардың, жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтары, ағзалар, ағзалар жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттарының, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем жабыстыру және пластилинография
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің мазмұны апликация және пластилинография бойынша жұмыс технологиясын қарастырады; қағаздан тоқылған бұйымдар туралы мәлімет береді, көлемді тоқылған бұйымдарды жасау және қағаз және ермексаз жұмыс істеу техникаларын қолдана отырып, сабақтарды ұйымдастыру біліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдары мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық тетіктері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика негіздері- экономикалық процестер, экономикалық заңдар, санаттар, өндіріс, бөлу, алмасу, материалдық игіліктерді тұтыну деңгейіндегі қоғамдағы қатынастар туралы білім жүйесі. Курс кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың принциптері, әдістері, шарттары мен формаларын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі элементтерімен, коммерциялық мәмілелерді ұйымдастырумен, қоғамдағы бизнестің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеумен байланысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Баланың мектепке оқуға даярлығы
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мазмұны баланың мектепте оқуға психологиялық-педагогикалық даярлығы туралы жалпы идеяларды зерттейді; қазіргі мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының негізгі тұжырымдамалары; мектепке дайындық түрлері; баланың мектепке даярлығын анықтайтын диагностикалық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші сынып оқушы тұлғасын психологиялық педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу барысында психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, психодиагностикалық әдістер мен психодиагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады. Бастауыш мектепте психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдану технологиясы көрсетілген. Психодиагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған. Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық компетенттілік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі маңыздылығы: тұлғаның кәсіби құндылығының негіздері; психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесі енгізілетін маманның жеке басының сипаттамасы қарастырылады. Психологияның заманауи және классикалық бағыттары, кәсіби этика, психологиялық қызметтің негізгі бағыттарымен қарым-қатынас психологиясы ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби өзін-өзі анықтау негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны белсенді, тұлғаға бағытталған тәсілдердің принциптері мен ережелеріне негізделген, шетелдік және отандық психологияда тұлғаның өзін-өзі дамыту идеяларын дамытуды және кәсіби өзін-өзі анықтауға салыстырмалы талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы ғылыми-зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Бұл пән ғылыми танымның мәні, әдіснамасы туралы ұғымды, зерттеу әдістерін, психология әдіснамасының ерекшеліктерін, қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін, әдістемелерін және әдістерін зерттейді; ғылыми зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теорясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім беруді тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі" ұғымдары, тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар туралы түсінік қалыптастырады. Бұл курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау, сондай-ақ академиялық адалдық мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші сынып оқушыларының психологиясы
    Несиелер: 6

    Берілген пәннің мазмұны бастауыш сынып оқушыларының дамуын және білім беру тұжырымдамасын; танымдық үрдістердің психологиялық дамуының ерекшеліктерін, оқу уәждемесін, бастауыш сынып оқушыларының үлгерімсіздігінің себептерін; мектеп оқушыларының оқу-жаттығу қиындықтарының типологиясын; өзін-өзі бағалауды қалыптастыру факторларын, сондай-ақ оқытудың оқушының психикасына әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары мен тілдік терминдерінің жүйесімен, тілдің қоғамдық мәні, құрылымдық ерекшеліктері, тіл мәнерлілігі туралы білімдермен таныстырады, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық,стилистикалық нормаларын, тіл мәдениетін меңгеруге ықпал етеді; тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық мәні, мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ студенттерді тілдік талдау дағдыларымен қаруландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістері туралы ұғымды қарастырады; белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістерінің даму тарихын; психологиялық әсер ету әдістерін; ғылыми-психологиялық зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектология
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны дефектология мен логопедияның қазіргі мәселелері мен міндеттерін, Қазақстан Республикасында аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Әртүрлі тілдік бұзылыстардың негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмысының принциптерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының мектепте оқуға дайындығының психологиялық - педагогикалық сипаттамасын; танымдық үрдістерді және тұлғаны қалыптастыру қызметін,тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, мотивацияны, оқу жетістіктерін дамытуды; өзін-өзі бағалау және тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзін- өзі тану және өзін- өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер өзін-өзі тануды тұлғаның өзін-өзі тану шарты, өзін-өзі тану процесінің мәні, өзін-өзі тану деңгейлері ретінде оқиды. Өзін-өзі бағалау, адамның ішкі әлемінің бірегейлігі, оларды одан әрі дамыту әдістері мен тәсілдері туралы түсінік беріледі. Діннің негізгі түрлері, әлемнің тұтастығы және адамның, қоғам мен табиғаттың, әлеуметтік құндылықтар мен гуманизмнің өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптасады. Білім беру мекемелерінде Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесінің ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік және қазіргі білім беру технологияларын қолданудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді педагогикалық мамандықтың теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады, олардың педагогикалық іс-әрекетінің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; Педагогикалық шеберлік компоненттерін, педагогикалық техника негіздерін, этиканы, қарым-қатынасты үйренеді; бастауыш мектептің оқу үрдісінде заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Берілген пәннің мазмұны логопедияның қазіргі мәселелері мен міндеттерін, Қазақстан Республикасында аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Әртүрлі тілдік бұзылыстардың негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмысының принциптерін үйретеді. Балалардың аномальды дамуының себептері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жазуға үйретудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерді каллиграфиялық жазуға оқытудың ұйымдастырушылық және гигиеналық жағдайларымен таныстырады, бастауыш мектептегі жазуға оқытудың заманауи тәсілдеріне баға беруге, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының жазудағы типтік қателіктерді ажыратуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Каллиграфияны оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерді каллиграфиялық хаттың даму тарихымен, хат түрлерімен, каллиграфиялық хат құралдарының даму тарихымен, шумерлік клинописпен, Египет иероглифтік хатымен, грек капиталды жазуымен таныстырады. Сондай-ақ әртүрлі тарихи кезеңдерде каллиграфияны дамыту әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері туралы, дамуында кемістігі бар балалардың ерекше білім алу қажеттіліктері туралы білімнің базалық жүйесін қалыптастырады, инклюзивті білім беру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды қарастырады. Пәнді оқу барысында инклюзивті білім беру моделін қалыптастырудың компоненттері, критерийлері мен көрсеткіштері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім берудің даму тенденциялары. Ақпаратты іздеу, сақтау және жүйелеудің негізгі принциптері. Көрнекі ақпаратпен жұмыс істеу ерекшеліктері. Интеллект картасын немесе инфографиканы дамыту. Әлеуметтік желілерде студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сандық ақпараттық ортадағы ынтымақтастық ерекшеліктері. Қазіргі білім беру технологиясының мысалы ретінде аралас оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коррекциялық педагогика
    Несиелер: 4

    Бұл курс түзету-дамытушылық білім берудің бастауыш сыныптары мен жалпы білім беретін бастауыш сыныптарда білім беру бағдарламаларын іске асыру барысында балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын зеттейді; бастауыш сыныптарда өтелетін және түзетілетін-дамытушы білім алушылардың оқу және сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, формалары мен үдерісін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық процестер,қоғамды ақпараттандыру және білім беру.Білім берудегі ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері.Ақпараттық білім беру ортасы.Электрондық білім беру ресурстары.Білім берудегі мультимедиа технологиясы. Білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың сервистерін пайдалану. Білім беруде деректер қоры мен ақпараттық жүйелерді пайдалану. Ақпараттық жүйелерді пайдаланудың құқықтық аспектілері. Ақпараттық технологияларды қолданудың құқықтық аспектілері, ақпаратты қорғау және қауіпсіздік мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Кәсіби тіл, оның ерекшеліктері. Стилистиканың жалпы мәселелері. Сөйлеу, сөйлеудің стильдері. Іс қағаздар стилі мен ресми стиль. Мәтін. Мәтіннің түрлері мен қызметі. Кәсіби тілдік құзыреттіліктерін қалыптастырудың жолдары. Кәсіби тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыру. Кәсіби сипаттағы монолог, диалог құра білу. Кәсіби қызмет пен қарым-қатынас, кәсіби сала, кәсібилік, кәсіптік сөйлеу, маманның кәсіптік мәдениетінің құрамдас бөлігі, тіл деңгейінің прагматикалық бөліктері - сөз, тіл, сөйлемдер, мәтін, эмоционалдық және стилистикалық бояулармен сөйлеу және т.б. басқалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерді әлеуметтік педагогика негіздерімен, оның пәнімен, мазмұнымен, принциптерімен, факторларымен, әлеуметтік –педагогикалық үдерістің кезеңдерімен, сонымен қатар тұлғаның әлеуметтік даму ерекшеліктерімен, отбасының және тәрбиенің тұлғаның әлеуметтенуіне ықпалымен, оқу-тәрбие мекемелерінің өскелең ұрпақты әлеуметтендіру бағытындағы қызметімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы мен бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттерде бастауыш мектептің педагогикалық үдерісіндегі критериалды бағалаудың теориялық негіздері мен технологиясы білімдерін қалыптастырады, "әдебиеттік оқу" пәнінің мазмұнымен, ауызша әдебиеттің, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстырады, осы пән арқылы адамгершілік қасиеттерді тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш мектепте оқылатын математика пәнінің мазмұнының негіздерін қарастырады: 1000000 және Ноль шегіндегі натурал сандардың арифметикасы, маңызды шамалар, сонымен қатар негізгі орта білім деңгейінде оқуды жалғастыру үшін алгебра және геометрия пропедевтикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Балалар әдебиеті-бұл балалар үшін олардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып арнайы жасалған шығармалар кешені. Тұрмыста балалар оқитын барлық кітаптар Балалар әдебиеті болып саналады. Балалар әдебиеті-бастапқыда балаларға арналған әдебиет тарихын, сондай-ақ балаларға арналмаған әдебиетті оқитын пән, бірақ уақыт өте келе балалар оқу ортасына қосылады. Балалар үшін-Айболит, Корней Чуковский, ал балалар оқуы аясында - Робинзон Крузо (қызықты оқиғалы сюжет бар). Балалар әдебиеті балаларға арналған жазбаша шығармалардың жиынтығы ретінде орыс тілінде 16 в пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі жаңартылған білім беру мазмұнының құрылымдық жүйесі
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер бастауыш сынып пәндері бойынша білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан шеберлігін жетілдіреді. Курс сонымен қатар мәдени-тарихи парадигмадағы психикалық дамытудағы жас аралық кезеңдерге ерекше назар аударады. Әртүрлі оқыту жағдайларында педагогтың жүмыс жасау әдістерімен тәсілдері, бұл ерекшеліктері мен заңдылықтарды бастауыш сынып оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесінде ескеру жолдары. Курсты оқу барысында студенттер жаңартылған білім беру бағдарламасына кіріспе және бағдарлама аясында қолданылатын терминдермен танысады. Жаңартылған бі��ім беру бағдарламасы аясындағы педагогикалық тәсілдерді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруге мұқтаж балалармен бастауыш мектеп мұғалімінің жұмыс мазмұны
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мазмұны мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын қарастырады, осы санаттағы балалармен бастауыш мектеп мұғалімінің жұмыс мазмұны; балалардың оқу процесіне толық және ішінара кірігуінің мәні мен мазмұны, сондай-ақ инклюзивті және интеграцияланған білім беруді ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны негізіндегі мұғалімнің тұлғалық кәсіби іс-әрекеті
    Несиелер: 3

    Берілген пән бірінші сынып оқушыларының психикалық дамуы туралы физиологиялық ерекшеліктерін; баланы мектепке дайындау жүйесін, оның бейімделуін; баланың солақайлығын, гипербелсенділігі мәселелерін, сондай-ақ бірінші сыныпта оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды; сондай-ақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмысты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттілігін Қазақстан этнопедагогикасының жалпы негіздерін, ҚР этностарының мәдениеті мен дәстүрі туралы білімдерін, сонымен қатар ҚР этностарының этнопедагогика материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын түсінуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерде бастауыш мектептің педагогикалық үдерісіндегі критериалды бағалаудың теориялық негіздері мен технологиясы білімдерін қалыптастырады; курс жертану мен өлкетанудың пәнін, міндеттерін, зерттеу әдістері мен әдіснамалық негіздерін, жердің құрылысы мен дамуының жалпы физика –географиялық заңдылықтарын қарастырады; Қазақстан Республикасы халықтарының өмірінің басқа да жақтарын, табиғатын, тарихын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін, өнерін және жергілікті ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән дүние тану пәнінің мазмұнымен, өсімдіктер дүниесімен және сарқынды сулармен таныстырады; қоршаған табиғатқа ізгілікті қарым-қатынас жасауға, атластармен, глобуспен, метоқұралдармен және басқа да табиғи материалдармен жұмыс істей білуді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны студенттердің даму ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерін қалыптастырады туралы, оларға әсер ету әдістері және олармен жұмысты ұйымдастыру тәсілдері туралы оларға үлгермейтін оқушылармен жұмыс істеуге деген қызығушылықты ынталандыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың кәсіби бағытталуы және өзін-өзі анықтауы
    Несиелер: 6

    Бұл пән "психологиялық кеңістік" ұғымын, ондағы өзін-өзі анықтау орнын; кәсіби бағдар жүйесінің қалыптасу тарихын; оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауды белсендіру әдістерін; әртүрлі жастағы оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысының технологиясын өз бетінше құруға мүмкіндік беретін практикалық білім мен іскерлікті қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кəсіби ортаға кіріспе. Карьераны жоспарлау. Жұмысқа орналасу. Жұмыс орнындағы қарым-қатынас. Кəсіби іс-əрекетке кіріспе. Кəсіби іс-əрекет объектісі. Ғылыми педагогикалық іс-əрекет кəсіби іс-əрекет ретінде. Жоба кəсіби іс-əрекет өнімі ретінде. Қазақ тілі мұғалімінің кəсіби тұлғалық сапалары. Жұмыс беруші мен кəсіби ұйым тарапынан қазіргі маманға қойылатын талаптар. Орта мектептегі білім беруді ақпараттандыру. Білім берудегі ақпараттық жүйелердің орны мен ролі. Кəсіби мəдениет жəне кəсіби тіл. Тіл нормасы. Ұғым. Норма типтері. Пəндік тіл материалдарын қалыптастыру негіздері. Кəсіби құзырлық. Кəсіби ағылшын тілінің мамандық пəндерімен байланысы. Қазақстандық білім беру жүйесі және оның даму болашағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этносаралық толеранттылықты қалыптастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Этносаралық жастарды қалыптастырудың теориялық негіздері. Әлеуметтік-мәдени этномәдени бірлестіктер жастардың этносаралық толеранттылығын қалыптастыру құралы ретінде. Этномәдени бірлестіктер жағдайында этносаралық жастардың қалыптасу процесін модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны педагогиканың жалпы негіздерін де, сонымен қатар бастауыш мектеп педагогикасымен тікелей байланысты мәселелерді де қарастырады: балалардың жас ерекшеліктерін, бастауыш мектеп оқушыларын оқыту қағидалары мен ережелерін, оқыту және тәрбиелеу түрлері мен нысандарын, бастауыш мектеп мұғалімі алдында тұрған міндеттерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантология
    Несиелер: 5

    Бұл курс девиантты мінез-құлықтың негізгі түрлерін, тұлғалық бұзылуларды, девиантты, суицидалды мінез-құлықтың себептерін, девиантты мінез-құлықты әлеуметтік бақылаудың ерекшеліктерін зерттейді; девиантты мінез-құлықты диагностикалау және коррекциялау әдістері мен технологияларын меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогикалық ғылымның дамуының теориялық негіздерімен, алдыңғы қатарлы мұғалімдер мен көрнекті ойшылдар ұсынған біліммен таныстырады; білім беру теориясы мен практикасының дамуының тарихи заңдылықтарын түсінуге және анықтауға ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық теорияларында қазіргі заман үшін өзекті және басты нәрсені бөліп көрсетуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет елдердегі бастауыш білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс шетелде бастауыш білім берудің педагогикасын; қазіргі заманғы бастауыш білім берудің даму үрдістерін; АҚШ-та, Батыс Еуропада ( Германия, Франция, Ұлыбритания) бастауыш білім беру жүйесін; Қазақстанда және шетелде бастауыш білім беруді реформалауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Пән тренингтік жұмыстың топтық әдістерінің даму тарихын қарастырады; "тренинг" феноменіне заманауи көзқарастар, психологиялық тренинг практикалық психология әдісі ретінде, тренингтік топтардың негізгі түрлері, тренингтік топтарды құрастыру және дайындау. Тренингтерді ұйымдастыру және өткізу іскерліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық проектілеудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерімен және жалпы педагогикалық жобалаумен таныстырады; педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктерімен; педагогикалық жобалау ұғымымен; жоба түрлерімен; жобалау технологияларымен; гносеология, әдіснама, педагогика және психология саласындағы білімді меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны салыстырмалы тұрғыда әлемнің әр түрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың даму жай-күйін, заңдылықтарын және үрдістерін, сондай-ақ олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын қарастырады; ұлттық білім беру жүйелерін олардың шетелдік тәжірибелерін қолдану арқылы өзара байытудың формалары мен тәсілдерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық хор тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мазмұны мен стилі бойынша ерекшеленетін көркем-құнды репертуарды зерттеу арқылы, сонымен қатар халық музыкасын қолдану, халықтық әншілік дәстүрлерді зерделеу, шығармашылыққа тәрбиелеу арқылы шығармашылық әрекеттің қалыптасуын зерттейді. вокалдық тыңдау, ұйымшылдық, зейін, жауапкершілік, педагогикалық қызметте олардың шығармашылық мүмкіндіктерін адекватты бағалауға ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы педагогика ғылымдарының дамуы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді Қазақстандағы психологиялық - педагогикалық ғылымның қалыптасу және даму тарихымен; Қазақстанның қазіргі педагогикалық ғылымының негізгі бағыттары мен даму үрдістерімен және қазақстандық қоғамның әртүрлі даму кезеңдерінде педагогиканың дамуымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны отбасылық тәрбие жағдайларын, олардың әлеуетті мүмкіндіктерін, баланың тұлғасын қалыптастыру бойынша ата-аналарға ғылыми негізделген ұсыныстарды қарастырады; тәрбиенің көптеген мәселелерін шешуге көмектеседі, қиындықтарды анықтайды және дұрыс шешім табуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп мұғалімінің қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны бастауыш мектеп мұғалімінің коммуникативтік қызметінің мәні мен мазмұнын; коммуникативтік іс-әрекетті мектепте педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру механизмі ретінде; мұғалімдердің сабақта коммуникативтік қызметті ұйымдастыруға дайындығын жетілдірудің негізгі аспектілерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогиканың ғылыми - зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми танымның мәнін, әдіснамасын, зерттеу әдістері туралы ұғымды, педагогика әдіснамасын, қазіргі заманғы ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін, ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін, әдістемелерін және әдістерін зерттейді; ғылыми-педагогикалық зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық өнердің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыка тәрбиесі жастарға өнер құндылықтарын үйрете отырып, олардың бойына адамгершілік эстетикалық мәдениетті, көркемдік талғамды, шығармашылық қабілетті дамытады. Өскелең ұрпаққа музыкалық тәрбие беруде, бала бойына рухани байлықты дамытудың аса маңызды саласы-музыкалық өнер. Соның ішіндегі бастауыш мектеп оқушыларының бастапқы музыкалық мәдениетін қалыптастыру, оны басқару музыкалық-педагогикалық ғылымның өзекті мәселесі. Жалпы музыкалық білім беру, музыка өнері арқылы мектеп оқушыларына музыкалық тәрбие берудің педагогикалық шарттарын ғылыми-педагогикалық тұр��ыдан негіздеп, ғылыми әдістемелік жағынан қамтамасыз ету қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагогикалық кеңес берудің мәні мен мазмұнын қарастырады; педагогикалық кеңес берудің құрылу ерекшеліктерін; педагогикалық кеңес берудің дефенициясын; бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарына педагогикалық кеңес беру; әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің техника, әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің мазмұнында Бастауыш мектепте «Көркем еңбектің» интеграцияланған курсы, «Көркем еңбек» пәнін оқытудың теориялық негіздері еңбекке баулу сабағының құрылысының өзгешеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерге үйретудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән кіші мектеп жасындағы балалардың бейнелеу шығармашылығының даму ерекшеліктерін; кіші мектеп оқушыларының көркем - эстетикалық тәрбие жүйесіндегі бейнелеу өнері сабақтарының рөлі мен маңызын қарастырады; студенттерде осы пән бойынша кіші мектеп оқушыларының оқу және оқудан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көрнекі құралдарды дайындаудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мазмұны бастауыш мектептің оқу-тәрбие үрдісіне қажетті көрнекі құралдарды дайындау теориясы мен технологиясын; көрнекіліктердің пайда болу және даму тарихын қарастырады; көрнекіліктерді пайдалана отырып, студенттерге көрнекі құралдар мен сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Білім беру саласындағы ІТ теориялық және практикалық білімдерін, білім беру процесінде ақпаратпен жұмыс істеу үшін бағдарламалық және техникалық құралдарды қолдану;

  • Код ON4

    Көптілділік пен қарым-қатынас мәдениетін ескере отырып, әртүрлі жас категорияларымен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас жасаудың тиімді тәсілдерін, коммуникация саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;

  • Код ON8

    Отандық және шетелдік педагогикалық ғылымды дамыту саласындағы білім мен түсініктерді көрсету, зерттелетін саладағы заманауи жетістіктерге негізделген озық педагогикалық тәжірибені жинақтау;

  • Код ON2

    Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымда, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасында негізгі ережелер мен категориялар туралы білімді қолдану, зерттелетін аймақтағы мәселелерді шешу.

  • Код ON5

    Дамудағы ауытқуларды жіктеу үшін кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, сондай-ақ дамуымен мінез-құлқында әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасауда кәсіби әрекеттер алгоритмін жасау және ерекше білім беруге мұқтаж балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;

  • Код ON11

    Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну, кәсіби қызметте қолдану үшін экономикалық, құқықтық ақпаратты жүйелеу, жинақтау, сондай-ақ нарықтық экономика мен кәсіпкерлік мәселелеріне бағдарлану, құқықтық, экономикалық тәртіп құбылыстарын талдау және кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандарын білу;

  • Код ON12

    Психологиялық-педагогикалық ғылымының теориялық білімдерін жалпылау және мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен тәсілдерін жіктей білу;

  • Код ON9

    Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу саласындағы ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу;

  • Код ON1

    Инклюзивтік білім беру және тәрбие қызметінің технологиялары мен әдістемелерін қолдана отырып, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару бойынша қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктермен орта білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық қызметте білімін және түсінігін көрсету.

  • Код ON3

    Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы фактілер мен құбылыстарды, педагог қызметіндегі диагностикалық әдістемелерді түсіну және білімді қолдана білу, танымдық процестердің деңгейлерін, кіші мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін талдау;

  • Код ON7

    Жалпы адамзаттық, этномәдени және отбасылық құндылықтар туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің техникасын, әдістері мен тәсілдерін практикада қолдану.

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру бағдарламаларын ескере отырып, жеке әдістемелерді оқытуда оқытудың заманауи әдістерін, білім беру технологияларын пайдалануда оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;

  • Код ON13

    Болашақ педагогикалық қызметте оқуды өз бетінше жалғастыруға кәсіби қалыптасу және психологиялық дайындық үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану;

Top