Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05203 Ландшафттық жобалау в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    "Ландшафттану" курсы ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, табиғи аумақтық кешендердің орналасуының, құрылымының және дамуының кеңістіктік уақыттық заңдылықтарын, ғылымның әдіснамалық негізін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың токсономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін – экологиялық жағдайы мен экологиялық әлеуетін зерттейді. Ландшафттың дамуына антропогендік фактордың әсер етуіне баға беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты жер қабығы ретінде топырақтың және оның экологиялық сипаттамасы туралы білім алу. Пән топырақ жамылғысының экологиялық функцияларын, топырақ қасиеттерін, қалыптасу процестері мен оның эволюциясын, әртүрлі горизонттарын зерттеуді қамтиды. Курста топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, сондай-ақ топырақ жамылғысының қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропогендік ландшафтану
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларға ландшафтық география мен экологияның қолданбалы аспектілерін талдауға көмектеседі. Сондай-ақ, білім алушыларда антропогендік әрекеттер тұрғысынан жердің ландшафтық саласын бағалау дағдыларын қалыптастырады. Пәнді игеру барысында студенттер геожүйелік көріністерді игереді. "Антропогендік Ландшафттану" пәнінің мақсаты ландшафтық экологияның ғылыми – зерттеу және әдістемелік негіздерін зерттеу және дамыту, сонымен қатар студенттердің геоэкологиялық дүниетанымын және жер бетіндегі табиғаттың тағдырына жоғары жауапкершілікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафтық картографиялау
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларға ландшафтық картографияның қазіргі жай-күйін ашуға көмектеседі. Пәнді оқыту барысында студенттер ландшафтық картографияның теориялық және әдістемелік мәселелерін қарастырады. Пәннің мақсаты-ландшафтық картографиялау жұмыстарының кезеңдері, ландшафтық түсірілімдердің түрлері және далалық құжаттаманы жүргізу негіздері туралы білім алушыларда түсінік қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ландшафтық жобалау объектісін картаға түсіру әдістерімен жұмыс жасау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 4

    Ботаника курсы өсімдіктердің жалпы құрылысын сипаттайтын морфологияны, өсімдіктер әлемінің анатомиялық құрылымын түсіндіреді. Пән цитологиямен, гистологиямен, өсімдіктер физиологиясымен және экологиямен байланысты. Пән теориялық және қолданбалы мәнге ие, өйткені ол өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың әртүрлі жүйелі топтарындағы репродуктивті биологияның негіздерін айқындайды. Өсімдіктер әлемінің эволюциясы, өсімдіктер арасындағы байланыс, тірі организмдердің басқа деңгейлері мен тіршілік ету ортасы туралы көзқарастарды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның топырағы
    Несиелер: 5

    Пән топырақтанудың теориялық негіздерін, топырақтың аймақтық сипаттамасын, топырақтың қалыптасуының табиғи жағдайларын, топырақтың жіктелуі мен жүйеленуін, Жер ресурстарын, топырақтың экологиялық жағдайының сипаттамасын қарастырады. Пәннің мақсаты-топырақты табиғи түзілімдер мен ауыл шаруашылығы өндірісінің құралы ретінде зерттеу, геология, геоморфология негіздерін, топырақтың шығу тегі, құрамы мен қасиеттерін, топырақ бейінінің қалыптасу процестерін, Топырақтың су, ауа және басқа да қасиеттерін, әртүрлі топырақ аймақтарындағы топырақ түзілу жағдайларын, топырақтың пайдалану қасиеттері мен ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сәндік өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-болашақ маманға сәндік питомниктің ұйымдастырушылық және экономикалық жоспарын үнемді, жоғары теориялық деңгейде әзірлеуге, отырғызу материалын өсіру бойынша агротехникалық шараларды білікті жоспарлауға үйрету. Курста ағаш өсімдіктерінің әр түріне толық экологиялық және дендрологиялық сипаттама беріледі. Бұл өсімдіктің өсу жылдамдығын, өмір сүру ұзақтығын, топырақтың тұздануына, атмосфераның газдануы мен түтініне, топырақ құнарлылығы мен ылғалға деген қажеттілікті және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафтық графика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ландшафт жобаларын құру кезінде көлемдік-кеңістіктік композицияны ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтарын қолданады; қолданыстағы ландшафт объектілерінің заңдылықтары мен принциптерін талдайды; алған білімдерін шығармашылық даму мен кәсіби қалыптасуда қолдану мүмкіндігі мен хабардарлығын көрсетеді. «Ландшафтық графика негіздері» сияқты пән студенттерге ландшафтық объектілерді жобалау кезінде қажетті ландшафтық графика саласындағы графикалық жұмыстарды көркемдік орындау бойынша білім мен дағдыларды игеруге көмектеседі. Ландшафтық графикада ландшафтық объектілердің көлеңкелері мен перспективалық (көрнекі) бейнелерін құру мүмкіндігі ерекше рөл атқарады. Пәннің мақсаты ландшафт графикасы бойынша алған білімдері мен дағдыларын бір кешенде бекіту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан ландшафтары
    Несиелер: 5

    "Қазақстан ландшафттары" курсы табиғи аумақтық және антропогендік кешендерді, Қазақстанның табиғи ландшафтарының өңірлік құрылымының ерекшеліктерін зерделейді және білім алушыларда Қазақстан ландшафттарының алуан түрлілігін, Қазақстан аумағында геожүйелерді зерттеудің теориялық әдістерін қолдану тетігін, аумақты шаруашылық игеру нәтижесінде табиғи эволюция процесінде Қазақстан ландшафтарының даму тарихын және олардың өзгеруін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктерді қорғау: фитопатология, энтомология
    Несиелер: 6

    Пән қоздырғыштардан (жұқпалы аурулар) және экологиялық факторлардан (физиологиялық факторлар) туындаған өсімдік ауруларын зерттеуге көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер аурулармен күресу және өсімдіктердің зақымдануының алдын алу құралдарын игереді, жәндіктердің морфологиялық ерекшеліктерін, олардың биологиясын талдайды. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен сәндік дақылдарды қорғау саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстанның агроклиматтық ресурстары
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстан аумағын жылумен және ылғалмен қамтамасыз ету бойынша агроклиматтық аймақтарға бөлуді зерделейді. Пәнді оқыту барысында климаттың өз аймағындағы адамның экономикалық қызметіне әсері туралы білім қалыптасады. Пәннің мақсаты-ауыл шаруашылығы өндірісінің факторы ретінде климатты зерттеу, Ауыл шаруашылығын мамандандыру үшін белгілі бір Ландшафттардың климаттық жағдайларына байланысты топырақ пен оның құнарлылығын, құрлықтың су ресурстары мен өсімдіктерін қарастыру, мәдени ландшафттарда табиғатты ұтымды пайдалану мақсатында агроклиматтық аудандастыру принциптерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биоэкологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    пән қоршаған ортадағы өзгерістерді, оның антропогендік араласуға реакциясын ұзақ мерзімді зерттеудің әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Бұл пән табиғатты ұтымды пайдаланудың және экожүйелердің, биосфераның дамуын басқарудың практикалық негізі болып табылады. Пәннің мақсаты білім алушыларды экологиялық мониторингтің негізгі принциптерімен, нысандарымен, әдістерімен, құралдарымен және тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Сондай-ақ, курсты игеру барысында студенттер мониторингтің заманауи тұжырымдамалары туралы түсінік береді, мониторинг түрлерінің әртүрлі жіктелуін және олардың сипаттамаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гүл өсіру шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда гүл дақылдары бойынша қазіргі заманғы отандық және шетелдік тәжірибе туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда гүлді өсімдіктердің сәндік түрлері туралы білімді, биология және морфология саласындағы дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар Ашық және қорғалған топырақта гүлді дақылдарды өсіру бойынша практикалық дағдыларды игереді, сондай-ақ негізгі ұғымдарды, сәндік өсімдіктерді күту әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ландшафттық дизайнда компьютерлік бағдарламаларды қолдану
    Несиелер: 5

    "Ландшафтық дизайндағы компьютерлік бағдарламаларды қолдану" пәні студенттерге заманауи бағдарламалық және техникалық құралдарды үйренуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында студенттер ақпаратты жинау және өңдеу үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады. Пәннің мақсаты білім алушыларда ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және функционалдық міндеттерді шешу әдістері мен ақпараттық процестерді ұйымдастыру туралы ұсыныстар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шағын бақшаны ландшафтық жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында студенттер шағын бақшаны жобалаудың негізгі әдістерін қарастырады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда өсімдіктерді таңдау және су қоймаларын ұйымдастыру тәсілдерімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер шағын бақ үшін гүл, сәндік және ағаш дақылдарын күту және өсіру әдістерін меңгереді. «Шағын бақты ландшафтық жобалау» пәнінің мақсаты-студенттер арасында бақша дизайнының стильдері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орман саябағы шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орман саябақтарының негізгі функцияларын, тозу процестерін және рекреациялық аумақтарда өсімдік жамылғысын қалпына келтіру, алуан түрлілік пайдаланылатын ағаш және бұта тұқымдыларының түрлік құрамын зерттейді. Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі мақсаттағы орман шаруашылығы объектілерін жобалау мен салудың жалпы заңдылықтары туралы қазіргі заманғы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән орман шаруашылығының даму және қалыптасу тарихы бойынша; қала маңындағы аймақтарды көгалдандыру жүйесінің сипаттамасы бойынша; орман саябақтарында жобалау алдындағы іс-шараларды өткізу бойынша мәселелерді қарастырады; ландшафтық таксация принциптері мен орман саябақтарында жобалау кезеңдерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қалалық орта мен саябақтарды жобалау
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға қала аумағын абаттандыруды жобалаудағы негізгі талаптарды меңгеруге көмектеседі. Пәнді игеру барысында білім алушылар аумақты абаттандыру элементтерінің көлемдік-жоспарлау шешімдерімен танысады, сондай-ақ қалалық құрылыс жобаларын құру кезінде қалалық ортаның ландшафтық дизайн тәсілдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қалалық орта мен саябақтарды ландшафтық жобалау ережелерін игереді, сонымен қатар ландшафтық дизайн элементтерінің жоспарлау шешімдерін орындай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көгалтану
    Несиелер: 5

    пәндердің негізгі бөлігіне жатады және таңдау компоненті болып табылады. "Көгалтану" пәнінің мақсаты «Ландшафтық жобалау» мамандығы бойынша студенттерді ландшафтық сәулет және бақша-саябақ құрылысы үшін негізгі материалдардың бірі – нақты және балама көгалдарды орнатуға жарамды шөпті өсімдіктердің қасиеттері саласында кәсіби даярлау болып табылады. Пәнді зерделеу кезінде негізгі міндет-көгалдардағы дәнді өсімдіктердің биологиялық және экологиялық қасиеттері, оларды күту мен күту ерекшеліктері, сонымен қатар шөп қоспаларын құрастырудың негізгі әдістері, әртүрлі типтегі көгалдарды салу әдістері және оларды ландшафт сәулетінде қолдану туралы идеялар мен білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, командақұру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі, сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәндік дендрология
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға өсімдіктердің сәндік түрлерін, сондай-ақ ландшафтық жобалауда декоративтік өсімдіктерді интродукциялауды зерттеуге көмектеседі. "Сәндік дендрология" пәнін игерудің мақсаты-ағаш-бұта флорасы, сәндік дақылдардың морфо-биологиялық ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру. Бағдарламаны игеру нәтижесінде студенттер аумақты көгалдандыру үшін бұталы – бұталы түрлердің ассортиментін зерттейді, сонымен қатар көгалдандыру үшін ландшафт жобаларын құру туралы алған білімдері мен дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бақша учаскесін зерттеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға модельдеудің экономикалық – математикалық әдістерін және картографиялаудың геоақпараттық әдістерін зерделеуге көмектеседі. "Бақша учаскесін зерттеу және жобалау" пәнінің мақсаты бақша учаскелерін жобалау негіздері туралы түсініктері мен білімдерін қалыптастыру, ашық аспан астындағы кеңістіктік жобаларды құру барысында жер, су, өсімдіктер, бақша құрылыстары, жасанды жабындар және т.б. сияқты табиғи материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәндік ағаш шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сәндік бұталар мен ағаштар, олардың биологиялық және экологиялық ерекшеліктері, көбею әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Сондай-ақ көгалдандыру объектілерінде питомниктерді өсіру және қалыптастыру туралы білім алады. Пәннің мақсаты-сәндік ағаштардың түрлері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар жасыл желектерді құрудың практикалық дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Су объектілерін қондыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға ландшафтық жобалауда шағын су объектілерінің тиімді орналасу технологиясын зерттеуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында білім алушылар су объектілерін пайдалану жөніндегі нормативтік құжаттарды меңгереді. Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда суды пайдалану жүйелерін жобалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады . Пәнді игеру нәтижесінде студенттер су нысандары жобаларының жалпы схемаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қысқы бақтарды безендіру
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің бойында әртүрлі мақсаттағы және стилистикадағы интерьерлерде жасыл аймақтар құру, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың шатырларында көгалдандырылған және абаттандырылған аумақтар құру бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер - жабық кеңістікте және ашық жерде қолданылатын өсімдіктердің ассортиментін, өсімдік композицияларын жасау заңдылықтары мен әдістерін, әртүрлі мақсаттағы интерьерлерді және ландшафтық сәулет объектілерін жобалау негіздерін; - интерьерлерде табиғи аймақтарды құруда және пайдаланылатын шатырлардың аумақтарын өзгертуде ең көркемдік мәнерлілікке қол жеткізу үшін табиғи және жасанды компоненттерді пайдалану әдістерін үйренеді; - нормативтік тәсілдерді қолдана отырып, ортаның жайлылығы мен экологиялық тұрақтылығын арттыру үшін қоршаған ортаны пайдалану құралдары мен әдістерін табу жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жылыжай және бөлме гүлдерін өсіру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер интерьердің әртүрлі түрлеріне арналған сәндік өсімдіктердің ассортименті мен сортименті туралы білім алады. Пән білім алушыларға өсімдіктердің әртүрлі топтарын жобалау үшін дұрыс пайдалануға көмектеседі, сондай-ақ білім алушыларды әртүрлі гүл дақылдарымен, оларды күтудің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жабық өсімдіктердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдік шаруашылығындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге өсімдік өсіру әдістерін үйренуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында студенттер заманауи аграрлық технологиялар туралы ақпаратты өз бетінше жинақтайды және талдайды, сонымен қатар мәліметтер базасымен жұмыс істейді. Пән білім алушыларда өсімдік шаруашылығы саласында ақпаратты өңдеу, жинау және тарату үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Сондай-ақ, білім алушылар өсімдік шаруашылығындағы жүйелі зерттеу әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік питомниктер
    Несиелер: 3

    Пән қалалар мен елді мекендерді көгалдандыруға арналған отырғызу материалдары өндірісінің негізгі базасы ұғымын қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің сәндік мәдениеттердің жоғары сапалы отырғызу материалдарын өндіру саласындағы білімі мен дағдыларын игеру және бекіту. Курстың негізгі міндеттері-келесі мәселелерді қарастыру және зерттеу : - сәндік питомникті, оның бөлімдерін, ауыспалы егіс жүйелерін және мәдени айналымдар; - жасыл ағаштар мен бұталардың ассортиментін таңдау принциптері құрылыс; - ағаштардың тәжі мен тамыр жүйесін қалыптастырудың биологиялық негіздері және бұталар;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдіктердің сәндік түрлерін енгізу
    Несиелер: 5

    бейіндік пәндерге жатады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің іріктеу жүргізу және мәдениетке аудан текті неғұрлым сәндік және төзімді өсімдіктерді енгізу бойынша біліктері мен білімдерін дамыту; жасыл қала шаруашылығын жүргізумен байланысты интродукцияның қазіргі заманғы бағыттарына бағдарлай білу; қалаларды көгалдандыруда пайдаланылатын өсімдіктерді интродукциялау мен жерсіндіру теориялық және практикалық негіздеріне оқыту болып табылады. Пәннің міндеттері: - жерсіндірілген және жерсіндірілген өсімдіктердің формалық әртүрлілігін зерттеу дағдысын қалыптастыру; - осы пәнді оқыту процесінде алған білімді практикалық қолдану; - жерсіндірілген өсімдіктерді пайдалана отырып, ландшафтар мен интерьерлерді безендіру білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитоценология
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда экологияның құрамын, құрылымын және жұмыс істеуін, сондай-ақ өсімдік жамылғысының жіктелуін дамыту дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өсімдік жамылғысын зерттеудің эксперименттік әдістерін талдайды. Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері туралы, мәдени өсімдіктердің табиғаттың бітелуіне қарсы күрестегі рөлі, өсімдіктер қауымдастықтары және арамшөптердің ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аумақты көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер аумақты көгалдандыру саласындағы идеяларды біледі, көгалдандыру үшін өсімдіктерді өсіру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, сонымен қатар ландшафтық дизайндағы өсімдік материалдарының көмегімен эстетикалық жағдайды жасайды. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда қолайлы жағдай жасау және табиғи ортаны эстетикалық байыту үшін аумақты жобалау және көгалдандыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитомелиорация
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда ландшафтық жобалау саласында кәсіби білім беру дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар топырақты фитомелиорациялаудың практикалық негіздері бойынша өздерінің ғылыми принциптерін ұтымды пайдалана алады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда әртүрлі климаттық аймақтардағы дала дақылдары туралы түсініктерді, сондай-ақ жобалауда экологиялық ортаны ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ландшафтық дизайндағы құрылыс материалдары
    Несиелер: 5

    құрылыс және декоративті әрлеу материалдарының жіктелуін және материалдардың негізгі сипаттамаларын зерттейді. Материалдардың құрылымдық, гидрофизикалық, термофизикалық, механикалық, реологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ әрлеу материалдарының талаптарына және сынау әдістеріне стандарттауды қарастырады. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамыту және абаттандыру мен көгалдандыру, сондай-ақ оларды қорғау жобаларын жүзеге асыру үшін дәстүрлі және заманауи материалдарды таңдау бойынша дағдылар мен әдістерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ландшафтық жобалаудағы графикалық құжаттаманы рәсімдеу
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда ландшафтық жобалаудың жобалық құжаттамасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Жобалық құжаттаманы әзірлеуде студенттер жобаның кезең-кезеңмен тапсырмаларын талдайды және бекітеді, бастапқы деректерді жинайды, жоба алдындағы талдау жүргізеді және жобаны құру үшін өңдейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар өз жобаларын мемлекеттік стандарттар мен нормативтік құжаттарға сәйкес ресімдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мелиорация негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда топырақты бейімдеу мен өңдеу құзіреттіліктерін қалыптастырады. Пәнді игеру барысында студенттер жер асты суларының деңгейі, құнарлылықты ескере отырып топырақты жүйелі өңдеу және қолданылатын тыңайтқыштар кешені туралы білім алады. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда мелиорацияның негізгі ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оны әлеуметтік – экономикалық шаралар жүйесі ретінде қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Саябақ аумағын абаттандыру
    Несиелер: 5

    объектілердің типологиясы мен сыныптамасын, көрме парктерін және парктер аумағын дұрыс абаттандыруды, Спорт және демалыс объектілерінің, ботаникалық бақтардың, дендария мен зоологиялық парктердің орналасуын зерделейді. Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді әртүрлі мақсаттағы қалалық және қала маңындағы объектілерді жобалау ережелеріне үйрету: көрме, ғылыми-ағартушылық және ойын-сауық функциялары бар саябақ аумақтары, Спорт, демалыс және денсаулық сақтау нысандары, ғылыми-оқу кешендері. Студенттер ландшафтық жоспарлау ауқымынан бастап абаттандыру мен көгалдандырудың егжей-тегжейін жасауға дейін үлкен аумақты жобалауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    Мемлекеттік стандарттар мен нормативтік құжаттарға сәйкес аумақты абаттандыру және көгалдандыру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін дәстүрлі және қазіргі заманғы материалдарды талдау негізінде ландшафтық дизайндағы құрылыс материалдарының ерекшеліктерін айқындайды.

  • Код ON3

    Ландшафтық жобалау, дизайн және модельдеу кезінде пәнаралық білім мен картографиялық зерттеу әдістерін біріктіре отырып, инновациялық технологиялар көмегімен өсімдіктерге биоэкологиялық мониторинг, фитомелиорация жүргізеді;

  • Код ON7

    Инновациялық технологиялардың көмегімен ағаш шаруашылығын, жеміс өсімдіктерін сәндік бағбандықта, дендрологияда, питомниктерде сақтау үшін тыңайтқыштарды ұтымды пайдалану, сондай-ақ қалалық орта мен саябақтарды жобалау, қысқы бақтар, жылыжайлар құру негізінде фитомелиорация кешенін әзірлейді

  • Код ON12

    Әр түрлі жас деңгейдегі топ мүшелерінің іс -әрекетінің құқықтық негізін, жеке тұлғаның рухани -адамгершілік құндылықтарын, халықтық дәстүрлерді, психофизиологиялық ерекшеліктерін сақтай отырып, академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу процесінде соның ішінде ландшафттық дизайн мен модельдеуді дамытуда мақсаттарға жету үшін әр түрлі тілде іскерлік қарым -қатынасқа қатысады. Іскерлік ойлауды енгізуге, дағдыларды бекітуге және кәсіпкерлікке оқытудың инновациялық тәсілдерін пайдаланады. Басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады.

  • Код ON2

    Өсімдік шаруашылығының негізін талдау барысында аумақты жобалауда, көгалдандыруда және абаттандыруда пайдалану үшін сәндік және бөлме өсімдіктері мен жабық өсімдіктердің морфологиялық белгілері мен биологиялық ерекшеліктерін анықтайды;

  • Код ON8

    Көгалдандыру жүйесіндегі орнын және қалалық ортаны абаттандырудағы функционалдық мақсатын, сондай-ақ саябақ, орман-саябақ шаруашылықтарының аумағын анықтау үшін көгал жабынының және гүл өсіру шаруашылығының құрылымын талдайды.

  • Код ON4

    Өсімдік шаруашылығының принциптері мен заңдарын жинақтай отырып, геожүйелерді компоненттік және жүйелі талдау негізінде орман шаруашылығын, ботаникалық бақтарды, гүл шаруашылығын дамытуда олардың бағалануын анықтау үшін салалық географиялық білімдерді және топырақ жамылғысын қалыптастыру заңдарын пайдаланады;

  • Код ON1

    Картографиялық әдістерімен ГАЖ-технологиялардың көмегімен табиғи және антропогендік ландшафттардың динамикасымен жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтау үшін жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелердің кеңістік-уақыттық ұйымдастырылуының негізгі принциптерін, заңдары мен заңдылықтарын қолданады.

  • Код ON9

    Биоэкологиялық мониторингті тағайындау және фитомелиорация жүргізу үшін өсімдік қоғамдастықтары, олардың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы білім жүйесін және өсімдіктерді экологиялық зерттеудің және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі әдістерін қолданады. Негізгі тірішілік орталары туралы; табиғаттағы зат айналымы туралы түсінік береді.

  • Код ON10

    Ландшафтық жобалау кезінде аумақтарды топырақ, флористикалық, топографиялық зерттеу әдістерін және орман-саябақ шаруашылығының негіздерін талдау негізінде сәндік өсімдіктер мен ботаникалық бақтар питомнигінің аумағын жоспарлайды; Ландшафтық жобалауда мемлекеттік тіл, орыс және өзге шет тілдерінде қызмет көрсетеді;

  • Код ON5

    Құрылымдық ботаника, гидрология, агрохимия туралы білім бере отырып, компьютерлік графика негізінде мәліметтер базасын құрады, ландшафтық құрылыс, жобалау және дизайн үшін ғаламдық, жергілікті желілерде ақпарат іздеу және алмасу әдістерін қолданып, ГАЖ бағдарламалық құралдарын меңгеру дағдыларын көрсетеді

  • Код ON6

    Жерсіндірілген және енгізілген өсімдіктерді, сондай-ақ дәрілік және хош иісті өсімдіктерді практикалық мақсаттарда пайдалану және басқарушылық шешімдер қабылдау, өзгерістерді басқару үшін оларды қорғауға экологиялық бағалау жүргізеді. Бизнес-жоспарды әзірлеуде экономика мен бизнес, кәсіпкерлік негіздерінің әдістерін қолданады.

6B05203 6B05203-География
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05203 География
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05203 Гидрология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05203 Рекреациялық география және туризм
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05203 Қолтанбалы геология
Бакалавриат

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top