6B01302 Бастауыш білім бизнес инновациямен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім беруді ұйымдастыру білігін меңгерген және білім беру саласында кәсіпкерлік қызметпен айналысуға қабілетті бастауыш білім беру деңгейі үшін педагогтерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сауатты жазу негіздері
Бизнес - инновацияға бағдарлау арқылы кәсіби іс-әрекетке даярлау негіздері
Аппаратты қою және орындау (домра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Абайтану
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Ақпараттық-технологиялар аясындағы инновациялар мен бизнес
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
-
2 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Бастауыш мектеп педагогикасы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Ілгермелі шет тілі
Педагогикалық зертеулер
Бастауыш сынып оқушыларына STEM білім беру
Оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім беру қызметтерін бизнес жоспарлау
Инновациялық бизнес негіздері
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Қазақ (Орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бизнес-тренингтер
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
-
4 Оқу жылы
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
Цифрлық білім беру ортасының құқықтық механизмі
Зерттеулер, даму және инновациялар
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Персоналды басқару
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; білім алушылардың көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;
- психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дерек көздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, білім алушыларды психологиялық қолдауға үйретудің негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- Қазақстан тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану бойынша білімдерін пайдаланады, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; көшбасшылық және әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын пайдаланады;
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды;
- инклюзивті білім беру құндылығы мен білім алушылар дамуының жеке-психологиялық және әлеуметтік-эмоционалды зияткерліктің ерекшеліктерін есепке алып қолданады;
- кәсіпкерлік идеяны іске асыру формаларын қолданады: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді; бастауыш білім беруді дамытудың басымдықтары негізінде инновациялық бизнес-идеяларды қалыптастырады; құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және персоналды басқару тетіктері саласында білімді пайдаланады;
- оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, білім алушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, робототехниканы, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;;
Ұқсас БББ
6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01302 Шет тілі білімімен бастауыш сынып мұғалімі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01302 Бастауыш білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті