Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
  • Өзін-өзі физикалық, кәсіби жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
  • Заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті білім алушылардың жас ерекшелік және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, қызметтің белсенді құралдарының көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын пайдалана отырып жүзеге асырады.
  • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін сипаттайды.
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің, математиканың (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және дүниетанудың әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Арнайы білім беру және оңалту қызметтерінің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді талдайды және салыстырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды диагностикалау және бағалау әдістерін қолданып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттайды
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асырады.
  • Психологиялық, білім беру аспектілеріне баса назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін іске асырады.
Top