6B03101 Психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты әртүрлі ұйымдарда және өндірісте тиімді психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті психолог-мамандарды даярлау, сондай-ақ еңбек нарығында түлектердің тез жұмысқа орналасуын қамтамасыз ету мүмкіндігін қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жалпы психология
Оқу пәнінің мақсаты-психологияның ғылым ретіндегі жалпы негіздерін игеру, студенттерде ол туралы алдын-ала және тұтас идеяны қалыптастыру, соның негізінде олар жалпы психологияның басқа бөлімдерін ғана емес, сонымен қатар басқа психологиялық пәндерді де зерттеп, игереді. Курс студенттерді әлемдік және Қазақстандық психологиялық ғылыммен, оның қазіргі заманғы бағыттарымен, негізгі қағидаттарымен, тұжырымдамаларымен, зерттеу әдістерімен таныстырады, сол арқылы болашақ мамандарды даярлау үшін қолайлы жағдайлар жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мамандығына кіріспе
"Психологияға мамандығына кіріспе" пәні психологиялық мамандықтардың алуан түрлілігі, олардың түрлері мен түрлері, сондай-ақ психологтарды даярлаудың мамандану сипаты, таңдалған мамандықтың кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік береді, пән бойынша алған білімдері бірінші курс студенттерінің кәсіби бағдарлану деңгейін, олардың ғылыми-зерттеу жұмысына деген қызығушылығын, психология саласындағы өзін-өзі анықтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология 2
Жеке тұлғаның даралық- психологиялық ерекшеліктерінің пәндік-мазмұндық аспектілерін меңгеру арқылы студенттердің тұлғалық қасиеттерін, тұлға туралы теорияларды меңгеруіне,мінез қырларын психикалық процестермен байланыстыруға,тұлға бағдарының адамның өмірлік мақсатына,жоспарына, оның өмірлік белсенділігінің деңгейіне әсер етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психофизиология
Бұл курс тұлғаның психофизиологиялық даму заңдылықтары, жеке тұлғаға бағытталған өзара әрекеттесудің принциптері, әдістері, формалары мен құралдары туралы түсінік береді; олардың жасын және жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, адамдардың әртүрлі санаттарымен психодиагностикалық, түзету және кеңес беру жұмыстары туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Даму психология пәні арқылы студенттер адамның даму динамикасы, психологиялық ерекшеліктері мен жетекші іс-әрекеттерімен танысады. Негізгі мақсаты онтогенездің әр түрлі сатыларындағы психикалық даму мәселелері бойынша негізгі теорияларын және тұжырымдамаларын, практикалық білімдерімен қаруландыру, олардың кәсіби психологиялық дайындықтарын күшейту, студенттерге жүйелі түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
«Психология бойынша практикум» пәні студенттердің ғылыми-зерттеу іс - әрекеттерінің теориялық-әдістемелік базасын сипаттайтын жүйелі ғылыми психологиялық білімді түсінуіне бағытталған және тұтастай алғанда эксперименттік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық және практикаға бағытталған тәсілдерін қарастырады, сонымен бірге болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу қызметінің базасын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тұлға психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлғаны зерттеудің заманауи әдіснамасы жүйесін игеруге, тұлға психологиясының туыстық ғылымдармен байланысын ашуға, тұлғаның қалыптасуының психиканың, сананың, өзіндік сана мен іс-әрекеттің дамуымен байланысын түсінуге, тұлғаның құрылымы мен оның өмірлік динамикасы туралы білімді игеруге, тұлғаның өмірлік өсуінің психологиялық жағдайларын тұтас түсінуге бағытталған. Пәннің қысқаша мазмұны: тұлға психологиясына кіріспе, тұлға құрылымы, тұлғаның жалпы қасиеттері: конституция, темперамент, мінез, қабілет, қоғамдағы тұлға, тұлғаның өмірлік динамикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Балалар психологиясы баланың психологиялық даму факторлары мен заңдылықтарын, оның іс-әрекетінің дамуын, психикалық үдерістер мен сапаларының ерекшеліктерін және жеке басының психологиялық ерекшеліктерінің қалыптасу дамуын зерттеуді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Әлеуметтік психология пәні — адамдардың, тұтас топтардың әлеуметтік мінез-құлығьның заңдылықтары туралы жалпы ғылыми -зерттеу және әлеуметтік әсер ету технологиясыньң жиынтығымен сипатталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы психология тарихы және этнопсихолгия
Пәннің мақсаты-студенттерді психологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен жүйелі түрде таныстыру. "Психологияның қазіргі тарихы және этнопсихология" студенттердің қазіргі психология құрылымындағы психология мен этнопсихология тарихының орнын түсінуін, өмірдің барлық салаларында тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында кәсіби қызметке дайындық процесінде этнопсихологиялық білімнің рөлін түсінуін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында психологияға тарихи көзқарас; психологияның хронологиясы мен тарихи кезеңділігі мәселелері қарастырылады; психологияның қазіргі тенденцияларының пайда болу және даму кезеңдері, кезеңдері; этнопсихология негіздері және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерге эмоционалды интеллектті дамыту теориясы мен практикасы туралы қажетті білім беру. Бұл пән бойынша адамның эмоциясы, таным процестерін реттеудің маңызды факторы, танымдағы эмоциялардың рөлі, эмоционалды тәжірибелер; эмоционалды интеллекттің теориялары мен заманауи тұжырымдамалары, эмоцияларды басқару, көшбасшылық және эмоционалды интеллект, эмоциялар мен қақтығыстар, тиімді команда сияқты мәселелер зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу
"Психологиядағы статистикалық әдістер мен математикалық модельдеу" оқу пәнін игерудің мақсаты психология студенттерін психологиялық зерттеулер мен математикалық модельдеу деректерін өңдеудің математикалық және статистикалық әдістерін практикада қолдануға дайындау болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: психологиялық зерттеу деректерін статистикалық өңдеу негіздері, Психологиялық зерттеу деректерін көп өлшемді талдау, ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін деректерді автоматтандырылған талдау құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Когнитивті психология
Когнитивті психология-бұл әртүрлі әдістер арқылы танымдық процестерді зерттейтін, сонымен қатар теориялық және практикалық құрылымы бар психологияның бөлімі. Когнитивті психологияның басты мақсаты-адамның танымдық процестеріне сүйене отырып, оның мінез-құлқын түсіндіру, ал танымдық процестер психологтардың практикалық зерттеу жұмысында және психологияның басқа салаларында, мысалы, әлеуметтік психология, педагогикалық психология, жасанды интеллект теориясы, психолингвистика және т .б. Демек, когнитивті психология іс жүзінде барлық когнитивті процестерді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы психология
Пәнді оқытудың мақсаты-пәнді оқу процесінде болашақ психологтардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, оларды қазіргі практикалық психологияның теориялық негіздерін, оны жүзеге асырудың формалары мен әдістерін білумен қаруландыру. Қолданбалы психология-әртүрлі практикалық мәселелерді шешуге бағытталған психологияның бөлімі. Пәннің мазмұны: қолданбалы психологияның негізгі бағыттары, практикалық психологтың қызмет саласы ретінде психологиялық түзету, практикалық психокоррекция әдістері, психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелері, психологиялық кеңес беру және психотерапия, психопрофилактика негіздері,
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология және психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
Болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білімдерін, дағдыларын, дағдыларын меңгеруі, сондай-ақ,этикалық негіздер, кәсіби қызмет және кәсіби мораль, жеке-адамгершілік және кәсіби-жеке имиджін қалыптастыру сапасы туралы тұтас түсінік меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы психологиялық қызмет
Оқу пәнін игерудің мақсаты студенттерде басқарудың негізгі функциялары мен процестері, денсаулық сақтаудағы психологиялық Қызметтерді басқару ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Пән бөлімдерінің мазмұны: Денсаулық сақтау жүйесіндегі психологиялық қызметтер, құрылымы, функционалы, нормативтік құжаттамасы, басқару қызметінің мазмұны және басшының негізгі функциялары, басқарудың негізгі тәсілдері, жеке міндеттерді шешуде денсаулық сақтаудағы психологиялық қызметтердің қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Курстың қысқаша сипаттамасы: Пән болашақ мамандарды психодиагностиканың негізгі бағыттарымен, ғылым жүйесіндегі орнымен, олардың кәсіби дамуындағы рөлімен таныстырады. Курстың мазмұны білім беруді гуманитаризациялаудың, оның үздіксіздігінің, оқытушының оқу қызметінен студенттің танымдық қызметіне баса назар аударудың заманауи талаптарына сәйкес келеді. Курстың мақсаты: студенттерде психодиагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесін қалыптастыру; психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысу; балалар мен ересектерді тексеру кезінде психодиагностикалық әдістердің рөлі мен орны туралы білім беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экспериментальды психология
Эксперименталды психология – эксперименттік әдістерді қолдану арқылы психикалық құбылыстарды зерттейтін психология ғылымының саласы. Эксперименталды психология пәні – психологияның теориялық және эмпирикалық білім туралы мәселелерді, психологиялық эксперименттік психологиясын іс — әрекеттің табиғи және жасанды түрлері туралы сондай-ақ жеке адамның санасының эксперименттік психологиясын қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру психологиясы
«Ұйымдастыру психологиясы» пәнін меңгеру мақсаты: басқару қызметінің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдастыру қызметін атқарудағы бірлескен қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы, басқару қызметті сүйемелдеуге байланысты тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық қорғау органдарындағы психологиялық қызмет
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерде құқық қорғау органдарындағы психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: құқық қорғау органдары мен күштік ведомстволардағы психологиялық қызметтің тұжырымдамалық негіздері, Психологиялық қызметтің негізгі функциялары және олардың мазмұны, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің жекелеген қызмет бағыттарын психологиялық қамтамасыз ету, құқық қорғау органдарының жеке құрамымен психологтың кәсіби қызметінің этикалық негіздері мен моделі, психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары: жеке құрамды кәсіби іріктеу, психологиялық даярлау тақырыптарын қамтиды; медициналық-психологиялық оңалту, жаңа қызметкерлерді бейімдеу, қызметкерлердің біліктілігін арттыру және оқыту, қызметтік ұжымдардың әлеуметтік-психологиялық ахуалын мониторингілеу, қызметкерлердің кәсіби және жеке деформацияларын мониторингілеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің құқықтық психология саласындағы теориялық білімдерін, сондай-ақ кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін қажетті практикалық дағдыларды игеру. Осы курста алынған білім студенттің маман ретінде теориялық, ғылыми және практикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді – өйткені олар адамдардың құқықтық және құқыққа қайшы мінез-құлқы мен іс-әрекетінің психологиялық аспектілері, құқық бұзушылық пен қылмыстың психологиялық детерминанттары, қылмыскерлердің жеке типологиясы, құқықтық қатынастар саласындағы адамды бағалаудың психологиялық құралдары мен әдістері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
"Дифференциалды психология" пәнінің мақсаты-жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, көрінісі құрылымы мен әдістері, қарастырылып отырған ұғымдар мен құбылыстардың ерекшеліктері туралы тұтас түсінік туралы негізгі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар жеке айырмашылықтарды зерттеу контекстінде диагностикалық деректерді барабар пайдалануды және түсіндіруді үйренеді, кәсіби мақсаттарда дифференциалды психологиялық білімді практикалық қолдану дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Арнайы психология оқу пәні ретінде болашақ психологтарды арнайы психологияның негізгі ережелерімен таныстыру, арнайы педагогика мен ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістемесінің маңызды ережелерін психологиялық негіздеу үшін; сонымен қатар, студенттердің пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешудің әдістемелік, теориялық және технологиялық құралы ретінде арнайы психологияның ғылыми мазмұнын талап ете және қолдана білуін қалыптастыру, танымдық және кәсіби қызметтің мақсатты түрлерін негіздеу және орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қамсыздандыру мекемелеріндегі психологиялық қызмет
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің әлеуметтік саладағы психологиялық қызмет негізінде негізгі тұжырымдамалар мен әдіснамалық тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру, психологтың практикалық қызметінде психологияның теориялық негіздерін білу. Пән бөлімдерінің мазмұны: әлеуметтік сала жүйесіндегі психологиялық қызмет, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек қызметінің негізгі бағыттары, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек орталықтарын (қызметтерін) ұйымдастырудың негізгі модельдері, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек орталықтарын (қызметтерін) басқару ерекшеліктері, әлеуметтік мекемедегі психолог кабинетінің жұмысын ұйымдастыру және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
"Медициналық психология" пәнін оқудың мақсаты – студенттерде адамның психологиялық ерекшеліктері, патологиялардың пайда болу себептері және оларды түзету әдістері туралы білім қалыптастыру. Медициналық психология келесі міндеттерді шешуге арналған-адам психикасына әсер ететін психикалық факторларды зерттеу; мазасыз жағдайлармен күресте зерттеу әдістерін әзірлеу. Медициналық психология осыған сәйкес зерттейді: медициналық психология туралы жалпы идеялар, медициналық психологияның пәні мен міндеттері, медициналық психологтың қызметі, бұзылулар мен бұзылулардың түрлері, әртүрлі аурулардың психикаға әсері, клиникадағы психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Бұл пәнді оқыту барысында студент коррекциялық психологиялық жұмыстың негізгі бағыттары мен оның негізгі принциптерін біле отыра, коррекциялық психологияның мақсаттары мен міндеттерін, түзете-дамыту жолдарының мәнін түсініп, әртүрлі психокоррекциялық тәсілдер мен техникаларды қолдана отыра, танымдық және психикалық даму бұзылыстарымен жұмыс істеуге бағытталған бейнелеу терапиясы, қуыршақ терапиясы, әуен терапиясы, ойынтерапиясы және т.б. психологиялық түзету әдістері мен әдістемелерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Соттық-психологиялық сараптама
Пәнді игерудің мақсаты - сот-психологиялық сараптама жүргізудің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеу. Пән бөлімдерінің мазмұны: сот сараптамасы практикасында психологиялық білімді пайдалану, сот-психологиялық сараптаманың ұйымдастырушылық - құқықтық, теориялық, әдіснамалық және этикалық негіздері, Қылмыстық процестегі сот - психологиялық сараптаманың пәндік түрлері, азаматтық процестегі сот - психологиялық сараптаманың пәндік түрлері және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суицидология және дағдарыс психологиясы
Пәнді игерудің мақсаты-төтенше жағдайларда да, одан кейін де адамның психикалық жай-күйі мен мінез-құлқын бағалау, болжау және түзету білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: суицидологияның негізгі теориялық тәсілдері мен ұйымдастырушылық аспектілері, дағдарыстық Психодиагностика мен психотерапияның әдіснамалық аспектілері, ауыр стресске, ТЖ процесінде және ол аяқталғаннан кейін суицидке қауіпті реакциялар, балалар мен жасөспірімдердің суицидологиясы, экстремалды, стресстен кейінгі және дағдарыстық жағдайларды түзету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лаңкестік психологиясы
Пәннің мақсаттары: оқушылардың білімдерін жүйелі әлеуметтік-психологиялық алғы-шарттары мен шарттары қалыптастыру экстремистік үлгідегі сана, типологиялық ерекшеліктері, тұлғаның террористің ынталандыру және террористік психологиялық сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандану практикумы
Студенттерді отандық және шетелдік тәжірибе негізінде әзірленген тиімді психологиялық амалдармен таныстыру, қазіргі жағдайда персоналмен жұмыс істеу, ұйымды жүйе ретінде зерттеу, ұйым персоналын жеке және топтық талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Медициналық психологиядағы сараптама
«Медициналық психологиядағы сараптама» пәні болашақ медицина саласында жұмыс істейтін психологтардың медициналық-психологиялық сараптама жүргізу, сондай-ақ медициналық-психологиялық сараптама жүргізу кезінде туындайтын практикалық мәселелерді шешуде түрлі психодиагностикалық әдіс-тәсілдер пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экстремалды және дағдарыс кезіндегі психология
Пәннің мақсаты дағдарыстық және төтенше жағдайлар психологиясы саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында стресстік және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмектің заманауи мәселелері, стресстік және дағдарыстық жағдайларды анықтаудың негізгі теориялық ережелерін дамыту, стресстік және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің заманауи әдістерін талдау, психологиялық және клиникалық кеңес беру кезеңдері және т. б. сияқты мәселелер қарастырылады. Студенттер өмірлік қиын жағдайда клиенттерге психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихология негіздері
Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің қазіргі нейропсихологияның теориялық-әдіснамалық негіздері мен бағыттары, жоғары психикалық функциялардың ми ұйымы, сондай-ақ олардың бұзылуының феноменологиясы мен типологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: нейропсихология клиникалық психологияның негізгі бөлімі ретінде, нейропсихологиядағы зерттеу әдістері, психикалық функцияларды мидың ұйымдастырылуы, мидың жергілікті зақымдануындағы жоғары психикалық функциялардың бұзылуы, мінез-құлық бұзылыстарында, дамуда және оқу іс-әрекетінің проблемаларында көрінетін синдромдар, нейропсихологиялық бұзылуларды түзету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қалыпты және патологиядағы дамуды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері
Қалыпты және патологиядағы дамуды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері пəнді оқыту барысында студенттер қалыпты және патологиядағы дамудың ерекшеліктерне байланысты диагностика саласының қалыптасу тарихымен, психологиялық тестілеу қағидаларымен, психодигогностикалық əдістермен жəне əдістемелермен танысып, ғылыми теориялық білімді меңгереді, практикалық іскерліктері мен дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, білім беру жүйесіндегі қалыпты және патологиядағы даму ерекшеліктері бар балалармен жүргізілетін психолог қызметінің мазмұнымен жəне ұйымдастырылу бағытымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
"Отбасы психологиясы" пәнінің негізгі мақсаты: отбасы дамуының және қалыптасуының психологиялық заңдылықтары, ерлі-зайыптылар мен балалар-ата-ана қатынастарының даму заңдылықтары, сондай-ақ отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау және түзету әдістері. «Отбасы психологиясы» курсы аясында студенттер ерлі-зайыптыларды құрудың әртүрлі теорияларымен, махаббат түрлерінің жіктелуімен, неке және ата-ана болу кезеңдерімен, отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау және түзетудің заманауи әдістерімен танысады, сонымен қатар ерлі-зайыптылық және ата-ана мен бала қарым-қатынасының ерекшеліктерін диагностикалау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психопаталогия
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді психикалық бұзылулардың пайда болуымен, таралуымен, жүйелілігімен, динамикасымен және терапия элементтерімен таныстыру, пайда болған психикалық бұзылулардың Әлеуметтік және психологиялық факторлармен байланысын көрсету, жүйке-психикалық бұзылулар мен патологиялық жағдайлардың пайда болуындағы алдын-алудың маңыздылығын анықтау. Пәннің мазмұнына психопатологияның жалпы мәселелері, оның негізгі категориялары және ғылым жүйесіндегі орны, психикалық танымдық процестердің, сананың, тұлғаның, эмоционалды-ерікті және психомоторлық салалардың негізгі бұзылыстарын талдау кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-психотерапия негіздерін білуге негізделген психологиялық кеңес берудің және психотерапиялық әсердің негізгі формаларының теориясы мен практикасын игеру, студенттерді психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері
Бұл пән - проективті зерттеудің теориясын және әдіснамасын білу, проективті зерттеуді ұйымдастырудағы және оның нәтижелерін талдаудағы бастапқы базалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталуымен сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері
Пәннің мақсаты-қарым-қатынас, жанжалды басқару және жанжалдарды шешу дағдылары туралы негізгі білімді қалыптастыру және оларды кәсіби қызметінде қолдану. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студенттер келіссөздерге және медиация рәсіміне медиатор, тараптар (тараптар өкілдері) ретінде қатыса алады, сондай-ақ қызметтің әртүрлі салаларында жанжалдардың туындауын және реттелуін болдырмау үшін медиативтік тәсілді қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
"Өзін-өзі реттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты: құзыреттілігін қалыптастыру (психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, арнайы заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу қабілеті, реттеу ерекшеліктері өзін-өзі реттеу негіздері саласында қалыптасқан білім, білік, дағды жүйесі негізінде; кәсіби қызметте денсаулық сақтау технологияларын пайдалану, әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің тәуекелдері мен қауіптерін ескеру қабілеті).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды іріктеу, оқыту және дамыту психологиясы
Бұл курс персоналды дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, мақсаттары мен нысандары, ұйымның әлеуметтік дамуын басқару негіздері, персоналды ұйымдастыру, іріктеу, оқыту, бейімдеу және оқыту негіздері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғалық даму тренингі
"Тұлғалық өсу тренингі" пәнінің мақсаты студенттердің психологиялық практика саласында жаңа білімдерді игеруі және білім алушылардың тұлғалық өсуін белсендіру үшін психологиялық-педагогикалық жағдай жасау; студенттерді кәсіби тұлғалық өсу процесін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындау; студенттерде әлеуметтік-психологиялық тренинг контексінде тренердің рөлін жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психоматика негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді психосоматиканың негізгі ұғымдарымен, қазіргі классификациясымен, психосоматикалық бұзылулардың патогенезі тұжырымдамаларымен, осы бұзылулардағы диагностикамен және психологиялық көмекпен таныстыру болып табылады. Курстың мазмұны: психосоматиканың теориялық негіздері, психосоматикалық бұзылулар, психосоматикалық бұзылуларды диагностикалау әдістері, психосоматикалық бұзылулардың психотерапиясы, психогигиена, психопрофилактика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті және аномальды даму психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде балалық шақтағы психика мен мінез-құлықтың бұзылуының әдіснамасы мен теориясы, ақау құрылымы мен дизонтогенез түрлері, мүмкіндігі шектеулі балалар топтарының әрқайсысының психикалық саласының өзгеру заңдылықтары, дамудың қайталама ауытқуларын психологиялық диагностикалау әдістері бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Сондай-ақ, пән ерекше оқытуды қажет ететін балаларды әлеуметтендіру әдістерін меңгеруді, оларды жалпы білім беру процесіне қосуды, педагогикалық психологиялық қолдау көрсетуді және интеграция процесінде бірлескен оқытуды қамтамасыз етуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психологиялық тренинг
Пәнді игерудің мақсаты-болашақ психологтардың практикалық міндеттерін шешуге қажетті мінез-құлықтың белгілі бір тәсілдерін игеру, психологтың жеке және кәсіби қасиеттерін дамыту. Әлеуметтік-психологиялық тренинг-бұл топтық жұмыстың белсенді әдістеріне негізделген психологиялық әсер ететін қарым-қатынастың арнайы ұйымдастырылған түрі. Әлеуметтік-психологиялық тренингтер барысында тұлғаның даму мәселелері барынша тиімді шешіледі, коммуникативтік дағдылар табысты қалыптасады. Әлеуметтік-психологиялық тренинг қатысушыларға бұрын қалыптасқан стереотиптерді саналы түрде қайта қарауға және жеке мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психотерапия негіздері
Бұл пән – тұлғаға, топқа іс жүзінде әсер ету әдістері мен теориялық білімдер жиынтығы болып табылады. Қазіргі кезде психотерапия адамның, тұлғааралық қатынастың, топтық үрдістердің болмысына байланысты әр түрлі теориялық-әдіснамалық бағыттарымен (психоаналитикалық, необихевиористік, когнитивтік, гуманистік, нейролингвистикалық бағдарламалау және т.б.) сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жалпы психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелерінде білімдерін, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: психотерапияға кіріспе, жеке психотерапия негіздері, психотерапиядағы әртүрлі тәсілдер, топтық психотерапияның теориялық негіздері, топтық процесс және оның негізгі сипаттамалары, топтық жұмыстың негізгі процедуралары мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби психология
Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің кәсіби іс-әрекеттің субъектісі ретінде адамның психологиялық ерекшеліктерін түсіну, басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, олардың мінез-құлқының ерекшеліктерін болжау, өз қызметін ұйымдастыру және өз әрекеттерінің салдарын болжау саласындағы білімдерін игеру және дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: кәсіби психологияның теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері; кәсіби психологияның принциптері мен әдістері; Қазіргі маманның жеке басының құрылымы мен қасиеттері және оның даму жолдары; жұмыс топтарындағы мінез-құлық пен қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, ұйымдық қақтығыстарды тиімді басқару тәсілдері; кәсіби стресстің алдын алу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рефлексия және тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздері
Рефлексия және тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздері курсының мақсаты болашақ психологтардың өзін-өзі тануына мүмкіндік беретін рефлексивтілік деңгейін жоғарылату болып табылады. Мақсатқа жету келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік туғызады: рефлексивтілік ұстанымын қалыптастыру механизмін және оның күнделікті өмірдегі мәнін қайтадан бағалауды жете ұғындыру тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздерін жүзеге асыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент психологиясы
Курс іргелі ұғымдарды меңгеруге, басқарудың шетелдік және отандық ғылымының негізгі концепцияларын зерделеуге, басқару функцияларын ұғынуға, еңбекке уәждемелеуге, басқарушылық міндеттерді шешу стратегиясы мен тактикасын, іскерлік қатынастарды, басқарудағы қиындықтар мен қайшылықтарды ұғынуға бағытталған. Бұл курстың көптеген бөлімдері мен тақырыптары ұйымдастыру психологиясының негізгі диагностикалық әдістерімен танысуды қамтиды, бұл материалды қызықты етеді, оны түсіну мен есте сақтауды жеңілдетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және жетістікке жету психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің көшбасшылықтың психологиялық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру, көшбасшылықтың заманауи зерттеулерімен танысу, көшбасшылық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: психологиялық ғылымның дамуындағы және психологтың практикалық қызметіндегі көшбасшылық психологиясының орны, рөлі мен маңызы, ғылыми сала ретінде көшбасшылық психологиясының қалыптасуының тарихи факторлары, көшбасшының топтың (ұжымның) психологиялық климатына әсер ету механизмдері, ұйымдастырушылық мәдениетті құрудағы көшбасшының рөлі, әртүрлі ұйымдық мәдениеттер көшбасшыларының дағдылары мен құзыреттілігі, мінез-құлық қиын жағдайларда және ұйымдық дағдарыстарда көшбасшылар және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- психологиялық ғылымның пәнаралық мәселелерінің психологиялық аспектілерін ерекшелеу, оларды шешудің барынша барабар тәсілін таңдау
- психологияның барлық салалары бойынша психологиялық феномендердің жалпысихологиялық заңдылықтары мәселелерінде дәлелдерді тұжырымдау және мәселелерді шешу
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына назар аудару
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну
- психологиядағы ең озық тәжірибелердің элементтерін қоса алғанда, зерттелетін салада кәсіби құзыреттіліктерге ие болу; клиенттермен тұлғалық-бағдарланған өзара іс-қимылдың әдістерін, технологиялары мен әдістерін, кәсіби диалог дағдыларын, клиенттермен өзара іс-қимылда дамыған коммуникативтік дағдыларды пайдалана білу
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; психодиагностикалық, психокоррекциялық және психоконсультациялық, психопрофилактикалық бағыттарда белсенді кәсіби ұстанымын көрсете отырып, жеке өзін-өзі дамытудың маңыздылығын түсіну
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.
- әр түрлі қызмет түрлерін психологиялық сүйемелдеуді модельдеу және жүзеге асыру; стандартты емес кәсіби міндеттерге кәсіби дайындығын көрсету
- клиенттің мақсаттары мен құндылықтары жүйесі негізінде жеке тұлғаны дамытудың жеке траекториясын жоспарлау және жобалау, сондай-ақ инновациялық ойлау мен эмоционалды интеллектті дамыта отырып, кәсіби қызметте жеке әлеуетті іске асыру
- академиялық мәтіндерді жасау және редакциялау дағдыларын қолдану, ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, эксперименттік-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
Ұқсас БББ
6B03101 Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті
6B03101 Психология
Q UNIVERSITY
6B03101 Психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті