Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    "Жаратылыстану негіздері "курсы ғылымның ішкі жүйесі болып табылады және мәдениеттің барлық элементтерімен - дін, философия, этика және т.б. байланысты. Жаратылыстану бойынша бастауыш білім беру негіздерін зерттеу тіршілікті қамтамасыз етудің барлық түрлерінің көзі болып табылады. Теориялық өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы туралы ғылым. Бұл курсты зерттеу өркениет деңгейінің маңызды көрсеткіші болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш лингвистикалық білім негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс тілді шындықты танудың өзіндік коды ретінде меңгеруді және алынған білімді тілдік белгілер мен олардың функциялары түрінде бекітуді көздейтін бастауыш лингвистикалық білім беру негізін зерттеуге бағытталған. Пән морфемалық және сөзжасамдық деңгейлерді зерттеу лексика мен грамматикаға, грамматикалық категорияларды интеллектуализациялауға және үйлесімді мәтін құра білуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Курс сандар ұғымының кеңеюі мен даму эволюциясын, сандар бойынша арифметикалық әрекеттердің қасиеттері мен заңдылықтарын, сандардың бөліну белгілерін, шамалардың өлшем бірліктері арасындағы қатынасты білуге; теориялық білімді математикалық фактілерді талдау, түсіндіру және жалпылаудың практикалық дағдыларына айналдыра білуге және математикалық ұғымдарды талдау мен жалпылаудың практикалық дағдыларын алуға, арифметика, алгебра және геометрия сияқты математика бөлімдерінің ішкі байланыстарын көрнекі көрсетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 6

    Курста балалар әдебиетінің тақырыбы, міндеттері, принциптері, әдістері, әдеби тілдің нормасы мен орфоэпиялық ережесін, шығарманың тақырыбы мен идеялық мазмұнын түсіну жолдарын қарастырады. Студенттерге әдебиеттен жалпы мағлұмат бере отырып, балалар әдебиетін дамытудың заманауи мәселелері ұсынылады. Шығарманың көркемдігі мен жанрлық табиғаты, ана тілінің байлығын меңгеруге, дауыс үнділігін, ырғағын сақтай оқуға үйрету тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл курста дененің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, сондай-ақ әр баланың жасына сәйкес жеке органдар мен жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады. Балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, болашақ маманға өзінің кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми және теориялық білім беру жүйесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    "Педагогика" курсы студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерімен таныстырады, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттырады, бастауыш мектепте тәрбие мен оқыту процесінің заңдылықтарын игереді. Сондай-ақ жеке тұлғаның ерекшеліктері мен кәсіби қызметі туралы білім; тұтас педагогикалық процесс идеясын жүзеге асыру білігін қалыптастырады, зерттеу қызметі, мәдени еңбек, өзін-өзі жетілдіру дағдыларын дамытады; педагогикалық білім негізінде тиімді шешімдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні студенттерді болашақ педагогикалық іс-әрекетке, болашақ кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге баулиды. Сонымен қатар студенттерді мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің мәні мен өзгешелігі туралы бастапқы білімдермен қаруландыруды, мұғалім бейнесінің негізгі сипаттары жайлы көзқарастарын айқындауды көздейді. Пән мазмұны әрбір студенттің білім алу үдерісінде тиімді тұлғалық дамуына, шығармашылық әлеуетін ашуға, үздіксіз кәсіби білім алуына даярлықтарын қалыптастыруға септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жаратылыстануды оқыту әдістемесі" пәні болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауда негізгілердің бірі болып табылады және жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқытуға дайындайды. Бұл курс жаратылыстануды оқыту әдістемесінің қарастырылып отырған мәселелерін теориялық баяндауды көздейді, сондай-ақ бастауыш мектептегі жаратылыстану мазмұнының өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастырудың практикалық дағдысын, талдауын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын пысықтауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама сөйлеу этикетінің ережелеріне және қарым-қатынас жағдайына бағытталған сөйлеу іс-әрекетінде тілдік бірліктерді қолдану нормаларына сәйкес тыңдау (тыңдау), сөйлеу, оқу және жазу дағдыларына оқыту әдістемесін қалыптастырады. қазақ тілінің нормалары мен ережелеріне сәйкес ұсыныстар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • «Дүниетануды» оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімді Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына және пәннің мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнін оқытуға дайындау. Бұл курс педагогикалық ғылымдар жүйесіне жатады және жаратылыстану тарихын зерттеудің өзіндік ерекшелігіне қатысты негізгі дидактикалық принциптерге негізделген. Жаратылыстанудың алғашқы тұжырымдамаларын, ғылым алған фактілер мен заңдылықтар туралы білім жүйесін қалыптастырады, зерттеу жұмыстарының қарапайым дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқытудың нақты үдерісінде туындайтын оқу – тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін зерттеу барысында математика пәнінің ерекшелігін ескере отырып, жалпы теориялық ұстанымдар нақтыланады. Оқушылар математикалық ұғымдар мен олардың қасиеттерін, бастауыш білім беру көлемінде математикадан есептер мен жаттығуларды шешу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесін, өнерден педагогикалық әдістер мен әдістерді қолдануды, әдістер құрылымын және олардың негізгі дидактикалық принциптермен байланысын қарастырады. Пән бойынша қажетті ресурстар мен құралдарды дайындау жолдарын меңгертеді. Көркем еңбек эстетикалық дамыған тұлғаны қалыптастыратын пән ретінде қарастырады. Бұл проблема тұлғаға бағытталған педагогика тұрғысынан қарастырылып, тәрбие мәселелеріне зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі» пәні бейнелеу әрекетінің негіздерін қарастырады. Курс шындық пен өнерді эстетикалық қабылдауды және оқушылардың практикалық көркемдік белсенділігін ашады. Бейнелеу өнері мазмұнының бұл компоненттері сабақтың негізгі түрлеріне бөлінеді: табиғаттан сурет салу (сурет, кескіндеме), тақырыптар мен иллюстрацияларға сурет салу (композиция), сәндік жұмыс, модельдеу; дизайн элементтерімен аппликация, бейнелеу өнері мен сұлулық туралы қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді игерудің мақсаты - сабақтың әр түрін жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар бастауыш мектепте оқуды және әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдерін білуге негізделген әдеби оқудан тыс жұмыс; білім беру қызметінде бастауыш сынып оқушыларына әдеби білім беруді жетілдіру мен диагностиканың заманауи әдістерін меңгертеді. «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша ауыз әдебиетінің, отандық және әлемдік әдебиеттің үздік үлгілерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәні жазбаша сауаттылықтың психологиялық-педагогикалық негіздерін, сауаттылықтың жазбаша түрлерін, сауаттылықтың әр кезеңіндегі жазудың мақсаттарын зерттейді. Курсты оқып үйрену процесі - болашақ мұғалімдердің мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес сауаттылықты оқыту технологиясы бойынша білім, білік, дағдыларын қалыптастыру, көркем жазу, буын, әріп, сөз, сөйлем түсініктерін үйрету әдістерін қарастырады. Студент графикалық және каллиграфиялық жазу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысының білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Пән тәрбие міндеттерін шығармашылық шешуге, сынып жетекшісінің жұмысын жүзеге асыруда және ұйымдастыруда дәстүрлі және жаңа технологияларды қолдана білуге бағытталған. Пән студенттерге білім беру саласында бәсекеге қабілетті және білікті маман болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді игерудің мақсаты - сабақтың әр түрін жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар бастауыш мектепте оқуды және әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдерін білуге негізделген әдеби оқудан тыс жұмыс; білім беру қызметінде бастауыш сынып оқушыларына әдеби білім беруді жетілдіру мен диагностиканың заманауи әдістерін меңгертеді. «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша ауыз әдебиетінің, отандық және әлемдік әдебиеттің үздік үлгілерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - қоғамның даму кезеңіндегі әлеуметтік тапсырысына байланысты бастауыш мектеп мұғалімін даярлаудың сапалы деңгей жүйесі. Біздің қоғам өмірінің барлық салаларындағы әлеуметтік-саяси және экономикалық өзгерістер білім беру саласындағы елеулі өзгерістерге тәуелді. Кәсіби орыс тілі - бұл кәсіби қарым-қатынас саласына қызмет ететін әдеби тілдің ерекше функционалды түрі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие үдерісі
    Несиелер: 5

    «Шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие үдерісі» курсы бастауыш сынып мұғалімі біріктірілген сынып-жинақтарда оқу үдерісін ұйымдастыратын бір пәндік, сондай-ақ әр түрлі пәндік, бір тақырыптық, сондай-ақ әртүрлі тақырыптық сабақтарды өткізетін жинақты мектептің ерекшелігін ашады. Сонымен қатар, ШЖББМ-де оқытудың өзіне тән ерекшеліктерін ашады. Шағын жинақты бастауыш мектеп жағдайында оқытуды ұйымдастыру-болашақ мұғалімдердің нақты ШЖББМ жағдайында кәсіби құзыреттілігін, тиісті білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ(орыс) тілінің практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің бастауыш мектептегі мұғалімнің кәсіби қызметіне қажетті орфографиялық және пунктуациялық дағдыларын қалыптастыру. Бұл пәндерде жаттығулар, тесттер, баспа негізінде диктанттар жазу, диктанттарға грамматикалық тапсырмаларды орындау бар, онда студенттер емле дағдыларын бағалай алады, өздері үшін қиын орфограммалар мен пунктограммаларды анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопедия негіздері (Minor)
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу ерекшеліктерін, сөйлеу аппаратының анатомия, физиология және патологиясы туралы ғылым жетістіктерін пайдаланады. Балалар сөйлеуінің қалыптасу заңдылықтары және сөйлеу аномалиясының механизмдері мен себептері туралы теориялық біліммен қаруланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы педагогика (Minor)
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуындағы биологиялық және әлеуметтік факторлардың ролі ажыратылып түсіндіріледі. Арнайы білім берудің теориясы мен практикасының жалпы мәселелері, мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістері меңгертіледі. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үдерісін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістері игертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектептегі жалпы cөйлеу тілінің жетіспеушілігін түзету (Minor)
    Несиелер: 4

    Бұл курсты оқу студенттердің жалпы сөйлеу қабілеті мен сөйлеуді дамыту әдістемесі туралы түсініктері дамымаған мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қалыптасуындағы қиындықтар туралы жан-жақты көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеуді дамытудың арнайы әдісінің тұжырымдамалық аппаратын игеру шарттары және сөйлеуді дамыту бойынша жеке және топтық сабақтарға арналған түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлеу негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопедиялық практикадағы денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың пәні, мақсат, міндеттері, ұғымдары туралы түсінік беріледі. Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың денсаулығын сақтау технологиялары қарастырылады. Мектепке дейінгі ұйымдардағы логопедиялық жұмыстардың бағыттары, міндеттері мен құралдары туралы баяндалады. Логопедиялық көмекті ұйымдастыруда басшылыққа алынатын құжаттар (стандарт, бағдарлама, әдістемелік нұсқаулар, авторлық бағдарламалар т.б.) қарастырылады. Денсаулық сақтау технологиялары туралы мәселелер қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқыту бағдарламасы денсаулық пен салауатты өмір салтының ғылыми негіздерін, гигиена талаптарын ескере отырып, қауіпсіз білім беру ортасын құру негіздерін, студенттердің денсаулығы мен қалыптасуы саласындағы мәдени-тәрбие жұмысын зерттеуге бағытталған. Педагогикалық технологиялар негізінде әр түрлі деңгейдегі - ақпараттық, психологиялық, биоэнергетикалық студенттердің денсаулығына әсер ету аспектілері қарастырылады. Пән бастауыш білім беру пәндері негізінде денсаулық технологиясын жеке қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 4

    Курс білім беру, оқыту және тәрбиелеу практикасының пайда болуы мен дамуы процесінде қалыптасқан әлеуметтік ғылымдар жүйесімен таныстырады, сонымен қатар әр тарихи дәуірдің тәрбиелік идеялары мен теорияларын жүйелі түрде талдайды. Бүкіл әлемдік-тарихи педагогикалық, психологиялық процестің қозғаушы күштері мен белгілерін, оның бірлігі мен жан-жақты байланысын, сондай-ақ зерттеудің қайнарлары мен әдістерін және педагогикалық-психологиялық бағыттарды бағалайтын тарихи ұғымдарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кіші мектеп оқушыларының оқырмандық дербестігін қалыптастыру
    Несиелер: 6

    «Кіші мектеп оқушыларының оқырмандық дербестігін қалыптастыру» пәнінің негізгі мақсаты: балаларды отандық және шетелдік балалар әдебиеті әлеміне енгізу, баланың оқу тәжірибесін байыту, оған дербес оқырман болуға көмектесу. Студенттер оқушылардың мәтінді және оның әдеби формасының (жанрының) ерекшелігін түсінуін қалыптастыру, жазушының көзқарасын анықтау, төменгі сынып оқушыларында әдебиетті игеру үшін қажетті әдеби идеялар мен ұғымдарды қалыптастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заманғы балалар әдеби үдерісі
    Несиелер: 3

    «Қазіргі заманғы балалар әдеби үдерісі» пәні балалар үшін ең құнды және маңызды туындыларды жасаған жазушылардың әртүрлі әдеби бағыттары мен шығармашылығын, сондай-ақ ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы әдеби процестің ерекшеліктерін қарастырады. ХХ-ХХІ ғасырлардағы әдебиет орыс әдебиетінің дамуындағы маңызды кезең болып табылады. Курс қазіргі балалар әдеби процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтың материалын ұсынады, пәнді меңгеру үшін қажетті маңызды ұғымдар мен терминдерге түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шешендік өнерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - лингвистикалық құзыреттілік негізінде олардың сөйлеу барысында жұмыс істеу ережелерін және оларды сөйлеу әрекетінде қолдана білуді, оны күнделікті практикада коммуникативті мақсатқа сай қолдана білуді қалыптастыру. Курс бойынша шешендік шеберліктің негіздері туралы іргелі теориялық ережелер қарастырылады: лингвистикалық және мәдени, сөзбен әсер ету құралдарын таңдаумен байланысты; фонетикалық және орфоэпиялық сипатына байланысты техникалық; шешендіктің прагматикалық және әдіснамалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасы педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    "Отбасы педагогикасы және психологиясы" пәнін меңгерудің мақсаты оқу және оқудан тыс іс-әрекетте білім алатын тәрбие және рухани-адамгершілік даму міндеттерін шешуге қабілетті құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер отбасының ерекшеліктерін, отбасының жекелеген мүшелерінің мәселелерін игереді. Игеру нәтижесінде педагогикалық қызметке деген қызығушылық, білім беру негіздерін білу, жаңа дағдыларды игеру қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кіші жастағы оқушылардың психикалық дамуы, жалпы заңдылықтары туралы идеялар жүйесімен, психофизиологиялық нормаларымен таныстырады. Пәнді игеру болашақ маманның кәсіби қызметті жүзеге асыруда әлемдік білім беру жағдайына лайықты шетелдік бастауыш білім берудің әдістерін, психологиялық-педагогикалық тәсілдерін меңгертеді және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектептегі IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл курста шет тілін оқытуда цифрлық білім беру технологияларын қолданумен байланысты қиындықтар, сондай-ақ сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерін үйренуге және оқытуға арналған осы құралдардың педагогикалық әлеуеті қарастырылады. Заманауи технологиялар шет тілдерін оқытуға тікелей әсер етіп, жаңа бағдарламалар, платформалар мен әдіснамаларды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логопсихология (Minor)
    Несиелер: 5

    Логопсихология пәні, міндеттері, әдістері, зерттеудің негізгі бағыттары, қысқаша тарихы туралы сипаттама беріледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарын үзету әдістері меңгертіледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарының әртүрлі формалары бар психикалық процестердің онтогенезде дамуы туралы зерделенеді. Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді құралдарын анықтау жолдары көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    «Отбасы психологиясы» курсы арқылы студенттер қазіргі отбасы тәрбиесінің психологиялық негіздерін, даму заңдылықтарын,отбасы тәрбиесінің теориясы мен тәжірибесінің негізгі бағыттарын меңгереді. Отбасы психологиясының білім беру, тәрбие үрдісіне қатынасы мен мазмұны, негізгі заңдылықтары мен принциптері және отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері бойынша теориялық білім негіздерін қалыптастырады. Сонымен қатар, қазіргі кезеңдегі отбасы тәрбиесінің дамуы, отбасы тәрбиесінің зерттелуі, қазіргі отбасының психологиялық ерекшеліктері бойынша біліммен қаруланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс студенттерге бастауыш сынып оқушыларына көркем мәтінмен жұмыс жасау әдістемесін меңгертеді. Студенттердің көркем шығармаға тілдік, әдеби және стилистикалық талдау жасау, тілдің көркемдегіш құралдарын ажырата білу, біліктілігін арттырып, сөйлеу үрдісінде қолдану іскерлігін қалыптастырады. Әр түрлі жанрлық шығармалармен жұмыс жасау арқылы студенттердің кәсіби сөйлеу мәдениетін қалыптастыру машығын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық шеберлік және имиджеология
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламасы педагогикалық шеберлік пен мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті туралы базалық білімді қалыптастырады. Педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі, оның мәні мен мазмұны ретінде қарастырады; педагогикалық эрудиция мен құзыреттілік педагогикалық шеберліктің шарты ретінде; педагогикалық шеберліктің шарты ретінде мұғалімнің сөйлеу ерекшеліктерін меңгереді. Имидж жасаудың теориялық талдауы қарастырылады, сонымен қатар имиджді практикалық қалыптастыру, имиджді қалыптастыру мақсаттары туралы ақпарат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тілдің ритмикалық бұзылыстарын түзету (Minor)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында сөйлеу ырғағының бұзылуын түзету әдісі, психофизиологияның, психологияның және түзету педагогикасының заманауи жетістіктері тұрғысынан тұтығудың этиологиясы мен патогенезі туралы идеялар қалыптасады. Тұтығудың невротикалық және невроздық формаларының клиникалық және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары туралы; оңалту, сөйлеу ырғағының бұзылғанда тегіс сөйлеуді қалыптастырудың логопедиялық технологиялары туралы ақпарат ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, табысты әлеуметтену мен қазіргі қоғамға интеграциялануға бағытталған іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON3

    Білім берудің қазіргі даму кезеңінде оқытылатын пәннің теориялық негіздерін қолданады; білім беруді басқарудың негізгі тұжырымдамаларын меңгереді және экономикалық теорияның негізгі ережелерін қолданады;бизнес және кәсіпкерлік, құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті меңгереді.

  • Код ON6

    Кіші мектеп оқушыларының мектепте оқуға дайындығын бақылаудың ғылыми-теориялық негіздерін тәжірибеден өткізеді; бастауыш мектепте инклюзивті білім берудің білім жиынтығын пайдалануды біледі; ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету әдістерін меңгергереді, невропатология, есту және сөйлеу мүшелерінің патологиясы, психопатология туралы білім жетілдіреді.

  • Код ON2

    Бастауыш мектеп педагогикасы мен этнопедагогикасының әдістемелік негіздері мен категорияларын пайдаланады; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет-ғұрпы, ұлттық болмысы сияқты ұлттық руханиятының маңызды құрамдас бөліктерін меңгереді.

  • Код ON5

    Математика, қазақ тілі,балалар әдебиеті,жаратылыстану, дүниетану, дене тәрбиесі, көркем еңбек, музыка пәндерін оқыту әдістемесін, сондай-ақ кәсіби қызметте тіл мәдениетінің жоғары деңгейіндегі дағдыларды меңгереді.

  • Код ON11

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құра біледі, салауатты өмір салтын ұстану арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың әдістері мен құралдарын пайдаланады.

  • Код ON1

    Қазақ (орыс) тілі, математика, жаратылыстану оқу пәні ретінде ерекшеліктерін, білім беру жүйесінің әр түрлі деңгейлеріне сай қазақ (орыс) тілі, математика, жаратылыстану пәндерінің мақсаты мен міндеттерін, қазақ жазбаларының ерекшеліктерін меңгереді.

  • Код ON12

    Педагогика саласындағы маманның құзыреті шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі түрлерінің негізгі әдістерін және қарқынды дамып келе жатқан көп тілді және көп мәдениетті әлем жағдайына лайықты болу үшін шетелдік бастауыш білім берудің әдістерін еркін меңгереді.

  • Код ON7

    Педагогика және бастауыш класс әдістемесінің арнайы пәндері бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей алады, ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін талдай алады, апробациядан өткізеді және оқу-тәрбие процесіне енгізе алады.

  • Код ON10

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың зерттеушілік дағдыларын меңгереді және интернет ресурстар қолданады; құқық, менеджмент және бизнес саласында жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше меңгереді; экология және өмір қауіпсіздігі саласындағы іскерліктер қалыптасады.

  • Код ON4

    Бастауыш мектепте оқытылатын пәндерді оқытудың әдістемелерін жобалайды; оқытуда ерекше қажеттілігі бар балалармен жұмыстың мазмұны мен формасын, педагогикалық коррекциялық көмектің жүйесін меңгереді.

  • Код ON9

    Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың түрлі салаларында жағдайларды бағалайды.

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top