Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шет тілі мұғалемдерін даярлау в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Экологияның мәні мен міндеттері. Экологиялық жүйелер. Қазақстанның экологиялық проблемалары. Қазақстан Республикасының орнықты дамуы. Жаңа өркениетке. Мамандық ұғымы мен мәні. Бизнес субъектілері. «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Заманауи білім берудегі академиялық адалдық. Қоғамда сыбайлас жемқорлықты қабылдамау атмосферасын құру. Салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдер саласындағы қылмыстарды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикумы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты ағылшын тілінің практикалық фонетикасын, лексикасын және грамматикасын меңгеру болып табылады. Студенттер фонетикалық әдістерді дұрыс пайдалана білуі тиіс тілдің лингвистикалық және экстралингвистикалық (проодия, тембр, үзіліс және т.б.) деңгейдегі ерекшеліктері; тіл бірліктерінің сөз түзілуін және морфологиялық деңгейін білу; ағылшын тілінің синтаксистік аспектісі; жалпы құрылыстағы ұсыныстар түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұнына онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі организмнің тіршілік ету ерекшеліктері, ағзалардың, ағзалар мен ағзалар жүйелерінің тұтастай алғанда өсу және даму шамасына қарай функциялары, әрбір жас кезеңіндегі осы функциялардың өзіндік ерекшеліктері және т.б. кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    "Педагогика" пәні білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту мәселелерін қарастырады. Бұл пән студенттерді психологиялық-педагогикалық даярлаудың жалпы жүйесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, ол әлеуметтік, жас және жеке ерекшеліктерді, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориясының негіздерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі (француз) (А1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    A1 деңгейі студентке қарапайым тақырыптарды қысқаша талқылауға мүмкіндік береді: өздері туралы, өзінің күнделікті сабақтары туралы, өтініштер туралы, өздері және басқалары туралы сұрақтар қоюға, қарапайым грамматикалық конструкцияларды пайдалана отырып, олардың қайда тұратынын хабарлауға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі (неміс) (А1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Білім деңгейі студенттерді әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салада қарым-қатынас жасау үшін даярлауды көздейді. Оқытылатын тілде күнделікті келіссөздер процесіне қатысуға мүмкіндік беретін лингвистикалық құзырет бар. Жеке өмірге, отбасына және ортаға қатысты жекелеген сөздер мен негізгі сөздерді есту арқылы түсіну;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс) (А2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Білім алушының лингвистикалық құзыретін қалыптастыруға қойылатын талаптар A2 деңгейінде өзгереді, тақырыптар мен күнделікті қарым-қатынас жағдайларының саны ұлғаяды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби қазақ (орыс) тілі курсының мазмұны бағдарламада коммуникативтік, тілдік және лингвистикалық (тілдік), сондай-ақ мәдениеттану құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін үш Тақырыптық блок түрінде берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі (француз) (А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пән болашақ маманның француз тілін үйренудегі білімі мен іскерлігін игерудегі қажеттілігін қанағаттандыратын пән ретінде қарастырылады. Оқу нәтижесінде студент өмірдің негізгі салаларына байланысты жекелеген ұсыныстарды және жиі кездесетін ұғымдарды түсінеді, таныс немесе тұрмыстық қызметкерлерге жай ақпарат алмасумен байланысты міндеттерді орындай алады, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттерді педагогикалық қызметтің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздылығымен таныстыру және олардың педагогикалық бағытын, педагогикалық қызметке қажетті кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтендіру педагогикалық құбылыс ретінде. Жеке тұлғаның даму факторлары. Кемтар балаларды тәрбиелеу туралы ұғым, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қоғамға толыққанды кіріктіру үшін жағдай жасау. Әрқайсысының зияткерлік дамуын, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қолжетімді білім беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөзін B1 (Pre-Intermediate) деңгейінде практикалық меңгеру дағдыларын жетілдіру болып табылады. Студенттердің күнделікті тұрмыстық жағдайларда тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру; сапарларда, кәсіби қарым-қатынас саласында және академиялық ортада.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тұжырымдамалық жалпылама саралау негізінде оқыту мен оқытудың психологиялық және педагогикалық аспектілеріне негізделеді. Оқушыларды саралау критерийлері. Балаларды критериалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық. Педагогикалық ынталандыру. Оқушыларды оқыту түрлері. Оқыту процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі саралау тәсілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің барлық 4 тілдік дағдыларды B2 деңгейінде (Intermediate level) қалыптастырып, дамытуы болып табылады. Түрлі мәдениет өкілдерімен халықаралық деңгейде қарым-қатынас жасау үшін тілдік құралдарды еркін меңгерген. Сондай-ақ, кәсіби деңгейде түрлі жанрдағы аудармалар жасалуы тиіс; мәтіндерге мазмұнды және құрылымдық талдау жасауға; әртүрлі арналы мәтіндерді жаза білу; тіл жеткізушілермен сөйлесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі (неміс) (В1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, коммуникативтік салаларының тақырыптары мен субстанцияларының тізбесін және қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ететін тілдік материалды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі (француз) (В1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, коммуникативтік салаларының тақырыптары мен субстанцияларының тізбесін және қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ететін тілдік материалды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән мазмұны болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруды, студенттерде кәсіптік-педагогикалық білімді меңгеруге арналған қондырғыны дамытуды, студенттердің жалпы тәрбие теориясын білуін кеңейтуді және тереңдетуді білдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT
    Несиелер: 4

    Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. Деректерді автоматтандырылған өңдеудің негізгі ұғымдары; өңдеудің негізгі әдістері мен құралдары; міндеттер алгоритмдерінің негіздері; жүйенің және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты; ақпараттық және телекоммуникациялық желілердің негізгі компоненттері мен қағидаттары; технология мен бағдарламалық қамтамасыз етудің құқықтық аспектілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс) (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Шетел тілін В2 деңгейде меңгеру студенттің өмірдің жеке, қоғамдық, оқу-кәсіптік салалары тақырыбындағы күрделі ақпаратты түсіну, дәлелдемелерде бөлінетін ережелерді белгілеу іскерлігін білдіреді; Бағдарламада қарастырылған тақырыптарда сөйлесу кезінде грамматикалық дұрыс және тиімді тілді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Шет тілдерін оқыту әдістемесі» курсы болашақ мамандарды шет тілін меңгеру бойынша оқу процесін ұйымдастыру заңдылықтары туралы терең біліммен қамтамасыз етуге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Tілдік қарым қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу мәдениеті бойынша практикум» оқу техникасын дамытудың қажетті автоматтандырылған дағдыларын және бағдарлама шегінде жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту негізінде ауызша сөйлеуді оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Офистік құжаттама негіздері
    Несиелер: 5

    "Офистік құжаттама негіздері" пәні студенттердің іскерлік құжаттарды құрастыру, оқытудың ресми құжаттарының стилін ұйымдастыру тәсілдері бойынша білімін кеңейту және тереңдету үшін ресми-іскерлік стильде қолданылатын терминдерді сауатты пайдалануға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби саладағы түпнұсқа мәтіндер, лексикалық және грамматикалық материалдар. Кәсіби бағыттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктері, Кәсіби саладағы лексика. Кәсіби тақырыптың ауызша сөйлеуін түсіну, талқылауға қатысу. Кәсіби тақырыптар бойынша ауызша хабарламаларды өз бетінше дайындау, әртүрлі белгілер жүйелерінде құрылған түпнұсқа көздерден ақпарат алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Аталған бағдарламаның мақсаты іскерлік салада кәсіби тілді дамыту. Курс студенттердің ұйымдастырушылық, басқару, мәдениетаралық, этикалық дағдылары сияқты іскерлік қасиеттерін қалыптастырады. Сондай-ақ, телефон арқылы сөйлесу, келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасасу; іскерлік хаттар жазу. Білім алушылардың талдамалық, сыни ойларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кеңсе құжаттамасын аудару практикасы
    Несиелер: 5

    Жеке және заңды тұлғалардың келісімшарттары мен құжаттарын аудару ерекшелігі. Офистік құжаттаманың түрлері, ресми іскерлік стильдің сипаттамасы. Жұмыс істей білу және жазбаша аударма дағдыларын меңгеру.Ресми құжаттар мен техникалық материалдарды дайындау және аударманы ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі іскерлік хат-хабар
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері студенттерде іскерлік қарым-қатынастың жазбаша дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу процесі кезінде студенттер іскерлік хаттардың түрлерін зерделейді; іскерлік құжаттаманы жасау; корпоративтік іс қағаздарын жазу нормаларына сәйкес дұрыс аудару, клише, сөйлеу этикеттері, жанрлық стильдер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі (француз) (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Шетел тілін В2 деңгейде меңгеру студенттің өмірдің жеке, қоғамдық, оқу-кәсіптік салалары тақырыбындағы күрделі ақпаратты түсіну, дәлелдемелерде бөлінетін ережелерді белгілеу іскерлігін білдіреді; бағдарламада көзделген тақырыптарда сөйлесу кезінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс және тиімді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аударманың практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінен орыс тіліне аудару кезіндегі лексика-грамматикалық проблемалар, аударма түрлері мен проблемалары. Аудармашының принциптері мен заңдылықтары. Аударманың түрлері мен қиындықтары. Сөздік сәйкестік. Аударма кезіндегі контекст және оның рөлі. Американизм және оның британдық нұсқадан айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілдерін ерте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шет тілдерін оқытудың кезеңділігі проблемасы. Бастапқы кезеңнің сипаттамасы. Кіші мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Бастапқы кезеңде шет тілдерін оқытудың ерекшеліктері: проблемалар мен мүмкіндіктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде іс жүргізу
    Несиелер: 5

    Курстың міндеті студенттердің іскерлік және кәсіби салалардағы кәсіби шеберліктерін қалыптастыру болып табылады. Басқарушылық, көшбасшылық, тұлғааралық, сондай-ақ жалпы іскерлік қасиеттерді дамыту. Түрлі мәдениет өкілдерімен іскерлік байланыс орнату үшін іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дұрыс қолдану. Халықаралық бизнесті дамыту үшін тілдік құралдарды сауатты пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке даму психологиясы
    Несиелер: 4

    Мұғалімнің әлеуметтік рөлі, оның орны, қоғамдағы қызметі, оған қойылатын талаптар мен тұлғаның қасиеттері туралы психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар. Мұғалімнің әлеуметтік рөлі, оның орны, қоғамдағы функциялары, оған қойылатын талаптар мен жеке тұлғаның қасиеттері туралы психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (агылшын) (С1.С2- деңгей)
    Несиелер: 5

    «Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту» пәні болашақ шет тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіптік шет тілді сөйлеуді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты: мәдениетаралық саясатты қалыптастыру студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігі. Курс нәтижесінде студенттер: - зерттелетін тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгеру. - көркемдік, ғылыми, публицистикалық мәтіндерді талдау және жұмыс істеу. - көркем шығармаларды шет тілінен ана тіліне аудару. - озық грамматиканы және стилистикалық боялған лексиканы пайдалана отырып, кез келген тақырыпқа бизнес-хат алмасу, мақала және шығарма жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару қызметіндегі іскерлік әкімшілік
    Несиелер: 5

    Практикалық жұмыста сөйлеу қызметінің теориялық және практикалық құзыреттерін меңгеру және студенттердің кәсіби қызметінде шет тілін пайдалану. Іскерлік хат пен электрондық хабарламаларды, келісім-шарттар мен сұрау салуларды, іскерлік байланыстарды жазу және құрастыру іскерліктерін және телефон арқылы сөйлесу қабілеттерін дамыту. Іскерлік хат-хабар жүргізу дағдыларын қалыптастыру, электрондық пошта факсінің көмегімен іскерлік хат алмасу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс, ағылшын, қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 6

    Оқылатын құрылым тілі, грамматикалық құрылым және сөздік фонетикасы салыстырумен қорытындылауға байланысты барлық мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл білімі тарихы
    Несиелер: 5

    "Тіл білімінің тарихы" теориялық идеялар мен принциптердің дамуын шолумен танысуға, бірқатар маңызды тілдік проблемалармен, яғни тілдің табиғаты мен шығу тегі проблемаларымен, тілдердің генетикалық туыстығын орнату тарихымен танысуға және салыстырмалы-тарихи зерттеулерді дамытуға бағытталған; тіл теорияларын олардың өткеніне тән контексте де, қазіргі ғылыми парадигма тұрғысынан да қарастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Компоненттер мен бірліктер функцияларының, олардың өзара байланысының тілдерінде айтылатын дискурстан көрінетін қазақ және ағылшын интонациясы, зерттеу құрылымының теориясы тұрғысынан алғанда эксперименттік-фонетикалық әдістермен семантикалық-синтаксистік және прагматикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл туралы ғылым. Тіл білімінің нысаны жəне пəні, ғылымдар жүйесінде алатын орны. Тілдің жүйесі мен құрылымы. Жазу теориясы мен тарихы. Тіл білімінің фонетика саласы. Тіл білімінің лексикология саласы. Тілдің сөздік құрамы. Фразеология. Тілдің грамматика саласы. Грамматикалық тəсілдер мен амалдар. Грамматикалық категориялар. Сөз таптары. Сөз тіркесі. Сөйлем. Əлем тілдерінің топтастырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудың халықаралық тәжірибедегі әдістемелері (CELTA/CLIL)
    Несиелер: 5

    Шет тілдерін оқыту теориясының жалпы проблемалары. Қоғамдық дамудың қазіргі кезеңіндегі тілдік білім беру. Тілдік білім беру құрылым, функциялар және негізгі компоненттер жүйесі ретінде. Шет тілі тілдік білім беру жүйесіндегі оқу пәні ретінде. TKT, CLIL, CELTA, TESOL ұғымдары. Шет тілдерін оқытудың заманауи технологиялары мен құралдары. ҚР-дағы заманауи білім беру жүйесі. Білім беру мазмұнының жаңартылған нысаны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқыту психологиясы
    Несиелер: 4

    Шет тілдерін оқыту психологиясы- педагогикалық психологияның бір саласы.Мұғалімдерді шет тілдерін оқыту психологиясына кәсіби дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениетаралық қарым қатынас
    Несиелер: 5

    "Тіл және мәдениетаралық коммуникация" пәні студенттерге тіл мәдениетінің шыңайлылығы туралы түсінік алу; әлеуметтік құбылыс және коммуникация ретінде тіл проблемаларымен байланысты мәдениетаралық коммуникация проблемаларын бағдарлау; Мәдениетаралық коммуникацияның әлеуметтік-психологиялық аспектілерін түсіну; салыстырмалы мәдениеттану мен Тілдер мен мәдениеттерді салыстырмалы зерттеудің ерекше рөлін түсіну үшін мәдениетаралық коммуникацияны ұйымдастыру саласындағы ең өзекті теориялық және практикалық әзірлемелерді меңгеруді мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Контрастивті лингвистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Контрастивтік лингвистика пәнінің мақсаты жалпы тіл білімін, салыстырмалылық деңгейін, екі немесе бірнеше тілдің ұқсастығын және олардың барлық тілдердегі өзгерістерін зерделеу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттығы тіл
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты елдің тарихын, мемлекеттілігін терең білу, өзге дүниетаным мен мәдениет фактілерін кәсіби мақсатта тереңдетілген зерттеулер, шет тіліндегі коммуникациядағы олардың рөлін салыстыру және анықтау болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент оқытылатын тіл мен ҚР еліндегі мәдени-құқықтық мұра туралы білуі тиіс; шет тілі мұғалімінің кәсіби-маңызды қасиеттері туралы; мемлекеттік құрылым және Қазақстан Республикасы мен Қазақстан Республикасының сайлау жүйесі туралы. Білу: - құбылыстарды, өз тәжірибесін, бағалауды егжей-тегжейлі анықтау және түсіндіру, оқиғаларды түсіндіру, өз ұстанымын, пікірін, көпшілік алдында сөйлеуін баяндау және дәлелдеу, халықаралық қарым-қатынас үшін тілді еркін пайдалану, эмоциялар беру, идеяларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Француз тілінің хат-хабары
    Несиелер: 4

    "Француз тілінің хат-хабарлары" пәні іскерлік хат жазу және құрастыру негіздерін, негізгі терминдерді меңгеру дағдыларын дамытуға, сондай-ақ әр түрлі іскерлік шарттарды ресімдеуге, хат алмасу, студенттерді шетелдік серіктестермен бизнес жүргізудің негізгі түрлерімен таныстыруға; студенттердің әртүрлі өзіндік жеке және іскерлік хаттарды талдау тәсілдерін жетілдіруге; жеке және іскерлік хаттарды сауатты жазу әдістерін қалыптастыруға, коммерциялық хаттарды, келісімшарттарды және т.б. аудару дағдыларын дамытуға; лексикалық қорды тиісті терминдерді көбейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Оқытылатын тілдің қалыптасу тарихы, мемлекеттік құрылыс және институттар. Географиялық орналасуы. Экономикалық, саяси, әлеуметтік және мәдени процестер. Ұлттың, мәдениеттің қалыптасуының шарттары мен ерекшеліктері, мемлекеттіліктің тарихи дамудың негізгі кезеңдері ретінде қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Оқытылатын тіл елінің әдебиеті" пәні оқушылардың жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған, сонымен қатар бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру оқыту арқылы білім алушыларды мәдениеттер диалогына тарту ағылшын және американдық әдебиеттің ұлттық ерекшелігі, әр түрлі кезеңдерде оның пайда болуынан бастап қазіргі заманға дейінгі дамуы, мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас негіздеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мәдениетаралық коммуникация негізіне енгізу" студенттерге академиялық пән ретінде Мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу және даму тарихы туралы түсінік береді; студенттерді коммуникацияның мақсаттарымен, аспектілерімен, түрлерімен, салаларымен, функцияларымен таныстырады, студенттерді коммуникация саласына жататын терминологияны, оның ішінде мәдениетаралық қарым-қатынасты қалай дұрыс пайдалану керектігін бағыттайды; студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында өз бетінше сыни ойлау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (агылшын) (С2- деңгей)
    Несиелер: 5

    «Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (агылшын) (С2- деңгей)» пәнінің мақсаты халықаралық стандарттық, жалпы ғылыми және кәсіптік оқу деңгейіне қол жеткізу болып табылады. Курс нәтижесінде студент: - педагогикалық мамандықтың коммуникативтік мақсаттарын тиісінше білдіру, кәсіптік шет тілді коммуникация процесінде психопедагогикалық, әдістемелік және ұйымдастыру тақырыбы бойынша дағдыларды дамыту үшін міндетті сөйлеу құралдарын меңгеру. - түрлі тақырыптарда сөйлеу, дискурсивті эсселер жазу, дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау, оларды тұтас өзекті мәтінге біріктіру, абстрактілі және күрделі арнайы тақырыптардағы әңгімеде тілді жеткізушіні түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Стилистиканы зерделеу - тілді стилистикалық қабылдау, оқытылатын тілдің лексикалық тілі, тілдің фонетикалық және синтаксистік құрамы мен функционалдық жүйесін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге Оқытылатын тіл елінің тарихы мен мәдениеті туралы білім береді, ағылшын тілді елдердің мәдениеті мен танымалдығын арттыру үшін шет тілін қолдану мәселелерін қарастырады, студенттердің Оқытылатын тіл елінің тарихы мен мәдениетін, халқына деген құрметін қалыптастырады, студенттердің әлеуметтік-мәдени дайындығын кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілін (неміс) оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу мақсаты - прагматикалық және педагогикалық аспект. ШТӘ барлық органдарында оқытудың мақсаттары мен шарттарын анықтау бойынша нормативтік құжаттарды орындау. ШТ барлық бағыттарында оқытудың негізгі әдістемелік қағидаттары. ШТ бірінші және ішкі іске оқыту қағидаттарын ұсыну

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің балалар әдебиетінің теориясы мен тарихы, мәдениет негіздері туралы білімдерін игеру мәселелерін қарастырады; сонымен қатар шетелдік әдебиеттанудың негізгі бағыттары; студент шетелдік балалар жазушыларының шығармашылығын, балалар шығармаларының пайда болу тарихын білуі үшін әдебиет пен мәдениеттің жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі маңыздылығын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    - шет тілінің тілдік құбылыстарын, ғылыми теорияларды тексерудің эксперименттік және бақылау тәсілдерінің нәтижелерін, оқу материалын, оқыту тәсілдерін, құралдарын, шет тілін оқытудың түрлі кезеңдері мен деңгейлері үшін жұмыс режимін талдау және жүйелеу, жаңа педагогикалық технологиялар мен жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін талдау және қолдану, шет тілдерін оқыту әдістемесі саласында Эксперименталды-зерттеу жұмысының оң нәтижесін енгізу. (ОН8)

  • Код ON6

    - шет тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері мен қазіргі заманғы тенденцияларын білу және қолдану, лингговокультурологиялық және әлеуметтік-мәдени мазмұны бар дәлме-дәл оқу материалдарын таңдау;оқу процесін дұрыс ұйымдастыру, оқушылардың танымдық қызметін белсендіру, оқушылардың жеке қасиеттерін, олардың шығармашылық және креативті қабілеттерін дамыта отырып, сабақта жұмыстың әр түрлі формалары мен әдістерін үйлестіру.(ОН6)

  • Код ON11

    - педагогикалық қызметті қамтамасыз ету үшін ақпаратты сауатты қолдана отырып, мәселелерді талдау және қорытындыларды дәлелдеу, оқу - тәрбие үрдісіндегі байқалатын фактілер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдау және белгілеу, олардың дамуын болжау және қажеттілігіне қарай түзету ;педагогикалық қызмет пен атмосфераны талдау (сынып ұжымының ерекшеліктері, оқушылардың мүдделері, олардың оқылатын пәнге көзқарасы, Оқу материалдары мен оқыту құралдары, өзінің кәсіби қызметі мен оқушылардың оқу іс-әрекеті). (ОН11)

  • Код ON7

    - мәдениетаралық қарым-қатынас құралдарының бірі ретінде шет тілін оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдістемелік негіздерін білу,тіл жүйесін және тілдік категорияларды, оқытылатын тілдердің грамматикалық және стилистикалық нормаларын білу,жүйелік және салыстырмалы талдау, сыни ойлау әдістерін қолдана отырып, мүмкін болатын интерференцияны немесе тасымалдауды болжау үшін салыстырмалы тілдердің тиісті кіші жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай отырып, лингвистикалық ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістемесін қолдану.(ОН7)

  • Код ON2

    - педагогикалық қызметке қажетті дағдылар мен білімдерді өз бетінше алу және қолдану, білім беру және педагогикалық мақсаттардағы әр түрлі дереккөздерден ақпаратты өңдеу және талдау, оқу және тәрбие іс-шараларын жүргізе отырып, патриоттық және қоғамға құрмет көрсету(ОН2)

  • Код ON1

    - кәсіптік және кәсіби-педагогикалық салаларда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сөйлеуге толыққанды түрде кәсіби дағдыларға ие болу; кәсіби жаттығулар шеңберінде қазіргі заманғы техникалық құралдарды меңгеру дағдылары бар: тренингтер мен білім беру іс-шараларын дайындау, өткізу, талдауға, синтездеуге, кәсіби педагогикалық қызмет (ОН1)

  • Код ON9

    - шет тілді және көптілді білім беру концепцияларын білу, шет тілді білім беруді көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға бағыттау,жаңа білім мен іскерлікті меңгеру;кәсіби қызметті жүзеге асыру және магистратурада білім алуды жалғастыру үшін,сондай - ақ көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу - нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын әзірлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру. (ОН9)

  • Код ON5

    - барлық халықтардың ұлттық мәдениеті мен тарихи мұрасына ұқыпты қарау, Оқу және тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу кезінде оларды назарға ала отырып,мультимәдени ортаға бағдар жасай отырып, Педагогикалық қызметті жүзеге асыру, жинақталған педагогикалық тәжірибені сын тұрғысынан бағалау және қайта ойлау, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексациялау.(ОН5)

  • Код ON10

    - шет тілді және көптілді білім беру концепцияларын білу, шет тілді білім беруді көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға бағыттау.қажетті жаңа білім мен іскерлікті меңгеру,кәсіби қызметін жүзеге асыру және магистратурада білім алуды жалғастыру үшін, сондай - ақ көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу - нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын әзірлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру. (ОН10)

  • Код ON4

    - оқушыларға үлгі көрсете отырып, көшбасшылық қасиеттерді көрсету және қалыптасқан құзыреттілікті қолдану,кәсіби педагогикалық міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу, Жоспарлау және ұсыну; оқу және тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу кезінде қауіпсіздік ережелері мен нормаларын сақтау. (ОН4)

  • Код ON3

    - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамаларының негіздерін, Білім саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды білу және сақтау педагогтың іскерлік этикетін, әдебін сақтау және педагогикалық және тәрбиелік жағынан қоса, өмірдің барлық салаларында этикалық мінез-құлық нормаларын ұстану,экономикалық білім негіздерін меңгеру, оларды мәдениеттанушылық және елтану тақырыптарын оқыту кезінде қолдану(ОН3)

Top