Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Математиканың бастауыш курс негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда іргелі математикалық ұғымдардың (жиын, жиындар бойынша амалдар, комбинаторика элементтері, предикат, мәлімдеме, логикалық операция, сәйкестік, ұғымдарды анықтау, теорема, функция, бейнелеу) теориялық негіздерін қалыптастыру Курсты аяқтағаннан кейін жиынмен амалдардың қасиеттері мен заңдарын білу, ұғымдарды анықтау құрылымын талдай білу, қарапайым пайымдау мен жіктеуді орындау, комбинаторлық есептерді шешуді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • «Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш сынып оқушыларын оқыту бағдарламасымен, оқу материалының мазмұнымен, заңдылықтармен, принциптермен, оқушыларды дамытудың тенденциялары мен перспективаларымен таныстыру, оқу-танымдық математикалық оқу және сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырудың тәсілдерін, әдістерін, формаларын, құралдарын, технологияларын игерту, пәнаралық және пәнішілік байланыстарды жүзеге асыру, стандартты және стандартты емес есептерді шешу әдістемесін, эвристикалық ойлау әдістерін пайдалануды меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш мектеп кезеңінде оқу және тәрбие процесінде қолданылатын инновациялық ғылыми негізделген негізгі білім беру, тәрбие, ақпараттық, интерактивті технологиялармен, педагогикалық техника тәсілдерімен, оқыту құралдарымен, оқушылармен ынтымақтастығы үшін білім беру орасын құруға, оқыту сапасын арттыратын бастамашылдығын, дербестігін, белсенділігін, креативтілігін қолдаушы, оқыту сапасын артыратын оқығандық деңгейін дамытуға ықпал ететін сараланған оқыту негіздерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Сынып жетекшінің жұмыс әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сынып жетекшілігінің теориялық және әдістемелік негіздерін, бала құқықтары туралы нормативтік құжаттарды, ересектердің балаларға қатысты міндеттерін, оқушылар ұжымының даму кезеңдері мен шарттарын, тәрбие жұмысын жоспарлау әдістемесін, бастауыш сынып оқушылары және олардың ата-аналарымен тәрбие процесін ұйымдастыру мазмұнын, әдістерін, формаларын, стратегияларын, технологияларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымының негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтарды жаратылыстанудың негізгі тұжырымдамаларымен, жансыз және тірі табиғатты, қоғамды дамытудың біртұтас процесі ретіндегі қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми түсініктермен, қоғам мен табиғат дамуының іргелі заңдары мен заңдылықтары, жаратылыстану ғылымыныңәдіснамасы, табиғатты рационалды пайдаланудағы ғылым жетістіктерін практикалық қолдану және тұлғалық және кәсіби өсуді дамыту негізіне алынған әрбір оқушының интеллектуалдық әлеуетінің алғышарттарын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • «Көркем еңбек» оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қауіпсіздікті қамтамасыз ету ережелерімен, құралдарды, жабдықтарды, материалдарды пайдалануға қойылатын санитарлық және гигиеналық талаптармен, тесу және кесу құралдарын пайдалана кезінде жұмысты жүзеге асыру үшін қойылатын қауіпсіздік техникасы жөніндегі талаптармен, оқу бағдарламасын құру ерекшеліктерімен, сабақ конспектісін дайындаумен және шығармашылық және технологиялық білім, іскерлік, дағдыларды, оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастырумен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың арт-қызметі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды арт-іс-әрекетті психологиялық-педагогикалық түзету әдісі ретінде, арт-терапияның негізгі ұғымдарымен, категорияларымен, ерекшеліктері және процестерімен, әртүрлі санаттағы балалардың эмоционалды-мінез-құлық көріністерін түзету әдістерімен таныстыру, әртүрлі терапия түрлерінің қызметтерімен, материалдарымен таныстыру: сурет терапиясы, драматерапия, қуыршақ терапиясы, музыкалық, би, құм, ойын, фототерапия, хромотерапия, фольклор, ароматерапия, кітап терапиясы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене мәдениетінің әдістемесі

    Пән дене тәрбиесінің теориялық негіздерімен танысуға және дене тәрбиесі бойынша педагогтың кәсіби қызметінде негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық жүзеге асыру білігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті дамыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік оқу пәнінің ғылыми негіздерімен (психофизиологиялық, лингводидактикалық, психолингвистикалық, әдіснамалық) таныстыру; классикалық және қазіргі заманғы балалар шығармалары, ауызша шығармашылықты, жанрына, түріне, түріне байланысты көркем мәтіндердің мазмұнымен жұмыс істеу әдістемесін зерттеу, білікті оқырман дағдыларын қалыптастыру және дамыту технологиясын меңгеру және кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты - студенттердің ашық ойындарды өткізу әдістемесін игеру, оқу, сабақтан тыс жұмыстарда, мектеп жанындағы немесе сауықтыру лагерінде жас ерекшеліктеріне сәйкес ойын әдісін қолдану. Пән ойындар тарихын, ойындардың жіктелуін, ұжымдық және жеке ойындарды, әр түрлі халықтардың ұлттық ойындарын зерттеуге бағытталған, бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді, физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарына қатысады және ұйымдастырушылық, педагогикалық, практикалық жұмыс дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты білім алушылардың экология және биосфераның дамуының іргелі заңдылықтары, әртүрлі деңгейдегі экожүйелер, жалпы тірі организмдер және олардың тұрақтылығы, биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам іс-әрекетінің салдарларынан табиғатты қорғау, атап айтқанда табиғатты пайдалану және интенсификация туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны республикадағы тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары, практикалық міндеттері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері мен еңбекті оқытуда дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім алу мекемелерінде еңбектік оқыту бойынша дидактикалық материалдарды құрастыру жөнінде теориялық білімді, сыни ойлауды және практикалық дағдыларын қалыптастыру, дидактикалық материалдарды дайындау үшін материалдарды таба білу іскерлігін, оларды бейнелеу өнерінің түрлері бойынша өңдеу және шығармашылық қиялын дамыту, технологиялық процестерді білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер пәндерін құрастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі жобалау қызметі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды креативтілікті дамыту, сыни ойлау, ақпаратпен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуға бағытталған жобалау технологиясымен, жобалау-зерттеушілік іс-әрекетімен таныстыру болып табылады. Курстың мазмұнында жоба түрлері, құрылымдық элементтері, жобалық құжаттама, бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік және ізденіс іс-әрекеттерін сүйемелдеу бойынша мұғалімнің жұмыс алгоритмі (талдау, ізденіс, практикалық, бақылау, презентациялау) қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • 2. Қазіргі базалық математикалық білім берудің теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың натурал сан, мөлшер, жиындар теориясы ұғымдарын зерттеу әдістері, математикалық ұғымдар арасындағы байланыстар мен қатынастар, қасиеттері туралы теориялық және ғылыми білімдеріне негізделетін ғылыми дүниетанымын қалыптастыру Курстың мазмұны есептеу, графикалық, өлшеу дағдыларын дамытуға, келесідей теориялық әдістерді меңгертуге бағытталған: модельдеу, эксперимент, бақылау, деректерді жинау, жіктеу және өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын кешенді мектептердегі бастауыш сыныптың оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сабақты ұйымдастыру тәсілдері, құралдары, нысандары және оқушылардың іс-әрекет түрлері, акт және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану туралы құзыреттіліктерді қалыптастыру, жас дамуының жалпы және ерекше заңдылықтары мен ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие процесін жобалау дағдыларын меңгеру, қысқа және орта мерзімді оқу жоспарларын әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың физиологиялық дамуы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың 6-10 жастағы бала ағзасының жұмыс істеу ерекшеліктері мен заңдылықтары, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы, денсаулықты сақтау және оны күту тәсілдері, оқу процесін ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптар туралы теориялық білімдерді игерту, қоршаған орта жағдайларына бейімделу және оны реттеу механизмдерін, денсаулықты сақтау және оның бұзылуының алғышарттарын анықтаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми-зерттеу және ғылыми-жобалық қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін терең зерттеу, зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәнді игеру барысында білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметінде жалпы ғылыми, арнайы және пәнаралық әдістерді қолдану дағдыларын, сондай-ақ құрылымдау, ғылыми-зерттеу процесінің негізгі кезеңдерінің бағдарламасын құру білімдері мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • «Сауат ашу», «Қазақ (Орыс )» тілі оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мектепте оқытудың бастапқы кезеңінде қазақ/орыс тілінде сауаттылыққа үйрету бойынша жұмысты ұйымдастыру, оның мазмұны, мақсаттары салаларындағы білімдермен таныстыру болып табылады. Білім алушылар оқытудың үш кезеңімен танысады (дайындық, әріптік және әріптен кейінгі), бұл әр баланың тілдік және сөйлеуді дамытуын қамтамасыз етеді, функционалды сауатты тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді және жас оқушыға өзін тілдік тұлға ретінде тануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары

    Пәннің мақсаты білім алушыларда көшбасшылық принциптері, тұжырымдамалары, функциялары, талаптары, стильдері туралы түсініктерін қалыптастыру, менеджер тұлғасының құндылықтар жүйесімен және көшбасшылықты жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру, кәсіби дағдыларын жетілдіру: команданы қалыптастыру, қақтығыстарды басқару, шешім қабылдау, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынастың практикалық біліктерін дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытудың тиімді формаларын, әдістерін, басқару технологияларын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын кешенді мектептердегі жұмыстардың ерекшелігі

    Пәннің мақсаты студенттердің шағын жинақты бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін студенттерде ШЖМ-де оқу іс-әрекетін құрудың ерекшеліктері туралы идеялар қалыптастырылады: білім беру процесінің мәні, құрылымы, принциптері, әдістері, құралдары, заңдылықтары, әдістері, технологиялары, авторлық әдістемелері және бірлескен сыныптарда оқытуды ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесі туралы білім қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ/орыс тілі (теориясы мен практикасы)

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі қазақ/орыс әдеби тілі жүйесі және оның деңгейлері, оның жұмыс істеу заңдылықтары туралы ғылыми білімдермен таныстыру; сөйлеудің лексикалық-грамматикалық құрылымын байыту және кеңейту, сөйлеу іс-әрекетінің жазбаша және ауызша түрлері мәдениетін, тілді өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында қолдану тәсілдері мен ережелерін меңгерту; маңызды коммуникативтік құзыреттіліктерге ие болу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тірі табиғат бұрышында жұмыс істеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларды тірі табиғат бұрышында әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеу әдістемесімен, табиғат бұрышы тұрғындары мен өсімдіктерін күтіп баптау, ұстау, іріктеу талаптары, табиғатпен танысу барысында, оқытудың көрнекі құралдарымен, экологиялық тәрбиенің әдістері мен құралдарымен таныстыру процесінде экспермент жүргізу әдістемесімен таныстыру, танымдық іс-әрекетті дамыту құралы ретінде табиғатты бақылау әдісін қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды табиғат құбылыстарының, адамның, ғимараттардың бейнелерін жасау, кескінемеде көркем бейнелер, көркем құрастыруда, сәндік-қолданбалы өнерде, мүсіндеуде бейнелер жасаудағы көркем материалдармен, бейнелеу іс-әрекетінің негізгі бағыттары мен түрлерімен, көркем бейнелеу құралдарымен (ритм, пішін, сызық, түс, көлем, фактура, композиция) таныстыру болып табылады, өздерінің креативті, практикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыруда тәжірибе жинақтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қызметін қалыптастыру практикумы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды коммуникативті құзыреттіліктерін, сөйленімдік білімдерін, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тілді практикалық меңгеру дағдыларын жетілдіру: әдеби тілдің нормаларын ескере отырып, этикалық және эстетикалық сауатты тілдік коммуникация және тиімді сөйлеу негізінде ықпал ету тәсілдерін игеру, лингвистикалық ойлау деңгейін арттыру және жазбаша мәтіндердің орфографиялық, пунктуациялық және тілдік рәсімделуін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • «Жаратылыстану» және «Дүниетану» оқу пәндерін оқыту әдістемес

    Пәнді оқыту мақсаты оқушыларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру, оның көптүрлілігін, біртұтастығын, құндылығын және ондағы адамның ролін түсінуге ықпал ету, тәжірибелерді жүргізу, себеп-салдарлық байланыстарды айқындау және мәнін анықтау, экскурсиялық сабақтан тыс және оқу сабақтары, тәжірибелік және эксперименттік зерттеулерде табиғи және әлеуметтік объектілер, құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту, табиғат, қоғам, адам туралы пратикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі қазақ/орыс әдеби тілі жүйесі және оның деңгейлері, оның жұмыс істеу заңдылықтары туралы ғылыми білімдермен таныстыру; сөйлеудің лексикалық-грамматикалық құрылымын байыту және кеңейту, сөйлеу іс-әрекетінің жазбаша және ауызша түрлері мәдениетін, тілді өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында қолдану тәсілдері мен ережелерін меңгерту; маңызды коммуникативтік құзыреттіліктерге ие болу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану бойынша практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі заманғы әлемнің ғылыми-табиғи бейнесі, табиғи құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары, зерттеудің келесідей ғылыми әдістерін қолдана отырып, табиғаттағы зерттеу әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімдермен және дағдылармен таныстыру болып табылады: бақылау, салыстыру, сипаттау, есептеулер жүргізу, биологиялық-географиялық-экологиялық есептерді шешу, материалды жинау және камералдық өңдеу, бастауыш сыныптарда экскурсия ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбек практикумы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды көркем еңбек негіздерін оқытуға дайындау, көркемдік-бейнелеу іс-әрекетінің практикалық дағдыларын жетілдіру, мазмұнымен, әдістерімен, ұйымдастыру тәсілдерімен таныстыру, әртүрлі жастағы балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, іс-әрекеттің өнімді түрлерін басқару (құрастыру, мүсіндеу, жапсыру, сурет салу), оқыту формалары мен әдістерін: жобалау іс-әрекеті, эксперимент, зертханалық жұмыс, ақпараттық және интерактивті технологияларын меңгерту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Математика бойынша практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш мектептің математика курсының қиын теориялық мәселелерін қарастыру және рәсімдеудің нормативтік талаптарына сәйкес немесе стандарттық емес есептер, жаттығуларға сәйкес бірнеше шешу тәсілдері бар стандарттық мәтіндік есептерді шешу тәсілдері және барысын, жазуын рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру, ол өз кезегінде талдау, салыстыру, жалпылау, классификациялау, дедукция, синтездеу, индукция сияқты логикалық әрекеттерді меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте робототехника және легоқұрастыру

    Пәннің мақсаты білім алушылардың модельдеу, құрастыру, ақпараттық және технологиялық мәдениетті дамытудың негізінде жатқан ғылыми-техникалық және шығармашылық дағдыларын игерту, конструкторлық есептерді шешу тәжірибесін игеруге, ұсынылған нұсқаулықтар бойынша жұмыс істеуге ықпал ететін, өзіндік жұмыс алгоритмін жасауға, шығармашылық және логикалық ойлауды, қиялды, зейінді, шығармашылық белсенділікті дамытуға ықпал ететін сабақтарды құру әдістемесін, шешім қабылдаудағы дербестік, жауапкершілікке тәрбиелеуді игерту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныпта әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты білім алушылардың педагогикалық процестің сапасын жақсартуға және әдістемелік жұмыс қызметінің тұтас жүйесі: жеке (тәлімгерлік, өзара қатысу, кеңес беру, әңгімелесу) немесе топтық (әдістемелік кеңес, конференция, практикум, іскерлік ойын, семинарлар, шығармашылық) арқылы педагогтердің біліктілігін арттыруға бағытталған әдіскер жұмысының мазмұны, функциялары, нысандары, бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. микротоп).

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте пән бойынша сабақтан тыс жұмыстары

    Пәннің мақсаты білім алушыларды білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде сыныптан тыс жұмыстармен таныстыру, тұлғаның креативтілігін қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін және жекелей оқытуды қолдану мүмкіндігімен таныстыру болып табылады. Курсты оқу барысында білім алушылар сыныптан тыс жұмыстың принциптерімен, формаларымен, түрлерімен, пәндер бойынша вариативті бағдарлама құрастыру, тәрбие жұмысының бағыттарына сәйкес іс-шаралар сценарийін құрастырумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Пәннің мақсаты - логопедияның негізгі ұғымдары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, логопедия ғылымының қазіргі даму кезеңі туралы бідімді сіңіру, логопедиялық әсердің принциптерімен, әдістерімен, жолдарымен, формаларымен, мазмұнымен теориялық және практикалық танысу; сөйлеу патологиялары, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, сөйлеу бұзылыстарын жеңу бойынша түзету жұмыстарының бағыттары туралы жүйелі ақпарат қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту, бастауыш мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың перспективті формасы ретінде

    Пәннің мақсаты білім алушыларды ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялармен, оқытудың әртүрлі құралдарымен таныстыру болып табылады: электрондық оқу құралдары, оқыту бағдарламалары, оқу бейнелері және аудио материалдары, электрондық анықтамалықтар, білімді бақылау мен бағалауды жүзеге асыруға арналған компьютерлік тестілеу. Курстың мазмұны танымға, белсенділікке және дербестікке, сыни ойлауды дамытуға, танымдық іс-әрекеттің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, ақпаратпен жұмыс істеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Стандартты емес есептерді шешу

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бірнеше шешу тәсілдері бар күрделілігі жоғары логикалық, комбинаторлық, стандартты емес, мәтіндік есептермен таныстыру; осындай түрдегі және жаттығулардағы есептерді шешу алгоритмі, оны қысқаша жазу ресімдеу әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны ақыл-ой еңбегі мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін логикалық ойлауды дамытуға, математикалық білімді тереңдетуге, келесідей ақыл-ой амалдарын жетілдіруге ықпал етеді: жіктеу, талдау, салыстыру, синтездеу, жалпылау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі балалар психологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды өмірлік жағдаяттарда психологиялық-педагогикалық талдауды сауатты жүзеге асыруға, жеке тұлғаны әлеуметтендіру процесінде проблемаларды анықтауға, бала-педагог-ата-ана субъектілік қатынастарының үштігіндегі өзара қарым-қатынастары, даму ерекшеліктерін зерттеудің әдістерін таңдауды негіздеуге, "жақын даму аймағы" негізінде баланың даму жағдайларын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін баланың психикалық дамуы туралы заңдылықтарын, пәнін, құбылыстарын, білімдерін тереңдету болып табылады, түзету және дамыту жаттығуларын тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • білім беру үдерісін ұйымдастыру үшін негізгі математикалық ұғымдар мен теорияларды, математикалық фактілерді талдау дағдыларын пайдалану
  • кіші оқушыларының жасына, жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін, тәсілдерін, құралдарын таңдау
  • ана тілі, қазақ (орыс) және шет тілдерін білу, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын пайдалана отырып, ауызша және жазбаша диалог, монолог, іскерлік хат алмасуды жүргізе алады
  • кіші оқушыларға эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім беру құралы ретінде бейнелеу қызметін пайдалана отырып, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру
  • өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру және көшбасшылық қасиеттерін дамыту мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы тұлғалық кәсіби өсу мен жетілдіруге ұмтылуын көрсету
  • білімдерін көрсету: кәсіпкерлік саласындағы экологиялық, экономикалық, кәсіби және басқа да мәселелерді шешуде өмір қауіпсіздігі, құқықтық мәдениет, жоғары саналы тәртіпті, төзімділік пен адалдықты көрсету
  • қазіргі білім беру талаптарына сәйкес әдістердің, формалардың және құралдардың кең спектрін қолдана отырып, бастауыш сыныптарда пәндерді оқыту әдістемесін білу негізінде оқу-білім беру процесін құру
  • инновациялық технологияларды, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, бастауыш мектеп теориясын, әдіснамасын, педагогикасын, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту әдістері, құралдары мен нысандарын білуге және түсіну негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыру
  • Кіші жастағы оқушылардың тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекеттері мен дүниетану және жаратылыстану білімінің бастапқы курсын, табиғаттағы бақылауларды зерттеу процесін ұйымдастыру үшін іргелі жаратылыстану заңдары тұрғысынан өзгерту
Top