Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Инновациялық Еуразия университеті

Пәндер

  • Бизнес-идеяларды қалыптастыру және патент алу (ағылшын тілінде)

    Бизнес-идеяларды қалыптастыру және іске асыру. Шығармашылық ойлаудың мәні мен әдістері. ҚР-дағы зияткерлік меншікті қорғау ерекшеліктері мен құқықтық аспектілері. Стартап командасын құру. Кәсіпкерлік ойлаудың ерекшеліктері. Бизнес-модель құру. Прототип жасау. Инвестор алдында жобаның тұсаукесері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Кәсіпкерлік және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік, олардың ерекшеліктері, коммерциялық тұлғалардың құқықтық нысандарын ұйымдастыру.Қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму тенденциялары мен рөлі. Нарықтық конъюнктураны талдау, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктері. Кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері. Кәсіпкерлікті аспаптық қолдау, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу тетіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылым және ғылыми әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеуге жүйелік көзқарас түсінігі. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми қызметтің мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми зерттеуді жүргізу кезеңдері: тақырыпты таңдау және ғылыми мәселені тұжырымдау; мақсаттарды, міндеттер мен гипотезаларды белгілеу. Ғылыми әдебиеттерге шолу және дереккөздермен жұмыс. Ғылыми зерттеу этикасы. Ғылыми танымның жалпы ғылыми, эмпирикалық және теориялық әдістері; мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау әдістері. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Ғылыми мақаланың, баяндаманың, дипломның немесе курстық жұмыстың құрылымы. Ғылыми нәтижелерді жобалау және ұсыну. Жарияланым белсенділігі және сілтеме индекстері (Scopus, Web of Science). Ғылыми жұмысты ресімдеуге, рецензияға және плагиатқа қарсы талаптар. Презентацияны дайындау және ғылыми жұмысты қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мемлекет, құқық және мемлекет-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен соттары. Қазақстан Республикасында мемлекеттік басқару. «Коррупция» ұғымының теориялық-методологиялық негіздері. Антикоррупциялық мәдениетті қалыптастыру. Коррупциялық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мектеп оқушыларының өсуі мен дамуының физиологиялық негіздері. Жүйке жүйесінің жасқа байланысты ерекшеліктері. Мектеп жасындағы сенсорлық жүйелердің дамуы. Онтогенездегі тірек-қимыл аппаратының физиологиясы. Жүрек-тамыр жүйесіндегі жасқа байланысты өзгерістер. Балалар мен жасөспірімдердің тыныс алу жүйесінің физиологиясы. Мектеп жасындағы зат алмасу және энергия балансының ерекшеліктері. Эндокриндік жүйенің дамуы және оның ағзаның жетілуіндегі рөлі. Мектеп оқушыларының жоғары жүйке қызметі мен танымдық процестерінің физиологиясы. Оқу жүктемесінің баланың физиологиялық жағдайына әсері. Мектеп оқушыларының ағзасын әртүрлі оқу жағдайларына бейімдеу. Өнімділік пен шаршаудың физиологиялық негіздері. Жыныстық жетілудің ерекшеліктері және оның жасөспірім ағзасына әсері. Мектеп жасындағы ұйқының физиологиясы және биоритмі. Мектеп оқушыларының денсаулығы мен дамуына қоршаған орта факторларының әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері (ағылшын тілінде)

    Экологияның ғылым ретіндегі негізгі ұғымдары. Экологиялық факторларды (абиотикалық, биотикалық, антропогендік) анықтау және жіктеу және олардың организмдерге әсері. Популяциялардың құрылымы мен динамикасы, оларды реттеу және бейімдеу механизмдері. Экожүйелер мен биогеоценоздар, олардың өзін-өзі реттеу механизмдері. Биосфера, оның жаһандық экологиялық процестерге, адам қызметінің әсеріне төзімділігі. Қазіргі әлеуметтік-экологиялық проблемалар: климаттың өзгеруі, қоршаған ортаның ластануы, биоәртүрліліктің жоғалуы. Табиғатты қорғау және экожүйелерді сақтауға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған тұрақты даму принциптері. Жабайы табиғаттың жұмыс істеуі және экологиялық тепе-теңдіктің маңызы туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Психика және сана. Іс-әрекеттің психологиялық сипаттамасы. Психологиядағы тұлға мәселесі. Когнитивті процестер. Зейін және есте сақтау. Ойлау және қиял. Сөйлеу. Эмоциялар мен сезімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын психологиясы

    Психологиядағы ойын ұғымы және функциялары. Ойынды зерттеудегі тарихи-теориялық тәсілдер. Ойындардың классификациясы: түрлері мен ерекшеліктері. Ойын психикалық даму құралы ретінде. Баланың танымдық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуындағы ойынның рөлі. Ойын теориялары: мәдени-тарихи, психоаналитикалық, бихевиористтік және когнитивтік тәсілдер. Мектепке дейінгі, мектептегі және жасөспірімдік кезеңдегі ойын әрекеттері. Рөлдік ойындардың психологиялық ерекшеліктері. Ойын терапиясы: әдістері мен принциптері. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттерін, қиялын дамыту. Ересектердің кәсіби іс-әрекетіндегі ойындар. Компьютерлік және цифрлық ойындар: психикаға әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Әсер ету және қорғау психологиясының концептуалды аппараты. Тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегиялары. Қарым-қатынас процесін сипаттайтын негізгі психологиялық теориялар. Сәйкестік. Әлеуметтік көзқарас және мінез-құлық. Қатынас және мінез-құлық Қатынас қалыптастыру: теориялар мен зерттеулер. Қатынастарды өзгерту: теория және практика. Топтардағы әлеуметтік ықпал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйымды басқару және команда құру психологиясы

    Басқару психологиясы: пәні, міндеттері және әдістері. Жетекшінің тұлғасы: психологиялық қасиеттері және басқару стильдері. Көшбасшылық теориялары және оларды басқару тәжірибесінде қолдану. Қызметкерлерді ынталандыру және тарту. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілері. Топ құру: ұжымның қалыптасу және даму кезеңдері. Топтағы топтық процестердің рөлдері мен динамикасы. Басқарудағы және топтық жұмыстағы тиімді коммуникация. Ұйымдағы жанжалдарды басқару. Корпоративтік мәдениет психологиясы. Эмоциялық интеллект және оның басқарудағы рөлі. Диагностика және топтық бағалау әдістері. Ұжымның тиімділігін арттырудың психологиялық технологиялары. Менеджментте және командалық жұмыста стрессті басқару. Менеджмент пен команда құру психологиясындағы қазіргі заманғы тенденциялар мен зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлға психологиясына кіріспе

    Психологиядағы «Тұлға» түсінігі: негізгі тәсілдер мен анықтамалар. Тұлғаның құрылымы мен құрамдас бөліктері. Тұлға қалыптасуының биологиялық және әлеуметтік факторлары. Тұлғаның негізгі теориялары: психоаналитикалық, гуманистік, когнитивтік, бихевиористік, қасиет. Мотивация және оның тұлға дамуындағы рөлі. Эмоциялар, сезімдер және олардың тұлғаға әсері. Жеке мінез-құлықтағы ерік және өзін-өзі реттеу. Темперамент және мінез: түсінігі, типологиясы және тұлғаға әсері. Жеке өсу және өзін-өзі жүзеге асыру. Өзіндік түсінік және сәйкестік. Әлеуметтік рөлдер және жеке қарым-қатынастар. Тұлғаны зерттеу және диагностикалау әдістері. Психологиялық дағдарыстар және олардың тұлғаның дамуына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар психологиясы

    Психикалық даму теориясының жалпы мәселелері. Психикалық дамудың психологиялық заңдылықтары мен динамикасы. Нәрестелік және ерте балалық шақтағы баланың дамуының психологиялық ерекшеліктері. Ерте балалық шақтағы психикалық даму. Балалардың танымдық саласын дамыту. Ерте жаста сөйлеудің дамуы. Ерте балалық шақта ойынның дамуы. Құрбыларымен қарым-қатынас жасау қажеттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоция психологиясы

    Эмоционалдық сфераның даму заңдылықтары. Адам өміріндегі эмоциялардың рөлін түсіну. Эмоцияларды басқару әдістері. Сезім психологиясының ғылым ретіндегі түсінігі, оның даму тарихы. Эмоциялардың нейропсихологиясы. Эмоционалдық процестердегі лимбиялық жүйенің рөлі. Эмоциялық интеллект және оның құрамдас бөліктері. Онтогенездегі эмоциялардың дамуы. Мәдениеттің эмоционалдық көріністерге әсері. Эмоцияларды реттеу және өзін-өзі реттеу. Эмоциялық күйлердің патологиялық формалары. Эмоцияларды диагностикалау және өлшеу. Мотивация мен мінез-құлықтағы эмоциялардың рөлі. Тұлғааралық қарым-қатынастағы эмоциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби қызмет теориясы

    Іс-әрекет түсінігі және мәні. Іс-әрекеттің құрылымы мен құрамдас бөліктері. Қызметтің негізгі теориялары: мәдени-тарихи, белсенділік көзқарас, функционалдық жүйелер теориясы. Іс-әрекет түрлері: еңбек, оқу, ойын, қарым-қатынас. Іс-әрекеттегі мотивация және мақсат қою. Белсенділіктің психофизиологиялық механизмдері. Кәсіби іс-әрекеттегі дағды, дағды және құзыреттілік. Іс-әрекетті ұйымдастырудағы сана мен өзін-өзі реттеудің рөлі. Еңбек және кәсіптік іс-әрекет психологиясы. Кәсіби ойлау мен рефлексияны дамыту. Белсенділік және стресс: сәттілік пен шаршау факторлары. Іс-әрекетті диагностикалау және зерттеу әдістері. Кәсіби қызметтегі ақпараттық және цифрлық технологиялар. Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Іс-әрекетті зерттеудегі заманауи тенденциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (В1)

    Фонетика және айтылу. Дұрыс интонация және сөйлеу ритағы. Лексика және грамматика. Белсенді сөздік қорын кеңейту. Уақытты пайдалану (Present, Past, Future; Simple, Continuous, Perfect). Сөйлеу дағдыларын дамыту. Тұрмыстық және кәсіби жағдайларда диалогтар / монологтар және рөлдік ойындар. Тыңдау дағдыларын дамыту. Әр түрлі екпінмен аудио материалдарды тыңдау. Мәтіндерді оқу және талдау. Шынайы мәтіндермен жұмыс (мақалалар, жаңалықтар, әңгімелер). Жазбаша байланыс. Эссе, түйіндеме, хаттар, есептер жазу. Мәтіндерді қайталау және аннотациялау. Кәсіби бағытталған қарым-қатынас. Іскерлік келіссөздер және электрондық хат алмасу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе

    Әлеуметтік психологияның пәні, әдістері және міндеттері. Әлеуметтік-психологиялық зерттеудің әдіснамалық мәселелері. Адамдардың қарым-қатынас жүйесіндегі қарым-қатынастың орны. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Коммуникативті процестің моделі. Қарым-қатынас өзара әрекеттесу ретінде. Өзара әрекеттесу құрылымы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Әлеуметтік қабылдау түсінігі. Қарым-қатынас процесіндегі әсер ету механизмдері. Әлеуметтік психологиядағы топтық мәселелер. Шағын топтардағы динамикалық процестер. Үлкен әлеуметтік топтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзіндік менеджмент және презентация техникасы

    Теориялық тұрғыдан өзіндік менеджмент. Уақытты басқарудың мақсаттары мен принциптері. Стресс ұғымы және түрлері. Кәсіпкерліктегі табыс теориясы. Презентация түсінігі және түрлері. Сөйлеу жоспарын құру. Презентацияны құрылымдау. Презентация құралдары. Ауызша және ауызша емес байланыс. Презентацияның психологиялық аспектілері. Презентацияның сәтсіздікке ұшырау себептері. Презентацияны басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар практикалық психологиясы

    Балалар психологиясының әдістемелік негіздері. Баланың психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Балалар тәжірибесіндегі психодиагностика: әдістері мен құралдары. Балалардың танымдық саласын дамыту: ойлау, есте сақтау, зейін. Баланың эмоционалдық және жеке дамуы. Баланың психологиялық дамуындағы отбасының рөлі. Ата-ана мен бала қарым-қатынасы: диагностика және түзету. Эмоциялық және мінез-құлық проблемалары бар балаларға психологиялық көмек. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері. Балалар тәжірибесінде ойын терапиясы және арт-терапия. Балалардың әлеуметтік интеллектін және коммуникативті дағдыларын дамыту. Мектепке бейімделу: бірінші сынып оқушыларына психологиялық қолдау көрсету. Балалардың қорқыныштарымен, қобалжуларымен және стресстерімен жұмыс. Балалардың практикалық психологиясының қазіргі тенденциялары мен болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қашықтықтан оқыту және IT-технологиялар

    Университеттің виртуалды білім беру ортасы. Қашықтықтан оқыту жүйесі. Виртуалды бөлменің бағдарламалық құралдары арқылы оқыту. Оқытудағы Web 2.0 сервистері. Педагогикалық қызметтегі электрондық білім ресурстары. Педагогикалық қызметте оқытудың мобильді технологиялары. Оқудағы АТ-рын қолданудың кеңейтілген мүмкіндіктері. Деректерді статистикалық өңдеуге арналған бағдарламалық құралдар. Библиографиямен жұмыс. Ғылыми жұмыстар жүргізуге арналған іздестіру жүйелері. Бұлттар құрастыру технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Креативтік психология

    Шығармашылықтың түсінігі мен мәні. Шығармашылықты зерттеудегі тарихи-теориялық тәсілдер. Шығармашылықтың құрылымы мен құрамдас бөліктері. Шығармашылық, интеллект және тұлға арасындағы байланыс. Шығармашылықтың когнитивті және нейропсихологиялық механизмдері. Шығармашылықты диагностикалау әдістері. Балалық және ересек жаста шығармашылықты дамыту. Шығармашылық үрдістегі эмоциялар мен мотивацияның рөлі. Шығармашылық ойлау: дивергентті және конвергентті ойлау. Шығармашылық кедергілер және оларды жеңу жолдары. Шығармашылық қабілеттер психологиясы. Әр түрлі қызмет салаларындағы шығармашылық (ғылым, өнер, бизнес және т.б.). Шығармашылықты дамытудың психологиялық әдістері мен тәсілдері. Топтық шығармашылық және ұжымдық шығармашылық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасылық психология

    Отбасын зерттеудегі теориялық тәсілдер. Отбасының өмірлік циклінің кезеңдері. Отбасы рөлдері мен отбасы құрылымы арасындағы байланыс. Некелік қарым-қатынас психологиясы: үйлесімділік пен конфликт факторлары. Отбасылық дағдарыстар және оларды жеңу стратегиялары. Бала тұлғасының дамуына ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың әсері. Үйренудің қалыптасуы және оның отбасылық қарым-қатынастағы рөлі. Тәрбие стильдерінің психологиялық ерекшеліктері. Отбасындағы жанжалдар: себептері, динамикасы, шешу әдістері. Ажырасу және оның барлық отбасы мүшелері үшін салдары. Дисфункционалды отбасылар: белгілері, себептері, көмегі. Отбасылық қатынастарды диагностикалау әдістері. Отбасына психологиялық кеңес беру: негізгі тәсілдер мен әдістемелер. Отбасылық зерттеулер мен жанұялық терапиядағы заманауи тенденциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стресс психологиясы

    Стресс түсінігі және негізгі теориялары. Стресстің физиологиялық және психологиялық механизмдері. Стресс классификациясы: эустресс және дистресс. Стресстің психосоматикалық аспектілері. Стресске төзімділіктің жеке айырмашылықтары. Стресс кезіндегі когнитивті және эмоционалдық процестер. Стресс диагностикасының әдістері. Созылмалы стресстің психологиялық салдары. Кәсіби стресс және күйіп қалу синдромы. Экстремалды және дағдарыстық жағдайларда стресс. Стресті жеңудің психологиялық стратегиялары мен әдістері. Стрессті қабылдау және басқарудағы тұлғаның рөлі. Әлеуметтік қолдау стресске төзімділік факторы ретінде. Психопрофилактика және стрессті түзету. Стресс психологиясы саласындағы заманауи зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дарынды балалармен жұмыс жасаудың психология-педагогикалық негіздері

    Дарындылық түсінігі және критерийлері. Дарындылық түрлері: интеллектуалдық, шығармашылық, академиялық, әлеуметтік, спорттық және т.б.Дарынды балалардың психологиялық-нейропсихологиялық ерекшеліктері. Дарындылықты диагностикалау әдістері. Дарынды балалардың тұлғалық және эмоционалдық ерекшеліктері. Дарынды балалардың әлеуметтік мәселелері мен қиындықтары. Дарындылықты дамытудағы отбасының рөлі. Дарынды балалармен жұмыс істеудің педагогикалық стратегиялары мен технологиялары. Дарынды балаларды оқытуды даралау және саралау. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін және дивергентті ойлауын дамыту. Білім беру ортасында дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау. Дарынды балалардың мотивациясын және өзін-өзі реттеуін қалыптастыру. Дарынды балаларда эмоционалдық күйзеліс пен стресстің алдын алу. Дарынды балаларды оқытудың инновациялық бағдарламалары мен үлгілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт қабілеттерінің психодиагностикасы

    Спорттық қабілеттердің түсінігі және түрлері. Табысты спортшылардың психологиялық ерекшеліктері. Спорттағы психодиагностиканың теориялық негіздері. Спорттық қабілеттердің психодиагностикасының әдістері мен құралдары. Спорттағы когнитивтік функциялардың диагностикасы: зейін, есте сақтау, ойлау. Спорттық іс-әрекеттің мотивациялық аспектілері және олардың психодиагностикасы. Спортшылардың эмоционалды тұрақтылығы мен стресске төзімділігін диагностикалау. Темперамент пен мінездің спорттық жетістіктерге әсері. Спортшының ерікті қасиеттерінің деңгейін бағалау. Спорттағы командалық өзара әрекеттестік пен көшбасшылықтың психодиагностикасы. Спорт психологиясында проекциялық және тестілік әдістерді қолдану. Спорттық қабілеттерді бағалаудың биопсихологиялық әдістері. Жаттығу және жарыс кезінде спортшылардың психологиялық жағдайын бақылау. Спортшының жеке психологиялық профилі. Спорттық қабілеттердің психодиагностикасы саласындағы заманауи зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасылық педагогикасы

    Отбасылық адамгершілік құндылықтардың мазмұны және оларды оқушыларда қалыптастыру әдістері. Отбасы педагогикасының пайда болуының мәдени-тарихи дәстүрлері. Отбасы педагогикасының түсінігі мен міндеттері. Отбасы әлеуметтік институт ретінде және оның тәрбиеге әсері. Отбасы тәрбиесінің теориялық негіздері. Отбасы тәрбиесінің даму тарихы. Отбасының тәрбиелік функциялары. Ата-ана мен бала қарым-қатынасының психологиялық-педагогикалық негіздері. Отбасындағы ата-аналық стильдер және олардың бала дамуына әсері. Тәрбиедегі әке мен ананың рөлі. Көп балалы және толық емес отбасылардағы тәрбие. Қазіргі қоғамдағы отбасының психологиялық-педагогикалық мәселелері. Отбасындағы кикілжіңдер және олардың бала тәрбиесіне әсері. Отбасылық дәстүрлер және олардың тұлғаны қалыптастырудағы рөлі. Отбасы мен оқу орындарының өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалдық ойлау және іс-әрекет методологиясы

    Функционалдық ойлаудың түсінігі мен мәні. Функционалдық көзқарастың теориялық және әдістемелік негіздері. Функционалдық ойлаудың негізгі категориялары мен принциптері. Функционалдық ойлау мен белсенділік арасындағы байланыс. Функционалдық талдаудың когнитивтік механизмдері. Функционалдық ойлауды зерттеу және диагностикалау әдістері. Проблемалар мен проблемалық жағдаяттарды шешудегі функционалдық ойлау. Балалар мен ересектердің функционалдық ойлауын дамыту. Кәсіби іс-әрекеттегі функционалдық ойлау. Жұмысты басқару мен ұйымдастыруда функционалдық тәсілді қолдану. Инновациялық қызметтегі функционалдық ойлаудың рөлі. Функционалдық ойлауды дамытудың технологиялары мен құралдары. Функционалдық көзқарас пен жүйелік және әрекетке негізделген тәсілдер арасындағы байланыс. Функционалдық талдау әрекетті оңтайландыру әдісі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коучинг

    Коучингтің философиялық негіздері. Коучинг пен психологиялық кеңес пен психотерапияның айырмашылығы. Коучингтің негізгі бағыттары мен түрлері. Жаттықтырушының рөлі мен құзыреттері. Коучингтің этикасы мен кәсіби стандарттары. Коучинг процесі: кезеңдері мен құрылымы. Коучинг әдістері мен тәсілдері. Белсенді тыңдау және тиімді қарым-қатынас дағдылары. Мақсаттармен жұмыс: қою, жоспарлау және оған қол жеткізу. Клиенттің санасын және жеке жауапкершілігін дамыту. Коучингтегі мотивация мен өзін-өзі дамыту техникасы. Коучинг үлгілері (GROW, SMART, OSCAR және т.б.). Коучинг құралы ретіндегі сұрақтар: ашық, бағыттаушы, алға жылжыту. Шектеулі сенімдермен және ресурс күйлерімен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психодиагностика және психологиялық кеңес беру практикумы

    Диагностика мен кеңес берудегі этикалық нормалар мен кәсіби стандарттар. Психологиялық диагностика әдістері: тестілеу, бақылау, әңгімелесу. Психодиагностикалық мәліметтерді талдау және интерпретациялау. Когнитивтік функциялардың психодиагностикасы: зейін, есте сақтау, ойлау. Эмоциялық және жеке қасиеттерді бағалау. Мотивациялық сфераның және тұлғааралық қатынастардың диагностикасы. Бастапқы психологиялық сұхбат жүргізудің ерекшеліктері. Белсенді тыңдау және клиентті эмпатикалық түсіну дағдылары. Клиент сұраныстарын вербализациялау, қайта құру және жұмыс істеу. Кеңес беруде әртүрлі тәсілдерді қолдану: когнитивті-мінез-құлық, психодинамикалық, гуманистік. Клиенттің қарсылығы және дағдарыс жағдайларымен жұмыс істеу. Диагностика негізінде жеке ұсыныстар әзірлеу. Психоконсалтингтің тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзін-өзі дамытудың негіздері мен тәжірибелері

    Өзін-өзі дамыту түсінігі және негізгі түсініктері. Жеке өсу және өзін-өзі жүзеге асыру: психологиялық теориялар. Өзін-өзі тану әдістері: рефлексия, күнделік тәжірибелері, психодиагностика. Эмоционалды интеллект пен өзін-өзі реттеуді дамыту. Позитивті ойлау және танымдық стратегияларды қалыптастыру. Мақсаттармен жұмыс істеу техникасы: SMART, визуализация, жоспарлау. Уақытты басқару және жеке тиімділікті арттыру. Психологиялық кедергілер және оларды жеңу жолдары. Стресске төзімділікті және эмоционалды икемділікті дамыту. Өзін-өзі дамытудағы зейін және медитациялық тәжірибелер. Әдеттермен жұмыс: пайдалысын қалыптастыру және зиянды әдеттерден арылу. Қарым-қатынас дағдыларын және өзіне деген сенімділікті дамыту. Шығармашылық ойлау және стандартты емес шешімдерді іздеу. Өзін-өзі ынталандыру және ішкі ресурстарды басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект сауаттылығы

    Жасанды интеллект ұғымы. Негізгі ұғымдардың мазмұнын сипаттау. Білімді алу және ұсыну әдістері мен құралдары. Зияткерлік Ақпараттық жүйелер олардың түрлері, пайдалану салалары. Сараптамалық жүйелер. Эволюциялық модельдеу. Эволюциялық модельдеудің теориялық негіздері. Нейрондық желі технологиясы. Жасанды нейрондық желілер және оларды кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қарым-қатынас психологиясы (ағылшын тілінде)

    Қарым-қатынастың психологиялық теориялары. Тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастыру және дамыту. Мотивация және коммуникация қажеттіліктері. Тұлғааралық қарым-қатынастағы эмоциялардың рөлі. Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас. Қарым-қатынастағы қақтығыстар: себептері, динамикасы, шешу стратегиялары. Тұлғааралық қарым-қатынастардағы сенім мен байлану. Манипуляциялар және оларды тану жолдары. Қарым-қатынастың гендерлік ерекшеліктері. Махаббат және серіктестік: психологиялық аспектілері. Достық және оның жеке адам өміріндегі рөлі. Отбасылық қарым-қатынас пен некелік өмір психологиясы. Әлеуметтік медиа мен цифрлық технологиялардың қарым-қатынасқа әсері. Эмоционалды интеллект пен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Педагогиканы оқытудағы заманауи тәсілдер. Педагогиканы оқытудың принциптері мен әдістері. Оқу процесін ұйымдастыру формалары. Педагогикадағы оқытудың белсенді және интерактивті әдістері. Педагогиканы оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологияларын қолдану. Оқушылардың кәсіби-педагогикалық ойлауын дамыту. Педагогикадағы білім, білік, дағдыны бағалау әдістері. Педагогика бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу. Мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагогикада оқытуды даралау және саралау. Педагогиканы оқытудағы қашықтықтан және цифрлық технологиялар. Педагогиканы оқытудағы жобалық және зерттеушілік іс-әрекет. Болашақ мұғалімдерде рефлексиялық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Шешендік өнердің негізгі принциптері мен заңдылықтары. Көпшілік алдында сөйлеудің психологиялық аспектілері. Сөйлеудің құрылымы мен құрамы. Сөйлем түрлері және олардың ерекшеліктері. Сөздік және вербалды емес сөздік құралдары. Аудиторияға сендіру және әсер ету техникасы. Шешендік өнердегі дауыс, дикция және интонация. Қойылым алдында қорқыныш пен үрейді жеңу әдістері. Шешендік өнердегі импровизация. Аудиторияның сұрақтарымен және қарсылықтарымен жұмыс. Харизма және сөйлеушінің жеке стилі. Сөйлеушілердің негізгі қателіктері және олардың алдын алу жолдары. Көпшілік алдында сөйлеуде көрнекі және цифрлық құралдарды пайдалану. Шешендік өнердегі заманауи үрдістер мен технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Психологиядағы «Тұлға» түсінігі және оны зерттеудегі негізгі тәсілдер. З.Фрейдтің тұлғаның психоаналитикалық теориясы. Неофрейдизм: Ч.Юнг, А.Адлер, К.Хорни, Э.Фромм көзқарастары. Бихевиоризм және оқу теориясы (Дж. Уотсон, Б. Скиннер). Когнитивтік және тұлғалық-конструктивті тәсілдер (Дж. Келли, А. Бандура). Тұлғаның гуманистік теориялары (К.Роджерс, А.Маслоу). Экзистенциалды психология (В.Франкл, Р.Май). Тұлға қасиеттер теориясы: Р.Каттелл, Г.Айзенк. Тұлғаның бес факторлы моделі (Үлкен бестік). Тұлғаға жүйелік-белсенділік көзқарас. Орыс психологиясындағы тұлға (Б.Г. Ананьев, А.Н. Леонтьев, С.Л. Рубинштейн). Тұлғаға әлеуметтік-мәдени көзқарас. Онтогенездегі тұлғаның дамуы. Өзін-өзі тану және өзін-өзі түсіну. Индивидуалдылық және тұлға типологиясы. Тұлғаны зерттеу әдістері. Психоконсалтинг пен психокоррекциядағы тұлға теорияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік психология

    Эксперименттік психология түсінігі мен міндеттері. Эксперименттік психологияның даму тарихы. Психологиядағы ғылыми әдіс: зерттеу принциптері мен кезеңдері. Психологиядағы эксперимент түрлері: лабораториялық, табиғи, квазиэксперимент. Психологиялық экспериментті жоспарлау: гипотезалар, айнымалылар, іріктеу. Эксперименттегі бақылау әдістері: валидтілік және сенімділік. Психологиядағы негізгі эксперименттік әдістер: уақыттық реакция, психофизикалық әдістер, модельдеу әдістері. Танымдық процестерді эксперименттік зерттеулер: зейін, қабылдау, есте сақтау, ойлау. Эмоциялар мен мотивацияны эксперименттік зерттеу. Эксперименттік психологиядағы психофизиологиялық әдістер. Эксперименттік мәліметтерді статистикалық талдау әдістері. Психологиядағы эксперименталды зерттеу этикасы. Эксперименттік психологияның қазіргі тенденциялары мен болашағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық

    Қоғамның рухани өміріндегі философия. Протоқазақтардың философияға дейінгі кезеңі. Орта ғасырлардағы арабтілді философияның пайда болуы мен дамуының рухани алғы шарттары. Орта ғасырлардағы арабтілді философияның пайда болуы мен дамуының діни бастаулары. Классикалық араб-мұсылман философиясының дамуының әлеуметтік-тарихи алғы шарттары. Әл-Фараби – «екінші ұстаз» және ежелгі дәстүрдің дамуы. Классикалық араб-мұсылман философиясының өркендеуі. 9-13 ғасырлардағы Ұлы дала ойшылдары. 15-18 ғасырлардағы жыраулардың дүниетанымы. 19 ғасырдағы қазақ ағартушылығының философиясы. Абай Құнанбаев – ұлы гуманист, ойшыл. «Мұң дәуіріндегі» ақындардың әлеуметтік философиясы. 20 ғасырдағы отандық философия. Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық. Жаһандану және қазіргі Қазақстан

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Психологияны оқытудың принциптері мен заңдылықтары. Психологияны оқытудағы заманауи тәсілдер. Психологияны оқытудың әдістері мен формалары. Психологияны оқытудағы белсенді және интерактивті әдістер. Кейс әдісін және проблемалық оқытуды қолдану. Психология сабағында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Психология пәнінен студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Психология бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын бағалау технологиялары. Мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің психологиялық аспектілері. Психологияны оқытуда цифрлық технологиялар мен онлайн ресурстарды пайдалану. Мектепте және университетте психологияны оқытудың ерекшеліктері. Психологияның оқу-әдістемелік материалдары мен бағдарламаларын жасау. Болашақ психологтардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тілдің ерекшеліктері. Стильдің жалпы мәселелері. Сөйлеу, сөйлеу стильдері. Іскерлік стиль және ресми стиль. Ғылыми стиль. Мәтін. Мәтіннің түрлері мен функциялары. Кәсіби тілдің қалыптасу жолдары. Кәсіби тіл бойынша ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен мазмұны. Мамандық саласында ғылыми-кәсібилік және оқу-жүйесінің алғашқы ұғымдары. Адам және уақыт. Мамандық тілдік бағдарлану. Мамандық тілі терминологиясы. Мамандық мәтінінің грамматикалық-стилистикалық ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психосоматикаға кіріспе

    Психосоматика ғылым ретінде: пәні, міндеттері және әдістері. Психосоматика дамуының тарихи аспектілері. Психосоматикалық бұзылулардың негізгі теориялары мен модельдері. Ақыл мен дененің байланысы: нейрофизиологиялық механизмдер. Психосоматикалық аурулардың дамуындағы стресстің рөлі. Тұлға ерекшеліктері және психосоматикалық бейімділік. Негізгі психосоматикалық аурулар: жіктелуі және сипаттамасы. Психосоматикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістері. Психосоматиканы емдеудегі психотерапиялық тәсілдер. Психосоматикалық бұзылулардың психологиялық алдын алу және түзету. Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың психосоматикалық денсаулыққа әсері. Психосоматикалық белгілердің қалыптасуындағы эмоциялар мен когнитивті процестердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геймификацияның психологиялық негіздері

    «Гамификация» түсінігі. Геймификацияның психологиялық механизмдері. Ойын мотивациясы: ішкі және сыртқы факторлар. Мотивация теориялары және олардың геймификацияда қолданылуы. Ойын процестеріне эмоционалды қатысу. Геймификацияның когнитивтік процестерге әсері. Ойын арқылы оқыту үлгілері және олардың тиімділігі. Гамификациядағы марапат пен кері байланыстың рөлі. Ойын мінез-құлқының психологиясы: мінез-құлық және когнитивтік аспектілері. Ойын архетиптері және тәжірибені жекелендіру. Білім берудегі геймификация: жүзеге асырудың психологиялық аспектілері. Бизнесте және HR-де геймификацияны қолдану. Ойын механикасының әлеуметтік және коммуникативті әсерлері. Этикалық мәселелер және геймификация тәуекелдері. Геймификацияның заманауи зерттеулері мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Психология ғылым ретінде: пәні, міндеттері және әдістері. Психологияның даму тарихы. Психологияның негізгі бағыттары мен мектептері. Психологияның басқа ғылымдармен байланысы. Психологияның құрылымы және негізгі салалары. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері. Психологиялық тәжірибедегі және ғылыми зерттеулердегі этика. Тұлға психологиясы: негізгі теориялар мен концепциялар. Психодиагностика: әдістері мен принциптері. Психологиялық кеңес және психотерапия. Практикалық психология: қолдану салалары. Білім берудегі, медицинадағы және бизнестегі психология. Психологтың кәсіби құзыреттіліктері. Психологтың жұмысына қойылатын негізгі талаптар. Психологияның ғылым және кәсіп ретінде даму болашағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Педагогикалық психология ғылым ретінде: пәні, міндеттері және әдістері. Педагогикалық психологияның негізгі бағыттары мен мектептері. Оқу іс-әрекетінің психологиясы: когнитивтік және мотивациялық аспектілері. Оқу-тәрбие процесіндегі тұлғаның дамуы. Оқушылардың жеке ерекшеліктері және олардың оқуға әсері. Оқу әрекетінің мотивациясының психологиясы. Білім, білік, дағдыны меңгерудің психологиялық ерекшеліктері. Мұғалім мен оқушының өзара әрекеті: психологиялық аспектілері. Білім беру ортасындағы қарым-қатынас психологиясы. Өзін-өзі реттеуді және тәрбиелік дербестікті қалыптастыру. Оқытудағы ойлаудың когнитивтік стильдері мен түрлері. Оқушылардың эмоционалды интеллектін дамыту. Білім берудегі психологиялық диагностиканың мәселелері мен әдістері. Оқу үрдісіндегі күйзеліс пен фрустрация: себептері және оны жеңу. Білім беру ортасында психологиялық қолдау және түзету. Педагогикалық психологиядағы заманауи тенденциялар мен зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-технологиялар

    Web-технологиялар негіздері. Веб-дизайнға кіріспе. Веб-дизайндағы Графика. Web-бетке қызмет көрсету. Бірінші Веб-бет. HTML арнайы мүмкіндіктері. HTML құжаттарын гипермәтіндік белгілеу тілі. Microsoft FrontPage. Стильдердің каскадты кестелері. Веб-дизайнның пайдалы әдістері. Интернет бизнес Қосымшаларының түрлері. JavaScript. Ақпаратты және интернет тораптарын қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (B2)

    Фонетика және айтылу. Лексика және грамматика. Кеңейтілген лексика (терминология, идиомалар, тұрақты өрнектер). Күрделі грамматикалық құрылымдар. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Әр түрлі тақырыптар бойынша еркін әңгіме жүргізу. Тыңдау және сөйлеуді есту арқылы қабылдау. Күрделі шынайы мәтіндерді тыңдау (дәрістер, сұхбаттар, подкасттар). Мәтіндерді оқу және талдау. Академиялық, публицистикалық және кәсіби мәтіндермен жұмыс. Жазбаша байланыс. Әр түрлі типтегі эссе дайындау (аргументативті, аналитикалық, салыстырмалы). Кәсіби-іскерлік қарым-қатынас. Келіссөздер, сұхбаттар, іскерлік хат алмасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас психологиясы

    Даму психологиясының пәні, объектісі. Психикалық дамудың негізгі теориялары. Даму психологиясындағы зерттеу әдістері. Психикалық дамудың биологиялық және әлеуметтік факторлары. Сәбилік және ерте балалық шақ психологиясы. Мектепке дейінгі жастағы когнитивті, эмоционалдық және тұлғалық даму ерекшеліктері. Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы: оқуға бейімделу және танымдық процестерді дамыту. Жасөспірімдік кезең: дағдарыстар, тұлғалық, әлеуметтік қатынастар. Жастар: тұлғаны дамыту, кәсіби және жеке өзін-өзі анықтау. Ересектік: психологиялық ерекшеліктері мен өмірлік міндеттері. Кәрілік психологиясы: когнитивтік сферадағы өзгерістер, эмоционалдық және әлеуметтік бейімделу. Жастық дағдарыстар және олардың тұлғаға әсері. Өмірдің әртүрлі кезеңдерінде интеллект пен шығармашылықты дамыту. Даму психологиясын білім беруде және кеңес беруде қолдану. Даму психологиясы саласындағы заманауи зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті жүргізу

    Кәсіпкерлік мәселелерін терең зерттеу. Венчурлық бизнестің ерекшеліктері. Заңды тұлғаны тіркеу механизмі. Бизнесті жоспарлау және басқару. Топтық жұмыс. Бизнес-жоспарды құру және ілгерілету, жобаның старт-ап.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Медициналық психологияның пәні, объектісі, мақсаттары мен міндеттері. Медициналық психологияның даму тарихы. Психика мен соматикалық күйдің байланысы. Денсаулық пен аурудың психологиялық аспектілері. Медициналық психологиядағы психодиагностика әдістері. Түрлі аурулармен ауыратын науқастардың психологиялық ерекшеліктері. Психосоматикалық бұзылулар: себептері, диагностикасы, түзету. Аурулардың дамуындағы стресстің рөлі. Ауырсыну және созылмалы аурулар психологиясы. Онкологиялық, жүрек және неврологиялық аурулары бар науқастарға психологиялық көмек. Мүмкіндігі шектеулі науқастарға психологиялық қолдау көрсету. Медициналық деонтология және дәрігер мен пациенттің өзара әрекеттесу этикасы. Медициналық қызметтің психологиялық аспектілері: медицина қызметкерлеріндегі стресс және күйзеліс. Медицинадағы психотерапия және психологиялық реабилитация әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық өзара әрекеттесулер саласында туындайтын қоғамдық қатынастар. Азаматтардың, қоғам мен мемлекеттің қаржылық мүдделерін қорғау және қалпына келтіру қызметін реттеу. Қаржылық сауаттылық пәні: жеке қаржыны басқару дағдылары мен білім. Қаржылық жоспарлау, кредит беру және инвестициялаудың негіздері. Қаржылық сауаттылықтағы құқықтық категориялар, ғылыми көзқарастар мен концепциялар. Қаржылық сауаттылықтың қоғамның экономикалық қауіпсіздігіне әсері. Қоғам мен мемлекеттің қаржылық сауаттылығын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оңалту орталықтарында психология-педагогикалық қызметті ұйымдастыру

    Оңалту орталығы жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін ұйымдастыру мен мазмұнының ерекшеліктері. Оңалту орталықтарындағы психологиялық-педагогикалық қызмет: мақсаты, міндеттері, функциялары. Психологиялық-педагогикалық қызмет қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері. Оңалтушылардың санаттары: балалар, жасөспірімдер, ересектер, мүгедектер, нашақорлар және жарақаттан кейінгі науқастар. Оңалту орталығы мамандарының пәнаралық өзара әрекеттесуі. Оңалтушылардың психикалық-эмоционалдық жағдайын диагностикалау әдістері. Психологиялық-педагогикалық оңалтудың жеке және топтық бағдарламалары. Оңалтушы науқастардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Әлеуметтік бейімделу және ресоциализация әдістері. Оңалтудағы психокоррекциялық және психотерапиялық жұмыс. Арт-терапия, реабилитациядағы денеге бағытталған және когнитивтік-мінез-құлық әдістері. Оңалту орталығы мамандарының эмоционалды күйіп қалуының алдын алу. Кеңес беру және тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Оңалтуда психологиялық-педагогикалық көмектің тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Денеге бағытталған терапия

    Дене психотерапиясының тарихи тамырлары мен негізгі бағыттары. Психика мен ағзаның байланысы: психофизиологиялық аспектілері. Дене терапиясының негізгі мектептері: Вильгельм Рейх, Александр Лоуэн, Моше Фельденкраис және т.б.Психосоматика және дене терапиясы. Бұлшықет қысқыштарымен және блоктармен жұмыс істеу. Денеге бағытталған терапиядағы тыныс алу әдістері. Психологиялық жұмыстағы қозғалыс пен кинестетикалық тәжірибенің рөлі. Биодинамика және биоэнергетикалық талдау. Денені сезіну және релаксация әдістері. Іске асыру: дененің саналы өмір сүруі туралы түсінік. Жарақатпен жұмыс істеудегі дене жаттығулары. Психоэмоционалды бұзылыстармен жұмыс істеуде дене терапиясын қолдану. Топтық және жеке денеге бағытталған терапия. Дене психотерапиясының заманауи зерттеулері мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мамандану практикумы: стресс жағдайында және экстремалды жағдайларда тұлғаның тұрақтылығын қалыптастыру

    Психологиялық тұрақтылық түсінігі: теориялық негіздері. Тұлға тұрақтылығының түрлері мен деңгейлері. Стресс пен бейімделудің психофизиологиялық механизмдері. Стресске төзімділікті диагностикалау әдістері. Стресстік жағдайларда эмоционалдық өзін-өзі реттеуді дамыту. Стрессті басқарудың когнитивті стратегиялары. Релаксация және психикалық тепе-теңдікті қалпына келтіру әдістері. Экстремалды жағдайларға психологиялық дайындық. Мазасыздық пен қорқынышпен жұмыс істеу. Еріктік қасиеттерді және өзін-өзі бақылауды дамыту әдістері. Психологиялық икемділік пен бейімделуді дамыту. Дағдарыс жағдайында психологиялық қолдау көрсету. Әртүрлі топтармен жұмыс істеу ерекшеліктері (әскерилер, құтқарушылар, дәрігерлер, спортшылар). Стресске төзімділікті дамытуға арналған оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    «Девианттық мінез-құлық» түсінігі және оның түрлері. Девиантты мінез-құлықты зерттеудің теориялық тәсілдері. Девиантты мінез-құлықтың әлеуметтік-психологиялық факторлары. Девиацияның қалыптасуындағы отбасының рөлі. Агрессивті және зорлық-зомбылық мінез-құлық: психологиялық механизмдері және алдын алу. Суицидтік мінез-құлық: себептері, диагностикасы, алдын алу. Аддиктивті мінез-құлық: тәуелділік түрлері және олардың психологиялық сипаттамасы. Деликвентті мінез-құлық: психологиялық және әлеуметтік аспектілері. Экстремистік және террористік мінез-құлық психологиясы. Интернет кеңістігінің девиантты мінез-құлыққа әсері. Жасөспірімдік кезеңдегі девиантты мінез-құлықтың психологиялық сипаттамасы. Девиантты мінез-құлық психодиагностикасының әдістері. Девиантты мінез-құлқы бар тұлғаларды психологиялық түзету және оңалту. Девиантты мінез-құлықтың алдын алу: психологиялық және әлеуметтік стратегиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке кеңес беру әдістері

    Жеке психологиялық кеңес берудің түсінігі мен принциптері. Кеңес берудегі этика және кәсіби стандарттар. Консультативтік процестің құрылымы. Байланыс орнату және сенім атмосферасын құру. Белсенді тыңдау және эмпатикалық түсіну әдістері. Кеңес беру тәжірибесінде вербализация және рефреминг. Кеңес беруде ашық және жабық сұрақтар. Клиенттермен жұмыс жасауда метафоралар мен аналогияларды қолдану. Жеке кеңес берудегі когнитивті-мінез-құлық техникасы. Гештальт әдістері және «аяқталмаған жағдайлармен» жұмыс. Кеңес берудің психодинамикалық әдістері. Клиенттің эмоционалдық күйлерімен жұмыс істеу техникасы. Кеңес беру жұмысындағы қарсылықты жеңу стратегиялары. Кеңес беруді аяқтау және оның тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға теориясы

    Қазіргі персонология құрылымындағы тұлға теорияларының орны. Әдістеме, теория, эксперимент. Фрейдтің тұлғаның психоаналитикалық теориясы: тұлға құрылымы, кешендері және қорғаныс механизмдері. Роджерс пен Маслоудың гуманистік тұлғалық теориялары. Тұлға ерекшеліктері теориясы: Үлкен бестік моделі және Эйзенк. Бандураның социокогнитивтік тәсілі және өзіндік тиімділік концепциясы. Тұлғаның экзистенциалды психологиясы. Тұлға қалыптасуының биологиялық және генетикалық негіздері. Тұлғаның қазіргі интегративті үлгілері. Диагностика және тұлғаны бағалау әдістері мен құралдары. Тұлға дамуына мәдениет пен әлеуметтік ортаның әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қабілеттілік психологиясы

    Қабілеттердің түсінігі және табиғаты. Қабілеттердің негізгі теориялары. Қабілеттердің түрлері: жалпы және арнайы. Қабілет, интеллект және талант арасындағы байланыс. Қабілеттердің дамуындағы генетикалық және сыртқы орта факторлары. Қабілеттерді диагностикалау және өлшеу. Қабілеттердің психофизиологиялық негіздері. Балалық және ересек жастағы қабілеттерді дамыту. Танымдық процестер және олардың қабілеттердің қалыптасуына әсері. Қабілеттерді дамытудағы мотивация мен тұлғаның рөлі. Шығармашылық қабілеттер және олардың дамуы. Қабілеттерге негізделген білім беру және кәсіптік бағдар беру. Қабілет пен дарындылық: ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Қабілеттерді дамыту және жаттықтыру әдістері. Қабілет психологиясы саласындағы қазіргі зерттеулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері. Инклюзивті білім берудің халықаралық және ұлттық нормативтік-құқықтық актілері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың санаттары (ОP). Қол жетімді білім беру ортасы: ұйымның талаптары мен принциптері. Жеке білім беру бағыты: әзірлеу және іске асыру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім берудегі тәрбиеші мен көмекшінің рөлі. Инклюзивті оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Арнайы психология түсінігі, пәні және міндеттері. Арнайы психологияның даму тарихы. Психикалық және физикалық даму бұзылыстарының жіктелуі және сипаттамасы. Ақыл-ойы бұзылған балалардың психологиясы. Есту қабілеті бұзылған (сурдопсихология), көру қабілеті бұзылған (тифлопсихология), тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың психологиясы. Аутизм спектрі бұзылған балалардың психикалық даму ерекшеліктері (АСБ). Психикалық дамуы тежелген балалардың психологиясы (МР). Сөйлеу бұзылыстары бар адамдардың психологиясы (логопсихология). Арнайы психологиядағы психодиагностика. Арнайы психологиядағы түзету және оңалту әдістері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік бейімдеу және қамту. Мүмкіндігі шектеулі баланың дамуындағы отбасының рөлі. Мүмкіндігі шектеулі адамдарға психологиялық қолдау және көмек көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті-мінез терапия

    Когнитивті мінез-құлық терапиясының (КПТ) түсінігі, тарихы және негізгі принциптері. КПТ теориялық негіздері: классикалық және оперантты бихевиоризм, әлеуметтік оқыту теориясы, когнитивтік модель. КПТ құрылымы мен кезеңдері. Когнитивтік схемалар, дисфункционалды сенімдер және автоматты ойлар. Когнитивті қайта құрылымдау әдістері. Экспозиция әдістері және десенсибилизация. Теріс ойлармен және қисынсыз сенімдермен жұмыс. Мінез-құлық экспериментінің техникасы. Мазасыздық бұзылыстарымен жұмыс істеудегі КПТ. Депрессияға арналған КПТ: негізгі әдістер мен стратегиялар. Травматикалық стресстен кейінгі бұзылыстарды (ТСКБ) емдеуде КПТ қолдану. Тұлғалық бұзылулармен жұмыс істеудегі КПТ. Психосоматикалық бұзылыстарға арналған КБТ ерекшеліктері. КПТ тиімділігі: ғылыми зерттеулер және дәлелдемелік база.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тренинг жұмысының негіздері

    Оқыту түсінігі мен мәні: мақсаты, міндеттері, негізгі сипаттамалары. Оқыту түрлері және олардың классификациясы. Оқыту жұмысының психологиялық негіздері. Оқытуды ұйымдастыру және өткізу принциптері. Тренердің рөлі мен құзыреттері. Оқыту құрылымы: дайындық, жүзеге асыру және аяқтау кезеңдері. Оқыту жұмысының әдістері мен тәсілдері. Топтық динамикасын қалыптастыру және топпен жұмыс. Жаттығуда қауіпсіз және сенімді атмосфераны құру жолдары. Қатысушылардың қажеттіліктерін диагностикалау және тренингті аудиторияға бейімдеу. Қарсыласу және қиын қатысушылармен жұмыс. Жаттығудағы ойын, денеге бағытталған және арт-терапевтикалық әдістер. Түпнұсқа оқыту бағдарламаларын әзірлеу. Оқыту тиімділігін бағалау: критерийлері мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикум: балалармен және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс

    Балалар мен жасөспірімдердің психологиялық-педагогикалық диагностикасы: әдістері мен құралдары. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Балалық және жасөспірімдік шақтағы танымдық процестердің дамуы. Балалармен түзету-дамыту жұмысының әдістері. Оқуда қиындықтары бар балаларға психологиялық қолдау көрсету. Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі эмоционалдық және тұлғалық даму ерекшеліктері. Балалар мен жасөспірімдердегі алаңдаушылық, қорқыныш және стресспен жұмыс. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдердің коммуникативті дағдыларын дамыту. Агрессивті мінез-құлықтың алдын алу және түзету әдістері. Психологиялық-педагогикалық жұмыстағы ойын және арт-терапиялық әдістер. Дағдарыс кезеңіндегі жасөспірімдерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Мектеп оқушыларының мотивациясын және оқу әрекетін қалыптастыру. Балалармен және жасөспірімдермен топтық жұмыс: тренингтер және интерактивті әдістер. Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің этикалық және кәсіби аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиапедагогика

    Медиапедагогика түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Медиапедагогиканың даму тарихы. Медиапедагогиканың теориялық негіздері: негізгі ұғымдар мен тәсілдер. БАҚ-тың когнитивтік және тұлғалық дамуға әсері. БАҚ кеңістігінде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Цифрлық дәуірдегі ақпаратты қабылдаудың психологиялық аспектілері. Оқу үрдісіндегі медиапедагогиканың әдістері мен технологиялары. Мектептегі және жоғары білім беру жүйесіндегі медиабілім беру. Сандық білім беру ресурстары мен платформалары. Оқытудағы интерактивті және мультимедиялық технологиялар. БАҚ кеңістігіндегі қауіпсіздік және этика. Әлеуметтік желілер мен цифрлық коммуникациялардың оқу үдерісіне әсері. Балалар мен ересектердің медиа сауаттылығын дамыту. Жалған жаңалықтар және ақпараттық манипуляция: қарсы әрекет ету стратегиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аймақ, облыс және т. б. деңгейінде психологиялық қызметтерді ұйымдастыру, басқару тәсілдерін меңгеру.
  • Іскерлік, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру және психология саласындағы озық ғылыми білімді зерделеу үшін шет тілін меңгеру.
  • Үлгілік кәсіби (психологиялық) міндеттерді шешу, оқу және еңбек жағдайларын өз бетінше талдау, психологиялық қызмет процесінде міндеттерді шешудің нұсқаларын әзірлеу және ұсыну. Халыққа, әлеуметтік сала органдары мен ұйымдарының қызметкерлеріне психологиялық білім беруді ұйымдастыру.
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру, Қазақстанның қазіргі тарихы, философия, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар бойынша білімдер негізінде халықтың өмір сүру ортасының психологиялық қауіпсіздігі мен ыңғайлығына мониторингті ұйымдастыру
  • Психологиялық ғылымның тұжырымдамаларын, категорияларын және арнайы терминдерін кәсіби қызметте қолдану.
  • Диагностикалық және психологиялық-коррекциялық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін психологиялық зерттеу әдістері мен технологияларын анықтау, жеке тұлғаларға, әлеуметтік топтарға және білім беру мекемелеріне, қызметтің әртүрлі салаларындағы кәсіпорындарға психологиялық кеңес беру қызметтерін көрсетуге дайын болу.
  • Теориялық, практикалық білім мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби психологиялық мәселелерді шешуге ықпал ету.
  • Үздіксіз кәсіби және жеке өсу бағыттарын анықтау. Сөйлеу мәдениетін, функционалды ойлауды, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу негіздерін игеруге қабілетті болу.
  • Психологиялық ғылымды зерттеудің негізгі ұғымдары, теориялары мен тәсілдерін білу және түсіну және оларды кәсіби қызметте қолдану.
  • Іргелі психологиялық қағидаттар негізінде түзету – дамыту бағдарламаларын әзірлеу.
  • Тәрбиелік тетіктердің, құндылықтардың, адалдық қағидаттарының және болашақ кәсіби (психологиялық) қызметті құрметтеудің мәнін түсіну.
Top