Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Экономикалық теория экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму эволюциясын, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын (микроэкономиканы), ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті (макроэкономиканы), мезаэкономиканы және әлемдік шаруашылықты зерттейді және қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Бағдарлама аясында нарықтың екі негізгі субъектісі - үй шаруашылықтары мен фирмалардың әрекет ету заңдары мен заңдылықтары қарастырылады. Әртүрлі нарықтық құрылымдардағы фирмалардың қызметінің ерекшеліктер: жетілдірілген бәсекелестік, монополия, олигополия және монополистік бәсекелестік, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әртүрлі түрлерінің (еңбек, жер және капитал) нарығының ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пәннің мазмұны ұйымдарда, кәсіпорындарда, фирмаларда және ұлттық экономиканың секторларында кездесетін әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің кең ауқымын зерттеу және талдаудың статистикалық әдістеріне қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Пәнді оқу мемлекет және шаруашылық жүргізуші субъекті деңгейінде қаржы қызметін ұйымдастыру, халықаралық және ұлттық валюта жүйесінің жұмыс істеуі, жаһандану жағдайында валюталық қатынастардың даму үрдістері, валюталық операциялар және валюталық курс туралы білімді қалыптастыру мен меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетинг

    Курс қазіргі заманғы Қазақстан жағдайында студенттердің маркетинг туралы, философия туралы, нарық қызметінің стратегиясы мен тактика-сы және оны іске асыру ерекшелігі жайлы біртұтас түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді. Курс барысында студенттерге маркетингтің негізгі ұғымдары мен функциялары көрсетіледі; маркетингтік басқару құралдары; заманауи маркетингтік стратегияларды құру, маркетингтік қызметтің келешекті нысандары анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Тұрақты экономикалық өсу жағдайларын қамтамасыз ету, ресурстарды толық жұмыспен қамту және инфляция деңгейін азайту тұрғысынан экономиканың мінез-құлқын біртұтас тұтастық ретінде зерттейтін экономикалық ғылым саласы. Пән студенттерге елде болып жатқан макроэкономикалық процестерді тереңірек талдауға және ақша-кредит және бюджеттік-салықтық реттеу шараларының шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің нәтижелеріне әсерін болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән студенттерді басқарудың ұйымдастырушылық жүйелерінің іргелі негіздерімен таныстырады; қатаң бәсекелестік орта жағдайында білім алушылардың ұйымдардағы процестердің мәні мен мазмұны туралы логикалық ойларын дамытады; өндірістік, инновациялық, қаржылық, әлеуметтік және ұйымның басқа да қызмет салаларында операцияларды басқару дағдылары мен білімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу

    Аталмыш курсты зерттеу студенттердің баға белгілеу теориясы, әр түрлі баға түрлерін есептеу техникасы жайлы кешенді құзыреттіліктерінің қалыптасуына; экономикалық ойлау қабілетін дамыту және баға бойынша дербес тиімді шешімдерге дағдылануына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Курс бағдарламасында қаржылық нәтижелерді есептеудің рәсімдерін әдістемелік талдау ретінде қазақстандық бекітілген стандарттар негізінде теориялық материал бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы тұжырымдамасы тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес этика

    Пәнді зерделеу Іскерлік қатынастар саласындағы этикалық нормалар туралы базалық білімді игеруге, тыңдаушыларда менеджердің қызметтік мінез-құлқы мен іс-әрекеттерінің этикасы ұғымдарын қалыптастыруға, нақты практикалық қызметте бизнес этикасының құндылықтары мен нормалары туралы білімді іске асыруға, іскерлік өмірдің этикалық мәселелерін шешуге және олар үшін моральдық жауапкершілік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Курстың мақсаты халықаралық маркетингтің ерекшеліктерін түсіну, қалыптастыру және бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды, сыртқы нарыққа шығудың орындылығын игеру. Халықаралық маркетинг негіздері, формалары және оның елдің экономикалық дамуындағы рөлі туралы теориялық білімді қалыптастырады. Нарықтың әртүрлі түрлерін кешенді зерттеудің әлемдік тәжірибесі, ақпаратты жинау және талдау, нарықты сегменттеу, сұранысты қалыптастыру және әлемдік нарықта сатуды ынталандыруды білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық сауда

    Пәннің мақсаты – сыртқы экономика саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әсіресе сауда саласындағы мамандарды даярлауды қамтамасыз ету болып табылады. Курс халықаралық сауда қатынастарының теориясы, даму үрдістері, практикасы және оларды халықаралық және ұлттық деңгейлерде реттеу туралы теориялық материалды тереңдетуге, бекітуге және практикалық дамытуға, жекелеген елдердің сыртқы сауда динамикасына мен құрылымына ықпал ететін факторларды зерттеуге, экспорт пен импорт реттеу формалары мен әдістерін, ұлттық сыртқы сауда саясаты тиімділігін талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономикалық қауіпсіздік

    Пәнді игерудің мақсаты-мемлекеттің, аймақтың, кәсіпорынның экономикалық қауіпсіздігінің мәні мен негізгі мазмұны, қауіпсіздік деңгейінің негізгі өлшемдері мен көрсеткіштері, коммерциялық тәуекелді талдау әдістері туралы білім беру. Курс студенттерді экономикалық қауіпсіздікке төнетін қауіптер мен олардың негізгі көздерімен және түрлерімен таныстырады; бизнеске төнетін негізгі қауіп- қатерлерді анықтауға және шаруашылық қауіптерді бағалауға үйретеді; түрлі типтегі қауіптер мен қатерлерге саналы түрде қарсы тұру біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дағдарысқа қарсы басқару

    Курс дағдарыстардың мәнін және оларды кәсіпорындар мен мемлекет деңгейінде реттеуді көрсетеді; кəсіпорындардың (ұйымдардың) банкроттықты анықтау жəне банкроттық рәсімдерін анықтау əдістемесі ұсынылды; кредиттік ұйымдардың банкроттық ерекшеліктерін, дағдарысты басқару тұрғысынан инновациялық инвестициялау механизмдерін іске асыруды, сондай-ақ персоналды басқаруды сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпорын экономикасы

    Курстық бағдарлама құқықтық формасын және тіркеуді, өндірісті ұйымдастыруды және басқаруды, өнімдерді сатуға, жұмыс нәтижелерін талдауға және одан әрі дамыту бағытын таңдаған сәттен бастап қазақстандық кәсіпорындардың қызметіне қатысты мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономикалық саясат

    Курстың мақсаты Қазақстанның қазіргі экономикалық саясаты туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады, студенттерге мемлекеттік экономикалық саясаттың маңыздылығы мен негізгі бағыттары туралы, құрылымдық сипаты туралы және қазіргі заманғы экономикалық проблемаларды зерттеудің аналитикалық аппаратының ерекшеліктері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Салық және салық салу

    Курс бағдарламасында мәселелері салық теориясы және салық салу жүйесін құрудың теориялық аспектілері мәселелері; салықтардың экономикалық мазмұны, функциялары мен принциптері ашылады, Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен салықтардың даму тарихының қалыптасу кезеңдері, елдегі салықтық реформалар негізгі тұжырымдамалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Пән компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, брендтерді құру, брендті басқару, олардың орналасуы мен дамуы әдіснамасы бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық бизнес

    Курс халықаралық бизнестің негізгі нысандары бойынша теориялық білімді қалыптастырады. Курста халықаралық бизнесті дамыту теориясы, бизнестің ішкі және сыртқы ортасын бағалау, бәсекелестік артықшылықтар және оларды халықаралық бизнес тәжірибесінде бағалау, бизнес этикасы мен психологиясы, бизнестің тиімді халықаралық формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауда маркасы

    Пәнді зерделеу шеңберінде тауар таңбасының сипаты мен мазмұнын тұтас, жүйелі түрде түсіну, тауар таңбаларын басқарудың әдіснамалық негіздері қалыптастырылады. Компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, брендтің адалдығы, қорғаныштық кедергілер, позициялау және имидж мәселелері, сондай-ақ олардың дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы жеке бизнес құру және бизнесті ұйымдастыру саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Курс болашақ маманның қызметкерлерді ынталандыру жүйесін пайдалана отырып, бизнесті басқаруға мүмкіндік беретін ғылыми негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін нақты білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқару

    Пән студенттерге ИСО 9000 сериялы ұлттық және халықаралық стандарттардың ережелері негізінде ұйымдардың сапа менеджменті жүйесін құру принциптерін, сондай-ақ халықаралық және отандық тәжірибеде дамытылатын сапаны жалпы басқару стратегиясын (Total Quality Management-TQM) үйретуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пән аясында студент маркетингтік коммуникациялар кешенін, оның элементтерін және олардың өзара байланысын зерттейді. Сатуды ынталандыру әдістерімен, Public Relations, тікелей маркетинг және жеке сату арқылы маркетинг саласында базалық білім алады. Коммуникацияларды таңдау, жарнаманы жоспарлау және бақылау, сатуды ынталандыру нысандары, жаңа коммуникациялық технологияларды қолдану, жылжыту бюджетін әзірлеу бойынша шешімдер қабылдау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингті басқару

    Курс маркетингті басқарудың принциптері мен формалары туралы теориялық білімді қалыптастырады. Аграрлық маркетингтің ерекшеліктерін және кәсіпорындағы маркетингтің функционалдық байланыстарын ескере отырып, маркетингті басқару, көтерме және бөлшек сауданы басқару, маркетингтік логистика, маркетингтік коммуникацияларды басқару әдістерін ашады. Маркетингті басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, маркетингті басқарудың модельдері мен әдістерін үйренуге, маркетингті стратегиялық және тактикалық басқару дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сала маркетингі

    "Сала маркетингі" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі салалардағы немесе қызмет салаларындағы кәсіпорындарды басқару процесінде маркетингтің ерекшелігін көрсету, таңдалған салалардың немесе қызмет салаларының маркетингінің негізгі құралдарын зерттеу және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін оны пайдалану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аграрлық маркетинг

    Курс агроөнеркәсіптік кешендегі маркетингтік қызметтің бағыттарын: аграрлық нарықтардың жұмыс істеуінің теориялық негіздерінен, оларға сұраныс пен ұсыныстың ерекшеліктерін, кәсіпорын мен оның нарықтық ортасы арасындағы өзара әрекеттесу проблемаларын, маркетингтік құралдарға (маркетинг микс) кәсіпкерлік деңгейінде маркетингтік қызметті тікелей ұйымдастыру мәселелерін (агроөнеркәсіптік кешенді ұйымдастыру) қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингтік зерттеулер

    Курс маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау принциптері мен әдістері, маркетингтік зерттеулерді жүргізу кезеңдері мен әдістері, мақсатты нарықтарды таңдау және нарықтағы бәсекелестікті талдау бойынша теориялық білімді қалыптастырады. Пәнді игерудің мақсаты студенттерге маркетингтік зерттеулер жүргізу, маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу, коммуникативті және маркетингтік қызметті ұйымдастыру, баға белгілеуді жетілдіру, жарнама мамандарының практикалық іс-әрекетінің маркетингінің негізгі әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сала экономикасы

    Осы пәнді оқытудың негізгі мақсаты экономиканың қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, студенттерде саланың халық шаруашылығындағы рөлі мен орны туралы түсініктерді, Қазақстан экономикасының салалық құрылымы және өндірісті орналастырудың салалық экономикалық негіздемесінің әдістері туралы білімді, сондай-ақ кәсіпорындарды орналастырудың заңдылықтары, принциптері мен факторлары және экономикалық-әлеуметтік көрсеткіштерді есептеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету маркетингі

    Студенттердің қызмет көрсету маркетингі саласында арнайы білімі мен дағдыларын, қызмет көрсету нарығында маркетинг кешенін ұтымды пайдалану білігін, қызмет көрсету маркетингінің теориялық аспектілерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инновациялық маркетинг

    Курс ұйымның миссиясын, ойлау философиясын, ғылыми зерттеу саласын, басқару стилі мен мінез-құлқын қамтитын инновациялық маркетингтің теориялық негіздерін қарастырады. Оның әлеуметтік бағыты, ізбасарлары бар, инновацияларды құру мен ілгерілетуді, инновациялық өнімдер нарығын зерттеуді қамтиды. Бұл пәнді оқу студенттерге инновациялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын дамытуға, инновациялық әлеуетті, ұйымдағы инновациялық процесті диагностикалауға, сондай-ақ субъектіні инновациялар нарығында өткізу ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курсты зерделеу барысында стратегиялық маркетингтік қызметтің мазмұны, стратегиялық маркетингтің пайда болуының алғышарттары мен даму шарттары, стратегиялық маркетингтің қазіргі ерекшеліктері, компанияның, тұтынушылар мен қоғамның мүдделерін теңдестіру және үйлестіру қажеттілігі ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихы, Философия туралы білімдері мен түсініктерін көрсету, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби әңгімелер жүргізу, әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілерді және салауатты өмір салтын түсіндіру. Инклюзивті білім беру жағдайында білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруда құзыреттілікті дамыту.
  • Жетекші экономикалық ғылым мектептерінің микро – макроэкономикалық модельдерін құру әдістері мен ерекшеліктерін, ұйым қызметінің тиімділігін арттыру резервтерін, экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын білу.
  • Нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі мәселелерін түсіндіру, маркетинг және менеджмент саласындағы дәлелдерді тұжырымдау және мәселелерді шешу.
  • Ұтқырлық ,келісімге келу және ұжымның пікірімен келісу әдістері арқылы адам ресурстарын басқаруға дайын болу үшін ақпаратты түсіндіруді жүзеге асыру, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, тәуекел жағдайларында тауарларды жылжытуда стандартты және стандартты емес шешімдер қабылдау.
  • Брендті әзірлеу және дамыту, сауда маркасын қалыптастыру және дамыту, қызметтерді ілгерілету үшін маркетингтік құралдарды қолдану.
  • Маркетингтің қағидалары мен қызметтері, баға стратегиялары мен баға әдістері, маркетингтік коммуникацияның мақсаттары мен құралдары, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешуге арналған жарнамалық қызметтің негіздері туралы теориялық, практикалық білімді қолдану.
  • Экономикалық саладағы нормативтік құқықтық актілерді, бухгалтерлік есеп, салық салу және қаржылық менеджмент принциптерін білу, қаржы нарығы мен банк қызметтері нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Маркетингтік қызметті талдауға және қауіпті жағдайларды болжауға арналған маркетинг құралдарына ие болу. Экономикалық-математикалық тиімділік критерийлерін және ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және негіздеу.
  • Цифрлық экономика жағдайында маркетингтік зерттеулер, стратегиялық талдау жүргізу, жаңа ұйымдар (қызмет бағыттары, өнімдер) құру, іскерлік қарым-қатынас жүргізу және электрондық коммуникацияларды қолдау үшін қажетті дағдыларды меңгеру.
  • Әлемдік нарықтар конъюнктурасының ағымдағы жай-күйін, негізгі үрдістері мен өзгерістерін, сондай-ақ олардың ұлттық шаруашылықтардың экономикалық дамуы мен қауіпсіздігіне әсерін талдау.
  • Инновациялық өнімдерді дамыту мен ілгерілетуді қамтамасыз ететін стратегиялық және тактикалық маркетингтік жоспарларды меңгеру.
  • Жарнамалық науқандардың тиімділігін арттыру бойынша ақпаратты жүйелеу және талдау.
Top