Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты нарықтың тез өзгеретін талаптарына бейімделе алатын және бәсекелестік пен инновация жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдай алатын, қазіргі бизнес-ортада табысты мансап пен тиімді басқару үшін менеджмент, маркетинг және бизнес саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Экономикадағы математика
Қаржылық сауаттылық негіздері
Эконометрика
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Экономикалық теория
Қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Цифлық бизнес
Микро-макроэкономика
Жасанды интеллект негіздері
Іскерлік қарым-қатынас этикасы
-
2 Оқу жылы
Кәсіпорын экономикасы
Бухгалтерлік есеп теориясы
Маркетинг
Менеджмент
Трейд-маркетинг және электрондық коммерция
Қаржы
-
3 Оқу жылы
Баға белгілеу
Сауданы басқару
Статистика теориясы және e-Статистика
Бизнес жоспарлау
Маркетинг менеджменті
Шығындарды басқару
Салық және салық салу
Бизнесті ұйымдастыру
Қаржылық менеджмент
Мерчандайзинг
Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Маркетингтік зерттеу
Тұтынушылардың қалауын талдау
Еңбек экономикасын басқару
Цифрлық маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету. Күрделі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді талдау және түсіну, этикалық негізделген шешімдер қабылдау және бизнес ұйымдардың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін басқару мен маркетингте белсенді өзара әрекеттесу
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын меңгеру, маркетингтің гипермедиялық ортасында академиялық мәтіндерді тиімді құру және редакциялау. Маркетингтік коммуникацияның заманауи құралдарын қолдана отырып, осы дағдыларды әлеуметтік медиа арқылы алға жылжытуда және Интернеттегі беделді басқаруда қолдана білу.
- Экономикалық деректерді талдай және негізделген қорытынды жасай білу, бизнес мәселелерін шешу үшін экономикалық принциптерді қолдана білу, экономикалық модельдеу және болжау әдістерін білу, сыни ойлауды дамыту, аналитикалық дағдыларды және күрделі экономикалық мәселелерді түсіну қабілетін дамыту саласында тиімді басқару шешімдерін қабылдау. маркетинг және бизнес
- Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т.б.
- Философия, Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік туралы білімдерге сүйене отырып, сондай-ақ қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениетінің принциптерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникациядағы жағдайларға жан-жақты баға беру мүмкіндігі. Әлеуметтік, құқықтық және экологиялық аспектілерді сыни тұрғыдан талдаңыз, этикалық нормаларды ескеріңіз және тұрақты даму мен бәсекелестік артықшылықтарға бағытталған бизнес пен маркетингте негізделген шешімдер қабылдау үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолданыңыз.
- Экономикалық деректерді талду және негізделген тұжырымдар жасау, бизнес-міндеттерді шешу үшін экономикалық принциптерді қолдану, экономикалық модельдеу және болжау әдістерін білу, сыни ойлауды, аналитикалық дағдыларды және күрделі экономикалық мәселелерді түсіну қабілетін дамыту
- Экономикалық деректерді талдау және экономикалық гипотезаларды тестілеу үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолдану, математикалық және статистикалық құралдарды пайдалана отырып, экономикалық модельдерді құру және түсіндіру, экономикалық талдауда эконометриканы қолдану; экономикалық деректерді түсіну және талдау үшін қажетті сандық дағдыларды дамыту
- Қаржылық есептілікті талдай білу және негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, бухгалтерлік есеп жүргізу және қаржылық есептілік жасау үшін бухгалтерлік принциптер мен әдістерді қолдану, қаржы нарықтары мен делдалдардың түрлерін білу, салық заңдарын және олардың бизнес шешімдеріне әсерін түсіну, қаржылық ресурстарды түсіну және басқару, қаржылық және салықтық сәйкестікті қамтамасыз ету үшін қажетті дағдыларды дамыту талаптары
- Мақсатты аудиторияға жету үшін әртүрлі маркетингтік коммуникация арналарын пайдалануды игеру, маркетингтік зерттеулер мен нарықты талдау дағдыларын дамыту және тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу. Тұлғааралық дағдыларды, презентациялар өткізу және іскерлік хат алмасу дағдыларын дамыту, маркетингте көшбасшылық және персоналды басқару принциптерін қолдану, сондай-ақ бөлшек саудада сауданы тиімді пайдалану
- Бизнес операцияларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, белгісіздік жағдайында жобалар мен процестерді басқару, бизнестегі тәуекелдерді анықтау, бағалау және басқару, бизнестің өсуі мен дамуын ынталандыру үшін инновациялық әдістер мен тәжірибелерді білу; ұйымдарды тиімді басқару, негізделген шешімдер қабылдау және үнемі өзгеріп отыратын іскерлік ортаға бейімделу үшін қажетті дағдыларды дамыту
- Тиісті кәсіби саланың нақты жағдайында жұмыс тәжірибесін алу, алған білімдері мен дағдыларын қолдану, практикалық коммерциялық және кәсіби құзыреттілікті дамыту, әріптестермен және клиенттермен қарым-қатынасты дамыту, практикалық ортада проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдыларын нығайту, мансапты жоспарлау, оқуды бітіргеннен кейін кәсіби саланың қиындықтары мен талаптарына дайын болу