Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
  • Өзін-өзі физикалық, кәсіби жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
  • Заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті білім алушылардың жас ерекшелік және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, қызметтің белсенді құралдарының көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын пайдалана отырып жүзеге асырады.
  • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін сипаттайды.
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің, математиканың (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және дүниетанудың әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Арнайы білім беру және оңалту қызметтерінің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді талдайды және салыстырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды диагностикалау және бағалау әдістерін қолданып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттайды
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асырады.
  • Психологиялық, білім беру аспектілеріне баса назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін іске асырады.

Ұқсас БББ

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Top