Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Филология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән тіл білімі мен әдебиеттанудың дамуының негізгі кезеңдерінің пайда болуы мен қызмет ету тарихын қарастыруы, лингвистикалық және әдеби пәндердің жиынтығы ретіндегі түсініктерін қалыптастыруы, қазіргі филологияның негізгі объектілерімен таныстыруы керек,терминология, табиғи түрде дамып келе жатқан қоғамдық құбылыс ретінде тіл ұғымын және өнер мен мәдениеттің біртұтас құбылысы ретінде мағынасын ашуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 6

    Бұл пән орыс фольклорының қалыптасу кезеңдерімен таныстырады; орыс халық ауыз әдебиетінің шығармашылығын зерттеуге байланысты негізгі ұғымдар, терминдер, анықтамалар, білімдер жүйесін құрайды; фольклорлық мәтіндерді талдау, салыстыру, жіктеу, жүйелеу қабілеттерін дамытады; халық мәдениетінің бастауларына қызығушылықты оятады, фольклорлық мәтіндерді талдаудың тарихи, мәдени, көркемдік түрлерін және алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 6

    Пән қайталау негізінде орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды нығайтуға бағытталған, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық заңдылықтарын қарайды, орфографиялық, пунктуациялық сауаттылық, морфологиялық және морфемалық талдау дағдыларын сипаттайды және пысықтайды, практикалық грамматика негіздерімен таныстырады, синтаксистік талдау және тыныс белгілерін дұрыс орналастыру дағдыларын пысықтайды, ауызша және жазбаша сөйлеу арасындағы өзара байланысты зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының алдында тұрған мiндеттердің күрделiлiгi бiздің қоғамымыздың барлық саласында жүрiп жатқан қайта құру процесi туындайды. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi - үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасайды, негiзгi бағыттар халық ағарту жүйесiн, оқу-тәрбие процесiн интеграциялау, гуманитарландыру, интеллектуаландыру, индивидуализациялау және демократиялан¬дырудың ғылыми теориялық принциптерiн ашады, тәрбиенің ролi мен жеке адамның қалыптасуы туралы, теориялық мәселелердi айқындайды. Бiлiм беру мазмұнының ғылыми негiздерiн жасайды, жалпы политехникалық және кәсiптiк бiлiм берудің арасындағы қатынасты анықтайды, оқу тәрбие процесiн оптималдандырудың тиiмдi әдiстерiн ашады, ғылыми практикалық мәнiн көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен диалектологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін қарастырады, артикуляциялық, жүйелік-құрылымдық және функционалды көзқарастар тұрғысынан фонетиканың тілдік бірліктерін, қазіргі диалектілердің тілдік ерекшеліктері жүйесін сипаттайды, фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстырады, қазіргі орыс халық диалектілерінің даму ерекшеліктерін ашады, орыс халық диалектілерінің тіл жүйесіндегі орнын сипаттайды, аумақтық диалектілер мен әдеби тілдің өзара байланысын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 6

    Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесін қарастырады, сөздердің семантикасын, олардың стилистикалық сипаттамасын зерттейді, лексикалық жүйенің қалыптасу көздерін сипаттайды, оның жаңару және архаизация процестерін талдайды, тілдің номинативті жүйесін құрайтын әртүрлі лексикалық топтардағы әртүрлі қатынастарды ашады. Экстралингвистикалық факторлардың орыс тілі мен фразеологиялық жүйенің лексикалық құрамының өзгеруі мен дамуына әсерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 11-18 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Бұл пән ежелгі орыс әдебиеті туралы идеяны оның пайда болуынан бастап 18 ғасырдың классицизмі мен ағартушылығына дейінгі бастапқы кезең ретінде қалыптастырады; 11-18 ғасырлардағы хронологиялық аралықтағы әдеби бағыттардың, ағымдардың, жанрлар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады; орыс әдебиетінің басқа кезеңдерімен байланысын көрсетеді; зерттелген дәуірлер мен әдеби бағыттардың көркем туындыларын талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел әдебиеті (антикалық - 21 ғ.)
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерде көрсетілген кезеңдегі шетел әдебиетінің тарихы туралы тұтас түсінік қалыптастырады; осы кезеңдегі негізгі әдеби құбылыстарды олардың тарихи-мәдени жағдайын және эстетикалық ерекшелігін ескере отырып қарастырады; әртүрлі мәдени дәуірлерді талдауға үйретеді; барлық зерттелген кезеңдердің әлемдік әдебиеттің дамуына қосқан үлесін жан-жақты бағалауды түсіндіреді; көркем шығармаларды талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымының негіздерін қарастырады. Орта мектепте ұсынылған орыс әдебиеті курсының құрылымы мен мазмұнын сипаттайды. Мектепте көркем шығармамен жұмыс жасау кезеңдерін зерттейді. Мәтіндердің тектік, жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып қабылдауын, зерттелуін ашады. Жалпы білім беретін мектептің сыныптық іс-әрекетінде оқытудың әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл пән 19 ғасырдағы орыс әдебиеті өкілдерінің шығармашылығының идеялық және көркемдік ерекшелігін қарастырады, әдеби шығармалардың эстетикалық принциптерін, сондай-ақ орыс романтизмі мен реализмінің ерекшеліктерін және 19 ғасырдағы ең көрнекті ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктерін ашады; орыс классиктерінің шығармаларын әдеби талдау дағдыларын дамытады, білімді жүйелейді және зерттелетін кезеңнің жалпы әдеби процестегі орнын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдеби редакциялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – басылымды дайындау кезінде шығарма мәтіні бойынша редакциялық жұмыстың кәсіби әдістерін, басылымдарды редакциялау мен дайындаудың заманауи тәжірибесінің ерекшеліктерін меңгеруге көмектесу. Әдеби редакциялау әдісін мәтінмен жұмыс істеу әдістерінің жүйесі ретінде зерттеп, студенттерді маңызды теориялық мәселелермен таныстырып, әртүрлі мәтіндерді әдеби өңдеудің кейбір негізгі дағдыларын меңгеруге көмектесу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс классикасының «алтын ғасыры», оның әлемдік әдебиетпен байланысы, жетекші әдеби бағыттар, мектептер, жанрлар, кейіпкерлер түрлері, 19 ғасыр жазушыларының өмірбаяны мен шығармашылығы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған; әдеби талдау дағдыларын, салыстырмалы түрде қолдана отырып, әртүрлі әдеби бағыттар мен авторлардың көркем шығармаларын салыстыру және жүйелеу салыстыру және жүйелеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді орыс әдеби тілімен функционалды түрде таныстырады. Пән нормативтік жүйе, нұсқалар мен мүмкіндіктер жүйесі ретінде тіл туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, стилистикалық инстинкті дамытады, сөз, сөйлемдерге тән ырғақ, интонация, дыбыс үйлесімі тілді стилистикалық тұрғыдан дұрыс қолдану және мәтінді дұрыс құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, студенттердің тілге ғылыми көзқарасын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс тілін оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымын қарастырады. Жалпы орта мектепте орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін сипаттайды. Орта мектепте орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын үйренеді. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді жоспарлардың ерекшеліктерін, сабақтың қысқа мерзімді жоспарын құруды, іріктеу барысы, оқыту әдістерін, сабаққа дидактикалық материалдарды әзірлеуді, әдістерін ашуға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Бұл пән сөзжасам мен морфологияның негізгі терминдеріне сипаттама береді, сөз туралы грамматикалық ілім ретінде морфемиканы сипаттайды; морфология саласы бойынша теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы ерікін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру,туынды сөз бен сөздің құрылымын сипаттау үшін морфемалық, сөзжасамдық, диахрондық, морфологиялық талдаулар рәсімдерінің ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтану және бұқаралық коммуникация психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән «Әлеуметтану», «бұқаралық коммуникация психологиясы» ұғымдарының мазмұнын, олардың ғылыми категориялар жүйесіндегі орнын қарастырады. Әлеуметтік-психологиялық және саяси сипаттағы ғылыми және журналистік жұмыстарды зерттеуге және талдауға мүмкіндік беретін саясаттану әдістерін сипаттайды, олардағы коммуникативті процестердің негізгі сипаттамаларын анықтайды. Ол бұқаралық саяси коммуникация процесінде негізгі ақпаратты қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің қазіргі синтаксистік теориясының пікірталас мәселелерін қарастырады, синтаксисті зерттеудің пәні мен нысандарын сипаттауда дәстүрлі және қазіргі заманғы синтаксистік тұжырымдамалардың жан-жақты қамтылуын ұсынады; тіл мен сөйлеудің синтаксистік бірліктері; синтаксистік үйлесімділік пен синтаксистік әдіснаманың проблемасын ашады; сөз бен сөз тіркестерінің, қарапайым және күрделі сөйлемдердің, мәтіннің синтаксисі туралы ғылыми мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жалпы білім беретін мектептердегі интерактивті оқыту әдістерінің пәнін, мазмұны мен міндеттерін ашуға бағытталған. Курста белсенді және интерактивті оқытудың теориялық және практикалық негіздері, интерактивті оқытудың түрлері мен формаларының ерекшеліктері сипатталған. Оқытудың интерактивті әдістері мен құралдарының мазмұнын білу, оларды таңдау және заманауи мектептегі білім беру шеңберінде тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы цифрлық білім беру құралдары
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің білім берудегі цифрлық құралдар туралы түсініктерін қалыптастыруға, оларды орыс тілі мен әдебиетін оқытуда пайдалануға бағытталған. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда цифрлық құралдарды қолдану, сонымен қатар әртүрлі бағдарламалар, сервистер, платформалар арқылы интерактивті жаттығуларды, тест тапсырмаларын, мәтіндері бар тапсырмаларды әзірлеуде практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    «Жалпы тіл білімі» курсы типология саласындағы негізгі бағыттармен, қазақстандық және әлемдік лингвистика тарихында қалыптасқан басты ұғымдармен, терминдік жүйемен таныстырады. Типологиялық лингвистиканың салыстырмалы аспектісіне көп көңіл бөлінеді. Бұл пән тіл жүйесінің әр түрлі деңгейлеріндегі материалдарда типологиялық талдау, тілдің құрылымы, құрылым элементтерінің бip-бipiмен байланысы, ара қатынасы туралы дағдыларын,педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу мәдениеті және риторика
    Несиелер: 5

    Көпшілік алдында сөйлеуді дұрыс сауатты құрастыру және айтылу тұрғысынан қарастырады. Ой мен дүниетанымның дұрыс қалыптасуының, білімді меңгеру мен оларды сөздік формада жеткізе білудің, риторикалык теориясының негіздерін беру, дүниежүзілік риторикалық мәдениетке баулу, сөйлеу техникасы мен мәнерлілігінің және әртүрлі коммуникативті жағдайларда әлеуметтік қабаттардың және ұлттардың, жас ерекшеліктерінің өкілдерімен қарым-қатынас мәдениетінің қыр-сырын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коммуникация теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған пән коммуникативті процестердің әдіснамасы мәселелерін қарастырады. Курстың мазмұны коммуникация теориясының тарихы мен қазіргі мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін, қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен деңгейлерінің формалары мен мазмұнын қамтиды. Пәнді оқу барысында маманды кәсіби даярлау жүйесіндегі коммуникативтік құзыреттілік мәні ашылады. Кәсіби бағытталған қарым-қатынас және ұйымдардағы қарым-қатынас түрлері туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілінің заманауи синтаксистік тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Бұл пән сөз тіркесін, жай және қүрмалас сөйлемді, мәтінді қазіргі синтаксистік теориялар тұрғысынан зерттеуді ұсынады, синтаксистік байланыс ұғымдары мен оны білдіру құралдарына, сөз тіркесі мен сөйлемнің грамматикалық құрылымы, мән-мағынасы, қызметтері ерекшеліктерімен, күрделі жай сөйлемдердің синтаксистік квалификациясымен байланысты мәселелер белгіленеді, орыс тілінің синтаксистік бірліктерін талдауға көп өлшемді тұрғыдан дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Бұл пән 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихына талдау жасайды,негізгі әдеби қозғалыстар мен ағымдар тұрғысында зерттеліп отырған кезеңнің жетекші өкілдері – жазушылар шығармашылығымен танысу. Көрсетілген кезең әдебиетінде кездесетін ұғымдарды, құбылыстарды түсіндіруге үйретеді; әдеби ағымдар мен стильдік бағыттардың эстетикалық принциптерін ашады; шығарманың тұжырымдамасын жазушының дүниетанымы мен стилі тұрғысынан анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің көркем санасын қалыптастыруға қатысқан дәуірдің көркем әлемін, жазушылардың шығармалары мен есімдерін зерттеу, әдеби процестің заңдылықтары мен дамуы туралы білімді қалыптастыру; тарихи-әдеби процесс контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын дамыту; зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетіндегі негізгі эстетикалық бағыттарды анықтау,орыс әдебиетінің барлық ішкі жүйелерінің: метрополия, диаспора және «жасырын» әдебиеттің қозғалыстарының эстетикалық принциптерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мұғалімнің шешендік шеберлігі
    Несиелер: 6

    Көпшілік алдында ауызша және жазбаша сөйлеу түрлерін оның дұрыс сауатты құрылуы, жазылуы, ресімделуі және айтылуы тұрғысынан қарайды; дайын мәтіндерді дұрыс редакциялау және түзету үшін әдеби тілдің фонетикалық, сөзжасамдық, грамматикалық, стилистикалық нормаларын қарайды. Тіл мұғалімдерінің кәсіби қызметінде сөйлеуді, сөйлеу техникасы мен мәдениетін дайындауда тілдің экспрессивті құралдарын дұрыс қолдану ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиажоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл пән негізгі білім алуға, медиа стратегияны дайындауда практикалық қолдануға бағытталған. Медиа жоспарлау саласында әзірленген негізгі әдістер мен стратегияларды ашады; медиа жоспарлау процесімен таныстырады; медиа жарнама нарығының негізгі қатысушыларының жұмыс құрылымын сипаттайды; ақпаратты талдаудың негізгі құралдарына сипаттама береді; стратегиялық медиа жоспарларды кезең-кезеңімен әзірлеу дағдыларын дамытады; кәсіби терминологияны меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің көркем әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелейді; әдеби шығармашылықтың, әдеби процестің генезисін қоғамдық-тарихи процестің ерекше бөлігі ретінде, оның динамикасын, әртүрлі әдіснамалық мектептер мен бағыттардың жетістіктерін қарастырады; «көркем әдіс», «жанр», «стиль», «әдіс» ұғымдарының пайда болуымен және эволюциясымен байланысты проблемалық мәселелерді зерттейді; әдебиеттану ғылымының тарихын тереңірек түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетінің қазіргі сабағы: оқыту теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ филологтарды орыс тілі мен әдебиетін оқытуға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Қазіргі сабақтың мазмұнымен, құрылымымен және оған қойылатын талаптармен таныстырады. Жалпы білім беретін орта мектепте оқу іс-әрекетінің нысандары, әдістері мен стратегиялары, оқу-әдістемелік құралдары туралы білімдерін, сонымен қатар орыс тілі мен әдебиеті пәнінен заманауи сабақты ұйымдастыру және өткізу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Коммуникациялық өнімнің бейне-аудио өндірісі
    Несиелер: 5

    Бұл пән өздігінен жасалған жарнамалық өнімді өндірудің қызықты әлемін ашады. Аудио және бейне технологияларды пайдалана отырып, коммуникациялық өнімді әзірлеуге, пысықтауға және шығаруға байланысты студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Ол стратегиялық жоспарлаудан, идеяны құрудан және оны жүзеге асыруға дейін бренд коммуникацияны басқару процесін түсінуге мүмкіндік беретін құзыреттер мен дағдылар жүйесін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • БАҚ-пен өзара әрекеттесу негіздері және контентті құрастыру технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән кәсіби медиа дағдыларды меңгеруге; аудиовизуалды контентті өз бетінше шығару үшін құзыреттерді қалыптастыруға; БАҚ жұмысын түсінуге және басқаруға арналған. Қоғаммен, түрлі медиа өкілдерімен байланыс саласындағы кәсіби қызметкердің өзара іс-қимыл қағидаттары туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Аудио, фото және бейне мазмұнын өз бетінше жасаудағы алғашқы дағдылар мен қабілеттерді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қашықтықтан жұмыс істеу үшін болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың лингвистикалық, әдістемелік негіздері туралы түсініктерді, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы жетістіктеріне, талдау және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларына сүйене отырып, қашықтықтан сабақтарды шығармашылықпен құрастыра және жүргізе білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі кезеңдегі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі кезеңдегі әдеби процестің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазіргі әдебиеттің маңызды есімдері және құбылыстарымен таныстыру; ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы әдеби дамудың жалпы сипатын және ХХІ ғасырдағы әдеби процестің перспективаларын ұғыну; жалпы қазіргі әдеби процесті және жекелеген авторлардың шығармашылығын түсіндіруге қатысты маңызды ұғымдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің көркем мәтінді талдау бойынша білімін кеңейтеді және тереңдетеді; көркем мәтінді талдау және түсіндіру бойынша дербестік дағдыларын дамытады, оқушылардың ғылыми іс-әрекет дағдыларын қалыптастырады; көркем мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамытады; көркем мәтінді талдау құралы ретінде әдеби анықтамалармен және терминдермен жұмыс істеу қабілетін жетілдіреді; ұсынылған мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл пән болашақ тіл мұғалімдерінің IT және цифрлық ресурстар саласындағы практикалық дайындығын қарастырады. Ақпараттық және коммуникациялық білім беру ресурстарын зерттеу негізінде болашақ мұғалім тұлғасының кәсіби бағдарын сипаттайды. Жаңа цифрлық технологиялар мен әдістемелік үлгілердің мәнін ашады. Ол білім мазмұнын жаңартудың нақты шарттарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруда алған білімдерін практикада қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Коммуникациялық зерттеулердегі құралдар мен әдістер
    Несиелер: 6

    Бұл пән эмпирикалық материалдардағы зерттеу нәтижелерімен расталған, түсініктерді тұжырымдауға, шығармашылыққа негізделген коммуникациялық шешімдерді ұсынуға арналған. Индустриядағы басым бағыт болып табылатын аналитикалық жұмыстың, деректердің үлкен көлемін және күн-бағдарланған коммуникациялардың негіздерін талдаудың үздік тәжірибелерін біріктіреді. Коммуникациялық зерттеулер мен стратегиялардың негізгі түрлерін ашады; мазмұнды тапсырмалары бар әдістерді таңдайды. Берілген мәтіннің мазмұнын тұрғысынан толықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жарнамалық өнімді жасау
    Несиелер: 5

    Бұл пән тиімді жарнаманы, жарнамалық-ақпараттық материалдарды жасау негіздері туралы білім жүйесін қалыптастырады. АКТ қолдана отырып, жарнамалық өнімді жылжыту, іске асыру әдістері мен алгоритмдерін қарастырады. Жарнаманың негізгі анықтамалары мен функционалдық міндеттерін; жарнамалық қызметтің шығармашылық принциптерін; сұранысқа ие жарнамалық өнімді жасау және модельдеу түрлерін, құралдарын ашады. Үндеуді, ұранды құрастырудың біліктері мен дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс әдебиеті жанрларының динамикасын, алғашқы жазба ескерткіштер пайда болған кезеңнен бастап қазіргі уақытқа дейінгі қызмет етуші ішкі жүйелердің әртүрлілігіндегі тілдік құрылымды қарастырады. Кітап-жазбаша тіл жанды халық сөйлеуімен өзара әрекеттесу, диахрониядағы әдеби тіл мәселелері қарастырылады. Орыс тілін интеллектуалдық жүйе ретінде қалыптастыру фактілері, әдебиет тілінің стильдік жүйені қалыптастырудағы рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімді, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді; балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктерін, олардың жеке даму процесінде қалыптасу заңдылықтарын түсінеді; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгереді; критериалды бағалаудың негізгі технологияларының мазмұнын анықтайды және оқу пәндері мазмұнының нақты мәселелерін зерделеу кезінде оқушылардың оқу қызметін тиімді бағалауға мүмкіндік беретін әдістемелік тәсілдер мен технологияларды сипаттайды. Сабақтың оқу мақсаттарына тиімді қол жеткізуге бағытталған оқытудың әдістерін, тәсілдерін қолданады, оқу процесінде оларды пайдалану мақсатында қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды.

  • Код ON10

    Топта жұмыс істей алады, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қабылдай алады және олар үшін жауапкершілікті алуға дайын; өзін-өзі дамытуға және рухани өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық тәсілді көрсетуге қабілетті, филолог-маман ретінде өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға дайын; салауатты өмір салтына көңіл бөледі; адамның ұйымдағы тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін меңгерген; білім берудегі менеджмент жүйесі туралы ғылыми түсінігі бар, басқару қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON4

    Орыс тілі тарихы саласындағы теорияны білетіндігін көрсетеді; стилистика дамуының негізгі ерекшеліктерін сипаттайды. Тарихи мәтіндерді олардың негізгі жанрлық түрлерінде зерттеу әдістерін қолданады және тілдік фактілерді қарама-қарсы-салыстырмалы көзқарас тұрғысынан жіктейді. Орыс әдеби тілі тарихының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі заманғы стилистиканың жетістіктерін жинақтайды.

  • Код ON5

    Тілдік жүйенің қызмет ету ерекшеліктері туралы, кәсіби қарым-қатынастағы ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған қарым-қатынасқа тән негізгі грамматикалық құрылымдар туралы білімді қолданады. Оқытылатын тілде ауызша және жазбаша түрде дәйекті мәлімдемелер жасайды және оларды берілген кәсіби жағдайларда қолданудың орындылығын бағалайды. Қазіргі лингвистикалық сараптаманың өзекті мәселелері, лингвистиканың теориялық және қолданбалы мәселелерді шешудегі мүмкіндіктері, лингвистикалық конфликтологияның теориялық негіздері және оны қолдану туралы түсініктері бар. Сөйлеу әрекетінің стратегиясы мен тактикасын таңдай отырып, қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы сөйлеу әрекеті мен сөйлеу жұмыстарын бағалайды.

  • Код ON3

    Негізгі оқытылатын тілдің (тілдердің) теориясы мен тарихы және коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді өз ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметінде түсіндіру саласында алған білімдерін қолданады; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және қолданады. Тілдік және экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, дискурсивті және семантикалық талдаудың негізгі әдістерін қолдана отырып, кәсіби мақсаттағы мәтіндерді жасайды және өңдейді. Сөйлеудің өзара әрекеттесуінің прагматикалық негіздерін біледі және дискурстың лингвистикалық және экстралингвистикалық табиғаты туралы түсінікке ие. Медиа жоспарлаудың негізгі құжаттарының мәні мен құрылымы туралы түсініктерге ие.

  • Код ON12

    Ақпаратты жинауды, түсіндіруді, ғылыми материалдарды дайындауды, филология ғылымдары саласында нәтижелерді өңдеуді жүзеге асырады; филологиялық білімнің нақты саласында бар әдістемелер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады; ғылыми-зерттеу процесінің ерекшеліктерін айқындайды және бітіру біліктілік жұмысын жазу кезінде алынған ақпаратты жинақтайды. Курстық және дипломдық жобаны дайындау барысында мақсаттар мен міндеттерге жету үшін өз қызметін жоспарлау принциптері туралы білімін қолданады, сондай-ақ эксперименттік деректер мен алынған нәтижелерді талдайды.

  • Код ON9

    Ауызша халық шығармашылығы мен орыс әдебиетінің барлық кезеңдерін түсіндіреді, олардың идеялық мазмұнының, жанры мен стилінің, сюжеті мен композициясының ерекшеліктерін ашады. Алған білімдерін халық ауыз әдебиеті мен жазушылар шығармашылығының көркемдік ерекшелігін анықтауда алған білімдерін қолданады және орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы туралы қорытынды жасайды.

  • Код ON7

    Әдістемелік жұмысының жаңа жетістіктерін, филологиялық пәндерді оқыту саласындағы оң педагогикалық тәжірибені сыни тұрғыдан талдайды және жұмыста пайдаланады; білім беру процесін ұйымдастырады, сабақтар мен тәрбиелік іс-шаралардың жоспарын жасайды, оқу пәндері бойынша сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлайды және оларды ғылыми-зерттеу, педагогикалық зерттеулерде қолданбалы және жобалық қызметті пайдаланудың орындылығын бағалай отырып, тәрбиелеу мен оқытудағы қазіргі заманғы үрдістер саласында алған білімдерін жинақтайды; орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында бірегей оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады.

  • Код ON2

    Білім алушылардың түрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде табысты әлеуметтендіруге және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолданады, нақты дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары бар тұлға ретінде дамиды; академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениетін түсінеді.

  • Код ON1

    Орыс грамматикасы, тіл білімі және әдебиеттану, коммуникация теориясы, оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, соның ішінде филологиядағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін көрсетеді; Тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі филология ғылымының жетістіктерін жинақтайды.

  • Код ON8

    Әлем әдебиетінің теориясы мен тарихын білетіндігін көрсетеді және әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигманы ұсынады. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын анықтайды және әдеби процестің негізгі кезеңдері туралы білімді қолданады.

  • Код ON11

    Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көп мәдениетті әлем жағдайында адекватті әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген орыс тілі мен әдебиеті саласындағы маманның құзыреті шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерген. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде дәлелдер келтіріп, кәсіби мәселелерді шеше алады, қоғамдық қарым-қатынас пен ынтымақтастыққа дайын, Қазақстандағы тілдік жағдайды сипаттай алады, тіл мен мәдениеттің, этникалық және мәдени ұлттық бірегейлік мәселелерін анықтай алады. Қазақ жазуы мен әліпбиінің тарихы саласындағы білімдерін көрсетеді.

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top