Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04201 Құқықтану: сот- прокурорлық қызмет в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогтың құқықтық мәдениеті

    Мақсаты: педагогикалық мәдениет негіздерін және кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық мәдениет: мәні мен мазмұны. Құқықтық тәрбие және білім. Педагогикалық қызметкерлер құқықтық білім беру субъектісі ретінде. Педагогтың құқықтық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде педагогтің құқықтық мәдениеті саласында жүйелендірілген теориялық білімді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикадағы құқық

    Мақсаты: білім беру жүйесіндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттаманы зерделеу, құқықтық базаны талдау. Мазмұны: білім алушылардың, кәмелетке толмаған білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) құқықтарын қорғау. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекет және құқық теориясы

    Мақсаты: студенттердің мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы, олардың түрлері, формалары мен функциялары, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: мемлекет және құқық теориясының пәні мен түсінігі. Мемлекет пен құқықтың пайда болуы. Мемлекеттің Функциялары. Мемлекет Нысандары. Қоғамның әлеуметтік нормалары жүйесіндегі құқық. Қоғамның құқықтық жүйесі. Құқық нормалары. Құқықты іске асыру. Құқықтық сана және құқықтық мәдениет. Заң шығару. Нормативтік актілерді жүйелеу. Құқық жүйесі және заңнама жүйесі. Заңды жауапкершілік. Заңдылық және құқықтық тәртіп. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте құқықтық білімді дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рим құқығы

    Мақсаты: ежелгі Рим мемлекетінде жеке-құқықтық ойдың дамуы туралы терең түсінік қалыптастыру. Рим құқығы ұғымы. Оның жүйелері мен көздері. Рим құқындағы тұлғалардың құқықтық жағдайы. Римдік міндетті құқық. Міндеттемелердің жекелеген түрлері. Мұрагерлік құқығы. студенттерде заңды көзқарасты қалыптастыру, яғни фактіні құқық призмасы арқылы көру қабілеті, соның ішінде заңға сәйкес немесе қарама-қайшылық, оның рухына сәйкес немесе қарама-қайшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ҚР Конституциялық құқығы

    Мақсаты: студенттердің Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының маңызды ғылыми – теориялық ережелері туралы іргелі түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: түсінігі, пәні және әдістері; конституциялық құрылыс негіздері; ҚР-дағы адам мен азаматтың құқықтық статусының негіздері; қоғамдық бірлестіктерді ұйымдастыру мен қызметінің конституциялық негіздері; ҚР-дағы сайлау жүйелері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: ҚР Конституциялық құқығы туралы білімі бар және өзінің кәсіби қызметінде оларға сүйенуге дайын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге ​​үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР әкімшілік құқығы

    Мақсаты: Әкімшілік құқықтың негізгі ұғымдары мен институттарын, атқарушы билікті жүзеге асыру механизмін зерделеу. Мазмұны: Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік. Әкімшілік жаза және әкімшілік-құқықтық ықпал ету шаралары. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы. Жеке адамның құқығына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылық. Сайлау құқықтарына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылықтар (республикалық референдумға қатысу құқығы). Меншікке қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу. Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулыларды орындау. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде әкімшілік-құқықтық реттеу механизмі туралы қажетті білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР әкімшілік-процестік құқығы

    Сабақтың мақсаты: әкімшілік-іс жүргізу нормаларының ерекшеліктері, олардың мазмұны, түрлері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Әкімшілік процесс: түсінігі мен ерекшеліктері, әкімшілік процестің құрылымы. Әкімшілік рәсімдер. Әкімшілік іс қозғау. Әкімшілік істі қарау. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша шешімдер мен шешімдерді қайта қарау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: проблемалық жағдайларды шешу үшін нақты әкімшілік-құқықтық нормаларды қолдану; әкімшілік құқық бұзушылық құрамын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ҚР Азаматтық құқығы (жалпы бөлім)

    Мақсаты: студенттерде азаматтық құқық мәселелері бойынша жүйелі және кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: Азаматтық құқық, құқық саласы ретінде. Азаматтық құқықтық қатынастар. Азаматтық құқықтарды жүзеге асыру және қорғау. Жеке тұлғалар азаматтық құқық субъектісі ретінде. Заңды тұлғалар. Азаматтық құқық объектілері. Мәмілелер. Өкілдік. Азаматтық құқықтағы мерзімдер. Талап мерзімі. Жеке меншік құқығы. Ортақ меншік құқығы. Заттық құқықтар. Міндеттемелер түсінігі және түрлері. Шарт. Міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету. Міндеттемелерді бұзғаны үшін жауапкершілік. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Азаматтық құқық саласында алған білімдерін жинақтау және талдау, жеке құқық саласындағы құқықтық міндеттер мен мәселелерді табысты шешу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • ҚР Қылмыстық құқығы (жалпы бөлім)/

    Сабақтың мақсаты: студенттерге Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығының жалпы бөлігі туралы терең теориялық білім беру: Қылмыстық құқық нормалары, қылмыстық құқық теориясы. Қылмыстық құқықтың принциптері, қылмыстық-құқықтық қатынастар, қылмыстық жауапкершілік, қылмыстық заң, қылмыстың түсінігі мен белгілері, қылмыс құрамы, қылмыстық құқық бұзушылыққа сыбайлас қатысу, қылмыстың сатылары, қылмыстық жазаны тағайындау, қылмыстық жауаптылықтан және жазадан босату. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қылмыстыққұқықтың Жалпы бөлімінің нормаларын,қылмыстық жазаларды түсіндіру және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы (Ерекше бөлім)

    Мақсаты: азаматтық құқықтың бастапқы базасын (ерекше бөлігін) құрайтын нормативтік құқықтық актілерді, осындай актілерді қолдану тетігін зерделеу; азаматтық-құқықтық даулардың түрлерін, олардың туындау себептерін талдау; студенттердің нақты жағдайларға қатысты азаматтық құқық нормаларын (ерекше бөлігін) іске асыру қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сатып алу-сату шарты және оның түрлері.Айырбастау шарты, сыйға тарту шарты, жалдау шарты. Мүлікті пайдалануға беру жөніндегі шарттар. Мүліктік жалдау (жалдау) шартының жалпы ережелері. Жұмыстарды жүргізу жөніндегі шарттар (мердігерлік үлгідегі шарттар). Қызмет көрсету шарттары. Ақылы қызмет көрсету. Тасымалдау шарты. Зиян келтіру салдарынан туындайтын міндеттемелер. Зияткерлік меншік құқығы. Мұрагерлік құқық. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерге азаматтық құқық бойынша практикалық міндеттерді шешу дағдыларын және азаматтық заңнама нормаларын құқықтық талдау дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Төрелік процесс. Аралық сот

    "Төрелік процесс" оқу пәнін игерудің мақсаты: білім алушыларда төрелік іс жүргізу құқығы институттарын білуін қалыптастыру және төрелік іс жүргізу құқығы нормаларын дұрыс жүзеге асыру үшін негіз құру болып табылады. Пәннің міндеттері: білім алушыларда бұзылған құқықты қорғаудың төрелік іс жүргізу нысаны туралы, негізгі институттар және іс жүргізу құқығының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • ҚР еңбек құқығы

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық еңбек қатынастарын реттейтін құқық нормаларының мәнін түсіндіру, студенттердің еңбек құқығы нормаларын қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: еңбек құқығы нормаларымен реттелетін құқықтық қатынастар саласындағы құқықтық нормалардың мазмұны мен маңызы. Еңбек қатынастарының мәні, оларды құқықтық реттеу көлемі. Ұжымдық-шарттық реттеудің рөлі мен маңызы. Еңбек шартының мәні мен мазмұны, оны жасасу, өзгерту және тоқтату. Жұмыс уақыты және уақытша демалыс. Еңбек тәртібі. Еңбекке ақы төлеу. Тәртіптік және материалдық жауапкершілік. Қалыптасатын құзыреттіліктер: еңбек құқығы мен еңбек заңнамасының нормаларын білу, сондай-ақ практикалық міндеттерді шешу кезінде алған дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығы (Ерекше бөлім)

    Мақсаты: ҚР ҚК Ерекше бөлігінің нормалары мен институттарын теориялық тұрғыдан игеру және оларды құқық қорғау және заңгердің өзге де кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: қылмыстық құқықтың ерекше бөлігі, оның жүйесі, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау негіздері. Жеке адамға қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Адамның және азаматтың конституциялық және өзге де құқықтары мен бостандықтарына қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Адамзаттың бейбітшілігі мен қауіпсіздігіне қол сұғатын қылмыстар. Мүлікке қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Экономикалық қызмет саласындағы қылмыстық құқық бұзушылықтар. Медициналық қылмыстық құқық бұзушылықтар. Экологиялық қылмыстық құқық бұзушылықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызмет міндеттерін шешуде материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын қолдану, сондай-ақ қылмыстар мен басқа да құқық бұзушылықтарды анықтау, ашу, тергеу және саралау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Педагог және психолог-сот процесінің қатысушылары ретінде

    Мақсаты: белгілі бір құқықтық мәртебеге ие сот процесіне қатысушылар ретінде мұғалім мен психологтың ерекшеліктерін ашу. Мазмұны: сот ісін жүргізуде кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктері. "Кәмелетке толмаған"ұғымының эволюциясы. Қылмыстық іс жүргізу заңнамасында кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктерінің даму тарихы. Жекелеген мемлекеттердің қылмыстық іс жүргізу заңнамасы бойынша кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктері. Педагог пен психологтың қатысуы кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың кепілі ретінде. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі педагогтың іс жүргізу мәртебесі. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі мұғалім: оның түсінігі. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі педагогикалық, психологиялық және арнайы білім: олардың арақатынасы. Педагогтің қылмыстық сот ісін жүргізудегі құқықтары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Криминология

    Курстың мақсаты студенттердің криминологиялық ойлау қабілеттерін дамыту, криминологиялық жағдайды бағалау, ғылыми жетістіктерді құқық қолдану практикасында қолдану бойынша ұсыныстар жасау. Курстық бағдарлама тұжырымдаманың негізгі теориялық және практикалық ережелерін, себептері мен жағдайларын, қылмыстың алдын алу және болдырмау, сондай-ақ қылмысқа қарсы күрес мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Кәмелетке толмағандардың теріс қылықтары және олар үшін жауапкершілік

    Мақсаты: оқушыларды ұғымдармен таныстыру: құқық бұзушылық; әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік; заңның тиісті баптарымен таныстыру; адамгершілік-құқықтық бағдарларды қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: құқық бұзушылық, оның белгілері туралы түсінік. Құқық бұзушылықтың жекелеген түрлері. Құқық бұзушылықтардың қауіптілігі, оларды жасауға жол бермеу. Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары: - бөтеннің мүлкіне зиян келтіру, зиян келтіру немесе жою; - ұсақ ұрлау; - психотроптық заттардың, есірткі препараттарының және олардың аналогтарының заңсыз айналымы; - психотроптық, есірткі препараттарын және олардың аналогтарын дәрігерлік тағайындаусыз пайдалану; - жезөкшелікпен айналысу; - теміржол көлігі қозғалысының қауіпсіздігіне қатер төндіретін іс-әрекеттер мен әрекеттер; - билетсіз жол жүру; -жүргізушінің көлік құралын тиісті құқықтарсыз басқаруы; - жүргізушінің көлік құралын алкогольдік мас күйінде немесе есірткі, психотроптық құралдардың немесе олардың аналогтарының әсерінен басқаруы; - жәбірленушінің денсаулығына жеңіл немесе орташа ауырлықтағы зақым келтірген жол қозғалысы немесе көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзу; - мамандандырылған шұғыл қызметтерді көрінеу жалған шақыру; - шағын көлемді көлік құралдары; - көлік құралын бұзақылық; - нацизмді насихаттау, нацистік атрибуттарды көрсету; - қоғамдық орындарда мас күйінде немесе психотроптық, есірткі препараттарының немесе олардың аналогтарының әсерінен пайда болуы. Кәмелетке толмағандардың жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • ҚР Қылмыстық іс жұргізу құқығы

    Мақсаты: қылмыстық істерді қозғау, тергеу, сотта қарау және шешу бойынша мемлекеттің арнаулы органдарының қызметі саласындағы құқықтық қатынастарды тереңдетіп зерделеу Мазмұны: Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығының жалпы ережелері. Қылмыстық процеске қатысушылар. Дәлелдемелер мен дәлелдемелер. Процедуралық мәжбүрлеу шаралары. Қылмыстық процестегі мүліктік мәселелер. Бірінші сатыдағы сотта іс жүргізу. Заңды күшіне енбеген сот үкімдері мен қаулыларын қайта қарау. Сот шешімдерін орындау. Заңды күшіне енген сот шешімдерін қайта қарау жөніндегі іс жүргізу. Қылмыстық істердің жекелеген санаттары бойынша іс жүргізу ерекшеліктері. Арнайы өндірістер. Алқабилер қатысатын істер бойынша іс жүргізу. Қалыптасқан құзыреттер: студенттердің қылмыстық іс жүргізу теориясының ережелерін игеруі, олардың алдын-ала тергеу органдарының, прокуратураның және соттың қылмыстық іс жүргізу саласындағы қызметін заңнамалық реттеуді білуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саладағы зерттеулер

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының азаматтық процесстік құқығы

    Мақсаты: студенттерде азаматтық іс жүргізу құқығының негізгі ережелері және оны қолдану бойынша сот практикасы туралы тұрақты білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: азаматтық іс жүргізу құқығы және оның принциптері. ҚР азаматтық сот ісін жүргізу. Азаматтық іс жүргізу құқықтық қатынастары. Азаматтық іс жүргізу құқықтық қатынастарының субъектілері. Азаматтық істердің ведомстволық бағыныстылығы және соттылығы. Сот дәлелдемелері және дәлелдемелер. Талап қою және талап қою.. Азаматтық процестегі татуластыру рәсімдері. Бірінші сатыдағы сотта сот талқылауы. Бірінші сатыдағы сот актілері. Жеңілдетілген өндіріс. Арнайы талап-арыз өндірісі. Арнайы өндіріс. Сот актілерін қайта қарау жөніндегі іс жүргізу. Сот және өзге де органдар актілерін орындауға байланысты іс жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын іске асыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Білім беру ұйымы басшысының құқықтық мәртебесі

    Мақсаты: педагогикалық жүйелерді стратегиялық басқарудың негіздерін меңгеру, сондай-ақ білім беру жүйесінің қазіргі даму тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: білім беру ұйымдары заңды тұлға ретінде. Білім беру ұйымдарының құқықтық мәртебесінің кешенді институты туралы түсінік. Білім беру ұйымдарының қызметін нормативтік-құқықтық реттеу. Білім беру ұйымдарының құқықтары мен міндеттері. Білім беру ұйымы филиалдарының құқықтық мәртебесі. Білім беру ұйымдарының конституциялық-құқықтық мәртебесі. ұйымдар. Білім беру ұйымдарының азаматтық-құқықтық мәртебесі. Білім беру ұйымының қаржылық-экономикалық мәртебесі. Білім беру ұйымының Әкімшілік-құқықтық мәртебесі. Білім беру-құқықтық мәртебесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік қамсыздандыру құқығы

    Мақсаты:әлеуметтік қамсыздандыру саласында білім алушылардың базалық білімін қалыптастыру, олардың әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңнамадағы бағдары. Мазмұны:Әлеуметтік қамсыздандыру құқығының түсінігі және жүйесі. Әлеуметтік қамсыздандыру құқығының принциптері.Әлеуметтік қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру. Ынтымақты зейнетақы жүйесінен төленетін зейнетақы төлемдері.Пенсионное обеспечение из накопительных пенсионных фондов. Сақтандыру ұйымдарынан зейнетақымен қамсыздандыру. Құзыреттіліктер:әлеуметтік қамтамасыз ету құқығының нормаларын талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагогтің еңбек қызметін нормативтік-құқықтық реттеу

    Мақсаты: педагог қызметкерлердің жұмысын реттейтін нормативтік-құқықтық актілер жүйесінің ерекшеліктерін талдау және анықтау. Мазмұны: білім беру саласы құқықтық реттеу объектісі ретінде. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Білім беру саласындағы заңнамасы. ҚР Білім беру саласындағы заңнамасының міндеттері. Білім беру ұйымдарын басқару. ҚР Білім беру жүйесі. Білім беру жүйесі ұғымы. Қазақстан Республикасындағы білім беру түрлері, деңгейлері мен нысандары. Білім беруді басқарудағы интеграцияланған тенденциялар. Халықаралық білім беру кеңістігі. Қазақстандағы білім беру жүйесін жаңғырту. Білім беру бағдарламаларын іске асыруға қойылатын жалпы талаптар. Мектепке дейінгі білім берудің мазмұны. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қазіргі жағдайы. ДК дамуының негізгі бағыттары. Ата-аналардың (заңды өкілдердің) білім беру қатынастарындағы құқықтары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім беру ұйымдарында криминологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Мақсаты: білім беру ортасының криминологиялық қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге кедергі келтіретін қазіргі заманғы проблемаларды зерделеу Мазмұны: қылмысқа қарсы қауіпсіздік-скулшутинг (оқу орындарының қабырғаларында білім беру қатынастарына қатысушыларға қарулы шабуыл). Экстремизмге қарсы қауіпсіздік (жастар экстремистік топтары). Интернет желісіндегі қауіпсіздік(білім беру қатынастарына қатысушылар үшін интернет-қылмыскерлердің құрбаны болу қаупі). Суицидке қарсы қауіпсіздік(жасөспірімдерді суицидке бағытталған әлеуметтік топтарға тарту мәселесі).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Білім беру саласында норма шығару

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесіндегі білім беруді құқықтық реттеуді зерделеу. Мазмұны: білім алу құқығы: түсінігі, табиғаты, табиғи және конституциялық құқықтар мен бостандықтар жүйесіндегі орны. Білім беру құқығының мазмұны. ҚР Қазіргі мемлекеттік саясаты. Құқықтық реттеу институттары ретінде білім беру, оқыту және тәрбиелеу, балаларды күту және күту. Білім беруді халықаралық құқықтық реттеу. Білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен бағыттары. Білім беру және білім алушылардың құқықтары туралы ҚР Конституциясы. Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер: ерекшеліктері, иерархиясы, түрлері. Білім беру қатынастарының ерекшеліктері. "Білім беру қатынастары" және "білім беру саласындағы қатынастар"ұғымдарының арақатынасы. Білім беру қатынастарының пайда болу, өзгеру және тоқтау негіздері. Білім беру қатынастарының субъектілері. Білім беру қатынастарына қатысушылардың құқықтық субъектілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сараптама

    Мақсаты: студенттердің сот сараптамасы, Сот сараптамасының ғылыми-теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: сот сараптамасы курсына кіріспе. Сот сараптамаларын жүргізуді ұйымдастыру және тәртібі. Сот сараптамаларын жүргізудің әдістемелік негіздері.Сот сарапшысының қорытындысы және оны бағалау. Сот сараптамасында кешенділікті қолдану. Сот сараптамаларының жіктелуі. Криминалистикалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Инженерлік-техникалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Экономикалық сараптама класы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Сот сарапшысының профилактикалық қызметі. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде қылмыстарды дәлелдеудегі сот сараптамаларының рөлі туралы ғылыми негізделген түсінік қалыптастыру және сот сараптамаларын жүргізу бойынша іс жүргізу құжаттарын жасау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес

    Мақсаты: әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы құралдардың теориялық негіздерін беру. Мазмұны: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік-құқықтық құбылыс ретіндегі табиғаты. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық стратегиялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы басқару моделі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Ұйымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті құқықтық реттеу. Білім беру ұйымындағы құқықтық актілерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетігі ретінде сараптау. Қызметкерлердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделі. Әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Азаматтық іс жүргізу құжаттарын құрастыру практикумы

    Мақсаты: іс жүргізу құжаттарын құрастыру сапасына қойылатын жалпы талаптарды меңгеру. Мазмұны: іс жүргізу формасы түсінігі. Іс жүргізу құжатына сәйкес келуі тиіс талаптар. Іс жүргізу құжаттарының жекелеген түрлерін жасау тәртібі мен мазмұны. Талап арыз. Талап арыздың нысаны мен мазмұны. Талап өндірісі (ерекше талап қою өндірісі; ерекше іс жүргізу істері бойынша өтініштер (шағым); Бұйрық өндірісі).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар әлеуметтік осал санат ретінде

    Мақсаты: отбасылық ортасы жоқ балалардың құқықтарын қамтамасыз етуге байланысты проблемалық мәселелерді шешу. Мазмұны: балалардың психологиялық, физикалық, жас ерекшеліктері, соның салдарынан бала толыққанды өмір сүруді өз бетінше қамтамасыз ете алмайды. Өмір сүру және даму үшін қауіпсіз жағдайлар жасау және қамтамасыз ету; білім беру жүйесін, денсаулықты қорғау жүйесін қалыптастыру, олардың сапалы және нәтижелі жұмысын қамтамасыз ету; баланың ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау және басқалар. Балалардың құқықтарын қорғау саласында халықаралық стандарттар мен халықаралық-құқықтық құжаттарды әзірлеуге бағытталған халықаралық органдар мен ұйымдардың қызметі. Мемлекет тарапынан белсенді іс-қимылға мұқтаж халықтың осал және әлсіз қорғалған санаты. Халықаралық және ұлттық құқықтық нормалар кешені, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарының сақталуын және орындалуын қамтамасыз етуге арналған мемлекеттік органдар жүйесі. Нормативтік-құқықтық база жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың өмірін жақсарту бағытында жұмыс істейтін мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың қызметі үшін құқықтық негіз ретінде. Қорғаншылық және қамқоршылық органдары, құқық қорғау органдары, соттар және басқалар. Отбасылық ортасы жоқ баланың өмірін жақсартуға және жеңілдетуге арналған арнайы кепілдіктер-еңбек, білім беру, медициналық көмек, мүлік және тұрғын үй кепілдіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін іске асыруды құқықтық қамтамасыз ету

    Мақсаты: білім беру жүйесіндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттаманы зерделеу, құқықтық базаны талдау. Мазмұны: білім алушылардың, кәмелетке толмаған білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) құқықтарын қорғау. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру қызметін қамтамасыз етуді, білім беру сапасын бағалауды жүзеге асыратын ұйымдар. Білім беру қызметіне қатысушылардың дербес деректерін қорғауды құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру саласындағы құқық бұзушылық (білім беру азабы): түсінігі, белгілері. Білім беру саласындағы азаптардың жіктелуі. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтардың себептері мен шарттары. Білім беру азаптарының алдын алу жолдары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершілік: мазмұны, түрлері, шаралары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің негіздері. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтың құрамы. Білім беру саласындағы "құқықтық жауапкершілік" және "академиялық жауапкершілік" ұғымдарының арақатынасы. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің түрлері мен түрлері: тәртібі, субъектілері, критерийлері және тиімділік факторлары. Білім беру жүйесіндегі әкімшілік-құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім беру құқығы

    Білім беру құқығы ұғымы. Білім беру құқығының көздері. Білімдік құқықтық қатынастардың объектісі. Білім беру құқығы қатынастарының қатысушылары. Білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру мекемесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру саласындағы экономикалық және еңбек қатынастарының құқықтық негіздері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жедел-іздестіру қызметінің теориясы

    Сабақтың мақсаты: қылмысқа қарсы күресте ОРД мәні мен маңызы туралы білімді қалыптастыру; жедел-іздестіру іс-шараларының міндеттері, принциптері мен жіктелуі. Мазмұны: жедел іздестіру қызметі ұғымы, ОРД міндеттері, принциптері және құқықтық негізі. Жедел-іздестіру іс-шараларының түсінігі: оларды өткізудің негіздері мен шарттары. ОРД жүзеге асыратын органдарға жәрдемдесу. Жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізу кезінде заңдылықты қамтамасыз ету. Жедел-іздестіру іс-шаралары және дәлелдемелер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ашық жедел-қызметтік құжаттарды тиісінше ресімдей отырып, ЖРМ өндірісінің заңды негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қылмыстық-процестік құжаттарды құрастыру практикумы

    Сабақтың мақсаты: сотқа дейінгі тергеп-тексеру міндеттерін шешу үшін қылмыстық-процестік актілердің маңыздылығы, әрбір қылмыстық-процестік әрекеттер мен шешімдерді дұрыс рәсімдеудің қажеттілігі туралы сенім қалыптастыру. Мазмұны: Қылмыстық істер бойынша процессуалдық құжаттар. Қылмыстық істі бастау. Алдын ала тергеудің жалпы шарттары. Айыптау. Тергеу әрекеттерінің хаттамаларын дайындау әдістемесі. Сараптама жүргізу өндірісі. Алдын ала тергеудің қорытынды құжаттарының құрылымы мен мазмұны. Қалыптасқан құзіреттіліктер: қылмыстық –процессуалдық құжаттарды құрастырудың заңды техникасын игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды құқықтық қорғау

    Мақсаты: бала өмірінің барлық салаларын құқықтық қорғау: тәрбие, білім беру, медициналық қызмет көрсету, жұмыспен қамту, әлеуметтік қамсыздандыру және т. б. Мазмұны: жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарын қорғау. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және есепке қою мәселелері. Жетім балалармен жұмыс істеуге құқықтық көмек және олардың қамқоршылар отбасыларындағы патронаты. Жетім балаларға қатысты мемлекеттік кепілдіктерді орындау, оларды заңнамада көзделген тиісті зейнетақылармен, жәрдемақылармен және басқа да субсидиялармен қамтамасыз ету. Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау жөніндегі сотта жұмыс істеу. Жетім балаларды тұрғын үймен қамтамасыз ету бойынша жұмыс. Әлеуметтік педагогтармен және қоғамдық инспекторлармен әдістемелік жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасындағы прокурорлық қадағалау

    Сабақтың мақсаты: студенттерге ҚР-дағы прокурорлық-қадағалау қызметінің негізгі түсініктері мен бағыттары туралы бастапқы білім беру. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы прокурорлық қадағалау түсінігі, пәні, әдісі және міндеттері. мемлекеттік органдар жүйесіндегі прокуратура органдары. Қазақстан Республикасында прокуратураның ұйымдастырылуы мен қызметінің принциптері. Прокуратура органдарының жүйесі мен құрылымы. Прокурорлық қадағалаудың негізгі бағыттары. құжаттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қаржылық құқық

    Мақсаты: Қаржы құқығының теориялық ережелері мен мәселелерін бекіту, Мемлекеттің қаржы қызметі, Қаржы сияқты ұғымдармен танысу. Мазмұны:Мемлекеттің қаржы және қаржылық қызметі. Қаржылық-құқықтық нормалар және қаржылық құқықтық қатынастар. Мемлекеттің қаржылық құрылымының құқықтық негіздері. Мемлекет жүйесінің ақша саясатының құқықтық негіздері. Қаржылық жоспарлаудың құқықтық негіздері қаржылық жоспарлаудың құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Криминалистика

    Мақсаты: құқық қорғау органдарының қылмысқа қарсы күрес жөніндегі қызметін техникалық-тактикалық және әдіснамалық қамтамасыз ету. Мазмұны: криминалистиканың пәні, жүйесі, міндеттері мен әдістері. Криминалистикалық сәйкестендіру және диагностика. Криминалистикалық диагностика, оның түсінігі мен мәні. Сот-медициналық техниканың жалпы ережелері. Сот-медициналық фотосурет, бейне және жазба. Тергеу әрекеттерін жүргізу кезінде кино түсіру мен бейнежазбаны қолдану. Криминалистикалық трасология. Қылмыс іздерінің түсінігі мен түрлері. Криминалистикалық тергеудің пәні мен міндеттері. Трасологиядағы іздердің жіктелуі. Криминалистикалық баллистика. Құжаттарды криминалистикалық зерттеу. Адамның сыртқы белгілерін криминалистикалық зерттеу (криминалистикалық габитоскопия). Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру және алған криминалистикалық білімдерін кәсіби міндеттерді шешудің тиімділігін арттыру үшін қолдана білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Педагог құқықтарын қорғау

    Мақсаты: болашақ педагогтердің өз құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау және қорғау бойынша кәсіби құзыреттіліктерін меңгеруі. Мазмұны: мұғалімдердің құқықтық және әлеуметтік кепілдіктері. Педагогтердің құқықтық сауаттылығын арттыру. Педагогикалық этика. Педагогтердің еңбек қызметін нормативтік-құқықтық реттеу. Мұғалім еңбек қатынастарының субъектісі ретінде. Азаматтық құқықтар, азаматтық құқықтардың түрлері (мүліктік, мүліктік емес) және оларды Нормативтік бекіту. Халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-құқықтық қолдау, балалардың, жасөспірімдердің, жастардың, отбасының әлеуметтік мәселелерін шешу. Кешенді практикадан өту процесінде құқықтық сипаттағы халыққа консультациялық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қиын жасөспірімдер: құқықтық аспектілер

    Мақсаты: қиын жасөспірімдерді әлеуметтендіру үшін қолданылатын құқықтық әдістерді қарастыру және осы әдістердің қазіргі қоғамдағы өзектілігі. Мазмұны: қиын жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері. Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың себептері. Мінездеме қиын жасөспірімдер. Мұғалімнің қиын жасөспірімдермен әлеуметтік-құқықтық педагогикалық қызметі. Әлеуметтік мұғалімнің қиын жасөспірімдермен жұмысының негізгі түрлері мен формалары. Жасөспірімдер мен жастар арасындағы ауытқулардың алдын алу. Қараусыз қалған жасөспірімдер қиын жасөспірімдердің ең проблемалы тобы ретінде. Нашақорлықтың алдын алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Сараптама

    Мақсаты: студенттердің сот сараптамасы, Сот сараптамасының ғылыми-теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: сот сараптамасы курсына кіріспе. Сот сараптамаларын жүргізуді ұйымдастыру және тәртібі. Сот сараптамаларын жүргізудің әдістемелік негіздері.Сот сарапшысының қорытындысы және оны бағалау. Сот сараптамасында кешенділікті қолдану. Сот сараптамаларының жіктелуі. Криминалистикалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Инженерлік-техникалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Экономикалық сараптама класы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Сот сарапшысының профилактикалық қызметі. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде қылмыстарды дәлелдеудегі сот сараптамаларының рөлі туралы ғылыми негізделген түсінік қалыптастыру және сот сараптамаларын жүргізу бойынша іс жүргізу құжаттарын жасау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРДЫҢ ЗАҢДЫ ЖАУАПКЕРШІЛІГІ

    Мақсаты: құқық бұзушылық және әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік ұғымын беру. Мазмұны: ұрлық, тонау, тонау, дене жарақатын келтіру, автокөлік ұрлау, мектептерде - ұялы телефондарды бопсалау, бастауыш сыныптардағы ақша, мектептер арасындағы топтық төбелес. Кәмелетке толмағандардың қылмыс жасауына ықпал ететін құқық бұзушылықтардың түрлері, себептері мен жағдайлары. Құқық бұзушылықтардың салдары. Құқық бұзушылықтар мен қылмыстар үшін жауапкершілік түрлері. Ата-аналардың жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • құқықтық қызметтің нақты салаларында нормативтік құқықтық актілерді қолданады, кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын іске асырады;
  • салалық және арнайы ғылымдардың тұжырымдамалық ережелерін, материалдық және іс жүргізу құқығының әртүрлі салаларында құқықтық қатынастар субъектілерінің негізгі ұғымдарының, санаттарының, институттарының, құқықтық мәртебелерінің мәні мен мазмұнын қолданады;
  • құқықтық қызметтің белгілі бір саласында қолданылатын білікті құқықтық нормаларды анықтайды, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
  • құқық қолдану органдары (соттар, прокуратура органдары және т. б.) әзірлеген заңдық құрамдарды саралау кезінде құқықтық ұстанымдарды ескереді;
  • стандартты емес құқықтық жағдайлар жағдайында құқықтық нормаларды нақтылау дағдыларын қолданады: құқықтағы олқылықтар, құқықтық нормалардың қайшылықтары, жалпы нормалар мен принциптерді нақтылау қажеттілігі, бағалау пайымдауларындағы нақты мазмұнды анықтайды және т. б., принциптерді түсінеді және сақтайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды;
  • заңдылық пен құқықтық тәртіпті, жеке адамның, қоғамның, мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі лауазымдық міндеттерді орындауды іске асыру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді;
  • құқық бұзушылықтардың алдын алуды модельдейді, олардың жасалуына ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтайды және жояды;
  • құқық саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалану; қылмыстар мен өзге де құқық бұзушылықтарды анықтайды, жолын кеседі, ашады және тергейді, құқықтық ақпаратты талдайды және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды;
  • білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және білім беру саласындағы құқықтық мәселелерді шешеді;
  • білім беру қызметінің құқықтық саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді іске асырады.

Ұқсас БББ

6B04201 Құқықтану

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

6B04201 Құқықтану

Торайгыров университеті

6B04201 Құқықтану

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B04201 Құқықтану

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B04201 Құқықтану

«Тұран-Астана» университеті

6B04201 Құқықтану

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B04201 Құқықтану

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B04201 Құқықтану

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B04201 Құқықтану

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B04201 Құқықтану

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B04201 Құқықтану: құқық қорғау қызметі

Q UNIVERSITY

6B04201 Құқықтану

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B04201 Құқықтану

Қонаев университетi

6B04201 Құқықтану

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B04201 Құқықтану

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B04201 Құқықтану

«Тұран» университеті

6B04201 Құқықтану

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B04201 Құқықтану

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B04201 Құқықтану

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B04201 Құқықтану

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B04201 Құқықтану

Инновациялық Еуразия университеті

6B04201 Құқықтану

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B04201 Құқықтану

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B04201 Құқықтану

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B04201 Құқықтану

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B04201 Құқықтану

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B04201 Құқықтану

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B04201 Құқықтану

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Top