Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларға экономиканы жүйе ретінде, негізгі ұғымдар, категориялар, заңдар және қоғам мен компанияның әлеуметтік-экономикалық дамуының заңдылықтары туралы түсінік береді, экономикалық ойлауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    «Маркетинг» білім беру бағдарламасының мазмұны туралы, несиелік білім беру жүйесінің оқу процесі туралы түсінік қалыптастырады. Шығармашылық және болашақты ойлауға, өмірлік мақсаттармен ұштастыра отырып оқу мақсаттарын жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға және кәсіби түйіндеме жасауға үйретеді. Білім алушыларға өзінің білім беру қызметін (өзін-өзі басқару) басқаруды ұйымдастыруда және университеттегі тәртіп ережелеріне қойылатын талаптарды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 3

    Пән білім алушылардың экономикалық есептерді қосымшамен талдау және шешу, қажет болған жағдайда компьютерлік техниканы қолдана отырып, экономикадағы, бизнестегі басқарушылық есептерді талдау кезінде математикалық модельдеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агробизнестің экономикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Пән АӨК-де кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың негізгі агроэкономикалық үрдістері мен құбылыстары, заңдылықтары, принциптері мен формалары туралы білім жүйесін қалыптастырады. Агроөнеркәсіптік кешендегі экономикалық құбылыстарды талдауда және экономикалық есептерді жүзеге асыруда және олардың тиімділігін бағалауда дағдылары мен құзыреттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро-макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән микро және макродеңгейлердегі тұжырымдамалық аппарат туралы жүйелі түсінік береді; негізгі макроэкономикалық ұғымдарды, санаттар мен көрсеткіштерді сипаттайды. Графиктерді құру әдістерімен және оларды талдау жүргізумен таныстырады. Макроэкономикалық нарықтардағы негізгі макроэкономикалық субъектілердің жағдайы мен мінез-құлқын және олардың өзара байланысын талдау бойынша экономикалық ойлау салтын қалыптастыру бойынша дағдыларды дамытады. Деректерді жинақтауда және оларды түсіндіруде құзыретті болуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көтерме-бөлшек сауда
    Несиелер: 3

    Пән білім алушылардың жеке сауда кәсіпорны деңгейінде де, жалпы өндірісте де сауда және технологиялық процестерді ұйымдастыру саласындағы білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастырады. Бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарындағы сауда процестерін ұйымдастырудың заманауи әдістері саласындағы курстың теориялық негіздерімен таныстырады. Сату және тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру мен технологияларын зерттеу; бөлшек сауда және тауарларды халыққа сату ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммерциялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән коммерциялық менеджменттің мәні, мағынасы және ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Коммерциялық кәсіпорынды басқарудағы менеджменттің заманауи әдістерімен таныстырады. SWOT - талдауды нақты кәсіпорын үлгісінде жүргізуге; сауда - технологиялық процесті ұйымдастыруға; бәсекелестік талдау жүргізуге үйретеді. Сауда кәсіпорындарын басқаруда Дағдылар мен құзыреттерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің менеджмент саласындағы ғылымиіргелітеориялықбілімдерін қалыптастырады; студенттердің менеджменттің негізгі функцияларын орындауда жүйелік практикалық дағдыларды игеруіне ықпал етеді; басқару әдістерін игеруге мүмкіндік береді; студенттерді шешім қабылдау механизмімен және олардың тиімділігін бағалауымен таныстырады; персоналды басқару әдістерін, жанжалдарды шешу әдістерін үйретеді, басқару қызметінің тиімділігін бағалау құзыреттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларда ақпаратты өңдеу, осы ақпаратты талдау кезінде, кәсіпорын шоттарының жұмыс жоспарын әзірлеу кезінде, сондай-ақ оның негізінде бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын құру кезінде, бухгалтерлік есеп шоттарында кәсіпорынның шаруашылық қызметінің нәтижелерін көрсету кезінде, сондай-ақ бухгалтерлік есеп нысандарын жасау кезінде қажетті дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикадағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән қойылған міндеттерге сәйкес деректерді жинау, талдау және өңдеу, есептеу нәтижелеріне талдау жасайды және қорытындыларды негіздейді, сондай-ақ экономикалық көрсеткіштердің сенімділігі үшін толық жауап береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық іскерлік хат
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім алушыларға ғылыми дерекқорлардан ақпараттар іздеуге, мәтіндерді талдау мен рефераттауға, академиялық жазбалардың әр түрлі жанрларымен (аннотация, эссе, шолулар, аналитикалық шолулар, мақала) жұмыс жасауға байланысты кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Белсенді сату техникасы
    Несиелер: 3

    Пән қызметтерді сату және білім алушылардың іргелі теориялық білімі мен кәсіпорындағы сату қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру туралы білім жүйесі бар мамандарды дайындайды; студенттерге өнімді өткізу технологиясының механизмі, сатып алу тәртібінің ерекшеліктері, компанияның тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы ақпарат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық ойлауды және табиғи экожүйелер мен техносфералардың жұмысында қауіпті, төтенше жағдайлардың алдын алу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда қаржылық категориялар, терминология және экономикалық процестегі қаржының маңыздылығы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Білім алушылар қаржы санатының негізгі бағыттары саласында, шаруашылық жүргізуші субъектілердің әртүрлі салалары саласындағы қаржы тетігі қозғалысының рөлі туралы білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баға орнату
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда негізгі ғылыми теориялар мен баға белгілеу саласындағы ұйымдардың тәжірибесі туралы теориялық білімді қалыптастырады. Баға белгілеудің негізгі әдістерімен, маркетингтік құралдарымен, стратегиясымен және тактикасымен таныстырады және білім алушылардың баға белгілеу саласындағы базалық практикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
    Несиелер: 5

    Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық жоспарлаудың әдіснамасы мен логикасы туралы білім береді. Стратегиялық және бәсекелі талдау жүргізуді; бизнес-жоспарлау мен бизнесті реинжинирингті жүзеге асыруды үйретеді. Жоспарлау процесінің қадамдық технологиясы дағдыларын, стратегияларды әзірлеу әдістерін; Стратегиялық жоспар құжаттарын құрылымдау және ресімдеу дағдыларын дамытады. Ұйымның стратегиялық жоспарын әзірлеу және оның іске асырылуын басқару бойынша құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерделеуге, сондай-ақ ұйымдардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Бұл пән жалпы маркетинг менеджменті контекстінде маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инновациялық өнімдер мен қызметтер маркетингі
    Несиелер: 3

    Бұл пән сізге инновациялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын дамытуға, инновациялық әлеуетті диагностикалауға, ұйымдағы инновациялық үдеріске, сондай-ақ инновациялық нарықтағы субъектінің мінез-құлық ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән Бизнестің теориялық негіздері бойынша білімді қалыптастырады, болашақ кәсіби қызмет саласында бизнесті басқарудың түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдану дағдыларына үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқарушылық шешімдерді жасау
    Несиелер: 5

    Пән басқарушылық шешімнің мәні, мазмұны, түрлері, басқарушылық шешімдерді әзірлеудің әртүрлі алгоритмдері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Әр түрлі жағдайларда РРЖ жүзеге асырудың ең ұтымды ұйымдастырушылық формаларымен, заманауи желілік технологиялармен таныстырады. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау технологияларында басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін сандық және сапалық талдау жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың маркетингтік зерттеулер туралы, олардың процесі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін үйретеді; маркетингтік зерттеулердің негізгі түсініктерін, қағидаларын, құралдарын, түрлерімен таныстырады; маркетингтік ақпараттарды жинау және талдау дағдыларын дамытады, маркетингтік зерттеулер нәтижелерін маркетингтік кешенді негіздеу және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялақ менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән инновациялық қызмет және инновацияларды басқару механизмі туралы түсінік қалыптастырады, инновациялық менеджменттің ұйымдық-экономикалық моделімен таныстырады. Инновациялардың тиімділігін бағалауда, венчурлік және бизнес-періште қаржыландыру процестерін ұйымдастыруда дағдыларды дамытады. Уақыт шеңберімен нақты шектелген өнім ретінде инновациялардың ерекшеліктерін бағалауға көмектеседі. Олардың тиімділігін бағалау негізінде инновацияларды енгізу бойынша құзыреттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мерчендайзинг
    Несиелер: 5

    Пән бизнес жүргізудің моральдық-этникалық нормаларын ескере отырып, «тұтынушының мінез-құлқы» және «сауда алаңына келушінің мінез-құлқы» туралы білімдеріне сүйене отырып, заманауи сауда-саттық технологияларын енгізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоспарлау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән ұйымның стратегиялық және тактикалық жоспарларын құру процесінде қолданылатын маңызды принциптер мен әдістердің негізінде ұтымды басқару шешімдерін қабылдау және бизнесті тиімді жүргізу туралы білім жүйесін қалыптастырады. Пәнді оқу аясында студенттер менеджмент функциясы ретінде жоспарлау әдіснамасы мен практикасы мәселелерімен танысады, жоспарлау және бақылау процесін ұйымдастыру, бастапқы ақпаратты жинау, кәсіпорында бизнес-жоспар мен бюджетті жасау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    Пән нарықта брэндтерді құру, жайғастыру және дамыту саласындағы жетекші фирмалардың негізгі ғылыми теориялары мен тәжірибесі туралы теориялық білімді қалыптастырады; брэнд аудитін жүргізудің негізгі әдістемелерімен, экономикалық болжау және брэндтердің құнын бағалау әдістерімен таныстырады; брэндинг саласындағы маркетингтік іс-шараларды ұйымдастыруда және өткізуде білім алушыларда практикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Пән персоналды басқару әдістері, ұйымның кадрлық құрамын қалыптастыру процесі және т.б. туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру, персоналға қажеттілікті жоспарлау, персоналды ынталандыру тетіктерін пайдалану дағдыларын дамытады. Қызметкерлерді іріктеу, іріктеу және жалдау, кадрлық мәселелерді шешу және персоналға қажеттілікті анықтау бойынша құзыреттерді алуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Пән логистиканың мәні, оның ұғымдары мен принциптері туралы білімді қалыптастырады; материалдық ағындардың, логистикалық операциялардың және жүйелердің ерекшеліктерімен таныстырады. Барлық логистикалық процесті ұйымдастыру дағдыларын дамытады. Логистикалық саясатты және дұрыс қызмет көрсетуді әзірлеуде құзыреттіліктерді меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджменттің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері, процесі және құралдары туралы теориялық білімді қалыптастырады, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін стратегиялық талдау жүргізудің практикалық дағдыларын дамытады; олардың өзара байланысындағы стратегиялық және жедел мақсаттарды анықтау; ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін анықтайтын жарнамалық кешен, заманауи коммуникациялық технологиялар және факторлар туралы теориялық білімді қалыптастырады; маркетингтік коммуникациялар жүйесін дамытудағы практикалық дағдыларды дамытуға және бекітуге және жүргізілген коммуникациялық маркетингтік қызметтің тиімділігін анықтауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Пән маркетингті басқарудың мәні, мазмұны, функциялары мен принциптері туралы білімді қалыптастырады. Тауар, баға, тарату және коммуникативтік саясат саласында келісілген, сараланған шешімдерді әзірлеу және іске асыру бойынша дағдыларды дамытады. Маркетингтік қызметті бақылау және фирманың маркетингтік күш-жігерінің нәтижелілігін бағалау бойынша құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Event-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік коммуникацияның элементі ретінде оқиға туралы кәсіби ұғымдарды қалыптастырады, оқиғаны пайдалану мақсаттарын, оқиғаларды әзірлеу процесін, оқиғаны ұйымдастыру және басқару әдістерін, сондай-ақ оқиғаның тиімділігін бағалау әдістерін қарастырады. Білім алушыларға психологиялық және эмоционалды сипаттамаларына сәйкес сатып алу туралы шешім қабылдауға байланысты оқиғаларға қатысушылардың мінез-құлқын (топтық мінез-құлық) зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бәсекеге қабілеттілікті басқару
    Несиелер: 5

    Пән бәсекелестік, бәсекеге қабілеттілік, бәсекелестік артықшылықтар теориялары, бәсекелестіктің негізгі стратегиялары туралы түсінік қалыптастырады. Сала ерекшелігін ескере отырып, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесін қолдануға, саладағы табыстың негізгі факторларын және бәсекелестік артықшылықтардың көздерін анықтауға үйретеді. Кәсіпорынның бәсекелестік ортасын диагностикалау және бәсекелестердің қызметін талдау және т. б. дағдыларын дамытады. өнім мен кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік деңгейін басқару және анықтау бойынша құзыреттілікке қол жеткізуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласының маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән қызмет көрсету саласында маркетингтік саясатты құрудың ғылыми негіздерін ұсынады. Қызмет өнімі ретіндегі ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік қызметтердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Қызмет көрсету саласында негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән өндірістік менеджменттің мәні, мағынасы және ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Өнеркәсіптік кәсіпорынды басқарудағы менеджменттің заманауи әдістерімен таныстырады. Өндірістік ұйымдардың қызметі туралы талдау материалдарын дайындауда дағдылар мен құзыреттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік міндеттерді шешу үшін кәсіпорындардың экономикалық қызметі барысында қолданылатын интернет-маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамасы туралы жүйелі көзқарасты қалыптастырады. білім алушылар интернет-маркетинг құралдарын кәсіби қызметте пайдалану саласында білім мен дағдыға ие болады және сатып алушыларға өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында интернеттегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану тәжірибесін алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі ақпараттық жүйелер және модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән экономиканың түрлі салалары үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері туралы жүйелі түсінік береді. 1С:бухгалтерияны қолдануды үйретеді; СОНО-ға салық есептілігі нысандарын толтыру және жіберу; Project Expert-те қаржылық талдауды әзірлеу. Маркетингте Ақпараттық жүйелерді практикалық қолдану саласында қосымшаларды талдау және тестілеу, қаржылық талдау үшін бағдарламаларды баптау бойынша дағдылар мен құзыреттіліктерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Пән дұрыс маркетингтік шешімдерді қабылдауға мүмкіндік жасауға бағытталған маркетингтік талдаудың нысандары, әдістері және бағыттары туралы теориялық білімді қалыптастырады; нарықтық жағдайларда маркетингтік талдауды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқарушылық талдау
    Несиелер: 5

    Пән нарық жағдайында кез-келген құқықтық нысандағы ұйымдарда стратегиялық және тактикалық басқару шешімдерін қабылдау мақсатында экономикалық талдау әдістемесі туралы білім кешенін қалыптастырады, басқарушылық талдауды ақпараттық қамтамасыз ету туралы білім кешенін қалыптастырады, ұйым қызметінің тиімділігін арттыру резервтерін анықтау және есептеу және оны бақылау бойынша практикалық дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік өнімдер мен өнеркәсіптік қызметтер маркетингі саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастырады. Өнеркәсіп саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін үйретеді. Маркетингтік құралдарды ескере отырып, өндірістік процесті ұтымды ұйымда-стыруға үйретеді. Өнеркәсіптік өндірістегі маркетингтік қызмет саласындағы мәселе-лерді талдау және шешу қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық маркетингтің әдіснамалық негіздерін, Стратегиялық маркетинг құралдарының ерекшеліктерін оқытады. Фирманың саладағы жағдайына және оның алдында тұрған проблемаларға талдау жүргізуге, фирманың ағымдағы жағдайына талдау жүргізу концепциялары мен әдістемелерін қолдануға, таңдалған стратегияны тұжырымдауға үйрету. Бірнеше баламалардан стратегияны таңдау кезінде шешім қабылдау дағдыларын дамытады. Стратегиялық және жедел мақсаттарды олардың өзара байланысында анықтау бойынша құзыреттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Трейд-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән трейд-маркетингтің мазмұны, мақсаттары мен ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Маркетингтік зерттеулердің әр түрлі әдістерін қолдануға, проблемалық-бағытталған ақпаратты жинауға және осы деректерді түсіндіруге үйретеді. Маркетинг қызметін дербес ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытады-сауда ісіндегі жаңалықтар. Аумақтық ұйымдарда қойылған міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыруда құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агромаркетинг
    Несиелер: 5

    Пән агромаркетингтің мәні мен мазмұны, оның АӨК басқарудағы рөлі мен мақсаттары туралы білімді қалыптастырады; аграрлық өнім (қызмет) нарығына талдау жүргізуге және тауардың нарықта позициялануына үйретеді; маркетингтік бағдарламаларды құрастыруда, нақты нарықтық жағдайларға арналған маркетингтік іс-шаралар жиынтығын таңдауда дағдыларды дамытады, аграрлық салада маркетинг білімін практикалық қолдану бөлігінде құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде арнайы терминология мен лексиканы қолданады, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде байланысқа түседі; кәсіби терминдерді пайдаланады, ғылыми деректер базасында ақпарат іздеу дағдысы бар, академиялық хаттың түрлі жанрларымен жұмыс істеуге Құзыретті;

  • Код ON2

    Кәсіби қызметін құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде жүзеге асырады, шығармашылық және келешекті ойлайды, кәсіби қызметімен байланысты құқықтық әдебиетпен жұмыс істей алады, экологиялық ойлау қабілеті бар, қауіпті және төтенше жағдайлардың алдын алуға қабілетті;

  • Код ON11

    Алынған эксперименталды мәліметтерді жинақтау және талдау, оларды таныстыру, аудиторияларға хабарлау, корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті

  • Код ON10

    Көшбасшылық қасиеттері мен кәсіпкерлік қабілеттерін, персоналды басқару дағдыларын көрсетеді, тиімді қарым-қатынас пен қоғамға адамгершілік қатынасын көрсетеді, бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға Құзыретті, инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара іс-қимыл мәселелерін шеше алады

  • Код ON6

    Маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін менеджмент әдістері мен процестері және маркетинг құралдары негізінде компанияның жалпы мақсатты бағыттарымен өзара байланыста негіздейді, маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шаралар өткізеді

  • Код ON7

    Әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстар туралы маркетингтік деректерді сауатты талдайды және түсіндіреді;

  • Код ON9

    Нарықты және нарықтық конъюнктураны талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (себептер, артықшылық) және бәсекелестердің қызметіне талдау жүргізу, сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның үлесін, бәсекелестік күрес тәуекелін бағалау және болжау

  • Код ON5

    Ұйымның қаржылық жағдайын бағалау және есепке алу үшін қаржы құралдарын пайдалануға, қаржылық деректердің дәлдігі мен тұтастығын және ұйым активтерінің сақталуын қамтамасыз ететін тұжырымдамаларды қолдануға қабілетті

  • Код ON8

    Коммерциялық ұйымдар қызметінің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің өзгеру үрдістерін анықтайды.

  • Код ON3

    Күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін математикалық ойлауды қолдануға, өзінің кәсіби қызметінде статистикалық және математикалық әдістерді қолдануға қабілетті;

  • Код ON4

    Экономикалық мәселелерді зерттеуге жүйелік тәсіл дағдыларын меңгеру, макроэкономикалық нарықтардағы негізгі макроэкономикалық субъектілердің жағдайы мен мінез-құлқын талдау бойынша ойлаудың экономикалық бейнесін қалыптастыру;

6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top