Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Цифрлық білім беруді психологиялық сүйемелдеу в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру. Кәсіби білім берудегі инновациялық процестер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үдерісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Басқару психологиядағы жалпы теориялық мәселелер. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Персоналдың психологиялық сипаттамасы. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың цифрлыұ әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру процесті дербестендіруді ұйымдастыруды цифрландыру
    Несиелер: 5

    ЖОО-дағы білім беру процесін дербестендірілген ұйымдастыруға көшу. Болашақ педагогтардың функционалдық сауаттылығы. Абай атындағы ҚазҰПУ-дың заманауи цифрлық білім беру ортасының әлеуеті. Оқытудың он-лайн және офф-лайн түрлері үшін педагог пен студенттердің қызметін психологиялық сүйемелдеудің мазмұны. Ортақ әдістері, оқытудың технологиясы. Цифрлық сауаттылық, заманауи технологиялар саласындағы құзыреттер. Заманауи және қауіпсіз цифрлық білім беру ортасын құру саласында болашақ педагогтарды даярлау. Білім берудің барлық деңгейлеріндегі цифрлық ортаның рөлі мен маңыздылығын арттыру процесінде инновациялық білім беру әсерлеріне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджердің инновациялық қызметке психологиялық дайындығы
    Несиелер: 5

    Цифрлық қоғам мәдени және тарихи парадигмада. 4.0. Индустрияландыру жағдайындағы білім беру менеджері тұлғасының психологиясы. Цифрлық сауаттылық және заманауи білім беру менеджерінің құзыреттілігі. Менеджердің инновацияға психологиялық-педагогикалық дайындығы. Психологиялық маман жұмысының жүйелік детерминанты ретінде инновациялық қызмет. Инновациялық қызмет білім беру менеджері жұмысының жүйелік цифрлық детерминанты ретінде. Білім беру менеджерінің инновациялық қызметіне психологиялық дайындықты қалыптастыру технологиялары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі тестілеу теориясы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Университеттің білім берудегі цифрлық трансформация процестерінің таралуын бақылау және қолдау жүйесі. Педагогикалық өлшеу теориясының әдіснамасы. Білім берудегі тестілеу теориясы мен технологиясының мәні мен мазмұны. «Educational Measurement» мәселелері. Item Response Theory (IRT) – өлшеу теориясы. Педагогикалық өлшемдердің сандық нұсқалары-Strong True score Theory және Random Sampling Theory және Generalizability Theory. Тест түріндегі тапсырмалар құрамының теориясы. Тестілеу-білім сапасын өлшеу құралы. Тест түрлерінің педагогикалық өлшеулер сапасына әсері. Болашақ педагогтердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық өлшемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу және т.б. Хабарламалармен және баяндамалармен сөз сөйлеу, кәсіби байланыстарды жүзеге асыру сияқты шет тіліндегі қарым-қатынастың ауызша нысандарының дағдыларын жетілдіру. Заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, кәсіби саладағы коммуникативті мәселелерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасы
    Несиелер: 5

    Төртінші өнеркәсіптік революция, цифрлық трансформация және білім беру. 4.0 Индустрияландыру контекстіндегі педагогикалық білім беруді цифрлық трансформациялаудың теориялық негіздері. «Цифрландыру», «цифрлық білім беру», «педагогикалық инновациялық қызмет», «психологиялық сүйемелдеу» ұғымдары. Білім берудегі цифрлық технологиялардың орны. Цифрлық білім берудің инновациялық алаңдарының ұлттық желісі. «Цифрлық Қазақстан» тұжырымдамасын танудағы менеджердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі. ҚР-ның келешектегі қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру ұйымдарын қазіргі заманғы басқару принциптері. Цифрлық ортадағы студенттерге бағытталған оқытуды түрлендіру. Білім беру процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың цифрлық технологиялары. Оқытуды жекелендіру: «Пуэбло-жоспары», «Норт-Денвер-жоспары», «Батавиа жоспары», Дальтон жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білімнің цифрлық инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарының цифрлық инфрақұрылымы. ЖОО білім беру кеңістігінің цифрлық инфрақұрылымы. Білім беру ұйымдары қызметкерлерінің цифрлық құзыреттілігі. Цифрлық оқу-әдістемелік материалдар. Оқу-әдістемелік материалдардың, құралдар мен сервистердің цифрлық коллекцияларын цифрлық бағалау және аттестаттау. Цифрлық бақылау-өлшеу материалдарын, құралдар мен сервистерді әзірлеу және енгізу. Университеттің зияткерлік білім беру ортасын дамыту үшін ғылыми қызметте ЗЦББО-да қолдану. Цифрлық ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру. Цифрлық технологиялар және жаңа мәдени ақпараттық құралдар. Білім беру үдерісіне цифрлық технологияларды енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ақпараттық-талдау жұмыстарын жазуда халықаралық қатынастар саласындағы зерттеу дағдыларын қолдану Дамытылған дағдылар: жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін салыстырады; ақпараттық іздеу рейтингтерін жасайды Мазмұны: Ғылыми зерттеу, мәні және ерекшеліктері. Халықаралық қатынастардағы әдістеме және зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ақпаратты іздеу әдістері, дәйексөз келтіру ережелері. Жазбаша жұмыстардың құрылымы мен мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Философиялық әдіснаманың деңгейлері, жалпы ғылыми диалектикалық принциптер, жеке ғылыми әдістер, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нақты әдістері мен процедуралары бірлігіндегі психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Зерттеу әдістері: Ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және зерттеу нәтижелерін ресімдеуге дейін. Полимодальдылық (мультимедиалық); енгізілген бағалау. Білім беруді цифрлық түрлендіру және жасанды интеллект. Зерттеулердегі жаңа сандық білім беру материалдары мен құралдары. Білім беруді цифрлық түрлендіру психологиялық-педагогикалық зерттеулердің синергетикалық процесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің модельдері
    Несиелер: 5

    Цифрлық білім беру процесін ұйымдастыру модельдері. Цифрлық ортадағы көшбасшылық және басқару. Цифрлық дәуірде педагогтардың кәсіби дамуы: тьютор, фасилитатор. Студент тұлғасының жеке дамуын ғылыми-практикалық негіздеу. Жоғары мектеп оқытушысының тьюторлық-фасилитаторлық функционалы бағытының моделі. Цифрлық педагогикалық практикаларды дәлелді-нәтижелі тарату технологиялары. Цифрлық білім берудің жеке моделі. Цифрлық білім беруді психологиялық сүйемелдеу. Цифрлық білім беру және кәсіби жетістікке мотивацияны басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық және дәстүрлі диагностикалық құралдары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өлшемдер теориясы мен практикасындағы диагностиканың мәні. Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық диагностикасының құралдарын әзірлеу. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізу этикасы. Тұлғаның интеллектуалды дамуын диагностикалау. Білім берудегі диагностика құралдарының жіктелуі. Тест құрастырудың цифрлық технологиясы. Дербес енгізілген бағалау. Big Data технологиясы: білім беру процесінің дербестендірілген мониторингі; өзгерістер динамикасын диагностикалау (білім алушы, топ, курс); салыстырмалы талдау құралдары. Жеке білім беру нәтижелерін диагностикалық және қалыптастырушы бағалау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын басқарудың цифрлық технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын басқаруды жаңартудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері. Білім беру сапасын басқарудың негізгі принциптері мен әдістері және білім беру сапасын басқару жүйесінің мақсаттары. Білім беру ұйымдарында ұжымның әлеуетін дамытуды басқару технологиясы. Қызметкерлердің мотивациялық саласын және стратегиялық серіктестікті басқару, жұмыс берушілердің сұраныстарына жауап беретін білім беру сапасын жобалауға, іске асыруға, қамтамасыз етуге және қолдауға бағытталған бәсекеге қабілеттілікті басқару. ЗЦББО-ғы кәсіби-педагогикалық қызмет. ЗЦББО-ғы психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктері. Цифрлық білім беру форматтарындағы педагогикалық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру негізгі категория ретінде
    Несиелер: 5

    Бакалаврларды дискурсивті оқыту: цифрлық технологияларды қолдану. Цифрлы мультиаскинг және студенттерді оқыту. Студенттерге бағытталған оқыту және академиялық жетістіктерінің психологиялық мазмұны. Цифрлық орта жағдайында студентке бағытталған оқыту: үстемдік; даралау; білім беру ортасының қанықтылығы. Білім беру процесіне қатысушылардың рөлдерін өзгерту процесса (student-content, student-student, student-instructor). ЖОО мен жұмыс беруші кәсіпорынның өзара байланысындағы бірыңғай цифрлық оқыту - өндірістік орта. Цифрлық ортада студенттердің ерекше санаттарын (ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар) оқыту. Цифрлық экономика талаптарымен белгіленген студенттердің сандық құзыреттілігін бағалау. Студенттердің желілік әлеуметтену процесін психологиялық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби білім берудің цифрлық дидактикасы
    Несиелер: 5

    Цифрландыру дәуіріндегі педагогикалық жүйенің эволюциясы. Цифрлық дидактиканың педагогикалық орындылығы Цифрлық дидактика тұжырымдамалары кәсіптік оқыту педагогтерін оқытудан озып жобалаудың негізі ретінде. Білім беру процесінің жаңа заңдылықтары. Цифрландыру жағдайындағы педагогиканың жаңа кезеңінің психологиялық алғышарттары. Цифрлық дидактиканың үш көзі: цифрлық буын, цифрлық технологиялар, цифрлық педагогика. Педагогикалық тәжірибені цифрлық ортаның танымдық ресурстарына айналдыру. Цифрлық білім берудің ғылыми педагогикалық мектептері. Кәсіптік білім берудің цифрлық дидактикасының құралдары: дербестендірілген білім беру процесі, цифрландырылыған педагогикалық технологиялар, метацифрлік білім беру кешендері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім және ғылым саласындағы сараптаманы цифрлық трансформациялау
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі және цифрлық сараптаманы салыстырмалы бағалау. Білім беру және ғылыми қызмет ұйымдарының сараптамасын ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық актілері. Менеджердің сараптамалық қызметінің әдістері. Сараптама әдістерін қолдану алгоритмі. Ғылыми жобалардың сараптамасын ұйымдастыру және оларды енгізу кезеңдері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын бағалау мен сараптауды өлшеу. Сараптама әдістерін қолданудағы мүмкін қателер. Менеджердің қызметінде сараптама жүргізудің этикалық принциптері. Білім беру жүйесін басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесін зерттеу, сыртқы және ішкі білім беру ортасын бағалау, инновациялық қызметтің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру менеджерінің қызметіндегі фасилитаторлық, тьюторлық іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігі мен зияткерлік әлеуетінің сапасын арттырудағы қазіргі заманғы проблемалардың теориялық негіздері. Заманауи басқару жүйелері негізінде заманауи педагогикалық тәжірибелерді дәлелді-нәтижелі тарату технологиялары. Білім беру менеджерінің қызметіндегі фасилитаторлық, тьюторлық. Қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына жауап беретін бәсекеге қабілетті маман моделін құру. Жеке ұйымдастыру. Кәсіпкерлік қабілеттерін дамыту. Іскерлік байланыстарды қалыптастыру және дамыту. Коучинг - бұл қысқа мерзімде мақсаттарға қол жеткізу. Сенім мен құрмет атмосферасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру үдерісі субъектілерінің қызметін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық диагностикасының құралдарын әзірлеу. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізу этикасы. Тұлғаның интеллектуалды дамуын диагностикалау. Білім берудегі диагностика құралдарының жіктелуі. Педагогикалық өлшемдер саласында тест құрастыру технологиясы. Менеджердің ақпараттық құзіреттілігін диагностикалау үшін білім беру ұйымдарын цифрлық трансформациялау процестерінің таралуын бақылау және қолдау жүйелері. Білім беру менеджерінің когнитивтік-әрекеттік стилі. Менеджердің диагностикалық мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздемесі. Менеджердің диагностикалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негіздері. «Мәдениет» және «педагогикалық мәдениет» ұғымдары. Диагностикалық мәдениет жүйелік білім ретінде. Тұтас құрылым және интегративті қасиет. Диагностикалық мәдениетті диагностикалық қызмет ретінде талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру сапасын басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    (TQM) Жалпыға бірдей сапа менеджменті қағидаттарына негізделген білім беру сапасын басқару теориясы мен практикасы. Білім беру ұйымдарында адам ресурстарының дамуын басқару. Қызметкерлердің мотивациялық сферасын және стратегиялық серіктестікті басқару, жұмыс берушінің сұраныстарына жауап беретін білім беру сапасын жобалауға, іске асыруға, қамтамасыз етуге және қолдауға бағытталған бәсекеге қабілеттілікті басқару. ЖОО жағдайында білім беру сапасының менеджменті жүйесін жобалаудың теориялық негіздері. Студенттердің оқу жетістіктерін бағалау жүйесі. Университеттің сапа менеджменті жүйесін жобалаудың бірыңғай талаптарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары білім берудегі менеджмент жүйесі
    Несиелер: 5

    Білім беру процесін басқарудың теориялық негіздері, нақты ұйымдастырушылық іс-әрекет дағдыларын дамыту. Білім беру сапасын басқару технологияларын меңгеру. Университеттің сапа менеджменті жүйесі ұйымдық құрылымның жиынтығы ретінде. Жоғары білім сапасын қамтамасыз етудегі саясатты жүзеге асырудың әдістері мен ресурстары. Сапаны жоспарлау, сапаны басқару, сапаны қамтамасыз ету және сапаны жақсарту. Оқу процесінің нәтижелерін бақылау және талдау ретінде сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтері. Білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуі, білім беру менеджментінің стратегиясын жоспарлау тәжірибесін жинақтау; білім беру процесін басқарудың ұйымдастырушылық нысандары мен технологиялық тәсілдерінің принциптері, әдістері, кешендері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • SPSS бағдарламасы
    Несиелер: 5

    SPSS статистикалық пакетінде енгізілген деректерді талдаудың әдістемелік аспектілері. Топтарда алынған статистикалық нәтижелерді көрсете отырып, талдау және әдістердің мазмұны және пакет беру. Социологиялық мәліметтерге математикалық статистика әдістерін қолдану. Әлеуметтік деректерді талдау және өңдеуге арналған SPSS - Statistical Package for Social Science. Гуманитарлық бағыттағы деректерді талдаудың негізгі бөлімдері. SPSS - Statistical Package for Social Science саласындағы жүйелік білім және оны пайдалану тәжірибесі. Екі тәуелсіз үлгіні салыстыру (Mann-Whitney U, Wilcoxon W). Екі байланысты үлгіні салыстыру (Sign Test, Wilcoxon Signed Ranks Test). Краскела-Уоллистің критерийі (Kruskal-Wallis H). Бір факторлы дисперсиялық талдау (One-Way ANOVA). Корреляциялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    цифрлық білім беру ортасында оқу процестерін басқару

  • Код ON2

    цифрлық технологияларды пайдаланудың заманауи әдіснамасын меңгеру

  • Код ON3

    цирфлық білім беру ортасын жобалау

  • Код ON4

    цифрлық ортада студентке бағдарланған, дуальді-бағдарланған оқыту технологияларын практикада қолдану

  • Код ON5

    цифрлық аналитикалық инфрақұрылымын құру және шешімдер қабылдау процестерін жаңғырту

  • Код ON6

    оқу процестерін цифрлық трансформациялау стратегиясын әзірлеу

  • Код ON7

    цифрлық, коммуникациялық жүйелерді қолдана отырып, зерттеулер жүргізу және шешімдер қабылдау

  • Код ON8

    педагогикалық дизайн мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім беруді цифрлық трансформациялау шеңберінде жобаларға бастамашылық ету

7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогикалық өлшемдер
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Білім берудегі менеджмент HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология (УрФУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогикалық өлшемдер 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Қосымша білім беру
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Білім берудегі тьютор
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top