6B03101 Психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандану жағдайында кәсіби міндеттерді шеше алатын және жеке адамның немесе адамдар тобының ерекшеліктерін, олардың қызмет салаларын ескере отырып, психологиялық қиын жағдайларға қатысты шешімдер қабылдай алатын, оның кәсіби функцияларын реттейтін этикалық және құқықтық стандарттарды қолдана алатын практикалық психология саласындағы маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Тәуелділік психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты – адамның тәуелділігін және оның даму және өзгеру заңдылықтарын түсіну, психологтың тәуелді және тәуелді адамдармен жұмысының формалары мен әдістерінде құзыреттіліктерді дамыту. Пән нашақорлық феноменін, алғышарттарын, клиникалық және әлеуметтік көрініс беру белгілерін, формасын бағалау мүмкіндіктерін, тәуекелдері мен даму болжамдарын, нашақорлар мен тәуелді адамдарға психологиялық көмек көрсету әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Пәннің мақсаты адам психикасы қалыптасуының негізін процестер, күйлер мен қасиеттер, тұлға, мотивация және іс-әрекет сияқты категориялар арқылы зерттеу болып табылады. Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Өзгерістер менеджменті
Пәннің мақсаты ұйымның даму заңдылықтары және ұйымдастырушылық өзгерістерді жүргізудің негізгі тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады; Пән ұйымның даму заңдылықтарын, бизнес-процестер мен бизнес-процестердің реинжинирингін жүргізу кезеңдері, инновациялық қарсылықтарды жеңу жолдары негізінде басқарудың негізгі ережелерін, сонымен қатар ұйымдастырушылық талдау дағдыларын қалыптастыруды, психологиялық білімді ескере отырып, компанияны басқаруды қайта құрылымдауға дайындықты зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлық психология
Пәннің мақсаты қылмыстық атқару жүйесінің жазаның орындалуын қамтамасыз ету, сотталғандарды түзету және олардың қылмыс жасауының алдын алу жөніндегі қызметін жүзеге асыру кезінде қажетті психологиялық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жазаны орындайтын органдар қызметінің психологиясын, жаза феноменін, сотталғандардың жеке тұлғасы мен ортасының ерекшеліктерін, сотталғандарды бейімдеу және қайта әлеуметтендіру проблемаларын, пенитенциарлық мекеме қызметкерлерінің іс-әрекет ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Кәсіби даму психологиясы
Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет процесінде функцияларды орындауға мамандарды даярлау процесі ретінде тұлғаның кәсіби даму заңдылықтары туралы көз қарастарды қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік оқыту мен білім берудің, тәрбие мен дамудың психологиялық заңдылықтарын, кәсіптендіру субъектілерінің жас ерекшеліктерін, кәсіптік өзін-өзі анықтау мен бағдарлау ерекшеліктерін, кадрларды кәсіби іріктеуді, кәсіптік бейімделуді және тұлғаның деструкцияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік ортадағы қақтығыс
Пәннің мақсаты- қақтығыс құбылысы, оның пайда болу процесі, ағымы мен әлсіреуі, пайда болу себептері мен шығу және шешу жолдары, жеке адамның да, топтың да, жалпы қоғамның да жағдайына әсері туралы психологиялық білім жүйесін дамыту. Пәнді зерделеу барысында білім алушылар қақтығыстың алдын алу мен реттеудің, олардың ағымын басқарудың заманауи психотехнологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Суицид қаупін бағалау және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу
Пәннің мақсаты тұлғаның суицидке бейімділігін зерттеу әдістері мен тәсілдері туралы түсінік қалыптастырып, осы әдістерді қолдану, өзін-өзі бұзушы тәртіпті алдын-алу технологияларын таңдау және оны түзету біліктіліктерін дамыту болып табылады. Мүмкін болатын өзіне қол жұмсау әрекетінің алғашқы белгілері, мотивтері мен осыған байланысты аңыздар туралы теория қарастырылады. Аутодеструктивті мінез-құлықты болдырмаудың және суициденттерге алғашқы және келесі реттегі психологиялық көмек көрсету жолдары талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Целью дисциплины является формирование теоретических основ консультационного процесса и возможностей прикладного использования консультативных программ в профессиональной деятельности, а также специфики взаимодействия в диаде «психолог-консультант - клиент» или триаде «заказчик – психолог-консультант - клиент». Позволяет приобрести навыки профессионального консультанта, такие как установление контакта, формирование запроса, реконструкция проблемы, завершение контакта, стратегии перебора гипотез и вмешательства.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік қарым-қатынастың психотехнологиялары
Пәннің мақсаты-әртүрлі жүйелердегі тиімді өзара әрекеттесуге бағытталған әлеуметтік қатынастарда қолданылатын категориялар, принциптер мен модельдер жүйесі ретінде психотехнологиялар туралы көз қарастарды қалыптастыру. Қарым-қатынас механизмдері, серіктестердің психотиптері,қарым-қатынастағы өзара түсіністік кедергілері, серіктестің мақсатты әсер етуінің нақты әдістерін, дағдыларын қамтитын қарым-қатынастың тиімді психотехнологиялық әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыс және экстремалды жағдайлар психологиясы
Пәннің мақсаты-дағдарыстар мен экстремалды жағдайларды түсінуде психологтың құзыреттілігін қалыптастыру, дағдарыс пен экстремалды жағдайда адамға бағалау және алғашқы көмек көрсету. Пән барысында дағдарыстар мен экстремалды жағдайлар, ағымның себептері мен механизмдері, мұндай жағдайларда адамның әрекет етуі мен мінез-құлқының мүмкін нұсқалары, психологиялық бағалау және көмек жүйесі туралы идеялар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Пәннің мақсаты индивидуалды айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы мен көріну әдістері туралы психологиялық зерттеулер саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән дифференциалды психологияның пайда болу тарихын, даралықтың нейропсихологиялық, конституциялық, типологиялық деңгейлерінің өзара байланысының ерекшеліктерін, жүйке жүйесі мен темперамент қасиеттерінің көрінісінің типологиялық ерекшеліктерін, қабілеттерді, бейімділікті, талантты, дарындылық пен данышпандықты қарастырудың негізгі теориялық тәсілдерін, жеке айырмашылықтарды зерттеу әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Коучинг технологиясы
Пәннің мақсаты-коучингтің теориялық негіздерін қалыптастыру және кәсіби психологтың практикалық қызметінің әртүрлі салаларында коучинг әдістері мен технологияларын қолдану. Пәнді игеру барысында коучтің тұлғасы және клиенттің жеке басы категориялары қарастырылады. ұйымдастырушылық-мәдени орта, коучинг технологиясы, жеке коучинг кезеңдері, коучинг сессиясының алгоритмі, коучингтегі триангуляция, клиенттің қарсылығымен жұмыс, коучингті бизнес ортада қолдану критерийлері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Пәннің мақсаты-психологиялық білімнің пайда болу, даму және қазіргі жағдайының заңдылықтары мен себептерін зерттеу. Психологияның жетекші әлемдік және отандық мектептеріне дейінгі психологиялық идеялардың пайда болуының теориялық негіздері, олардың ізбасарлары, ерекшеліктері, практикада психологиялық ғылымның әдіснамасы мен әдістерін қолданудың практикалық әдістері, артықшылықтары мен кемшіліктері, психологиялық ғылымның белгілі бағыттарын болжау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық және басшылықты жасау психологиясы
Пәннің мақсаты – ұйымдық құрылым жағдайындағы өзара әрекеттесуді түсіне отырып, қазіргі заманғы көшбасшы мен менеджер құзыреттерін дамыту. Пәннің мақсаты білім алушылардың көшбасшылық құбылысы, стилі, заманауи технологиялар, классификациялар, көшбасшылықтың психологиялық аспектілері, көшбасшылық пен көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру механизмі, орындаушылар мен көшбасшының өзара іс-қимыл моделі туралы отандық және шетелдік тұжырымдамалардың білімдерімен таныстыру, даралық ерекшеліктерін ескере отырып психологиялық коррекциялық көмек көрсету және маңызды көшбасшылық қасиеттер деңгейін анықтау мақастында
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология және психодиагностика
Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Адам ресурстарын басқару
Пәннің мақсаты кадрлық персонал бойынша басқарушылық шешімдерді дайындау мен іске асырудың белгілі бір практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Ұйымның кадрлық әлеуетін, ұйымның кадрлық стратегиясын талдауы қарастырылады, командалық менеджмент, корпоративтік мәдениет персоналды басқару технологиялары, кадр саясаты, персоналдың жұмысқа қабілеттілігін қолдау әдістері, ұйымның кадрлық стратегиясының адами капиталды дамыту доктринасының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тиімділік еритерийлері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Қоғамға қызмет ету және инклюзивтілік құндылықтары
Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғамға қызмет ету мәдениетін дамытуға, әр адамның қадір-қасиетін құрметтеуге және инклюзивті құндылықтарды әділ және ынтымақты қоғамның негізі ретінде тануға бағытталған тұрақты гуманистік көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Курс әлеуметтік жауапкершілік, еріктілік, азаматтық белсенділік принциптерін, сондай-ақ жас, жыныс, этникалық, мүгедектік және әлеуметтік мәртебе контекстіндегі әртүрлілікті қамтитын инклюзивтіліктің заманауи тәсілдерін зерттейді. Пәнде тұлғаның қоғамдық сананы өзгертудегі рөліне, әлеуметтік қолдау тәжірибелеріне және өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беру, медиа, мәдениет және азаматтық бастамаларда инклюзивті орта құруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттеу, әлеуметтік психология пәні, оның компоненттері, жеке тұлғаның және әртүрлі топтардың әлеуметтік мінез-құлқының құбылыстары мен заңдылықтары туралы ойларды, әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен феномендерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Пәннің мақсаты-құқықтық реттелетін қатынастар саласында пайда болатын және қолданылатын психикалық құбылыстарды, процестер мен механизмдерді зерттеу. Пән құқықтық қатынастар саласындағы психологиялық білімді зерделеуге, қылмыскердің жеке басын және құқық қорғау қызметінің негізгі заңдылықтарын (тергеуші, прокурор, қорғаушы, сот) зерттеуге, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің кәсіби шеберлігін жетілдіруге, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік іріктеу, кандидаттарға кәсіптік кеңес беру бойынша бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Пәннің мақсаты-психикалық денсаулық пен психикалық патологияның заманауи ықпалдарын зерттеу. Психикалық және соматикалық аурулардың этиопатогенезінің психологиялық факторлары, психикалық денсаулық проблемаларын диагностикалаудың, түзетудің және алдын алудың заманауи технологиялары, клиникалық-психодиагностикалық зерттеу әдістері; ауру жағдайындағы психологиялық қызметтің клиникалық маңызды ерекшеліктері; диагностикалық және емдеу процесінің психологиялық сипаттамалары, медицинадағы өзара әрекеттесудің клиникалық маңызды аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сексология және сексопатология негіздері
Пәннің мақсаты-сексология негіздері туралы білімді қалыптастыру және адамның құбылысын жан-жақты кешенді түрде биологиялық объект және оның жыныстық қатынасының көрінісі арқылы психоәлеуметтік субъект ретінде түсіну. Жыныс, гендер, сексуалдылық категориялары қарастырылады. Сонымен қатар жыныс мүшелерінің физиологиясы, сексуалды мінез-құлықының әлеуметтік және психологиялық компоненттері, ерлер мен әйелдердегі жыныстық бұзылулары, ерлі-зайыптылардың жыныстық дисгармониясы, сексуалды перверсиялары, парафилиялары
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырудағы оқыту және консалтинг
Пәннің мақсаты-әртүрлі деңгейдегі басшыларға және жалпы ұйымдарға кеңес беруді және қызметкерлерді психологиялық оқыту әдісі ретінде тренингті қолдану туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Консалтингті ұйымдастырудың функциялары мен моделі, консультантты кәсіби даярлауға қойылатын талаптар, консалтингтік қызметтерге сұранысты қалыптастыру жағдайлары, басқарушылық консалтингтік жобалардың түрлері, ұйымның сұранысы негізінде бизнес-тренингтерді жоспарлау және өткізу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент психологиясы негіздері
Пәннің мақсаты-басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп қырлы мазмұны туралы құрылымдық идеяның негіздерін қалыптастыру. Басқарудың теориялық және әдіснамалық теорияларының негіздері, басқарудың субъектісі ретінде бағыныштының және басшының жеке басын талдау, қызметкерлерді ынталандырудың теориялық және қолданбалы аспектілері, басқару стильдері, басқару тиімділігінің факторлары, басқару шешімдерін әзірлеудің тиімді технологиялары, басқару және көшбасшылық әдістерін оңтайландыру қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес
Целью дисциплины является формирование у обучающихся полноценного представления о современном состоянии проблем семьи и брака в отечественной и зарубежной психологической науке и практике. Рассматривается психологический анализ семейных отношений как комплексной проблемы: раскрываются эволюция и сущность брачно-семейных отношений, особенности их возникновения , стабилизации и распада, функциональная и эмоциональная специфика брака и семьи.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға теориясы
Пәннің мақсаты қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде тұлға психологиясы туралы ойларды қалыптастыру, тұлға психологиясының әдіснамалық негіздерін, классикалық психология бағыттарын зерттеу, индивид, тұлға, жеке даралық кезеңдерімен таныстыру, тұлға дамуындағы адамның жеке дара дамуы қасиеттерінің рөлін көрсету, тұлғаның негізгі теорияларын зерттеу,тұлғаның негізгі тұжырымдарын тәжірибеде қолдана алуды көрстеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Процесс, қасиет және күйлер психологиясы
Пәннің мақсаты психикалық процестерге, қасиеттер мен күйлерге, психика ғылымдарының өзара байланыс жүйесіне баса назар аудару арқылы психологияны теориялық аппарат, психология тарихы ғылымы ретінде зерттеу, психикалық күйлер психологиясының теориялық негіздерін зерттеу: әдістеме, көріністердің психологиялық заңдылықтары, басқа психикалық құбылыстармен байланысы, оңтайлы мәндерден ауытқуды тудыратын жағдайларды (дағдарыстық, экстремалды, қиын, шиеленісті) және жағдайларды түзету: өзін-өзі реттеу және өзін-өзі басқару әдістерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Пәннің мақсаты онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психикалық даму проблемаларына негізгі тұжырымдамалар мен теориялық тәсілдер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән жеке тұлғаның дамуының психологиялық механизмдері мен заңдылықтарын, тұлғаның онтогенетикалық дамуының жас, жыныстық және жеке типтік сипаттамаларының өзара байланысын, жас ерекшеліктерінің негізгі заңдылықтарын, әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық ерекшеліктер мен іс-әрекеттің ерекшеліктерін, әртүрлі жас топтарының субъектілерін психологиялық зерттеудің әдістері, әдістері мен технологияларын зерттеуді қамтиды
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Діни мінез-құлықты бағалау және деструктивтіліктің алдын алу
Пәннің мақсаты діни нанымдардың қалыптасуы және деструктивті формаларға тартылу қаупі туралы теориялық білімдерді жоғарылату болып табылады. Пәнді игеру барысында деструктивті діни мінез-құлық формалары, деструктивті ұйымдардың әлеуметтік қауіп факторлары, тұлғаға ықпал ету механизмдері мен оның салдарлары, сондай-ақ қатер жағдайына бейім тұлғамен психологиялық қорғанысты қамтамасыз ететін негізгі жұмыс бағыттары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қалыпты және патологиядағы дағдарыс жағдайларының диагностикасы
Пәннің мақсаты дағдарысты жағдайды, дағдарыс нормасы, патологиясы, дағдарыстың динамикасын зерттеу, дағдарысты бағалауға арналған диагностикалық құралдарды игеру, патологиялық дағдарыстық жағдайды диагностикалаудың ерекшелігін қарастыру, дағдарыс жағдайларын диагностикалау теориясы, әдіснамасы мен практикасы, адамның бейімделу ресурстарын арттыру, денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу мүмкіндіктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, диагностикалық қағидаларды-баламаларды, мінез-құлық бұзылыстары мен бұзылулары түрлерін бейнелеуді қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Ұйымдастыру диагностикасы
Пәннің мақсаты-заманауи ұйымдардағы персоналды ұйымдастырушылық диагностикалаудың тиімді психологиялық тәсілдерімен таныстыру. Ұйымды зерттеудегі диагноздардың түрлері мен ықпалдары, Ұйымның дамуының күшті және әлсіз жақтарын және оның өмірлік циклдарын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздемесі, инновацияларды енгізу және оларды енгізудегі кедергілерді зерттеу, тұтастай алғанда ұйым қызметінің әлеуметтік-психологиялық аспектісіндегі қайшылықтардың себептерін анықтауы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заңгерлік іс-тәжірибедегі психодиагностика және психокоррекция
Мақсаты-заң саласындағы психологиялық қызметтің ерекшелігі туралы және заң практикасында зерттеудің психодиагностикалық және психокоррекциялық әдістерін қолдану ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән барысында заң саласындағы психодиагностиканың кәсіби-этикалық принциптері, жеке тұлғаны зерттеу әдістерін қолдану ерекшеліктері, диагностикалық құралдардың мүмкіндіктері мен шектеулері, кадрларды психологиялық іріктеу және визуалды диагностика ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық психология
Пәннің мақсаты экономикалық ортадағы жеке және топтық қасиеттердің көріну заңдылықтары мен ерекшеліктерін және олардың экономикалық мінез құлыққа әсерін зерттеу. Пән экономикалық психологияда зерттеу жүргізудің әдіснамалық принциптерін, экономикалық мінез-құлық психологиясын, тұтыну психологиясын, заттар әлемінің терапевтік функцияларын ашады. Тұтынушыларды таңдау факторлары, кедейлік пен байлық психологиясы, ақша психологиясы, ақшалай тұлға түрлері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жүйке қызметі психофизиологиясы
Пән орталық жүйке жүйесінің қызметін, рефлекстердің пайда болуын, мидың үлкен жарты шарының қабығындағы қозу және тежеу үрдістерінің өзара әрекеттесуін зерттеу; жеке нейрондардың, жұлын мен бас миының қызметі, жалпы қағидалары мен жұмыс заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, орта жағдайларына түрлік және жеке бейімделуді қамтамасыз ететін орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімдерінің жұмыс механизмдерін зерттеу; адамның жоғары жүйке қызметінің сапалық ерекшелігін анықтау болып табылады..
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтік коммуникациялардың психологиясы
Пәннің мақсаты - маркетингтік коммуникациялық саясатты ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және кәсіпорынның коммуникациялық стратегиясының тиімділігін бағалаудың нәтижесі. Пән маркетингтік коммуникацияның мақсатын, міндеттерін, функцияларын, принциптерін, модельдерін, элементтерін, маркетингтік коммуникациялардың элементтерін және қоғаммен байланысты орнату рөлін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты инклюзия мен тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы түсініктер мен сенімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тұрақты даму мен инклюзивті көзқарас құндылықтары туралы сенімдерді, экологиялық ойлау дағдыларын, төтенше жағдайлар кезінде табиғи және техногендік сипаттағы қатерлерден халықты қорғау үшін дұрыс шешім қабылдай білу мен болжау қабілеттерін, сондай-ақ адамның қауіпсіз әрі жайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стресс және мінез-құлықты реттеу психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-стресс пен өзін-өзі ұстау мінез-құлық, стресстік жағдайда адаммен жұмыс істеудің формалары мен әдістері және өзін-өзі ұстау мінез-құлықты оқыту мүмкіндіктері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Пән стресстің классикалық теорияларын және стресстік мінез-құлық пен реакцияның заманауи зерттеулерін зерттейді, оқыту нәтижесінде студенттер стресстің ғылыми түсінігін қалыптастырады, оның адамға әсерін бағалай алады, жеңу мінез-құлқы арқылы күресу стратегияларын ұсына алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару (озық курс)
Пәннің мақсаты өзгерістерді басқару мазмұны туралы түсінік қалыптастыру, бизнесті жоспарлау мен талдаудың негізгі ұғымдарымен, принциптерімен, әдіснамасымен, әдістемелерімен таныстыру, сыртқы және ішкі факторлардың өзгеруі жағдайында өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде кәсіпорынды басқару саласындағы практикалық дағдылар мен қолданбалы дағдыларды ұйымдастырушылық даму мен жобалау бойынша қажетті теориялық білімдер және өмірлік циклдің қолданыстағы теориялары туралы жүйелік ойларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Пәннің мақсаты-этносаралық өзара іс-әрекет процесінің психологиялық аспектілерін зерттеу. Этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, қазіргі этнопсихологияның негізгі тұжырымдамалары, этностардың өзара іс-әрекетінің қолданбалы мәселелері, этнос, ұлт, халық, этникалық бірегейлік, этноцентризм, этникалық мінез-құлық модельдері, этникалық стереотиптер, этникалық қақтығыстар проблемаларының психологиялық аспектілері, ортаға бейімделу және бейімсіздік сияқты категориялардың мазмұнын тұжырымдамалық талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өзіндік менеджмент
Пәннің мақсаты жеке жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру арқылы өз қызметінің нәтижелілігін арттыру туралы теориялық білімді қалыптастыру, қойылған мақсаттарды іске асыру жоспарларына түзетулер енгізу, уақыт пен уақыт ресурстарын бағалау, басқарудың жүзеге асырылатын процестерін өзін-өзі бақылау әдістерін, олармен жұмыс істеу тәсілдерін, олардың жіктелуін, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте қолдану ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қауіпсіздік психологиясы
Пәннің мақсаты білім алушыларда өмірдің әртүрлі салаларындағы қауіпсіздіктің психологиялық аспектілерін талдау, болжау және басқару үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жеке тұлғаның және қоғамның психологиялық қауіпсіздігіне әсер ететін факторларды зерделеуге, сондай-ақ кәсіби және күнделікті қызметте психологиялық тәуекелдердің алдын алу және азайту бойынша құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сот процесінде отбасын психологиялық сүйемелде
Пәннің мақсаты-сот процесінде отбасын кешенді сүйемелдеудің психологиялық аспектілерін зерттеу. Пән заманауи психологиялық әдістер мен ықпалдарды қолдана отырып, баланың психикалық және одан әрі барабар тұлғалық дамуын ескере отырып, балалар мен ата-аналардың қарым-қатынасын оңтайландыруға бағытталған сот талқылауында отбасын психологиялық қолдауды жүзеге асыру кезінде міндеттердің кең спектірін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тренингтік және топтық жұмысты ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-психологиялық жұмыстың интерактивті түрі ретінде тренингті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы жүйелі көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Топтық жұмыс формаларының негізгі теориялық бағыттары, сонымен қатар ұйымның әдістемелік аспектілері, атап айтқанда тренингтің кезеңдері, формалары мен принциптері, кері байланыс ережелері, тренинг тобын құру, дайындау, басқару ерекшеліктері, тренердің функциялары және тренингке қатысушылардың тұлғалық динамикасы қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Профайлинг бойынша практикум
Пәннің мақсаты заң психология контекстінде тұлғаның мінез-құлық белгілерін түсіндіру және психологиялық талдау әдістер жүйесі ретінде профайлинг туралы білім алушыларда түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курста жеке тұлғаның типологиясы, жалған айту белгілері, вербалды және вербалды емес мінез-құлық ерекшеліктері, сондай-ақ қылмыстық және құқықтық ортадағы мінез-құлықтық паттерндар мен тәуекел, потенциалды қауіпті анықтау әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қақтығыс –менеджменттің негіздері
Пәннің мақсаты - қақтығыс менеджмент және қақтығыс -кодекс құбылысы туралы, оны ұйымдастыру кезеңдері туралы психологиялық білім жүйесін игеру, ұйымдағы немесе ұжымдағы қақтығысты шешу шараларын, қақтығыс жағдайды шешу үшін мүмкін болатын шектеулер мен ресурстарды әзірлеу. Дәріс материалын зерделеу барысында білім алушылар еңбек ұжымдарындағы қақтығыстардың алдын алу мен реттеудің заманауи психотехнологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Саяси психология
Пәннің мақсаты ағымдағы саяси оқиғаларды, сонымен қатар оларға әсер ету шарттары мен мүмкіндіктерін құзыретті және барабар психологиялық бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі саяси психологияның мәселелері мен теориялық-әдіснамалық ықпалдары, саяси жағдайларды, құбылыстарды, ірі әлеуметтік құрылымдар мен саяси маңызды процестерді ғылыми - дұрыс саяси-психологиялық талдаудың әдіснамалық принциптері, бұқаралық санаға әсер етудің психологиялық әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заңға қайшы келетін кәмелетке толмағандардың психологиясы
Пәннің мақсаты: заңға қайшы келетін балалар және қалпына келтіру сот төрелігі мен балаларды әлеуметтік-психологиялық оңалтудың ең тиімді тәжірибелері туралы психологиялық түсінік қалыптастыру. Кәмелетке толмағандар үшін оңалту бағдарламаларын негіздеу мақсатында халықаралық ықпалдар мен стандарттар, ұлттық заңнамалар қарастырылады. Заңға қайшы келетін балалардың әрбір санаты үшін қалпына келтіру бағдарламаларын жобалау және іске асыру қарастырылады, сүйемелдеу, диагностика, кеңес беру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Нейропсихология негіздері
Пәннің мақсаты-мидың қалыптасуы мен дамуы, оның қасиеттері мен психикалық процестері туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Психикалық процестерді миды ұйымдастырудың негіздері, дефект құрылымын талдау, сонымен қатар мидың және оның бөлімдерінің функционалдық жағдайын түзету, белгілі бір патологиялардың нейропсихологиялық механизмдерін, олардың ми локализациясын зерттеу; нейропсихологиялық әдістерге негізделген коррекциялық жұмыстарын жобалау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Психологияға кіріспе
Пәннің мақсаты-психология пәні, оның ғылым жүйесіндегі орны, сонымен қатар негізгі психологиялық құбылыстар туралы идеяларды қалыптастыру. Ғылыми және күнделікті психологиялық білім, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі психологияның анықтамасы, дамудың қазіргі кезеңіндегі психологияның құрылымы мен салалары, психиканың эволюциясы, әртүрлі бағыттағы психологтардың қызметіне тән ерекшеліктері, психологтарды дайындау кезеңдері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психотерапия және психокоррекция негіздері
Пәннің мақсаты психологиялық көмектің бір түрі ретінде психотерапия, психологиялық көмектің бір түрі ретінде психотерапияның негізгі бағыттары, түрлері, психокоррекцияның ерекшеліктері мен әдістері туралы білімді меңгеру, психологиялық көмекке жүгінетін балалар мен ересектердің жеке басын психотерапия мен психокоррекциялаудың негізгі әдістерімен таныстыру, психотерапияның қазіргі әдістерімен (теориялық және практикалық), терапиялық әсердің психологиялық механизмдерімен, психотерапиялық әсердің әдістері және құралдарымен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Психокоррекция негіздері
Пәннің мақсаты диагностика мен коррекцияны жүргізу әдістері мен технологиялардың бірегейлігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Психологиялық коррекцияның теориялық және әдіснамалық негіздері әртүрлі концепцияларға, негізгі ұғымдарға, заңдылықтарға, механизмдерге , принциптерге, ережелерге, психокоррекциядағы негізгі бағыттарға, балалармен және ересектермен жұмыс жасау процесінде жас-психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, дизонтогенездің әртүрлі нұсқаларында психологиялық түзетудің ерекшеліктеріне сүйене отырып қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балалы отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Пәннің мақсаты-отбасылық тәрбиенің психологиялық негіздері, отбасылық тәрбиенің теориялық модельдері мен стильдері, отбасының тәрбиедегі рөлі, мүмкіндігі шектеулі баланы бейімдеу және мүмкіндігі шектеулі баласы бар отбасына психологиялық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата аналарымен жұмыс нысандары туралы түсініктер қалыптастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Нейропсихология және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты-нейропсихология, неврология, лингвистика, жасанды интеллект саласындағы соңғы жетістіктер туралы білімді игеру. Пән математикалық модельдеуді қарастыруды қамтиды; қабылдау, зейінді бақылау, ойлау механизмдері, Тіл және есептерді шешу, когнитивті даму, когнитивті бұзылулар сияқты әртүрлі танымдық процестердің негізінде жатқан механизмдерді зерттеу; адам миының нейрондық желілері, олардың қалыптасу және жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Еңбек психологиясы
Пәннің мақсаты-еңбек психологиясының заманауи тұжырымдамалары, тенденциялары мен мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Негізгі категориялық аппарат, психологтың практикалық қызметіндегі еңбек психологиясының теориялық тәсілдері мен идеялары, еңбек психологиясының әдістері, диагностикалық материалмен жұмыс істеу принциптері және кәсіби қызмет жағдайында адамға әсер етудің практикалық әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-экономикалық, саяси және құқықтық оқиғаларды, әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды тұрақты даму құндылықтары мен инклюзивті қоғам мәнмәтінінде түсіндіреді;
- Тәжірибеге зерттеу нәтижелерін енгізу және ғылыми мәтінді рәсімдеу үшін эксперименталды көрсеткіштерді интерпритациялау және бағалау, экспериментті жоспарлау және өткізу, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістер және тәсілдерін қолданады;
- Философиялық және тарихи білімдерге, сонымен қатар тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру, тұлғалық өсу және өзін-өзі тану жолдары туралы білімдерге негізделген жалпы адамзаттық, мәдени және әлеуметтік-жеке құндылықтарды сипаттайды;
- Эвристикалық ықпалдарды, әдістер мен ғылыми зерттеу логикасын және әртүрлі таңбалық жүйелерді қолдану арқылы әртүрлі күрделіліктегі міндеттерді шешеді;
- Тұлғаның физиологиялық, жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, психикалық процестердің негізгі механизмдері мен заңдылықтары, қасиеттері мен күйлері, дамуындағы бұзылуларды анықтау принциптері туралы білімді қолданады;
- Ұйымдастырушылық-басқарушылық, коррекциялық, диагностикалық-кеңесберушілік қызметте одан әрі пайдалану мақсатында адам мен қоғамның өзара іс-әрекетінің негізгі проблемалары және психологиялық құбылыстар туралы ақпаратты жіктейді;
- Әртүрлі күрделі өмірлік жағдайларда, соның ішінде стандартты емес жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің баламалы шешімдерді талдайды;
- Әртүрлі жағдайларда сүйемелдеу субъектісін одан әрі дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған әртүрлі қызмет түрлерін (оқу-тәрбие, еңбек, басқару, құқық қолдану және т. б.) психологиялық сүйемелдеу процесін ұйымдастырады;
- Мәселелерді шешуге белсенді қатысу үшін және мақсаттарға жету, бір немесе клиенттер тобы қызметінің тиімділігін арттыру, сондай-ақ әлеуметтік сала ұйымдары мен органдар қызметкерлері үшін жағдай жасайды;
- Әртүрлі жас, кәсіби, гендерлік топтардың өкілдеріне қатысты диагностикалық - кеңес беру және түзету-дамыту қызметінің технологияларын қолданады және бағалайды;
- Танымдық, эмоционалды-ерікті әрекеттерді ынталандыру, жеке тұлғаның әлеуметтік маңызды біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, психикалық және коммуникативтік процестерді дамытудың бағдарламаларын және әдістерін жоспарлайды;
- Басқа адамды қабылдау және түсіну, оған құндылық ретінде қарау, тараптардың қызығушылықтарына жауап беретін өзара әрекеттесудің күрделі жағдайларында шешім табу қабілетін білдіреді және психологиялық қолдау көрсетеді;
Ұқсас БББ
6B03101 Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03101 Психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті
6B03101 Психология
Q UNIVERSITY
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті