Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және жалпы тарих саласында тарихи таным тұрғысынан тарих ғылымы саласындағы ғылыми проблемаларды шешуге қабілетті және ЖОО-да тарихи пәндерді олардың мазмұнын, даму перспективаларын және қазіргі қоғамның дүниетанымдық бағдарламаларын қалыптастыруға әсерін бағалау арқылы жаңа ғылыми тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз етуге жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Микротарих
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: микро-және макро-зерттеу тәжірибелерін ұштастыру мүмкіндігі туралы қазіргі тарихи ғылымда бар пікірлерді синтездеу. Курс микротарихтық зерттеу бағытының проблемалық өрісін, микроисторияның мәселелері мен ұғымдық аппаратын, түрлі ұлттық тарихнамалық мектептерде микротарихтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылыми менеджменттің заманауи психологиялық тәсілдерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мыналар оқытылады: басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, басқару саласындағы психологиялық зерттеу әдістері. белсенділік пен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діндер тарихын оқыту методикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты оқытудың әдістемелік модельдерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру және оны әлем діндерін оқыту процесінде қолдану. Келесі аспектілер оқытылады: негізгі діни ілімдердің қалыптасу және даму тарихы; діндер тарихын оқытудың дүниетанымдық негіздері; салыстырмалы дінтану саласындағы негізгі теориялар мен тұжырымдамалар; жаңа діни культтер; Қазақстанның білім беру жүйесіндегі рухани-адамгершілік тәрбие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми мақаланы ұйымдастыру, ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі, халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар, Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі библиометрикалық (ғылымиметрикалық) индикаторлар: ғылыми дәйексөз алу индексі және импакт-фактор қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи пәндерді оқутыдың жаңа технологиялары
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологияларын қолдану және жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихты оқытудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады және оқытудың стратегиясы мен тактикасын анықтайды. Пән оқыту үдерісіне жаңа әдістемелерді интеграциялау үшін тарихи пәндерді оқытудың әдістері, тәсілдері мен құралдарын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқытушы-тарихшының методикалық құзіреттіліктері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: тарихты оқытуды әртүрлі деңгейде әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау және ұйымдастыру, педагогикалық қауымдастыққа қажетті жаңа инновациялық әдістемелік өнімдер жасау қабілетін қалыптастыру. Курс әдістемелік модельдерді, оқыту әдістемелерін, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша қабілеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын, қазіргі ғылым философиясының негізгі концепцияларын түсінуге және анықтауға қажетті құзыреттіліктерді магистранттарда қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау және бағалау үшін ғылым философиясының ұстанымдары мен категориялары;ғылыми зерттеу құрылымындағы мәселенің,гипотезаның, философиялық, жалпы ғылыми, арнайы, қолданбалы және пәнаралық әдістеменің функцияларын; тұтас жүйелі ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниежүзі және отандық тарих дамуының қазіргі заманғы үрдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты дүниежүзілік және отандық тарихтың қазіргі даму тенденцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы шетелдік және отандық тарихтың сипаты мен үрдістерін зерттеуге бағытталған: дүниежүзілік және отандық тарих саласындағы өзіндік ғылыми зерттеуді жүзеге асыру, Дүниежүзілік немесе отандық тарих бойынша ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниежүзі мектептерінде ұлттық тарихты оқыту
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты әлемнің түрлі елдерінде ұлттық тарихты оқыту туралы түсінік қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық тарихтың мемлекет құрушы фактор ретінде, ұлттық бірегейлік пен тарихи сананы қалыптастырудағы рөлін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән ұлттық тарихтың нақты мәселелерін зерттеумен және оларды тарих оқулықтарында жариялаумен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ватиканның Түрік әлемі тарихы бойынша латын тіліндегі дереккөздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты түркі халықтарының тарихын Ватиканның сирек кездесетін дереккөз материалдары арқылы сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс таңдалған тақырып бойынша лингвистикалық-латын дереккөздерін талдау; сыни талдау, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және ғылыми зерттеудің басқа да әдістері арқылы тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын әлемдік-тарихи дамудың жалпы парадигмасымен байланыстыру қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ элитасы және шығыс ағартушылығы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты түрік-мұсылман шығысындағы ұқсас үдерістермен өзара байланыста және салыстыруда отандық ағартушылық және зияткерлік элиталардың тарихын қарастыру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс ағартушылығының жалпы принциптерін, қазақ интеллектуалдық элитасын Джадидизм өкілдерімен салыстыруды, түркі элитасының генезисіндегі жалпы және ерекше қызметін және олардың қызметін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру үдерістерін басқару
    Несиелер: 9

    Пәнді игерудің мақсаты білім беру саласындағы кәсіби қызметке дайындықты дамытудың негізі ретінде білім беру үдерістерін басқарудың методологиялық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән әдеттен тыс жағдайларда білім беру үдерістерін басқаруда этикалық нормаларды пайдалану; білім беру үдерісінің нәтижелерін талдау; кәсіби қызметте білім беру үдерістерін басқару саласында алған білімін қолдану қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік пәндерді оқыту теориялары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік пәндерді оқытудың негізгі теорияларын талдау, арнайы терминологияны қолдану; қоғамда білім беру үдерісін қалыптастыруға әсер ететін негізгі факторларды түсіндіру; қабілетін қалыптастырады; Курс әлеуметтік дамудың негізгі заманауи теорияларын және оларды қолдану дағдыларын, әлеуметтік даму заңдарын, әлем мен Қазақстандағы жоғары білімнің даму үрдістерін, білім беру әдіснамасын, педагогикалық теориялар мен фактілерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру саласындағы коммуникациялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясаты міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану; Ұстаздың кәсіби әрекеттерін біліктілік деңгейлері бойынша ажырату; тарихи білім саласындағы, оқыту методикасы, технологиясы, жұмыс әдіс-тәсілдері бойынша заманауи теориялық бағдарламаларды талдау;

  • Код ON12

    Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас құра білу; стандартты емес жағдайларға икемді бейімделу; педагогикалық әдепті, педагогикалық этика ережелерін сақтау, жеке тұлғаға құрмет көрсету, жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік таныту.

  • Код ON6

    Критериалды бағалау әдістерін қолдану, білім алушылардың дайындық деңгейін ескере отырып бағалау критерийлерін әзірлеу, сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды іске асыру бойынша әдістемелік ұсынымдар ұсыну;

  • Код ON10

    Барлық оқушылардың белгілі бір қоғамдық мәртебеге қол жеткізу және өзінің әлеуметтік маңыздылығын бекіту мақсатында, әрбір қол жетімді мектептер мен білім беру мекемелерінде қол жетімді білім беруді дамыту үшін инклюзивті білім беру саласында бейімделген бағдарламалар мен тиісті оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; инклюзивті білім беру саласында ұйымдастыруға, басқаруға және зерттеуге байланысты кәсіби міндеттерді шешу;

  • Код ON9

    Жоғары оқу орындары мен орта арнайы оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыруды ұйымдастыру бойынша, ШЖМ, экстернатта сабақ беретін инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандар үшін тренингтер өткізу бойынша білім басқармасының жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу; қашықтықтан оқыту технологиясына сәйкес білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуын регламенттейтін құжаттаманы әзірлеу;

  • Код ON2

    Тарихты оқытудың әртүрлі әдістерін зерделеуде аналитикалық және болжамдық амалдарды қолдана отырып, тарихи пәндерді оқытудың әдістемелік модельдерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу; әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде оларды пайдалану процесінің нәтижелерін талдау; мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында оқыту кезінде дүниежүзілік және отандық тарихтың мазмұнын құрылымдау;

  • Код ON11

    Ғылыми ізденісті жүргізу үшін релевантты ақпаратты анықтау, оны өндіру, қайта өңдеу және кәсіби мақсатта пайдалану білігі; әртүрлі дереккөздерді жан-жақты зерттеу негізінде ғылыми материалды синтездеу; зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін анықтау;

  • Код ON1

    Тарихи және гуманитарлық пәндер бойынша әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу, оқу сабақтарының түрлерін, әдістері мен құралдарын таңдау; Заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістерінің, тәсілдері мен құралдарының жиынтығын қолдану; білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін формалар мен құралдарды таңдау; педагогикалық қауымдастыққа қажетті жаңа инновациялық әдістемелік өнімдер жасау;

  • Код ON5

    Білім беру ұйымы немесе құрылымдық бөлімше шеңберінде педагогтардың, әдістемелік бірлестіктердің қызметін үйлестіру; әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды басқару;

  • Код ON4

    Білім беру сапасын арттыру бойынша ұсынымдарды әзірлеу мақсатында сараптамалық бағалау арқылы білім беру ұйымдарының қызметіне талдау жүргізу;

  • Код ON3

    Пән саласының ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру; студентке бағдарланған тәсіл негізінде педагогикалық процесті құру;

  • Код ON8

    Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық іске асыру бағдарламаларына біліктілік зерттеулер мен сараптамалық бағалау жүргізу; мемлекеттік және халықаралық деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-гуманитарлық жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу; жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалау, талдау және бағалау;

7M01601601 7M01601601 - Тарих
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарихшы педагог
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top