Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 5B050300-Психология мамандығы бойынша білімнің жалпы ұлттық мақсаты адам туралы кешенді ғылыми білімнің ажырамас бөлігі ретінде психология саласында толыққанды, сапалы кәсіби білім алу үшін жағдай жасау болып табылады. "Психология" бағыты бойынша білім беру бағдарламасының миссиясы - студенттердің тұлғалық қасиеттерін дамыту және МЖМБС және еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес құзыреттілікті қалыптастыру, бұл университет миссиясына сәйкес келеді. Білім беру бағдарламасының миссиясы-психологиялық ғылым мен тәжірибе саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Білім беру-кәсіптік бағдарламасы психологиялық ғылым мен тәжірибе саласында мамандарды даярлауға, білім алушылардың жалпы білім беру және кәсіби деңгейін жүйелі түрде арттыруға бағытталған
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Биосфера дамуының заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау жағдайларын ашу, сонымен қатар, қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Антропогендік қауіптердің әсері адамдардың қалыпты өмірін бұзады, апатты жағдайларға (ТЖ) және апаттарға, соның ішінде экологиялық апаттарға әкеледі. Қазіргі уақытта қауіпті табиғат құбылыстары мен процестерінің деструктивті әсерінің күшеюінің үрейлі тенденциясы қалыптасты. Нақты елдер мен аймақтардағы жағдайлардың барлық ерекшеліктері үшін олар халықтың санының өсуіне, салыстырмалы түрде шектеулі аймақтарда халықтың және материалдық байлықтың шоғырлануына, сондай -ақ табиғи апаттар генезисінің сипатының өзгеруіне байланысты. Табиғатқа еніп, одан да қуатты инженерлік кешендерді құра отырып, адамзат жаңа, өте күрделі жүйені құрайды, оның ішінде технологиялары әлі де белгісіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Көшбасшылықты жүзеге асыруда әлеуметтік орта ерекше рөл атқарады. Кандидат болу, қолдау алу, кейін билікте қалу үшін көшбасшы белгілі бір рөлде көрінуі, өзіне лайықты бедел мен қоғамдық пікір қалыптастыруы керек. Билікте болу үшін ол сайлаушыларға олар үшін әлі де маңызды екенін көрсетуге мәжбүр, және олардың пікірі оның билеуші ​​элитадағы мүшелігі беретін артықшылықтардан жоғары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың объектісі, пәні мен міндеттері туралы түсінік береді, адамдағы биологиялық және әлеуметтік, психологияның негізгі салалары, педагогикалық және психологиялық талдау әдістері, адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқы, психологиялық үрдістерді ажыратуға ықпал етеді; психикалық жағдайларды жіктейді; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін, түрлі педагогикалық мектептерді сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңын, сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік түрлерін студентке меңгертіп, өз құқықтары мен міндеттерін біліп, қоғамдық ортамен заң шеңберінде әрекет етуге дағды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс мұғалімнің кәсіби қызметінің ерекшелігін түсінуге, кәсіби тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеуге, мамандықтың ерекшеліктерін терең зерттеуге, студенттерді тәуелсіз педагогикалық зерттеулерге дайындауға, қазіргі қоғамда кәсіби жұмысты жүзеге асыру үшін қажетті педагогикалық-психологиялық білімі бар мамандарды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - студенттерге экономика негіздері бойынша базалық білім беру,әр түрлі процестерді өз бетінше талдау және бағалау қоғамның экономикалық өмірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен біліктілігі кәсіпорындардың (фирмалардың) әлеуметтік – экономикалық ресурстарын, Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастыруды барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен, жаңа ережелермен және олардың ерекшеліктерімен, басқа елдердің латын әліпбиіне көшу тәжірибесімен таныстырады, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы және салыстырмалы психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық ғылыммен, оның ерекшеліктері, теориясы, мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстырады. Курстың мақсаты - психиканың пайда болуы мен эволюциясына қатысты іргелі психологиялық ұғымдарды меңгеру, адам мен жануарлар психикасының жалпы психологиялық заңдылықтарын, жануарлардың туа пайда болған және жекедара-өзгермелі мінез-құлқының ерекшеліктерін, инстинкт, жануарларды үйрету және интеллект ұғымдарын зерделеу, сонымен қатар психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 5

    Пән оқу мамандарды даярлаудың құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән қазақ тілін объект ретінде емес, негізгі білімді меңгеру құралы ретінде тереңірек үйренуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалдарды және кәсіби сипаттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқыған студент болашақтағы кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 3

    Психологияның категориялық аппаратымен таныстырады, заманауи психологияның әдіснамалық негіздерін талдайды, қажетті базалық білімді меңгеруді қамтамасыз етеді. Құзыретті сауатты маманның қалыптасуына ықпал етеді. Психологияның антикалық заманнан бүгінгі күнге дейінгі даму тарихы бойынша білімдерін жүйелейді. Негізгі психологиялық теориялармен және тұжырымдамалармен, сондай-ақ зерттеулермен таныстырады. Студенттердің психология саласындағы білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 3

    "Жалпы психология" пәнін оқытудың мақсаты: негізгі түсініктер мен категориялар туралы психологиялық ғылымның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психиканың жұмыс істеу механизмі мен заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пән этносаралық қатынастар, этникалық сана-сезімді, этникалық сәйкестілікті дамыту саласындағы этнопсихологиялық білімдерді, қоғам өміріндегі этнопсихологиялық идеялардың маңыздылығы жөніндегі түсініктерді қалыптастырады. Этнопсихологияның негізгі принциптері мен категорияларының мазмұнын, ТМД елдеріндегі, алыс шетелдерде этнопсихология ғылымының тарихи даму жолдарын, сондай-ақ Қазақстанда этнопсихологиялық идеялардың қалыптасу ерекшеліктері мен даму тенденцияларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнес психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің психологиялық ерекшеліктері мен факторлары туралы түсінік қалыптастырады. Бизнес психологиясының негізгі ұғымдарымен таныстырады: бизнесті құру мотивациясы, өз ісін құруға қатысты стереотиптер, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі ұйымдастыру тәсілдері, жеке ресурстарды басқару. Сонымен қатар, студенттердің нарықтық қатынастар психологиясы, бизнесменнің жұмыс кеңістігінің психоэргономикасы, бизнес саласындағы бәсекелестік және психологиялық күрес, бизнестегі психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету стратегиясы, тиімді бизнес-қызметті ұйымдастырудың психологиялық тетіктері туралы білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Әртүрлі діндерде түрлі мазмұндағы құдырет киелі зат,сенім, табиғаттан тысқары болмыс/болмыстар, сондай-ақ "өмірді ережелермен және күшпен қамтамасыз ететін мәңгілік және трансцендент" қатарлылар болуы мүмкін.[8] Діни практикалар әдетте әртүрлі дінде әртүрлі деңгейде ритуалдарды, уағызды, еске алуды, немесе табынуды (құдайларға, немесе әулиелерге), құрбандықты, мерекелерді, мейрамдарды, транстарды, бастамаларды, жерлеу рәсімдерін, үйлену тойларын, медитацияны, дұғаны, музыканы, өнерді, биді, қоғамдық сервистерді және адамзат мәдениетінің тағы басқа аспектілерін қамтиды. Діндердің қасиеттендірілген тарихы және ертегі-әңгімелері болады, олар өмірге мәлім түрдегі мән беруді, өмірді мәлім түрде түсіндіруді мақсат еткен қасиетті жазбаларда, рәміздер мен қасиетті орындарда сақталуы мүмкін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Бұл проза стилі. Әдетте жеке және бейтарап тонмен ұсынылған, ол мұқият негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған; және тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайтуға немесе дауласуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым
    Несиелер: 5

    Шетелдік және отандық психология тарихын қалыптастырады. Шығыс пен Қазақстан ойшылдарының, атап айтқанда, психологиялық көзқарастарына ерекше көңіл бөлінеді. Психология тарихын зерттеу арқылы бүкіл психологиялық шындықты жүйелі түрде көру қалыптасады, ғасырлар бойы дамып, ғылымның ұғымдық аппаратына енген ғылымның негізгі категорияларын меңгеру жүреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    даму заңдылықтарын анықтау, оған әсер ететін себептерді іздестіру, балдырғанның психикалық дамуын, психикалық дамудың әрбір сатысының ерекшеліктерін, психикалық дамудың маңызды жағын, баланың бойындағы психикалық процесстер мен сапалардың, қабылдаудың, зейіннің, қиялдың, есте сақтаудың, ойлаудың, сөйлеудің, сезімдердің, мінез-құлықтың, еріктің, басқарудың бастапқы формаларының пайда болуы және жетілуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тұлға психологиясы бойынша білімді қалыптастырады, тұлға қалыптасуының психиканың, сананың, сана-сезімнің және қызметтің дамуымен байланысын негіздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жеке тұлғаның құрылымы және оның өмірлік динамикасы туралы, Жеке тұлға психологиясына әртүрлі классикалық және қазіргі заманғы тәсілдер туралы білімдерді меңгереді. Курс Жалпы психологияны оқу кезінде алған білімдерін жүйелендіреді, студенттердің зерттеу және тәжірибелік қызметіне қажетті психологиялық эрудициясын кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Ерекшеліктері туралы білім алуға, студенттерді эксперименталды, ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін сауатты қолдануға үйрету. Бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен (психологиялық зерттеулер) танысуға арналған. Қолданбалы психологиялық бағыттылығын күшейте отырып, студенттерді дайындау математикасымен деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 5

    Қазіргі когнитивті психологияның категориялық жүйесімен, теорияларымен және концептуалды модельдерімен таныстырады. Жаңа нейрокогнитивті Білімнің адам психикасын түсінуге әсерін қарастырады. Танымдық үрдістер саласындағы білімді өзектендіреді. Когнитивтік психологияның әлеуметтік-психологиялық және қолданбалы мәселелерінің мәнін ашады, студенттерде когнитивтік қызметтің психофизиологиялық механизмдері, яғни адамның ақпаратты қабылдауы, талдауы, есте сақтау, беру және пайдалануы туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылым салаларының бірі қалыптасуының шарттары мен заңдылықтарын талдауға ықпал етеді; ол адам психикасы дамуының жас динамикасын, психикалық процестердің онтогенезін және адам уақытында сапалы өзгеретін тұлғаның психологиялық қасиеттерін зерттеумен айналысады. Дамуды ағзадағы, психикалық үдерістердегі, жеке тұлғаның қасиеттеріндегі, әлеуметтік өзара іс-қимыл нысандары мен мінез-құлықтың басқа да түрлеріндегі тұрақты және салыстырмалы тұрақты өзгерістер ретінде анықтауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    Студенттердің психология пәні мен міндеттері, оның ғылым жүйесіндегі маңызы мен орны туралы түсініктерін қалыптастырады. Психикалық танымдық процестер мен күйлердің дамуының негізгі заңдылықтары, тұлға дамуының негізгі теориялары, іс-әрекет пен қарым-қатынастың даму ерекшеліктері, адамның жекедара-тпптік қасиеттері, іс-әрекетті реттеу механизмдері туралы білімді жүйелейді. Адам дамуының психологиясы әртүрлі жас кезеңдеріндегі психиканың даму механизмдері мен заңдылықтарын зерттейді. Тұлғаның даму периодизациясының негізгі психологиялық теорияларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасерекшелік және әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жас кезеңіндегі адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы түсінік беру, тұлғаны қалыптастыру процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашу, әлеуметтік орта ерекшелігін және жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, оның қызметінің, мінез-құлқының және психикалық жай-күйінің өзіндік ерекшелігін көрсету, зерттеу және психодиагностикалық іс-әрекеттің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияның жоғары мектебінде жалпы білім беретін пән ретінде және психологты дайындау кезінде оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен студенттерді таныстыру; психологияның оқытушысының қызметін өзіндік ұйымдастыру мәдениеті мен кәсіби сана-сезімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің менеджменттің психологиялық негіздері туралы толық түсінігін қалыптастыру; студенттердің ұйымның психологиялық кіші жүйелері, жағдайлық-психологиялық менеджмент, менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мәселелері туралы негізгі мәліметтерді меңгеру; іскерлік қарым-қатынасты және кәсіби басқару қызметін тиімді ұйымдастыру тәсілдерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәжірибелік психология және психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамытуға, үнемділік және мақсаттылық принциптеріне сәйкес диагностикалық әдістемелерді таңдау, диагностиканың міндеттерін шешу саласындағы практикалық іскерліктерді дамытуға бағытталған. Студенттердің адам психикасының дамуының психологиялық заңдылықтарын зерттеудің эксперименталды әдістері туралы түсініктерін, сондай-ақ адамның жекедара дамуын зерттеу мен бағалауды тиімді ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Ерекшеліктері туралы білім алуға, студенттерді эксперименталды, ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін сауатты қолдануға үйрету. Бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен (психологиялық зерттеулер) танысуға арналған. Қолданбалы психологиялық бағыттылығын күшейте отырып, студенттерді дайындау математикасымен деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс ағылшын тілін меңгеру дағдыларын бекітеді, сондай-ақ кәсіби мақсаттар үшін тілді одан әрі үйренуге негіз қалайды.Пәнді оқытудың мақсаты академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін білім алушыларда шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән сандық технологияларға негізделген заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік береді; заманауи оқытудағы сандық білім беру ресурстарының маңыздылығын ашады; сандық білім беру ортасының негізгі компоненттерін жобалау және жүзеге асыру принциптерін, әдістерін, құралдары мен құралдарын студенттердің меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нозологиялардағы түрлі түзету-дамыту жұмыстарының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Балалардың толыққанды дамуына, олардың дамуындағы әртүрлі ауытқуларды еңсеруге ықпал ететін және денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды немесе оқыту мен әлеуметтік бейімделуде қиындықтарға тап болған кез келген балаларды абилитациялау және оңалту мақсатындағы медициналық, педагогикалық және психологиялық іс-шаралар жүйесі ретінде түзету-дамыту жұмысы туралы түсінік қалыптастырады. Студенттердің клиникалық психология саласындағы білімдерін тереңдетіп, сондай-ақ практикалық дағдылары мен құзыреттіліктерін дамытады. Түзету-дамыту оқыту жүйесімен таныстырады, дамудағы әр түрлі ауытқулардың алдын алу мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі академиялық жұмыстарды (эссе, курстық жұмыстар, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазу кезінде қолданылатын тілдік стильді ұсынады; барлық деңгейде тілді жетілдіруге, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындауға академиялық жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Студент-психологтардың қазіргі психологиялық кеңес беру және психологиялық коррекцияның теориялық негіздерін, психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті іскерлікті пысықтау, сонымен қатар студенттердің психотерапия саласындағы теориялық-методологиялық негіздердің білімдері мен дағдыларын меңгеру және болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістемелер мен технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдеу педагогикасындағы технологиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Емдеу педагогикасындағы жұмыс технологияларымен таныстырады. Дамудағы әртүрлі ауытқулардың ерекшеліктерін ашады. Әртүрлі жүйке-психикалық және соматикалық бұзылыстары бар балаларды оқыту мен дамытуға емдік көзқарас мәселелерін зерттейді. Емдеу педагогикасын тұрақты мүгедектікке, мектеп және әлеуметтік дезадаптацияға әкелуі мүмкін дамуында әртүрлі ауытқулардың алдын алу, емдеу және түзету мақсаты бар емдеу-педагогикалық іс-шаралар жүйесі ретінде зерттейді. Сондай-ақ отандық және шетелдік ғылымдағы емдеу-педагогикалық тәсілдермен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру ресурстары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ортасын құру үшін сандық жабдықтар мен сандық білім беру ресурстарының мүмкіндіктері туралы; басқа оқу пәндерін оқытумен байланысты кәсіби қызметте алған білім мен іскерлікті қолдану туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызмет түрлерінің тұтас психологиялық жүйелерін, профессиографияны қалыптастырады. Студенттердің әлеуметтік және кәсіптік қызметтері, міндеттері, құралдары, әрекеттері мен мақсаттары туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Даму бұзылыстарының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Болашақ тәрбиешілердің балаларға жан-жақты салауатты өмір салтын дұрыс насихаттау жолдары мен әдістерін теориялық, әдістемелік тұрғыдан үйретуге негізделген. Курс негізгі үш бөлім бойынша білімгерлердің теориялық және тәжірибелік білім алуларына негізделген. 1.бөлім: Мектепке дейінгі балалар дене тәрбиесінің ғылыми-теориялық негіздері. 2.бөлім: Мектепке дейінгі балалар дене тәрбиесі әдістемесі. 3.бөлім: Мектепке дейінгі мекмелердегі әдіскерлердің жұмысты ұйымдастыру ерешеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің субъективті шындықты танудың құрылымы мен тәсілдері туралы, адам мен ортаның өзара әрекет ету механизмдерін зерттеу туралы толық, кешенді түсінігін қалыптастыру саласында жалпы және арнайы білімді меңгеруге ықпал етеді. Осы мәселе бойынша білімнің бүтіндігі мен жүйелілігі студенттерге кәсіптік білім беру процесінде ғылымның аналитикалық, теориялық үлгілерін оның қолданбалы аспектілерімен барынша ұтымды және қарама-қайшы емес байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық түзету және психотерапия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тұлғаның мотивациялы қажеттілік сферасын және эмоционалды-еріктік, психодиагностикалық танымдық практикалық дағдыларды қалыптастыру, тұлға және жалпы психология облысында теориялық білімді қорытындылау. Психотерапия - кемшіліктерді психикалық дені сау адам психолог психологиясы немесе мінез-құлық түзету үшін пайдаланылады психологиялық әдістемелер жиынтығы. термин «түзету» «түзету» дегенді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы психологиясы
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістемесі мен арнайы педагогика қағидаларын негіздеу үшін арнайы психологияның негізгі тұжырымдарымен таныстырады. Аномалды баланың психикалық даму заңдылықтары туралы, мүмкіндігі шектеулі адам тұлғасының дамуы туралы білімді қалыптастырады. Әртүрлі бұзылулары бар балалармен психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Интеграцияланған оқытудың психологиялық мәселелерін зерттейді; әр түрлі бұзылулары бар балалардың психикалық дамуына психологиялық әсер етудің ең тиімді жолдары мен әдістерін психологиялық негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі қашықтықтан оқыту ұғымының ашылуына ықпал етеді, студенттердің қашықтықтан оқыту, e-Learning әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеруіне бағытталған; MOODL, ZOOM, GooglClassroom көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін қарастыру және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы және неке психологиясы
    Несиелер: 5

    Бірыңғай жүйе ретінде отбасында болып жатқан психологиялық үдерістер туралы қазіргі заманғы ұғымдармен студентті таныстыру; отбасына психологиялық көмек көрсету кезінде қолданылатын негізгі әдістерді меңгеру, отбасылық жанжалдар типтерін, ажырасуға әкелетін әлеуметтік-психологиялық факторларды талдай білуді дамыту; отбасы қатынастарын тұрақсыздандыру кезінде отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету туралы тұтас түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың мақсаттары, функциялары, түрлері мен деңгейлері, қарым-қатынастағы өзара түсіністіктің әлеуметтік-психологиялық тетіктері туралы білімді жүйелейді. Психолог мамандардың кәсіби және коммуникативтік дағдыларын қалыптастырады. Тиімді қарым-қатынас әдістері мен техникаларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Тыңдау, әңгіме жүргізу, кәсіби қызметте сендіру, тұлғааралық қарым-қатынас барысында өзін-өзі реттеу тәсілдерін қолдану ережелеріне үйретеді. Қарым-қатынастың этикалық қағидалары, қақтығыстарды шешудің көздері, себептері, түрлері мен тәсілдері мәселелерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары/
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі қашықтықтан оқыту ұғымының ашылуына ықпал етеді, студенттердің қашықтықтан оқыту, e-Learning әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеруіне бағытталған; MOODL, ZOOM, GooglClassroom көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін қарастыру және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психогенетика
    Несиелер: 5

    Психогенетика бойынша теориялық-әдіснамалық білімдерді қалыптастырады. Адамның психологиялық және психофизиологиялық белгілері вариативтілігінің механизмдерін түсіндіреді. Студенттерде жекедара айырмашылықтардың қалыптасуындағы тұқымқуалаушылық және орта факторларының рөлі туралы, адамдардың мінез-құлқындағы жеке айырмашылықтардың көріністеріндегі осы факторлардың өзара әрекеті туралы адекватты түсініктер қалыптастырады. Отандық және шетелдік психогенетикалық зерттеулермен, сонымен қатар психогенетиканың негізгі әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Курста ғылыми сала жүйесіндегі заң психологиясының орны туралы психологиялық білім жеке тұлға психологиясы және құқық қатынастарына қатысушы топ туралы, құқық қолдану қызметі саласындағы психикалық құбылыстар туралы білім; құқық қорғау қызметі, криминалдық психология, алдын ала тергеу психологиясы, сот процесі саласындағы жеке тұлға туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс адам психикасының ерекшеліктері туралы ақпаратты жинау технологияларын зерттеуге бағытталған. Қазіргі психологиялық диагностика адамның жеке-дара-психологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктерін анықтау және зерттеу әдістерін әзірлейтін психологиялық пән ретінде анықталады. Психологиялық диагностиканың нақты міндеттерін ескере отырып, психологиялық әдістемелердің батареясын құрастыру тәсілдеріне үйретеді, сондай-ақ әр түрлі психологиялық әдістемелердің көмегімен алынған нәтижелер негізінде зерттелетін адамның психологиялық портретін құрастыруға үйретеді. Психодиагност маманның қызметіндегі этикалық нормалармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ата-анамен психологиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Отбасымен психологиялық жұмыстың мазмұны, нысандары және әдістері бойынша білімді жүйелендіреді, студенттерді балалардың жас ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңдерінде оларды тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктері мәселелері бойынша ата-аналармен психологиялық ағарту және психологиялық кеңес беру жұмысымен таныстырады, балалар-ата-ана қарым-қатынасын диагностикалау әдістері туралы түсінік береді, мектеп пен отбасының өзара іс-қимылының тиімділігін арттырудың психологиялық мәселелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Саяси психология
    Несиелер: 4

    Саяси психологияның негізгі категорияларымен, мәселелерімен және теориялық-әдіснамалық тәсілдерімен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер саяси психологияның ерекшелігін, оның пәнін, әдіснамасын, ғылым жүйесіндегі орнын анықтауға, саяси саладағы тұлғалық фактордың рөлін анықтауға үйренеді. Курс биліктің психологиялық аспектілерін талдайды, кіші және үлкен әлеуметтік топтарда мазмұны, негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері мен динамикалық процестері туралы түсініктерді қалыптастырады. Саяси көшбасшылық ұғымының мәнін ашады, оның ерекшеліктерін, типтерін, функцияларын, негізгі тұжырымдамаларын қарастырады, саяси коммуникацияның психологиялық ерекшеліктерін және оның технологиялық аспектілерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экспериментальды психология
    Несиелер: 4

    Эксперименталды психохология пəні психологиялық жоғары білім жүйесінде маңызды орынға ие. Бағдарламада практик психологтардың түрлі əлеуметтік жүйелерде, əсіресе педагогикалық міндеттер мен түрлі əрекеттерді (психологиялық кеңес беру, психологиялық коррекция жəне жеке тұлға психодиогностикасы) қолданылатын мекемелерде қажетті білім, шеберлік пен дағдыларды игеуді сөз етеді.Эксперименталды психология психологиялық зерттеулер жайлы психологиялық білімдер психолог əрекетінде өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арттерапия
    Несиелер: 4

    Арттерапия саласындағы студенттердің психологиялық білімін жүйелейді, Арттерапиялық бағыттардың құрылу тарихы мен теориясы, техникаларымен және негізгі әдістерімен таныстырады. Курс арттерапиядағы терапиялық жұмыстың негізгі қағидалары және жолдарымен таныстырады; арттерапиядағы клиенттің проблематикасын диагностикалау дағдыларын қалыптастырады; арттерапиядағы клиентпен жұмыс жасауда терапиялық стратегияны құру қабілетін дамытады. Болашақ маманның психокоррекциялық және психотерапиялық жұмыстың жалпы арнасына арттерапевтикалық тәсілдерді қолдану іскерлігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психоанализ теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Психоаналитикалық тәсілдер туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Пациенттермен психоаналитикалық практикалық жұмыс әдістерімен таныстырады, психоаналитикалық тұжырымдамалар шеңберінде өздігінен талдаудың арнайы тәсілдеріне үйретеді. Психологиялық құбылыстар мен жағдайлардың себептерін психоаналитикалық тәсілдер контекстінде талдау дағдыларын қалыптастырады. Курс әртүрлі психоаналитикалық концепциялардың арасындағы айырмашылықтарды анықтауға, З. Фрейд пен оның ізбасарларының еңбектерін зерттеуге сыни тұрғыдан қарауға, пәннің теориялық материалдарын ғылыми-зерттеу қызметінде, сонымен қатар болашақ кеңес беру жұмысында қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 4

    Студент-психологтардың қазіргі психологиялық түзету мен психологиялық психотерапияның теориялық негіздерін білуімен қарулануы, психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті іскерлікті пысықтау, сонымен қатар студенттердің психотерапия саласындағы теориялық-әдіснамалық негіздердің білімі мен дағдыларын игеруі және болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістемелер мен технологияларды қолдану туралы мәліметтерді кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби сөйлеу жағдайларындағы нақты коммуникативтік міндеттерді лингвистикалық құралдармен шешу, өзінің кәсіби қызметінде терминдерді пайдалана отырып.

  • Код ON5

    Психологиялық ғылымның пәнаралық мәселелерінің психологиялық аспектілерін ерекшелеу, оларды шешуге барынша барабар тәсілді таңдау.

  • Код ON4

    Ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, эксперименталды-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру

  • Код ON9

    Болашақ мамандық саласында кәсіби маңызды білімді қалыптастыру, кеңес беру, диагностикалық және түзету жұмыстарындағы практикалық міндеттерді шешу және психологиялық сараптама жүргізуді қоса алғанда, мамандық бойынша дағдылар мен біліктердің көлемін қалыптастыру.

  • Код ON2

    Жалпы психология, психофизиология және т. б. қоса алғанда, психологиялық ғылымдар саласындағы білім мен түсініктерді көрсету

  • Код ON8

    Отандық және шетелдік авторлардың психологиялық дереккөздерінің мазмұнын шығармашылық игеру, аналитикалық және зерттеу ойлауының дағдылары мен біліктерін қалыптастыру

  • Код ON7

    Ғылыми және практикалық психология салаларын дамытудың маңызды бағыттары туралы түсінік беру

  • Код ON3

    Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершіліктің негізгі ұғымдары мен принциптерін, экосфераның тұрақты дамуындағы адамның рөлін қалыптастыру

  • Код ON6

    Психологиялық пәндердің ғылыми-теориялық негіздерін кәсіби түсінуді, қажетті білімді өз бетінше алу және кәсіби қасиеттерді дамыту машықтары мен машықтарын қалыптастыру

  • Код ON10

    Сандық технологияларға негізделген заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру; психология және педагогиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінумен білім берудегі басқару процестерін уғыну, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын түсінеді

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top