7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруді интернационалдандыру және жаһандану жағдайында кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, практикалық дағдылары жоғары рухани адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді бар бастауыш білім беру саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
-
Педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату әдістемесі/
Несиелер: 5Педагогикалық тәжірибені зерттеудің, жинақтаудың негізгі кезеңдерін, инновацияларды талдау мен енгізуді зерттейді. Авторлық нұсқа негізінде озық тәжірибені игеруді, қайта өңдеуді, модификациялауды, озық педагогикалық тәжірибе критерийлерін: өзектілігі, ғылымилығы, нәтижелілігі, жаңалығы, оңтайлылығы. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау бойынша жұмыстың негізгі әдістері мен кезеңдерін қарастырады: анықтау, зерттеу, жалпылау, тарату.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру процесінің диагностикасы
Несиелер: 5Пән білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерімен, білім беру үрдісінің диагностикасының ерекшелігімен, білім беру нәтижелерінің педагогикалық диагностикасының мәнін көрсететін ұғымдар жүйесімен таныстырады, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пән ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін ашады. Ғылым тарихы мен философиясы пәні ғылым табиғатын философиялық пайымдаудың қазіргі әлемдік дәстүр ретінде және магистранттарды өзекті мәселелердің мәнін түсінуге қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
Несиелер: 6Пән бастауыш білім беру ғылымының заманауи мәселелерін, оқушылардың интеллектуалдық деңгейін жетілдіруін, дамыту жеке тәсілдерін, құралдарын, қазіргі бастауыш білім беру жүйесін жаңғыртудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Қазіргі заманғы білімнің дамуы, ғылыми таным әдіснамасы, олардың бастауыш оқытудың пәндік әдістемелерін, бастауыш білім беру практикасын дамытуға әсері туралы философиялық, әдіснамалық түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
Несиелер: 5Ғылыми зерттеу бағытының, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін таңдауды, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттерін тұжырымдау ерекшеліктерін, олардың ресурстық қамтамасыз етілуін зерттейді. Жүйелік талдаудың мақсаттарын, жүйелердің жіктелуін, жүйелердің модельдерін және моделдеуді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін ресімдеу негіздерін, материалды баяндаудың жүйелілігін, стилін, диссертацияның құрылымына, ғылыми құжатты анықтамалық-библиографиялық ресімдеуге қойылатын талаптарды ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алады, адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың практикалық іс-әрекеті туралы түсініктерді береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру сапасының мониторингі
Несиелер: 5Пән білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметін көрсету жүйелеріндегі өлшеулер мен мониторингтік зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін ашады, магистранттарды әртүрлі түрдегі және үлгідегі білім беру мекемелерінде мониторингті ұйымдастыру тәжірибесімен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту жағдайындағы бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметі
Несиелер: 6Пән білім берудің жаңартылған мазмұнының инновациялық тәжірибелерін, оны бастауыш сыныптарға енгізу технологияларын, оқытудың заманауи технологияларын, бағалау мен жоспарлауды үйренеді. Қазақстандық білім берудің қазіргі заманғы жүйесін қалыптастыру мәселелерін, білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметінің міндеттері мен функцияларын ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың рөлін, білім беру тәжірибесіндегі психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, формалары мен құралдарын ашады. Оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік ерекшеліктерін, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Осы пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар шет тілінде кәсіби ортада және жалпы қоғамда қарым-қатынасқа түсіп жүзеге асыра білуі, құжаттарды әзірлей алуы, кешенді педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыра білуі және қорғай алу тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен таныстырады, ғылыми басқарудың заманауи үрдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Магистранттар пәннің негізгі бөлімдеріне бағдарлауды үйренеді: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, жетекшінің жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы инновациялық білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән білім алушылардың даму деңгейіне инновациялық технологиялардың әсер ету тиімділігін анықтайды. Білім берудегі технологиялық тәсілдің теориялық негіздерін, инновациялық технологиялардың жіктелуін, оқыту технологиясын, білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуетін өзектілендіруді, олардың сараптамалық-бағалау технологияларын зерттейді. Қазіргі заманғы білім беру технологияларын таңдау, ЖОО-да заманауи білім беру технологияларын жобалау мәселесін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқушыларды қашықтықтан оқытуға болашақ педагогтарды даярлауды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты магистранттарда оқушыларды қашықтықтан оқытуға болашақ педагогтарды даярлауды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны, бағыты, технологиялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагогикалық білім беру саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың негізгі тәсілдерін, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Несиелер: 5Пән бастауыш білім берудегі менеджмент негіздерін қарастырады және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасайды. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамалары, білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелері және жетекшінің басқару мәдениетінің компоненттері ашылады. Қойылған міндеттерге сәйкес тәрбие-білім беру үдерісіндегі әдістемелік құралдарды сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бастауыш білім беру жүйесіндегі тьюторлық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Пән магистрлерде тьюторлық педагогикалық ұстанымды қосуды талап ететін жағдайларды, сонымен қатар тьюторлық сүйемелдеудің қолданылу шектері, оның пәні, мақсаттары мен міндеттері, теориялық дайындықтың қажетті көлемі және бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогтың біліктілігіне қойылатын талаптар туралы білімдерін практикада ажыратуға дайындығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Инклюзивті білім беру педагогикасы
Несиелер: 5Пән балалардың кез келген кемсітушілігін болдырмауды негізге алынған оқытудың шетелдік және отандық тәжірибесі туралы; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу, іске асыру туралы және ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Білім беру мекемелерінде инклюзивті оқытуды ұйымдастыру қағидаларымен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Эксперименттік деректерді өңдеудің математикалық және статистикалық әдістері
Несиелер: 5Ықтималдықтар теориясының негіздерін, деректерді топтастыру әдістерін, іріктеменің әртүрлі көлемінде сипаттамалық статистика көрсеткіштерін есептеу алгоритмдерін, іріктеме жиынтықтарын салыстыру әдістерін және статистикалық гипотезаларды тестілеу, параметрлік және параметрлік емес статистика әдістерін қолдану ерекшеліктерін, байланыс көрсеткіштерін есептеу тәсілдерін, талданатын белгінің өзгергіштігіне қандай да бір фактордың әсер ету дәрежесін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жобалау-зерттеу қызметін тьюторлық сүйемелдеу
Несиелер: 5Тьюторлық қызметтің технологиясын, формалары мен әдістерін, жобалау технологиясын және ғылыми-зерттеу қызметін тәжірибелік жүзеге асыру дағдыларын, жобалау-зерттеу қызметін тьюторлық сүйемелдеу түрлерін зерттейді. Қазіргі қоғамдағы тьютордың функционалдық міндеттерінің өзгеруін, қазіргі тьютордың функцияларының бірі ретінде психологиялық-педагогикалық қолдауды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары оқу орындарындағы интерактивті әдістер
Несиелер: 5Педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі интерактивті педагогиканың әдіснамалық негіздерін, мамандарды даярлаудың көп деңгейлі жүйесіндегі білім беру процесіне қойылатын талаптарды ашады. Интерактивті формадағы сабақ ерекшелігін, интерактивті педагогикада оқытудың заманауи әдістерін кешенді қолдануды, оқу сабақтарын өткізудің интерактивті түрлерін үйренеді. Интерактивті педагогика жағдайында маман тұлғасын қалыптастырудағы жоғары білімнің рөлін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім беру ортасын жобалау
Несиелер: 5Білім беру ортасының негізгі модельдерін, педагогикалық шындықты инновациялық қайта құру тәсілі ретінде жобалауды, педагогикалық жобалау деңгейлерін, принциптерін, білім беру тұжырымдамасын, мазмұнын жобалауды, педагогикалық қызмет контекстін, білім беру бағдарламасын, оқу жоспарларын, педагогикалық технологияларды зерттейді. Білім беру жүйесін жобалау логикасын, психологиялық-педагогикалық сараптама және білім беру ортасының мониторингі процесін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикадағы математикалық әдістер
Несиелер: 5Психологиядағы өлшеу мәселелерін зерттейді; деректерді бастапқы сипаттау тәсілдері: кестелер, Вариациялық қатарлар, графиктер, статистикалық мәнділік деңгейлері; Стьюдент, Q-Розенбаум және U Манна-Уитни өлшемдерін есептеу, h-Крускал-Уоллис критерийі, s Джонкир үрдістерінің критерийі, T-Вилкоксонның критерийі, Пирсон квадратының хи критерийі, R-Пирсон корреляциясының коэффициенті, R-Спирменнің рангтік корреляциясы, τ-Кедалл корреляциясы, КРУ коэффициентін таңдау критерийлерін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Этносаралық толеранттылық пен қоғамдық келісімнің қазақстандық үлгісі
Несиелер: 5Пән тұрақты адамгершілік қасиеттерді дамытуды, этикалық нормаларды меңгеруді, қазақстандық патриотизмге тәрбиелеуді, Қазақстан халқының менталитетін қалыптастыруды, Қазақстанда тұратын халықтардың салт-дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен таныстыруды, Қазақстан халқының бірлігін біріктіруші фактор ретінде руханилықты дамытуды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON12
оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады.этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді.
-
Код ON7
оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді түрлері мен әдістерін таңдау кезінде педагогикалық үдерістің заңдары, заңдылықтары, принциптері мен механизмдерін білуді қолданады, бақылау-бағалау қызметін орындайды.
-
Код ON10
оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады, жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлай және шығармашылықпен қарауға қабілетті.
-
Код ON2
білім алушының зияткерлік деңгейін жетілдіру және дамыту тәсілдері мен құралдарын меңгерген, қазіргі заманғы педагогика мен бастауыш білім берудің әдістерін, әдістемелерін, қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады.
-
Код ON11
балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, полимәдени орта жағдайында білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады.
-
Код ON5
өзіндік кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлай және шеше алады, өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын жасай алады, материалдар мен дереккөздерді талдай алады, абстрактілі ойлау, талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген.
-
Код ON6
білім беру қызметінің психоло-педагогикалық мазмұнына бағдарланады, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырады.
-
Код ON9
білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметтерін көрсету жүйелеріндегі өлшеулердің, мониторингтік зерттеулердің және оларды білім беру процесінде қолданудың ғылыми-әдістемелік негіздерін негіздеу.
-
Код ON4
ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін, ЖОО-да ғылыми-педагогикалық жұмыс тәсілдерін меңгеру.
-
Код ON8
теория мен практиканың жетістіктерін, оның ішінде бастауыш мектепте оқыту әдістемесін шығармашылықпен пайдаланады, озық тәжірибе мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін оқу процесіне жинақтайды және енгізеді.
-
Код ON1
әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділік таныта отырып, кәсіби ортада және жалпы қоғамда мемлекеттік және шет тілдерінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу.
-
Код ON3
бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды меңгерген.
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
МагистратураХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі (бейідік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша