Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Қосымша білім беру в QYZPU

Пәндер

  • Оқушылардың бейіндік білім беру кейстері

    Қосымша білім беру менеджерлерін оқытуда кейс технологиясын қолдану. Оқыту кейстерінің жүйесі. Түсіну тәсілі ретінде жағдайға батыру (білім берудегі іс-әдіс). Коммуникативті-белсенділік тәсілінің білім беру процесі, түсіну мектебінің технологиялары, оқу процесін ұйымдастырудың ситуациялық әдісі. Әр түрлі пәндік салаларда кейс-әдісті қолданудағы модификацияларға арналған педагогтердің шығармашылық тобы қызметінің тәжірибесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи мектептегі аралас ақиқат элементтері

    Қосымша білім беру қызметтерін инновациялық дамыту саласындағы қосымша және виртуалды шындықтың жаңа технологияларының болашағы. Қоғамдық қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту және енгізу проблематикасының өзектілігі. Осы технологияларды практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі қосымша білім беру

    Заманауи қосымша білім беру жүйесінің мәселелері. ҚР қосымша білім беру жүйесі. Қазіргі заманғы қосымша білім беру зерттеулеріндегі қосымша білім беру жүйесінің негізгі мәселелерін талдау. Қосымша білім беру саласындағы отандық ғалымдардың зерттеулерін теориялық талдау мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру процестерін басқару

    Менеджменттің негізгі функциялары. Қосымша білім беру қызметіндегі мақсат қою және жоспарлау. Ұйымды басқарудың технологиялық тәсілін жүзеге асыру. Қызметтің алгоритмділігі (құрылымы). Білім беру ұйымының процестері студенттік профильдердің кросс-мәдениеті ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа ұрпақтың виртуалды әлемі

    Иммерсивті оқыту бағдарламасының VR және AR технологиялары (immersive education). Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды оқу процесінде, әртүрлі виртуалды әлемдер мен модельдеулерде, ойын түрінде қолдану. Оқушылардың қызығушылығын, қарым-қатынасын және пәнге деген қызығушылығын арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен технологиялары

    Ғылыми-педагогикалық зерттеу: теория және әдіснама. Педагогика әдіснамасы: мәні, функциялары, негізгі ұғымдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тақырыбы мен мәселесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің жүйесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістері. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР қосымша білім беру жүйесі

    ҚР жаңа білім беру жүйесін қалыптастыру мәселелері. Ұлттық біліктілік жүйесі. Мектептегі білім берудің міндеттері. ҚР кәсіптік білім берудің міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім берудегі білім алушылардың моделі

    Тәрбиені дамыту стратегиясы-тәрбие қызметінің жаңа бағдары. Тәрбие қызметін жаңартудың заманауи тәсілі мен басымдықтары. Қосымша білім беруде тәрбие қызметін ұйымдастырудағы әлеуметтік институттардың тиімділігін арттыру шарттары. Қосымша білім берудегі баланың мінез-құлық моделін талдау ретінде жобалық іс-шаралар арқылы стратегиялық басқаруды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім берудегі кәсіби құзыреттілік

    Балаларға қосымша білім беру жүйесінде заманауи педагогикалық кадрлардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру моделі. Қосымша білім беру жүйесінің бағдарламаларын іске асыратын педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілігі (педагогтің тәрбиесіне және ойлау креативтілігіне гуманистік көзқарас, полисубъектілік өзара іс-қимыл негізінде ДӨЖ бағдарламаларының тәрбиелік ортасының әлеуеті, толеранттылық компоненті, қосымша білім беру жүйесін басқару құрылымына түзетулер, ДӨЖ жүйесінде жұмыс істейтін педагогтарды даярлау және біліктілігін арттыру).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық білім беру технологиялары

    Қашықтықтан оқыту әдістемелерін әзірлеу қазіргі заманғы мультимедиалық оқыту технологиялары – техникалық оқыту құралдарының (ТСО) және дидактикалық оқыту құралдарының-ақпарат тасығыштардың (ҚБД) жиынтығы. Ақпаратты (дыбыс пен суретті) аналогтан сандық (дискретті) түрге түрлендіру. Мультимедиялық компьютер (дыбыстық стерео картамен, DVD/CD-ROM жетегімен, дыбыстық стерео колонкалармен, микрофонмен, видеокартамен жинақталған). Телебағдарламалар мен радиохабарларды қабылдауға мүмкіндік беретін телетюнерлер мен радиотюнерлер (телеқабылдағыш пен радиоқабылдағыштың платалары). Компьютерге бейне енгізу құрылғылары. е ақпараттық технологиялар. Педдизайн-қосымша білім беруде оқыту материалы және білім беру құралы. Педагогикалық дизайн және жобалау: принциптері, міндеттері, модельдері. Педагогикалық дизайн принциптері (Роберт Ганьердің оқыту теориясы бойынша). ADDIE моделі-педагогикалық дизайн ережелерін қолдана отырып, қосымша білім беруді жобалау стандарты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша білім берудегі кіріктірілген білім негіздері

    Интеграцияланған оқыту негіздері. Қосымша білім берудегі оқытудың әлеуметтік-білім беру интеграциясының теориялық және практикалық аспектілері. Жалпы білім беру мекемесі жағдайында интеграцияланған оқытудың шетелдік және отандық тәжірибесі (интеграцияланған сыныптар мен түзету-педагогикалық қолдау сыныптарында). Педагогикалық практикаға интеграцияланған оқытуды енгізудің өзектілігі. Әлеуметтік-білім беру интеграциясының тәжірибесі және қосымша білім берудегі гуманистік тенденциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім берудің тәрбиелік әлеуеті

    Өзгермелі әлемде балаларға қосымша білім беру: сұранысты, тартымдылықты, тиімділікті дамыту. Қосымша білім берудің тәрбиелік әлеуеті. Ақпараттық кеңістікте тәрбиелік компоненттерді (эстетикалық, адамгершілік және отбасылық, құндылықтар мен мінез-құлық нормалары сияқты дәстүрлі мәдениеттер) танымал ету және тиімді іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық дизайн

    Заманауи ақпараттық технологияларды енгізу арқылы қашықтықтан оқыту әдістерін әзірлеу. Педдизайн-қосымша білім беруде оқыту материалы және білім беру құралы. Педагогикалық дизайн және жобалау: принциптері, міндеттері, модельдері. Педагогикалық дизайн принциптері (Роберт Ганьердің оқыту теориясы бойынша). ADDIE моделі-педагогикалық дизайн ережелерін қолдана отырып, қосымша білім беруді жобалау стандарты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Curriculum Theory

    Оқу жоспарының теориясы-Curriculum теориясы. Оқу жоспарының теориясы (CT) - білім беру оқу бағдарламасын үйренуге және қалыптастыруға арналған оқу пәні. Оқу бағдарламалары теориясының әртүрлі мектептері классицизміне реакция ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі халықаралық және салыстырмалы зерттеулер

    Білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеулер (PISA, TIMSS, ICCS, ICILS, PIRLS, TALIS, PIAAC) әртүрлі елдердегі білім беру жүйелерінің тиімділігін анықтау құралы ретінде. Білім беру сапасын салыстырмалы зерттеу: халықаралық ынтымақтастық стратегиясы. Халықаралық ынтымақтастық және ұлттық білім беру жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Classroom Management

    Сыныпты басқару принциптері (Classroom Management). Белсенді пән-сыныпты тиімді басқарудың негізі.Абстрактілі ойлау, талдау, синтез, интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейіңізді жақсарту және дамыту мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қосымша білім берудегі білім генерациясы

    Пән ғылыми таным мен шығармашылық әдіснамасын, ғылыми зерттеуді жоспарлау мен кезеңдерін, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және жүйелеу әдістерін, ғылыми зерттеулер этикасын зерттеуді қамтиды. Білім алудың әлеуметтік-экономикалық тәсілін, білімді тауар ретінде өндіруге деген көзқарасты, "Әлеуметтік тәжірибемен» алмасып отыру функциясының маңыздылығын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім беруде цифрлық технологияларды қолдану

    Windows үшін Интернет қосымшасы. білім беру БОЙЫНША интерактивтік тақта үшін. Электронды сынып журналы және оқу-ақпараттық жүйесі, кіріктірілген медиатека. Практикалық тәжірибелер мен виртуалды физикалық процестер, ақпараттық-цифрлық құзыреттілікті алу үшін қажетті дағдылар мен дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қосымша білім берудегі стартап жобаларды құрастыру

    Білім беру стартаптарының ерекшеліктері. Education Technology (EdTech) – әлемдік Инвестициялар, платформалар мен қосымшалар. Coursera-онлайн білім беру. Білім беру стартаптары-бұл IT-технологияларды бағдарламалау және пайдалану. Басқарушылық стартап-жобаны әзірлеу. Басқарушылық стартап-жобаның паспорты, басқарушылық стартап-жобаның іс-шаралар жоспары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім беру мазмұнын жобалау

    Әр түрлі бағыттағы қосымша жалпы білім беретін жалпы дамыту бағдарламаларын жобалау. Қосымша жалпы дамыту бағдарламаларын әзірлеудің нормативтік және әдістемелік негіздері. Қосымша білім берудің мақсатты бағдарлары. Қосымша жалпы білім беру бағдарламасының мәртебесі. Қосымша білім беруді лицензиялау. Қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру шарттарына қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Сандық педагогика жағдайында қосымша білім беру моделін трансформациялау. Жаңа білім беру модельдерін енгізудің алғышарттары мен мақсаттары. Оқушылардың білім беру ортасын цифрландыруға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістер. Мұғалімдердің жаңа цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қосымша білім беруді цифрландырудың заңдылықтары мен үрдістері. Қосымша білім берудің жаңа "цифрлық" моделін қалыптастыру және енгізу - ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, бейімді және икемді педагогикалық жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандық өркениет мәселелерін түсінуде, шет тілінде кәсіби қарым-қатынастың ауызша формалары мен жазбаша дағдыларын жетілдіруде заманауи ғылым философиясы, педагогика және психологияның теориялық-әдіснамалық білімдерін басшылыққа алады
  • кәсіби қызметте қосымша білім берудің әдіснамалық негізін, білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулердің заманауи жетістіктерін пайдалана
  • ҚР және шет елдердегі заманауи қосымша білім берудің өзекті мәселелерін басшылыққа алады және оқу процесінде оқушы профилінің білім беру кейстерін пайдаланады
  • менеджмент саласындағы отандық және шетелдік тәжірибеге сүйене отырып, басқару модельдерін, жалпы қосымша білім берудің жеке және топтық технологияларын құрастырады
  • қазіргі заманғы қосымша білім беруде аралас шындықты іске асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын қолданады, біліктілікті арттыруға және «виртуалды аудиторияларда» қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді, қосымша білім берудің нысаналы бағдарларын ескере отырып, жалпы дамытушы бағдарламаларды жобалайды
  • тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту үшін педагогикалық дизайнды, мультимедиялық және цифрлық білім беру технологияларын қарқындатуға бағытталған аспаптық ерекшеліктерді талдайды
  • стартап-жобаларды әзірлеу және ұйымдастыру, қосымша білім беруде білімді генерациялау нәтижелерін дәлелдейді
  • қосымша білім беру саласындағы халықаралық және салыстырмалы зерттеулердің талаптарына сәйкес келетін функционалдық сауаттылық мүмкіндіктерін болжайды

Ұқсас БББ

7M01104 Білім берудегі менеджмент HN

«Тұран-Астана» университеті

7M01104 Цифрлық білім беруді психологиялық сүйемелдеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01104 (IP) Білім Берудегі Зерттеулер

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01104 Оқыту бағдарламаларының дизайны (IP)

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01104 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

7M01104 Оқыту бағдарламаларының дизайны (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01104 (IP) Білім Берудегі Зерттеулер

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01104 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

7M01104 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01104 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01104 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top