Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім бизнес инновациямен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; білім алушылардың көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
  • білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;
  • психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дерек көздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
  • салауатты өмір салты технологиясын қолданады, білім алушыларды психологиялық қолдауға үйретудің негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
  • Қазақстан тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану бойынша білімдерін пайдаланады, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
  • теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; көшбасшылық және әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын пайдаланады;
  • оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды;
  • инклюзивті білім беру құндылығы мен білім алушылар дамуының жеке-психологиялық және әлеуметтік-эмоционалды зияткерліктің ерекшеліктерін есепке алып қолданады;
  • кәсіпкерлік идеяны іске асыру формаларын қолданады: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді; бастауыш білім беруді дамытудың басымдықтары негізінде инновациялық бизнес-идеяларды қалыптастырады; құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және персоналды басқару тетіктері саласында білімді пайдаланады;
  • оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, білім алушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады;
  • білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, робототехниканы, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;;
Top