Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг 2 ж в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Брендті стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Стратегиялық брендті басқару әдістері, заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдары, компаниялардың бренд саясаты саласындағы заңнамалық база, брендингтің даму перспективалары және нарықтың әртүрлі түрлерінде брендті қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Брендингтің ұйымдық формалары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, тауар белгілерін жасау және дамыту, бренд активтерін басқару мәдениеті зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    "Жоғары мектеп педагогикасы" курсын оқытудың мақсаты жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру,болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: шетел тілінде жазбаша түсіндірме ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі формаларда оқыту, мамандарды даярлау бейініне сәйкес ресми іскерлік және ғылыми функционалдық стильдердің іскерлік сөйлеу жанрларының тілдік сипаттамаларын зерттеу, біліктілігін арттыру. шетел тілінен оқу тіліне және оқу тілінен шет тіліне жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы түпнұсқа мәтіндер материалы бойынша мәтіндерді аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы маркетинг
    Несиелер: 5

    Отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастырудың қолданбалы мәселелері, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізудің практикалық құралдары, маркетинг тиімділігін бағалау қарастырылады. Нарықты зерттеу, сатып алу тәртібін зерттеу, нақты фирмалар мен нарықтардың мысалында нарықтың фирмалық құрылымын талдау әдістері зерттеледі. Фирманың маркетингтік қызметіне, отандық кәсіпорындар өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы зерттеу әдіснамасын дамыту және жаңа білім алу, зерттеу әзірлемелерін қолдану және олардың дамуы туралы ғылым болып табылады. Қолда бар білім негізінде ғылымның тарихы мен философиясы қолданыстағы әдістер мен құралдарға өз түсіндірмесін береді және бұрын белгісіз жаңа тәсілдерді алудың алғышарттарын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингте стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Маркетингтегі стратегиялық басқарудың мәні, маркетингтің бәсекелестік, тауарлық, бағалық, коммуникациялық стратегиясы, стратегиялық басқару процесінің мазмұны оқытылады. Дағдарыс жағдайында маркетингтің ерекшеліктері, нарықтарға талдау жүргізу әдістері, маркетинг стратегиясын таңдау түсіндіріледі. Маркетингтік бизнес – стратегияны әзірлеу әдістері, фирмалардың маркетингтік қызметінің бағыттары бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Экономикалық зерттеулердің заманауи әдістерін негіздеу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізуге, проблемаларды анықтаудан бастап, әдістемелік аппаратты зерттеу нәтижелерін тестілеуге дейін таңдау; экономикалық зерттеулерді ұйымдастыру және талдау; практикалық мәселелерді талдау және шешу үшін тиісті және тиімді әдістер мен экономикалық құралдарды таңдау. Пәнді оқу кезінде Excel талдау пакеті қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттардың кәсіптік қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, жеке тұлғаның ұйымдық мінез-құлқының технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастыру, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіптік қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалау қызметін басқару
    Несиелер: 5

    Жобаны басқару әдістерінің тарихы, жобаны басқару міндеттері, жобаның өмірлік циклі, жобалық қызметті басқару процесі қарастырылады. Жобалық қызметтегі маркетинг саласындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің іскерлік белсенділік процесі, сондай-ақ жобаларды әзірлеу мен маркетингтің практикалық дағдыларын қалыптастыру зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау әдістері, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану әдістері зерттеледі. Ғаламдық компьютерлік желілер мен корпоративтік ақпараттық жүйелердегі ақпаратты талдау әдістері қарастырылады. Статистикалық деректерді пайдалана отырып, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық процестері талданады. Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білім беру саласындағы жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың заманауи концепциялары, жобаларды басқару мәселелерін шешуге арналған аналитикалық және компьютерлік құралдар зерттеледі. Ғылым мен білімдегі жобаларды басқарудың ерекшеліктері қарастырылады. Ғылым мен білім саласындағы жобаларды жүзеге асыруды үйлестіру әдістері талданып, жобаларды басқарудағы басқарушылық шешімдердің тиімділігі есептеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын математикалық әдістер зерттеледі: көпөлшемді, регрессиялық, корреляциялық, симуляциялық, детерминирленген. Өнімді бөлу мәселелерін зерттеу үшін динамикалық және эвристикалық бағдарламалауды қолдану сипатталады. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз ету үлгілері қарастырылады. Тиімді болжау жүйесін құру процесі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықты талдау құралдары
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи теориясы қарастырылады. Негізделген және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын иелену, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 5

    Маркетингтік логистикалық жүйені ұйымдастыру, тауарлар мен қызметтерді өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы материалдық ағындарды, қаржылық және ақпараттық ағындарды жүйелі ұйымдастырудың міндеттері қарастырылады. Маркетингтік логистиканың функционалды салаларының компоненттері қарастырылады. Материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігі талданады, тарату жүйесіндегі қоймалардың оңтайлы санын есептеп үйрену қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез - құлқын талдау
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды талдау, тұтынушылар сегментінің "бейінін" сипаттаудың әдістемелік тәсілдері оқытылады. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының келешегін бағалау дағдылары қалыптасады. Тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу нәтижелерін қолдану талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баға белгілеу: ҚР теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі тауар түрлеріне бағаны белгілеу әдістері, баға жүйесі, бағаны таңдауға әсер ететін факторлар, отандық фирмалардың баға белгілеу тәжірибесі зерттеледі. Бағаны анықтаудың әдістемелік тәсілдері, баға белгілеудің шетелдік тәжірибесі қарастырылады. Кәсіпорынның баға және баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттары болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР қызмет нарығындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету маркетингінің ерекшеліктері, қызмет көрсету кәсіпорындарында маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшелігі, қызмет көрсету нарығында сегментация және позициялау ерекшеліктері зерттеледі. Қазақстандағы қызмет көрсету саласында клиенттік бейілділік және бәсекелестік жүйесін әзірлеу әдістері суреттеледі. Қызмет сапасының модельдері, қызмет көрсету процесі, қызмет бағасының әдістері, қызметті бөлу арналары ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Digital маркетинг
    Несиелер: 5

    Digital маркетингтің құралдары мен стратегиялары, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктері, Digital маркетинг үшін зерттеу және сегменттеу әдістерінің ерекшеліктері зерттеледі. Digital маркетинг және жарнамалық кампаниялар құралдарының тиімділігі талданады. Іздеу оңтайландыру негіздері, Интернет желісіне қатысу стратегиясын әзірлеу, лидогенерация процестері ашылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникациялар көмегімен тауарлар мен қызметтердің әлеуетті тұтынушыларына әсер ету әдістері, маркетингтік коммуникацияларды біріктіру әдістері зерттеледі. Жарнамалық қызметтің тиімділігі, сатуды ынталандыру жолдары, кәсіпорын имиджін қалыптастыру, сатушы мен сатып алушы арасындағы байланыс әдістері талданады. Жарнамалық кампанияның, PR кампаниясының, тікелей пошталық науқанның ұйымдастырушылық аспектілері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингі
    Несиелер: 5

    Өндірістік-техникалық өнім нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері, өнеркәсіптік маркетингтің стратегиясы мен тактикасы зерттеледі. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлаудың тиімділігі, бәсекеге қабілетті өнеркәсіптік маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру және бақылау талданады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименті, бағасы, маркетингтік, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Кәсіпорынның баға белгілеуін және баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттарын болжау, Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, баға, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктерін түсіндіру, жарнамалық қызметтің тиімділігін талдау, сатуды ынталандыру тәсілдері, сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас әдістерін қолдана алу

  • Код ON2

    Шет тілінде ғылыми ақпараттың жазбаша эксплицирленуін меңгеру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ғылым мен білімдегі жобалардың орындалуын үйлестіру тәсілдерін талдау, жобаларды басқару кезінде басқару шешімдерінің тиімділігін есептеуді жүргізу.

  • Код ON3

    Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін математикалық әдістерді, динамикалық және эвристикалық бағдарламалау модельдерін пайдалану, экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану тәсілдерін қолдану

  • Код ON5

    Нарық конъюнктурасын бағалауды, маркетинг тиімділігін бағалауды жүргізудің практикалық құралдарын қолдануды меңгеру, дағдарыс жағдайында маркетинг ерекшеліктерін түсіндіру, маркетинг стратегиясын таңдау, маркетингтік бизнес-стратегияларды әзірлеу әдістерін пайдалану, сатып алу мінез-құлқын кешенді талдауды жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының перспективаларын бағалау дағдыларын меңгеру

  • Код ON4

    Жобаларды басқару әдістемесін қолдану, жобаны басқару міндеттерін түсіндіру, жобаның өмірлік циклі, маркетингтегі жобаны басқару процесін, брендті стратегиялық басқару әдістерін, заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдарын түсіндіре алу

  • Код ON8

    Қызметтер сапасының моделін қолдану, қызмет көрсету процесін, баға белгілеу әдістерін, қызметті бөлу арналарын, коммуникациялық маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу процесін, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды пайдалану әдістерін түсіндіру, материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігін талдай алу

  • Код ON1

    Зерттеу және жаңа білім алу әдістемесінің дамуын интерпретациялау, зерттеу әзірлемелерін қолдану, кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, Жоғары мектеп педагогикасының мәселелерін, әдіснамалық және теориялық негіздерін түсіндіру

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру, қазіргі ғылымның үрдістерін талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары және оларды маркетингте қолдану, Digital маркетингтің құралдары мен стратегияларын қолдану, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктерін интерпретациялау

Top