Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылық негіздерін, инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді; білімалушы тиімді вербалды, вербалды емес және электрондық коммуникацияға, шешім қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен стресстерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және жетілдіруге, жобаны, технологиялық және өнімді инновацияларды енгізу бағдарламасын немесе ұйымдық өзгерістер бағдарламасын басқаруға қатысуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасын, білім берудің заңнамалық негіздерін, бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметін және оның жеке басын, педагогикалық іс-әрекеттің стильдерін және мұғалімнің кәсіби қалыптасуын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы білім беру саласындағы заңнамалық актілерді талдай алады, педагогикалық қызметтің оңтайлы стилін таңдай алады, бастауыш сынып мұғалімінің "портретін" заманауи бастауыш жүйе және инклюзивті білім беру талаптарына сәйкес құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық нысандары мен мүліктің өндірістік персоналы үшін ТЖ жағдайларында залалды барынша азайтатын шығыстарды болжау және қабылдау ережелерін зерттейді, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында оқу нәтижелері бойынша білімалушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін, оның өсуі мен дамуына қарай ағзалардың, ағзалар жүйесінің және тұтастай алғанда ағзаның функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңіндегі ерекшелігін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білімалушы білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді,сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде құқықтық мәдениетті қалыптастырады; пәнді оқыту нәтижелері бойынша білімалушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми зерттеудің құрылымын; ғылыми жұмысты; ғылыми зерттеу мәселесін анықтау мен талдауды; әдебиетпен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білімалушы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Пән жерді Күн жүйесінің ғаламшары ретінде; жер бетінің рельефі; гидросфера; атмосфера; биосфера; географиялық қабық; жануарлар әлемінің әртүрлілігі; өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі; Қазақстанның жануарлар мен өсімдіктер әлемін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы жаратылыстанудың әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Шет тілі бойынша практикум 1

    Пән типтік жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейді; әлеуметтік және коммуникативті рөлдерді анықтауға арналған сөйлеу мінез-құлқының стереотиптері, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысады, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы шағын диалогты қолдауға, аздаған таныс емес лексикамен қысқа мәтіндерді оқуға және түсінуге және таныс лексикамен диалогты тану және есту арқылы түсінуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері

    Пән әдеби тілдің фонетикалық жүйесін, графика мен орфографияны, қазіргі тілдің лексикологиясын, сөзжасамдауды; морфологияны, сөйлеу қызметін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы қазіргі қазақ (орыс) тілінің әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш пен инклюзивті білім берудің оқу процесіне ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін енгізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниетану негіздері

    Пән жертану және өлкетану негіздерін; ботаниканы (өсімдік ағзасының морфологиялық құрылымы, төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасы мен экологиясы), зоологияны (анатомия, физиология, бір жасушалы, омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың систематикасы мен экологиясы) зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы дүниетанудың әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш және инклюзивті білім беру үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар психологиясы

    Пән балалар психологиясы туралы жалпы түсініктерді, бала туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы балалар психологиясының категорияларын талдай алады және оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоршаған әлемді оқыту әдістемесі

    Пән бастауыш мектепте қоршаған әлемді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін, бастауыш сынып оқушыларының қоршаған әлемді зерттеу процесінде түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыруды, қоршаған орта сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыруды, оқушылардың сабақтардағы білімдерін тексеру және бағалау әдістемесін, бастауыш және инклюзивті білім берудегі қоршаған әлем сабақтарының ерекшеліктерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы жоспарлауға қабілетті бастауыш және инклюзивті білім беруде қоршаған әлемді оқыту процесін құруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру

    Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру пәні Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру үлгілерін, инклюзивті кеңістікті құрудың педагогикалық шарттарын, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру жағдайларын, зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып зерттейді. Білім алушы курс соңында Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беруді дамытудың қазіргі тенденцияларын сипаттай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптарда көркемдік-эстетикалық цикл сабақтарында әртүрлі материалдармен жұмыс

    Пән еңбекке баулудың негіздерін, бастауыш сыныптарда еңбекке баулу сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптарда техникалық модельдеуді; еңбек оқыту бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру технологиясын; бастауыш және инклюзивті білім берудегі еңбек сабақтарының ерекшеліктерін, көрнекі оқу құралдарының әртүрлі түрлерін құрастыруды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім көркемдік-эстетикалық цикл сабақтарын оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті практикуммен оқыту әдістемесі

    Пән еңбекке баулу негіздерін, бастауыш сыныптарда еңбек сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптарда техникалық модельдеуді; еңбек оқыту бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру технологиясын; бастауыш және инклюзивті білім берудегі еңбек сабақтарының ерекшеліктерін, көрнекі оқу құралдарының әртүрлі түрлерін құрастыруды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде көркем еңбекті оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканың бастауыш курс негіздері

    Пән математиканың бастауыш курсының мазмұнын, математиканың бастауыш курсының категорияларын, математиканың жалпы ұғымдарын, теріс емес бүтін сандарды, геометрия элементтерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы математиканың бастауыш курсының әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш сынып оқушыларын (бастауыш және инклюзивті білім беру) оқыту үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика негіздері

    Пән математиканың жалпы ұғымдарын (олардың жиындары мен операциялары, математикалық ұғымдар, ұсыныстар мен дәлелдер, сәйкестіктер мен қатынастар; бүтін теріс емес сандар: натурал сандар жүйесінің аксиомалық құрылысы, бүтін теріс емес санның теориялық-көпше мағынасы және олардың үстіндегі операциялар, санау жүйелері, бүтін теріс емес сандардың бөлінуі; оң рационал сандар және нақты сандар; теңдеулер; теңсіздіктер; функциялар; шамалар мен өлшемдерді зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы математиканың әдіснамалық негіздерін, математика категорияларын түсініп, талдай алады және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту

    Пән оқу дағдыларын қалыптастырудың лингвистикалық ерекшеліктерін, оқу дағдыларын қалыптастырудың лингвоәдістемелік моделін; оқуды оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұнын; бастауыш сынып оқушыларында оқу сауаттылығын дамытудың әдістерін, формалары мен технологияларын зерттейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде бастауыш сынып оқушыларында оқу сауаттылығын дамыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі бойынша практикум 2

    Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; пәндік мазмұн негізінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өз пікірін білдіруге, оқиғаларды егжей-тегжейлі сипаттауға, өз көзқарасын мысалдармен дамытуға және нақтылауға, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін түсінуге және диалогқа қатысуға, тақырыптық мақалаларды, ғылыми мақалаларды оқып, түсінуге және нақты мәтіндер жазуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы білім беру және оңалту

    Пән арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді талдауға және салыстыруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Пән сөйлеу қызметінің барлық түрлерін қамтитын мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктердің негіздерін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы кәсіби тақырыпта өздігінен пікір білдіруге, қарым-қатынаста синонимдер мен күрделі грамматикалық құрылымдарды қолдануға, бейімделмеген мақалаларды, кітаптарды және басқа да кәсіби мәтіндерді оқуға, түсінуге және талдауға, сөйлеушілердің сөйлеуін түсінуге, іскерлік хат алмасуға, мақалалар жазуға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдеби оқуға үйрету әдістемесі

    Пән бастауыш сынып оқушыларының әдеби даму негіздерін, бастауыш мектепте әдеби шығарманы оқыту принциптерін, әдеби шығарманы оқу әдістері мен тәсілдерін, бастауыш сыныптарда және инклюзивті білім беруде әдебиет сабағына қойылатын заманауи талаптарды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде әдеби оқуды оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру негіздері

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарын, олардың сипаттамаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың ерекше шарттарын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттай алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пән математика әдістемесінің мақсаттарын, міндеттері мен әдістерін; бастауыш мектепте және инклюзивті білім беруде математиканы оқытудың нысандарын, құралдарын, стратегияларын, әдістерін, бастауыш сынып оқушыларының математикалық қабілеттерін қалыптастыруды, бастауыш және инклюзивті білім беруде математика сабақтарының ерекшеліктерін зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде математиканы оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері

    Пән ерекше білімді қажет ететін балаларды диагностикалау және бағалау тұжырымдамаларын, әдістерін, скринингті дамытуға оқытуды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасауда бағалау және диагностика әдістерін қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныптарда денсаулықты сақтау технологиялары

    Пән денсаулық сақтау технологияларының түсінігі мен мәнін, денсаулық сақтау технологияларының түрлерін және олардың сипаттамаларын, бастауыш және инклюзивті білім берудің денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыруды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде денсаулық сақтау технологияларын қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу әдістемесі

    Пән сауат ашуды әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауат ашу сабақтарын оқыту құрылымын; сауат ашуды оқыту кезеңдерін; сауат ашуды оқыту кезеңінде сөйлеуді дамыту әдістемесін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде сауат ашуды оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ (орыс) тілі әдістемесі

    Пән қазақ (орыс) тілінің ғылым ретіндегі әдістемесінің ерекшеліктерін, фонетика, морфемика, морфология, орфография, синтаксис және пунктуация әдістемесін, бастауыш мектепте және инклюзивті білім беруде қазақ (орыс) тілінің сабақтарға қойылатын заманауи талаптарды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде қазақ (орыс) тілін оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын, мектептегі ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын анықтау бойынша жұмыс кезеңдерін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын айқындай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту

    Пән бастауыш сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдістерін; қозғалыс әрекеттерін оқытуды; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; сабақ құру негіздерін; бастауыш мектепте және инклюзивті білім беруде дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру мен өткізуді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде бастауыш сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру процесін жобалау

    Пән инклюзивті білім беруді құру мен дамытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттарын, білім беру мекемесінде инклюзивті практиканы ұйымдастыру үшін қажетті ресурстардың тізбесі мен сипаттамасын, инклюзивті практиканы белсенді енгізетін білім беру мекемесінің даму тәуекелдері мен перспективаларын, мұғалімнің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға бейімделген бағдарлама құрудың негізгі кезеңдерін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ұйымдық-педагогикалық жағдайларды анықтай алады инклюзивті білім беруді құру және дамыту үшін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін тиімді білім беру процесін жобалай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультациялық қолдау көрсетуді ұйымдастыру бойынша бастауыш сынып мұғалімі қызметінің мазмұнын зерделейді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге көмек көрсету үшін мамандардың өзара іс-қимыл жүйесін ұйымдастырады, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультациялық қолдау көрсете алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқытудың академиялық әдістерін, оларды ауызша сөйлеуді меңгеру әдістері мен тәсілдерін, оқығанын түсінуді, жазбаша білдіруді және математикалық есептерді шешу стратегияларын, жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеуді және енгізуді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу-тәрбие процесін жүзеге асыра алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау

    Пән мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
  • Өзін-өзі физикалық, кәсіби жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
  • Заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті білім алушылардың жас ерекшелік және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, қызметтің белсенді құралдарының көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын пайдалана отырып жүзеге асырады.
  • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін сипаттайды.
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің, математиканың (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және дүниетанудың әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Бастауыш және инклюзивті білім берудегі жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқу үрдісін жоспарлайды және құрады.
  • Арнайы білім беру және оңалту қызметтерінің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді талдайды және салыстырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды диагностикалау және бағалау әдістерін қолданып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сипаттайды
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асырады.
  • Психологиялық, білім беру аспектілеріне баса назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін іске асырады.

Ұқсас БББ

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top