Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтары. Мектеп оқушыларындағы жүйке жүйесінің физиологиялық аспектілері. Жас кезеңділігі, өсу және әр түрлі даму кезеңдеріндегі дененің пропорциялары және мектеп оқушыларының акселерациясы. Онтогенездегі анатомиялық -физиологиялық ерекшеліктер. Балалар мен жасөспірімдердің тірек-қимыл аппаратының морфо-функционалдық ерекшеліктері. Мектеп жасындағы балалардың әртүрлі бұлшықет ұлпасының құрылымдық және физиологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қоршаған орта құқығы. Бизнестің экономикамен, саясатпен, заңнамамен байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастырушылық және құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік фирманы ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуі мен сипаттамасы. Жеңіл атлетикада оқыту негіздері, жеңіл атлетика жаттығуларын оқыту әдістемесі. Жеңіл атлетика түрлерінің жіктелуі пәннің негізгі ұғымдары мен біліктіліктері. Жеңіл атлетикалық жаттығулардың түрлері: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, көпсайыс. Жоспарлау түрлері. Ағымдағы және перспективалық жоспарлау. Қысқа, орта және ұзақ қашықтыққа жүгіруді оқыту әдістемесі, техникасы.: жеңіл атлетиканың секіру жаттығулары арқылы оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Жеңіл атлетика бойынша оқу - жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру. Жеңіл атлетикада тактикалық дайындық. Секіру, лақтыру, көпсайыс бойынша жарыстар ережелері. Жеңіл атлетикада жаттығу негіздері, жаттығу әдістері. Спорттық дайындық түрлері. Жаттығуды құру, мазмұны және жоспарлау. Кіші және орта циклдық жаттығулар кезеңдерін құру. Жаттығудың жылдық циклын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәнi, мақсаты, мiндетi. Оқушылардың және оларды тәрбиелеу ерекшелiктерi. Балабақшада оқыту-тәрбиелеу бағдарламасының дамуы. Сәби шақтағы балаларды оқыту және тәрбиелеу теориясы мен практикасы. Мектепке дейiнгi балалардың дене тәрбиесi, ақыл-ой, адамгершiлiк, еңбек, эстетикалық, экономикалық, экологиялық тәрбие теориясы мен әдiстемесi. Мектепке дейiнгi балалардың ойын әрекетi. Мектепке дейiнгi балалардың коммуникативтi әрекетiн ұйымдастыру және әдiстемесi.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясымен әдістемесі.
    Несиелер: 3

    Спорттық жаттығудағы негізгі ұғымдар. Спорттық функцияларды дамыту жолдарымен әдістері. Спорт түрлерінің әр салаға жіктелуі жолдары. Спортшыларды дайындау әдістері. Спорттық дайындық және оған жету жолдарының бағыттары мен дағылары. Салалық спорттық жаттықтыру. Спорттық дайындық және оған жету жолдары. Негізгі спорттық жаттықтыру әдістері. Жалпы және арнайы дене шынықтырудың негізгі техникалық зерттеу жолдары. Функционалдық дайындық. Техникалық дайындық. Спорттағы тактикалық дайындық. Теориялық дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы/ Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық этикасы
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру және спорт педагогикасы ғылым және практикалық қызмет ретінде. Дене шынықтыру саласындағы білімнің мазмұны. ДШжС саласындағы педагогикалық үрдістің формалары. Дене шынықтыру және спорт педагогикасы. Ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістері. Оқу үдерісін ұйымдастыру формалары. Сабақты дайындау және өткізудегі дене шынықтыру пәні мұғалімінің рөлі./Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық әдепті дамыту дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен қарым-қатынасына оң әсерін тигізеді. Мұғалімнің педагогикалық тәжірибесі әрқашан кәсіби этика нормаларына сәйкес келе бермейді, өйткені ол оның күрделілігі мен жеткіліксіздігіне байланысты, сондықтан кәсіби педагогикалық әдептің негізгі міндеттерінің бірі мұғалімнің адамгершілік санасының жағдайын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымындағы персоналды басқару жүйесі. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру ұйымының менеджменті. Мектептегі білім беру процесінің сапа менеджменті. Мекеменің білім беру жүйесін басқару. Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздері. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен функциялары. Қазіргі білім берудегі менеджменттің маңызы. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы орта білім беру ұйымдарындағы педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіпқойлық терминологияның терең бойлап, бекітілуіне арнайы лексиканың таңдалуымен, сөйлеудің ғылыми мәнері үшін сипатты конструкцияларды қолдану дағдыларын өңдеу арқылы жүзеге асырылады. Ерекше назар орыс тіліндегі сөйлеу мәнеріндегі форма дамуы бойынша тапсырмаларға аударылған. Бұл студенттердің өзіндік жұмыстарын белсендендіруге көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Генезис және инклюзивті білім беруді дамыту кезеңдері. Мектеп жасындағы балалардың физикалық және зияткерлік дамуының бұзылуының сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық ерекшіліктерін есепке ала отырып әзірлентін оқытудың жеке бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған оқыту студенттердің шет тілдерін оқуға, мамандық бойынша болашақ мамандықтарының ерекшеліктерімен ерекшеленетін, қосымша білімдер алуларына, лексикалық минимум алуларына, терминдерді білулеріне, студенттердің ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өздіктерінен оқуларына, өз тілдерінде сөйлесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Туризм негіздері. Туризм: қоғам өміріндегі негізгі ұғымдар, жіктелуі және маңызы. Туристік қызмет–өнеркәсібі мен туризмнің негізгі өнімі. Халықаралық туризм нарығын білуі керек: Туристік топта қозғалысты орындау кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері.Топографиялық карта және компас бойынша жұмыс принципі, топографиялық белгілер;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалауда саралауға бағдарланған әдістеме
    Несиелер: 4

    Білім беруді ақпараттандыру. Мұғалімдердің АКТ құзыреттілігінің құрылымы. Оқытудың интерактивті техникалық құралдары. Сабақтың мультимедиялық презентацияларын құру және бағалау. E-learning. Цифрлық білім беру ресурстары. Білім берудегі бұлтты және мобильді технологиялар. Оқыту нәтижелерін бақылау мен өлшеуді ақпараттандыру. Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері. Негізгі ұғымдар. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны. Критериалды бағалаудың теориялық негіздері. Қалыптастырушы бағалау: принциптері, әдістері. Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру. Жиынтық бағалау: түрлері, жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Анатомия ғылым және оқыту пәні ретінде, анатомиялық зерттеу әдістері. Ағзадағы ұлпа жасушалық құрылысының деңгейі, қаңқа және оның функциялары туралы түсінік. Динамикалық морфологияның жіктелуі. Ішкі заттардың жалпы сипаттамасы және олардың функционалдық маңызы. Ішкі органдардың жіктелуі. Ағза және оның құрамдас бөліктері.Жалпы және жеке динамикалық анатомия. Ішкі органдар. Спорттық морфология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Гимнастика және оқыту әдістемесі жоғары оқу орындарындағы оқу пәнінің мақсаты студентке қатысты гимнастиканың тиісті құралдарын мақсатқа сай пайдалануды қамтамасыз ететін кәсіби және әлеуметтік қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін академиялық, әлеуметтік-жеке кәсіби, құзыреттерді біріктіруге мүмкіндік беретін әлеуметтік-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Спорттық-педагогикалық қызмет, шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту. Күшті және дене тәрбиесінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам қажеттілігін қалыптастырудың Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Қозғалыс мүшелерінің Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Жүрек-қантамыр жүйесінің физиологиясы. Тамыр жүйесіне жалпы шолу. Ішкі секреция мүшелеріне жалпы шолу және олардың жіктелуі. Гормондар және олардың адам ағзасына әсері. Жүйке жүйесіне жалпы шолу. Жүйке жүйесі және оның ағзадағы рөлі, рефлекторлы доға-рефлекстің материалдық негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан спорт тарихы / дене шынықтыру-спорттық өлкетану
    Несиелер: 5

    Пән бұрын оқытылатын пәндердің берік фудаментіне негізделген дене шынықтыру мен спорттың өлкетану аспектілерін қарастырады. Болашақ мамандарға нақты материалды оқушылардың тұлғасын қалыптастыру, мысалы, қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу үшін сенімді пайдалануға мүмкіндік беретін пәндер. Кейбір археологтар қазақ халқының дене тәрбиесіне, оның шынығуына, ептілігіне, денсаулығын, көңіл-күйін көтеруге арналған дене шынықтыру мен спорттың символы ежелгі уақытта халықтық әдет-ғұрып болған деп санайды. деректер дәлелдейді.Алғашқы қауымдық құрылыс, рулық құрылыс кезеңіндегі Қазақстан Республикасының дене шынықтыру тарихы. Қазақстанның дене тәрбиесі. Орта ғасырдағы дене шынықтыру және спорт. Қазіргі уақытта дене шынықтыру және спорт. Қазақтың ұлттық спорт түрлері мен ойындарының даму тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Гимнастика ол дене тәрбиесі құралы. Гимнастиканың ғылыми-теориялық негіздері. Гимнастика түрлері. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды оқыту әдістемесі. Саптық жаттығулар. Гимнастикалық терминология. Гимнастикалық жаттығуларды оқыту негіздері. Жалпы білім беретін мектепте гимнастика сабағын ұйымдастыру және мазмұны. Сабақтағы гимнастикамен шұғылданудың түрлері. Кіші, орта және жоғары сыныптарда гимнастика сабақтарының мазмұны мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбиенің гуманистік парадигмасы. Тәрбие процесін ізгілендіру принциптері. Тәрбиеге технологиялық, құзыреттілік тәсілдерді қолдану. Тәрбие процесінің мәні. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие пәні. Мектептегі тәрбие жүйесі. Мектептегі және сыныптағы білім беру жүйесінің өзара байланысы. Педагогикалық сүйемелдеу. Педагогикалық әсер. Қазіргі мектептегі тәрбие жұмысының жүйесі. Тәрбие жұмысының бағыттары. Педагогикалық рефлексия. Тәрбие жұмысын жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жасерекшелік физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс "Дене шынықтыру және спорт" мамандығы бойынша студенттерді дайындауға арналған. Жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы-бұл спортшыларды даярлаудың медициналық-биологиялық қамтамасыз етілуіне жауап беретін, тұтастай алғанда олардың спорттық дайындығының ажырамас бөлігі болып табылатын, бірқатар нақты міндеттерді шешуге арналған медициналық ғылым мен практиканың жеке саласы. Жас ерекшелік физиологиясы үшін ең маңызды міндет-жеке даму процесінде физиологиялық функциялардың өзгеру динамикасы мен заңдылықтарын зерттеу.Оқушылардың сыртқы ортасының гигиенасы олардың денсаулығын сақтаудың шарты ретінде. Балалар мен жасөспірімдерді гигиеналық тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдары.Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғаудың физиологиялық және гигиеналық негіздері және денсаулық сақтау процесін ұйымдастыру. Әр түрлі жастағы спортшылардың шаршауы мен шаршауының алдын алу. Оқушылардың дезаптациялық жағдайлары және олардың алдын-алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Волейболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлемдегі волейболдың даму тарихы. Ойын техникасының сипаттамасы. Ойын техникасын жіктеу. Жарыс ережелері, волейболдағы төрешілердің қимылдары. Оқыту әдістемесі. Ойын тактикасы. Түсінігі, мәні. Төрешілер мен ойыншылардың құқықтары мен міндеттері. Төрешілік практикасы. Техникалық-тактикалық әрекеттердің жіктелуі. Волейбол техникасы және оның маңызы. Волейбол спортына орындалатын арнайы жаттығулар әдіс-тәсілдері. Волейбол спортына керекті құрал-жабдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Психология пәні, міндеттері және әдістері. Психологияның негізгі категориялары және принциптері. Қызметі және сана. Тұлға психологиясы. Дене тәрбиесі психологиясы. ДШжС қазіргі психологиясының қалыптасуының тарихи аспектілері. Спорттық қызметтің жалпы психологиялық заңдылықтары. ДШжС психологиясының пайда болуы және дамуы. ДШ психологиясында ақпарат алудың негізгі әдістері. Спортшының мотивациялық саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс дене шынықтыру мен спорт саласындағы зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік мәселелерін ашады. Ғылымның қазіргі қоғамдағы рөлі және ғылыми жұмыстың ұйымдастырушылық және зерттеу негіздері. Оқыту кезінде мұғалімдер, жаттықтырушылар және дене шынықтыру мен спорт саласындағы басқа да мамандар үнемі ғылыми -теориялық дайындығын жетілдіреді, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістерін меңгереді, бұл олардың жоғары оқу орындарының студенттерімен оқу процесінің сапасын жақсартуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Футбол - спорттың мәні және әлеуметтік функциялары. Футбол –төзімділікті, жылдамдықты, жылдамдық-күш қабілеттерін дамытатын, психикалық процестердің: қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, қиялдың дамуына көп жақсы әсер ететін спорт түрі. Дене тәрбиесі жүйесіне футболды енгізу ұлттың, әсіресе өскелең ұрпақтың денсаулығын нығайту мәселелерін тиімді шешуге мүмкіндік беретін спорт түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық психология
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктері. Қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Топтар мен ұжым психологиясы. Жас кезеңдерінің сипаттамасы және психологиядағы оқыту мәселелері. Спорттағы қозғалыстық жетілдірудің психологиялық негіздері. Спорттағы команда мен тұлғаның психологиясы. Спорттағы дайындықты психологиялық қамтамасыз ету. Спорттағы психологиялық реттеу және қалпына келтіру. ДШ психология әдістері. Тұлға және оның дамуы.ДШ психологиясының негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі баскетбол мен волейболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Мектеп оқушыларының дене қасиеттері және ойыншылардың дене дайындығы. Мектептегі баскетбол мен волейболдың басым міндеттері, құралдары мен әдістері. Мектептегі баскетбол мен волейболдың арнайы мектеп оқушыларына арналған дене дайындығы. Дене дайындығын ұйымдастыру және бақылау процесі. Баскетбол және волейбол ойын техникасы және оның негізгі ерекшеліктері. Мектептегі баскетбол мен волейболдың заманауи техникасының сипаттамасы, оны дамытудың негізгі бағыттары. Техникалық тәсілдердің жіктеу топтары. Мектептегі баскетбол мен волейболдағы қолданылатын негізгі спорттық терминдер. Шабуыл техникасы, қорғаныс техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі теориясының жалпы негіздері–дене тәрбиесі мен спорт жүйесіндегі дене тәрбиесі ілімі мен әдістемесінің алатын орнын зерттейді.Дене тәрбиесі саласында кездесетін терминдерге,ұғымдарға теориялық түсініктер береді.Қазақстан дене тәрбиесі жүйесіне,амалдарына,әдістеріне,дене қуаты қасиеттері,қозғалысқа үйретуге және т.б дене тәрбиесінде кездесетін әртүрлі мәселелерге ғылыми-әдістемелік теориялық түсінік береді,олардың міндеттерін анықтайды,дене тәрбиесі мамандарына дене тәрбиесі мен спорт саласында керекті білім береді. Дене тәрбиесінің әдістемесі-әртүрлі жастағы адамдардың дене тәрбиесінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейді.Дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі,спорт, дене қуатының реабилитациясы,дене қуатының рекреациясы,дене қуаты дайындығы,дене қуатының жетілуі,дене қуаты білімі,дене дамуы қасиеттерінің міндеттерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі мен спорттың жалпы физиологиясының негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын ағзадағы функционалдық өзгерістер. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданудың физиологиялық негіздері.Спорттық іс-әрекет кезінде пайда болатын ағза жағдайының физиологиялық сипаттамасы. Физикалық қасиеттерді дамытудың физиологиялық механизмдері. Сауықтыру дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтының физиологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен/ Гандбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Баскетбол мен гандболдағы техникалық және тактикалық әдістер сыныптары. Баскетбол және гандбол ойындарындағы Техника және оның маңызды сәттері. Шабуыл және қорғаныс кезіндегі техникалық әдістердің айырмашылығы. Секциялық жұмыстарды есепке алу, есепке алу нысандары және есепке қойылатын негізгі талаптар. Белгілі бір физикалық қасиеттерді дамыту үшін қолданылатын жаңа құралдар мен әдістерді қолдану. Дөңгелек жаттығу. Спорт топтарындағы физикалық деректерді жетілдіруге бағытталған оқу-жаттығу сабақтарын құру ерекшеліктері мен жүргізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    ҚР Дене тәрбиесі және спорт жүйесіндегі ұлттық спорт түрлері. ҰС-дағы классикалық жүйе және терминологиясы. Оқыту әдістемесінің негіздері. ҰС техникалық және тактикалық дайындық негіздері. ҰС дене қаблеті, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері. Дене шынықтыру дайындығы. Қозғалмалы және ұлттық ойындар туралы білім негіздері .Спорттық және қозғалмалы ойындар жеңіл атлетика элементтерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күштік спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Күштік спорт түрлері ауыр атлетикамен, пауэрлифтингпен, гір спортымен айналысушылардың жалпы дене дайындығын қарастырады. Күштік спорт түрлерінің арнайы сипаттамасы . Спортшылардың техникалық-тактикалық дайындығы. Күштік спорт түрлерінің классикалық жаттығуларын жетілдіру. Шұғылданушылардың арнайы физикалық қасиеттерін дамыту жолдары. Күштік спорт түрлерінің классикалық жаттығулар техникасының негізгі ерекшеліктері. Жаттығу процесін, практикалық тұрғыда ұйымдастыру. Күштік спорт түрлерін ауыр атлетиканың, пауэрлифтингтің, гір спортының негізгі элементтері арқылы дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері маркетингінің негіздері
    Несиелер: 3

    Маркетингтің негізгі мәні. Маркетингтің негізгі категориялары мен тұжырымдары. Маркетингтік қызметтің мазмұны мен мақсаттарының зерттеу жолдары. Маркетингті басқару тұжырымдамалары. Маркетинг процесін оқыту әдістері. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, принциптері мен функциялары. Маркетингтік зерттеулер: түсінігі және міндеттері.Маркетинг қызметінің негізгі түрлері. Нарықты зерттеу схемасы. Маркетингтік ақпарат. Маркетингтік орта. Маркетингтік зерттеулердің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен / жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Шаңғы спорты және жүзу техникасының негіздері. Шаңғыда коньки әдісі мен жүру техникасы. Мектепте шаңғы дайындығы сабағы. Жүзу техникасын оқыту негіздері. Шаңғы спортын оқыту негіздері. Судағы дайындық жаттығулары. Судың ерекше қасиеттерімен танысу үшін жаттығулар. Суда тыныс алу, жылжу. Сумен игеру бойынша жаттығулар. Бастапқы дайындық жаттығулары. Жаттығуларды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерге дене шынықтыру мен спорт жүйесінде басқару үшін білім, дағды мен дағдыларды алуға және жүйелеуге мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы спорт саласындағы заманауи менеджменттің түрлері мен функциялары туралы қажетті білім алу. Спорт ғимараттары мен кешендерін тиімді басқаруға жаттықтыру. Спортты құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты мен жүзуді оқыту әдістемесі.
    Несиелер: 5

    Шаңғы спорты мен жүзу техникасының негіздері. Конькимен сырғанау техникасы. Мектепте шаңғы дайындығы бойынша сабақ. Жүзу техникасын оқыту негіздері. Шаңғы спортында оқыту негіздері. Сумен игеруге арналған дайындық жаттығулары. Судың ерекше қасиеттерімен танысуға арналған жаттығулар. Суда тыныс алу, сырғу. Сумен игеру жаттығулары. Алғашқы оқытуға арналған жаттығулар. Жаттығуларды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі ұлттық және интеллектуалды спорт түрлері
    Несиелер: 4

    Ұлттық және зияткерлік спорттың даму тарихы. Мектептегі ұлттық спорт түрлері. Мектептегі интеллектуалды спорт. Тоғызқұмалақ интеллектуалды спорт түрі ретінде. Тоғызқұмалақ стратегиясының негіздері. Асық ату және оның түрлері. Дойбы. Сабақтар мен оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Мектептегі оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау және есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 4

    Спорттық медицинаның мақсаты мен міндеттері. Жалпы және спорттық патология негіздері. Спортшылардың дене дамуы және дайындығын бағалау. Жаттығу сабақтары мен жарыстар барысындағы медициналық-педагогикалық бақылау. Дене жүктемелеріне бейімделу резистенттілікті арттыру факторы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
    Несиелер: 4

    Биомеханиканың даму тарихы. Адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық сипаттамалары. Спорт биомеханикасының негіздері. Физикалық қасиеттердің биомеханикасы. Адам қозғалысын ұйымдастыру және басқарудың биохимиялық негіздері. Адам қозғалысындағы ішкі және сыртқы күштері қозғалыс сапаларының биомеханикасы. Спорттық-жаттығу шеберлігінің биомеханикалық негіздері. Дене жаттығуларын оңалту және емдеудің биомеханикалық негіздері. Жеке биомеханика. Тірексіз айналмалы қозғалыстардың биомеханикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Жаттығу жұмысын жоспарлау негіздері. Жаттығу процесінің құрылымы. Үлкен жаттығу циклінің әр түрлі кезеңдерінде жаттығуларды құру ерекшеліктері. Дайындау жүйесінің мақсаты, болжау, модельдеу және нормативтер. Жоғары білікті командаларды дайындау әдістемесінің ерекшеліктері. Дене дайындығы құралдары. Физикалық қасиеттерді дамыту әдістері. Жылдамдық қабілетін дамыту әдістемесі. Даму әдістері, жетілдіру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Спорт теориясы. Спорттың мәні және әлеуметтік функциялары. Спорттық жарыстар жүйесі. Спорттық дайындықтың әдістері мен негізгі принциптері. Спортшыларды даярлауда сынақтан тыс және жарыстан тыс факторлар. Шабуыл техникасы және оқыту әдістемесі. Түрлері техникасының негіздері және оқыту әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп бағдарламасында оқытылатын спорттың теориялық негіздері. Ол келесі түрлерді қамтиды: жеңіл атлетика, гимнастика, спорттық ойындар (футбол, волейбол, баскетбол), шаңғы және ұлттық ойындар. Бұл курс осы спорт түрлерінің техникалық және тактикалық аспектілерін зерттейді. Спорттық жарыстар өткізу үшін құжаттама жасауды машықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттағы тамақтану
    Несиелер: 5

    Спортшылардың негізгі тамақтануы туралы түсінік. Спорттық тамақтану принциптері мен формалары. Спорттық тамақтанудың негізгі, қоректік заттары және олардың тиімділігі. Спортшыларды тамақтандыруға арналған биологиялық белсенді қоспалар. Спортшылардың тамақтануындағы ақуыздар. Витаминдер, олардың рөлі. Көмірсулар. Липидтер. Ақуыздар мен амин қышқылдары. Минералды заттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық қондырғылар мен тренажерлер
    Несиелер: 5

    Спорт ғимараттарының жіктелуі, құрылымы және спорттық ғимараттардың мысалдары. Спорт ғимараттарын жоспарлауды, жобалауды және салуды ұйымдастырудың негізгі ережелері. Мәдени -спорттық іс -шаралардың әр түрімен айналысуға арналған құрылымдар, жабдықтар мен инвентарь, әсіресе олардың жұмыс істеуі. Жеңіл атлетика мен командалық спортқа арналған спорттық қондырғылар. Спорттағы жаттығулар мен бақылаудың техникалық құралдары. Дене шынықтыру мен спортта қолданылатын жаттығу құралдары. Олардың мақсаты, дизайн ерекшеліктері. Операциялық сипаттамалар. Қауіпсіздік тұрғысынан конструкцияларға, жабдықтарға және инвентарьға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
    Несиелер: 5

    Бұлшықет белсенділігінің биохимиясы. Бұлшықет жұмысы кезінде организмдегі биохимиялық өзгерістер. Спорттық дайындықтың биохимиялық негіздері мен принциптері. Спорттың әр түрімен айналысу кезіндегі организмдегі биохимиялық өзгерістердің ерекшеліктері. Физикалық өнімділікті жоғарылату үшін фармакологиялық агенттерді қолданудың биохимиялық негіздемесі. Әр түрлі жастағы адамдардың дене жаттығулары мен спорт әдісінің биохимиялық негіздеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаттықтырушы психологиясы
    Несиелер: 4

    Психолог мамандарын дайындауда және олардың оқу жоспарына «Спорт психологиясын» енгізу өзекті мәселелердің бірі болып саналады, өйткені дене шынықтыру және дене тәрбилеудегі психиканың ерекшелігін қалыптастыру өзекті мәселердің бірі болып саналады. Бұл курс үстінде «Спорт психологиясының» зертелуші объектілерімен танысуда,спорт іс-әрекеті,жаттықтырушы тұлғасы,спорт топтары және т.с.с. Спортшының физикалық дайындығын психологиялық тұрғыдан қамтамасыз ету. Жаттықтырушы тұлғасының психологиялық ерекшелігі.Жаттықтырушы спортшыны қалыптастыруда жасалтын іс-әрекеттер дене құрылымның психологиялық мінездемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық спорт түрлері
    Несиелер: 4

    Бұқаралық спорттың мақсаттары мен міндеттері. Бұқаралық спорт: түсінік және жіктеу. Бұқаралық спорт түрлері. Дене шынықтыру және спорт шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті педагогының басқарушылық құзыреттілігі және имиджі
    Несиелер: 4

    Басқару жүйесі туралы ғылыми-негізделген ұғымдарды қалыптастыру, болашақ педагогтың басқарушылық құзыреттілігін қалыптастыру, өзінің кәсіби қызметі барысында менеждмент технологияларын пайдалану арқылы педагогикалық міндеттерді өздігінше шешуге қабілетті педагогты даярлау, елдегі және әлемдегі болып жатқан әлеуметтік-экономикалық процесстерді тусіну; болашақ педагогтың менеджерлік техниканы меңгеруі (стратегиялық ойлау, әрекеттерді жоспарлау және әсерін болжау); менеджерге тиімді тиесілі дағдылар мен құндылықтар жүйесін қалыптастыру (мақсатшылдық, белсенділік, тіл табысқыштық, инновацияларға қабілеттілігі және т.б.); болашақ педагогқа өзін-өзі дамытуға деген ынтасын қалыптастыру. Педагогикалық аспектте имидж шынайы өмірде болатын сипаттамалардың, сапалардың және қасиеттердің (мазмұнның) сыртқы көрінісі (формасы) ұсынылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үстел теннисін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Үстел теннисінің пайда болу және даму тарихы; дене тәрбиесі жүйесіндегі үстел теннисінің маңызы мен орны; үстел теннисімен айналысу кезінде қимыл дағдыларын қалыптастыру және физикалық қасиеттерін дамыту ерекшеліктері; оқушылардың әртүрлі жас топтарымен үстел теннисі бойынша сабақтар әдістемесі; сабақта және сабақтан тыс үстел теннисін өткізу әдістемесі; үстел теннисі бойынша ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; үстел теннисінен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; үстел теннисінен; Кіші, орта және жоғары сынып оқушыларының жас және физиологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 4

    Гигиена медицина ғылымының саласы ретінде. Дене тәрбиесі мен спорттың гигиеналық маңызы. Денсаулық туралы заманауи ғылыми идеялар. Дене шынықтырумен сауықтыру сабақтарын гигиеналық қамтамасыз ету. Спорт ғимараттарын жобалаудың, салудың және пайдаланудың гигиеналық негіздері. Тамақ пен тамақтануға қойылатын гигиеналық талаптар. Денсаулықты, дененің қалыпты дамуын, жалпы және спорттық өнімділікті сақтаудағы тамақтанудың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жекпе-жек спорт түрлерінің оқыту әдістемесі. Шығыс жекпе-жектері ОӘ.
    Несиелер: 5

    Ертеден келе жатқан жекпе-жек спорт түрлерін жасөспірімдерге үйретіп, оларды шыдамдылыққа, төзімділікке,ептілікке,жылдамдыққа баулу және ережелерімен таныстыру. Бағдарлама бойынша кәсіби шыңдау студенттерді спорттық жарыстарға дайындауға үйрету. Оқу жұмысы практикалық оқыту бойынша өтеді. Студенттің өздік жұмыс бойынша берілеген әдіс-тәсілдерді жетілдіру және қарсыласына қарсы тұру әдістері үйретіледі. Білімге қойылатын талаптар - Тұла дамуы мен қалыптасуын жекпе-жек спорт түрлерін қыр-сырын біліп үйренуін қамтамасыз ету; - Студенттер қазақтың ұлттық спорт түрі жекпе-жек спорт түрлерін біліп,үйреніп жасөспірімдерге кеңінен насихаттауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арналған дене шынықтыру
    Несиелер: 4

    Денсаулығы, мүмкіндіктері шектеулі адамдарға арналған дене шынықтыру. Денсаулығы, мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялар. Дене шынықтырумен өзіндік сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Дене шынықтыру-сауықтыру қызметі. Қозғалыс белсенділігінің және жұмыс қабілеттілігінің тәртібі. Дене жаттығуларымен өзіндік сабақтар әдістемесінің негіздері..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шахматты оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Шахматтың даму тарихы. Шахмат спорт түрі ретінде. Шахмат ойынының стратегиясы. Шахмат тақтасы. Шахмат белгісі. Шахмат бөліктері. Тән ерекшеліктері. Шахмат ойынының мақсаты. (Жеңіс, жоғалту, ұтыс). Қарапайым тактикалық әдістер мен комбинациялар. Шахмат стратегиясының бастапқы негіздері. Шахмат жарыстарын өткізу ерекшеліктері. Тәуелсіз Қазақстан шахматының дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Мұғалім-жаттықтырушының педагогикалық және спорттық мәліметтерінің ерекшеліктері. Педагог-жаттықтырушының еңбегін ғылыми негізделген ұйымдастыру. Жеке есеп, дифференциалды тәсіл. Белгілі бір спорт түрлерінде техникалық және тактикалық жетілдіру. Дене шынықтыру пәні мұғалімі жұмысының бағыттары, оның функционалдық міндеттері, қызмет түрлері. Жаттықтырушының жеке деректері. ФК мұғаліміне қажетті қабілеттер. Педагогтың білімі, іскерлігі, шеберлігі. Мұғалім жеке тұлға ретінде. Бедел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 4

    Пән екі бөлімнен тұрады. Бірінші бөлімде емдік дене шынықтырудың құралдары мен формалары зерттеледі . Жүктемені мөлшерлеу және ЕДШ тиімділігін бағалау әдістері . Тірек-қимыл аппаратының , ішкі ағзалардың , жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттары үшін ЕДШ. Арнайы медициналық топтардағы дене шынықтыру. Екінші бөлімде, массажды және оның түрлерін оқыту әдістемесіне арналған: гигиеналық, классикалық, спорттық және оларды қолдану.Дененің жекелеген бөліктеріне массаж жасау Әртүрлі аурулар мен жарақаттарға арналған массаж . Өзін-өзі массаж және оны әртүрлі спорт түрлерінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби спорт
    Несиелер: 4

    Кәсіби спорт-бұл спорттық және кәсіпкерлік қызмет, ол жоғары ойын-сауықтың арқасында теледидар, спорттық ұйымдар (лигалар, командалар және т.б.) және спортшылардың өздері үшін коммерциялық пайда әкеледі. Бұл спортшыларға өз дағдыларын жетілдіріп, спорттық формасын сақтай отырып, спортпен айналысуға мүмкіндік береді. "Кәсіби спорт-мақсаты кәсіби спорт ұйымдарының, спортты өз кәсібімен таңдаған спортшылардың және көрермендердің мүдделерін қанағаттандыру болып табылатын кәсіпкерлік қызмет".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитнес-аэробика оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Студенттердің моторикасын дамытуға ықпал ету мақсатында аэробика сабағын ұйымдастыру және өткізу бойынша білім алу. Денсаулықты жақсартуға арналған аэробты жаттығулардың теориялық аспектілері. Құралдар, әдістер, әдістер, аэробика, жаттығу техникасы, фитнес (денсаулықты жақсарту). Кардио, күш, күрделі жаттығулар. Фитнес аэробикасын басқару әдістері. Негізгі қозғалыстарды үйрету әдістері. Фитнес -аэробиканың түрлері: классикалық, сатылы аэробика, би аэробикасы. Жаттығулар кешенін құрастыру, жарыс әрекетін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрі бойынша дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 4

    Кәсіби және қолданбалы дене шынықтырудың жалпы қабылданған Ережелері. Дене шынықтырумен және спортпен айналысатын спортшылардың өзін-өзі бақылауы. Физикалық деректерді дамыту құралдары, әдістері және функционалды дайындықтың оңтайлы сәттері. Жылдамдық, күш, икемділік, төзімділік, ептілік, қимылдарды үйлестіру сияқты физикалық қасиеттерді жақсарту серпінін тестілеу, бағалау. Дене шынықтыру құралдары. Физикалық қасиеттер мен жылдамдық қабілеттерін дамыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негіздері бойынша білімі болу керек. Терминдік ұғымдарды меңгеріп, талдау жасай біліп, қозғалыс әрекеттерді үйрену туралы түсіндіру керек. Физикалық қасиеттерді дамытып, жүктемелер мен жаттығу қолданып әртүрлі формадағы сабақтарды ұйымдастырып өткізіп. Адамның физикалық жағдайы туралы бағалау және басқару қабілеттері туралы білімі болуы. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істей білу

  • Код ON2

    Ағзадағы процестердің жағдайын бағалау, бақылау, жақсарту, адам денсаулығын сақтау және нығайту барысында биологиялық-медициналық ғылымдар, дене шынықтыру және спорт гигиена саласы бойынша және оңалту және емдік, бейімделген дене шынықтыру және массаж туралы білімі болу қажет

  • Код ON3

    Экономика, туризм, өлкетану, менеджмент, спорттық құрылыстар және тренажерлар саласында білімі болуы керек. Дене шынықтыру және денсаулық сақтау саласында маркетингтік зерттеулер жүргізіп, басқару шешімдерін қабылдап, дене шынықтыру және спорттық іс-шаралардың бизнес-жоспарын құрып, спорттық ғимараттардың экономикалық тиімділігін есептеу дағдылары қажет. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын ескере отырып, заманауи инновациялық IT-технологиялар мен ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей білу

  • Код ON4

    Әлеуметтік, қоғамдық, гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы білімі болу керек. Терминдік ұғымдарды меңгеріп, қолдану, әлеуметтік құбылыстар мен гуманитарлық білім объектілерін талдап, білімі мен дағдыларын пікірталаста белсенді қолданып, өз пікірін қалыптастыру дағдылары қажет, академиялық адалдықтың мәдениеті мен қағидаттарының мәнін түсіну

  • Код ON5

    Ана тілі, шет тілдері кәсіби бағытталған шетел тілінен сөздік қорының болып, ауызша және жазбаша тілінен қажетті көлемде білім меңгеру кажет, , ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық сауаттылықты білу және оларды өз саласында қолдана алу

  • Код ON6

    Педагогикалық жағдайларды талдай білу, оқытудағы тәрбиелеу, дамыту, сауықтыру және жетілдірудегі әлеуметтік-саяси, мәдениеттанушылық, экологиялық және психологиялық-педагогикалық мәселелерді тұжырымдау және шешіп, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында білімдері болу керек

  • Код ON7

    Спорттық, педагогикалық пәндердің тарихы, философиясы, спорт теориясы, гимнастика, жеңіл атлетика, шаңғы спорты, фитнес, шахмат, спорттың күштік түрлері, жекпе-жекі, теннис, баскетбол, волейбол, гандбол және жарыс ережелері туралы білімі, ұлттық, интеллектуалдық, қозғалмалы және спорттық ойындарды білуі, спорт түрлері жаттығуларының орындалу тактикасы мен техникасын, физикалық дайындық деңгейін арттыруын, дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушы жұмысының дағдысын қалыптастыру қажет

  • Код ON8

    Оқу, өндірістік, психологиялық, педагогикалық практикаларының, тәрбие жұмыстарының мақсатын, мазмұны мен бағытын білу, анатомиялық - физиологиялық және медициналық-биологиялық сипаттамаларға негізделген белгілі бір бағытта және оқу, педагогикалық, ғылыми- зерттеу жұмыстарын жоспарлау, талдау, орындау, бағалау дағдыларына қажетті көлемде білімі кажет

  • Код ON9

    Салыстырмалы қарапайым және шығармашылық тапсырмаларды орындау үшін алараттық-компьютерлік технологиялар және IT-технологиялар саласында қажетті көлемде білімдері, дағдылары кажет

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top