Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Қосымша білім беру в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Оқушылардың бейіндік білім беру кейстері
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру менеджерлерін оқытуда кейс технологиясын қолдану. Оқыту кейстерінің жүйесі. Түсіну тәсілі ретінде жағдайға батыру (білім берудегі іс-әдіс). Коммуникативті-белсенділік тәсілінің білім беру процесі, түсіну мектебінің технологиялары, оқу процесін ұйымдастырудың ситуациялық әдісі. Әр түрлі пәндік салаларда кейс-әдісті қолданудағы модификацияларға арналған педагогтердің шығармашылық тобы қызметінің тәжірибесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи мектептегі аралас ақиқат элементтері
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру қызметтерін инновациялық дамыту саласындағы қосымша және виртуалды шындықтың жаңа технологияларының болашағы. Қоғамдық қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту және енгізу проблематикасының өзектілігі. Осы технологияларды практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әлемдегі қосымша білім беру
    Несиелер: 5

    Заманауи қосымша білім беру жүйесінің мәселелері. ҚР қосымша білім беру жүйесі. Қазіргі заманғы қосымша білім беру зерттеулеріндегі қосымша білім беру жүйесінің негізгі мәселелерін талдау. Қосымша білім беру саласындағы отандық ғалымдардың зерттеулерін теориялық талдау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру процестерін басқару
    Несиелер: 5

    Менеджменттің негізгі функциялары. Қосымша білім беру қызметіндегі мақсат қою және жоспарлау. Ұйымды басқарудың технологиялық тәсілін жүзеге асыру. Қызметтің алгоритмділігі (құрылымы). Білім беру ұйымының процестері студенттік профильдердің кросс-мәдениеті ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңа ұрпақтың виртуалды әлемі
    Несиелер: 5

    Иммерсивті оқыту бағдарламасының VR және AR технологиялары (immersive education). Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды оқу процесінде, әртүрлі виртуалды әлемдер мен модельдеулерде, ойын түрінде қолдану. Оқушылардың қызығушылығын, қарым-қатынасын және пәнге деген қызығушылығын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық зерттеу: теория және әдіснама. Педагогика әдіснамасы: мәні, функциялары, негізгі ұғымдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тақырыбы мен мәселесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің жүйесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістері. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР қосымша білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    ҚР жаңа білім беру жүйесін қалыптастыру мәселелері. Ұлттық біліктілік жүйесі. Мектептегі білім берудің міндеттері. ҚР кәсіптік білім берудің міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосымша білім берудегі білім алушылардың моделі
    Несиелер: 5

    Тәрбиені дамыту стратегиясы-тәрбие қызметінің жаңа бағдары. Тәрбие қызметін жаңартудың заманауи тәсілі мен басымдықтары. Қосымша білім беруде тәрбие қызметін ұйымдастырудағы әлеуметтік институттардың тиімділігін арттыру шарттары. Қосымша білім берудегі баланың мінез-құлық моделін талдау ретінде жобалық іс-шаралар арқылы стратегиялық басқаруды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудегі кәсіби құзыреттілік
    Несиелер: 5

    Балаларға қосымша білім беру жүйесінде заманауи педагогикалық кадрлардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру моделі. Қосымша білім беру жүйесінің бағдарламаларын іске асыратын педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілігі (педагогтің тәрбиесіне және ойлау креативтілігіне гуманистік көзқарас, полисубъектілік өзара іс-қимыл негізінде ДӨЖ бағдарламаларының тәрбиелік ортасының әлеуеті, толеранттылық компоненті, қосымша білім беру жүйесін басқару құрылымына түзетулер, ДӨЖ жүйесінде жұмыс істейтін педагогтарды даярлау және біліктілігін арттыру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультимедиялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту әдістемелерін әзірлеу қазіргі заманғы мультимедиалық оқыту технологиялары – техникалық оқыту құралдарының (ТСО) және дидактикалық оқыту құралдарының-ақпарат тасығыштардың (ҚБД) жиынтығы. Ақпаратты (дыбыс пен суретті) аналогтан сандық (дискретті) түрге түрлендіру. Мультимедиялық компьютер (дыбыстық стерео картамен, DVD/CD-ROM жетегімен, дыбыстық стерео колонкалармен, микрофонмен, видеокартамен жинақталған). Телебағдарламалар мен радиохабарларды қабылдауға мүмкіндік беретін телетюнерлер мен радиотюнерлер (телеқабылдағыш пен радиоқабылдағыштың платалары). Компьютерге бейне енгізу құрылғылары. е ақпараттық технологиялар. Педдизайн-қосымша білім беруде оқыту материалы және білім беру құралы. Педагогикалық дизайн және жобалау: принциптері, міндеттері, модельдері. Педагогикалық дизайн принциптері (Роберт Ганьердің оқыту теориясы бойынша). ADDIE моделі-педагогикалық дизайн ережелерін қолдана отырып, қосымша білім беруді жобалау стандарты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудегі кіріктірілген білім негіздері
    Несиелер: 5

    Интеграцияланған оқыту негіздері. Қосымша білім берудегі оқытудың әлеуметтік-білім беру интеграциясының теориялық және практикалық аспектілері. Жалпы білім беру мекемесі жағдайында интеграцияланған оқытудың шетелдік және отандық тәжірибесі (интеграцияланған сыныптар мен түзету-педагогикалық қолдау сыныптарында). Педагогикалық практикаға интеграцияланған оқытуды енгізудің өзектілігі. Әлеуметтік-білім беру интеграциясының тәжірибесі және қосымша білім берудегі гуманистік тенденциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша білім берудің тәрбиелік әлеуеті
    Несиелер: 5

    Өзгермелі әлемде балаларға қосымша білім беру: сұранысты, тартымдылықты, тиімділікті дамыту. Қосымша білім берудің тәрбиелік әлеуеті. Ақпараттық кеңістікте тәрбиелік компоненттерді (эстетикалық, адамгершілік және отбасылық, құндылықтар мен мінез-құлық нормалары сияқты дәстүрлі мәдениеттер) танымал ету және тиімді іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Заманауи ақпараттық технологияларды енгізу арқылы қашықтықтан оқыту әдістерін әзірлеу. Педдизайн-қосымша білім беруде оқыту материалы және білім беру құралы. Педагогикалық дизайн және жобалау: принциптері, міндеттері, модельдері. Педагогикалық дизайн принциптері (Роберт Ганьердің оқыту теориясы бойынша). ADDIE моделі-педагогикалық дизайн ережелерін қолдана отырып, қосымша білім беруді жобалау стандарты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Curriculum Theory
    Несиелер: 6

    Оқу жоспарының теориясы-Curriculum теориясы. Оқу жоспарының теориясы (CT) - білім беру оқу бағдарламасын үйренуге және қалыптастыруға арналған оқу пәні. Оқу бағдарламалары теориясының әртүрлі мектептері классицизміне реакция ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі халықаралық және салыстырмалы зерттеулер
    Несиелер: 6

    Білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеулер (PISA, TIMSS, ICCS, ICILS, PIRLS, TALIS, PIAAC) әртүрлі елдердегі білім беру жүйелерінің тиімділігін анықтау құралы ретінде. Білім беру сапасын салыстырмалы зерттеу: халықаралық ынтымақтастық стратегиясы. Халықаралық ынтымақтастық және ұлттық білім беру жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Classroom Management
    Несиелер: 6

    Сыныпты басқару принциптері (Classroom Management). Белсенді пән-сыныпты тиімді басқарудың негізі.Абстрактілі ойлау, талдау, синтез, интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейіңізді жақсарту және дамыту мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша білім берудегі білім генерациясы
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми таным мен шығармашылық әдіснамасын, ғылыми зерттеуді жоспарлау мен кезеңдерін, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және жүйелеу әдістерін, ғылыми зерттеулер этикасын зерттеуді қамтиды. Білім алудың әлеуметтік-экономикалық тәсілін, білімді тауар ретінде өндіруге деген көзқарасты, "Әлеуметтік тәжірибемен» алмасып отыру функциясының маңыздылығын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беруде цифрлық технологияларды қолдану
    Несиелер: 6

    Windows үшін Интернет қосымшасы. білім беру БОЙЫНША интерактивтік тақта үшін. Электронды сынып журналы және оқу-ақпараттық жүйесі, кіріктірілген медиатека. Практикалық тәжірибелер мен виртуалды физикалық процестер, ақпараттық-цифрлық құзыреттілікті алу үшін қажетті дағдылар мен дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша білім берудегі стартап жобаларды құрастыру
    Несиелер: 5

    Білім беру стартаптарының ерекшеліктері. Education Technology (EdTech) – әлемдік Инвестициялар, платформалар мен қосымшалар. Coursera-онлайн білім беру. Білім беру стартаптары-бұл IT-технологияларды бағдарламалау және пайдалану. Басқарушылық стартап-жобаны әзірлеу. Басқарушылық стартап-жобаның паспорты, басқарушылық стартап-жобаның іс-шаралар жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша білім беру мазмұнын жобалау
    Несиелер: 5

    Әр түрлі бағыттағы қосымша жалпы білім беретін жалпы дамыту бағдарламаларын жобалау. Қосымша жалпы дамыту бағдарламаларын әзірлеудің нормативтік және әдістемелік негіздері. Қосымша білім берудің мақсатты бағдарлары. Қосымша жалпы білім беру бағдарламасының мәртебесі. Қосымша білім беруді лицензиялау. Қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру шарттарына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 6

    Сандық педагогика жағдайында қосымша білім беру моделін трансформациялау. Жаңа білім беру модельдерін енгізудің алғышарттары мен мақсаттары. Оқушылардың білім беру ортасын цифрландыруға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістер. Мұғалімдердің жаңа цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қосымша білім беруді цифрландырудың заңдылықтары мен үрдістері. Қосымша білім берудің жаңа "цифрлық" моделін қалыптастыру және енгізу - ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, бейімді және икемді педагогикалық жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Жаһандық өркениет мәселелерін түсінуде, шет тілінде кәсіби қарым-қатынастың ауызша формалары мен жазбаша дағдыларын жетілдіруде заманауи ғылым философиясы, педагогика және психологияның теориялық-әдіснамалық білімдерін басшылыққа алады

  • Код ON2

    кәсіби қызметте қосымша білім берудің әдіснамалық негізін, білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулердің заманауи жетістіктерін пайдалана

  • Код ON3

    ҚР және шет елдердегі заманауи қосымша білім берудің өзекті мәселелерін басшылыққа алады және оқу процесінде оқушы профилінің білім беру кейстерін пайдаланады

  • Код ON4

    менеджмент саласындағы отандық және шетелдік тәжірибеге сүйене отырып, басқару модельдерін, жалпы қосымша білім берудің жеке және топтық технологияларын құрастырады

  • Код ON5

    қазіргі заманғы қосымша білім беруде аралас шындықты іске асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын қолданады, біліктілікті арттыруға және «виртуалды аудиторияларда» қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді, қосымша білім берудің нысаналы бағдарларын ескере отырып, жалпы дамытушы бағдарламаларды жобалайды

  • Код ON6

    тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту үшін педагогикалық дизайнды, мультимедиялық және цифрлық білім беру технологияларын қарқындатуға бағытталған аспаптық ерекшеліктерді талдайды

  • Код ON7

    стартап-жобаларды әзірлеу және ұйымдастыру, қосымша білім беруде білімді генерациялау нәтижелерін дәлелдейді

  • Код ON8

    қосымша білім беру саласындағы халықаралық және салыстырмалы зерттеулердің талаптарына сәйкес келетін функционалдық сауаттылық мүмкіндіктерін болжайды

7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогикалық өлшемдер
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Білім берудегі менеджмент HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогика және психология (УрФУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Педагогикалық өлшемдер 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Цифрлық білім беруді психологиялық сүйемелдеу
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01104 Білім берудегі тьютор
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top