Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді, балалардың тәуелсіздігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру процесінде дағдыларды қолданады. Бастауыш мектеп жасындағы балалармен сабақтарды ұйымдастыруда ақпараттық - коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды игереді.
  • Оқу мен жазуды меңгеру процесінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, сауаттылықты оқыту кезінде жеке мүмкіндіктерді аша алады, сөйлеудің кәсіби мәдениетінің негіздерін біледі. Орфоэпиялық сөйлеу және орфографиялық нормаларды түсіну мен игеруді, лексикалық жүйені терең білуді, сөзжасам, морфология, тіл білімінің синтаксисін түсінуді, жазбаша графиканы сауатты жазуды және меңгеруді қалыптастырады.
  • Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық тұжырымдамалар мен категорияларға, өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, мәдени және экологиялық білімдерге, осы салалардағы инновациялық стратегияларға негізделген қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалайды. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына төзбеушілік көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеуде, оқытудың инновациялық әдістерін қалыптастыруда, ғылыми-теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыра отырып, кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықта әртүрлі көздерді пайдаланады. Еңбек жағдайларының қауіпсіздігі мен зиянсыздығы мәселелерінде, сондай-ақ осы салада қолданылатын нормативтік-құқықтық актілерде құзыретті.
  • Фило-онтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті. Оқушылардың жеке өсуіне, олардың үйлесімді дамуына, салауатты өмір салтына қатысты көзқарастарды қалыптастыруға, сыртқы әлеммен өзара әрекеттестікте төзімділікке, өмірлік қиындықтарды нәтижелі жеңуге бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды жүзеге асыруға дағдыланады. Адамның психикалық өмірін үйлестіру мақсатында танымдық және жеке саланың даму деңгейіне және ерекшеліктеріне кәсіби әсер ете алады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сипатындағы ғылыми деректерді жүйелеуге қабілетті, математиканы, оның ішінде ментальды арифметиканы оқуда жаңа технологияларды қолдануға құзыретті. Балалардың дүниетанымын және қоршаған ортаны ғылыми қабылдауын қалыптастыруда заманауи технологияларды қолдануға қабілетті.
  • Инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылау мен болжауда құзыретті, әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әдебиет пен шешендік өнердегі заманауи бағыттың ерекшеліктерін, дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге қабілетті.
  • Педагогикалық бағыт мәселесін шешу, сыни және шығармашылық ойлау, бастауыш сынып оқушыларын сыныптағы таныстыру және сабақтан тыс жұмыстарға ынталандыру негізінде ойлауды жүзеге асыруда құзыретті. Қазіргі тұлғаға бағытталған білім беруде педагогикалық ғылымның негізі ретінде ұлттық құндылықтарды қолданады. Білім берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын оқу және күнделікті өмірде қолдана алады. Мектеп пен педагогиканың тарихын түсінеді және объективті түрде баяндайды, тұтас әлемдік тарихи-педагогикалық процестің байланыстарын меңгереді.
  • Заманауи педагогикалық зерттеулердің көмегімен бастауыш мектеп жасындағы балалардың даму диагностикасын қолданады, заманауи модельдер мен инновациялық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолданады. Үйірме жұмысы, элективті сабақтар сияқты қосымша оқыту әдістері мен әдістемелерін қолданады. Дәстүрлі әдістемелер мен заманауи тәрбие технологияларын қолдана отырып, сынып жетекшісінің қызметін жүзеге асыру үшін жалпы педагогикалық, әлеуметтік-жеке және пәндік құзыреттіліктерді қалыптастырады.
  • Педагог-инноваторлардың негізгі идеяларын біледі, педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерін, сондай-ақ әдіснамалық, теориялық, практикалық негіздерді қолданады. Инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және білім беру процесінде оқытудың инновациялық әдістері мен құралдарын зерттеуге, сондай-ақ болашақ мұғалімнің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөліне байланысты негізгі проблемаларды қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді игереді. Дидактикалық ойындар негізінде бастауыш мектепте математикадан заманауи әдістерді және білім беру процесінде басқа да заманауи тәсілдерді қолдануға құзыретті.
Top