Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08301 Ландшафттық дизайн в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Ландшафттық дизайн тарихы
    Несиелер: 3

    Пән алғаш рет қай елде саябақтар мен бақтарды құру өнері қайдан пайда болды, ландшафт дизайнының стильдерінің пайда болуы мен даму жолдары, антропогендік ландшафттардың қалыптасуы, бақша учаскелерін өсіру және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пән жердегі барлық тірі ағзаларды зерттейтін биология ғылымының кең бөлігі болып табылады. Ботаниканы зерттеу пәні өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымы, олардың әр түрлі деңгейлердегі тіршілік әрекеті (жасушалық, организмдік және т.б.), эволюция, жүйелеу, өсу жағдайлары, өсімдіктердің экологияға тәуелділігі, олардың адам өміріндегі рөлі және т. б. болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Негізгі мақсаты-микроорганизмдердің негізгі топтарын (бактериялар, балдырлар, саңырауқұлақтар, қарапайымдылар) білу, олардың орман экожүйелері мен урбоэкожүйелерінде болатын басты процестердегі маңызын, табиғи және жасанды орман екпелерінің тұрақтылығы мен өнімділігін ұстаудағы іргелі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі ұғымдары мен заңдарын; ерітінділердің концентрациясын білдіру тәсілдерін; ерітінділердің физикалық - химиялық қасиеттерін; электролиттік диссоциацияны; ерітіндідегі реакцияларды, гидролизді және Орта реакциясын; тотығу - қалпына келтіру процестерін және электрохимия негіздерін; кешенді қосылыстардың түзілуін, құрылысы мен қасиеттерін; Д.и. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтері қосылыстарының негізгі қасиеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы экология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер өз жерлеріндегі экологиялық ақпаратты жинап, талдай білуге, биосфераның ластануы мен тозуы қауіптілігінің салдарын, ресурстардың азаюын, ғаламшардың генофондының азаюын халыққа түсіндіруге, экологиялық білім беру мен экологиялық білімді насихаттаудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын негіздеп таңдауға және ұтымды қолдануға үйренуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дендрология
    Несиелер: 5

    Дендрология-ағаш өсімдіктерін зерттейтін ботаника бөлімі. Орман құраушы тұқымдардың биологиясы мен экологиясын білу ормандардың өнімділігін арттыру, олардың су қорғау функцияларын күшейту және шаруашылық құнды, тез өсетін және зиянкестер мен ауруларға төзімді жергілікті түрлер мен интродуценттерден жаңа ормандар құру жөніндегі ғылыми негізделген іс-шараларды жүргізуге негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Алған білімдерінің арқасында студенттер аймақтың әртүрлі табиғи-климаттық аймақтарындағы топырақтардың типтері мен типтерін тану дағдыларын және топырақ систематикасы бойынша алған білімдерін күнделікті практикалық жұмыстарда қолдана білу дағдыларын алады, өйткені әр топырақтың өзіндік ерекшеліктері бар. морфологиялық, физика-химиялық, химиялық, агрохимиялық қасиеттері және тұздылығы.режимі. Қазақстанның зоналық және нитрозоналды топырақтары үшін топырақтардың жүйелі тізімі бойынша кестелер құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ормантану және орман шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән орман өмірінің заңдылықтарын, экологиялық факторларды, орман қауымдастықтарының сыртқы ортамен байланысын зерттейді. Пәннің мақсаты-ормандарды зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану арқылы орман қалыптасуының негізгі экологиялық және географиялық заңдылықтары туралы, Орман қауымдастықтары мен экожүйелердің құрылымы мен динамикасының кеңістіктік өзгеруі туралы жүйелі, тұтас түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман тұқымы ісі
    Несиелер: 5

    Орман өсіру жұмыстарының негіздерін зерделейді және мынадай мәселелердің кең ауқымын қамтиды: орман тұқымдарын аудандастыру;үздік ағаш түрлерін іріктеу; аналық тұқымды екпелерді бөлу, қалыптастыру және құру және оларға күтім жасау; фенологиялық бақылау және күтілетін тұқым өнімін есепке алу; орман тұқымы шикізатын дайындау және оны қайта өңдеу технологиясы; тұқымдарды паспорттау, сақтау және тасымалдау; себу сапасын тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гүл мен сәндік ағаштар өсіру
    Несиелер: 3

    Пән ашық және жабық топырақтағы шөпті сәндік өсімдіктерді өсіру, оларды жасыл құрылыста пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.Курстың міндеттері: 1) жалпы және жеке гүл өсірумен танысу; 2) біржылдық, қосжылдық және көпжылдық өкілдерінің маңызды өкілдерін зерттеу; 3) көгалдандыруда сәндік өсімдіктерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Цифрлық мәдениет-бұл ең алдымен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, олардың функционалдығын түсіну, сондай-ақ оларды жұмыста немесе күнделікті өмірде сауатты пайдалану мүмкіндігі. Қоғам дамуының негізгі секторларындағы акт рөлі. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелер. Деректер базасының жүйелері. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиясы. E-технологиялар. АКТ даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Курс мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін зерделейді. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман және сәндік питомник
    Несиелер: 7

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерге әртүрлі орман өсіру, орман-экономикалық және орман шаруашылығы жағдайларында орман және сәндік питомниктерді ұйымдастыру және орман дақылдары өндірісін ұйымдастыру, орман питомниктерінің аумағын ұйымдастыру, отырғызу материалдарын өсіру технологиясын әзірлеу, негізгі орман құраушы тұқымдыларға тұқымдылар бойынша бөлек отырғызу материалдарын өндіру шығындарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бау-саябақ шаруашылығындағы машиналар мен механизмдер
    Несиелер: 5

    Курста келесі мәселелер зерттеледі: ауыл шаруашылығында машиналарды пайдалану және техникалық қызмет көрсету; тракторлармен автомобильдердің жалпы құрылысы; тракторлардың мақсаты бойынша жіктелуі; тракторлардыауылшаруашылықмашиналарыменагрегаттау; ауылшаруашылығыөндірісінкешендімеханикаландыруғаарналғантехнологияларменмашиналаржүйесі; машина-тракторагрегаттарыныңтехнологиялықсипаттамалары (МТА); МТАжинақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шолудың академиялық жанрларымен таныстыру (аннотация, реферат, эссе, тезистер, әдебиет, презентация, библиографиялық сипаттаманың дұрыс құрастырылуы); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсатын анықтау; кәсіби тақырыбы бойынша интернет көздерінен (плагиат/Академиялық адалдық) әдебиетті пайдаланбай мәтіндерді талдау және жазу; тілдік нормаларды меңгеру (сөйлеу мәдениеті); сөз сөйлеулер (баяндамалар) дайындау; академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері 2
    Несиелер: 1

    Пәннің екінші жартысы білім алушыға ішкі өмірде және халықаралық оқиғаларда бағдарлануға, Қазақстанның мемлекеттілігін, елдегі заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайтуға және дамытуға зор үлес қосуға ұмтылуға көмектесуі тиіс. Сондай-ақ, жергілікті билік органдары қызметінің құқықтық негіздері және құрылымы; жергілікті билік органдары қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету мәселелері; қоғамдық бақылау институттарының түсінігі және рөлі; билік қызметін бағалау көзі ретінде қоғамдық ұйымдар; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелеріндегі БАҚ-тың рөлі; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілі2
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны Мәдениет диалогы контекстінде шет тілін практикалық меңгерумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Пән тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеруге бағытталған. Сөйлеу қызметінің барлық түрлеріне (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) оқыту жүзеге асырылады.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құрылыс ісі және материалдар
    Несиелер: 5

    Зерттеу қажетті дәлелдерді пайдаланып, тіл тасымалдаушылармен қарым-қатынас екі жағынан да елеулі қиындықтарсыз болуы үшін жағдай жасай отырып, өз көзқарасын түсіндіре және қорғай отырып, пікірталасты қалай тиімді жүргізуге; мәтіндерден қажетті ақпарат алу үшін қызықты мәселелердің кең ауқымын егжей-тегжейлі айтуға көмек көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу бағдарламасының мазмұны білім алушыларда мемлекеттік орман қорын есепке алуды жүргізу кезінде қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып және осы салаға нарықтық жүйені енгізу мүмкіндігі бойынша орман шаруашылығын жүргізу кезінде қазіргі заманғы экономикалық жүйенің қызмет ету заңдылықтары мен тетіктері туралы кешенді түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты-орман шаруашылығының орман шаруашылығына зиян келтірмей орман шаруашылығы қызметінен тұрақты және өсіп келе жатқан орман табысын беретін орман ресурстарын пайдалану, орманның табиғатты қорғау қызметін басқару, ұйымдастыру нысандарын анықтауды үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман-саябақ шаруашылығының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орман парктерін және басқа да демалыс объектілерін жобалаудың қазіргі заманғы аспектілерін экологиялық тұрақтылық пен ландшафт тұтастығын сақтау принциптерінде оқытады. Пән орман ландшафттарының қызмет ету заңдарын терең түсіну негізінде кәсіби міндеттерді тиімді шешу және кәсіби қызметті ұйымдастыру үшін қажетті негізгі құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бақ-саябақ өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-ежелгі әлем дәуірінен бастап және бүгінгі күнге дейін заманауи ғылыми-техникалық деңгейде тарихи ландшафтарды қалпына келтіру, сақтау және қалпына келтіру, заманауи бақ-саябақ ландшафттарын құру, адам қоғамының тіршілік ету ортасын қалпына келтіру және мәдениетке ықпал ету үшін бакалаврларды дайындау мақсатында бақ-саябақ композицияларының пайда болу тарихы мен дамуы туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геодезия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негіз құруға байланысты геодезиялық міндеттерді орындау;орман шаруашылығы іс-шараларын жобалау үшін ірі масштабты жоспарлар мен профильдерді жасау; Геодезиялық өлшеулерді орындау және олардың нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттық сәулет теориясы және жобалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бойында тарихи және заманауи аспектіде ландшафтық архитектураның дамуын зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, урбанизацияланған ортаны эстетикалық байыту және оның сапа деңгейін арттыру құралы ретінде ландшафтық архитектураның теориялық принциптері мен экологиялық негіздерін қалыптастыруға; адам үшін қолайлы ортаны қалыптастыру кезінде заманауи ландшафтық жобалау әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафт құрылысында экономика және қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты ландшафтық сәулет объектілерін салу және жобалау сапасын күшейту мен арттыруды қамтамасыз ететін тиімді жобалау, жоспарлау және өндірістік шешімдерді таңдау кезінде практикалық қызмет үшін қажетті нарықтық қатынастар жағдайында ландшафтық құрылыс кәсіпорындарын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Урбоэкология және мониторинг
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты экологиялық дүниетаным дағдыларын қалыптастыру; биосфераны қорғау тұрғысынан өзінің кәсіби қызметін бағалау қабілетін тәрбиелеу, урбо-экожүйенің негізгі компоненттерінің рөлін түсіну: өсімдік және жануарлар әлемі, топырақ, жер беті және жер асты сулары, тропосфераның ауа массалары, урбанизацияланған орта факторларының әсеріне өсімдік қоғамдастықтарының орнықтылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түстану және колористика
    Несиелер: 3

    Пән түстің көркем мәнерлілігі туралы нақты білім береді, оның физикалық, химиялық, кеңістіктік және басқа да қасиеттерімен бірге, қабылдау ерекшеліктеріне байланысты, студенттердің түстік және колористикалық қабілеттерін дамыту үшін шексіз мүмкіндіктер береді, бұл оларға өз білімдерін шығармашылық жобаларда сауатты қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикасы бар азаматтық қоғамды табысты құрудың негізгі шарттарының бірі кәсіпорын басшыларының, менеджерлері мен мамандарының кәсіпкерлік құқық саласында терең білімінің болуы және осы білімді шаруашылық практикада қолдана білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттық дизайн
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге ландшафтық дизайн саласында білім алуға мүмкіндік беру, ландшафтық дизайн нысандарын жобалауды жүзеге асыру үшін барлық қажетті білімді біріктіретін жүйе құраушы элементтер ретінде жобалау принциптері болып табылады. Сонымен қатар, биологиядан, морфологиядан, сәндік қасиеттерден және сәндік өсімдіктерді өсіру технологиясы бойынша білімді қалыптастыруға, дизайнның негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафт сәулетіндегі ГАЖ
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді ландшафтық жобалауда географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалану бойынша қажетті теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Пәннің міндеті-студенттердің ГАЖ-ға қойылатын талаптар, олардың құрылымы мен функциялары туралы, ландшафтық сәулет саласындағы мәселелерді шешу үшін ГАЖ-ны қолдана отырып карталар мен атластар құру туралы негізгі білім алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафттық жобалаудағы компьютерлік графика
    Несиелер: 10

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді ландшафттық жобалаудағы компьютерлік технологиялармен таныстыру және олардың көмегімен ландшафттық жобалау және құрылыс мәселелерін шешу болып табылады. Пән ландшафтық сәулет және бақ-саябақ құрылысы объектілерін құру кезінде нақты бағдарламаларды және олардың нұсқаларын пайдалану туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интерьерлерді көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің сәулет ортасын (тұрғын үй, қоғамдық және өнеркәсіптік ғимараттардың интерьерін) табиғи материалдармен (жасанды және тірі өсімдіктер, құрғақ гүлдер) безендіру туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығын құру орман таксациясы негіздерімен
    Несиелер: 7

    Пәнді игерудің мақсаты-ағаштардың, екпелердің, орман қорының сипаттамаларын бағалау, есепке алу, зерттеу, өлшеу әдістерінің теориялық сұрақтары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; орман қорын есепке алу, түгендеу әдістері, орман шаруашылығы іс-шараларын орман объектілерін тұрақты және тиімді басқару тұрғысынан жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафтық сәулет объектілерін салу және ұстау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ландшафтық сәулет объектілерін салу және күтіп ұстау, оларды қайта құру, қадағалау және бақылау, жай-күйін бақылау, түгендеу, табиғи және урбанизацияланған ландшафттардағы екпелерді қорғау және қалпына келтіру туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафт сәултеіндегі әжірибелік іс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің тәжірибелік істі ұйымдастырудың теориялық негіздері мен әдіснамасы туралы түсінігін қалыптастыру; ғылыми зерттеу әдістері, эксперименттерді жоспарлау, салу техникасы және жүргізу, тәжірибе нәтижелерін статистикалық бағалау, өндіріске ғылыми негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды әзірлеу бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Әртүрлі графикалық материалдармен жұмыс істеу технологиясы мен кескіндерді жасау техникасын, машиналар мен жабдықтардың конструктивтік сызбасын, агрегаттық машиналарды, механизмдер мен құралдарды пайдалану есебінің принциптерін ажыратады

  • Код ON3

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, азаматтық ұстанымды, дене мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілігін және коллаборацияға дайындығын көрсетеді

  • Код ON4

    Табиғи экожүйелер мен қоғамдастықтардың жұмыс істеу механизмдері мен терең заңдылықтарын, өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық процестердің мәнін, өсімдіктердің өсу, даму заңдылықтарын түсінеді.

  • Код ON8

    Гүл-декоративтік дақылдардың, ағаш және бұта тұқымдылардың, көгалдардың отырғызу материалдарын өсіру кезінде қолданылатын қазіргі заманғы технологияларды меңгерген; белгілі бір жағдайларға неғұрлым қолайлы технологиялық тәсілдердің көптүрлілігінен бөліп алуға дағдыларға ие

  • Код ON10

    Үй-жайларды көгалдандыру үшін өсімдіктерді пайдаланудың тарихи алғышарттарын, интерьерде гүл композицияларын құрудағы әдіс-тәсілдер мен стильдік бағыттарын, интерьерлерді көгалдандырудың ерекшеліктерін, негізгі бағыттары мен перспективаларын, көгалдандыруда қолданылатын өсімдіктердің ерекшеліктерін және оларды күту әдістерін біледі

  • Код ON7

    Орман шаруашылығы іс-шараларын және орман және орман-саябақ шаруашылығы объектілерін жобалау кезінде нақты техникалық шешімдер қабылдауды негіздей алады, қаладағы экологиялық факторларды ескере отырып, жасыл желектердің жағдайын бақылау үшін мониторинг әдістерін қолдана алады

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда грамматикалық білімдер мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асырады, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдайды

  • Код ON12

    Ландшафты жобалауда практикалық қызметте қолданылатын негізгі геоақпараттық технологиялармен; орман қорын түгендеудің негізгі құжаттарымен және аспаптармен жұмыс істеуге дайын; орман объектілерінің сапа көрсеткіштерінің жай-күйі мен динамикасын талдау және бағалау; алқаағаштардың таксациялық көрсеткіштерін анықтау

  • Код ON9

    Аумақты тексеру бойынша жұмыстарды жүргізуге қабілетті оларды ұстау жөніндегі іс-шараларды тағайындау. Конструкциялық материалдарды дұрыс таңдау, конструкцияны жобалау мен салуға қойылатын талаптарды анықтайтын нормативтік құжаттарды пайдалану

  • Код ON11

    Дизайн заңдылықтарын есепке ала отырып, ландшафтты безендіруде әртүрлі өсімдіктер мен сәндік элементтерді ұсынады; түспен және түсті композициялармен жұмыс істеу тәсілдері; жобалық шешімдерді және жазық, көлемді-кеңістіктік жобалау тәсілдерін компьютерлік графика көмегімен сипаттау

  • Код ON6

    Орман-саябақ шаруашылығы кәсіпорындарында технологиялық процесті ұйымдастырады, оларды жобалау сапасын бағалайды және басқарушылық шешімдер қабылдайды

  • Код ON2

    АКТ-ның түрлі түрлерін пайдаланады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер

Top